søndag 6. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. desember 2020 kl. 08:49

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@norgesenergi.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 13:52

Subject: Erik, velkommen til oss!

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



 

 

Vis i nettleser

 

NorgesEnergi logo


 

Velkommen til oss, Erik!


 

Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Vi er kjempeglade for at du har valgt oss i stikkontakten, og som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg! 



Nå får du billig strøm

Med Strøm til lavpris får du en spotprisavtale, som ifølge Statistisk sentralbyrå har vært den billigste avtaleformen i over 10 år. Det betyr at du kan slappe av og fokusere på det som gir deg god energi!


Strømavtalen koster kun 27 kr/md.+ 3,49 øre/kWh - inkludert lovpålagte elsertifikater.


   


  

 

Hva skjer nå? 


 

Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 


Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Adresse: Furulia 29 1356 Bekkestua

Fakturaadresse: Furulia 29 1356 Bekkestua

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefon: 92140215

 Forutsatt at informasjonen i bestillingen din er riktig vil vi overta strømleveransen innen 2-3 uker, dersom ikke annet er avtalt. Ser du noen feil, ta gjerne kontakt. 


For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.


 

 

Husk å opprette eFaktura!


 

Strømavtalen krever eFaktura som betalingsmåte. Etter at du har mottatt første faktura, oppretter du eFaktura enkelt på Min side eller klikker på lenken under. Oppretter du ikke eFaktura innen 60 dager blir du flyttet over til strømavtalen Strøm til spotpris, som ikke krever digital betaling.



Opprett eFaktura

 


 

 


 

Folk flest velger NorgesEnergi!


 

De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.* 


Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Vi håper likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.


Mer enn bare billig strøm!

Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler.


*Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020


 

 

 


 

Ta i bruk Min side


 

Her kan du lese mer om strømavtalen din, se avtalevilkår, se dine fakturaer, få full oversikt over strømforbruket ditt og mye mer. Første gang du logger inn på Min side, må du opprette ny bruker. 


Logg inn på Min side

 


 

Vi matcher prisen!


 

Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. 



Les mer om prismatch

 

 

Vi hjelper deg gjerne

Vi ønsker at du skal være fornøyd! Ser du noe vi kan bli bedre på eller lurer du på noe? Ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Følg oss på Facebook, der svarer vi også på spørsmål fra våre kunder. 


Ha en energisk dag! 


Hilsen alle oss i NorgesEnergi


Angreskjema

 

 

Slik kan du komme i kontakt med oss


 

Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.

 

Send e-post

 

Facebook

 

 

Selvbetjening på Min side


 

På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!

 

Gå til Min side

 

NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no