lørdag 11. april 2020
Det var litt rart, (må man vel si), at min mors grandonkel Bernhof Ribsskog, ikke nådde opp, da de 100 største nordmenn, ble kåret, (av en riksavis), for noen år tilbake. Men hans arbeid har kanskje blitt glemt litt, i årenes løp. (Fra Arbeiderbladet 17. mars 1983)
https://www.nb.no/items/e29960c006b8cf782bfc9aff1b11f33c?page=17&searchText="normalplanens%20far"
PS.
Her er mer om dette:
https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000102-info
PS 2.
Enda mer om dette:
https://no.wikipedia.org/wiki/De_100_viktigste_nordmenn
Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)
https://kokkejaevel.blogg.no/god-paske-fra-oss.html
PS.
Jeg har et trafikk-analyse-program, (som heter StatCounter), på bloggen, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:
Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 10:18
Til: Saga Mobil Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Det telefonnummeret du nevner, (91587593), tilhører nok noen, som også blir mobba, av de samme jævelungene, (hvis jeg skulle tippe).
Dere må søke på ip-adressen, til de som bestilte, og så finne ut hvem disse kjeltringene er.
Skjerpings!
tir. 24. mar. 2020 kl. 13:24 skrev Saga Mobil Kundeservice:
Hei igjen Erik.
Det er opprettet et nytt nummer i ditt navn, men det er også lagt inn et annet nummer på bestillingen som er oppgitt som kontaktperson.
Nummeret er 91587593, og du kan finne vedkommende på gule sider. Om vedkommende har noe med bestillingen å gjøre er uvisst.
Anbefaler deg å kontakte politiet med opplysningene.
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen
Ine Schjetne
Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play
www.sagamobil.no
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:20
Til: 'Erik Ribsskog'; juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: SV: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Hei Erik og takk for din henvendelse.
Bestillingen kom inn til oss via vår nettside www.sagamobil.no den 21.03.20 kl 23:20.
Jeg har nå kansellert dette abonnementet og merket din kundekonto at du ikke ønsker abonnement hos oss.
Dersom det kan tenkes at dine identitetspapirer er på avveie, vil jeg anbefale deg å opprette en frivillig kredittsperre som du kan lese mer om under:
https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/
Ha en fortsatt fin dag.
Vennlig hilsen
Ine Schjetne
Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play
www.sagamobil.no
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:13
Til: juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 23:21
Subject: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
To:
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog
Velkommen som kunde i Saga Mobil. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde!
Din bestilling er registrert og du vil motta startpakken med SIM-kort i løpet av 5 til 6 dager.
Hvis du har bestilt overføring av ditt tidligere mobilnummer tar dette normalt 7 virkedager.
Ved overføring av eksisterende mobilnummer sier vi opp abonnementet hos din tidligere leverandør.
Det er derfor viktig at du ikke sier opp nummeret selv, da det vil kunne medføre problemer med flytting av nummeret.
Vi har registrert følgende informasjon:
Mobilnummer: 46286587
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
SIM kort
Ditt nye SIM kort kan brukes både som vanlig SIM, mikro SIM og Nano SIM, og vil passe til alle typer mobiltelefoner. Sjekk først hvilken type SIM kort som benyttes i telefonen før du trykker ut mikro eller nanosim.
MinSide
På minside.sagamobil.no kan du se dine fakturaer, følge med på ditt forbruk og endre kontaktinformasjonen. Her kan du også bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.
Ofte stilte spørsmål
På: www.sagamobil.no – kundeservice – finner du nyttig informasjon om ditt abonnement.
Trenger du å gjøre endringer?
Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du svare på denne e-posten.
Hvis du ønsker å endre opplysninger i din bestilling eller har spørsmål til oss kan du enklest gjøre dette ved å svare på denne e-posten.
Ved å ta i bruk våre tjenester aksepterer du våre avtalevilkår som du finner her: https://www.sagamobil.no/vilkar/
Ta gjerne kontakt med oss hvis du har andre spørsmål!
Med vennlig hilsen
Saga Mobil Kundeservice
Telefon: 03678
Åpningstider hverdager 08.00 – 16.00
kundeservice@sagamobil.no
www.sagamobil.no
Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog
Til: Saga Mobil Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Det telefonnummeret du nevner, (91587593), tilhører nok noen, som også blir mobba, av de samme jævelungene, (hvis jeg skulle tippe).
Dere må søke på ip-adressen, til de som bestilte, og så finne ut hvem disse kjeltringene er.
Skjerpings!
tir. 24. mar. 2020 kl. 13:24 skrev Saga Mobil Kundeservice
Hei igjen Erik.
Det er opprettet et nytt nummer i ditt navn, men det er også lagt inn et annet nummer på bestillingen som er oppgitt som kontaktperson.
Nummeret er 91587593, og du kan finne vedkommende på gule sider. Om vedkommende har noe med bestillingen å gjøre er uvisst.
Anbefaler deg å kontakte politiet med opplysningene.
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen
Ine Schjetne
Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play
www.sagamobil.no
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:20
Til: 'Erik Ribsskog'
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: SV: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Hei Erik og takk for din henvendelse.
Bestillingen kom inn til oss via vår nettside www.sagamobil.no den 21.03.20 kl 23:20.
Jeg har nå kansellert dette abonnementet og merket din kundekonto at du ikke ønsker abonnement hos oss.
Dersom det kan tenkes at dine identitetspapirer er på avveie, vil jeg anbefale deg å opprette en frivillig kredittsperre som du kan lese mer om under:
https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/
Ha en fortsatt fin dag.
Vennlig hilsen
Ine Schjetne
Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play
www.sagamobil.no
-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:13
Til: juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 23:21
Subject: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
To:
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog
Velkommen som kunde i Saga Mobil. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde!
Din bestilling er registrert og du vil motta startpakken med SIM-kort i løpet av 5 til 6 dager.
Hvis du har bestilt overføring av ditt tidligere mobilnummer tar dette normalt 7 virkedager.
Ved overføring av eksisterende mobilnummer sier vi opp abonnementet hos din tidligere leverandør.
Det er derfor viktig at du ikke sier opp nummeret selv, da det vil kunne medføre problemer med flytting av nummeret.
Vi har registrert følgende informasjon:
Mobilnummer: 46286587
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
SIM kort
Ditt nye SIM kort kan brukes både som vanlig SIM, mikro SIM og Nano SIM, og vil passe til alle typer mobiltelefoner. Sjekk først hvilken type SIM kort som benyttes i telefonen før du trykker ut mikro eller nanosim.
MinSide
På minside.sagamobil.no kan du se dine fakturaer, følge med på ditt forbruk og endre kontaktinformasjonen. Her kan du også bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.
Ofte stilte spørsmål
På: www.sagamobil.no – kundeservice – finner du nyttig informasjon om ditt abonnement.
Trenger du å gjøre endringer?
Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du svare på denne e-posten.
Hvis du ønsker å endre opplysninger i din bestilling eller har spørsmål til oss kan du enklest gjøre dette ved å svare på denne e-posten.
Ved å ta i bruk våre tjenester aksepterer du våre avtalevilkår som du finner her: https://www.sagamobil.no/vilkar/
Ta gjerne kontakt med oss hvis du har andre spørsmål!
Med vennlig hilsen
Saga Mobil Kundeservice
Telefon: 03678
Åpningstider hverdager 08.00 – 16.00
kundeservice@sagamobil.no
www.sagamobil.no
Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 10:10
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,
disse jævelungene som bestiller masse dritt i mitt navn.
De bestiller enormt mye, så jeg må bruke mye tid, for å rydde opp.
Så bra hvis dere kan opplyse om hvem disse kjeltringene er.
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 15:01 skrev Gullbrev:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
Johanna Andersson (Customer Service)
Mar 24, 15:01 CET
Hei Erik,
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Takk for tilbakemeldingen.
Vi ønsker deg en fin dag.
Vennlig hilsen
Johanna Andersson
Customer Service Coordinator
Erik Ribsskog
Mar 24, 13:59 CET
This is a follow-up to your previous request #41101 "Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullb..."
Hei,
dere har vel en IT-avdeling, som klarer å finne ut sånt.
(Hvem utga seg for å være meg.
Lurer jeg på).
Dette synes jeg høres rart ut.
Erik Ribsskog
tir. 3. mar. 2020 kl. 13:07 skrev Gullbrev:
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
[936QVZ-O9DO]
Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,
disse jævelungene som bestiller masse dritt i mitt navn.
De bestiller enormt mye, så jeg må bruke mye tid, for å rydde opp.
Så bra hvis dere kan opplyse om hvem disse kjeltringene er.
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 15:01 skrev Gullbrev
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
Johanna Andersson (Customer Service)
Mar 24, 15:01 CET
Hei Erik,
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.
Takk for tilbakemeldingen.
Vi ønsker deg en fin dag.
Vennlig hilsen
Johanna Andersson
Customer Service Coordinator
Erik Ribsskog
Mar 24, 13:59 CET
This is a follow-up to your previous request #41101 "Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullb..."
Hei,
dere har vel en IT-avdeling, som klarer å finne ut sånt.
(Hvem utga seg for å være meg.
Lurer jeg på).
Dette synes jeg høres rart ut.
Erik Ribsskog
tir. 3. mar. 2020 kl. 13:07 skrev Gullbrev
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
[936QVZ-O9DO]
Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
(Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 10:04
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 19:48 skrev ice Privat Kundeservice:
Hei, Eirik
Jeg beklager for dette.
Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt.
Jeg ønsker deg en fin dag.
Vennlig hilsen
Daniel Nicolas
Kunderådgiver
ice
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 24 Mar 2020 13:41:30 +0100
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:
Hei, Erik
Takk for at du tar kontakt med oss!
Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?
Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)
Vennlig hilsen
Marius
Teknisk Support
Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk
Kontaktformulær
Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk
Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat
Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei
Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com
Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html
(Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 24. mar. 2020 kl. 19:48 skrev ice Privat Kundeservice
Hei, Eirik
Jeg beklager for dette.
Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt.
Jeg ønsker deg en fin dag.
Vennlig hilsen
Daniel Nicolas
Kunderådgiver
ice
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 24 Mar 2020 13:41:30 +0100
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:
Hei, Erik
Takk for at du tar kontakt med oss!
Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?
Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)
Vennlig hilsen
Marius
Teknisk Support
Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk
Kontaktformulær
Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk
Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat
Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei
Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com
Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html
Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:56
Til: "kundekontakt-privat@telia.no"
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 25. mar. 2020 kl. 11:40 skrev kundekontakt-privat@telia.no:
Hei, Erik!
Nå henger jeg ikke helt med her. Kan du utdype hva du mener med "Jeg har ikke kontaktet disse" og hvem som trakasserer deg, ang ID-tyveri?
Ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Christoffer Johansen
Customer care representative B2C
[image]
Telia Company
92405050
kundekontakt-pirvat@telia.no
www.teliacompany.com
Sandakerveien 140, 0484 Oslo
Telia Company AB, Solna 556103-4249
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 24 March 2020 13:35
To: "juridisk"
Cc: "kundekontakt-privat /Telia Norge AS /Oslo"
Subject: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik!
Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!
Ønsker deg en strålende dag!
PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat påwww.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00
Med vennlig hilsen/ Kind regards
Karianne O.
Customer Care Representative
[image]
Telia Norge
+4792405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To:kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]
Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post:eribsskog@gmail.com
Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette:https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html
Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog
Til: "kundekontakt-privat@telia.no"
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 25. mar. 2020 kl. 11:40 skrev kundekontakt-privat@telia.no
Hei, Erik!
Nå henger jeg ikke helt med her. Kan du utdype hva du mener med "Jeg har ikke kontaktet disse" og hvem som trakasserer deg, ang ID-tyveri?
Ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Christoffer Johansen
Customer care representative B2C
[image]
Telia Company
92405050
kundekontakt-pirvat@telia.no
www.teliacompany.com
Sandakerveien 140, 0484 Oslo
Telia Company AB, Solna 556103-4249
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 24 March 2020 13:35
To: "juridisk"
Cc: "kundekontakt-privat /Telia Norge AS /Oslo"
Subject: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik!
Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!
Ønsker deg en strålende dag!
PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat påwww.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00
Med vennlig hilsen/ Kind regards
Karianne O.
Customer Care Representative
[image]
Telia Norge
+4792405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To:kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]
Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post:eribsskog@gmail.com
Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette:https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html
Og enda enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:51
Til: Babyshop
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 25. mar. 2020 kl. 12:07 skrev Jakob Strandsater (Babyshop):
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
centered image
BARNEKLÆR BARNESKO BABY LEKER
Din forespørsel er oppdatert av en kundebehandler.
Hvis dere har flere spørsmål, svar gjerne på denne mailen.
Jakob Strandsater (Babyshop.com)
25. mar., 12:07 CET
Hej,
Identitetstyveri är ett polisiärt ärende så vänligen kontakta Polisen om du behöver hjälp med det.
Låt mig veta om du har frågor kring vårt sortiment.
Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar/Best regards,
Jakob
Customer Service
Eribsskog
24. mar., 13:49 CET
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #825597 "Sæd"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Babyshop
Date: tor. 5. mar. 2020 kl. 14:08
Subject: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
To: Eribsskog
Ditt saksnummer: 836829
Denne e-posten er en tjeneste fra Babyshop.com.
Klage/Fwd: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
Erik Ribsskog
Til: Babyshop
Kopi: juridisk
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 25. mar. 2020 kl. 12:07 skrev Jakob Strandsater (Babyshop)
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
centered image
BARNEKLÆR BARNESKO BABY LEKER
Din forespørsel er oppdatert av en kundebehandler.
Hvis dere har flere spørsmål, svar gjerne på denne mailen.
Jakob Strandsater (Babyshop.com)
25. mar., 12:07 CET
Hej,
Identitetstyveri är ett polisiärt ärende så vänligen kontakta Polisen om du behöver hjälp med det.
Låt mig veta om du har frågor kring vårt sortiment.
Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar/Best regards,
Jakob
Customer Service
Eribsskog
24. mar., 13:49 CET
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #825597 "Sæd"
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Babyshop
Date: tor. 5. mar. 2020 kl. 14:08
Subject: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
To: Eribsskog
Ditt saksnummer: 836829
Denne e-posten er en tjeneste fra Babyshop.com.
Og enda enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Laila Monica Nikolaisen
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:47
Til: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 15:29
Subject: Laila Monica Nikolaisen
To:
Now I have paid an activation fee of on your behalf, while your first payment of $ 5,000 is ready to receive, and here is your new Mtcn, which you can use to withdraw money at any Western Union branch in your country . Therefore, we recommend that you contact any Western Union company with the following information to collect your money.
signs Barrister Jackson
Sender Name ... Jackson
MTS Code ...... 1543573442
Landscape .... Togo
go and get your money and try to tell us as soon as you take your money so that we can publish your second billing information tomorrow morning.
You can add me on whatsapp +60147129849
Klage/Fwd: Laila Monica Nikolaisen
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 15:29
Subject: Laila Monica Nikolaisen
To:
Now I have paid an activation fee of on your behalf, while your first payment of $ 5,000 is ready to receive, and here is your new Mtcn, which you can use to withdraw money at any Western Union branch in your country . Therefore, we recommend that you contact any Western Union company with the following information to collect your money.
signs Barrister Jackson
Sender Name ... Jackson
MTS Code ...... 1543573442
Landscape .... Togo
go and get your money and try to tell us as soon as you take your money so that we can publish your second billing information tomorrow morning.
You can add me on whatsapp +60147129849
Og enda enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Tarkett] Takk for forespørselen WPNOR-GE47370
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:43
Til: juridisk
Kopi: general-inquiry.no-reply@tarkett.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Tarkett AS
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 18:30
Subject: [Tarkett] Takk for forespørselen WPNOR-GE47370
To:
Tarkett
Kjære Erik Ribsskog,
Takk for din forespørsel om informasjon WPNOR-GE47370. Vi vil raskt komme tilbake på den oppgitte mailadressen: eribsskog@gmail.com.
Din rolle / yrke: Økonom
Ditt firma: Egen
Din adresse er: Bekkestua, Bekkestua, 1451, NO
Ditt telefonnummer: +4795177748
Du ønsker å få generell info for et prosjekt i butikk.
Din beskjed:
På min første handletur, etter unntakstilstanden, så merket jeg, at butikken, (Meny Bekkestua), var utsolgt, for alle de billige varene, (blant annet kjøttpølser til 19.90), fra tilbudsavisen. Så jeg måtte spise spaghetti, de siste dagene, (fram til jeg fikk bostøtten, 20. mars). Så helikopterpenger hadde kanskje vært en ide, under denne krisen. Det ville bare kostet en brøkdel, av det næringslivet får, (for å si det sånn)
Takk for din forespørsel, vi vil svare så raskt vi kan.
Vennlig hilsen.
Tarkett
Denne informasjonen kan være konfidensiell og da strengt ment for mottakeren. Dersom du mottar denne eposten ved en feil, slett den og alle vedlegg som eventuelt ligger i den. Vi behandler kun prøvebestillinger fra kunder og samarbeidspartnere. Er du privatperson ber vi deg kontakte nærmeste forhandler eller utsalgssted.
Klage/Fwd: [Tarkett] Takk for forespørselen WPNOR-GE47370
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: general-inquiry.no-reply@tarkett.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Tarkett AS
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 18:30
Subject: [Tarkett] Takk for forespørselen WPNOR-GE47370
To:
Tarkett
Kjære Erik Ribsskog,
Takk for din forespørsel om informasjon WPNOR-GE47370. Vi vil raskt komme tilbake på den oppgitte mailadressen: eribsskog@gmail.com.
Din rolle / yrke: Økonom
Ditt firma: Egen
Din adresse er: Bekkestua, Bekkestua, 1451, NO
Ditt telefonnummer: +4795177748
Du ønsker å få generell info for et prosjekt i butikk.
Din beskjed:
På min første handletur, etter unntakstilstanden, så merket jeg, at butikken, (Meny Bekkestua), var utsolgt, for alle de billige varene, (blant annet kjøttpølser til 19.90), fra tilbudsavisen. Så jeg måtte spise spaghetti, de siste dagene, (fram til jeg fikk bostøtten, 20. mars). Så helikopterpenger hadde kanskje vært en ide, under denne krisen. Det ville bare kostet en brøkdel, av det næringslivet får, (for å si det sånn)
Takk for din forespørsel, vi vil svare så raskt vi kan.
Vennlig hilsen.
Tarkett
Denne informasjonen kan være konfidensiell og da strengt ment for mottakeren. Dersom du mottar denne eposten ved en feil, slett den og alle vedlegg som eventuelt ligger i den. Vi behandler kun prøvebestillinger fra kunder og samarbeidspartnere. Er du privatperson ber vi deg kontakte nærmeste forhandler eller utsalgssted.
Og enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:39
Til: juridisk
Kopi: tips@h-a.no, PFU Pressens faglige utvalg
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Hamar Arbeiderblad
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 18:33
Subject: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
To: Erik Ribsskog
Tusen takk for at du tipser HA!
Meldingen din er mottatt og redaksjonen vil vurdere tipset.
--
Med hilsen
Hamar Arbeiderblad AS
Klage/Fwd: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: tips@h-a.no, PFU Pressens faglige utvalg
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Hamar Arbeiderblad
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 18:33
Subject: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
To: Erik Ribsskog
Tusen takk for at du tipser HA!
Meldingen din er mottatt og redaksjonen vil vurdere tipset.
--
Med hilsen
Hamar Arbeiderblad AS
Enda mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:25
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@zentio.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:
Din bestilling sendes i posten innen 2 – 3 uker.
Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.
På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.
Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no
2 vedlegg
Q-0319B.pdf
53K
Q-0321z.pdf
8K
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@zentio.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:
Din bestilling sendes i posten innen 2 – 3 uker.
Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.
På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.
Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no
2 vedlegg
Q-0319B.pdf
53K
Q-0321z.pdf
8K
Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Thank You for Requesting a Sample
Erik Ribsskog 11. april 2020 kl. 08:19
Til: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:43
Subject: Thank You for Requesting a Sample
To:
TAKK FOR DIN BESTILLING.
Vi har mottatt din bestilling 2624813
På:
TENA Silhouette Plus High Waist Crème – inkontinensundertøy
TENA Silhouette Plus High Waist Crème inkontinensundertøy for kvinner ser ut og føles akkurat som vanlig undertøy, men er også designet for moderate til store urinlekkasjer. Med en elegant kremfarge både på innsiden og utsiden er de elegante og diskré. En høy midje, feminint design og mykt ettersittende stoff sørger for at de holder seg komfortabelt på plass hele dagen. Den pålitelige Plus-nivå absorberende kjernen absorberer raskt moderate og store lekkasjer, nøytraliserer vond lukt og sørger for en frisk følelse dagen lang.
Produktstørrelse: L: 95-125 cm
Bestillingen vil bli sendt til følgende adresse:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Adresse: (sensurert av johncons-blogg)
Postnummer: (sensurert av johncons-blogg)
Poststed: Bekkestua
Produktene blir levert i en nøytral forsendelse innen 2-3 uker.
Klage/Fwd: Thank You for Requesting a Sample
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:43
Subject: Thank You for Requesting a Sample
To:
TAKK FOR DIN BESTILLING.
Vi har mottatt din bestilling 2624813
På:
TENA Silhouette Plus High Waist Crème – inkontinensundertøy
TENA Silhouette Plus High Waist Crème inkontinensundertøy for kvinner ser ut og føles akkurat som vanlig undertøy, men er også designet for moderate til store urinlekkasjer. Med en elegant kremfarge både på innsiden og utsiden er de elegante og diskré. En høy midje, feminint design og mykt ettersittende stoff sørger for at de holder seg komfortabelt på plass hele dagen. Den pålitelige Plus-nivå absorberende kjernen absorberer raskt moderate og store lekkasjer, nøytraliserer vond lukt og sørger for en frisk følelse dagen lang.
Produktstørrelse: L: 95-125 cm
Bestillingen vil bli sendt til følgende adresse:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Adresse: (sensurert av johncons-blogg)
Postnummer: (sensurert av johncons-blogg)
Poststed: Bekkestua
Produktene blir levert i en nøytral forsendelse innen 2-3 uker.