søndag 17. mai 2020

Mer om Encyclopaedia Dramatica, (et utenlandsk nettsted, som har lagt meg for hat, og som oppfordrer folk til å trolle mot meg, ved å bestille 'dritt' i mitt navn, osv.)


https://www.vice.com/en_us/article/evpx77/the-trouble-with-keeping-wikipedias-evil-twin-online

PS.

Dette nettstedet ble i sin tid startet, av en amerikansk dame, (er hu vel), med navn Sherrod DeGrippo:


https://en.wikipedia.org/wiki/Encyclopedia_Dramatica

PS 3.

Dette er en slags 'frike-dame', (som alltid går med de samme klærna), kan det virke som:




PS 4.

DeGrippo er visst ekspert, på datasikkerhet:


https://techpolicypodcast.org/the-human-factor-of-cybersecurity-with-sherrod-degrippo-ep-215/

PS 5.

DeGrippo har visst ingen venner, som tar henne med, på bli ny-dag og Sats:


https://imgflip.com/i/21g1dd

PS 6.

Sherrod DeGrippo mistet kontroll over Encyclopaedia Dramatica, (kan det virke som), og en gjeng med bøller, begynte å trolle henne, (som del av en slags internett-krig):


https://en.wikipedia.org/wiki/Encyclopedia_Dramatica

PS 7.

Trollene, (som visst mye kommer fra /b/-forumet til 4Chan), driver med noe som kalles 'lulz', som vil si, at man har som hobby, og sitte og le seg ihjel, (sammen med kamerater), over at noen blir drevet til vanvidd, (av trolling), på den andre sida av jorda, (for eksempel):


https://www.nytimes.com/2008/08/03/magazine/03trolls-t.html?pagewanted=all

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Vedrørende saksnummer 2020004513976 [Saksnr. 2020004513976]
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 22:51
Til: Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 06:48 skrev Kundeservice :
Hei!

For å kunne hjelpe deg så må vi ha mer informasjon om hva saken gjelder.
Vi mottok samme tekst på nytt, men vi må ha mer informasjon rundt sak for å kunne svare deg.
Vi finner ingen informasjon eller tidligere korrespondanse på DH71881 som gjelder Tforbindelsen.
Vennlig hilsen
Dina
T-forbindelsen

Informasjonen i denne e-posten, inkludert alle vedlegg, er konfidensiell og er kun ment for adressaten (e).
Hvis du ikke er den tiltenkte mottakeren, vennligst send e-posten i retur til avsenderen og slett e posten.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 22:40
Til: juridisk
Kopi: Martina Uhrikova
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har sendt disse danskene mange mailer tidligere, om at jeg har ikke bestilt noen vareprøver fra de.

(Jeg har forklart de, at det er noen jævelunger som bestiller dritt i mitt navn).

Men disse 'pannekake-land-folka' er visst noen slags kjøtthuer, (kan det virke som).

For dette får de visst ikke inn, i de tjukke huene sine, kan det virke som.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin
Date: ons. 29. apr. 2020 kl. 11:00
Subject: [UNIGgardin] Prøver fra UNIGgardin 34112850
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


UNIGgardin

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,
Jeg kan se at du tidligere har bestilt stoffprøver til gardiner hos oss. I den forbindelse vil jeg høre om
det er noe jeg kan hjelpe deg med hvis du ønsker å bestille gardiner hos oss?

Hvis du har noen spørsmål eller ønsker veiledning er du velkommen til å kontakte kundeservice
på: info@uniggardin.no eller telefon 21 93 06 14.

Med vennlig hilsen,
Line Agergaard
Kundeservicesjef

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Request #373770: Er du fornøyd med hjelpen du fikk?
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 22:27
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk
Hei,

jeg pleide å kjøpe noen CD-er av dere, på 90-tallet.

Der det tidligere het Platebaren Grønland, (hvor en ved navn Kenneth Sevland en gang dro meg med, på en ungdomsskole-tur til Oslo, fra Svelvik).

Men jeg har ikke bestilt noen høytalere.

Det er et nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som blir kalt Wikipedia sin onde tvilling), som styrer et slags 'troll-post'-angrep mot meg, (kan det virker som).

Så det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse køddene er.

Jeg lurer også på hva dere akter å gjøre, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 11:10 skrev :
Takk for din henvendelse.
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,

Gi tilbakemelding på vår kundeservice ved å svare på spørsmålet under.

Er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Her er en påminnelse om hva henvendelsen din dreide seg om:


Kundeservice, 29. apr., 09:01 CEST:
Hei Erik,

vedlegger et bilde som viser all informasjon som ble fylt ut av vedkommende som la inn denne klikk og hent reservasjonen.

Det står "Ordre kansellert av kunde" siden jeg kansellerte ordren for deg nå.

Øverst til venstre finner du dato og klokkeslett da denne ble lagt inn.

Har bedt IT se på saken her og legge inn en sperre på klikk og hent ordre på din epost-adresse.

Ønsker deg en fin dag videre!
Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no

Vedlegg
Merknad 2020-04-29 085501.png

Kundeservice, 29. apr., 08:55 CEST:
Forespørsel #374662 "Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - ..." ble avsluttet og slått sammen med denne forespørselen. Siste kommentar i forespørsel #374662:

Klage/Fwd: Reservasjon 120546 - Platekompaniet: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet kundeservice@platekompaniet.no
Date: tir. 28. apr. 2020 kl. 20:03
Subject: Reservasjon 120546 - Platekompaniet
To: eribsskog@gmail.com

Hei Erik Ribsskog Olsen,

Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!

Reservasjon

Produkt Antall Pris
- JBL Xtreme 2 - Green (HØYTTALER)
1712913 1 kr 2 490,00

Betalingsmetode
Delsum kr 2 490,00
Frakt kr 0,00
MVA kr 498,00

Betalt kr 0,00
Totalt kr 2 490,00

Rest kr 2 490,00

Bestillingsdato: 28. april 2020 20.03

Betalingsform: Betales i butikk

Kundeinformasjon

Erik Ribsskog Olsen

22652145

eribsskog@gmail.com

Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 18:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 18:00:00
Onsdag 10:00:00 - 18:00:00
Torsdag 10:00:00 - 18:00:00
Fredag 10:00:00 - 18:00:00
Lørdag 10:00:00 - 18:00:00

Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City

Platekompaniet (https://www.platekompaniet.no)


Erik Løvenbalk Ribsskog, 29. apr., 04:29 CEST:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

man. 27. apr. 2020 kl. 17:04 skrev :


Kundeservice, 27. apr., 15:03 CEST:
Hei Erik,

vi slettet disse sakene, da vi så dette nok ikke var sendt av deg.

Anbefaler å bytte passord, samt skru på tofaktor inlogging på din Gmail.

Er det noe mer du trenger hjelp med eller lurer på, må du gjerne kontakte oss igjen.

Ha en strålende dag videre!

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 24. apr., 06:42 CEST:
Klage/Fwd: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:16
Subject: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din henvendelse.

Hei,

Forespørselen din (371477) er mottatt.

Vi prøver å svare alle henvendelser som blir sendt inn på vanlige ukedager i løpet av 1-3 arbeidsdager.

I påsken har vi redusert kapasitet, og vi kan ikke garantere svar før etter ferien.

Husk at du kan finne svar på din henvendelse i ordrebekreftelsen, eller på våre hjelpesider her: https://www.platekompaniet.no/faq/

Våre åpningstider er alle hverdager 08:00 – 16:00.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

[R5R3DG-6QLP]

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(ejTag:2038730) Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 21:56
Til: kjopshjelp@komplett.no
Kopi: juridisk , post@canica.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har ikke registrert noe konto hos dere.

Som jeg skriver i den første mailen, så har jeg ikke kontaktet dere.

Det er noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

(Det er et slags 'troll-post'-angrep, styrt fra et utenlandsk nettsted, ved navn Ecyclopedia Dramatica, (startet av en slags frike-dame ved navn Sherrod DeGrippo i sin tid), virker det som).

Jeg har også jobbet for deres eier Rimi-Hagen i mange år, i Rimi-kjeden.

Og han nekter å sende meg kopier av et skrytebrev, (som noen slektninger har stjålet fra meg), fra da jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef på Rimi Langhus, i 2001.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


ons. 29. apr. 2020 kl. 11:16 skrev :


Hei.

Får ikke gjort noe i forhold til denne saken, da jeg ikke ser at det gjort noe. Ser at du har en konto tilknyttet denne eposten. Hvis du har noe i handlekurven og ikke går videre til kassen, så får du en epost automatisk at det ligger noe i handlekurven.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen
Sondre
Customer Care

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Refnr:843235) Kunde-epost fra www.bilfinans.no
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 21:46
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@vwfs.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: ons. 29. apr. 2020 kl. 11:43
Subject: (Refnr:843235) Kunde-epost fra www.bilfinans.no
To:


Hei,

Takk for din henvendelse.

Jeg forsøkte å ringe deg vedrørende mailen.

Fint om du kan ringe oss på 24 03 33 01.






Med vennlig hilsen
Shaganaa Nathan
Kundekonsulent Retail
Volkswagen Møller Bilfinans

Få oversikt over ditt kundeforhold på Min Bilfinans



Kundeservice: +47 24 03 33 01Ring: +47 24 03 33 01
e-mail: kundeservice@bilfinans.no
www.bilfinans.no
Volkswagen Møller Bilfinans AS, Postboks 6671 Etterstad, Frysjaveien 31, 0609 Oslo




From:
Date: Fri, 24 Apr 2020 15:58:08 +0000
To:
Subject: Kunde-epost fra www.bilfinans.no



Uploadinfo : ok
Fornavn : Erik
Etternavn : Ribsskog
Mobilnr : 48621954
Hva gjelder henvendelsen? : Adresse-endring
Reg.nr :
Kontraktsnr :
E-post : eribsskog@gmail.com
Din melding : Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
Url : https://www.bilfinans.no/kontakt-oss/kontaktskjema.html

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Henvendelse mottatt] Klage/Fwd: Medlem i Krimklubben - ordre: CO11601302
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 21:37
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Som det vel fremgår, av den første mailen min.

Så har jeg sendt om dette, til Datatilsynet, siden Ålesund brant liksom.

Og det fremgår vel også, at jeg også har prøvd, å sende om dette, til andre etater, (inkludert politiet).

Uten av det funka.

Så når dere begynner å avspore dette, ved å si at jeg må anmelde det, så blir det som oppvigleri, vil jeg si.

Det skal være åpenhet i samfunnet.

Og at dere beskytter de kriminelle på denne måten, er uhørt, vil jeg si.

Vennligst send om dette til en leder.


ons. 29. apr. 2020 kl. 12:28 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Benjamin (Tanum Bokklubber)

29. apr., 12:28 CEST

Takk for din henvendelse.

Når du hevder å ha blitt utsatt for ID-tyveri, er det mulig å hente ut IP adressen til enheten innmeldingen kom fra. For at vi skal kunne gjøre dette må du anmelde forholdet til politiet så raskt som mulig. Når vi mottar anmeldelsen, kan vi hente ut informasjonen og videreformidle den til politiet.

Vi ønsker deg en fin dag!

Vennlig hilsen
Benjamin

Kundeservice
Krimklubben

Erik Ribsskog

23. apr., 23:08 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Krimklubben
Date: tir. 14. apr. 2020 kl. 14:17
Subject: Medlem i Krimklubben - ordre: CO11601302
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Velkommen som medlem i Krimklubben

Vi håper du får glede av ditt medlemskap. Du kan handle på Krimklubben.no umiddelbart ved å logge inn med e-postadressen og passordet du valgte.

Du finner en oversikt over innholdet i velkomstpakken din i denne ordrebekreftelsen. Send oss gjerne en melding på kundeservice@Krimklubben.no eller ta kontakt med oss på telefon 21 89 60 60 om du har spørsmål.

Åpningstider kundeservice: mandag til fredag 08-19.

Din bestilling

Tittel Pris Antall Beløp
Dronen
kriminalroman
ISBN: 9788203363313
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
Utenfor er hundene
kriminalroman
ISBN: 9788205517011
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
Lazarus
ISBN: 9788202522940
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
Lyslykter 2 stk

1 stk Lanterne, Villa Collection, h 26 cm kr 0,–
1 stk Lanterne, Villa Collection, h 40 cm kr 0,–

Innbinding: Pakke
kr 478,–
(inkl. mva.)
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 478,–)
Frakt kr 129,–
Totalsum kr 129,–
(Herav mva. kr 0,–)
(Totalt rabattert kr 1 675,–)

Varer som er midlertidig utsolgt leveres så snart de er på lager. Vi tar forbehold om at enkelte titler kan bli utsolgt. Bestillingen ekspederes og leveres av SentralDistribusjon AS.

Du kan til enhver tid sjekke din ordrestatus på Min side.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål. Husk å oppgi ordrenummeret som henvendelsen gjelder for.

Med vennlig hilsen
Krimklubben

Vedlegg
Ordre-CO11601302.pdf
Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Spraytan
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 20:06
Til: Zentio Kundeservice
Kopi: juridisk , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

som jeg skrev i den forrige mailen, så har jeg sendt om dette, til Datatilsynet, siden Ålesund brant liksom.

Jeg prøvde først å sende om dette, til politiet.

(Det var for cirka ti år siden.

Mens jeg bodde i England.

Hvor jeg bodde fra 2004 til 2014).

Og politiet nektet å etterforske.

Og derfor begynte jeg å sende kopi-er av mailene til den britiske spesialenheten, (IPCC).

Og de klikka, siden at det var så mange mailer/saker.

Og så sa de, at jeg ikke fikk lov til, å sende de, flere e-poster.

Så det er jo fullstendig mongo, på alle måter.

Så det er veldig irriterende, når dere skriver, at jeg dette må politianmeldes.

For det ender med, at politiet begynner å terrorisere/kødde, (siden at de er litt umodne ofte), vil jeg si.

Vennligst send om dette til en leder.

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 14:05 skrev Zentio Kundeservice :
Hei igjen,

Slik som jeg har forstått gjelder dette ikke bare pakker som du har mottatt fra oss. Du skriver følgende:
Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.
Det høres ut som du er blitt utsatt for identitets tyveri. Det er veldig beklagelig og vi håper at du får sett stopp på dette. Mer info kan du lese fra https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/
https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/

Som jeg skrev tidligere, Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har politianmeldt id-tyveriet.
Hvorfor noen bestiller eller hvem er det som bestiller produkter på ditt navn, vet vi ikke uten at ip adressen blir sjekket. Og her viser jeg til setningen ovenfor.

Det hva vi gjør i slike tilfeller for å hindre at du for ingen flere produkter fra oss:
- Avslutter abonnement / krediterer fakturaene / sletter bestillingene som er ikke behandlet ennå
- Sletter dine opplysninger fra reklamelistene
- Sperrer dine opplysninger for videre bestillinger fra oss

Vi har gode rutiner som kommer til "vask" av nye bestillinger. Vi går gjennom hver bestilling manuelt og sjekker at navn / adresse / mobilnummer stemmer og at navnet er ikke sperret for bestilling for et eller annet grunn. Vi også sender ordrebekreftelse til oppgitt e post adresse etter hver mottatt bestilling. Hvis epost mottaker har ikke foretatt bestillingen selv, er det lett for oss å kansellere bestilling før pakken blir sendt ut (slik som vi gjorde med flinkBisk bestilling etter du tok kontakt med oss).
Men vi er her og hjelper alltid med å rydde opp uheldig situasjon hvor pakke mottaker har ikke selv foretatt bestilling. Vi ønsker heller ikke sende ut pakker som er ikke bestilt av mottaker.

Hvis du nå vil ikke bruke tid til å levere pakkene til posten med tilsendte returetiketter, kan du fritt beholde produktene eller kaste de i søppel. Fakturaene er allerede kreditert.

Ha en fin dag videre!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1134333065-222529#}
On Wed, Apr 29, 2020 at 4:57:18 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

og hva med den tiden jeg må bruke, på å rydde opp, i dette tullet.

Skal ikke jeg få en økonomisk erstatning, for dette.

Og hvem er det som har bestilt dette, i mitt navn.

Det ønsker jeg å bli informert om.

Og jeg har også gått handel og kontor, og jeg lurer på hva dere akter å foreta dere, når det gjelder deres rutiner, sånn at dette ikke skjer igjen, med meg eller andre folk.

Erik Ribsskog

man. 27. apr. 2020 kl. 08:47 skrev Zentio Kundeservice :

On Mon, Apr 27, 2020 at 8:47:18 CEST, Zentio Kundeservice wrote:
Hei Erik,

Jeg sender retur etikett til deg for alle disse pakkene. Lime etikettene opp på eskene så kan pakkene sendes i retur til oss uten kostnad for deg.
Posten tar ikke pakkene i retur uten returetikett.

Ha en fin dag!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice
On Thu, Apr 23, 2020 at 22:40:04 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

disse eskene ble levert på døra, med et bud.

(De stod utafor døra mi, sånn at de velta når, jeg skulle ut med søpla).

Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.

Men jeg vet ikke om Posten godtar deres pakker.

Jeg kan prøve å sende de i retur sammen med den andre dritten, (som jeg har fått, i postkassa).

Erik Ribsskog

tir. 14. apr. 2020 kl. 15:12 skrev Zentio Kundeservice :

On Tue, Apr 14, 2020 at 15:11:27 CEST, Zentio Kundeservice wrote:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.

Ha en fin dag videre!



Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice
On Sat, Apr 11, 2020 at 8:26:13 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice
Date: lør. 28. mar. 2020 kl. 10:25
Subject: Bestillingsbekreftelse Spraytan
To:



Din bestilling sendes i posten innen 2 - 3 uker.

Du får din første pakke med Grogeous Bronze SprayTan gratis, betal kun kr 99 for porto. Den inneholder en full størrelse SprayTan. Du betaler kun porto kr 99.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Spraytan. Hvert kvartal får du en ny sending SprayTan til 10 fulle behandlinger for kun kr 349 pluss porto kr 99, dvs. kr 149 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i videre sendinger. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.
På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Zentio AS har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med Gorgeouse Bronze Spraytan, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Spraytan-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no

open.php?u=31026153&id=594613558bce471a893884874643accb

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 19:44
Til: FlinkBisk Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,

nå har jeg sendt om dette til Datatilsynet, siden Ålesund brant liksom.

Og det skal være åpenhet i samfunnet.

Så at dere ikke vil forklare meg hvem disse jævelungene er, det høres rart ut.

Når det er i mitt navn som dette er bestilt, så trenger dere ikke å beskytte de kriminelle, (vil jeg si).

Jeg synes det er rart at dere skryter av rutinene deres, når de åpenbart ikke er gode nok.

Jeg synes det er rart at dere ikke legger dere flate, når sånt som dette skjer.

Jeg ønsker at dette sendes til en leder.

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 14:06 skrev FlinkBisk Kundeservice :
Hei Erik,

Viser til e post sendt fra Zentio kundeservice:

Slik som jeg har forstått gjelder dette ikke bare pakker som du har mottatt fra oss. Du skriver følgende:
Jeg drukner i sånn 'dritt', (som noen jævelunger bestiller i mitt navn), og pleier å sende det i retur, via Posten.
Det høres ut som du er blitt utsatt for identitets tyveri. Det er veldig beklagelig og vi håper at du får sett stopp på dette. Mer info kan du lese fra https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/
https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/

Som jeg skrev tidligere, Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har politianmeldt id-tyveriet.
Hvorfor noen bestiller eller hvem er det som bestiller produkter på ditt navn, vet vi ikke uten at ip adressen blir sjekket. Og her viser jeg til setningen ovenfor.

Det hva vi gjør i slike tilfeller for å hindre at du for ingen flere produkter fra oss:
- Avslutter abonnement / krediterer fakturaene / sletter bestillingene som er ikke behandlet ennå
- Sletter dine opplysninger fra reklamelistene
- Sperrer dine opplysninger for videre bestillinger fra oss

Vi har gode rutiner som kommer til "vask" av nye bestillinger. Vi går gjennom hver bestilling manuelt og sjekker at navn / adresse / mobilnummer stemmer og at navnet er ikke sperret for bestilling for et eller annet grunn. Vi også sender ordrebekreftelse til oppgitt e post adresse etter hver mottatt bestilling. Hvis epost mottaker har ikke foretatt bestillingen selv, er det lett for oss å kansellere bestilling før pakken blir sendt ut (slik som vi gjorde med flinkBisk bestilling etter du tok kontakt med oss).
Men vi er her og hjelper alltid med å rydde opp uheldig situasjon hvor pakke mottaker har ikke selv foretatt bestilling. Vi ønsker heller ikke sende ut pakker som er ikke bestilt av mottaker.

Hvis du nå vil ikke bruke tid til å levere pakkene til posten med tilsendte returetiketter, kan du fritt beholde produktene eller kaste de i søppel. Fakturaene er allerede kreditert.

Ha en fin dag videre!



Med vennlig hilsen,
Sanna
FlinkBisk Kundeservice
logo.png


Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig
{#HS:1145866537-223245#}
On Wed, Apr 29, 2020 at 4:47:44 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

man. 27. apr. 2020 kl. 10:01 skrev FlinkBisk Kundeservice :

On Mon, Apr 27, 2020 at 10:01:28 CEST, FlinkBisk Kundeservice wrote:
Hei,

Viser til epost vi har sendt til deg fra Zentio AS:
Hei Erik,

Beklager at du har nå mottatt produkter du har ikke bestilt selv.
Vi har mottatt totalt 4 bestillinger i tidsrom mellom 28.03-13.04 med følgende opplysninger:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
Telefon:
48621954
E-post:
eribsskog@gmail.com

Det er bestilt prøvepakke på PaceBox, Shaibox, Spraytan og FlinkBisk. Flinkbisk bestillingen var den siste og den rakk vi nå kansellere før bestillingen var behandlet.

Vi har i dag tidligere fakturert prøvepakkene på 3 første bestillinger. Disse er under pakking og kan dessverre ikke plukkes ut mer. Men vi har kreditert fakturaene. Du kan la være i hente pakkene fra posten så kommer disse automatisk i retur til oss.

Videre abonnementene er avsluttet og vi sender ingen flere pakker. Dine opplysninger blir også slettet hos oss slik at du får ingen reklamer fra Zentio AS. Dine opplysninger blir også sperret slik at ingen kan bestille igjen på ditt navn.

Ip adresse hvor bestillingene kommer fra, kan oppgis til Politiet i tilfelle du har vært plaget av identitets tyveri og saken er politianmeldt.


Så denne bestillingen på FLinkBisk var kansellert her får vi har behandlet ordren. Så du får ingen pakker fra FlinkBisk.

Ha en fin dag videre!



Med vennlig hilsen,
Sanna
FlinkBisk Kundeservice
logo.png
On Fri, Apr 24, 2020 at 0:02:33 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FlinkBisk
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:48
Subject: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
To:



Takk for bestillingen på FlinkBisk!

FlinkBisk-esken blir sendt ca 8. mai. Første pakke er gratis, du betaler kun porto kr 99. Pris for liten hund kun kr 349 med fri frakt, totalt kr 349 pr mnd. For mellomstor og stor hund kr 369 pr mnd, totalt kr 369 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

Det er ikke bindingstid på FlinkBisk. For å hoppe over en sending eller avslutte abonnementet før neste pakke: Logg inn på FlinkBisk. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du kan stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending, deretter senest den 15. i måneden før neste leveringsmåned. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper dere blir fornøyd med FlinkBisk-esken, og ser frem til å ha dere som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
FlinkBisk-gjengen hos Zentio
color-instagram-48.png
color-facebook-48.png
FlinkBisk leveres av Zentio AS
kundeservice@flinkbisk.no

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 09:05
Til: medlem@roedt.no
Kopi: juridisk , Politikk Høyre
Hei,

dette er del av et stort 'troll-post'-angrep, (styrt fra nettstedet Encyclopedia Dramatica), kan det virke som.

Jeg har sendt om mer enn 1000 lignende saker, til Datatilsynet.

Så dette er ikke noe tilfeldig, (vil jeg si).

Så jeg ønsker at dere informerer meg om, hvem disse rakkerne er.

Og at dere får dere bedre rutiner, sånn at noe lignende ikke skjer, med andre folk.

Erik Ribsskog


ons. 29. apr. 2020 kl. 14:50 skrev Kristoffer Lia Lerstang :
Hei igjen Erik.

Med alle innmeldingsskjemaer på nett, dette være seg politiske partier, medlemsorganisasjoner eller for den saks skyld butikker og lignende, er den en mulighet for at personer kan sende inn noen annens informasjon. Dessverre har vi ikke noen måte å reservere oss mot dette.

Men det vi gjør er at vi sender automatisk e-post til de som eventuelt melder seg inn, og om dette ikke er korrekt sletter vi alt. Slik som i dette tilfelle.

Vi har ingen av din informasjon lagret og vil heller ikke sende deg noen e-post fremover.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 29, 2020, 4:35 AM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 27. apr. 2020 kl. 14:03 skrev Kristoffer Lia Lerstang :
Hei Erik!

Her kan de se ut som noen har meldt deg inn mot din vilje. Vi beklager dette.

Informasjonen som var lagt inn var navn, adresse og e-post. Vi har slettet all kontaktinformasjon fra vårt medlemssystem.

Si ifra om det er noe vi kan gjøre.

Med vennlig hilsen
Kristoffer Lia Lerstang
Organisasjonssekretær
Roedt_logo
Tlf: 22 98 90 72
Mobil: 975 73 278
rødt.no

On April 24, 2020, 7:10 PM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen til Rødt
To:


Hei Erik Løvenbalk,
velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!

Vi sender deg snart en velkomstpakke i posten. Denne inneholder litt mer informasjon om Rødt.

Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost.

Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne.

Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.

Facebook | Twitter

Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.

Med vennlig hilsen

Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt
--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.

--
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to medlem+unsubscribe@roedt.no.


clipboard-fe91e819
12K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:56
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@domene.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS Kundeservice
Date: tor. 30. apr. 2020 kl. 12:11
Subject: [Ticket ID: 287502] SKJERPINGS!
To: Erikur Rikbsskog


Hei,

Vi hjelper gjerne til det vi kan, men vi kan ikke lese ut fra eposten din hva det er du sikter til. Vi kan ikke finne ditt navn eller epost i våre kunderegister og er usikre på hvorfor det er oss du tar kontakt med uten videre forklaring.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Domene.no

----------------------------------------------
ID: #287502
Emne: SKJERPINGS!
Status: Svar mottatt!
Lenke til sak: https://www.domene.no/klient/viewticket.php?tid=287502&c=BnCY2A5D
----------------------------------------------

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#2020042503004382] Order 2134947100
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:44
Til: contact@customer-ed-supp.com
Kopi: juridisk
Hi there,

someone are trolling me, by ordering 'junk' in my name.

I want you to please inform me who these bullies are.

And I also think you should get better routines, so that this doesn't happen again, to other people, (and steal their time).

Erik Ribsskog


tor. 30. apr. 2020 kl. 12:31 skrev :
Dear Erik Ribsskog,

Thank you for contacting us.

Du kan legge inn en ny ordre hvis du fremdeles er interessert i produktet.

Den forrige bestillingen er kansellert.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Alice Hane     

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)877-11-87
44(200)222-70-84




Erik Ribsskog wrote:

> Hei,
>
> dere må prÞve å finne ut hva som har skjedd her.
>
> (For jeg har ikke kontaktet dere).
>
> Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
> foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> 'Hvermansen-folk', i fremtida.
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
> sÞn. 26. apr. 2020 kl. 00:38 skrev :
>
> > KjÊre Erik Ribsskog,
> >
> > Takk for at du kontaktet oss.
> >
> > Jeg beklager, det er ikke helt klart hva du mener. Vennligst spesifiser.
> > Bestillingen ble plassert hos Bitcoin og ble aldri behandlet.
> >
> > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > question.
> >
> > Kind regards,
> > Abby  Pelton
> >
> > Customer Support Team
> > 1(718)475-90-88
> > 1(866)877-11-87
> > 44(200)222-70-84
> >
> >
> >
> >
> > Erik Ribsskog wrote:
> >
> > > Hei,
> > >
> > > dette er trakassering som fà şlge av identitetstyveri, (virker det som).
> > >
> > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > >
> > > Vennligst rydd opp!
> > >
> > > Med hilsen
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > > PS.
> > >
> > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
> > ikke
> > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > jeg).
> > >
> > >
> > > ---------- Forwarded message ---------
> > > Fra:
> > > Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 05:44
> > > Subject: Invoice: Order 2134947100
> > > To:
> > >
> > >
> > > Dear Erik LÃ ÅŸvenbalk Ribsskog,
> > >
> > > We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!
> > >
> > > IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT US AS SOON
> > > AS POSSIBLE.
> > >
> > > ORDER ID: 2134947100 (Please save it for future reference)
> > >
> > > PAYMENT DETAILS:
> > >
> > > Order Date: 2020-04-10 03:44:27 Charge Descriptor:
> > >
> > > PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK): [generic viagra 100mg x 360 (sildenafil
> > > citrate) = USD 323.95 x 8]
> > >
> > > SHIPPING: USD 0.00 DISCOUNT: 0 TOTAL AMOUNT: USD 2591.60
> > >
> > > SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):
> > >
> > > Shipping name: Erik LÃ ÅŸvenbalk Ribsskog Address: (Sensurert av johncons-blogg) City:
> > Bekkestua
> > > State: Zip: (Sensurert av johncons-blogg) Country: Norway
> > >
> > > SHIPPING METHOD: : International Unregistered Mail TRACKING NUMBER: Not
> > > available for International Unregistered Mail CHECK THE STATUS/TRACKING
> > #:
> > > http://re-customer.com/
> > >
> > > DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH
> > >
> > > Please, keep in mind that the time of delivery specified here is the
> > > estimated delivery time which is true for most cases, but cannot be
> > > guaranteed due to the probability of force majeure events described
> > below.
> > >
> > > Please, note that our company does not hold responsibility for extended
> > > delays due to the customs inspections of international mail.
> > >
> > > We do not also hold responsibility for delays in deliveries due to mail
> > > disruptions during the Christmas and New Year celebration, natural
> > > disasters, strikes and other events which disrupt mailing process being
> > > beyond our control.
> > >
> > > PLEASE, READ ATTENTIVELY: It takes 1-2 business days to send the order
> > out.
> > > As your order should come through customs there can be a delay. Please,
> > let
> > > us know if you do not receive your order 3 days after the delivery
> > > deadline.
> > >
> > > PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS ONLY
> > >
> > > CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only): +1(866)877 1187 +1(718)475 9088
> > > +44(200)222 7084
> > >
> > > E-MAIL: contact@re-customer.com URL: http://re-customer.com/
> > >
> > > Kind Regards, norsk-apotek.com
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:37
Til: "Kolonial.no"
Kopi: juridisk
Hei,

da ønsker jeg at dere sender om dette til en leder.

For at dere beskytter noen nett-troll som har bestilt noe dritt i mitt navn.

Og at dere ikke ønsker å få bedre rutiner, (for å hindre at noe lignende skjer med andre folk).

Det synes jeg at blir for dårlig.

Så det må jeg klage på.

Også rart at dere bare bruker fornavn, da blir det klamt, synes jeg.

Erik Ribsskog


tor. 30. apr. 2020 kl. 16:51 skrev Kolonial.no :
Hei igjen Erik!

Takk for at du skriver.

Jeg har nå slettet kontoen din ettersom jeg har inntrykk av det ikke er du som har opprettet denne. Vi kommer ikke til å sette inn noen tiltak utover dette, og hvis du mener at saken bærer preg av identitetstyveri må du selv anmelde forholdet til politiet.

Si ifra dersom det skulle være noe annet.
Ha en fin dag videre!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett


Hvor fornøyd var du med hjelpen du fikk?
Superbra    Helt greit    Ikke fornøyd
{#HS:1147355531-514703#}
On Thu, Apr 30, 2020 at 11:39:59 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

lør. 25. apr. 2020 kl. 18:39 skrev Kolonial.no :

On Sat, Apr 25, 2020 at 18:37:59 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik,

Takk for at du skriver.

Jeg forstår ikke helt. Er det ikke du som har registrert deg som bruker hos oss, 10 april i år? I såfall skal vi selvfølgelig slette brukeren.

Hører fra deg!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Sat, Apr 25, 2020 at 18:34:08 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kolonial.no
Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 06:11
Subject: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
To:


Kolonial.no
Erik, velkommen til din nye matbutikk!
Fint om du kan bekrefte e-postadressen din. Da er alt klart for din første handel!

Bekreft
Du kan også kopiere denne linken og lime den inn i nettleseren:

https://kolonial.no/bruker/bekreft/NTM3MzU0/eyJlbWFpbCI6ImVyaWJzc2tvZ0BnbWFpbC5jb20ifQ:1jMl0S:djpHuwSzhLL0_P2K3rV4NQ_G5tU/

Linken ovenfor er gyldig i 14 dager.

Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved å svare
på denne e-posten eller ved å skrive en ny til hei@kolonial.no Kolonial.no AS
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Org. Nr 912262510 MVA
Foretaksregisteret

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:30
Til: juridisk
Kopi: dinbestilling@bladkongen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bladkongen
Date: fre. 1. mai 2020 kl. 01:02
Subject: Ordrebekreftelse
To:




Ser det merkelig ut? Klikk her for å åpne i webversjon.




Dato: 01-05-2020 Ordrenummer: 6152316


Takk for din bestilling!








Bladkongen tar imot din bestilling



Bladkongen sender din bestilling til respektive forlag



Forlaget registrerer og starter abonnementet med førstkommende utgave



Når får jeg min bestilling?

Når forlaget har mottatt og registrert bestillingen sender de ut bladet.

Alle leveransetider finner du lengre ned i ordrebekreftelsen. Om du ikke har fått din leveranse innen den beregnede leveransetiden, vær vennlig å kontakt vår kundeservice.



Hvordan fungerer betalingen?

Forlaget sender fakturaen per post til oppgitt fakturadresse, vanligvis samtidig som første magasin sendes til mottaker. Har du bestilt flere forskjellige magasiner mottar du én faktura per abonnement.







Spørsmål? Kontakt vår kundeservice!

support@bladkongen.no / 21 67 61 15





Du oppga følgende opplysninger i forbindelse med din bestilling:



Antall
Produkt

à pris Sum



1 st
  KK, 26 nr 979 kr + Linda Skaret kunsttrykk Swept Away Green

979 kr 979 kr




  Fakturaavgift

35 kr








Faktureres av forlaget 1 014 kr






Totalt 1 014 kr
Mva 25% 202,80 kr



Ordrenummeret ovenfor gjelder kun ved henvendelser til Bladkongen. Dersom du kontakter forlaget sin kundeservice direkte, oppgi navn og adresse istedenfor ordrenummeret så finner de din bestilling.

KK: Sendes til Erika Dåsmer Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua, Norway. Første utgave kommer om ca 3-5 uker.




Leveringsadresse

Erika Dåsmer Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua, Norway



Ordrenummer: 6152316
Dato: 2020-05-01 01:02:23
Betalingsmåte: Faktura
E-post: eribsskog@gmail.com





Tips til deg!






Allers
15 nr 399 kr

Les mer



Bo Bedre
6 nr 199 kr

Les mer



Bolig Pluss
12 nr 449 kr

Les mer








KK Utgiver er Aller Media AS, telefon: 21 30 12 40,
E-post: abo.kk@aller.no






Lik oss på Facebook

Bladkongen.no

Bladkongen.no reserverer seg for feilskriving, sluttsalg og eventuelle prisendringer.

  Mediafy Magazines AS
Org. nr: 992 305 134




bladkongen.no/kundetjeneste

support@bladkongen.no

21 67 61 15


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Trenger gebiss
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:25
Til: juridisk
Kopi: pf@pensjonistforbundet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pensjonistforbundet
Date: fre. 1. mai 2020 kl. 15:02
Subject: Re: Trenger gebiss
To:


Dette må du kontakte tannlege om.

Vi kan ikke hjelpe deg.

Mvh Bærum Penjonistforening


Erik Ribsskog wrote on 29 April 2020:

Hei,

jeg heter Erik Ribsskog og er innsatt for soning på Blakstad sykehus.

Fordi jeg ikke er funksjonsfrisk.

(Er autist).

Etter å ha bedt ut Sarah Bamber, på date.

Jeg skal trekke alle tenna.

Og da trenger jeg gebiss.

Er snart 70, så det er vel på tide med gebiss.

Håper dere kan få ordna det.

Mvh

Erik Ribsskog

(snart 70 og penjonist)

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Exotic Songs from Turtoa 🌍
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:22
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sillysoft Games
Date: lør. 2. mai 2020 kl. 20:20
Subject: Exotic Songs from Turtoa 🌍
To:



 
Turtoa Soundtrack

Listen to the Turtoa Top Tracks playlist to hear beautiful & exotic music from our upcoming video game Turtoa. Becoming familiar with these songs will help you do better in the game when it comes out. Please follow that playlist if you use Spotify!

We are still exploring the world of music to add more amazing artists to the game. If you know of awesome world music that would fit the vibe, please send it to us.

Here's the ultra colorful key art for the game Turtoa: Global Rhythm



We are going to release a PC/Mac beta of the game next month, stay tuned for that!

Online Lux Event - May 7th!

We are hosting another round of "Kill the King" online Lux games next week. Join together with your fellow Luxers to vanquish the dastardly king (that's me). 

When: Thursday May 7th at 11am Pacific / 2pm Eastern / 8pm Berlin
Where: Join the "FEST" host in the Lux Delux network game list.

Questions or advance smack-talk in this KTK forum post.

New Lux AI - Viking

There's a brand new computer AI plugin called Viking now available for Lux Delux.

It's available for PC/Mac/Linux versions. Download it from inside the Plugin Manager inside Lux Delux to face off against this cold warrior from the north!


May we find the joy in every day,
Dustin Quasar Sacks
Sillysoft Games

Change email address / Leave mailing list

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 08:12
Til: Leder Sentralstyret
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "sande.vgs"
Hei,

nå har jeg tatt dette med Datatilsynet, i alle år.

Og de har ikke sagt, at dette ikke er deres bord.

At man må være politi, for å finne ut hvem noen nett-troll er, (som bestiller dritt i andres navn), det synes jeg, at høres rart ut.

Det er noe som heter politistat.

Og hvis politiet skal ha bukten og begge endene i alle saker, så blir det lett, en slags politistat tilslutt, (og muligens et slags enevelde), må man vel si.

Så her tror jeg dere må ha misforstått noe rundt dette.

Og å beskytte disse køddene/nett-trollene, som bestiller dritt i andres navn, det synes jeg ikke, at er det helt store.

Jeg synes også, at det virker tafatt av dere, når dere sier, at det ikke er noe dere kan gjøre, for å hindre, at dette skjer, med andre borgere.

Det er for dårlig, må jeg si.

Her må dere få dere bedre rutiner, sånn at dere ikke lager faenskap, for borgerne.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 3. mai 2020 kl. 14:08 skrev Leder Sentralstyret :
Takk for svaret.

Det er dessverre svært lite vi kan gjere i denne saka, men eg vil anbefale deg å anmelde dette. Då vil ein ha juridisk rett til å gå inn på den aktuelle IP-adressen og finne kven som har sendt bestillinger/innmeldinger i ditt navn. Ettersom vedkommende har brukt både di adresse og fødselsdato, så er det umulig for oss å forhindre at slikt kan skje i framtida, då vi ikkje har lov til å kreve personnummeret i tillegg til fødselsdato.

Eg beklager at vi ikkje kan hjelpe deg noko meir enn dette.



MVH

Harald M Kvame Hansen

Forbundsleder

leder@lupeorg.no







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: søndag 3. mai 2020 08:30
Til: Leder Sentralstyret
Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre ; sande.vgs ; Akademikerforbundet ; juridisk
Emne: Re: Klage



Hei,

det er noen jævelunger som bestiller all mulig dritt, i mitt navn, på nettet.

Så det er ikke bare et brev, (eller mail), som jeg har fått, (for å si det sånn).

Og folk har også normalt en del uker, på seg, på å svare på brev, (har jeg lært om, på handel og kontor).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og også at dere forteller meg, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at lignende tull skjer, med meg og andre borgere, i fremtiden.

Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 19:29 skrev Leder Sentralstyret :

Hei.

Vi sender ut krav om medlemskontigent til dei som melder seg inn hos oss. At noen misbruker ditt navn og adresse er svært beklagelig. Du skal allerede mottatt et velkomstbrev + litt informasjon om LUPE og profileringsartikkler. Så vi stiller oss svært undrende til at du ikkje tok kontakt med oss før du mottok kravet om kontingent. Har noen misbrukt ditt navn og adresse, så er dette beklagelig, men du har også et ansvar å gi oss tilbakemelding om at dette er feil, når du mottok velkomstbrevet fra oss.



MVH

Harald M Kvame Hansen

Forbundsleder

leder@lupeorg.no





Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 24. april 2020 17:47
Til: Sekretær Sentralstyret
Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre ; sande.vgs ; Akademikerforbundet
Emne: Klage



Hei,

jeg har fått et slags fornærmende tullebrev/faktura fra dere, (med tulle-navn), virker det som.



(Se vedlegg).

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Det er visst noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Her har rutinene deres sviktet, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse/kvittering fra Interflora
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:58
Til: juridisk
Kopi: nettbutikken@interflora.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Interflora Norge
Date: man. 4. mai 2020 kl. 02:15
Subject: Ordrebekreftelse/kvittering fra Interflora
To:


Interflora logo

Takk for din bestilling!
Ordrenummer: 31954230 /
Ordredato: 4. mai 2020
Bestilling til Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
MOTTAKER

Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Christian Krohgs gate 43 A
0186  OSLO
Tlf.: 91587593
LEVERING

Leveringstype: Ordinær levering
Leveringsdato: 4. mai 2020
Leveringstidspunkt: Ettermiddag/kveld
Kan henges på dør: ja
Kan leveres hos nabo: ja
LEVERES AV

Mottaker:Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Leveringsdato: 4. mai 2020
Leveringstidspunkt:Ettermiddag/kveld
Mottakeradresse:Christian Krohgs gate 43 A, 0186 OSLO, tlf: 91587593
Blomstene blir levert av:Floriss Aker Brygge. Ved spørsmål til ordren eller endringer: kontakt butikken på tlf 23239210, husk å referere til ordrenummeret.
Korttekst:God jul og Godt nytt år!
Kan henges på dør:ja
Kan leveres hos nabo:ja
Tilleggsopplysninger:Ingen
PRODUKT
Antall Pris Sum
Produktbilde&tt=
Rosa Hortensia

Korttekst: "God jul og Godt nytt år!
" 1 225.00 225.00
Produktbilde
Lollipop
1 20.00 20.00
Produktbilde
Kort
1 20.00 20.00
 
Levering på døren
1 150.00 150.00
 
Totalpris kr: 415.00
Herav MVA kr: 81.61
Betalingsform: AfterPay - OK/Gothia
(Faktura sendes på e-post innen 7-14 dager)
Fakturagebyr tilkommer: 29.00
Web-ref.: 2150173
Web bruker-ID:
BESTILLER
ERIK LØVENBALK RIBSSKOG
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Tlf.: 48621954
E-post: eribsskog@gmail.com
Hvis din bestilling er mottatt innen de
frister som vi har oppgitt, vil den bli levert
i henhold til ditt ønske. Vi garanterer for
kvalitet i vår leveranse og håper at du
som kunde blir fornøyd.

Interflora Norge SA
Billingstadsletta 13
1396 BILLINGSTAD
Tlf: 66 85 75 50
Fax: 66 85 75 75
kundeservice@interflora.no
Org.nr: NO 912982785 MVA

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Plan!
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:52
Til: Plan Norge Info
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 13:45 skrev Plan Norge Info :
Hei Erik,

Takk for at du tar kontakt!

Det ser ut som du har meldt deg inn som Planfader på vår nettside, www.plan-norge.no den 24 april.

Hvis dette er feil så skal vi selvsagt avslutte ditt fadderskap.



Jeg bekrefter at ditt fadderskap er avsluttet

Hva nå?

1.     Har du AvtaleGiro eller fast trekk anbefaler vi at du avslutter dette, enten i nettbanken eller ved å kontakte banken. Til informasjon er Avtalegirotrekk/faktura for mai allerede sendt ut. Denne kan du se bort ifra.

2.     Dersom du i nærmeste fremtid mottar annen post fra Plan, skyldes det kryssende utsendelser, og kan sees bort fra.



Du er selvfølgelig alltid velkommen tilbake ved en senere anledning.



Ønsker deg en fin dag videre!



Anna Bergdahl – Senior Sponsorship Officer



Plan International Norge

Tullins gt. 4C

Pb 1 St. Olavs plass

0130 Oslo



Telefon sentralbord: 56 09 99 09

plan-norge.no





https://intra.plan-norge.no/system/files/styles/smart_file_full_image/private/2017-11/Sign_600x150_rougi.jpg?itok=vQ6krdxo







From: Erik Ribsskog
Sent: 03. mai 2020 08.36
To: juridisk
Cc: Plan Norge Info
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Plan!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Plan International Norge
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 18:29
Subject: Velkommen til Plan!
To: eribsskog@gmail.com





Image removed by sender.



Velkommen som Planfadder!

Nå er du en av 130 000 Planfaddere i Norge, og du er med på det viktige arbeidet med å gi flere barn muligheter de ellers ikke ville hatt. Det er dere Planfaddere som gjør det mulig for oss å nå ut til mer enn 40 millioner barn hvert år med arbeidet vårt. Tusen takk!

Du kan allerede nå logge deg inn på Min side og se hvordan du kan ha kontakt med fadderbarnet ditt. Der kan du også registrere fødsels- og personnummeret ditt, slik at du får skattefradrag for fadderbidragene dine.

I løpet av en ukes tid vil du få en velkomstmappe i posten. Der finner du blant annet bilde av fadderbarnet ditt, og litt informasjon om hva Plan jobber med i området hvor fadderbarnet bor.

Lurer du på noe? Da ser vi frem til å høre fra deg på info@plan-norge.no eller telefon 56 09 99 09.

Hilsen oss i Plan International Norge


       Plan International Norge, Postboks 1 St. Olavs Plass, 0130 Oslo, Tel: 56 09 99 09, info@plan-norge.no, www.plan-norge.no

Image removed by sender.

Plan International Norge er medlem av Innsamlingskontrollen

Image removed by sender.

Følg Plan på Facebook

Image removed by sender.

Følg Plan på Instagram

Image removed by sender.

Følg Plan på Twitter

Har du endringer i kontaktinformasjon eller ønsker du ikke lenger informasjon via e-post, gi oss beskjed på info@plan-norge.no



This e-mail and any attachments may contain information that is privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please delete the message and any attachments and notify us.

For the content of this e-mail to be contractually binding, it must be signed by an authorized representative of Plan Norway, org. no. NO-976793382

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:45
Til: "medlem@naturvernforbundet.no"
Kopi: juridisk
Hei,

jeg synes at dere har en nedlatende tone, i denne mailen.

Jeg har sendt mer enn tusen lignende mailer til Datatilsynet.

Så det er ikke første gangen, at ting som dette skjer.

(At noen bestiller dritt i mitt navn).

Det er et stort 'troll-post'-angrep mot meg, som blir styrt, fra et utenlandsk nettsted, (virker det som).

Så det blir irriterende for meg, å lese om, at dette skal være noe, med en autofyll-funksjon, osv.

(For å si det sånn).

Jeg synes det virker litt tafatt av dere, når dere skriver, at det ikke er noe dere kan gjøre, når kødder bruker deres nettsted for å bestille dritt i andres navn.

Jeg ønsker at dette blir sendt til en leder.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse nett-trollene er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 14:11 skrev medlem@naturvernforbundet.no :
Hei igjen Erik,



Når det gjelder selve bestillingen har jeg ikke mulighet til å undersøke hvem som har fylt ut skjemaet da det kun sender oss informasjonen som er fylt ut i feltene. Skjemaet har en captcha for å forhindre at det fylles ut av roboter (det lille regnestykket i bunnen av skjemaet). Dersom du ikke selv har fylt ut skjemaet med et uhell er det jo mulig at noen andre som deler datamaskin med deg har fylt det ut med en autofyll-funksjon i nettleseren og dermed bestilt klistremerkene i ditt navn med et uhell. En annen mulighet er selvfølgelig at noen som kan din epost, telefonnummer og adresse har fylt ut skjemaet med vilje. Det er det dessverre vanskelig for oss å sikre oss mot at skjer.



Klistremerkene er som sagt helt gratis og medfører ingen betalingsforpliktelser for deg. All informasjon om deg som var lagret i vårt register er slettet og du vil ikke bli kontaktet av oss igjen.



Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver medlemsregisteret

Naturvernforbundet



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: søndag 3. mai 2020 10.22
Til: medlem@naturvernforbundet.no
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





tor. 23. apr. 2020 kl. 09:39 skrev medlem@naturvernforbundet.no :

Hei Erik,

Vi har mottatt en bestilling i ditt navn via dette bestillingsskjemaet: https://naturvernforbundet.no/nei-takk-til-uadressert-reklame/category3687.html.

Klistremerkene er helt gratis, og medfører ingen forpliktelser for din del, men kommer sammen med en oppfordring til å melde seg inn i Naturvernforbundet. Du kan selvfølgelig benytte deg av klistremerkene dersom du ønsker å reservere deg mot uadressert reklame, og resirkulere resten av brevet når det kommer i posten. Dersom du ikke ønsker å reservere deg mot reklame kan du bare resirkulere brevet.



Jeg har nå anonymisert deg i vårt register, og vi kommer dermed ikke til å ta kontakt med deg igjen. 



Vennlig hilsen

Haldis Tjeldflaat Helle

Rådgiver medlemsregisteret

Naturvernforbundet



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 23. april 2020 07.34
Til: juridisk
Kopi: medlem@naturvernforbundet.no
Emne: Klage/Fwd: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Naturvernforbundet
Date: ons. 22. apr. 2020 kl. 14:17
Subject: Ditt nei takk til reklame-klistremerke er på vei
To:



Naturvernforbundet







Naturvernforbundet

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Nei takk til reklame-klistremerket du bestilte er nå på vei i posten.

Takk for at du tenker på miljøet. Ditt valg om å reservere seg mot reklame er et bidrag til å skape en mer bærekraftig verden.

Vil du gjøre litt mer for miljøet?
Bli medlem i Naturvernforbundet.
Som medlem støtter du arbeidet for å stoppe tapet av verdifull natur, kutte farlige klimagassutslipp og redusere unødvendig forbruk.

Trykk her for å bli medlem - kun 200,-

Vi håper du blir fornøyd med klistermerket. Med vennlig hilsen Naturvernforbundet

Facebook

Instragram

Twitter

Naturvernforbundet | Tlf: 23 10 96 10 | E-post: giver@naturvernforbundet.no


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Form Submission - Kontaktskjema Sagene Lunsjbar
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:30
Til: juridisk
Kopi: post@sagenelunsjbar.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sagene Lunsjbar
Date: man. 4. mai 2020 kl. 14:29
Subject: Re: Form Submission - Kontaktskjema Sagene Lunsjbar
To:


Tror du sendte denne mailen til feil person.


Vennlig hilsen
Gro Worren

S A G E N E   L U N S J B A R

Sagene Lunsjbar As
Maridalsveien 153
0461 OSLO
Tlf: + 47 984 48 900

Følg: Instagram | Facebook
http://www.sagenelunsjbar.no
-------------------------------------------------
Se også våre andre steder.
www.sjoflyhavnakro.no
www.klosteret.no

--------------------------------------------------

4. mai 2020 kl. 13:19 skrev Squarespace :

Din mailadresse: eribsskog@gmail.com

Emne: Skjerpings!

Tekst: På torsdag 26. mars, så dro jeg, til Rema Torshovdalen, for å handle mat.

(Siden at jeg ikke får meg, til å handle mat, på Rema Signaturgården, (her på Bekkestua).

Etter diverse matforgiftninger.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

(Sent via Sagene Lunsjbar )

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Grønn Torsdag 23. april kl. 20: Grønn politikk under og etter koronakrisen
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:26
Til: Viken MDG
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 15:19 skrev Viken MDG :
Hei Erik,
Dette er et nyhetsbrev som ble sendt til alle medlemmene i Viken MDG. Beklager om det ved en feiltakelse ble sendt til deg.

Vennlig hilsen


Eva Lien
Organisasjonsrådgiver
Viken Miljøpartiet De Grønne






tor. 23. apr. 2020 kl. 08:37 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Viken MDG
Date: tir. 21. apr. 2020 kl. 10:57
Subject: Grønn Torsdag 23. april kl. 20: Grønn politikk under og etter koronakrisen
To:


Hva er grønn politikk under og etter koronakrisen? Hva mener du? Landsmøtet i MDG skal vedta en resolusjon til helgen som omhandler koronapandemien. Blant forslagene ligger det inne punkter om beredskap, sosialt sikkerhetsnett, økonomi, opprettholdelse av bedrifter, fossil energi versus grønne næringer, videreforedling av naturressurser, matsikkerhet, antibiotikaresistens, WHO og demokrati. Hva er kontroversielle temaer? Hva er helt nødvendige tiltak?

Møtet finner sted på Zoom, og du logger deg på ved å bruke denne lenken:

https://zoom.us/j/95805856341?pwd=bXk1MnBtT1NqQnlxUmJsWUYzdTVJdz09

Logg deg på gjerne ti minutter før, slik at du får testet lyd og bilde. Du deltar sammen med oss andre med kamera og mikrofon.

Velkommen til Grønn Torsdag.

Med grønne hilsener
Karina og Jon

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 17. mai 2020 kl. 07:11
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Hei,

nå har jeg bedt om at dette blir sendt, til en leder.

Jeg skjønner at dere ungdommene er litt redde, for sjefene deres, og at dere derfor fortsetter, å sende mailer til meg.

Så jeg ber igjen om at dere ekstrahjelpene sender om dette, til en sjef.

Og at dere prøver å få dette, til å være, noe om følelser.

Det synes jeg blir kvalmt/ekkelt.

Det er veldig dårlig kundeservice.

Jeg skjønner at ICE kutter kostnadene ved å la noen skole-elever drive sin kundeservice-avdeling, og at de sparer penger, ved å ha for få sjefer.

Det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. mai 2020 kl. 16:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Beklager at du føler det slik.

Vi utgir ikke egne navn for eget personvern, på lik linje som vi verdsetter personvern til kunder.

Håper dette var oppklarende, ha en fin dag videre.

Vennlig hilsen

Erling
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sun, 3 May 2020 08:50:51 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

min e-post-adresse har ikke blitt 'fanget opp'.

Det er noen som puncher min e-post-adresse inn i et skjema-felt hos dere.

Så her dere trenger dere data-kurs, virker det som.

Jeg ba dere om å sende dette til en overordnet.

Det virker som at du har cirka samme stilling, som Iselin.

Og dere opererer ikke med etternavn.

Det virker litt useriøst.

Har dere ikke noen med ordentlige navn der, som har mer enn ungdomsskolen, liksom.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 13:38 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Dette er irriterende; det har jeg full forståelse for.

Som du helt riktig påpeker, bruker vi et kontaktskjema der vedkommende som ønsker å kontakte oss, oppgir e-postadressen svaret skal sendes til. I utgangspunktet skal dette være helt trygt, men som du har opplevd, kan det gi utfordringer i enkelte tilfeller. Dette er det dessverre vanskelig å gardere seg mot.

Grunnen til at et kontaktskjema benyttes, og at e-postadressen ikke oppgis direkte, er for å gjøre det litt mer utfordrende for spammere. Vi ønsker jo å være lett tilgjengelige for våre kunder, samtidig som at vi ikke ønsker at vår e-postadresse er kjent for andre enn de som konkret skal benytte den. Kontaktskjema er helt vanlig å bruke, og det benyttes av et stort flertall av aktører, ikke kun av ice.

Jeg beklager at e-postadressen din tydeligvis er fanget opp av uvedkommende, og jeg håper du ikke får ytterligere problemer som følge av dette. Jeg vil anbefale deg å endre passord for e-postadressen din hvis du ikke allerede har gjort det. Du er selvsagt hjertelig velkommen til oss som kunde, så ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du ønsker et tilbud fra oss. :)

Ha en fin helg.


Vennlig hilsen

Anne
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 24 Apr 2020 05:43:05 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

det er noen jævelunger som sender mailer i mitt navn.

Det er jo bare et sånt felt som man må skrive en mail-adresse inn i.

Det er jo ikke sånn at dette er sendt fra min e-post-adresse.

Du kan kanskje sende dette til en overordnet.

For dette blir for dumt, må jeg si.

Erik Ribsskog


søn. 12. apr. 2020 kl. 08:30 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei Erik

Takk for din tilbakemelding.

Vi har mottatt en e-post fra din e-postadresse.

Ut i fra hva jeg ser fra din første henvendelse, anbefaler du en type blogg reklame. Har du mottatt noen linker, eller besvart på noen tester på internett i det siste, kan det dessverre være en av årsakene til at din e-post har blitt infiltrert.

Min anbefaling for deg er å bytte passord på din e-postkonto.

Her får dessverre ikke vi sjekket veldig mye mer, men det kan være mulig å kontakte den som leverer din e-posttjeneste.

Beklager at jeg ikke kan være mer til hjelp.





Vennlig hilsen

Iselin
Kundekonsulent






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sat, 11 Apr 2020 10:04:49 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 24. mar. 2020 kl. 19:48 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Eirik

Jeg beklager for dette.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt.

Jeg ønsker deg en fin dag.


Vennlig hilsen

Daniel Nicolas
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 24 Mar 2020 13:41:30 +0100
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:


Hei, Erik

Takk for at du tar kontakt med oss!

Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?

Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk

Kontaktformulær

Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

3 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K