onsdag 29. juli 2020

Jeg sendte en e-post til Arkivverket

Erik Ribsskog

Epost fra Arkivverket

Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 18:10

Til: "postmottak@arkivverket.no"

Kopi: statsarkivet oslo , "statsarkivet.kongsberg" , Statsarkivet Trondheim , "Refseth, Kjersti" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , Post Stiftelsen Lillehammer Museum

Hei,

det virker som noe slags oppvigleri/sabotasje, at dere ikke vil finne ut dette, for en som er etterkommer, av en aktor, i landssviker-oppgjøret.

Det virker som at løsningene deres er skreddersydde, for landssvikerne, men når det gjelder de som er etterkommere av landssvikeroppgjør-aktorer, (noe min danskfødte mormor Ingeborg ihvertfall mente at min morfar var), vi blir uglesett, (virker det som).

Så dette må jeg klage på.

Jeg er enig i at det var forferdelig mange landssvikere, (178 esker, som dere skriver), i Lillehammer-traktene, under krigen.

Men når man ser hvor mye som Nasjonalbiblioteket digitaliserer, så tror jeg det er noe, som de hadde klart å gjøre, på en dag liksom, (oppe i Mo i Rana, eller hvor de sitter).

Og jeg har også fått biblioteket i Larvik, (det som nylig brant), til å finne en avis-artikkel, om min nevnte morfar, (Johannes Ribsskog), fra avisen Nybrott, (som min mor, (som var skilt), abonnerte på, på 70-tallet).

Og det var ikke nei i deres munn.

De så gjennom alle Nybrott-avisene til de fant denne nevnte artikkelen.

(Min morfar hadde funnet en død svane, og var på forsida av Nybrott.

Svanen hadde dødd av oljesøl.

Noe sånt).

Så her er dere vrange og vanskelige, (hos Arkivverket), må jeg si.

Biblioteket i Rollag har også mailet meg, noe fra Rollag bygdebok, om min fars slekt der, (min oldemors onkel/fosterfar fant visst Tråen-skatten, i sin tid).

Så at dere skal være så late, i forhold til disse andre.

Det henger ikke på greip, vil jeg si.

Dere nevner deres lesesal.

Jeg kikket i noen bygdebøker fra Rollag/Numedal, på lesesalen ved Sognsvann, for noen år siden.

Og dere hadde en slags pult der, hvor det satt en fremmedkulturell, (husker jeg), som liksom voktet nordmennene.

Og han var mye mer frampå enn de 'buruglene', på Nasjonalbiblioteket, (i lesesalen der).

(Vil jeg si).

Og jeg har prøvd å få statsarkivet til å sende meg informasjon om min fars tidligere geskjeft Neptun Trading/Neptun Vannsenger, (som holdt til, på Billingstadsletta, på 80/90-tallet).

Men det har de ikke villet sende.

Og dro derfor til deres lesesal/bygg på Sognsvann.

Men hvor er firma-arkivet, liksom.

Det klarte ikke han i resepsjonen å svare på.

Så kundeservicen der er ræva må jeg si, (med forbehold om at dere mener en annen lesesal).

Jeg ser på brevet deres at dere holder til på sjølve Ullevål Stadion.

Så jeg skjønner at dere bruker tida deres på å se på fotball-kamper, (og denslags), istedet for å rydde i landssviker-arkivet.

Så her må dere skjerpe dere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det at dere skal vente i år og dag, på å gjøre landssviker-arkivet offentlig.

Det vet jeg ikke hva skal tjene til.

Jeg kan nesten ikke gå en meter, uten å bli gått ned, av nazister, (og denslags).

Så jeg skjønner at dere muligens beskytter disse, og tjener disse, (og man kan kanskje mistenke at Norges EØS-medlemskap gjør dette nazi-arkivet følsomt/sensitivt, på grunn av vårt forhold til våre tidligere okkupanter tyskerne, som jo er en dominerende aktør, i EU, i kraft av deres mange millioner innbyggere, som visst gjør, at de har mange stemmer, i EU-parlamentene, osv.).

Skjerpings!


ons. 29. jul. 2020 kl. 13:24 skrev postmottak@arkivverket.no <postmottak@arkivverket.no>:



Vår ref 2014/4076

Vennlig hilsen
Jan Ragnar Torgner | rådgiverwww.arkivverket.no

PS.

Her er e-brevet fra Arkivverket:


PS 2.

Her er mer om dette:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 16:14
Til: KK
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , juridisk
Hei,

takk for svar!

Hvis du ikke klarer å finne ut, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Så kan du jo høre, med en av dine overordnede.

Så kanskje de klarer å finne ut dette, (ved hjelp av IT-avdelingen deres, for eksempel).

Jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å unngå at noe lignende skjer, med andre borgere/folk, i fremtiden.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. jul. 2020 kl. 10:51 skrev KK :
Hei.

Takk for din henvendelse.

Vi har nå stoppet bestillingen på KK kostnadsfritt for deg og lagt inn en sperre på denne kundeprofilen.

Det er opprettet totalt fire kundeprofiler i vårt system på deg med ulike abonnement. Alle abonnementene har blitt stoppet kostnadsfritt for deg. Alle kundeprofilene har også blitt sperret hos oss.

Vi har ikke tilgang til å se hvem som har bestilt disse abonnementene til deg, og vi kan dessverre ikke gjøre så mye mer enn det vi har gjort.

Dette er bestillinger som har blitt foretatt i ditt navn, og dersom du mener at det er noen som gjør dette med forsett ville vi anbefale deg å politianmelde saken.

Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice/Alexandra


--------- Opprinnelig melding ---------

Til: post@aller.no

Dato: 03.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage





Hei,



i dag, så gikk jeg ut av døra, for å handle mat, osv.



Og da lå det en utgave av Kvinner og Klær, utafor døra mi.



(Se vedlegg).



Og jeg prøvde å finne deres mail-adresse.



Men det stod bare at de var eiet av Aller.



(Som Dagbladet som det nylig var et lignende problem med).



Så jeg sender til dere hos Aller.



Dere får skjerpe dere.



Jeg har fortalt dere tidligere, (se mail-historie), at det er noen

jævler/kødder, som bestiller masse dritt, på nettet, fra firmaer, med

dårlige rutiner.



Og likevel så får jeg nå mer 'Allers-dritt' på døra mi.



Og naboene begynner vel å sladre, og tror at jeg leser dame-blader.



Det er ikke noe som ungkarer, (som meg), ønsker å ha på seg.



Så dette må jeg klage på.



Dritt-bladene/avisene deres går rett i søpla.



Så jeg ønsker ikke mer av dette.



Hvis jeg ikke går ut mer enn annenhver dag, (i disse Corona-tider), så blir

magasinet/avisa deres liggende, og forsøple, i flere dager, (og de begynner

noen ganger å blåse bortover osv., sånn at det ser ut som en getto her, jeg

leser ikke annet en gratis-nettaviser, så jeg har ikke Aftenposten på døra,

for eksempel, og jeg har ikke slåbrokk, så jeg går ikke ut døra, for å se

foran den, som det første jeg gjør, hver morgen, for å si det sånn).



Så her må dere slutte med deres forsøpling og rykte-ødelegging.



Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt dette i mitt navn.



Og at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere,

for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog

Date: søn. 31. mai 2020 kl. 18:10

Subject: Re: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

To: Dagbladet Pluss og eAvis

Cc: PFU Pressens faglige utvalg

, db ,

post@inkassoklagenemnda.no

, Politikk Høyre <

politikk@hoyre.no>, sande.vgs , Akademikerforbundet <

post@akademikerforbundet.no>,

, juridisk <

juridisk@datatilsynet.no>, LbF Leieboerforeningen





Hei,



jeg viser til Deres brev/faktura, (med en tulleversjon av mitt navn), uten

dato, (se vedlegg).



Jeg har informert dere så mange ganger nå, om at dette ikke noe jeg har

bestilt, (og at dette ikke er noe jeg ønsker).



(Det er noen kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet),

fra firmaer med dårlige rutiner).



Har dere helt mista kontroll, (lurer jeg).



Jeg skjønner at det er kjedelig å være mindre enn VG, men dere burde

likevel være voksne, når det gjelder ting som dette.



Dere har også forsøplet hagen min, (hver lørdag), i en måneds tid.



Noen burde lagt ned Dagbladet, (vil jeg si).



Negerungene, (som vi har fått i Norge de siste tiårene, med

masse-invandringen), løper gjennom hagen min nå.



Og det tror jeg ikke de hadde turt, hvis dere hadde stoppet disse avisene,

da jeg først kontaktet dere.



Erik Ribsskog





tor. 30. apr. 2020 kl. 08:58 skrev Dagbladet Pluss og eAvis <

dbpluss@dagbladet.no>:



> Hei,

>

> Takk for mail.

>

> Vi har stoppet abonnementet umiddelbart og strøket faktura. Det kan være

> du mottar én avis som du beholder kostnadsfritt. Vi har også sperret

> profilen som ble opprettet ved bestilling.

>

> Ønsker deg en fin dag videre.

> Med vennlig hilsen

> Marius

> Kundeservice

> Dagbladet Pluss

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: dbpluss@dagbladet.no

>

> Dato: 27.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Purring/Fwd: Klage

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> jeg har fått en tulle-faktura fra dere, (hvor dere skriver mitt fornavn som

>

> Erika).

>

>

>

> (Se vedlegg).

>

>

>

> Det er sånn, at det er noen jævelunger, som bestiller masse dritt, i mitt

>

> navn, (som jeg mer eller mindre drukner i).

>

>

>

> Så dere får få dere bedre rutiner.

>

>

>

> Jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem disse folka er, som har

>

> utført denne køddinga.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: ons. 8. apr. 2020 kl. 06:43

>

> Subject: Purring/Fwd: Klage

>

> To: ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> i går, (tirsdag), så gikk jeg ut for å handle mat igjen.

>

>

>

> Og da lå det en ny bunke, med dritt-aviser, (Dagen og Klassekampen),

>

> foran døra mi.

>

>

>

> Jeg har jobbet på callcenter, i England.

>

>

>

> Og jeg vet at når det er noe med callcenter osv., så skal man svare,

>

> på sekunder helst.

>

>

>

> Så når det går mange dager, uten å få svar, fra deres callcentere.

>

>

>

> Så lurer jeg på om dere kvemer til den store gullmedaljen.

>

>

>

> Dette er oppvigleri, virker det som.

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Hvis dere kristne og kommunister skal drive med revolusjon, dommedag

>

> og krigføring, så burde det kanskje vært innført skuddpremie på dere.

>

>

>

> (Med forbehold om at dere bare er noen inkompetente dårer).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 03:07

>

> Subject: Fwd: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs ,

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> hvorfor får jeg den jævla avisa deres, (Dagen), på døra, lurer jeg.

>

>

>

> Jeg har ikke bestilt noe sånn kristen dritt.

>

>

>

> (Jeg har til og med meldt meg ut av statskirken.

>

>

>

> For noen år tilbake).

>

>

>

> Hvem er det som bestiller sånn dritt i mitt navn, lurer jeg.

>

>

>

> Det ønsker jeg gjerne at dere svarer på, (hvis det ikke er for mye

>

> forlangt).

>

>

>

> Og jeg ønsker at deres straks slutter å levere sånne Corona-infiserte

>

> 'russiske dassruller' på døra mi.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra: Erik Ribsskog

>

> Date: lør. 4. apr. 2020 kl. 02:44

>

> Subject: Klage

>

> To:

>

> Cc: LbF Leieboerforeningen , Politikk Høyre

>

>

>

> , Akademikerforbundet

>

>

>

> , sande.vgs

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> da jeg gikk ut døra, for å handle mat, på torsdag.

>

>

>

> Så lå det noe sånt som tre aviser, på ymse steder, i hagen min.

>

>

>

> Dette var Klassekampen-aviser.

>

>

>

> (Som antagelig hadde blåst rundt omkring, og så festa seg, i noe slags

> rim).

>

>

>

> Og i dag, (fredag), så var det noe lignende.

>

>

>

> Det lå et Klassekampen og et Dagen, utafor døra mi.

>

>

>

> Og jeg er hverken kommunist eller kristen.

>

>

>

> Så sånne aviser, leser jeg aldri, (må jeg si).

>

>

>

> Så dette er at noen har bestilt noe dritt, i mitt navn.

>

>

>

> Og det lurer jeg på hvem er.

>

>

>

> Jeg ville ikke hatt den kommunist-propagandaen deres, om jeg fikk den

>

> gratis.

>

>

>

> Jeg har vært i Unge Høyre, og vil ikke ha rykte på meg, for å være

>

> raddis, (noe som folk kanskje tror, når de ser den stalinist-blekka

>

> deres, på trammen min/rundt om i hagen).

>

>

>

> Dette må jeg klage på.

>

>

>

> Jeg ønsker også å vite hvem det er som bestiller sånn dritt i mitt

>

> navn, (hvis det ikke er for mye forlangt).

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> En tidligere kamerat av meg, Kenneth Sevland, (fra Svelvik), dro meg

>

> med på språkreise, til Weymouth, sommeren 1986.

>

>

>

> Og da gikk han rundt i Weymouth, med Lenin-pins og Sovjetflag-pins,

>

> (dette var en jeg ikke kjente så bra, (vi hadde samme valgfag, nemlig

>

> sjakk/bordtennis), men jeg hadde vært på språkreise året før, så jeg

>

> ble med, (for min jappe/gründer-far tvang meg til å bo aleine, så det

>

> var ikke så artig å være hjemme).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha kommunist-smørja deres.

>

>

>

> Han gikk også rundt, og vifta med en lommekniv, i London, denne samme

>

> sommeren, (før EF-bussen gikk til Weymouth, vi hadde brukt opp de

>

> siste London-matkupongene på McDonalds, like før bussen gikk), sånn at

>

> han elga på oss, halve London liksom, (negere osv.), som lurte på hva

>

> han dreiv med, (dette var vel i Bayswater-området).

>

>

>

> Så han vil kanskje ha dritten deres.

>

>

>

> Men jeg vil ikke ha fler av de avisene.

>

>

>

> De kan dere tørke dere bak med, må jeg si.

>

>

>

> Skjerpings!

>

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Forespørsel mottatt] Klage/Fwd: Reservasjon 122263 - Platekompaniet: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontakt...
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 16:06
Til: kundeservice@platekompaniet.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , press@klarna.com, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 7. jul. 2020 kl. 11:56 skrev :
Saken din (384506) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Kundeservice, 7. jul. 2020, 11:56 CEST:
Hei Erik,

telefonnummer 96853024 og e-post eribsskog@gmail.com er nå sperret fra å handle på klikk og hent.

Dersom du også ønsker sperre på Klarna, må du selv kontakte dem om dette.

Du kontakter dem her: https://klarna.com/no/support

Eller per telefon: 21 01 89 91

Ta gjerne kontakt igjen om det er noe annet vi kan hjelpe til med.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no
Platekompaniet AS
Akersbakken 10
0172 OSLO

www.platekompaniet.no


Erik Løvenbalk Ribsskog, 4. jul. 2020, 06:31 CEST:
Klage/Fwd: Reservasjon 122263 - Platekompaniet: Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 01:42
Subject: Reservasjon 122263 - Platekompaniet
To:

Hei Frøken Ribsskog,

Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!

Reservasjon

Produkt Antall Pris
Marcus & Martinus - Hei (CD)
1109985 1 kr 99,50

Betalingsmetode
Delsum kr 99,50
Frakt kr 0,00
MVA kr 19,90

Betalt kr 0,00
Totalt kr 99,50

Rest kr 99,50

Bestillingsdato: 29. juni 2020 01.42

Betalingsform: Betales i butikk

Kundeinformasjon

Frøken Ribsskog

96853024

eribsskog+splitter-pine-gal-og-ekstremt-homofil@gmail.com

Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 22:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00
Onsdag 10:00:00 - 22:00:00
Torsdag 10:00:00 - 22:00:00
Fredag 10:00:00 - 22:00:00
Lørdag 10:00:00 - 20:00:00

Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City

Platekompaniet (https://www.platekompaniet.no)

[5LVD62-LYX2]

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Hvordan smakte maten, Erik?
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 16:00
Til: juridisk
Kopi: Adams Matkasse , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , admin@ohf.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:08
Subject: Hvordan smakte maten, Erik?
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Les denne e-posten i nettleseren
Adams matkasse
Adam smiler
Hvordan smakte maten, Erik?
For at vi skal forbedre kvaliteten og matopplevelsen vi leverer til deg trenger vi jevnlig din tilbakemelding. Derfor setter vi stor pris på at du tar deg ett minutt til å evaluere dine opplevelser.

Erik, din stemme er viktig!
Hvordan smakte maten i uke 27?
Dette ble levert til deg i uke 27
Adams Vegetarkasse

Crispy salat med reddik, asparges og kikerter, servert med ovnsbakt aubergine, mozzarella og sennepsvinaigrette
Søtpotet- og fikenpai med frisk råkostsalat med eple og mynte
Poke Bowl med ponzumarinert tofu, mango, koriander og chilimajones





Tusen takk for hjelpen, Erik 😃

/Adam

Verv dine venner og få 50 % rabatt!
Gi bort en matkasse til halv pris til venner og kjente, og få 50 % rabatt for hver eneste venn du verver!

Verv en venn og få 50 % rabatt
Facebook Instagram

Min Matkasse | Kundeservice | Adam på iPhone | Adam på Android

Du mottar denne e-posten fordi du er kunde hos Adams matkasse med epostadresse, e.ribsskog@gmail.com. Ønsker du ikke å motta kundeundersøkelser fra oss kan du melde deg av her.

Adams matkasse

Adams Matkasse AS, Maridalsveien 21, 0178 OSLO, Norway


Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ikke levert: Din epost til Webhuset ble ikke levert
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 15:56
Til: juridisk
Kopi: abuse@godaddy.com, HQ@godaddy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12:39
Subject: Ikke levert: Din epost til Webhuset ble ikke levert
To:


Vi fant ingen eksisterende sak, og din epost med emnet "Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde" ble derfor ikke registrert.

Denne epostadressen kan kun benyttes til å svare på en sak som allerede er opprettet via kundesenteret.

Du kan kontakte Webhuset angående en ny sak på følgende måter:

1. Telefon (+47 987) 02145

2. Live Chat på våre websider

3. Kontaktskjema i kundesenteret
(Du må være logget inn: https://www.webhuset.no/logg-inn )

Vi er klar for å hjelpe deg :-)

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Sommeråpning i fjellet!
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 15:49
Til: tinfo19
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , info@dntoslo.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg vet ikke hva det skal bety, at dere bare skriver, et par hilsener osv., i mailen deres.

Jeg skjønner at mongoene har tatt over, for å si det sånn.

Skjerpings!

PS 2.

Dere kaller meg også: 'Erik Rotta Ribsskog', (i den første mailen deres).

Dere er åpenbart ikke i stand til å drive noe som helst, så dere nisser burde vel egentlig helst ha lagt ned.

Istedet for å plage omverdenen med deres råttenskap/dårskap/faenskap.

Skjerpings!


tir. 7. jul. 2020 kl. 14:02 skrev tinfo19 :
Hei!



Med vennlig hilsen/ Best regards from



DNT Oslo & omegn

Tursenteret/ Tour information

-------------------------------------¨

Storgata 3, 0101 Oslo

Telefon/ phone 22822800

Epost/ Email info@dntoslo.no

Hjemmeside/ Homepage: www.dntoslo.no & www.ut.no 



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 7. juli 2020 12:44
Til: juridisk
Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; Infosenter DNT Oslo
Emne: Klage/Fwd: Sommeråpning i fjellet!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: DNT Oslo og Omegn
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 12:11
Subject: Sommeråpning i fjellet!
To:



Til helgen åpner 11 betjente hytter | Fortsatt ledige plasser på fellesturer | Brebua åpner 15. juli

Klikk her for å se e-posten i nettleser

DNT Oslo og Omegn



Erik Rotta Ribsskog  Ikke betalt medlemskap

Medlemsnummer: 6070980

Min side





Slik ser det ut på Skogadalsbøen akkurat nå

Sommeråpning i fjellet!

Det er meldt strålende vær til helgen, og da passer det perfekt at elleve av våre betjente hytter åpner dørene! Dermed er alle DNT Oslo og Omegn sine betjente fjellhytter åpne! Bestyrerne ønsker velkommen, og sommeren er godt på veg flere steder.

Til helgen åpner også flesteparten av våre selvbetjente hytter i fjellet. Husk å forhåndsbestille plass!

SE HYTTENE SOM ÅPNER











Drømmer du om å bestige 2000 meters-topper?

Ønsker du en sprek fottur i et sosialt fellesskap? Drømmer du om å bestige topper og tinder, eller forsere breer som er godt bevarte «hemmeligheter», alt i det ypperste av norsk natur?
Bli med på fjellsport-tur!

BLI MED DNT FJELLSPORT PÅ TUR











Slik ser det ut på Iungsdalshytta akkurat nå

Fortsatt ledige plasser på DNT-turer i sommer!

Mange ønsker seg til fjells i sommer. Vi er glade for at dere har tatt så godt i mot våre nye DNT-turer med baseopphold på én betjent hytte og turledere som leder turer ut fra hytta. For deg som har litt ferie i august, er det mange muligheter. I juli er det noe ledig, og i september mye. Velg selv!

Base-turer i august som har godt med ledige plasser
Juli:
Vilt og vakkert på Geiterygghytta 60+.
Gode dager i Jotunheimens forgård 60+.

August:
Krækkja med utsyn mot Hallingskarvet 60+.
I Rondanes oase, på Bjørnhollia Turisthytte.
I hjertet av Hardangervidda, på Sandhaug Turisthytte.
Sensommer ved Gjende 55+.
Perlen i Skarvheimen, på Iungsdalshytta Turisthytte.
Skogadalsbøen, en juvel i Jotunheimen.

FLERE TURER FINNER DU HER





Brebua på Finse åpner 15. juli

Husk å forhåndsbestille!

Endelig kan vi åpne den nye selvbetjeningshytta Brebua på Finse. Grunnet byggearbeid på Finsehytta og at Finse 1222 er stengt denne sommeren, er det ekstra fint for oss å kunne åpne hytta. Som eneste overnattingsted på Finse denne sommeren.

Den splitter nye selvbetjeningshytta har 44 sengeplasser og et hyggelig oppholdsrom samt kjøkken, tørkerom, dusjer og doer.

LES MER OM BREBUA













Trenger du en lett og allsidig turjakke?

Bergans Letto jakke er en meget lett 3-lags skalljakke med Dermizax-membran, lav vekt og minimalt pakkvolum. Dette er en jakke som passer perfekt å ha i topplokket på sekken i sommer. Husk at du som medlem får 15% på alle kjøp!

JAKKE TIL DAME

JAKKE TIL HERRE











info@dntoslo.no

 

Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev fra DNT lenger kan du melde deg av her

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Fwd: Klage/Fwd: Kode som gir 15 % rabatt på sommersalget 🎁
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 15:38
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" , josefin.reinhard@mediafy.com, josefin@mediafy.com, cecilie@mediafy.com, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også, at det blir klamt, at dere er så personlige/dus/kameratslige.

Hva er galt med bare: 'Hei'.

Skjerpings!


tir. 7. jul. 2020 kl. 15:58 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Vi har mottagit en beställning ifrån Bladkongen på 12 nummer av bladet Tara för totalt 578,00 kronor.

Ifall du inte har gjort denna beställning rekommenderar vi att du gör en polisanmälan på detta och skickar ett underlag på anmälan till oss.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Håkansson
Kundebehandler




Fra: Erik Ribsskog
Date: tir. 7. jul. 2020 kl. 12.54
Subject: Klage/Fwd: Kode som gir 15 % rabatt på sommersalget 🎁
To: juridisk
Cc: , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tor. 25. jun. 2020 kl. 06:48
Subject: Kode som gir 15 % rabatt på sommersalget 🎁
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på  Tara









Skynd deg – salget og koden går ut søndag 28. juni.

Ditt abonnementsnummer er:
5050580108

 
Bruk rabattkoden nå
 





Populære produkter på sommersalg






SPAR 69%


Sports-bh fra Diadora

MEDLEMSPRIS 122 kr

Ordinærpris 399 kr

 
KJØP HER
 





SPAR 73%


Highlighter-palett

MEDLEMSPRIS 27 kr

Ordinærpris 99 kr

 
KJØP HER
 





SPAR 81%


Hover Drone Nano

MEDLEMSPRIS 95 kr

Ordinærpris 499 kr

 
KJØP HER
 





SPAR 61%


Få tarmen i toppform

MEDLEMSPRIS 61 kr

Ordinærpris 159 kr

 
KJØP HER
 





SPAR 74%


Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 129 kr

Ordinærpris 499 kr

 
KJØP HER
 





SPAR 80%


Spaltekanden

MEDLEMSPRIS 149 kr

Ordinærpris 749 kr

 
KJØP HER
 




 
Bruk rabattkoden nå
 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







25. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erik, vi har laget en egen film til deg
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 14:04
Til: juridisk
Kopi: SilkeogFilip@avinor.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , postmottak@sd.dep.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Silke og Filip
Date: ons. 8. jul. 2020 kl. 11:54
Subject: Erik, vi har laget en egen film til deg
To:



AVINOR

Om Avinor Administrer din profil og samtykker

Hei Erik!

Vi har laget en egen film til deg, hvor du kan se en av verdens beste reisedestinasjoner, som ligger like utenfor døren din, her i Norge. Følg linken og se din egen film.

Erik's film

Denne e-posten ble sendt ut av Avinor AS, Postboks 150, 2061 Gardermoen
Administrer din profil       Avmeld Tilbud

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Fwd: Re: Klage/Fwd: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 13:56
Til: Liw
Kopi: juridisk , "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , liw@liwslust.se
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. jul. 2020 kl. 12:09 skrev Liw :
Hej Erik!

Jag har försökt att svara dig tidigare som du ser nedan. Men eftersom du verkar ha blockerat min e-postadress så gick det aldrig fram. Jag skriver därför till dig från en annan e-postadress.
Du är inte utsatt för några trakasserier från mig. Men uppenbarligen är det någon annan som skrivit upp din e-postadress på mitt nyhetsbrev. Jag har dock tagit bort dig från nyhetsbrevet och jag ska tillse att du inte kan bli tillagd igen.

Med vänliga hälsningar
Liw


-------- Vidarebefordrat meddelande --------
Ämne: Re: Klage/Fwd: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
Datum: Sat, 4 Jul 2020 12:38:36 +0200
Från: Liw
Till: Erik Ribsskog

Hej Erik!

Din mejladress eribsskog+sinnyk@gmail.com är nu avregistrerad från vår mejllista. Orsaken att den hamnat där är att någon matat in din mejladress i mitt formulär för de som vill bli uppdaterade om nya blogginlägg. Detta skedde 3 timmar efter det att din andra mejladress eribsskog@gmail.com avregistrerades från nyhetsbrevet den 15 juni.

Med vänliga hälsningar,
Liw

Den 2020-07-04 kl. 06:26, skrev Erik Ribsskog:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Liw
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 10:01
Subject: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
To:


View this email in your browser

Hej!

Nu har jag postat ett nytt blogginlägg på Liws lust.

Vänlig hälsning
Liw

Träningsmotivation av våra äventyr
Nu i helgen som var så hade vi ju ett nytt äventyr. Vår återträff med Henrik. En helt underbar och omtumlande helg, men som också innehöll några gupp på vägen. Kanske var det vårt häftigaste äventyr hittills, som jag såklart kommer att berätta allt om. Men ni får ge er till tåls lite grand. Det […]



Andra blogginlägg senaste tiden:
Swing – En inblick i swingersvärlden
263. Pessar passar perfekt
262. Sexarbetare – ett känsligt ämne
261. Ménage à trois planeras
260. Dubbelmacka på gång





Du får detta mejl för att du valt att följa bloggen Liws lust.
 Om du inte vill få fler mejl från Liws lust så klickar du här


Email
Marketing Powered
by Mailchimp

--
____________________
URL: www.Liwslust.se
E-post: liw@liwslust.se
Twitter: www.twitter.com/liwslust
Facebook: www.facebook.com/liwslust
Instagram: www.instagram.com/liwslust

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Adams Matkasse
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 13:47
Til: Oda fra Adams matkasse
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , admin@ohf.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere var også på døra mi, da jeg bodde, på Slependen, (hvor jeg bodde fra høsten 2014 til våren 2015).

Og da var det en 'bavian', som banka kjempemye på døra mi, og som skreik fornavnet mitt.

Men jeg hadde ikke bestilt noe, fra dere, da heller.

Så det er ikke første gang, at noe lignende skjer, for å si det sånn.

Så dere er en pest og en plage, må jeg si.

Skjerpings!


ons. 8. jul. 2020 kl. 15:05 skrev Oda fra Adams matkasse :
Hei Erik,

Dette er en automatisk utsendelse som du kan se bort ifra.
Vi har løst saken med å stanse leveringen som ble bestilt til deg og trukket beløpet for denne.
Kundekontoen ble også sperret for videre leveringer.

Ha en fin dag!

--

Oda Oda fra Adams matkasse
On Wed, Jul 8, 2020 at 11:39 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: søn. 21. jun. 2020 kl. 21:52
Subject: Velkommen til Adams Matkasse
To:


https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_f6265221-d09c-4edc-a40d-46b18df9046b.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_7b494339-552b-4c55-b8ca-8737cc43c537.png Velkommen til din nye middagshverdag! Så hyggelig at du ønsker å bli en del av matkasse-familien, Erik! Vi gleder oss til å levere ferske råvarer og inspirerende oppskrifter rett hjem på døren til deg.
Om du ønsker å bytte kasse, se kommende menyer, hoppe over en uke eller endre leveringsinformasjonen din, kan dette enkelt gjøres på Mine Sider.

Få middagen rett i lomma med Adams app! Last ned til iPhone eller Android.

Leveringsinformasjon
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

E-post: e.ribsskog@gmail.com

Mobil: 48621954

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)

Poststed: BEKKESTUA

Din første matkasse kommer Mandag 16:00:00 - 22:00:00 29-06-2020, og du får leveranse Hver Uke.

Endring av levering på kommende uke må skje senest tirsdag kl. 23.59.

Gå til Mine Sider Vervekampanje Gi bort en matkasse til halv pris til vennene dine og få 50 % rabatt for hver eneste venn du verver! Du finner vervekoden din her under Klubb Adam. Koden må brukes av vennen din i rabattkodefeltet ved bestilling. Informasjon om koronaviruset Vi har kapasietet og leverer som normalt, men på grunn av koronaviruset har vi besluttet å midlertidig endre leveringsrutinene våre.

Vi har oppdatert leveringsrutinene våre midlertidig. Sjåføren setter igjen kassen på døren din, ringer på og forlater adressen. Vi sender deg en SMS når kassen er satt igjen hos deg. Husk å slippe sjåføren inn i oppgangen om du bor i blokk. Sjåføren har dessverre ikke mulighet til å ta med seg papp i retur i denne perioden.

Vi kommer til å oppdatere deg fortløpende, om det kommer ny informasjon. Les mer om våre leverings- og hygienerutiner via knappen under. Les mer her Min Matkasse Min Matkasse - full kontroll over abonnementet ditt. Kontakt oss Klikk her for å besøke kundesenteret vårt. Last ned Adams app! Få middagen rett i lomma! Last ned Adams app for iPhone eller Android. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_fbccd128-5ed8-4483-863b-2f9fc944d9d9.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_4bce9fff-62a8-4ad7-8df0-4504c59f6d45.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_f6265221-d09c-4edc-a40d-46b18df9046b.png

intercom

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse Orkla:0049218017
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 13:37
Til: juridisk
Kopi: forbrukerservice@nidar.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Forbrukerservice Nidar
Date: ons. 8. jul. 2020 kl. 20:51
Subject: Takk for din henvendelse Orkla:0049218017
To: Erik Ribsskog


Kjære kunde,

Takk for din henvendelse, ditt saksnummer er: OCS-771773

Du vil få en tilbakemelding på din henvendelse i løpet av 2 virkedager. Dersom dette gjelder en reklamasjon, så er det viktig at du tar vare på produktet det gjelder.

Vi behandler all forbrukerinformasjon konfidensielt og vi vil ivareta ditt personvern ifølge Personopplysningsloven.

Spørsmål om sponsing:
Orkla Confectionery & snacks mottar svært mange henvendelser med ønske om støtte til lag, foreninger, organisasjoner og lignende over hele landet. Dessverre kan vi ikke støtte alle. Dersom det er aktuelt for oss å støtte ditt formål, vil vi ta direkte kontakt med deg i løpet av de nærmeste 2-3 ukene.

Vennlig hilsen,

Orkla Confectionery & Snacks Norge
Nidar - KiMs - Sætre
NOTICE: Please immediately e-mail back to sender if you are not the intended recipient. Thereafter delete the e-mail along with any attachments without making copies. The sender reserves all rights of privilege, confidentiality and copyright.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tilbakemelding Mokkabønner - 110g Orkla:0102004281
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 10:21
Til: juridisk
Kopi: forbrukerservice@nidar.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Forbrukerservice Nidar
Date: tor. 9. jul. 2020 kl. 09:34
Subject: Tilbakemelding Mokkabønner - 110g Orkla:0102004281
To: Erik Ribsskog


Hei Erik.

Mokkabønner er et tradisjonsrikt produkt, og det er over 100 år siden det kom i salg i Norge.
Den mørke sjokoladen inneholder kaffe, og eskens design har fra dag én spilt på det eksotiske.
Mokka er en by (i nåværende Jemen) som historisk har vært et handelssentrum blant annet for kaffe.
Illustrasjonen viser en dansende kvinne over en dampende kaffekopp, som en referanse til Mokka.

Vi ønsker ikke å krenke noen med designet vårt, noe vi mener vi ikke gjør og som vi heller ikke har fått noen tilbakemeldinger på.


Med vennlig hilsen,
Orkla Confectionery & Snacks Norge
Nidar - KiMs - Sætre

Jan Erik
Forbrukerkonsulent


NOTICE: Please immediately e-mail back to sender if you are not the intended recipient. Thereafter delete the e-mail along with any attachments without making copies. The sender reserves all rights of privilege, confidentiality and copyright.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: FAKTURA #3428 - Stopp islamiseringen av Norge (SIAN): Kontingent 2020
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 10:11
Til: "Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 9. jul. 2020 kl. 12:00 skrev Stopp islamiseringen av Norge (SIAN) :
ok.

mvh

Lars thorsen
Den 08.07.2020 11:51, skrev Erik Ribsskog:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)
Date: søn. 21. jun. 2020 kl. 19:52
Subject: FAKTURA #3428 - Stopp islamiseringen av Norge (SIAN): Kontingent 2020
To: Erik Ribsskog
Cc: Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)


Kjære SIAN medlem/sympatisør.
Støtt oss i kampen mot islamiseringen av Norge.
Dette gjør du ved å betale medlemskontingent.
Du er også velkommen til å delta på våre arrangementer.
Følg oss på facebook eller på www.sian.no for kunngjøringer av tid og sted for arrangementer. Vi orienterer også fortløpende via epost.
Giro for årets medlemskontingent er vedlagt.
Medlemmer som får giro tilsendt pr epost vil IKKE få tilsendt papirgiro.
Dersom du uoppfordret har betalt kontingent for inneværende år, se bort fra denne fakturaen.
Med vennlig hilsen
Styret
Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)



Mvh
Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse: Medlemsundersøkelse for KrF
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 10:04
Til: Kristelig Folkeparti
Kopi: juridisk , KrF Informasjon , Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Akademikerforbundet , "sande.vgs" , fmovpost
Hei,

det er litt kjedelig, når dette skjer igjen og igjen.

Og dere nekter å opplyse meg om hvem som har bestilt dette i mitt navn.

Den tekniske løsningen deres kunne kanskje også vært bedre, (at man må verifisere mail-kontoen for eksempel).

Jeg må si at det er advokat-mat, når dette skjer, igjen og igjen.

Så jeg sender en kopi til FMOV og så kan de ordne med fri rettshjelp, (hvis undrenes tid ikke er forbi).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 9. jul. 2020 kl. 21:40 skrev Kristelig Folkeparti :
Hei igjen



Det kan se ut som det er noen som gjentatte ganger har meldt deg inn i KrF, ved å bruke ditt navn og din e-post.

Vi har slettet ditt medlemsskap straks du har gitt beskjed om, hver gang.

Når noen melder seg inn hos oss får vedkommende en epost om at de er innmeldt, og det har også du fått.

Da har du mulighet for å gi tilbakemelding om at du er meldt inn ved en feil.

Hvis du ikke gjør det vil du stå som medlem til etter at kontingentkrav er sendt ut, hvis den ikke betales slettes du som medlem.



Ditt medlemsskap er avsluttet, og du vil ikke motta noe mer fra oss med mindre du melder deg inn.





Alt godt,



Kristelig Folkeparti


krf_logo_cmyk









Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 9. juli 2020 10:18
Til: juridisk
Kopi: KrF Informasjon ; Kristelig Folkeparti ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Politikk Høyre
Emne: Klage/Fwd: Påminnelse: Medlemsundersøkelse for KrF



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Kristelig Folkeparti
Date: fre. 19. jun. 2020 kl. 13:59
Subject: Påminnelse: Medlemsundersøkelse for KrF
To:



Kjære KrF-er!

For noen dager siden mottok du forespørsel om å delta i en undersøkelse blant våre medlemmer. Under finner du en lenke til undersøkelsen. Jeg håper du har anledning til å svare på disse spørsmålene. Dine svar vil gi oss viktig innsikt i arbeidet frem mot valget i 2021.


Følg denne lenken for å besvare undersøkelsen: Ta undersøkelsen


Besvarelsen anonymiseres i det du sender den inn, og svarene vil ikke kunne knyttes til deg personlig.

Undersøkelsen må besvares senest søndag 21. juni.


Alt godt,
Geir Morten Nilsen
Generalsekretær
Kristelig Folkeparti

Trykk her for å ikke motta medlemsundersøkelser i fremtiden
Jeg ønsker ikke å motta medlemsundersøkelser i fremtiden

Jeg sendte en e-post til Klassekampen

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen
Erik Ribsskog 29. juli 2020 kl. 09:40
Til: Klassekampen
Kopi: kundeservice@klassekampen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, PFU Pressens faglige utvalg , "post@inkassoklagenemnda.no" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "Post (Medietilsynet)" , amnestyis , HRW UK , fmovpost
Hei,

dette virker som tomme ord, kommunister.

For jeg var ute med søpla, i går kveld, og da lå en ny utgave av Klassekampen utafor døra.

(Se vedlegg).

Og dette er jo ikke første gang jeg skriver om dette.

Og det er heller ikke andre gang.

Eller tredje gang.

Så hva dere kjøtthuene driver med, det kan man lure på.

Jeg får nesten råde dere til å emigrere til Nord-Korea, eller noe lignende, for sånn driver de kanskje aviser der.

Dere får sende dette til administrerende direktør.

Dere får slutte å patronisere meg, i deres mailer.

Og dere må slutte å levere Klassekampen på døra mi, (for ørtende gang), for jeg har ikke noe ønske, om å bli stempla, som kommunist, (ihvertfall ikke her i Bærum, som vel er landets blåeste kommune).

Så dette er som terror, må jeg si.

Det hjelper ikke hva man skriver til dere.

Dere fortsetter likevel å levere stalinist-avisa deres på døra mi.

Og dere skal også lage politistat, virker dere som, for dere nekter å fortelle meg, hvem som bestiller dette, (dere vil kun fortelle det til politiet, virker det som).

Å be dere om å få bedre rutiner.

Det har jeg bedt dere om, så mange ganger nå.

Jeg tror jeg får heller be dere om å legge ned.

For dere har ingen forstand når det gjelder å drive virksomheter, (må jeg si).

Helvetes kommunister og euro-trash.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. jul. 2020 kl. 13:35 skrev Klassekampen :
Hei,

Som skrevet tidligere er alt på din adresse stoppet. Vi har også sperret, slik at disse ikke starter opp igjen.

Som tidligere nevnt anbefaler vi deg og anmelde det til politiet, da det er noen andre som prøver å bestille i ditt navn.

Vi har dessverre ikke mulighet til å se hvem som har sendt inn bestillingen.
Med vennlig hilsen
Klassekampens kundeservice
kundeservice@klassekampen.no
21 09 30 01









--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "Klassekampen"

Dato: 26.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen





Hei,



jeg har også fått en faktura fra dere, (se vedlegg).



Dere må da skjønne, at det er noe tull, når det står 'Prompenrompen', osv.



Da lurer jeg litt på om dere jobber i hasjrus, eller noe sånt.



Når dere godkjenner disse bestillingene.



Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i

mitt navn.



Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som

dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





tir. 21. jul. 2020 kl. 11:59 skrev Klassekampen

>:



> Hei,

>

> det er veldig leit og unødvendig at noen bestiller avis i ditt navn, vi

> anbefaler deg å anmelde dette til Politiet.

>

> https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/

>

> Alle aviser som sendes til din adresse er stoppet.

>

> Med vennlig hilsen

> Klassekampens kundeservice

> kundeservice@klassekampen.no

> 21 09 30 01

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "juridisk"

>

> Dato: 20.07.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Fwd: Velkommen som abonnent på Klassekampen

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

>

>

>

> (Jeg har ikke kontaktet disse).

>

>

>

> Vennligst rydd opp!

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> PS.

>

>

>

> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> ikke

>

> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

>

> jeg).

>

>

>

>

>

> ---------- Forwarded message ---------

>

> Fra:

>

> Date: fre. 10. jul. 2020 kl. 18:34

>

> Subject: Velkommen som abonnent på Klassekampen

>

> To:

>

>

>

>

>

> Takk for bestillingen!

>

>

>

> Du har nå tilgang til Klassekampen på nett: https://www.klassekampen.no

>

>

>

> Bestilte du papiravisa, skal den komme i løpet av to virkedager.

>

>

>

> Som leser av Klassekampen velger du selv om du vil ha papiravisa hele uka,

>

> bare lørdager eller ikke i det hele tatt. Digital tilgang har du uansett.

>

> Nyhetsbrevet er en del av abonnementet. Om det blir for mye, kan du enkelt

>

> melde deg av.

>

>

>

> Du kan gjøre endringer og finne nyttig informasjon på kundeservicesidene

>

> våre: https://ks.klassekampen.no

>

>

>

> Kontakt oss gjerne om du har tilbakemeldinger eller støter på problemer!

>

>

>

> Med vennlig hilsen

>

> Klassekampen

>

> 21093001

>

> kundeservice@klassekampen.no

>


IMG_20200729_003612.jpg
629K

PS.

Her er vedlegget: