søndag 4. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! <CIDA34AC3F7AFF2>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 17:04

Til: epoq.service@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


og dere er eiet av et engelsk firma, (Dixons), og svarer norske mailer på svensk.


De som ikke trenger briller, de ser, (i den første mailen), at det også brukes en tulle-versjon, av mitt navn.


(Erika Promebrak Ribsskog, (som det står i den første mailen deres), er ikke et vanlig norsk navn.


Hvis dere tror det i Sverige.


Og det er også sånn, at jeg har mottatt flere hundre lignende pøbel/spoofing/identitetstyveri-mailer, de siste månedene.


Så dette er del av et stort angrep, kan det virke som).


Hvis du/dere trenger briller, så foreslår jeg at dere går til Elkjøp sin bedriftslege, eller noe lignende, (hvis dere har det).


Jeg vet at det er noe som heter svenskevitser.


Men det får være måte på.


At dere partysvensker, bare skal komme hit til Norge, og så være bakfulle på jobb, hver dag.


Det vet jeg ikke om er det helt store.


Dette må være noe tull, tenker jeg da.


Jeg har en slektning, (som jeg har chattet med på Facebook), som heter Martin Mogan, (som er halvt britisk), som jobber i Elkjøp.


Det er kanskje han som sender disse tulle-bestillingene.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det trollet er, som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjøpte også en laptop, på Elkjøp Carl Berner, i 2003, (var det vel).


Og da var det noen døde pixler, på skjermen, (dette var en Toshiba laptop vel).


Og det reagerte mine studiekamerater på, husker jeg.


De mente at jeg burde bytte laptop-en.


Men da brukte dere kjempelang tid, sånn at studiene gikk i vasken, (for jeg løste Linux-oppgaver på laptopen).


Så det var helt elendig service.


Og det var ikke sånn at dere fiksa laptopen heller.


Neida, dere brukte mange uker, på å undersøke laptopen, og så fant dere ut, at feilen ikke var stor nok.


Så dere nekta å fiksa feilen.


(Man måtte godta, (som kunde), inntil en prosent døde pixler, på en laptop-skjerm, mente dere.


Noe sånt).


Så jeg er litt lei av tull fra Elkjøp, (må jeg si).


Skjerpings!



tir. 8. sep. 2020 kl. 16:49 skrev <epoq.service@elkjop.no>:

Hej,


Detta är en reservation som är lagd så detta är just nu inget köp som är gjort. Om det bara är er mailadress som är använd så kan det vara felinslaget av den andra kunden. Om inte så skulle vi rekommendera att polisanmäla händelsen.


Ha det fint!



Med vennlig hilsen / Kind regards

Paul

Elkjøp kundesenter




21 00 22 07


Hverdager: 09:00-17:00

Lørdag: Stengt

Søndag/helligdag: Stengt


www.elkjop.no/epoq


Email ID: 1442437



 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 7/20/20, 11:13 PM

To: juridisk@datatilsynet.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <donotreply@elkjop.no>

Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Takk for din bestilling!

To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for din bestilling!

Hei


Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

Vi mottok din ordre den 15-jul-2020.

Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.


 

ORDREOVERSIKT (NOK)

Ordrenummer: 84504675

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

LG 65" NANO99 8K NanoCell TV 65NANO996 (2020)


Varekode #: 153732


Størrelse (tommer): 65


Reservert i butikk

45 490

45 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Megastore Lade

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 45 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 45 490

*Herav mva 9 098

Totalt inkl. frakt og MVA 45 490

 

 

Leveringsadresse

Megastore Lade

Lade Arena, Håkon VII gate  8

7044 Trondheim

Faktureringsadresse

Erika Prompebrak Ribsskog

 

48621954

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 45 490,00)


Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen som KK-abonnent 🌺

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:42

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, post@aller.no, info@aller.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abo.felles@aller.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: KK <abo.kk@aller.no>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 14:26

Subject: Velkommen som KK-abonnent 🌺

To: DRONNING ERIK RIBSSKOG AV BLAKSTAD <eribsskog+dronningenavblakstad@gmail.com>




Kjære DRONNING :hibiscus:




Velkommen som KK-abonnent.


Vi er veldig glade for at du ønsker å lese KK, og gleder oss til å gi deg inspirasjon, råd og påfyll – samt mye hygge med bladet vårt!




Du vil snart motta ditt første blad, som kommer om 2-3 uker.




Med vennlig hilsen,

Stine Therese Strand

Utgavesjef KK







Du mottar denne e-posten fordi du har kjøpt et abonnement på KK.


Du er registrert med denne adressen: eribsskog+dronningenavblakstad@gmail.com




Aller Media kundeservice




Telefon: 21 30 12 20


E-post: abo.felles@aller.no





Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877

www.aller.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: ✅Super Mario 3D All Stars, Summer Sale, Shin Megami Tensei III& much more! 🎮

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:37

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 14:01

Subject: ✅Super Mario 3D All Stars, Summer Sale, Shin Megami Tensei III& much more! 🎮

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>






No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!




playasia


EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG





SUPER MARIO 3D ALL-STARS


Get ready as  Super Mario 3D All-Stars is coming in one awesome collection. It includes three Super Mario games: Super Mario 64, Super Mario Sunshine, and Super Mario Galaxy. Read more...


PRE-ORDER NOW











END OF SUMMER SALE


Play, collect, and save! Don't miss out on limited-time discount on various games, toys, digital codes and even on some good finds with our Nintendo Switch bundles!


SAVE & SHOP NOW!











SHIN MEGAMI TENSEI III: NOCTURE HD REMASTER


Atlus revealed the second full trailer for Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster. The new footage provides an extended look on the game’s characters, locations and demons that every new and loyal fan of the game should look forward to.  Read more...


PRE-ORDER NOW









KIMETSU NO YAIBA 1/8 SCALE PRE-PAINTED FIGURE: KOCHOU SHINOBU


Aniplex

Pre-order deadline: Nov 05, 2020

Releases on: Jun 30, 2021


PRE-ORDER NOW





















GHOST OF TSUSHIMA TGS MERCHANDISE


PRE-ORDER NOW











MAFIA [DEFINITIVE EDITION]


Game publisher 2K Games and game developer Hangar 13 have dropped new gameplay and screenshots for Mafia Definitive Edition. Read more...


PRE-ORDER NOW









TOY DEADLINE ALERT


Series featured this week include:

Miss Kobayashi's Dragon Maid

Cowboy Bebop

Hatsune Miku

Kaguya-sama: Love is War

PROMARE

& lots more!!


DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!












THE LAST OF US PART II ELLIE AND GUITAR T-SHIRT VANILLA WHITE

  


PRE-ORDER




THE LAST OF US PART II ZIPPERED HOODIE MIX GRAY

 


PRE-ORDER




THE LAST OF US PART II ELLIE AND GUITAR LARGE TOTE BAG NATURAL


PRE-ORDER












WEEKLY DOUBLE COINS PICKS: Waifu Uncovered, Super Mario 3D All-Stars, Space Invaders T-shirt & More!


GET DOUBLE COINS NOW











NENDOROID NO. 1440 FATE/GRAND ORDER: ALTER EGO/OKITA SOUJI (ALTER)




PRE-ORDER




MY HERO ACADEMIA DESKTOP HEROES (SET OF 6 PACKS)





PRE-ORDER




THE 501ST UNIFICATION BATTLE WING STRIKE WITCHES ROAD TO BERLIN MOFUTTO TAIL CUSHION


PRE-ORDER




CLICK HERE FOR ALL LATEST FIGURES!









Click here for all of this week’s blogs!


@playasia


Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo


© 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.


Contact us at:

www.play-asia.com/contact


Unsubscribe

Privacy Policy




Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Expect more right-wing violence ∙ This is the best challah (seriously) ∙ I’m Black and Jewish. Stop telling me BLM is ‘political’

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:29

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletters@e.forward.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: The Forward <newsletters@e.forward.com>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 13:11

Subject: Expect more right-wing violence ∙ This is the best challah (seriously) ∙ I’m Black and Jewish. Stop telling me BLM is ‘political’

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>




What American Jews are talking about today. | Trouble viewing? - Read online

 




 

 


YOUR MORNING EDITION

 

 

If you like this newsletter, Forward to a friend.

Received this from a friend? Sign up to get it daily in your inbox!


Join the conversation:

What are you repenting for this year? Click here to our "virtual tashlich"

 


 

 

NEWS

If Trump wins re-election—or loses— expect more right-wing violence, experts warn

Stewart Ain   

 


OPINION

My fellow Jews: Getting rid of Trump is a religious imperative

Ben Gould   

 






 

 


Brief items of the News and the Schmooze

White Jewish academic admits she pretended to be Black for years

San Francisco State University president stands behind terrorist Leila Khaled speaking appearance

Lara Trump campaigns with Jewish Congressional candidate who’s a ‘proud Islamophobe’

Hackers steal $7.5M from Washington Jewish Endowment

 

 


OPINION

Why it Matters that Kamala Cooks

Carly Pildis   

 




FOOD

The best challah is tangzhong challah

Avidan Ross   

 






 




OPINION

I’m Black and Jewish. Stop telling me Black Lives Matter is ‘political’

Tiziana Friedman   

 




OPINION

Capitalizing Black, de-hyphenating antisemitism and other efforts to evolve our language

Jodi Rudoren   

 




CULTURE

Chinese food and me: The story of a lifelong love affair

Len Berk   

 






 

 

 

 


 

San Francisco State University president stands behind terrorist Leila Khaled speaking appearance

 

 

Jews in the Pacific Northwest are turning on each other

 

 

White Jewish academic admits she pretended to be Black for years

 

 

Donald Trump is the most serious threat to American Jewish security in the past half century

 

 


Forward to a friend | Unsubscribe | Manage Preferences

Add newsletter@e.forward.com to your safe-sender list so our emails get to your inbox.

Copyright © 2020, The Forward Association, Inc. All rights reserved.

125 Maiden Lane, New York, NY 10038

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:18

Til: Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, postmottak@sd.dep.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>

Hei,


jeg foreslår at du sender denne saken, til en leder/overordnet, hvis det er så tungt/vanskelig.


Jeg liker heller ikke at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Det blir klamt og over-kameratslig, (må jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 8. sep. 2020 kl. 10:26 skrev Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>:

Hei igjen Erik,


Vi trenger mer informasjon for å forstå hva dette dreier seg om, slik at vi kan hjelpe deg videre.


Imøteser svar.



Med vennligst hilsen


Bane NOR

Kundesenter

Ståle

Saksbehandler



------------------- Opprinnelig melding -------------------

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog

Mottatt: 06.09.2020 07:38

Til: juridisk@datatilsynet.no

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Kundesenter; postmottak@sd.dep.no

Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>

Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 03:04

Subject: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Bane NOR takker for din henvendelse.


Saken er nå sendt til en saksbehandler for videre behandling og vi vil ta kontakt med deg så snart det foreligger en tilbakemelding.


Ditt saksnummer er BN-119591-Y4M0


Mvh


Kundesenteret

Bane NOR

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kansellert ordre 124085 - Platekompaniet 1

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:08

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Platekompaniet <kundeservice@platekompaniet.no>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 10:12

Subject: Kansellert ordre 124085 - Platekompaniet 1

To: <eribsskog+blakstaf@gmail.com>




Hei Dronningen av Blakstad,




Din ordre har nå blitt kansellert. 


Dette kan skyldes feil lagerbeholdning i butikk eller at hentefristen har gått ut. 




Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en ny reservasjon eller kontakte butikken din på telefon. 




Med vennlig hilsen 


Platekompaniet


Platekompaniet

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Getting started with content crits

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 16:02

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Rob Mills <rob@gathercontent.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rob Mills <rob@gathercontent.com>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 08:33

Subject: Getting started with content crits

To: <eribsskog@gmail.com>



Hi Erik, 


 


Content crits are a good way to share content, get constructive feedback, consider alternatives and bounce ideas around with support and advice.


 


In this week's guest article, author Jane McFadyen writes about what content crits are, what they are not, and how they can help improve user experience design. Have a read and maybe you can introduce content crits into your own process if you're not already running them.


 


[Article] Why you should run content crits and how they improve UX design →


 


I've arranged a new webinar with Padma Gillen who presented our popular Content Governance Masterclass last month. This time, Padma will discuss why website projects go wrong and how you can make sure it doesn’t happen to yours.


 


As it says in the description, spending money on a new content management system is not going to make your website project a success. Join us for practical advice to ensure your next redesign yields a website that meets user needs and you'll gain a roadmap for change too.


 


[Webinar] How to not make the same mistakes with your new website that you did with your old one →

(Thursday, October 1st, 4 pm to 5 pm UK time)


 


In the webinar, Padma will provide an overview of what content-led digital transformation looks like. But he's also written a whole book on the topic:


 


[Book] Lead with Content →


 


You can also buy a printed version of the book.


 


Have a great week.


 

Thanks,

Rob


--

Head of Content

GatherContent


 


 


Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din bestilling fra InCharge

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 15:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ladekort@goincharge.com, kundservice@goincharge.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <ladekort@goincharge.com>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 07:22

Subject: Din bestilling fra InCharge

To: <eribsskog@gmail.com>



Din bestilling er på vei!



Snart kan du lade elbilen på tusenvis av stasjoner i Sverige og rundt i Europa.


Har du spørsmål får du gjerne kontakte oss på

227 30 100 eller kundservice@goincharge.com


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355505

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 15:52

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, post@aller.no, info@aller.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abo.felles@aller.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: tir. 8. sep. 2020 kl. 07:14

Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 355505

To: <eribsskog+dronningenAvBlakstad@gmail.com>




Hei Dronning Erik, takk for din bestilling!

NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 355505

Ordredato: tir, 09/08/2020 - 07:49


KK - Helt år (26 utgaver) 979.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 814.40 kr

Herav MVA 203.60 kr

Totalbeløp 1,018.00 kr

Leveringsadresse:

Dronning Erik Ribsskog av Blakstad

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Dronning Erik Ribsskog av Blakstad

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.


Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.


Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til abo.felles@aller.no.



Lik oss på Facebook

Følg oss på Twitter

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.

http://www.allershopping.no/vilkar


Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.

http://www.allershopping.no/kundeservice


Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794) (ticket id 854509)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 15:38

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kundeservice@qliro.com, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


jeg tror at hvis du sender denne saken oppover, til din sjef/overordnede.


Så vil den personen ha mulighet, til å kontakte deres IT-avdeling osv., og finne ut av disse tingene, som jeg spør om.


Så jeg kjøper ikke helt det du skriver.


Du skriver for eksempel ikke navnet på din nevnte sjef.


Når jeg skriver, (som i min forrige mail), at jeg ønsker, at dere sender dette oppover, til en leder/overordnet.


Så forventer jeg, å få svar, fra denne overordnede.


(Og ikke bare få noen vage referanser, til en ikke navngitt sjef.


Fra en vanlig ansatt, (på gølvet, som de sier)).


Sånt burde dere på kundeservice klare å forstå, (vil jeg si).


Så jeg må si at dere tuller fælt her.


Nå får dere slutte med disse nykkene deres, og heller sende dette oppover, til en overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 07:36 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (854509) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


7. sep. 2020, 07:36 CEST


Hei 


Jeg har pratet med min sjef, og vi kan dessverre ikke hjelpe deg videre. Jeg beklager din informasjon er misbrukt, men som nevnt tidligere, informasjonen på ordren er din, navn, adresse, mail osv, vi kan derfor ikke se hvem som har bestilt dette om du ikke har gjort dette selv. Vi kanDu må politianmelde dette og ta det videre med Qliro så de kan annullere fakturaen. 


Ha en fortsatt fin dag 


Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


4. sep. 2020, 02:16 CEST


Hei,


jeg synes det blir helt feil, at dere driver, med ansvarsfraskrivelse, og sender meg rundt, som en slags kasteball.


Så dette vil jeg gjerne, at dere sender oppover, i systemet deres, (til en leder/overordnet).


Jeg ønsker også, å bli informert om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg får også nyhetsbrev, fra dere, om ting som jeg ikke har den minste interesse for.


Så jeg skjønner at dere ikke har ryddet opp, hos dere.


Det er som nevnt noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Skjerpings!


PS 2.


Jeg bruker heller ikke mellomnavnet Løvenbalk, som dere insisterer på å fortsatt kalle meg.


(På grunn av krøll med Skatt Sør).


Skjerpings!



tir. 1. sep. 2020 kl. 08:02 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

Cathrine CDON (CDON)


1. sep. 2020, 08:02 CEST


Hei 


Takk for din mail 


Hva jeg kan se så er ordren bestilt på ditt navn, din adresse og din mail . Qliro er de som godkjenner fakturaordre, du må kontakte dem om deres rutiner for dette. Har du ikke bestilt dette anbefaler vi at du politianmelder saken, vi kan gi ytterligere informasjon om ordren til dem i forbindelse med deres utredning. 


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Med vennlig hilsen

Cathrine


Velkommen til sommerens heteste kampanje!


Erik Løvenbalk Ribsskog


30. aug. 2020, 23:46 CEST


Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 "Andre spørsmål"


Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.


(Se vedlegg).


Dette er ikke noe jeg har bestilt.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


(Jeg sender all dritten i retur.


Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50

Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <customerservice@cdon.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <customerservice@cdon.com>

Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24

Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vedlegg

IMG_20200830_0001 paint.jpg

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: HEY - Please confirm your email address to enable forwarding

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 15:20

Til: Joan Stewart <support@hey.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hi,


I don't buy this.


I've been receiving many hundred similar identity theft-emails, in the last months.


So this is part of a big attack, it seems.


So your explanation seems a bit unlikely, I'd say.


So I would have wanted a superior to have a look at this, for a second opinion.


I also think your titles are a bit unconform.


What's this 'Basecamp' supposed to mean?


I asked you to send about this to a superior, but I can't see that you have done that.


So this I wanted to complain about.


Please escalate this to a proper superior.


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 22:57 skrev Joan Stewart <support@hey.com>:

Hi,


I'm sorry about this confusion. I asked our team to take a look at this for you.


We do not believe it was identity theft or a spoofing attack. The address miss.ribsskog@hey.com did not try to impersonate you, It did mistakenly use your address (eribsskog@gmail.com) as their recovery address and forwarding address.


We sent the notification email "HEY - Please confirm your email address to enable forwarding" to make sure this did not happen automatically, in the case that someone uses the incorrect address. That was the case here.


You should not receive any more emails from HEY about this account/address.


Please let me know if you have any further questions. Just reply to this email and I'll be happy to help you in any way I can.


Thanks!



Joan Stewart

Basecamp and HEY Customer Support

Portland, OR


*Please note: I work Monday - Friday, 10am - 7pm Central (US).

{#HS:1265088225-7336412#}

On Mon, Sep 7, 2020 at 12:57 AM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hi,


I'm not sure if you've gotten this right.


This is part of some type of spoofing-attack against me, (it seems).


(A website encourage people to troll/spoof me.


And I get lots of similar trolling-emails every day).


So I want you to please escalate this.


Erik Ribsskog


PS.


Also I think your greeting is a bit odd.


What's this supposed to mean.


Please escalate this to a superior.


ons. 26. aug. 2020 kl. 20:26 skrev Merissa D <support@hey.com>:


On Wed, Aug 26, 2020 at 1:26 PM CDT, Merissa D <support@hey.com> wrote:

Hey,


Sorry for the trouble!


It looks like the miss.ribsskog@hey.com user accidentally set eribsskog@gmail.com as their backup email address. That's why you (eribsskog@gmail.com) got the email originally. So it was just a mistake on the miss.ribsskog@hey.com part that they used the wrong back-up email address. Not to worry -- they've canceled the account.


Our routine is to send the verification email first -- which is what happened.


Feel free to review our security procedures here: https://hey.com/security/


If you have additional questions, please respond to this email and I'll be happy to help.


Stay healthy and be well,


Merissa Dawson

Principal Customer Support Rep

On Wed, Aug 26, 2020 at 12:40 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hi,


as I explain in my first e-mail I haven't contacted you.


I want you to inform me about who has been impersonating me here.


And I also want you to inform me about which better routines, that you're organisation/business is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other citizens/people.


Erik Ribsskog


PS.


Also my first-name is Erik, not Eric.


Also, why do use my first-name in the salutation?


That's a bit to clammy/personal, (and that you want to be to comrade), I think.


What's wrong with just 'hi'


Please send about this to a superior.


tor. 23. jul. 2020 kl. 10:34 skrev James Glazebrook <support@hey.com>:


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Høstens favorittjakker! 🍁

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 13:56

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VILLOID <hello@villoid.com>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 18:33

Subject: Høstens favorittjakker! 🍁

To: eribsskog+psykose@gmail.com <eribsskog+psykose@gmail.com>



Fri frakt over 799kr




FINE JAKKER TIL HØSTEN 🍁


Kaldere tider begynner å nærme seg. Kanskje på tide å skaffe seg en ny varm høstjakke? Hos oss finner du mange fine jakker og kåper fra Swims, Ella & il, Meotine, Rains + flere. Klikk hjem en ny jakke fra Villoid.no nå!






Neo Noir 899,-


Ella & il 1699,-


Gant 3399,-



Just female 2299,-


Meotine 2499,-


Meotine 2499,-



Ella & il 1699,-


Save the Duck 3000,-


Samsøe Samsøe 2299,-



Busnel 5099,-


Save the Duck 3000,-


Rains 899,-



Rains 899,-


Twentyfour 2099,-


Twentyfour 2099,-



Swims 4999,-


Swims 4999,-


Swims 4999,-





Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.

 


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Takk for din bestilling og for at du valgte SVOSJ!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 13:45

Til: Rikke fra SVOSJ and 4 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_175c45970ab73ac3efcf0048133dc14b@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Hei,


nå sendte jeg en mail, til din kollega Benedicte, om dette, i går.


Og som jeg forklarte til henne, så er det ikke riktig, at jeg har brukt Svosj.


(For et latterlig navn, forresten).


Det er noen jævler/troll/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg har ikke bestilt noe fra dere.


Så dere må slutte å sende meg nyhetsbrev og denslags, og rydde opp, i deres kunde-register, (for å si det sånn).


Jeg ønsker også å få vite navnet på, de trollene, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 15:52 skrev Rikke fra SVOSJ <rikke@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 5 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei, og takk for melding Erik! 


Om du velger oss som fraktmetode i utsjekken til en av våres partnerbutikker så starter dette en prøvetid hos oss. Denne prøveperioden starter også om du velger oss i utsjekken og trykker "bruk" men endrer fraktmetode før bestilling, som virker å være tilfelle her da jeg ser du valgte oss i en av våres partnerbutikker for 12 dager siden. 


Men om du ikke legger inn et kort i vår app eller på svosj.no innen de 30 dagene, så skjer det ingenting videre.


Medlemskapet ditt er ikke løpende eller bindende etter prøveperioden. Det vil si at om du ikke har lagt inn kort så skjer det ingenting annet enn at du ikke blir tilbudt fri frakt lenger i kassen hos våre partnerbutikker etter prøveperioden har gått ut. Du trenger med andre ord ikke gjøre noe for å avslutte, det avslutter seg selv. 


Håper dette var oppklarende. Om ikke, eller ved flere spørsmål, ta gjerne kontakt igjen så hjelper vi deg selvsagt med det du skulle lure på. 


Ha en fortsatt fin dag!


Hilsen Rikke fra SVOSJ green_heart


Rikke fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Mon, Sep 7, 2020 at 08:45 AM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:56

Subject: Takk for din bestilling og for at du valgte SVOSJ!

To: <eribsskog@gmail.com>



https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

Alltid fri frakt med SVOSJ

Takk for at du valgte SVOSJ. Pakken din er på vei, og du fikk fri frakt på den fordi du valgte å prøve oss. Ønsker du alltid fri frakt på det du bestiller? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Logg inn i dag og få alle fordelene som SVOSJ-medlem.


LOGG INN NÅ


Hilsen alle oss i SVOSJ


Tips! I SVOSJ-appen kan du følge med på hvor pakken din befinner seg.


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237651206/75dcfbbe8cfc38148ec6172e/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Wed, Aug 26, 2020 at 08:56 PM, "Svosj-teamet" <hei@svosj.no> wrote:

Alltid fri frakt med SVOSJ

Takk for at du valgte SVOSJ. Pakken din er på vei, og du fikk fri frakt på den fordi du valgte å prøve oss. Ønsker du alltid fri frakt på det du bestiller? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Logg inn i dag og få alle fordelene som SVOSJ-medlem.


LOGG INN NÅ


Hilsen alle oss i SVOSJ


Tips! I SVOSJ-appen kan du følge med på hvor pakken din befinner seg.


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Chat transcript

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 13:31

Til: DoodStream <s.643137a37e883c0.i@support.doodstream.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hi, 


if you don't understand it, you should perhaps escalate this, to a superior.


And also you should have capital letters, at the beginning, of your sentences, I think.


This I have to complain about.


(Since this looks very unprofessional).


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 14:46 skrev Daniel - DoodStream <daniel@support.doodstream.com>:

i still do not understand what issue are you facing ?


can you please explain with some screen shot ?


--


Daniel from DoodStream.


There are 5 participants (eribsskog@gmail.com, daniel@support.doodstream.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no).


Erik Ribsskog previously sent:


Hi,



I was wondering who has impersonated/spoofed me here.



(Because I haven't contacted you).



And why don't you have proper systems/routines, to prevent this from


happening.



Erik Ribsskog


Erik Ribsskog previously sent:


Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å


foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre


'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog


Erik Ribsskog previously sent:


Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 Forwarded message ---------


Fra: DoodStream <transcripts@support.doodstream.com>


Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 18:29


Subject: Chat transcript


To: <eribsskog@gmail.com>



DoodStream


Chat transcript


Thanks for chatting with us!


This is your chat history with DoodStream - keep it for your archives.


How did we do?


[image: 1/5]


<https://links.support.doodstream.com/go/en/website/rating/?website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e&choice=1>


[image:


2/5]


<https://links.support.doodstream.com/go/en/website/rating/?website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e&choice=2>


[image:


3/5]


<https://links.support.doodstream.com/go/en/website/rating/?website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e&choice=3>


[image:


4/5]


<https://links.support.doodstream.com/go/en/website/rating/?website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e&choice=4>


[image:


5/5]


<https://links.support.doodstream.com/go/en/website/rating/?website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e&choice=5>


Terrible Poorly Okay Good Great


i'm gay


Hello, Welcome DoodStream Live Support.


DoodStream sent this


Perfect, thank you uas!


DoodStream sent this


Perfect, how can i help you today?


DoodStream sent this


i am gay


Looking for a way to contact us?


Email Us


support@doodstream.com


Your conversation is still available online.


view conversation


<https://links.support.doodstream.com/go/chat/resume/?target_url=http%3A%2F%2Fdoodstream.com%2F&session_id=session_f56b21ff-8cf4-4581-859b-eb845cd0ee1e>


You received this email because we automatically send transcripts of chats


you (may have) finished.



- © 2020 DoodStream, all rights reserved.



- Visit DoodStream website <http://doodstream.com/>


- Unsubscribe from emails


<https://links.support.doodstream.com/go/email/unsubscribe/?email_hash=17061938&key=cf6c42aa&website_id=a048e736-b92c-49a8-b2b2-970b429ff6d3&website_domain=doodstream.com>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: (1) Relisted item: Men Boxer Briefs Sexy Underwear Hipster Nightwear Mesh Cool gay underpants

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 13:19

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 14:17

Subject: (1) Relisted item: Men Boxer Briefs Sexy Underwear Hipster Nightwear Mesh Cool gay underpants

To: <eribsskog@gmail.com>



You just got another chance to buy it now for GBP 4.99.

eBay

Everyone deserves a second chance!


Item relisted

Men Boxer Briefs Sexy Underwear Hipster Nightwear Mesh Cool gay underpants

 

Men Boxer Briefs Sexy Underwear Hipster Nightwear Mesh Cool gay underpants


Price: GBP 4.99

View Item ➔


 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#f00219c7e1574a2c8deee2b39a20b11a#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Welcome to The Game Collection

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:58

Til: Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hi there,


if you could inform me, about the name of the troll, who has ordered this, in my name.


And if you could inform me, about which better routines, that your company is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other people/citizens.


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 12:32 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:

Hi,


Apologies, how can we help?


On Sat, 5 Sep 2020 at 07:29, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: The Game Collection <orders@thegamecollection.net>

Date: man. 31. aug. 2020 kl. 01:37

Subject: Welcome to The Game Collection

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



The Game Collection

THANK YOU FOR SIGNING UP

Hi Erika Ribsskog,


Welcome to The Game Collection. You can now sign in to your account on the My Account page or during checkout.


Shop now

My Account Shipping & Returns Customer InformationFacebook Twitter Youtube Instagram



--


Rebecca

Customer Services

rebecca@thegamecollection.net

www.thegamecollection.net




www.facebook.com/thegamecollection

www.twitter.com/game_collection


This e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: DS20200830042 Annet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:52

Til: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


nå har jeg bedt dere, om å sende dette, til en overordnet.


Det kan jeg ikke se at dere har gjort.


Så da må jeg si, at dere har noen fæle nykter, når dere nekter å gjøre dette.


Det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 12:04 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

Hei


For at vi skal kunne hjelpe deg, så må du forklare hva dette dreier seg om.


Du har ikke sendt med noen detaljer om hva denne saken gjelder eller hva det er du ønsker hjelp til.



Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> her har dere tatt bort min dato.

>

> Og dere har også fjernet mail-historie.

>

> Så det virker som at dere går inn for å lage helvete.

>

> (Hadde jeg nær sagt).

>

> Så om du kan sende dette opp, til en leder/overordnet.

>

> Skjerpings!

>

> Erik Ribsskog

>

>

> man. 31. aug. 2020 kl. 09:48 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

>

> > Hei,

> >

> > Hva er det vi kan hjelpe med?

> >

> > Vi kan ikke se hva du tenker på med trakassering?

> >

> > Kan du vennligst sende litt mer informasjon. så kan vi få sett på saken.

> >

> > Med vennlig hilsen

> > Herman

> > --

> > kundeservice@domeneshop.no

> > http://www.domeneshop.no/

> > tel: (+47) 22943333

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> >

> > eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>:

> > > Hei,

> > >

> > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

> > >

> > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

> > >

> > > Vennligst rydd opp!

> > >

> > > Med hilsen

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > > PS.

> > >

> > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det

> > ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

>



Med vennlig hilsen

Domeneshop

--

kundeservice@domeneshop.no

http://www.domeneshop.no/

tel: (+47) 22943333

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [#14016814] | Teknisk support - Driftsinformasjon

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:47

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).


PS 2.


Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt sånn i hilsenen.


Det synes jeg at blir klamt.


Hva er galt med bare 'hei'?


Skjerpings!



---------- Forwarded message ---------

Fra: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 11:15

Subject: Re: [#14016814] | Teknisk support - Driftsinformasjon

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei, Erik


Takk for at du tar kontakt med oss.


Det er i orden. Jeg håper du fikk godt nok svar i forrige henvendelse.


Ha en fin dag!


Vennlig hilsen

 

Marius

 

 

 

Kunderådgiver

 

 

Telefon 21 00 00 00

E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 


On Mon, 7 Sep ved 8:46 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Kontaktformulær


Emne: Teknisk support

Underkategori: Driftsinformasjon


Er du kunde: Nei

Kundetype: Privat


Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Telefonnummer: 48621954

Kunde kan kontaktes på telefon: Nei


Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:

E-postadresse: eribsskog@gmail.com


Spørsmål:

Hei. Beklager tidligere eposter. Jeg har ganske mange psykiske lidelser.

Beklager også på forhånd hvis jeg nekter for å ha denne meldingen også.

Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ordre Vågå Is

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:39

Til: rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


jeg ønsker at dere informere meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjenner forresten, en Øystein Skjellum, fra Vågå, fra førstegangstjenesten.


Kanskje det er han som tulle-bestiller, (siden at dere holder til i den bygda).


Skjerpings!



man. 7. sep. 2020 kl. 11:04 skrev rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>:

Hei igjen,


Se mail fra meg av 27 august hvor jeg bekrefter at din order hos oss er slettet. 



mvh


Rolf Stokke


7. sep. 2020 kl. 07:07 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tor. 27. aug. 2020 kl. 09:46 skrev rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>:

Hei, 


Ref mail.  Din ordre [Ordre #749] (23. august 2020) hos oss er slettet.


mvh


Rolf Stokke

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [#596013] Kundehenvendelse: Priser (48621954)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:33

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).


---------- Forwarded message ---------

Fra: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

Date: man. 7. sep. 2020 kl. 10:56

Subject: Re: [#596013] Kundehenvendelse: Priser (48621954)

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei og takk for din henvendelse, Erik.


Ikke noe problem, takk for at du sier i fra om dette.

Jeg legger inn et notat.


Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Thomas

Talkmore kundesenter


image

https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

image

Verv en venn til Talkmore og få 2 månedsavgifter gratis - talkmore.no/verving


On Mon, 7 Sep ved 8:45 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Dato: 07.09.2020 08:44

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Mobilnr: 48621954

Kontaktnr: 48621954

Type: Priser


Hei. Beklager tidligere eposter. Jeg har ganske mange psykiske lidelser.

Beklager også på forhånd hvis jeg nekter for å ha denne meldingen også.

Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

About transfer Your order

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:21

Til: Taxi and transfer in Oslo <info@oslo.taxi>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Lux Limo AS <post@luxlimo.no>

Hi,


like I mentioned in my last email:


I haven't contacted you.


There are some people, who troll me, and who order a lot of sh*t, in my name, on the internet, from companies with poor routines.


So I wondered if you can inform me about who this troll is.


And I also wonder, about which better routines, that your company is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other people.


And I also think that since you operate in Norway, you should have Norwegian-speaking staff.


So this I have to compain about.


Erik Ribsskog


PS.


I also think that it's a bit clammy, that you use my first-name like that, in the salutation.


I've live in the UK, for many years, and there companies/organisations would call me Mr. Ribsskog, in the salutation.


So this I have to complain about.



man. 7. sep. 2020 kl. 10:56 skrev Taxi and transfer in Oslo <info@oslo.taxi>:

Dear Erik!


According with our booking system on web-site www.oslo.taxi 


we got order (see below) for personal transfer.


Due to late hours and absence of free Mercedes S-class


we asked Lux Limo AS Org.nr: 914 920 515 MVA to carry out You order. 


This is absolutely according any Norwegian Law and our PRIVACY POLICY OF TRANSFER SERVICE to transfer request from our system to Carrier.


So this is not any "identitetstyveri" - we got request and sent it to carrier. 


In case somebody  other, not You, used Your e-mail and phone number - he have not other option, just trust to any request.


But any way, please, accept our sincere apologies for the misunderstanding.




noreply@unverified.beget.ru

вс, 6 сент., 23:40 (12 часов назад)

кому: я


Please see below for details of the booking

Name: Erik Ribsskog

Passengers: 1

Bags: 3

Vehicle: Mercedes S-class

Pickup Time: 07/09/2020 at 10:00

Pickup Address: (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua, Norway

Full Pickup Address:

Pickup Instructions:

Dropoff Address: Blakstad Sykehus, Blakstad, Akershus, Norway

Full Dropoff Address:

Dropoff Instructions:

Flight Number:

Estimated Distance: 17.0 km (18 mins)

Phone Number: 48621954

Email: eribsskog@gmail.com

Trip Type: one_way

Return: One Way

Payment Details:


Amount: 67.15€


--

Best regards,

Taxi and transfer in Oslo

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: new order

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 12:06

Til: Lux Limo AS <post@luxlimo.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, postmottak@sd.dep.no

Hei,


jeg ønsker at dere informerer meg, om hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og dere sier at dere skal gjennomgå deres rutiner.


Men hva skal dere gjøre, for å hindre at dette skjer igjen?


Det skriver dere ikke noe om.


Det må jeg klage på.


Jeg liker heller ikke, at dere har en sånn over-kameratslig tone, og bruker fornavnet mitt, i hilsenen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 10:27 skrev Lux Limo AS <post@luxlimo.no>:

Hei Erik


 


Beklager for det intrufne. Vi fikk oppdraget av en ekstern operatør som ba oss ta direkte kontakt med deg. Du har vel sendt inn en bestilling til en operatør for at vi skulle få dine opplysninger.


Saken er avsluttet hos oss og vi vil gjennomgå våre rutiner for at dette ikke skal gjenta seg igjen.


 


Med vennlig hilsen / best  regards


 


Waqas Mirza


 


Booking manager


 


Lux Limo AS


Org.nr: 914 920 515 MVA


 


Tel: +47 93 00 02 19


E-mail: post@luxlimo.no


Web: www.luxlimo.no


 


For booking: lux@luxlimo.no


 


Profesjonell og eksklusiv sjåfør service, første klasses flyplass transport, sightseeing og andre eksklusive transport tjenester. 


 


Luksus hele veien med Lux Limo!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Professional and exclusive chauffeur services, first class airport transfers, sightseeing and other exclusive transport services


 


Luxury on the road with Lux Limo!


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: mandag 7. september 2020 04.55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: <post@luxlimo.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: new order


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Lux Limo AS <post@luxlimo.no>

Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 23:05

Subject: Re: new order

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei


 


Og takk for deres bestilling.


 


Vi utfører gjerne oppdraget som beskrevet.


 


Bruk denne linken for å utføre betalingen før vi kan bekrefte navn på sjåfør.


 


https://pay.izettle.com/?32hWX9yDmW&fbclid=IwAR0Flqi6rd8P-N93rmFvCHPDeqKN-mGyxvGkVdBR1Or3-aOyGKJ-8XpCxNQ


 


 


Deres sjåfør vil være utenfor angitt hentested ca 5min før booket tid.


 


Har prøvd å ringe deg men tlf er slått av men prøver å ringe dere igjen imorgen.


 


Med vennlig hilsen / best  regards


 


Waqas Mirza


 


Booking manager


 


Lux Limo AS


Org.nr: 914 920 515 MVA


 


Tel: +47 93 00 02 19


E-mail: post@luxlimo.no


Web: www.luxlimo.no


 


For booking: lux@luxlimo.no


 


Profesjonell og eksklusiv sjåfør service, første klasses flyplass transport, sightseeing og andre eksklusive transport tjenester. 


 


Luksus hele veien med Lux Limo!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Professional and exclusive chauffeur services, first class airport transfers, sightseeing and other exclusive transport services


 


Luxury on the road with Lux Limo!


 


Fra: Taxi and transfer in Oslo <info@oslo.taxi>

Dato: søndag 6. september 2020 22.52

Til: Mirza Lux Limo <post@luxlimo.no>

Emne: new order


 


Waqas,


ta vaere paa bestiling, om dere can. Kom naa..


Name: Erik Ribsskog

Passengers: 1

Bags: 3

Vehicle: Mercedes S-class

Pickup Time: 07/09/2020 at 10:00

Pickup Address: (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua, Norway

Full Pickup Address:

Pickup Instructions:

Dropoff Address: Blakstad Sykehus, Blakstad, Akershus, Norway

Full Dropoff Address:

Dropoff Instructions:

Flight Number:

Estimated Distance: 17.0 km (18 mins)

Phone Number: 48621954

Email: eribsskog@gmail.com

Trip Type: one_way

Return: One Way

Payment Details:


Amount: 67.15€

--


Best regards,

Taxi and transfer in Oslo

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 20 % studentrabatt hos Peppes☺

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 11:57

Til: Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dere må finne ut, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og dere må også informere meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg liker heller ikke, at dere bruker fornavnet mitt, i hilsenen.


Det blir som noe unødvendig klamhet, og som noe over-kameratslig/personlig, vil jeg si.


Vennligst send dette til en overordnet.


Skjerpings!



man. 7. sep. 2020 kl. 10:23 skrev Henrik Haug <henrik.haug@umoerestaurants.com>:

Hei Erik.


 


Det var leit å høre.


 


I vårt system ble du påmeldt kl. 11:57 – 26.aug, om det er til noe hjelp.


 


Du er uansett nå avmeldt og slettet fra vårt nyhetsbrev.


 


 


Med vennlig hilsen / Best regards


 


Henrik S. Haug


Digital Marketing Manager


m: +47 93 46 97 41 | s: +47 67 55 55 55


e: henrik.haug@umoerestaurants.com | www.umoerestaurants.com


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: mandag 7. september 2020 05:46

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Peppes News <peppesnews@peppes.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: 20 % studentrabatt hos Peppes☺


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Peppes Pizza <peppesnews@peppes.no>

Date: tor. 27. aug. 2020 kl. 17:46

Subject: 20 % studentrabatt hos Peppes☺

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 




                                                                          


Vi har 20 % på hele menyen for alle studenter.



Uten mat og drikke, duger studenten ikke.




I Peppes er vi så glad i studenter at vi gir 20 % over hele linja på all mat og drikke til alle med gyldig studentbevis. Hver dag, hele året. Rabatten gjelder når du er på restaurant eller når du henter selv for deg og en venn. Bare husk gyldig studentbevis :-)



studentrabatt



Bestill  |  Bordreservasjon  |  Finn din restaurant


Hvis du ikke lenger ønsker å motta flotte tilbud og informasjon om pizzaverden, klikk her for avmelding.


Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 11:07

Til: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Kopi: stale@rorleggersentralen.no, Andrea@rorleggersentralen.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Hei,


jeg så på det vedlegget deres, at det var noe i Amsterdam, som hadde bestil dette.


Din kollega heter Ståle Skriung, står det også et sted, i mailen deres.


Min yngre søster Pia, har en venninne, som heter Camilla Skriung, (husker jeg, fra 80/90-tallet), så det er kanskje henne, som tuller.


Pia og Camilla, (og Cecilie Hyde og Camilla sin venninne Anette vel), de ville heller sove ute på fortauet en gang, på/etter en fest, hos ei fra Svelvik, som bodde på Grønland, (i Oslo), høsten 1989.


Og det var fordi at de visstnok skulle røyke hasj, som de hadde kjøpt, på Blitz.


Så det er kanskje Camilla Skriung, som har vært en tur, i Amsterdam, for å røyke hasj.


Og så har hu trolla på nettet, i samme slengen.


Dette må jeg klage på.


Den ip-adressen, i Holland, sier meg ikke så mye.


Så fint hvis dere kan finne ut navnet, på den som har bestil dette.


Og som jeg har lært på handel og kontor, (i sin tid), så jeg også spørre, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, sånn at dette ikke skjer igjen, (med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 10:12 skrev Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>:

Hei igjen


Her er informasjon om avsender av henvendelsen til oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Post Rørlegger-Sentralen AS

Sendt: 7. september 2020 09:06

Til: 'Erik Ribsskog' <eribsskog@gmail.com>

Kopi: Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>; Andrea Ludvigsen <Andrea@rorleggersentralen.no>

Emne: SV: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei


Dette er en henvendelse som er kommet inn via skjema på vår hjemmeside.


Vi skal høre med systemleverandør om vi har sporing tilbake til avsenders PC.


Du hører fra oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 7. september 2020 08:49

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>

Emne: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Rørlegger Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:40

Subject: Takk for din henvendelse!

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei!


Vi takker for din henvendelse.

Vi tar kontakt så snart som mulig, og innen en virkedag.


Trenger du umiddelbar hjelp kan vår døgnvakt kontaktes på 23 03 54 00.


Mvh

Rørlegger Sentralen AS


-------------------------------------------


Kopi av ditt skjema:


Henvendelsen gjelder:


 


Bestill rørlegger


Navn:


 


Erik Dåsmer Løvenbalk Ribsskog


Adresse:


 


(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Map It


Telefon:


 


96853024


E-post:


 


eribsskog@gmail.com


Beskrivelse/hva gjelder det:


 


Det er en del ting, vasken er tett eller at det kommer inne noe vann ut fra kranen, og toalettet mitt kommer det ikke noe vann når jeg skal tømme toalettet, blir veldig tungt at jeg må i hagen og spyle vann i en bøtte også helle det i toalettet.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. oktober 2020 kl. 10:41

Til: Dugnadsiden hjemlevering <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, auto@systima.no

Hei,


dere kan ikke være naive fjolls, og regne med alle følger Norges lover.


Det er kjent at det finnes nett-troll, blant annet.


(Og jeg husker at min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen, prata om, (allerede på 80-tallet), om hvor artig det var, å bestille pizza på døra, til naboer og lignende, (i Lørenskog), som han hata.


Noe sånt).


Selv om dere er veldedige, så kan dere ikke ha dårlige rutiner, vil jeg si.


Når dere er ildsjeler, som brenner for noe, så må det vel bare være morsomt, for dere, å rydde opp i klage-saker, og få driften deres bedre.


Det må da være som noe motiverende for dere da, skulle man vel tro.


Så jeg kjøper ikke helt denne sutringen deres.


Jeg ønsker at dere finner ut navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 7. sep. 2020 kl. 09:37 skrev Dugnadsiden hjemlevering <hjemlevering@dugnadsiden.no>:

Hei Erik,


 


 


Vi har en hjemleveringstjeneste som du kan se her:

https://www.dugnadsiden.no/hjemlevering


 


Vi driver med salg av do/tørk og lignende forbruksvarer, og dette var noe vi lanserte i starten av corona-perioden når det var dopapir krise og mange var redde for å handle på matbutikk. Vi hadde store tap i denne perioden og prøvde å tilpasse oss markedet og samtidig hjelpe de som ikke fikk tak i disse produktene.



Hvem som helst kan bestille på nettsiden vår, på lik linje som en nettbutikk eller andre bestillingskjemaer. Hvis folk utgir seg å være noen andre er slik vi tolker brudd på norske lover. Vi må regne med at alle våre kunder følger Norske lover. Hvem bestillingen har kommet fra er helt utenfor vår kontroll. Du skriver «forhindre lignende i fremtiden» syntes vi er merkelig at du skriver. Vi har direkte kontakt med samtlige vi leverer til før vi leverer varer. Dette er allerede et tiltak vi gjør for å unngå lignende situasjoner.


 


Vi ønsker ikke å levere ut varer til feil person(er). Vi vet ikke om det er så mye mer informasjon vi har dessverre.


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Monday, 7 September 2020 at 09:26

To: Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <auto@systima.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>

Subject: Re: Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Hei,


 


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


 


(For jeg har ikke kontaktet dere).


 


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


 


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:45 skrev Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>:


Hei,


 


Ettersom det ikke er du som har gjort bestillingen sletter vi den selvfølgelig.


Håper det løser seg.


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: tirsdag 25. august 2020 12:32

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: <hjemlevering@dugnadsiden.no>, <auto@systima.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Kristian Lian <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 11:11

Subject: Re: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 


Hei,


 


Vi har mottatt en bestilling fra deg på 19 sekker dopapir med hjemlevering.


Vi har prøvd å ringe deg, men får ikke svar.


 


Fint om du kan bekrefte at du skal ha 19 sekker og hvilket nummer vi skal sende vipps kravet til.


 


Hører fra deg


 


 


Med vennlig hilsen


Kundeservice

Tlf:    +47 64 80 90 64

Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik



Dugnadsiden logo


https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png


 


 


 


Fra: Systima <auto@systima.no>

Svar til: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Dato: søndag 23. august 2020 20:15

Til: Dugnadsiden <hjemlevering@dugnadsiden.no>

Emne: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog


 


Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog eribsskog@gmail.com

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)

Poststed: Bekkestua

Tlf.: 48621954

Bygningstype.: house

Antall dopapir: 19

Antall tørkepapir: 0

Pris dopapir: 379 kr x 19 dopapir = 7201 kr

Pris tørkepapir: 299 kr x 0 tørkepapir = 0 kr

Pris antibac: 99 kr x 0 antibac = 0 kr

Pris total: 7201 kr