lørdag 26. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser! (ticket id 924094) (ticket id 979020)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 13:35
Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com
Hei,

nå har jeg forklart at jeg ønsker svar fra deres eier Qliro Group om dette.

Og du fortsetter bare å skrive dine åndssvake mailer.

Da er det at dere ansetter folk som er så fulle av primadonna-nykker, at de ikke burde ha jobba med kundeservice, vil jeg si.

Jeg så nå på nettstedet til Qliro Group.

(Eller Nelly Group som dere visst kaller dere nå).

Og jeg fant ikke noe e-post-adresse til administrerende direktør.

Men hun styreledere, (Westerstad), fant jeg mail-adressen til, ved å søke på Google.

Så jeg får håpe at hu er litt mer vettug.

(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 13. nov. 2020 kl. 09:51 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (979020) har blitt oppdatert.

Cathrine CDON (CDON)

13. nov. 2020, 09:51 CET

Hei 

Vi har flere ganger gitt informasjon hva vi kan gjøre, Vi kan gi informasjon til politiet ideres utredning så lenge du har anmeldt saken. vi har sperret kontoene med fin informasjon, Alle ordrene er lagt med din informasjon, navn, adresse, mail osv. Vi kan ikke på noe magisk vis se hvem som står bak disse ordrene. 

Som sagt, Anmeld saken og politiet hjelper deg videre 

Ha en fortsatt fin dag 
Med vennlig hilsen
Cathrine

When a great deal means a great deal!

Erik Løvenbalk Ribsskog

12. nov. 2020, 08:02 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #924094 "Klage/Fwd: Kjøp mobil og ne..."

Hei,

jeg gjentar at jeg ikke har bestilt noe fra dere.

Jeg har bedt om at Qliro Group svarer på dette, istedet for at jeg blir sendt rundt, som en kasteball mellom CDON og Qliro (Pay) sine mange medarbeidere.

Så dette må jeg klage på.

Jeg skjønner ikke at dere ikke rydder opp i kunderegisteret deres, med en gang, når folk klager på identitetstyveri/'trolling-angrep'.

Sånn at folk da ikke også får masse nyhetsbrev og tull og tøys, i samme slengen.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker også å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 9. okt. 2020 kl. 09:34 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
[ERXLQ9-5DMV]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1842239
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 13:13
Til: Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>
Hei,

jeg har tidligere vært i kontakt med Egmont, angående at dere sender meg Donald-blader og lignende, som jeg ikke har bestilt.

Og det er visst dere som har Kvinneguiden, hvor dere visst har sensurert mitt etternavn, (sånn at det kom opp: 'Blåbærkratt'), hvis man prøvde å skrive om meg.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt disse bladene, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at det skjer noe lignende igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 13. nov. 2020 kl. 08:53 skrev Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>:
Hei, og takk for mail.
Vi beklager på det sterkeste at du blir utsatt for falske bestillinger. Sletter dette, men er dessverre en utgave på vei til deg. Vi har sperret navnet ditt i våre kanaler, men ved endringer i deler av navnet ditt, så kan en bestilling dessverre fortsatt komme igjennom.

Mulig du bør vurdere politi anmeldelse 



 

Med vennlig hilsen

Kundeservice


Egmont Publishing AS
0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12
www.egmontpublishing.no



 

MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.



Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no

Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

 


 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>

Dato: 13.11.2020

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1842239

 

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Bladkiosken

Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 23:36

Subject: Ordrebekreftelse for #1842239

To:

 

 

 

*Ordrebekreftelse for #1842239* 12.11.2020 23:36

 

 

*Hei Erik,*

 

Takk for bestilling av Foreldre & barn!

 

___

 

Som abonnent på Foreldre & barn får man nå gratis digital tilgang til

bladene i appen FLIPP.

 

Last ned appen og les i vei!

 

MER INFO FINNER DU HER


 

I appen FLIPP finner man mer enn 50 blader og tegneserier. Ønsker du full

tilgang til alle bladene i FLIPP kan du oppgradere ditt abonnement for kr

49,- pr mnd (orinærpris for ikke-abonnenter: kr 129,- pr mnd).

 

 

*5 nr av FORELDRE & BARN + WoolLand body rosa 62-68* 299,- x1 *299,-*

Delsum 299,-

Frakt 49,-

Herav mva 9,80

* Å betale * *348,-*

Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har

du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

Dersom du har bestilt et tilbud med velkomstgave vil denne bli sendt

separat, og du vil vanligvis motta den i løpet av 2-4 uker.

 

*Fakturaadresse*

 

 

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

*Leveringsadresse*

 

 

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371638595] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:53
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 21:20
Subject: [Ticket#371638595] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371638595 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erika
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Defekt adapter

Din melding:
Jeg heter Erika. Hva heter du?

Sendt 11/12/2020 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371638595


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371638595. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erika
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Defekt adapter

Din melding:
Jeg heter Erika. Hva heter du?

Sendt 11/12/2020 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371638595

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen!  ❤️
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:44
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: abo.felles@aller.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, kundeservice@aller.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mineblader <abo.felles@aller.no>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 19:22
Subject: Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen!  ❤️
To: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG <eribsskog@gmail.com>



Julegave

Bestill julegaven i god tid
Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen! Du kan velge mellom 11 titler til enten kr 249 eller kr 399.



Her finner du en gave til alle, både mor, far, besteforeldre, tante og søster!



Abonnementet du velger å gi i gave starter etter nyttår og stopper automatisk etter endt gaveperiode. Print et gavekort etter bestilling om du ønsker, så er gaven klar!



Trykk her for å bestille og bli ferdig med julegavene idag.
BESTILL HER
Årets julegave!

-
Du mottar e-post fordi du har, eller har hatt et kundeforhold med Aller Media.
Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

-

For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.

-



Aller Media kundeservice



Telefon: 21 89 77 80

E-post: kundeservice@aller.no

VI OVER 60
-

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Org. nr.: 910 119 877

Levert av Aller Media

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nyttige arr i Validé
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:38
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: marit@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 15:25
Subject: Nyttige arr i Validé
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


No images? Click here


 
Se hva som skjer i Validé
 
 
NYTTIGE ARRANGEMENT HOS VALIDÉ

Onsdag 18. november: Eat, Think & Innovate - Sirkulær økonomi - Omgjort til Webinar pga Covid 19

Framtidens næringsliv må både forstå, implementere og rapportere på hvordan de jobber med bærekraftutfordringene. Sirkulær økonomi er én av disse. Men hvordan gjør vi det?

Dette vil jeg sette meg inn i
Torsdag 17. desember: Kunnskaps_Tørst  Back to Blood - Er vikingtida framtida? NB: Ny dato pga Covid 19 

Oj, så spennende
Facebook Twitter YouTube Instagram LinkedIn
Validé AS
Takk for at du vil holde deg oppdatert på hva som skjer i Validé. Du mottar denne eposten fordi du er påmeldt som informasjonsmottaker. Dersom du ikke ønsker å høre fra oss, kan du enkelt melde deg av ved å trykke "Unsubscribe"
  Share 
  Tweet 
  Share 
  Forward 
Preferences  |  Unsubscribe

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser! (ticket id 924094)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:33
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com
Hei,

det står ikke noen referanse i mailen din.

(Hvilken av mine mailer svarer du på?

Det er ikke forklart, på noen måte.

Og mail-historien er også fjernet.

Dette må jeg klage på).

Jeg har tidligere bedt om, å få svar, fra noen, i Qliro Group, om dette.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønser å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 12. nov. 2020 kl. 13:34 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Erik,

Takk for at du kontakter oss på Qliro.

Du har ingen ubetalt faktura hos Qliro.

Dine fakturaer: 81300000412202 og 81300000396592 er slettet hos oss. 


Kontakt oss gjerne igjen dersom du har ytterligere spørsmål.

Jeg ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen,
Mina
Qliro
QLIRO

Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd

Dårlig, jeg er ikke fornøyd

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 🎁 Discount Code For You 🎁
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, cs@play-asia.com, abuse@telia.com, kathleen.mateo@play-asia.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 13:01
Subject: 🎁 Discount Code For You 🎁
To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>





No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 18 Years!!



playasia

EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG




Hi, Erik here's a discount code for you:

PLAYASIAWEEK
Valid until: Nov 16, 2020, 12pm, HKT (GMT +8)
2USD off on any digital or physical order

Thank you for being one of our awesome customers over the past decades! Celebrate with us and discover millions of items from games, toys and merch that can be shipped for free! 

Free Airmail Shipping ends on the 16th. Sooo....

START SHOPPING NOW!



GAMES



FINAL FANTASY IX

Square Enix

Release date: Nov 27, 2020
Language: English, French, Italian, German, Spanish
Genre: RPG
Version: Asia

GET IT WITH FREE SHIPPING





FINAL FANTASY IX

Learn new abilities by equipping items. When fully mastered, these abilities can be used even without equipping items, allowing for nearly endless customization options. Enjoy minigames and more!

READ MORE




WAIFU UNCOVERED

Includes: Fully uncensored mode unlockable through gameplay
- 8 gloss laminated, double-sided art cards containing an image of each character fully dressed on one side and ‘uncovered’ on the other

PRE-ORDER



ONECHANBARA ORIGIN


Audio : Japanese, English, Chinese, Korean
Subtitles : English, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Korean
 

ORDER NOW






MERCH





KINGDOM HEARTS - III, II.8, UNCHAINED Χ & UNION Χ CROSS - OST

PRE-ORDER



DEMON'S SOULS ORIGINAL SOUNDTRACK [COLLECTOR'S EDITION]

PRE-ORDER





TOY DEADLINE ALERT

Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime figures, plushies, models & more!

DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!




HI SCORE GIRL - AKIRA T-SHIRT BLACK
 

PRE-ORDER



DANGANRONPA THE ANIMATION MONOKUMA STENCIL T-SHIRT BLACK

PRE-ORDER

















Click here for all of this week’s blogs!

@playasia

Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo

© 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.

Contact us at:
www.play-asia.com/contact

Unsubscribe
Privacy Policy



Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Welcome aboard,

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:11

Til: newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hi,


I have a degree in IT.


So you don't need to bullsh*t me about your funny subscriptions.


You write lies, it seems.


You gays probably think it's boring telling the thruth, but when you're part of society you should be able to deal with other members of society in a better way I think.


I want a reply from a superior about this.


(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I want to know which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again).


Erik Ribsskog



tor. 12. nov. 2020 kl. 12:35 skrev newsletter <newsletter@thegayuk.com>:

Dear Mr Ribsskog


As we only offer a double opt subscription, it means that someone clicked on a verify / activation link sent to your emails, this action was not initiated by us. This can only be done by someone with access to your emails. 


We offer the double opt in so that people aren’t subscribed against their will or consent to our system.


If you didn’t activate the subscription then perhaps it might be worth changing your email password / or ensure you properly log out of any public computer you access your emails from.


I’m not sure what else we can do to help at this point. We do not add emails to our system or share data with any outside companies or organisations.


As mentioned before I have unsubscribed / deleted your details and unless you write to us again, no one from our company will write to you again.




All the very best 


Jake Hook




Kjære herr Ribsskog


Siden vi bare tilbyr et dobbeltoptisk abonnement, betyr det at noen klikket på en bekreftelses- / aktiveringskobling sendt til e-postene dine. Denne handlingen ble ikke initiert av oss. Dette kan bare gjøres av noen med tilgang til e-postene dine.


Vi tilbyr dobbeltvalg slik at folk ikke abonnerer mot deres vilje eller samtykke til systemet vårt.


Hvis du ikke aktiverte abonnementet, kan det kanskje være verdt å endre passordet ditt / eller sørge for at du logger deg riktig ut av en offentlig datamaskin du får tilgang til e-postene dine fra.


Jeg er ikke sikker på hva mer vi kan gjøre for å hjelpe på dette punktet. Vi legger ikke til e-poster i systemet vårt eller deler data med eksterne selskaper eller organisasjoner.


Som nevnt tidligere har jeg meldt meg ut / slettet opplysningene dine, og med mindre du skriver til oss igjen, vil ingen fra vårt firma skrive til deg igjen.




Alt det beste


Jake Hook




On 12 Nov 2020, at 10:55, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TheGayUK Newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Date: søn. 11. okt. 2020 kl. 01:27

Subject: Welcome aboard,

To: <eribsskog@gmail.com>



Hello and welcome to THEGAYUK newsletter. You can unsubscribe at time by using the links you'll find at the end of every email!


If this subscription was in error please reply directly to this email or use the unsubscribe link at the bottom of this email.


Your subscription has been confirmed! Thank you!


 

https://www.thegayuk.com/


To unsubscribe, click here. To change subscriber options, click here.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:57
Til: Support <info@1st-international.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, support@single-baltic-lady.com, post <post@finkn.no>, support@woman-from-russia.com
Hi,

it seems that you ignore that I want to escalate this to a supperior.

So you're being like a primadonna, it seems.

You also write with very big letters, (like you are very full of yourself).

This I have to complain about.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines that you're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


tor. 12. nov. 2020 kl. 12:00 skrev Support <info@1st-international.com>:
Dear Sir,

we have already replied to this question. We have nothing to add.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On November 12th 2020, 9:52 am "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

I've told you to escalate this to a superior.

Please stop being silly and do your job now.

(I want to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.

And I want to know, which better routines, that you're going to start with, so that this problem doesn't happen again, (to me or other people/citizens)).

Erik Ribsskog


fre. 9. okt. 2020 kl. 14:59 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen er slettet for lenge siden av din forespørsel.




Vi aner ikke navnet på "trollet" som registrerte en profil på dine vegne.

 

Dear Sir,

the profile has been deleted long time ago by your request.

 

We have no idea about the name of the "troll" who registered a profile on your behalf.

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On October 8th 2020, 8:09 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er da ikke at noen har tilgang til min mail-konto.

Men de har simpelthen punchet inn min mail-adresse, i et felt, på et av deres online skjema.

Dere gjør dere dumme, virker det som.

Jeg ønsker at dette skal sendes til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med noen andre borgere/folk/kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 14. sep. 2020 kl. 12:51 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


profilen ble aktivert etter at e-postadressen <eribsskog@gmail.com> ble bekreftet.


Hvis du hevder at du ikke har registrert profilen selv, må du søke etter en person som har tilgang til e-postadressen din i tillegg til deg.
 
 
Dear Sir,

the profile was activated after the email address
<eribsskog@gmail.com>
was confirmed.

If you claim that you have not registered the profile yourself, you need to search for a person who has access to your email address besides you.

 

Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On September 13th 2020, 6:03 pm "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support < info@1st-international.com>:
Kjære herr,


Profilen din ble slettet per forespørsel.

 

Dear Sir,
 

Your profile was deleted per your request.


Best Regards,
Maya
Customer Support
The Inspirations Company LLC
https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials
 

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials


On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Single Baltic Lady <support@single-baltic-lady.com>
Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55
Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com
To: < eribsskog@gmail.com>


Dear Baron Erik,

We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!

A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:
https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D

Thank you for using our services!

You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").

Single Baltic Lady mail delivery system!!!
Auto-generated e-mail, please, do not reply!!! 

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: erikasuribs_0, please let us know how we're doing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:32
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, ebay@ebay.com, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ulieberman@ebay.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay <ebay@reply.ebay.com>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 10:59
Subject: erikasuribs_0, please let us know how we're doing
To: erikasuribs_0 <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>


Tell us what you think, Erika Sutreanon.

eBay
Take a 4 minute survey to tell us what you think
Hi Erika Sutreanon,
We'd like to know more about your recent buying experiences. Could you take a 4 minute survey for us? Your responses will help us make eBay a better place to buy.
Take survey
Thanks for your time and for using eBay.
Learn more to protect yourself from spoof (fake) e-mails.
This email was sent to you (eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com) because your Communication Preferences indicate that you are willing to receive eBay surveys.These surveys will ask you for your opinion on various topics. You will never be asked for personal information such as your password or credit card/bank numbers. If you do not wish to receive further communications, please follow the instructions given within this link (please note that this change may take up to 10 days to process):click here
Decipher, Inc., an independent market research firm, is conducting this online survey for eBay. Please don’t reply to this email as the inbox is not monitored. If you have a specific concern that you need help with, contact Customer Service.
Visit our Privacy Notice and User Agreement if you have any questions.
Copyright © 2020 eBay Inc. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. eBay and the eBay logo are trademarks of eBay Inc. 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125. 

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: En invitasjon og en jule-irritasjon

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:25

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: siss.vik@nrk.no, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Siss Vik <siss.vik@nrk.no>

Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 09:21

Subject: En invitasjon og en jule-irritasjon

To: <eribsskog+fleskeberg@gmail.com>



Vises ikke nyhetsbrevet riktig? Åpne i nettleser

NRK Bok Torsdag, 12. november 2020

Argh!

Da kom den andre bølgen av korona og innstramning til Norge. Hva skal vi gjøre når vi bes holde avstand til hverandre, og barer, kinoer og treningssentre er stengt i storbyene? 


Svaret gir seg selv: Dra fram en god bok, leselampa og digg drikke.

Eller - hvis du er flink til å gå på tur - last ned lydbøker og gode forfattersamtaler til å ha på øret ute i høstmørket. (Husk refleks!)


Så la oss ta det onde med det gode: Sett en god høstgryte på komfyren, og mens duftene fyller huset, forsvinn inn i en bok og glem korona noen timer.

 


ILLUSTRASJON: MARCO VAGLIERI/NRK

 

Den trøblete morsfiguren

Jeg river like godt i en podkastanbefaling. Du husker kanskje at i 2018 var det mange som skrev om å bli mor.  (Den såkalte tsunamien av brystmelk i litteraturen.)


En tydelig trend i skjønnlitteraturen i høst, er voksnes forhold til egen mor. 

Og da snakket vi trøblete forhold.


To av de viktigste romanene i så måte, er Vigdis Hjorths «Er mor død» (om en mor som trekker seg vekk), og Sandra Lillebøs «Tingenes tilstand» (om en schizofren mor). 


De forfatterne møttes til en diskusjon om morsfiguren på Kapittelfestivalen i Stavanger tidligere i høst. Der skulle jeg gjerne vært.  Men prise Herren for ny teknologi, for den samtalen har festivalen generøst podkastet.


Panelet kastet nytt lys over en eldgammel rolle i endring, og ga meg lyst til å høre og tenke mer om temaet.

 


FOTO: ANDREA ROCHA/KAPITTEL FESTIVALEN

 

Litterær devaluering av jula

Allerede tidlig i november fikk jeg inn i poshylla en juleroman, dvs. en roman med løkkeskrift og julekulepynt på omslaget som forteller at boka er «Elling møter Love Actually». Norske forlag (her Aschehoug) følger dermed opp en populær trend fra England, som solgte mange bøker i Norge i fjor.  


Så kom artist Sondre Lerche med julebarnebok, og i disse dager landet en kasse full av julehefter på pulten min. Den blir tyngre år for år. 


I 2015 gjenopplivet Herborg Kråkevik tradisjonen fra sent 1800-tall med «Juleroser»: Et smakfullt designet julehefte med litterære juletekster og vakre bilder.


Det ble en salgssuksess med 40 000 eksemplarer, og snart gikk slike julehefter fra tradisjon til tendens. Nå utgjør de en egen undergenre med litterære hefter, som NRK anmeldte i 2018 og  2019.

Dette på toppen av de Donald-julehefter og Knoll-og-Tott-julehefter.


Nå skjønner du kanskje hvor jeg vil: Det er for mange julefortellinger og de kommer for tidlig! 

 


 

Da jeg var barn, sørget mamma for at vi spiste kjedelige middager før jul, så vi riktig skulle nyte julematen og all overfloden i romjula.


Jeg skal ikke prakke på folk en 70-tallets tradisjon, men hvor blir det av ventingen og forventningen i adventen, når vi har stappet i oss juleromaner og julehefter i mange uker før julaften?


Hvordan skal juleevangeliet og Deilig er jorden beholde sin julekraft når vi er fullstendig ut-julet allerede tidlig i desember?


Dessuten mistenker jeg at det blir mye halvgod kvalitet og lite ekte julemagi når alle som kan skrive her i landet skal presse fram en ny julehistorie år etter år.


Men! Her vet jeg at folk er uenige med meg. Det finnes juleelskere som ikke kan få nok julestemning.


Så hva mener du? Ja eller nei til tidlige og mangfoldige juleutgivelser?

 

Sprikende anmeldelser

Fansen av Hilarys Mantels romanserie om Thomas Cromwell har ventet åtte år på å få en avslutning på historien som begynte med «Ulvetid» og «Falkejakt». Hun fikk Bookerprisen for begge, den eneste kvinnen som har klart det.


Holder hun så nivået i tredje bind, «Speilet og lyset»?

 


 

VGs anmelder kjedet seg skakk, mens NRKs Marta Norheim mener vi har fått en trilogi som vil ruve i litteraturhistorien.


Jeg tenkte først at kanskje har VGs Gabriel Vosgraff Moro vegring mot historiske romaner, før jeg kom på at han faktisk selv har skrevet en roman fra 1500-tallets Venezia.


I hvert fall pirrer det nysgjerrigheten når anmeldere er så uenige om en bok mange har hatt høye forventninger til.

 

Her er flere nye anmeldelser:

«Kjell Aukrust. En biografi» av Sigmund Løvåsen byr på noen av de fineste setningene i sakprosaen i 2020

«Ensomhetens århundre» av Noreena Hertz krisemaksimerer og jakter på syndebukker 

«Kjærlighetsfragmentet» av Cathrine Knudsen leter etter kjærlighet i et påkoblet og overvåket samfunn

 

Vil du kåre en vinner?

Mine gode kolleger i litteraturredaksjonen er nå på oppløpssida i den maratonen det er å lese gjennom ALLE årets norske romaner, for å plukke ut seks nominerte til P2-lytternes romanpris.


Har du lyst å sitte i juryen? 


Send  oss en epost om hvem du er, hva du liker å lese og hvorfor du har lyst til å bli en del av juryen til romanprisen@nrk.no, innen 21. november.

  

De seks romanene blir sendt til jurymedlemmene i begynnelsen av desember, da har de et par måneders tid til å lese bøkene før diskusjonene skal foregå utpå nyåret.

 


 

En titt fremover

Snart blir det aktuelt å kjøpe julegaver, og vi i NRK vil gjerne kunne hjelpe deg å finne fram til godbitene i vrimmelen. 


Kritikerne våre vil velge tre av sine favoritter til en liste vi publiserer på nrk.no. 


Men hva mer kan vi gjøre for å gjøre julehandelen enklere?


Skriv og fortell, og gi meg gjerne tilbakemeldinger på nyhetsbrevet. Bare svar på denne e-posten. Jeg leser alt, og svarer på det meste.


Varm novemberhilsen,

 

Siss Vik

Kulturjournalist | @sissvik



NRK PODKAST

Olaug Nilssen snakker med Hans Olav Brenner om Brage-nominasjon, bibelsøstre og Hay Day

Hør samtalen her

 

Fikk du nyhetsbrevet videresendt? Meld deg på her!

NRK logo

Kontakt oss    Avmelding    Andre nyhetsbrev

Avmelding

 

Kulturredaktør: Marius Hoel

Nettsjef: Hildegunn Soldal

Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen

 

Følg oss på sosiale medier

 







This email was sent to eribsskog+fleskeberg@gmail.com

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

NRK · Bj. Bjørnsonsplass 1 · Oslo · Oslo, 03 0340 · Norway


Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som medlem!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:19
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, sandra@fosterhjemsforening.no, tone@fosterhjemsforening.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>
Date: ons. 11. nov. 2020 kl. 19:01
Subject: Velkommen som medlem!
To: <eribsskog@gmail.com>


Klikk her for å åpne i nettleser

Velkommen som medlem i Norsk Fosterhjemsforening!
Du er nå del av en engasjert medlemsgruppe av fosterforeldre, barn i fosterhjem, egne barn, besøkshjem, beredskapshjem, familiehjem for barn og ungdommer!

Vår målsetting er å være en aktiv pådriver for å heve kvaliteten på alle plan innen fosterhjemsomsorgen. Det er fylkesforeninger i de fleste fylker, og dere blir automatisk tilknyttet det fylke dere bor i.
Følg oss og din fylkesforening på hjemmesiden, Facebook og Instagram!

Nye medlemsfordeler og nettressurser!
Hjelp og Råd
Vår nye side Hjelp og råd, inneholder alt fra spørsmål og svar til rabaterte priser med våre nye samarbeidsadvokater, og en sjekkliste som er god å ta i bruk før du inngår en fosterhjemsavtale, eller ved en reforhandling. 
Materiell og ressurser
Her finner du blant annet faglige ressurser som veiledningsvideoer fra prosjektet pedagogikk for fosterforeldre, og en samarbeidsguide for fosterforeldre og kontaktperson i barnevernet i deres oppfølgingsoppgaver!

Flere medlemsfordeler:
Landsdekkende Rådgivningstelefon – åpen hver torsdag mellom 09-15, telefon 465 00 847. Vår rådgivningstjeneste gir medlemmer mulighet til å drøfte og snakke med en fagperson om situasjoner og problemstillinger som oppleves som vanskelige.
Tidsskriftet Fosterhjemskontakt med aktuelle artikler innen forskning på feltet, jus, rådgivning, kurs, aktiviteter i foreningen m.m.
Samarbeidsadvokater med en gratis avklaringssamtale og avtalepris for våre medlemmer.
Likepersonsamtaler dersom du trenger å lufte tanker eller hjerte med en av våre friville likepersoner.
Samvær og kontakt med andre fosterforeldre i ditt distrikt gjennom blant annet familiesammenkomster, møter, fagsamlinger og likemannsgrupper. Mer informasjon kan du lese i det enkelte fylket.
Kompetansepåfyll gjennom kurs, seminarer og andre aktiviteter som arrangeres sentralt i foreningen og i fylkesforeningene.
Medlemspris på kurs og konferanser, temahefter, barnebøker, video og annet salgsmateriell.
Mulighet for påvirkning gjennom styrearbeid i foreningen.
Rabattert pris på medlemskap hos Barnevakten og andre medlemsfordeler foreningen kan tilby.
Tilgang til medlemsider på nett. Brukernavn: medlemmer, og passord: Medlem3692
Facebook
Website
Email
Instagram
Norsk Fosterhjemsforening
Storgata 10A, 0155 OSLO | Tlf. 23 31 54 00
post@fosterhjemsforening.no | www.fosterhjemsforening.no
Org.nr. 956 862 779 MVA

Du mottar denne eposten fordi du er medlem i Norsk Fosterhjemsforening.
Klikk her for avmelding.

Email Marketing Powered by Mailchimp   

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: So good
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:14
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: cs@autotypedesign.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Autotype Design Club <cs@autotypedesign.com>
Date: ons. 11. nov. 2020 kl. 18:06
Subject: So good
To: Erika <eribsskog@gmail.com>



A selection of exclusive Autotype Design Club T-shirts
 
Tic Tac Tee
We wear T-shirts everyday. Combining our love of design and designers with our everyday uniform was the logical next step. Shop our collection of exclusive Autotype Design Club Tees and support young artists and future creatives at the same time. Look Good. Feel Good. Do Good. Be Good.

 
TEE IT UP
Free shipping on orders over $75

 
 
Autotype Design Club Tee
Autotype Porsche 1972 Steering Wheel Tee
Dewey Nicks Stacked Surfboards Tee
Dewey Nicks Kustom Tee
Strider Wasilewski bites her big toe
 
 

10% of every purchase benefits the Autotype Emerging Designer Scholarship Fund which awards students financial aid, one-on-one, mentorship, and the networking resources of the Autotype Design Club.

LEARN MORE
 
 
Facebook Instagram

Copyright © 2020 Autotype, All rights reserved.
Autotype 924 Anacapa Street Ste. 3-K1 Santa Barbara, CA 93101
You're receiving this email because you love great design.
Preferences  |  Unsubscribe 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [Ticket#2020111103005269] Order ID 2134947100
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 11:08
Til: security@re-customers.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, contact@customer-ed-supp.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hi,

how many times do I have to tell you that I want a reply from a superior?

You keep sending me around between the normal staff at your company.

This I have to complain about.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines that your going to start with, so that this doesn't happen again).

I want a reply from the Managing Director about this.

And not from some funny security-email-address.

And you don't write your company-name in your emails, (it seems), so that seems quite dodgy, i have to say.

Erik Ribsskog


ons. 11. nov. 2020 kl. 14:13 skrev <security@re-customers.com>:
Dear Erik Løvenbalk Ribsskog,

We received information from our Customer Support Team saying that somebody stole your information and put some order for you.

"....
Hi there,

like I wrote in my email to your colleague Adam Holm, on October 5th.

I want you to escalate this to a superior.

It seems you have removed that part from the mail-history.

So that I wanted to complain about.

Please escalate this to a superior now.

(It seems that you have poor customer service, when you refuse to do this.

And also you just send me around between all the regular employees, like if
you were communists or something).

Erik Ribsskog

..."

Indeed in our database, we had an attempt of placing an order on 2020-04-10 with the details that you received before.

That was the only one attempt to place an order with your email, name address, phone number.

That attempt was made from the following IP address: 108.162.215.104

The order was placed with BTC payment option but it was never paid thus the order was not processed and was cancelled from our side.

If you need any other information please let us know and we will see what we can do for you.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Glenn Webber

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)235-02-99
1(866)877-11-87
44(200)222-70-84

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: TIC TAC TEE
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 10:31
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: cs@autotypedesign.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Autotype Design Club <cs@autotypedesign.com>
Date: tir. 10. nov. 2020 kl. 20:06
Subject: TIC TAC TEE
To: Erika <eribsskog@gmail.com>



A selection of exclusive Autotype Design Club T-shirts
 
Tic Tac Tee
We wear T-shirts everyday. Combining our love of design and designers with our everyday uniform was the logical next step. Shop our collection of exclusive Autotype Design Club Tees and support young artists and future creatives at the same time. Look Good. Feel Good. Do Good. Be Good.

 
TEE IT UP
Free shipping on orders over $75

 
 
Autotype Design Club Tee
Autotype Porsche 1972 Steering Wheel Tee
Dewey Nicks Stacked Surfboards Tee
Dewey Nicks Kustom Tee
Strider Wasilewski bites her big toe
 
 

10% of every purchase benefits the Autotype Emerging Designer Scholarship Fund which awards students financial aid, one-on-one, mentorship, and the networking resources of the Autotype Design Club.

LEARN MORE
 
 
Facebook Instagram

Copyright © 2020 Autotype, All rights reserved.
Autotype 924 Anacapa Street Ste. 3-K1 Santa Barbara, CA 93101
You're receiving this email because you love great design.
Preferences  |  Unsubscribe
  

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 26. desember

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 26. desember

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Leveringsinformation | Ordre 3885040 [j6A07064112] | Del:1/1 | ComputerSalg AS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 02:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: salg@computersalg.no, CDON <reply@email.cdon.com>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, "sikkerhetssporsmal@klarna.no" <sikkerhetssporsmal@klarna.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: salg@computersalg.no <salg@computersalg.no>

Date: fre. 25. des. 2020 kl. 18:01

Subject: Leveringsinformation | Ordre 3885040 [j6A07064112] | Del:1/1 | ComputerSalg AS

To: <eribsskog+verygay@gmail.com>



Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog

Ordre nr.: 3885040

Del-ordre: 1/1

Eget-ordre nr.: CDON:77709090

Takk for bestillingen din gjennom CDON.

Vi sørger for at ordren blir håndtert og sendt.

Du kan trygt svare på denne e-posten hvis det er spørsmål om bestillingsprosessen.

All betaling skjer via CDON - Det er ingen direkte betaling til ComputerSalg


Leveringsadresse:

Rema 1000 Signaturgården

GAMLE RINGERIKSVEI 45 A

Bring-id: 121624

NO 1357-BEKKESTUA

Erik Løvenbalk Ribsskog


Denne bestillingen inneholder følgende ordrelinjer:

1x Super Smash Bros. Ultimate

---------------------------------------

En eller flere vare(r) på din ordre er på fjernlager, og skal bli levert til vårt lager først før ordren blir videre sendt.


Du kan se hvilken vare(r) det har blitt bestilt på følgende link – hvor du også kan følge status på din ordre: https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded


Ordren forventes leveret torsdag 07-01.


Se leveringstid, status og endre/slett varelinjer direkte via din "ordreside" her: https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded


Om du ønsker å kontakte oss angående din ordre kan du trygt svare på denne mailen så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.


Mini FAQ:

- Kanselleringen av ordren kan gjøres via ordrestatus linken (frem til vi behandler din ordre på lageret).


- Er betalingen gjennomført med MasterCard eller Visa Electron bes du være oppmerksom på at beløpet allerede kan være reservert. Les mer om dette her: http://www.computersalg.no/pages/article.aspx?aID=39


- Er ordren betalt med kredittkort kan vi dessverre ikke legge til flere varelinjer på ordren som øker beløpet.


- Leveringstiden fra fjernlagerer er basert på antall hverdager. Etter klokken 15:00 påløper en ekstra dag. Enkelte leverandører kan også levere før tiden.



- Er ordren bestilt til en GLS-pakkeshop, får du melding direkte fra GLS når pakken er klar til henting.


Takk for at du valgte å handle hos ComputerSalg.no


Med venlig hilsen

ComputerSalg AS


ComputerSalg AS, c/o TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo -

salg@computersalg.no - www.ComputerSalg.no - Tlf.: 21 95 94 06 - VAT-NO: 921 495 668


Norsk mva representant: TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo, Org. nr. 923 458 204