onsdag 28. september 2022

Jeg sendte en e-post til Bankklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea igjen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. september 2022 kl. 21:24
Til: post <post@finkn.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, info@asda.co.uk, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, anders.opdahl@amedia.no, gisle.torheim@amedia.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

nå var jeg i kontakt med Nordea igjen.

Etter at Amedia tok tidenes u-sving, og skulle sende meg de 55 kronene likevel.

(Nå har jeg drevet med dette i hele dag (mer eller mindre) og har ikke fått et øre tilbake enda.

Så dette er svindel (og svindel i mente) må jeg si).

Og da begynte hu utenlandske Amedia-dama og fiske etter mitt kontonummer.

Og jeg har gått på handel og kontor og NHI og lært om personvern, osv.

Og sånt skal være på en 'need to know-basis'.

Så de fisker etter informasjon (mitt kontonummer) som de ikke trenger, vil jeg si.

(Det samme prøvde også en russisk ansatt hos Komplett seg på, i juni.

Etter at Porterbuddy hadde skrytt av, at man kunne få Komplett-varer gratis samlevert med Farmasiet-varer.

Uten at det funka.

Jeg ble fakturert 60-70 kroner i frakt, okke som).

For normen er nok at firmaene skal tilbakeføre til kortet (og ikke fiske etter kontonummer) vil jeg si.

Dette (fra de russiske folka hos Amedia og Komplett) blir jo som Nigeria-brevene nesten.

Så det må jeg klage på.

Og ikke nok med det.

Men Mikael hos Nordea hyllet denne 'kontonummer-fiskingen' fra Amedia.

Det er litt drøyt, synes jeg.

Og han bare la på uten å si hadet, osv.

Så de mangler litt folkeskikk (og vet osv.) de Nordea-ansatte, virker det som.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 28. sep. 2022 kl. 12:12
Subject: Klage på Nordea igjen
To: post <post@finkn.no>
Cc: inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

Nordea har lagt ned alle sine filialer, og så får vi den dritten her i stedet.

(Se vedlegg).

Det må jeg klage på, at dere lar bankene degenerere og miste bakke-kontakten (med sine lite robuste løsninger som ikke lav-terskel) på den måten.

Jeg har sendt dere kjempemange klager på Nordea i årenes løp.

Men dere har bare sitti som horunger og sett på sett på disse klagene, uten å gjøre noe.

(For å si det litt frekt).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

mer om nordea svelviksposten klage paint.png
689K