onsdag 8. juni 2022

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 15:02
Til: Lectinect AS <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Helene Østervold <ho@lectinect.no>
Hei,

jeg skjønner at dere sørlendinger er opptatt av å spise reker hele tida, på kontoret.

Og så stokker det seg kanskje fælt for dere.

I min forrige mail (og i den nest-forrige og i den tredje-forrige), så ba jeg om at dette skal sendes, til en overordnet.

Og det kan jeg ikke se at har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 5. jan. 2022 kl. 06:10 skrev Lectinect AS <kundeservice@lectinect.no>:
 
 
Hei Erik
Viser til tidligere mailkorrespondanse og ber deg kontakte politiet for anmeldelse.
Ring 800 40 008
De kan veilede deg om hvordan du kan anmelde.
 
Ønsker deg lykke til og en fin dag videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 04.01.2022 ved 16:24 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, (som for eksempel daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. sep. 2021 kl. 10:24 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Jeg sender deg informasjon om det som er bestilt fra din mail adr i egen mail. 
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 26.09.2021 ved 16:32 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

jeg synes at dere driver og avsporer, i deres mail.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (med andre 'Hvermansen-folk', for å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 8. jun. 2021 kl. 14:24 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har sendt deg all informasjon vi har. Vi har også sperret ditt navn,adr,tlfnr og mailadr. Du skal ikke få noe mer fra Lectinect. Det er kun du som kan anmelde forholde til politiet
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 08.06.2021 ved 14:22 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog
 
 
man. 8. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei Erik
Takk for din henvendelse.
Det som har skjedd er at vi har mottatt en rekke bestillinger i ditt navn, via web.
 
Siden det ikke var deg som bestillte så har vi sperret ditt kundekort men ikke fjernet det, slik at vi kan plukke opp om det kommer en ny bestilling. Systemet vil da varsle oss og bestillingen stoppes.
 
Mer enn så får ikke vi gjort. Om du vil ta saken videre så stiller vi med den informasjon som vi har, for å hjelpe deg så godt vi kan.
 
Det blir dessverre vanligere og vanligere med identitetstyveri. Det er dog ikke vi som har autoritet for å håndtere slikt uten man må anmelde saken for å finne den skyldige.
 
Vi ønsker deg all lykke videre!
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 08.03.2021 ved 05:52 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

ons. 30. des. 2020 kl. 10:57 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har nå sperret deg for all reklame og tlf henvendelser. 
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 29.12.2020 ved 22:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>
Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31
Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren

 

Lectinect Mage er blitt enda bedre!
Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:

– I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.

– De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.

Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.

Les mer
 

Prøv NYE Lectinect Mage gratis*
Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.

Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.

Prøv nå




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din henvendelse vedr IFD-tyveri/KK nyhetsbrev: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:42
Til: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Kopi: dan.ruben.johansen@aller.com, silje.wille@aller.com, fredrik.antonsen@aller.com, synne.loland@aller.com, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, bente.klemetsdal@aller.com, ali.jeng@aller.com, postkasse@datatilsynet.no, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, testpilot@dinside.no, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>
Hei,

jeg synes at det høres rimelig tafatt ut (og som ansvarsfraskrivelse) når dere sier, at det ikke er noe dere kan gjøre med dette.

Så jeg vil gjerne har svar fra administrerende direktør om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer i fremtiden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Min fars tidligere arbeider Erik Thohallsson (en kar som er halvt islending, men likevel ser ut som en greker, ihvertfall før han fikk grått hår), han er nå direktør for Bladcentralen, (sånn som jeg har forstått det).

Så kanskje det er han som tuller.

Skjerpings!


man. 3. jan. 2022 kl. 18:50 skrev May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>:
Hei,
Vi har dessverre ikke noen mulighet til å stoppe slike bestillinger så lenge det er valide e-postadresser.

Vi har et stoppregister hvor vi fortløpende sperrer denne type bestillinger, men siden det stadig benyttes ulike varianter av navn og adresse (oppsett), slipper noen av «bestillingene» gjennom.

Jeg kan forsikre deg om at vi gjør det som er mulig. Det er like uønsket for oss som for deg. Det er meget sjelden vi opplever denne type hendelser, du er faktisk den eneste på mange år.

Fint om du kan holde dialogen med Aller direkte med meg, mine kolleger vil uansett sende videre til meg, og det skaper enda mer arbeid.

Jeg beklager at vi ikke kan hjelpe deg enda videre, men vi har ingen mulighet til å gjøre dette manuelt.

Mvh/May-Wenche Amundsen

3. jan. 2022 kl. 17:53 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. sep. 2021 kl. 09:41 skrev May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>:
Hei,

Vi har registrert din påmelding til KK nyhetsbrev via en såkalt «pop up annonse» den 13. september kl. 00:26 på natten (se skjermdumper under). Slik det ser ut for oss har det vært gjort et forsøk på søk hvor epostadressen har «fulgt med». Jeg håper dette er oppklarende?

 

Vi ser ingen tilsvarende registreringer hverken før eller etter 13. september, og kan derfor ikke forstå at dette handler om et identitetstyveri. Vi har selvfølgelig slettet deg fra mottak av dette nyhetsbrevet.

 

MVH/

signature_2029133148

May-Wenche Amundsen

Direktør Marked Print

+47 932 45 371

mwa@aller.com

 

www.aller.no

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 OSLO

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 OSLO

 

 

Et bilde som inneholder tekst
Automatisk generert beskrivelse

 

 

Et bilde som inneholder tekst
Automatisk generert beskrivelse

Fra: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Dato: tirsdag, 28. september 2021 kl. 12:53
Til: Dan Ruben Johansen <dan.ruben.johansen@aller.com>, Silje Jaersen Wille <silje.wille@aller.com>, EXT Fredrik Antonsen <fredrik.antonsen@aller.com>
Kopi: Synne Hjetland Løland <synne.loland@aller.com>
Emne: Fwd: Videresend: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»



Hei,

Svarer en av dere kunden her - med meg på kopi?

Gjelder KK Nyhetsbrev. «Noen» må finne ut hvordan dette har oppstått. Som dere ser er e-posten sendt til Datatilsynet med oss (og en rekke andre) på kopi.

May-Wenche


Videresendt melding:

Fra: Bente Klemetsdal <Bente.Klemetsdal@aller.com>
Dato: 28. september 2021 kl. 12:25:01 CEST
Til: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Emne: Videresend: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»



                Sjekker du ut denne?

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: tirsdag, 28. september 2021 kl. 12:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, Info Web <info@aller.dk>, abo.felles@aller.no <abo.felles@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com <abuse@telia.com>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>, noss@deloitte.no <noss@deloitte.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no <post@mediaconnect.no>, gisle.hovik@mediaconnect.no <gisle.hovik@mediaconnect.no>, tr@forbrukertilsynet.no <tr@forbrukertilsynet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no <sfovpost@statsforvalteren.no>, Bente Klemetsdal <bente.klemetsdal@aller.com>, Camilla Fuglem <camilla.fuglem@aller.com>, alexandra.beverfjord@db.no <alexandra.beverfjord@db.no>, Ingrid Skogrand <ingrid.skogrand@aller.com>, Hanne Haugsgjerd <hanne.haugsgjerd@aller.com>, Øyvind Bondevik Ødegård <oyvind.odegard@aller.com>
Emne: Klage/Fwd: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: KK <noreply@kk.no>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 08:01
Subject: «Jeg har en dårlig nyhet. Hun har blodkreft»
To: <eribsskog+jegErEnKvinne@gmail.com>

 

KK

KK - Nyhetsbrev 27. september 2021



 

 

Dette tripler sjansen for at forholdet varer livet ut



 

Dette tripler sjansen for at forholdet varer livet ut

 

– Pels har ingen fremtid i motebildet

 

– Pels har ingen fremtid i motebildet

- Jeg var helt alene i 12 timer med de verste smertene jeg har hatt i mitt liv

 

- Jeg var helt alene i 12 timer med de verste smertene jeg har hatt i mitt liv

 

Malene ble sendt på kurs for overgrepsutsatte: - Skjønte ikke hvorfor jeg var der



 

Malene ble sendt på kurs for overgrepsutsatte: - Skjønte ikke hvorfor jeg var der

Nyhet: Bestill Folkepraten fra PlussMobil

 

Nyhet: Bestill Folkepraten fra PlussMobil

 

Dette skjønnhetstilskuddet tar kjendisstylisten hver morgen

 

Dette skjønnhetstilskuddet tar kjendisstylisten hver morgen

 

«Jeg har en dårlig nyhet. Datteren deres har blodkreft»

 

«Jeg har en dårlig nyhet. Datteren deres har blodkreft»

 

Sjekk ut den rykende ferske podkasten Rød Løper

 

Sjekk ut den rykende ferske podkasten Rød Løper

Betal kun kr 38 per utgave og få hudpleiesett fra Babor!

 

Betal kun kr 38 per utgave og få hudpleiesett fra Babor!

 

FØLG&nbsp;OSS&nbsp;PÅ&nbsp;INSTAGRAM

 

FØLG OSS PÅ INSTAGRAM

 

KK-appen: Last den ned her!

 

KK-appen: Last den ned her!

 

Dagens horoskop er her!

 

Dagens horoskop er her!

Logg inn og se hva stjernene sier om din dag!

Du mottar denne e-posten fordi du har meldt deg på KK - Nyhetsbrev

 

med e-postadressen: eribsskog+jegErEnKvinne@gmail.com

 

Du kan når som helst melde deg av .



 

This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Care.com NO 2021-05-28-21156426
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:29
Til: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 3. jan. 2022 kl. 08:14 skrev Care.com NO Member Care <infono@care.com>:

 
Hei Erik
Takk for din e-post, og takk for at du tar deg tid til å gi tilbakemelding på våre nettsider. Vi beklager at du er misfornøyd. Takk for at du fortalte det. Vi bekrefter at det ikke er noen konto i systemet med kontoen din.
 
Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, og vi tar stadig bruk av våre medlemmers kommentarer når vi videreutvikler våre nettsider. Vi deler gjerne dine kommentarer med vårt Product Management-team.
 
Om du har flere spørsmål, ta gjerne en titt på våre FAQ-sider.
 
 
 
Vennlig hilsen,
Eeva
 
 

 

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [139613] Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post.no@mer.eco, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Customer support NO | Mer <post.no@mer.eco>
Date: lør. 15. jan. 2022 kl. 11:07
Subject: [139613] Takk for din henvendelse!
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei, 

Og takk for henvendelse til Mer! 
Vi vil ta kontakt så snart vi kan for å hjelpe deg. 

I mellomtiden kan det være at du finner svar på det du lurer på i Ofte stilte spørsmål. 
Husk at du kan også logge inn på Min Side for å finne faktura, endre informasjon, legge til betalingskort mm. 

Med vennlig hilsen
Alle oss i Mer

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:15
Til: kundesenter <kundesenter@bluestep.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "Lendo, Kundeservice" <kundeservice@lendo.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 26. jan. 2022 kl. 13:39 skrev kundesenter <kundesenter@bluestep.no>:
Hei Erik,

 

Søknaden er avsluttet fra vår side med bakgrunn i det du informerer oss om i din mail.

 

Vi mottok søknaden via vår samarbeidspartner Lendo, så vi anbefaler deg å ta kontakt med de videre for å be de slette informasjon om deg i deres systemer også: kundeservice@lendo.no

 

 

Med vennlig hilsen,

 

Charlotte Berg Johnsen
Team coach & Depositansvarlig


E-post Charlotte.BergJohnsen@bluestep.no

Bluestep Bank
Sentralbord 21 30 52 00 
Faks 21 30 52 11
Adresse Postboks 641 Sentrum, 0106 Oslo
Besøk oss Skippergata 31

Web: bluestep.no
Facebook: facebook.com/BlueStepNorge
YouTube: youtube.com/bluestepnorge

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 23. januar 2022 11:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundesenter <kundesenter@bluestep.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: kundesenter@bluestep.no <kundesenter@bluestep.no>
Date: tir. 12. okt. 2021 kl. 10:58
Subject: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
To: eribsskog@gmail.com (eribsskog@gmail.com) <eribsskog@gmail.com>

 

 

Hei,

Vi har forsøkt å nå deg for å gå gjennom lånesøknaden du sendte inn via vår hjemmeside.

Vi vil ta kontakt med deg igjen for å se på mulighetene til å hjelpe deg med et lån.

Vi i Bluestep Bank tilbyr lån til de som av ulike årsaker får avslag i tradisjonelle banker.

 

Ta gjerne kontakt på tlfnr: 21 30 52 10 eller besvar denne e-posten.

Våre åpningstider er mandag – torsdag 09.00 -18.00, og fredag 09.00 – 16.00.

Hører fra deg.

Vh,

BlueStep Bank

Hos BlueStep Bank gir vi flere sjansen til å få boliglån. Også du som har betalingsanmerkninger, gjeld hos kemner eller namsfogden, uregelmessig inntekt eller annet som i henhold til de tradisjonelle bankene klassifiseres som avvikende. Hvis du allerede eier en bolig eller en fritidsbolig, innvilger vi også lån til andre formål enn boligkjøp. Da bruker du boligen som sikkerhet for lånet, noe som innebærer at du som regel får en lavere rente enn om du for eksempel tar et forbrukslån eller benytter kreditter. Du kan også belåne boligen din for å løse dyrere lån, betalingsanmerkninger og annen gjeld hvis du ønsker å redusere dine månedlige kostnader.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din søknad om lån
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:09
Til: Axo Finans Kundeservice <kundeservice@axofinans.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 24. jan. 2022 kl. 11:26 skrev Axo Finans Kundeservice <kundeservice@axofinans.no>:
Hei Erik

Jeg ser at dette er en søknad fra oktober i fjor.

Hvis jeg forstår deg korrekt at du har blitt utsatt for et identitetstyveri så er det viktig at du anmelder det hos politiet.

Du informerer politiet at det har blitt søkt om lån via Axo Finans i ditt navn.

Politiet vil da ta kontakt med oss for å få informasjon om søknaden.

Søknaden dette gjelder er avsluttet her hos oss og i de bankene det ble søkt i.

Det var ingen av bankene som innvilget noe lån så det har heller ikke blitt utbetalt noe.

Med Vennlig hilsen



Janne 

AXO FINANS

St. Olavs gate 28, 0166 Oslo
Kundesenter +47 22867400
E-post kundeservice@axofinans.no
Web www.axofinans.no




Den 2022-01-23 10:19:57 skrev Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com):
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Axo Finans <ikkesvar@axofinans.no>
Date: tir. 26. okt. 2021 kl. 23:17
Subject: Takk for din søknad om lån
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei, takk for at du valgte å søke om lån gjennom Axo Finans! ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
Axo Finans Vi hjelper deg!
Hei!
Vi bekrefter å ha mottatt din søknad om lån gjennom Axo Finans.
Vi behandler søknaden din hos alle bankene vi samarbeider med, og vi kontakter deg straks vi mottar ett eller flere lånetilbud. Ved behov for mer informasjon om din lånesøknad, tar vi kontakt med deg på telefon.

Bankene vet at de konkurrerer om å få deg som kunde. Det gjør at vi enklere kan finne det beste tilbudet, tilpasset ditt behov!

Har du spørsmål til oss kan du sende en e-post til kundeservice@axofinans.no, eller ringe oss på telefon 22867400.
Vennlig hilsen,
Axo Finans
Adresse Åpningstider
Axo Finans AS
St. Olavs gate 28
0166 Oslo, Norge man-fre 08.00-21.00
lør-søn 10.00-16.00
SøknadsID: 949068

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din konto hos Ved24.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 14:03
Til: salg@ved24.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 18. jan. 2022 kl. 13:46 skrev <salg@ved24.no>:
Hei dette skjønner jeg ikke noe av

Da må det være noen som gjør dette mot det uten at vi skjønner hvorfor.

Beklager men dette er jo noe ikke vi kan noe for det er bare å slette alt å droppe dette smiler.

Du har ikke bestilt noe av oss .

Hilsen ved24.no

Steinar Halvorsen.

Tlf 906 45 890

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 18. januar 2022 13:01
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: salg@ved24.no; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Din konto hos Ved24.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Ved24.no <salg@ved24.no>
Date: søn. 10. okt. 2021 kl. 18:30
Subject: Din konto hos Ved24.no
To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>

 

Velkommen til Ved24.no
Hei, eribsskoglailamonica

Takk for at du opprettet en konto hos Ved24.no. Brukernavnet ditt er eribsskoglailamonica. Du kan gå inn på kontoen din for å vise ordre, endre passordet ditt, og mer på: https://www.ved24.no/my-account/

Vi gleder oss til å se deg snart.

Ved24.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Her er din rabattkode fra Dampjuice.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 13:56
Til: Dampjuice kundestøtte <ordersupport@dampjuice.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 17. jan. 2022 kl. 08:26 skrev Dampjuice kundestøtte <ordersupport@dampjuice.com>:
Hei Erik,

 

Dette ble lagt inn av noen som besøkte siden vår den 04.10.2021.

 

Umulig for oss å vite om en epostadresse tilhører den som legger den igjen.

 

Vi kan godt slette all informasjon om du vil?

 

 

--

Dampjuice kundestøtte

www.dampjuice.com - ordersupport@dampjuice.com – Tlf: 484 64 558

--

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: mandag 17. januar 2022 06:12
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Dampjuice kundestøtte <ordersupport@dampjuice.com>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Her er din rabattkode fra Dampjuice.com

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Dampjuicecom <offers@privymktg.com>
Date: man. 4. okt. 2021 kl. 17:12
Subject: Her er din rabattkode fra Dampjuice.com
To: <eribsskog@gmail.com>

 

From Dampjuice.com...

Hei

Takk for at du la igjen din epostadresse hos Dampjuice.com!

 

Din rabattkode er: MSUPRV

Denne gir deg 20% rabatt og du kan bruke denne en gang.

Denne legges inn i utsjekkingen, og du kan også trykke her for at den automatisk legges inn. Du må da fullføre bestillingen i samme sesjonen.

 

--

Dampjuice kundestøtte

www.dampjuice.com - ordersupport@dampjuice.com – Tlf: 484 64 558

--

 

© 2021 Dampjuice.com. All rights reserved.

Our mailing address is:
201 South Street, 2nd Floor, Boston, MA 02111

Unsubscribe

Det kan virke som at min oldefar Nils Torstensen Dalen aka. Nils Me-Tråen aka. Nils Mogan drev med husbygging i Amerika. (Fra Kongsberg Tidende 22. februar 1927)

husbygging

https://www.nb.no/items/645f270a5823089dfd1e57cb463d1486?page=0&searchText="nils%20torstensen"

PS.

Jeg har ikke sett noen andre steder, at min oldefar var i Amerika.

Så det er mulig at det er en navnebror.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Som jeg blogget om, her om dagen.

Så var visst min oldefar, den første som kjørte bil, til Rødberg.

(I Numedal).

Så det kan muligens ha vært sånn, at min oldefar tjente penger i Amerika, som han brukte på biler osv., i Norge.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Han med bilen kan forresten også ha vært en navnebror (fra Kongsberg Tidende 30. mai 1919):

bil navnebror

https://www.nb.no/items/ed0adf126377ad2d1e0235ef4cc4168f?page=0&searchText="nils%20mogan"

PS 4.

Han med bilen var visst en navnebror (siden at min oldefar het Nils T. Mogan):

navnebror bil 2

Jeg sendte en e-post til Arbeids- og Inkluderingsdepartementet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 27. april/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juni 2022 kl. 01:23
Til: postmottak@aid.dep.no
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post@baerum.kommune.no, nav.baerum@nav.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 27. april (se vedlegg).

For det første så er det vel sånn, at Nav ikke lenger har sin mail-adresse, på sitt nettsted.

Og de svarer ikke på sin gamle mail-adresse.

Det er vel egentlig ikke noen unnskyldning, for å ikke ha mail-adresse, i våre dager.

Så da melder Nav seg litt ut, må man vel si.

Og da er det vel greit å sende rett til departementet som er overordnet Nav, må man vel si.

Selv om Nav vel også er 'deleiet' av kommunen, ettersom jeg har forstått det.

Så jeg må klage på at Nav ikke svarer på mailer.

Dere bruker også et ekkelt/ladet språk synes jeg: 

'Din opplevelse av møtet med NAV'.

For det første så har dere diktet opp, at det har vært noe møte.

Det har ikke vært noe møte egentlig.

(Det er bare at jeg har søkt om sosial-støtte.

Og at Nav har sendt et 'lure-svar', hvor de skrev noe ladet/sykeliggjørende om lege-støtte, noe som er helt irrelevant.

Og det fikk meg til å legge fra meg brevet.

Og jeg så ikke da, at de hadde snytt meg, for april-støtten, (av en eller annen åndsvak grunn).

Så jeg hadde bare noen tomflasker osv., å leve av, de første ukene av april, (før jeg fikk bostøtten).

Så det var bånn i bøtta, må jeg si.

Det var bare flaks at jeg fikk en erstatning, fra Power, for en transportsskade, på et fryseskap, (for Elkjøp hadde ikke kombiskap da jeg fikk Nav-rekvisisjon på dette, i 2018, så jeg har bare hatt et lite kjøleskap her, uten noe særlig stor fryser, og det var ikke noe særlig, når Oda leverte varme varer, under Omikron-tida).

Sånn at jeg kunne kjøpe meg litt bedre mat, enn bare spagetti.

Jeg er over 50 år, og det er nok ikke bra for min helse, hvis jeg ikke spiser ordentlig.

Så dette må jeg klage på).

Og for det andre så er det frekt å insinuere, at dette som har skjedd, (i forbindelse med min Nav-klage), kun er snakk om 'min opplevelse', av dette.

Jeg skriver om det som har skjedd.

(Hverken mer eller mindre).

Og dere sier at dette er kun snakk om hvordan jeg har 'opplevd' det som har skjedd.

Da er litt som noe latterliggjøring, synes jeg.

At dere absolutt skal ha med dette 'opplevd'.

Og ikke bare si: 'Du har forklart om hva som har skjedd'.

Så det må jeg klage på.

At dere vrir det til, at dette kun er snakk om hvordan jeg opplevd/sanset det som har skjedd.

Det virker som at dere ikke tar meg på alvor, og at dere ikke hører på folk, når dere avfeier dette med, at dette kun er snakk om min personlige opplevelse, av det som har skjedd.

Det er bedre at dere skriver: 'Din forklaring om hva som skjedde', synes jeg.

'Din opplevelse av hva som skjedde', blir som noe ladet/respektløst/nedlatende å si, mener jeg.

Så det må jeg klage på.

Og det var også sånn, at i fjor, så var det noe lignende.

Jeg hadde levert en strøm-regning, til Nav, (i tide, som alltid, når det gjelder strøm/husleie-regninger, siden 2018).

(Siden at jeg bor i en kommunal leilighet, og får sosial-støtte).

Men så hadde Nav av en eller annen grunn fått 'mensen', og ikke betalt regningen.

(Jeg vet ikke hva som kan ha skjedd der.

Jeg pleide å levere bilag i skranken.

Men så ba en 'skranke-Steinar' meg om å bruke en sort 'forslags-postkasse', (som stod litt gjemt i et hjørne), istedet.

Men han sa ikke hvorfor.

Og så en gang jeg var der et kvarter før det stengte.

Så hadde de stengt for tidlig, ved hjelp av Securitas.

Og da forhørt de meg, om mitt ærend.

Og da ba de vekterne meg om i stedet å bruke en post-luke, som Nav har, inne på Løkketangen Senter.

Den postluka er litt lunefull, konvoluttene glir ikke alltid ned, for hellinga er litt svak, på postluka, osv.

Så her må jeg klage på 'russisk stenging' og dårlig postluke.

Og det var også noen som hadde festa dobbeltsidig teip, inni den postluka.

Så her ble det tre klager til.

Men jeg mener at jeg hørte, at konvolutten falt ned, (for det pleier jeg å sjekke).

Så her har Nav tulla, mener jeg.

De har latt som at de ikke har fått min strøm-regning.

Og så betalte de ikke regningen.

Og så fikk jeg inkasso.

Og så sendte jeg en klage til deres forgjenger-departement.

Og de betalte til og med for mye, ifølge et inkasso-byrå.

Så det ble en floke/smørje da, for å si det sånn.

På grunn av Nav sine aprils-narrer/skøyerstreker, (de kuttet støtten i april, etter å ha kasta strøm-regningen min, noen måneder før).

For å si det sånn.

Så det er kanskje bedre, hvis man gjør som i England, (hvor jeg var arbeidsledig under finanskrisen), at man har noe som heter: 'Universal credit'.

Sosial-klientene får et visst beløp hver måned, og så betaler de husleie og strøm osv. selv).

På grunn av det nevnt overfor, så vil jeg gjerne ha svar fra en overordnet, på denne klage.

Skjepings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også at det nye navnet deres: 'Arbeids og Inkluderingsdepartmentet'.

Det er liksom ikke noe for nordmenn, liksom.

Det er liksom for innvandrere, virker det nesten som.

Da var det forrige department-navnet bedre, må man vel si.

Jeg klagde for 10-15 år siden, og ville ha min pensjonsbeholdning sendt til England, for jeg var nettbutikk-grunder.

Men det ville ikke Nav sende.

Så det må jeg purre på.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Jeg har lest på nettet, at andre folk har fått sin pensjonsbeholdning sendt til utlandet, fra Nav.

Så her er det forskjellsbehandling, kan det virke som.

Skjerpings!

 
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 1. apr. 2022 kl. 19:16
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage
To: <postmottak@aid.dep.no>
Cc: <postmottak@sivilombudet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, <post@baerum.kommune.no>, <nav.baerum@nav.no>


Hei,

sender også med sjølve vedtaket, sånn at dere ikke skal tro, at dette er en aprilsnarr.

Som jeg vel har klagd på tidligere, så har Nav innvilget meg støtte til lege og medisiner, selv om jeg ikke har søkt om støtte til dette.

Så dette er at de mobber meg, og prøver å stigmatisere/sykeliggjøre meg, (kan det virke som).

Hvis ikke de hadde skrevet det tullet, (må man vel kalle det), om støtte til lege/medisiner, så hadde jeg kanskje lest brevet mer nøye, og fått med meg dette ranet, (eller hva man skal kalle det), tidligere.

På forhånd takk for hjelp med Nav.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 1. apr. 2022 kl. 16:38
Subject: Klage
To: <postmottak@aid.dep.no>
Cc: <postmottak@sivilombudet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>


Hei,

jeg ventet på å få noen penger (livsopphold-støtte) fra Nav, inn på kontoen i dag.

Men så kom det ikke noen penger.

Og så så jeg mer på vedtaket, fra Bærum kommune.

(Fra 7. mars).

Og der står det, at supplerende livsopphold starter fra 1. mai.

Men det skal være 1. april.

(Som for husleie osv.).

Så de har snytt meg for en måned.

Og nå har jeg nettopp kjøpt meg ny fryser, osv.

Så jeg har bare noen tomflasker her.

Så det må jeg klage på.

Jeg har også hatt vannlekkasje på badet i dag og i går, og vaskemaskinen har slutta å virke, ser det ut som, (displayet har slutta å lyse).

Så jeg trenger egentlig ekstra støtte, (og ikke mindre støtte).

Så det må jeg klage på.

Kan dere stramme opp kommunen, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

IMG_20220608_0001 paint.jpg
664K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220608_0001 paint