søndag 27. august 2023

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Tilbakestill passord
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:28
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dere skriver, at de vanlige medarbeiderne, hos Telia sin kundeservice, har problemer med å gjøre jobben sin.

Det synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 1. jan. 2023 kl. 13:54 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei!

Vi ønsker gjerne å hjelpe dege men har poblemet med å vite akkurat hva du ønsker at vi skal finne ut av. Jeg ser du har nevnt identitetstyveri, er det slik at du har fått en faktura fra oss på noe du ikke har bestilt? Er det eventuelt noe annet du har fått fra oss som vi kan klare opp i eller hjelpe med?

Hører fra deg. Du når oss raskest via 924 05 050 eller via chat på https://www.telia.no/kundeservice/kontakt-oss/.

Med vennlig hilsen
Jørgen R.
Customer Care Representative | Telia Mobile
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 31.12.2022 15:35
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; telia-info@telia.se; noss@deloitte.no; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; amnestyis@amnesty.org; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; eian@eianadvokat.no; laurena.eid@fi.se; inger.gunterberg@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; lars.setsaa@onecall.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; ellen.scheen@telia.no; admin@ohf.no; fmoavsh@statsforvalteren.no; tr@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Tilbakestill passord

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 18. apr. 2022 kl. 12:41 skrev Telia Kundeservice <
kundekontakt-privat@telia.no>:

> Hei og takk for din henvendelse!
>
> Jeg klarer dessverre ikke å forstå helt hva jeg kan gjøre for deg her?
> Kunne du vært snill å forklart meg, og utdype deg litt om saken din, så kan
> vi få hjulpet deg så godt vi kan? :)
>
> mvh
>
> *Kacper S.*
> Customer Care Representative | B2C
> [image: Telia logo]
>
> Telia Norge
> Tlf: +47 92405050
> kundekontakt-privat@telia.no
> www.telia.no
> Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway
>
> Telia Norge AS 981 929 055
>
>
>
> --------------- Original Message ---------------
> From: [eribsskog@gmail.com]
> Sent: 15.04.2022 15:08
> To: postkasse@datatilsynet.no
> Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no;
> daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com;
> noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no;
> kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org;
> lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no;
> din-henvendelse@telia.no; inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com;
> tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com;
> inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se;
> firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
> Subject: Klage/Fwd: Tilbakestill passord
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
> ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: <noreply@onecall.no<mailto:noreply@onecall.no>>
> Date: fre. 24. des. 2021 kl. 08:23
> Subject: Tilbakestill passord
> To: <eribsskog+maseneger@gmail.com<mailto:eribsskog%2Bmaseneger@gmail.com
> >>
>
>
> Tilbakestill passord
>
> Trykk her<
> (Sensurert av johncons-blogg)
> for å tilbakestille passordet ditt.
> Engangskode: (Sensurert av johncons-blogg)
>
> ref:_00D1iUhac._5001itsAWc:ref
>