søndag 27. august 2023

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:15
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

det virker som at dere vanlige medarbeiderne, på Telia sin kundeservice, er usikre.

(Som dere selv skriver).

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 1. jan. 2023 kl. 13:44 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei,

Jeg er usikker på hva du egentlig ønsker ut av denne eposten, om det er noe vi kan gjøre for deg, spesifiser gjerne problemet du opplever så undersøker vi det for deg.

Ønsker deg en fin dag.
Med vennlig hilsen 
Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C

Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 31.12.2022 14:35
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; telia-info@telia.se; noss@deloitte.no; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; amnestyis@amnesty.org; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; eian@eianadvokat.no; laurena.eid@fi.se; inger.gunterberg@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; lars.setsaa@onecall.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; ellen.scheen@telia.no; admin@ohf.no; fmoavsh@statsforvalteren.no; tr@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg kjenner forresten deres store sjef Pål Rune Kaalen, fra oppveksten.

(Han pleide å sitte å narve utafor Raman Mat, sammen med blant annet Geir
Arne Jørgensen og Åse Stadheim osv., som tenåring.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Hans far tok over en landhandel, på Sand, i tidligere Svelvik kommune.

Og de gikk konkurs tre ganger (de var min nærbutikk, på den tida).

De het først Prima, og så Micro 1000, og så leide de ut til noen indere,
som startet Raman Mat.

Og de hadde også stengt en jul (på midten av 80-tallet) på grunn av
kakkerlakker.

Og en gang jeg var på besøk på mitt gromgutt-sted der, etter at jeg hadde
flytta til Oslo.

Så havna jeg på samme fest som han Jan Rune Kaalen sin lillesøster Ann
Sofie, eller hva hu heter igjen, i sjølve Svelvik.

Så det at dere kutter ut historien fra mailene, er litt dumt må jeg si.

Dere får be han Kaalen (eller dere sier kanskje 'kålhodet', for fleip) om å
skjerpe seg.

Skjerpings!


man. 18. apr. 2022 kl. 12:30 skrev Telia Kundeservice <
kundekontakt-privat@telia.no>:

> Hei Erik, takk for din henvendelse.
> Dette skal jeg så klart hjelpe deg med!
>
> Jeg kan ikke finne nummer 46333486 i systemet her hos oss, eller på navnet
> ditt. Hvis jeg kunne fått din fødselsdato så skal jeg søke opp å se om det
> er lagt inn en bestilling i ditt navn.
>
> Ha en fortsatt fin dag! :)
>
>
> Vennlig hilsen / Kind regards,
>
> Synne Camilla
> Kundekonsulent
> OneCall
>
> [image: OneCall]
>
>
> ref:_00D1iUhac._5001its9Kz:ref
>