onsdag 1. november 2023

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2023 kl. 02:39
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no, info@brukerklagenemnda.no, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til (mener jeg) å få vite hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere har tatt bort 'mail-historien'.

Det synes jeg at blir som noe styggdom.

Det virker som at dere ikke vil til bunns i dette da, synes jeg.

Så det må jeg klage på.

Under oppveksten bodde jeg i mange år på samme sted (Sand, sør for Drammen) som deres direktør Kaalen (hans far drev nærbutikken der).

Så det er kanskje han Kaalen junior (deres direktør) som tuller, har jeg lurt på (for jeg kjenner såvidt lillesøstera hans osv., og jeg lurer på om jeg møtte henne en gang (hu/de oppførte seg besynderlig/teatralsk) på utestedet Snorre, på midten av 90-tallet).

Skjerpings!


man. 9. jan. 2023 kl. 15:34 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik

Fint du tok kontakt! 

Jeg finner ingen bestillinger på oppgitt nummer (91587593) , men ser at du har to aktive kontantkort hos oss på nummer (sensurert av johncons-blogg) og (sensurert av johncons-blogg). Er dette korrekt? Eller er disse nr ukjente for deg?

Avventer svar. 

Ha en fin dag videre. 



Vennlig hilsen / Kind regards,

Wiktoria
Kundekonsulent
OneCall

OneCall