onsdag 1. november 2023

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
New Reply to Closed Case Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. november 2023 kl. 02:54
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post@forbrukerombudet.no, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no, info@brukerklagenemnda.no, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

det nummeret har dere sikkert fått.

Som jeg klagde på til din kollega Wiktoria tidligere i dag, så er det sånn at dere fjerner 'mail-historien' hele tida.

Og så later deres om at dere er dumme (virker det som).

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordet om detet.

(For eksempel deres direktør Kaalen, som jeg såvidt kjenner fra oppveksten.

For vi vokste delvis opp på samme sted (Sand sør for Drammen).

Selv om jeg husker lillesøstera best (som var ei ung/sprek blondine)).

Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 18. apr. 2022 kl. 10:58 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik!

Som tidligere konsluent sa så trenger vi nummeret det gjelder. 
Så skal jeg løse dette for deg.

Hører fra deg og ønsker deg en fin dag videre! :)

Vennlig hilsen / Kind regards,
Michelle
Kundekonsulent
OneCall

OneCall
 



ref:_00D1iUhac._5001itsQia:ref