lørdag 4. juli 2020

Det her er ho Christine, fra Arvato/Microsoft. (Fra Tromsø 6. april 2009)


https://www.nb.no/items/b8b7d78f4e4602edf58e41312a02b271?page=17&searchText="christine%20hansen"

PS.

Ho Christine har visst drevet med turn, (og i England, så studerte hu visst fashion-klesdesign, på Liverpool Community College, og hu begynte visst også etterhvert å jobbe, på mitt tidligere stamsted Hannahs):


https://www.nb.no/items/3a285847c492d337ccdfdf711b9e169e?page=23&searchText="christine%20hansen"

PS 2.

Et par år etter at jeg slutta på Arvato.

Så gikk jeg en tur på byen, i Liverpool.

(Muligens for å feire noe med nettbutikken min.

Eller noe lignende).

Og da møtte jeg to engelske jenter, like ved Concert Square, (hvor de mest populære utestedene lå).

Og de lurte på om jeg hadde jobba sammen med Christine, (de uttalte det med stum 'e'), på Arvato, (eller om de sa Microsoft).

Og så pekte de og forklarte, at de hadde studert 'fashion', sammen med ho Christine, på Liverpool Community College.

(Som lå like ved).

Men ho Christine var bare 17-18 år, da jeg jobba sammen med henne, på Arvato.

Og hu så vel enda yngre ut.

Så jeg trodde, at hu var del, av en norsk familie, som bodde, i Liverpool noen år, (fordi at faren hadde fått seg en viktig jobb i utlandet liksom).

(Noe sånt).

Så jeg visste ikke, at hu bodde i England, som en ungkars-kvinne, liksom.

(For å si det sånn).

Jeg trodde at hu var, en ungdomsskole-jente, (eller noe), som fortsatt bodde hjemme hos sine foreldre.

(For å si det sånn).

Jeg skjønte ikke, at hu var en ung dame, som bodde aleine, i utlandet.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

På Arvato, så jobba det, ei finsk dame, (Maija Salminen), som en gang 'anga' ho Christine, til en norsk Team Leader, (muligens Marianne Høksaas eller Line Slettvold), husker jeg.

Og det gjorde hu finske, mens hu satt ved siden av meg, (vi chatta på engelsk, mellom samtalene).

(For å si det sånn).

Og det var fordi, at ho Christine, hadde hatt en så 'rabiat'/uhøvla/rasende tone, når hu svarte telefonene, (rett foran oss), den dagen.

(Noe sånt).

Så hu finske begynte nesten å smile/le, (av ho Christine), og mente at det ikke gikk an, å svare telefonene, på den måten.

(Sånn som jeg husker det).

For hu Christine var nesten komisk da, (når hu svarte telefonene med en rasende tone, for så å stikke fra sin kontorlandskap-plass).

(For å si det sånn).

Men jeg tenkte vel, på ho Christine, mer som en slags 'maskott', (for Microsoft-produktaktiveringa), siden at hu var yngstemann.

(Og det var også sånn, at hu Christine begynte der før meg.

Så det var ikke sånn at jeg var fadderen hennes der, (eller hadde ansvaret for hennes opplæring der).

For å si det sånn.

Og det var heller ikke sånn, at ho Christine, var involvert, i min opplæring der.

Det var Marianne Høksaas, (og Tone Blomli Johnsen), som lærte meg opp der.

For å si det sånn.

Og ho Christine jobba heller ikke heltid der, (som meg), men hu jobba deltid, (ved siden av kles-design-studier).

Sånn som jeg husker det.

Og jeg tenkte muligens, at kundene bare syntes, at Christine var morsom, (selv om hu var sinna, mens hu svarte telefonene).

Siden at hu presenterte seg som: 'Ho Christine', (når hu svarte Microsoft-telefonene), noe som nesten høres komisk ut, (eller som noe originalt), for østlendinger/'søringer', (må man vel si).

Og hu hadde kanskje også, en litt barnslig stemme/tone, (når hu svarte Microsoft-telefonene).

Noe sånt).

Så jeg sa ikke noe, (da hu Maija klagde, (til enten Marianne Høksaas eller Line Slettvold), på ho Christine sitt raserianfall).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det var faktisk ingen, som introduserte meg, for ho Christine, (eller nevnte henne).

Da jeg begynte på Arvato.

(Og heller ikke seinere, så var det noen, (av de norske), som nevnte henne, (mens jeg var der).

Sånn som jeg husker det).

Så det var nok derfor, at jeg ikke skjønte ho Christine.

(Det var først etter at jeg slutta der, at jeg fikk vite, at hu studerte på Liverpool Community College.

For å si det sånn).

Og jeg trodde kanskje derfor, at ho Christine var yngre, enn det hu var.

(For å si det sånn).

Og siden at jeg ikke visste noe, om ho Christine.

Så var det ikke sånn, at jeg gjorde noe, når hu klikka.

Men jeg bare la det på minnet, da.

(For å si det sånn).

Men hu finske klagde, til hu norske Team Leader-dama.

Men de var jo begge kvinner, så det var kanskje lettere for de, å diskutere, ho Christine.

Hu finske hadde kanskje blitt presentert for ho Christine.

(Hva vet jeg).

Men det hadde ikke jeg.

Og derfor holdt jeg kanskje kjeft, når det var noe, om henne, (som var nesten 20 år yngre enn meg), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det er også mulig, at vi i Norge, har en annen kultur.

Etter den tyske okkupasjonen, (under andre verdenskrig), osv.

(Finland har vel ikke vært okkupert av nazistene.

For å si det sånn).

Og at vi ikke angir, og at vi er solidariske, (for å si det sånn).

Da jeg jobba som butikksjef, i Rimi.

Så ville jeg nok muligens ha unngått å gitt vedkommende en fast kontrakt.

(Hvis medarbeideren var ringehjelp, (da dette skjedde).

For eksempel).

Men Christine hadde jo jobbet der, i mange år.

Og jeg var ikke leder der.

Og jeg var kanskje litt opptatt, av å underholde, hu finske, (innimellom telefonene).

Og jeg så vel på det, at Christine klikka, som noe komisk nesten.

Og de andre på Arvato, var heller ikke så pliktoppfyllende, osv.

(De bare aktiverte alt, sa Margrethe Augestad.

Den første tida jeg jobba der).

Og han Michael, (en voksen/middelaldrende ire som hadde bodd i Sverige), var vel like sur/affektert/gretten/sint ofte, på telefonen.

(For å si det sånn).

Og dette var ikke egentlig Microsoft.

Men det var Arvato.

Så hva som var Arvato sitt hovedmål, (noe en organisasjon skal jobbe sammen mot).

Det var ikke helt klart, da.

(Som jeg vel har forklart mer om, i min arbeidssak.

For å si det sånn).

Så det hadde kanskje vært lettere, hvis dette ikke hadde vært en outsourcet avdeling/organisasjon.

Grunnen til at jeg lå litt lavt der, (og ikke søkte lederjobber i begynnelsen), var jo de politi-sakene mine, i Norge.

(Jeg prøvde å anmelde drapsforsøk mot meg, på Løvås gård i Kvelde, sommeren 2005, osv.

Men politiet ville ikke tjene meg.

Og dette gjaldt både politiet i Norge og politiet i England.

Så jeg var litt i sjokk, (på den tida).

For å si det sånn).

Og den Arvato-jobben, var alt jeg hadde liksom, på den tida.

Så jeg lå litt lavt, det første året der cirka, (og jeg tok heller ikke opp en sak, angående at de sletta all overtida, som jeg jobba, jula 2005, da jeg liksom redda avdelinga, siden at jeg var den eneste, som ikke dro hjem på ferie, i jula, og derfor satt aleine der, hele nyttårsaften, blant annet, og svarte telefonene, fra hele Norden, for å si det sånn).

(For å si det sånn).

Og jeg hadde heller ikke jobbet i utlandet før.

Så jeg prøvde å roe ned ting der, (det første året cirka, før begeret til slutt rant over).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Da jeg var arbeidsledig, i England, under finanskrisen.

Så tenkte jeg, at jeg skulle ta noen webdesign-kurs osv., på Liverpool Community College.

(Dette var før jeg visste, at ho Christine hadde gått der).

Men da ble kursene alltid avlyst, (av en eller annen rar grunn), av Liverpool Community College.

(Noe jeg har blogget om.

For å si det sånn).

Så det ble aldri noe av, at jeg skulle ta kurs der.

Men da så jeg på Liverpool Community College, som noe litt traust, hvor arbeidsledige kunne gå, for å få noe på CV-en, mens de var arbeidsledige, liksom.

(Sånn at arbeidsgiverne ikke skulle tro, at man bare satt hjemme og stura, (under finanskrisen), liksom.

Og for å ha noe å gå til, (istedet for jobb), liksom.

For å si det sånn).

Så Liverpool Community College var nok ikke like fint, som å gå, på University of Liverpool eller John Moores University, (eller LIPA).

Men i Tromsø, så tror de kanskje, at ho Christine, har hatt en kjempebra jobb, for Microsoft.

(Og så var det egentlig en minstelønn-jobb, (mer eller mindre), for Arvato).

Og at hu har gått på et prestisjefullt universitet, (i England), osv.

(Og så var det egentlig noe for arbeidsledige osv., liksom.

For å si det sånn).

Hva vet jeg.

Så ho Christine var kanskje litt flau, (på Arvato), siden at hu ikke gikk, på et ordentlig universitet.

(Og jeg hadde jo gått på NHI, HiO IU og University of Sunderland.

Samt jobbet som butikkleder/butikksjef, i mange år).

Så ho Christine ville muligens ikke snakke med meg.

(Hva vet jeg).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Ho Christine sa også til meg, på Facebook, for noen år siden.

At hu hadde bodd, i tretten år, i England.

Men hvis det er henne, som driver med turn, (i Tromsø), i det første PS-et, (i 2002).

Så virker jo ikke det så sannsynlig.

Da er det vel mer sannsynlig, at hu bodde, i Liverpool, fra 2004 til 2008, (for eksempel).

(Noe sånt).

Selv om det virker litt rart, at hu ville ta noe sånt, ut av lufta.

Så det er mulig, at hu har noe slekt i England, og at hu har gått litt på ungdomsskole der, (for eksempel).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Her er mer om dette:


https://johncons-mirror.blogspot.com/2014/08/mer-fra-facebook_48.html

Tante Lete, (min fars samboer Haldis sin søster), døde visst i fjor


PS.

Jeg ringte tante Lete fra Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

Og hu fortalte, (av en eller annen grunn), at det bodde mange amerikanere, på Tysnes-halvøya, hvor hu og Haldis var fra.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Ifølge min fars stesønn Viggo, så døde visst tante Lete, for fem år siden, (forstå det den som kan):


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152729676492385&set=a.94965862384&type=3&theater

PS 3.

Det kan være, at tanten overfor, er en annen av Haldis sine søstre.

Hm.

Tante Lete hadde muligens gråere hår.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Tanten Viggo skriver om, er visst en Leknes, (og tante Lete het jo Ueland, og hadde vel ingen barn):


(Samme link som overfor).

PS 5.

Dette er visst Haldis som vetlen, (hu ligner kanskje litt, på min tidligere Bergeråsen-nabo Aina Svendsen):


https://www.nb.no/items/a018145178f60ce103f22f63d318f530?page=371&searchText="haldis%20brekke"

PS 6.

Hu som døde i 2015, må ha vært tante Asbjørg:


https://www.nb.no/items/a018145178f60ce103f22f63d318f530?page=419&searchText="odd%20bjørn%20humblen"

PS 7.

Jeg ble dratt med på et middagsselskap, (i Rødgata), på Gulskogen, (hvor min far, Haldis og Haldis sin sønn Jan Snoghøj eide et tidligere bedehus), høsten 1988, (var det vel).

Og da lurer jeg på, om det var tante Asbjørg og hennes ektemann Jan Leknes, som sa, (mest til min yngre søster Pia, (vår stesøster Christell skulka middagsselskapet)), at det var bare, å røyke og drikke, så mye vi ville/klarte.

(Noe sånt).

Det ble vel sagt, at han Jan, hadde sin egen butikk, (i/ved Bergen).

(Noe sånt).

Så det var nok de.

(Selv om Haldis har flere søsken/svogere.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Mer om min 'bonus-tante' Asbjørg:


PS 9.

Det å si: 'Tante Lete'.

Det var visst noe min stesøster Christell sa, som liten, (sa min søster Pia en gang, på 80-tallet).

Og det var visst fordi, at Christell, ikke klarte å si: 'Anne Margrethe'.

(Fortalte tante Lete meg.

Den gangen jeg ringte fra England.

Må det vel ha vært).

Så Christell sa visst istedet 'Lete', da.

(Ifølge min søster Pia.

Selv om dette, (at Christell sa Lete), vel må ha vært, på første halvdel av 70-tallet.

Det vil si ihvertfall fem år før min far ble kjent med Haldis.

Så hvordan Pia visste dette, (at Christell sa Lete), det kan man kanskje lure på.

Men det var kanskje sånn de prata om, nede i 'Haldis-huset', (i Havnehagen).

For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Deres brev av 28. august/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Motta digital post fra det offentlige
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:46
Til: Brukerstøtte minid
Kopi: juridisk , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , post , "complaint.info" , post , post , amnestyis
Hei,

dette er feil bruk av personopplysnings-loven, mistenker jeg.

(For dette er snakk om misbruk av _min_ identitet.

Og da kan man ikke gjemme de kriminelle bak personvern-lover.

For å si det sånn).

Jeg har pleid å ta identitetstyveri-saker med Datatilsynet.

(For jeg har mange Spesialenheten-saker).

Og det blir vel lett politistat og enevelde, hvis politiet skal ha bukten og begge endene, i alle saker.

Det er også sånn, at dere er del av staten, Datatilsynet er del av staten og politiet er del av staten.

Så dere sitter jo på alle siden av et bord her, liksom.

Så dette blir feil, (vil jeg si).

Så jeg sender kopi til Sivilombudsmannen, blant annet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. jun. 2020 kl. 08:40 skrev Brukerstøtte minid :
Hei.

Vi kan ikke se hvem som har bestilt koder på ditt fødselsnummer. Du må anmelde det til politiet dersom det skal hentes ut IP-adresser. Det er kun politiet som kan be om å få IP-adresser.

Vennlig hilsen

ID-porten brukerstøtte
TLF: 800 30 300 / +47 24 05 56 03
Skrivarvegen 2, 6863 Leikanger



From: Erik Ribsskog
Sent: Friday, June 26, 2020 6:44:29 PM
To: Brukerstøtte minid
Cc: juridisk ; postmottak@sivilombudsmannen.no ; sande.vgs ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; post ; post ; complaint.info
Subject: Ny klage/Fwd: Deres brev av 28. august/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Motta digital post fra det offentlige

Hei,

jeg har ikke bestilt noen PIN-koder fra dere.

(Se vedlegg).

Jeg blir utsatt for pizza-terror (som Dagbladet kaller det), post-terror, mail-terror, fortaus-terror og butikk/handle-terror.

Det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Og dette er nok en del av dette angrepet.

(Et utenlandsk nettsted, (Encylopedia Dramatica, eller noe lignende), oppfordrer folk til å sende meg 'troll-post' osv.).

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg om, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tir. 18. okt. 2016 kl. 10:07
Subject: Deres brev av 28. august/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Motta digital post fra det offentlige
To:
Cc: postmottak@sivilombudsmannen.no, sande.vgs , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , juridisk , , post , complaint.info


Hei,

jeg viser til Deres brev, (se vedlegg), fra 28. august.

Dette har ikke jeg bestilt.

Jeg ser at brevet er på engelsk, og jeg har bodd, i England, fra 2004 til 2014.

Så det kan kanskje være noen engelske kriminelle, (jeg bodde, i et bofelleskap, blant annet, i Walton, i Liverpool, fra 2005 til 2006).

Jeg har nemlig fått, en sånn 'kalkulator-dings', fra Nordea, etter at jeg flytta tilbake igjen, til Norge, i 2014.

Og den dingsen bruker jeg, hvis jeg skal logge meg inn, på Nav sine nettsider, for eksempel.

Så dette tullebrevet deres, er kun, som noe mobbing og identitetstyveri, (må jeg klage på).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det står på brevet dykkar, at man skal ringe, hvis man ikke har bestilt.

Men det må være mitt privilegium, (mener jeg), som borger, å bestemme, hvordan jeg varsler, om dette.

Det blir som noe patronisering, (mener jeg), dette dere skriver, om at man da må ringe.

Her må dere skjerpe dere, på dette feltet også.

Dobbelt-skjerpings!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-03-09 10:22 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Motta digital post fra det offentlige
To: "postmottak@sivilombudsmannen.no"
Cc: "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , juridisk


Hei,

jeg kan også ta med om det, at dette fikk jeg om, per e-post, (og ikke per brev).

Og det er fordi, at staten nå, har et nytt register, over alle nordmenn sine e-post-adresser og telefonnummer.

(Hvis jeg har forstått det riktig).

Og da _må_ folk ha e-post og mobil/telefon.

Noe sånt.

Men vi har fra før, noe som heter Folkeregister.

Men så har noen snikinnført, et e-post og mobil-register, på toppen av folkeregisteret, (virker det som).

Det er jeg litt i tvil om, er nødvendig.

Dette må rammes av Datatilsynet sine regler for ulovlig overvåking, (eller noe i den duren), mistenker jeg.

Og det er også konstitusjonelt, at man må ha, en e-post-adresse og et mobil-nummer, (mistenker jeg).

Så her er det noen direktorater, som snik-innfører tullball, som det egentlig skulle være folkeavstemning eller stått om i grunnloven, mistenker jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-03-09 10:06 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: Motta digital post fra det offentlige
To: "postmottak@sivilombudsmannen.no"
Cc: "sande.vgs" , Politikk Høyre , Akademikerforbundet


Hei,

jeg hadde høyeste karakter, (en '6'-er), i korrespondanse og dokumentlære, på Sande videregående skole, skoleåret 1986/87.

Og dette at man skal måtte logge inn, for å lese brev, fra det offentlige.

Det synes jeg, at høres rart ut.

Jeg har også gått datalinja, og lært at ting skal være brukervennlige.

Og dette blir tredd ned over hue på folk, vil jeg si.

Har dette direktoratet myndighet til å bestemme dette, (at folk må ha noen slags 'russiske' postkasser), lurer jeg.

Det tviler jeg på.

Dette må bli konstitusjonelt, mistenker jeg, (som tidligere Unge Høyre-politiker, med mere).

Så dette må jeg protestere på.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi)
Date: 2016-03-09 8:03 GMT+01:00
Subject: Motta digital post fra det offentlige
To: eribsskog@gmail.com


Velg digital postkasse på norge.no

Hvis du ikke kan lese denne posten,klikk her.
                                                                 
Direktoratet for forvaltning og IKT
www.norge.no |Hvorfor mottar jeg dette? |Read in English

Er du klar til å motta brev fra det offentlige digitalt?

I løpet av 2016 kan de fleste statlige virksomheter og kommuner sende deg brev digitalt. Da er det viktig at du har en en digital postkasse. Det offentlige bruker i dag 400 millioner kroner årlig på papirpost – en kostnad du kan være med på å redusere, samtidig som du sparer miljøet.

Velg mellom e-Boks eller Postens Digipost
På norge.no kan du velge din digitale postkasse. Det finnes to offentlig godkjente leverandører – e-Boks og Postens Digipost. For å registrere deg bruker du din elektroniske ID, for eksempel BankID.

Bild Bild
 
Velg din digitale postkasse
Bild Bild


Sikrere og helt gratis
En digital postkasse er sikrere enn vanlig e-post, og egner seg derfor til å motta taushetsbelagt informasjon som vedtak og helseopplysninger. I tillegg er det gratis og miljøvennlig.

Uten en digital postkasse vil du motta brev på papir, eller så må du logge inn på ulike etaters nettsider for å lese brev du har fått. Les mer om fordelene med digital postkasse på norge.no.


Vennlig hilsen

Direktoratet for forvaltning og IKT

Difi, Direktoratet for forvaltning og IKT, Org. no: 991 825 827
Brukerstøtte tlf:800 30 300 (+47 57 65 50 60 fra utlandet) Epost:brukerstotte@difi.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Lace Kundeservice - om saksnummer 257723545
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:36
Til: juridisk
Kopi: Courlux , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 07:06
Subject: Lace Kundeservice - om saksnummer 257723545
To:


Din henvendelse angående Si opp mitt kundeforhold er behandlet.

Håper du har hatt glede av vår Kundeservice på Internett.

Med vennlig hilsen
Lace Kundeservice

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Reservasjon 122263 - Platekompaniet
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:31
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 01:42
Subject: Reservasjon 122263 - Platekompaniet
To:



Hei Frøken Ribsskog,



Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.

Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.



Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!   

Gi en vurdering



Reservasjon

Produkt Antall Pris
Marcus & Martinus - Hei (CD)
1109985 1 kr 99,50
BETALINGSMETODE
DELSUM kr 99,50
FRAKT kr 0,00
MVA kr 19,90
BETALT kr 0,00
TOTALT kr 99,50
REST kr 99,50


Bestillingsdato: 29. juni 2020 01.42

Betalingsform: Betales i butikk


Kundeinformasjon

Frøken Ribsskog

96853024

eribsskog+splitter-pine-gal-og-ekstremt-homofil@gmail.com



Butikkvalg

Platekompaniet - Oslo City

23 16 35 00

oslocity@platekompaniet.no

Stenersgata 1, 0050 Oslo

Åpningstider
Mandag 10:00:00 - 22:00:00
Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00
Onsdag 10:00:00 - 22:00:00
Torsdag 10:00:00 - 22:00:00
Fredag 10:00:00 - 22:00:00
Lørdag 10:00:00 - 20:00:00



Med vennlig hilsen

Platekompaniet - Oslo City



Platekompaniet

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:26
Til: juridisk
Kopi: liw@liwslust.se, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Liw
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 10:01
Subject: Liws lust: "Träningsmotivation av våra äventyr"
To:


View this email in your browser
Hej!

Nu har jag postat ett nytt blogginlägg på Liws lust.

Vänlig hälsning
Liw
Träningsmotivation av våra äventyr
Nu i helgen som var så hade vi ju ett nytt äventyr. Vår återträff med Henrik. En helt underbar och omtumlande helg, men som också innehöll några gupp på vägen. Kanske var det vårt häftigaste äventyr hittills, som jag såklart kommer att berätta allt om. Men ni får ge er till tåls lite grand. Det […]



Andra blogginlägg senaste tiden:
Swing – En inblick i swingersvärlden
263. Pessar passar perfekt
262. Sexarbetare – ett känsligt ämne
261. Ménage à trois planeras
260. Dubbelmacka på gång




Du får detta mejl för att du valt att följa bloggen Liws lust.
 Om du inte vill få fler mejl från Liws lust så klickar du här

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: SOMMERDAGER + PARTIKJØP!
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:21
Til: juridisk
Kopi: nyhetsbrev@xxl.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: XXL NYHETSBREV
Date: man. 29. jun. 2020 kl. 11:14
Subject: SOMMERDAGER + PARTIKJØP!
To:



Problemer med hvordan e-posten vises, klikk her.






























































Vi tar forbehold om trykkfeil, prisjusteringer og at varer kan bli utsolgt

AVREGISTRERING

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: #DefundPolice in action
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:17
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 00:57
Subject: #DefundPolice in action
To:




ERIKA --

For weeks, we have watched the result of our rallying cries, organizing, and activism materialize across the entire country. And as so many join this movement, it’s important that everyone has the resources they need to keep fighting.

Earlier this month, Black Lives Matter Global Network sent out a membership survey -- and the feedback has truly shown the widespread dedication to our movement. The fight for Black liberation and an end to white supremacy is just getting started. Together, we will continue to push for progressive, radical solutions that affirm that Black lives matter.

So many new freedom fighters have joined this movement. Right now, people everywhere are asking how to be better advocates for Black liberation and how to have conversations with friends and family regarding ending white supremacy in America. Many simply just want to know how to help.

And an overwhelming majority want to learn more about #DefundPolice. The Black Lives Matter creative team is working on a series of resources, including videos, that break down how we divest from the police and invest in Black lives.

Check out this graphic that walks through the steps of divesting and investing, and then share on social media platforms so we can show the world what defunding the police actually looks like.

#Here's how we #DefundThePolice

SHARE ON TWITTER

SHARE ON FACEBOOK

This graphic breaks down HOW we divest from policing and the steps that come after that.

Remember, divestment leads to investment. Once we defund the police, we can make structural change in our communities across the country through initiatives like hiring more teachers and counselors, implementing restorative and mental health services, and more.

Will you take a minute to share this graphic to show people how defunding our police can make our communities safer?

The fight continues to defund the police, and the fight will continue long after that.

Let’s get to work. Together.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: fsuni.no - Det er blitt en ledig plass til deg ved Fornebu senioruniversitet
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:13
Til: juridisk
Kopi: post@fsuni.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Fornebu senioruniversitet
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 02:25
Subject: fsuni.no - Det er blitt en ledig plass til deg ved Fornebu senioruniversitet
To:


Heisann, nå har det blitt en ledig plass ved Fornebu senioruniversitet, så hvis du ønsker å bli medlem så har du 14 dager på deg til å betale medlemskapet for 2020.

Det ble dessverre et “magert” vårsemester for våre medlemmer siden vi måtte utsette/avlyse de fleste av våre planlagte arrangementer.

Høstens program er imidlertid klart, og det er mye å glede seg til. I tillegg til at mange av vårens forelesninger er flyttet til høsten, dukker det opp flere nye forelesninger også, så alle medlemmer får valuta for medlemsskapet. Når det gjelder studieturer, avventer vi koronasituasjonen før vi planlegger noe for denne høsten.

Husk å skrive ut kvitteringen du får på e-post, eller ha e-posten tilgjengelig på telefonen din, når du skal på forelesningen, som bekreftelse på betalt medlemskap.

Nytt av året er digital innbetaling av medlemsavgiften, via vårt nettsted https://www.fsuni.no

Denne eposten bekrefter at du nå har en konto på fsuni.no og kan kjøpe medlemskap digitalt.

Hvert medlemskap er knyttet opp mot en unik e-postkonto. Det betyr at det ikke er mulig å registrere 2 medlemmer med samme e-post.
Hvis du og ektefelle/samboer tidligere har vært registrert med samme e-post, ta kontakt med oss på post@fsuni.no så hjelper vi deg.

FØR DU BEGYNNER:
Hvis du har en ektefelle/samboer som allerede er medlem, og dere deler pc/nettbrett, så er det viktig at du sjekker at ektefelle/samboer er logget ut av nettløsningen før du begynner prosessen med å registrere nytt passord.

Dette gjør du enkelt ved å gå til https://www.fsuni.no/min-side/
Hvis du der får opp en side med ektefelle/samboers navn, så klikker du på "Logg ut"-lenken etter navnet - noen ganger vil du så bli spurt om en bekreftelse på at du ønsker å logge ut. Bekreft dette, og du vil få opp en side med innlogging med felt for e-post og passord.

Da er du klar for å opprette nytt passord for deg selv.

OBS!!
Hvis du underveis i prosessen ikke mottar en av de beskrevne e-postene med lenker i løpet av 5-10 minutter så gjør et søk i e-posten din etter "fsuni.no". Hvis du har e-post fra Google, dvs @gmail.com-adresse, så plasserer av og til Google våre e-poster i fanen/mappen "Reklame" (eller "Promotions" hvis du har engelsk språk på innstillingene).



SLIK OPPRETTER DU PASSORD OG BETALER FOR MEDLEMSKAPET.

For å kunne betale nytt medlemskap må du gjennom to trinn:

1. Lage et passord til "Min side"
2. Logge inn på "Min side" og betale medlemskap


1. LAGE PASSORD TIL "MIN SIDE"

Gå først til denne siden og legg inn e-post-adressen din:

https://www.fsuni.no/min-side/opprett-passord/

Trykk på den grønne "Start prosessen med å opprette passord"-knappen og du vil du få en ny e-post med instrukser.
Hvis du ikke mottar e-posten i løpet av 5-10 minutter kontrollér spam-mappen, evt. gjør et søk i e-posten etter fsuni.no.

Les innstruksene og klikk på lenken i den nye e-posten, og følg instruksene for å sette nytt passord.


2. LOGG INN PÅ "MIN SIDE" OG BETAL MEDLEMSKAP 2020

Straks du har lagt inn nytt passord og trykket på den grønne knappen, vil du se 2 felt på websiden, ett for e-postadresse og ett for passord.

Fyll inn e-postadressen din, og skriv inn passordet du registrerte under punkt 1.

Trykk på "Logg inn"-knappen

Når du er logget inn vil du se produktet "Medlemskap 2020 - Fornebu senioruniversitet".

Klikk på den grønne knappen "Gå til registrering" for å gå videre til betaling av medlemskap.

Fyll ut all kontaktinformasjon inkludert fødselsår, og legg inn kortnummer, utløpsdato og CVC-kode for sikker betaling med kort.

Straks betalingsprosessen er gjennomført er du registrert som betalende medlem ved Fornebu senioruniversitet.

HUSK: E-posten med bekreftelse på betaling er også ditt medlemskort for 2020.
Skriv den ut og ta den med, eller sørg for at du har e-posten tilgjengelig på telefonen din når du skal på en forelesning.


Hvis det ikke er mulig for deg å betale digitalt, eller det oppstår problemer underveis, kan du sende e-post til post@fsuni.no og be om assistanse.

Med vennlig hilsen
Fornebu senioruniversitet

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Slipp kreativiteten løs med NYX! 💄 Vi har MASSER av makeup på lager nå fra NYX!
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:08
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@luxplus.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Luxplus.no
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 06:38
Subject: Slipp kreativiteten løs med NYX! 💄 Vi har MASSER av makeup på lager nå fra NYX!
To:



Luxplus
sparer du opptil 80% på over 5.000 produkter.




NYX Makeup Setting Spray Matte Finish - 60 ml


NYX Extra Creamy Lipstick 529 Thalia - 4 g

Medlemspris

(119,95 kr) Save 23%

9295
Medlemspris

(59,95 kr) Save 47%

3195

NYX Honey Dew Me Up Primer - 22 ml


NYX Butter Gloss Tiramisu - 8 ml

Medlemspris

(215,95 kr) Save 38%

13495
Medlemspris

(79,95 kr) Save 21%

6295

NYX Micro Brow Pencil Espresso - 1 stk


NYX Ultimate Shadow Palette Brights - 1 stk

Medlemspris

(145,95 kr) Save 38%

8995
Medlemspris

(215,95 kr) Save 21%

16995

NYX Highlight & Contour Pro Palette - 2,7 g


NYX HD Photogenic Concealer Light - 3 g

Medlemspris

(299,95 kr) Save 35%

19595
Medlemspris

(105,95 kr) Save 26%

7795

NYX Butter Gloss Praline - 8 ml


NYX Matte Body Bronzer Deep Tan - 9,5 g

Medlemspris

(109,95 kr) Save 25%

8295
Medlemspris

(129,95 kr) Save 36%

8295

NYX Tame & Frame Brow Pomade Brunette - 5 g


NYX Filler Instinct Plumping Lip Polish Let's Glaze - 2,5 ml

Medlemspris

(95,95 kr) Save 19%

7795
Medlemspris

(145,95 kr) Save 32%

9995


Les nyhetsbrev i din nettleser

Ønsker du ikke lenger å abbonere på vårt nyhetsbrev? Klikk her for å melde deg ut

Nyhetsbrevet sendes ut av Luxplus CEE A/S

Luxplus priser gjelder kun for medlemmer

Alle besparelser på Luxplus.no er beregnet i forhold til Normalpriser

Prisene er avhengige av varenes tilgjengelighet og kan endres siden den tiden varen ble sendt

Luxplus og Luxplus logo er registrerte EU-varemerker®

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud utløper i dag ⌛️
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:05
Til: juridisk
Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 06:57
Subject: Månedens spesialtilbud utløper i dag ⌛️
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara








Du kan fortsatt rekke å spare opptil 450 kroner på månedens spesialtilbud




Nå er det snart siste sjanse

SISTE DAG: I resten av juni kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Bodywear fra Kari Traa

Vinyl TECH-hodetelefoner

Treningstrøye fra Craft

Lysestake og vasesett fra A Simple Mess


Tilbudet gjelder til og med 30. juni, så lenge lageret rekker.

Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108



SE MÅNDENS SPESIALTILBUD HER







Bodywear fra Kari Traa

MÅNEDENS TILBUD 149 kr.

Ordinærpris 599 kr.
Spar 75 %


KJØP SETT HER






Vinyl TECH-hodetelefoner

MÅNEDENS TILBUD 109 kr.

Ordinærpris 449 kr.
Spar 76 %


KJØP DEM HER







Treningstrøye fra Craft


MÅNEDENS TILBUD 129 kr.

Ordinærpris 350 kr.
Spar 63 %


KJØP TRØYE HER






Lysestake og vasesett fra
A Simple Mess

MÅNEDENS TILBUD 139 kr.

Ordinærpris 348 kr.
Spar 60 %


KJØP SETT HER







GÅ TIL MÅNDENS SPESIALTILBUD HER







Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









30. jun 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi har mottatt din retur
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 06:02
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben retur
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 08:42
Subject: Vi har mottatt din retur
To:


Få kontroll på medlemskapet – last ned Bokklubb-appen i dag!
Bokklubben - mye mer enn bøker
Standard
Vi har i dag mottatt og registrert din retur av:

Redd deg selv, lille hjerte - Wencke Mühleisen
WENCKE MÜHLEISEN
Redd deg selv, lille hjerte
1
Ønsker du å motta hovedbokvarsel fra Bokklubben på SMS?
Hver gang det kommer en ny hovedbok i klubben din, sender vi en SMS til deg. I den får du vite forfatter og tittel, boknummeret og ditt medlemsnummer slik at du kan avbestille om du ønsker det

Send hoved medlemsnummer til 2102.
Hovedbokvarsel koster kr 7,- per melding.

Anbefalt for deg:

Bokklubbens Quizbok. 1000 spørsmål fra.. -
En sjøens helt - Jon Michelet
Nickel-guttene - Colson Whitehead
Verden som var min - Ketil Bjørnstad
Få kontroll på medlemskapet!
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Gaver og interiør | Ti på topp | Kundeservice

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kansellert ordre 122263 - Platekompaniet 1
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 05:58
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Platekompaniet
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 08:44
Subject: Kansellert ordre 122263 - Platekompaniet 1
To:



Hei Frøken Ribsskog,



Din ordre har nå blitt kansellert.

Dette kan skyldes feil lagerbeholdning i butikk eller at hentefristen har gått ut.



Ønsker du fortsatt produktet kan du legge inn en ny reservasjon eller kontakte butikken din på telefon.



Med vennlig hilsen

Platekompaniet

Platekompaniet

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 05:54
Til: Courlux
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

det høres rart ut, at dere ikke vet, hvem som har bestilt, i mitt navn.

Andre firmaer klarer ihvertfall å opplyse om ip-adressen til de som har bestilt.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 30. jun. 2020 kl. 08:51 skrev Courlux :
Hei,


Dette var ikke morsomt å høre.

Vi kan dessverre ikke vite hvem som har bestilt dette i ditt navn.


Vi har mottatt pakkene i retur nylig, så du skal ikke betale for det.

Vi legger en spärr her også slik at ingen kan kjøpe i ditt navn.


Med vennlig hilsen

Marcus Courlux kundeservice
From: Erik Ribsskog
Sent: 28 June 2020 22:20
To: kundeserviceCourlux
Cc: juridisk; post@inkassoklagenemnda.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; Faktura RB; Courlux
Subject: Klage

Hei,

jeg har fått tre fakturaer fra dere, (sendt fra Malta), i posten, tidligere denne uken.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe av dette.

Det er noen idioter/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg vil dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender all 'troll-posten' i retur.

Så dette skal dere ha fått tilbake.

Skjerpings!

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Saksnummer:13640880) Teknisk support - Driftsinformasjon
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 05:48
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: tir. 30. jun. 2020 kl. 12:14
Subject: (Saksnummer:13640880) Teknisk support - Driftsinformasjon
To:


Hei, Frøken

Takk for at du tar kontakt med oss.

Ja, det er viktig å få handlet mat! Håper du fikk tak i noe du likte spesielt godt:)
Er du kunde hos oss fra før? Hvis ikke, så kan jeg ordne et godt tilbud til deg.

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 29 Jun 2020 22:57:30 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Driftsinformasjon

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Driftsinformasjon

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På tirsdag 26. mai, så dro jeg ned til Oslo, for å handle mat, osv.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Frøken Ribsskog

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#37858270] Informasjon fra Telio!
Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 05:41
Til: Telio kundeservice
Kopi: juridisk , Faktura RB , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

det høres rart ut, at dere ikke har ip-adressen, (i det minste), til de som har bestilt, i mitt navn.

Det klarer andre firmaer å opplyse om.

Så det vet jeg ikke om jeg kjøper.

Dere driver også med ansvarsfraskrivelse og skylder på Experian, osv.

Her må dere rydde opp i rutinene deres.

Og slutte å drive med ansvarsfraskrivelse.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 30. jun. 2020 kl. 14:36 skrev Telio kundeservice :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Ved bestilling hos oss kreves det at den personen som bestiller legger inn fullt fødsels- og personnummer, dette er i forbindelse med kredittsjekk for bestilling og blir ikke lagret.
Dessverre klarer vi ikke å se hvem som har lagt inn denne bestillingen i ditt navn da den er gjort via våre nettsider

Dersom dette er noe som hender deg, som du selv sier, ofte, vil jeg anbefale seg å sperre deg for kredittsjekk på Experian og Biznode. De benytter BankID/BankId på mobil for verifisering og vil hindre at folk oppretter abonnement i ditt navn.
Noe som kan være spesielt viktig når det nå virker som om noen har fått tak i ditt fødsels- og personnummer.

Nettadressen tl Experian og Biznode er:

https://www.minexperian.no/#

https://soliditet.no/privatpersoner/auth

Da dette ikke er en bestilling du har gjort vil jeg anbefale deg og anmelde forholdet til politiet, og så sender vi deg et egen erkæringskjema slik at vi får registrert dette som en svindel sak.
Når du returnerer skjema til oss er det også fint om du sender med en kopi av anmeldelsen.

I mellomtiden vil abonnementet bli kansellert, og du vil derfor ikke motta noen fler brev eller fraktura fra oss uten om egenerklæringsskjema som vil komme til deg pr post om et par dager.

Vi ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Benedicte
Telio Kundeservice
kundeservice@telio.no
www.telio.no


Vennligst behold følgende / please do not remove the following:
Ticket#37858270

28/06/2020 03:40 - Erik Ribsskog wrote:
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura av 19. juni.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, fra firmaer, med dårlige rutiner.

(Dette har foregått i en årerekke.

Se mail-historie).

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er som har bestilt dette, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender også all 'troll-posten' i retur.

Så dette skal dere ha fått tilbake, (eller om det ligger i post-hylla på Rema, men da sender vel de det snart tilbake).

Skjerpings!

Jeg sendte en e-post til Telio

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio

Erik Ribsskog 4. juli 2020 kl. 04:28

Til: Telio kundeservice

Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no

Hei,

jeg har også fått et brev fra Dere, (se vedlegg).

Og jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg så også i mitt e-post-program at jeg har fått 57 mailer fra dere.

Selv om jeg aldri har bestilt noe fra Telio.

Jeg har bredbånd fra Nextgentel, fra cirka 2000 til 2004.

Og da måtte jeg sende routeren til Bergen, da jeg sa opp abonnementet, (for jeg skulle flytte til England).

Og det stusset jeg over, (husker jeg).

Det er vel sånn, at når man blir abonnement, så følger routeren med, som en slags velkomstgave, skulle man vel tro.

(For eksempel så abonnerte jeg på et tysk film-magasin, på 80-tallet, (etter å ha besøkt en tante, som hadde emigrert til Sveits).

Og da fulgte det med en gratis walkman, (som jeg fikk i posten), husker jeg.

Og det var også noe lignende, da jeg ble med i en plateklubb, på slutten av 70-tallet.

Og det var ikke sånn, at det tyske film-magasinet, skulle ha walkmannen tilbake, når jeg slutta å abonnere.

Eller at plateklubben skulle ha gratis/velkomst-platene tilbake, da jeg slutta å abonnere, på månedens LP.

For å si det sånn).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 3. apr. 2018 kl. 00:06
Subject: Klage/Fwd: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Videresendt e-post ----------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Dato: 11. oktober 2017 kl. 09:20
Emne: [Ticket#37858270] Din melding er mottatt av Telio
Til: eribsskog@gmail.com



Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 37858270 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Mobil
Priser
Din melding:
Hallo i steinrøysa.
Jeg er superhomofil. Kan jeg få superbillig mobilabonnement da?
Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.
Vi får se. Men men.
Så sånn er det. Men men.
Med superhomofil hilsen,
Erik Ribsskog
Sendt 10/11/2017 fra kontaktskjema på "Mobilabonnement".


Saksnummer: 37858270



Engelsk tekst:

In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 37858270. Please, find your message enclosed below.

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:
Mobil
Priser
Din melding:
Hallo i steinrøysa.
Jeg er superhomofil. Kan jeg få superbillig mobilabonnement da?
Håper dette er i orden. Vi får se hva som skjer.
Vi får se. Men men.
Så sånn er det. Men men.
Med superhomofil hilsen,
Erik Ribsskog
Sendt 10/11/2017 fra kontaktskjema på "Mobilabonnement".


Saksnummer: 37858270


3 vedlegg
IMG_20200704_0001 paint.jpg
633K
IMG_20200704_0002.jpg
591K
IMG_20200704_0003.jpg
371K

PS.

Her er vedleggene: