Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. juni 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Abonnementsbestilling Sermitsiaq
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:46
Til: juridisk
Kopi: PFU Pressens faglige utvalg , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, "Post (Medietilsynet)" , administration@sermitsiaq.ag, repse@sermitsiaq.gl
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sermitsiaq.AG
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 19:10
Subject: Abonnementsbestilling Sermitsiaq
To:


Tak for bestillingen. Du hører fra os hurtigst muligt.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Registrering av oppdrag
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:40
Til: juridisk
Kopi: post@mittoppdrag.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 20:39
Subject: Registrering av oppdrag
To:


mittOppdrag .no

Ditt oppdrag er nå registrert!

Oppdraget ditt sendes ut til leverandørene straks vi har kontrollert og godkjent det.

For å se alle anbudene dine, klikk her. Vi varsler deg fortløpende pr epost om nye anbud som kommer inn. Det tar gjerne flere dager før du har fått alle. Ønsker du å endre noe, klikk denne linken

Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Frøken Ribsskog har gitt deg et gavekort!
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:37
Til: juridisk
Kopi: post@mittoppdrag.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:03
Subject: Frøken Ribsskog har gitt deg et gavekort!
To:


mittOppdrag .no

Gratulerer!
Frøken Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!

Slik bruker du gavekortet:
1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).
2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).
3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174967-12702, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.

Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.

Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra Platekompaniet
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:34
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:11
Subject: Ordrebekreftelse fra Platekompaniet
To:


Platekompaniet.no
Hei,

Takk for at du valgte å handle på Platekompaniet.no. Dersom det er noe du lurer på angående din ordre, les mer her.

Du vil motta en leveringsbekreftelse så snart varene er sendt fra vårt lager.

Har du bestilt flere varer, hvorav noen er på lager og andre må bestilles fra leverandør, sendes de lagerførte varene innen 24 timer.

Deretter samles restleveransene og sendes fraktfritt innen 7 dager fra bestilling.

Dersom ordren din består av mange varer eller er for stor til å leveres i postkassen, vil den bli sendt med sporing. Du vil da motta sporingsinformasjon på e-post og på SMS dersom du har oppgitt telefonnummer.

Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt
Gi en vurdering

Nedenfor ser du en komplett oversikt over hvilke varer du har bestilt, og om de er på lager eller må bestiles fra leverandør:

Bestillingsdato
31.05.2020
Ordrenummer
W-4458880
Leveringsmåte
Post
Betalingsmåte
Klarna checkout Mobiltelefon
968 53 024
Leveringsadresse
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Produkt Leveringstid Antall Pris Totalsum
Hjemkomsten Til Johanne (CD) Hjemkomsten Til Johanne (CD)
Sputnik Sendes vanligvis innen 2-5 dager 1 179,00 179,00
Frakt og gebyr 39,00
Totalt inkl. MVA 218,00
(Hvorav MVA 43,60)
Merk: Svar på denne e-posten vil dessverre ikke bli behandlet.

Platekompaniet.no - Stort utvalg, gode priser og rask levering

www.platekompaniet.no / kundeservice@platekompaniet.no

Platekompaniet.no er godkjent av Trygg E-handel, det betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler fra oss. Trygg E-handels formål er å beskytte deg som forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte Trygg E-handel merket. Du kan lese mer om Trygg E-handel og dine rettigheter som forbruker på www.tryggehandel.no . Platekompaniet.no sitt sertifikat ser du her.

Platekompaniet

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til ARK
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:29
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@arkbokhandel.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:25
Subject: Velkommen til ARK
To:



ARK Bokhandel Twitter Facebook
Logg inn Bli ARK-venn Hjelp


Hei - velkommen til ARK!

Viktig informasjon:
Du logger inn på ARK.NO med din e-postadresse: e.ribsskog@gmail.com
Ditt passord er: Passordet du la inn på ARK.NO

På Din side kan du få en oversikt over dine bestillinger og kundeforhold til ARK. Her vil du også finne aktuelle tilbud. Trenger du hjelp, ta kontakt med kundeservice på telefon: (+47) 22 99 07 55 eller e-post: kundeservice@arkbokhandel.no


Vennlig hilsen
ARK Bokhandel



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som ARK-venn
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:25
Til: juridisk
Kopi: ark@post.ark.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:25
Subject: Velkommen som ARK-venn
To:


Norges største bokhandel!
Velkommen som ARK-VENN!
Hei Erika,
Hos ARK skal det lønne seg å være fast kunde. Derfor gir vi våre ARK-venner en rekke fordeler. Best av alt, det er gratis!
Som ARK-VENN får du:
Fast rabatt på Dagbladet Pluss
-20 % på alle forestillinger hos Riksteatret
ARK-VENN nyhetsbrev fullspekket med tips om nyheter og gode tilbud
Månedens kupp til spesialpris
3 for 2 på engelsk pocket i våre butikker
Gratis leseapp for e-bøker og lydbøker, ARK e-bok, som du kan laste ned fra Google Play eller App Store.
Gratis e-bok når du laster ned appen
Lese- og lytteutdrag og spesialpriser på e-bøker og lydbøker
Anbefalinger basert på dine lesevaner
Invitasjoner til forfattersigneringer, arrangementer og spennende konkurranser!
Egen ARK-VENN-hylle i butikk med spesialtilbud
Skap din egen leseprofil – få tilbud som passer til deg!
Romaner eller selvutvikling? Pocket eller innbundet? På mine sider kan du legge inn hvilke type bøker du interesserer deg for og basert på dette vil du få personlig tilpassede tilbud. Og når du handler i butikk og oppgir mobilnummeret ditt vil profilen din bli ytterligere forbedret og tilbudene enda mer treffsikre.

Klikk her for å fullføre profilen din på ARK.NO
Prøv Norges mest populære leseapp – få gratis e-bok!
Med ARK e-bok kan du lese e-bøker og lytte til lydbøker på din smarttelefon eller ditt lesebrett. Du bruker samme brukernavn og passord som du har fått i egen e-post fra oss.
Gratis e-bok til alle som laster ned appen for første gang
Du får de beste og mest populære tilbudene på e-bok og lydbok
På ARK.NO kan du velge blant 500.000 norske og engelske e-bøker
Du kan også velge mellom tusenvis av nedlastbare lydbøker
Boken er tilgjengelig i din leseapp umiddelbart etter kjøp på ARK.NO

Last ned fra Google Play eller App Store.

GooglePlay


Kundeservice

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:19
Til: juridisk
Kopi: post@aller.no, VI OVER 60 , "Post (Medietilsynet)" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping
Date: søn. 31. mai 2020 kl. 21:53
Subject: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 345393
To:



Takk for din bestilling på VI OVER 60
NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 345393
Ordredato: søn, 05/31/2020 - 22:23

Du har bestilt:
VI OVER 60 - 14 utgaver 549.00 kr
Fakturagebyr 35.00 kr
Subtotal 577.00 kr
Herav MVA 7.00 kr
Totalbeløp 584.00 kr

Leveringsadresse:
Erika Rompenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Erika Rompenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.

Velkommen som leser på VI OVER 60!
Lik oss på Facebook
viover60.no
Abonnementsvilkår | Kundeservice

VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no - eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:12
Til: "MittOppdrag.no"
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs"
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.

Det er sludder, (virker det som).

Det står 'Erika'.

Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.

Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.

Og dette nektet dere å slette, i mange år.

(Det er mulig at det står der enda.

For alt hva jeg vet).

Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.

Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!


søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.

Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57
Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
To:


mittOppdrag .no

Gratulerer!
Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!

Slik bruker du gavekortet:
1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).
2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).
3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.

Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.

Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Liws lust: "Inget Liw utan min mamma"
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 15:03
Til: juridisk
Kopi: liw@liwslust.se, "Post (Medietilsynet)" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Liw
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:00
Subject: Liws lust: "Inget Liw utan min mamma"
To:


View this email in your browser
Hej!

Nu har jag postat ett nytt blogginlägg på Liws lust.

Vänlig hälsning
Liw
Inget Liw utan min mamma
För en tid sedan frågade amelia vad som är det viktigaste min mamma har lärt mig. Utan att tänka skrev jag ner mitt givna svar: Det viktigaste jag har lärt mig av min mamma är definitivt att inte skämmas för min kropp. Min mamma har alltid varit stolt över sin kropp trots lite naturliga skavanker. […]



Andra blogginlägg senaste tiden:
Hotwifing – Hur kom vi in på det?
255. Timeout från mammarollen
254. Att välja vän efter skilsmässa
253. Ett nytt äventyr knackar på dörren
252. Hjälp mig välja ny sexig outfit




Du får detta mejl för att du valt att följa bloggen Liws lust.
 Om du inte vill få fler mejl från Liws lust så klickar du här

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Helgeland Folkehøyskole
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:46
Til: juridisk
Kopi: rektor@helgelandfhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:29
Subject: Kvittering for søknad til Helgeland Folkehøyskole
To:


Kvittering for søknad til Helgeland Folkehøyskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Helgeland Folkehøyskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på rektor@helgelandfhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene


Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Siste sjanse: inntil 30 % rabatt | Lekre lykter | Ukas sommerbonus: sengetøy
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:36
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben nyhetsbrev
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:38
Subject: Siste sjanse: inntil 30 % rabatt | Lekre lykter | Ukas sommerbonus: sengetøy
To:


Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!

Velkommen til Bokklubbens nyhetsbrev med spennende nyheter og gode tilbud!    Vis i nettleser

Bokklubben - mye mer enn bøker
Trappetrinnrabatt! Kun denne helgen!
Nyhet! Mummi + Stelton = sant!
Se bestselgerne!
Stemningsskapende lykter for sene
sommerkvelder
Ny krim av Stina Jackson: Ødemark
Linn Skåber (red.): 30 dager i april 2020
Ukas sommerbonus! Trippel bonus på alt sengetøy!
DAGSKUPP! 30 % rabatt på rosa Stripes-boller fra norske Cathrineholm DAGSKUPP! Hjorth og Rosenfeldt: Ikke bestått, nå kun 99,-. Spar 280,-!
Lisa Taddeo: Tre kvinner
Jørn Lier Horst og Thomas Enger sikrer sommerspenningen med ny krim: Slagside
Smarte og stilige nyheter til kjøkkenet fra Rigtig
by Stelton
HELGEKUPP! Lekker vannkanne fra Stelton, nå 1049,-. Spar 900,-!
Linka Neumann: Villmarksgensere, nå kun 169,-. Spar 210,-!
Ditt medlemsnummer: 77393048
Facebook
Facebook
Instagram
Instagram
Min side
Min side
Ved kjøp av produkter tilkommer frakt på kr 99,-/119,-. Gjelder kun en gang per ordre, uansett hvor mye du bestiller.
Handler du bøker for 299,- eller mer, sender vi dem fraktfritt.
Vi tar forbehold om skrivefeil i nyhetsbrevet, prisendringer og at enkelte produkter kan bli utsolgt.
Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice
Jeg ønsker ikke lenger å motta denne e-posten

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:27
Til: juridisk
Kopi: info@grenland.fhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:55
Subject: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
To:


Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Grenland Folkehøgskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på info@grenland.fhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene


Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:21
Til: "Kolonial.no"
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , admin@ohf.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

nå har jeg bedt om, at dette skal sendes, til en _overordnet_.

Og da er det din jobb, å tjene kunden, (det vil si meg).

Og da må du sende dette til en sjef der.

Jeg vil gjerne ha meg frabedt sånne nykker.

(For å si det sånn).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 1. jun. 2020 kl. 15:19 skrev Kolonial.no :
Hei igjen Erik Ribsskog!

De samme rettningslinjene for hvordan vi håndterer slike saker gjelder uavhengig av hvem du parter med i selskapet. Slik du har fått forklart flere ganger her er du nødt til å politianmelde forholdet dersom du mener at saken bærer preg av identitetstyveri, og vi vil selvfølgelig hjelpe politiet i en eventuell etterforskning med de dataene vi sitter på. Disse kan dog, grunnet forskjellige lovgivninger, ikke gis til deg direkte over mail her. Det har vi ikke lov til, noe du som setter personvern såpass høyt sikkert forstår.

Saken vil ikke bli sendt videre internt hos oss da den ikke vil ha noe annet utfall, og dersom du ikke har noen andre spørsmål anser vi saken som avsluttet her hos oss.



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett


Hvor fornøyd var du med hjelpen du fikk?
Superbra    Helt greit    Ikke fornøyd
{#HS:1147355531-514703#}
On Mon, Jun 1, 2020 at 14:53:31 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det blir litt 'pyjamas-aktig', at det bare går på fornavn.

Jeg vil gjerne at en leder, som har både en tittel og et etternavn, svarer på dette.

Ellers blir det klamt, vil jeg si.

Også at du tiltaler meg med mitt fornavn, blir klamt/russisk, vil jeg si.

Dette må jeg klage på.

Send dette til deres administrerende direktør må jeg nesten be om da.

Så får dere kose dere på pyjamas-partyet deres.

Erik Ribsskog

man. 18. mai 2020 kl. 16:32 skrev Kolonial.no :

On Mon, May 18, 2020 at 16:30:51 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik!

Det er leit å høre om situasjonen din her. Brukeren er som min leder Daniel skriver slettet.

På grunn av GDPR regelverket så er den eneste situasjonen hvor vi kan utgi informasjon om våre brukere dersom vi får en henvendelse fra Politiet, i forbindelse med en straffesak. Hvis politiet ønsker utlevert personinformasjon eller informasjon om kjøp hos oss må vi ha en såkalt «beslutning om utlevering» fra en politiadvokat. Dersom det faktisk er en svindelsak du er blitt utsatt for så må du anmelde forholdet, så bidrar vi selvfølgelig når vi får en henvendelse fra politiet, som sagt.

Når det er sagt så har vi rutiner på å følge opp saker hvor det er mistenkt svindel, men det er over vårt mandat å anmelde forhold på vegne av kunder. Dette er grunnen til at vi har bedt deg anmelde forholdet.

Det er selvfølgelig veldig leit å høre om , og jeg håper det løser seg for deg.

Skriv gjerne igjen dersom det skulle være noe mer jeg kan gjøre for deg.
Ha en fin mandag videre.



Beste hilsener,
Marius

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Sun, May 17, 2020 at 8:37:22 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

da ønsker jeg at dere sender om dette til en leder.

For at dere beskytter noen nett-troll som har bestilt noe dritt i mitt navn.

Og at dere ikke ønsker å få bedre rutiner, (for å hindre at noe lignende skjer med andre folk).

Det synes jeg at blir for dårlig.

Så det må jeg klage på.

Også rart at dere bare bruker fornavn, da blir det klamt, synes jeg.

Erik Ribsskog

tor. 30. apr. 2020 kl. 16:51 skrev Kolonial.no :

On Thu, Apr 30, 2020 at 16:50:11 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei igjen Erik!

Takk for at du skriver.

Jeg har nå slettet kontoen din ettersom jeg har inntrykk av det ikke er du som har opprettet denne. Vi kommer ikke til å sette inn noen tiltak utover dette, og hvis du mener at saken bærer preg av identitetstyveri må du selv anmelde forholdet til politiet.

Si ifra dersom det skulle være noe annet.
Ha en fin dag videre!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Thu, Apr 30, 2020 at 11:39:59 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

lør. 25. apr. 2020 kl. 18:39 skrev Kolonial.no :

On Sat, Apr 25, 2020 at 18:37:59 CEST, Kolonial.no wrote:
Hei Erik,

Takk for at du skriver.

Jeg forstår ikke helt. Er det ikke du som har registrert deg som bruker hos oss, 10 april i år? I såfall skal vi selvfølgelig slette brukeren.

Hører fra deg!



Beste hilsener,
Daniel

22 10 21 20 
--
Kolonial.no - Din matbutikk på nett
On Sat, Apr 25, 2020 at 18:34:08 CEST, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kolonial.no
Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 06:11
Subject: Bekreft kontoen din på Kolonial.no
To:


Kolonial.no
Erik, velkommen til din nye matbutikk!
Fint om du kan bekrefte e-postadressen din. Da er alt klart for din første handel!

Bekreft
Du kan også kopiere denne linken og lime den inn i nettleseren:

https://kolonial.no/bruker/bekreft/NTM3MzU0/eyJlbWFpbCI6ImVyaWJzc2tvZ0BnbWFpbC5jb20ifQ:1jMl0S:djpHuwSzhLL0_P2K3rV4NQ_G5tU/

Linken ovenfor er gyldig i 14 dager.

Lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt med oss ved å svare
på denne e-posten eller ved å skrive en ny til hei@kolonial.no Kolonial.no AS
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Org. Nr 912262510 MVA
Foretaksregisteret

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Svar på søknad
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:11
Til: "richard.eide@motstandsbevegelsen.org"
Kopi: juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 1. jun. 2020 kl. 17:35 skrev richard.eide@motstandsbevegelsen.org :
?

5:33 PM, June 1, 2020, "Erik Ribsskog" :
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Richard Eide
Date: søn. 17. mai 2020 kl. 20:14
Subject: Svar på søknad
To:


grad: Aktivist
fornavn: Erik
etternavn: Ribsskog
alder: 50
telefon: 48621954
e-post: eribsskog@gmail.com
adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
sted: Bekkestua
fylke: Viken
referanse:
melding: Ønsker å bli støttemedlem.
Mvh.
Erik Ribsskog

Hei Erik og takk for din søknad.

Jeg tenker at vi prøver å få til et møte om kort og lurer da først og fremst på om du har tilgang til bil og kan møte meg i Moss den kommende tiden for eksempelvis?

I forkant av møte så ser vi helst at du har lest partiprogrammet vår vei som ligger tilgjengelig på motstandsbevegelsen.org

Mvh Richard Eide
Redesjef for Østlandet


--
Sent from Yandex.Mail for mobile

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 14:05
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er del av et stor mail/post-terror-angrep mot meg.

Og andre nettbutikker klarer ihvertfall å opplyse meg, hvilken ip-adresse, som er brukt, i dette angrepet.

Så det kjøper jeg ikke dessverre, at det ikke skal være mulig.

Her må jeg be om at dette sendes til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kan jo også ha det sånn, at man må bekrefte sin e-post-adresse, før man får opprette en konto hos dere.

Så dette er lamme unnskyldninger, som dere kommer med, må jeg si.

Skjerpings!


man. 1. jun. 2020 kl. 18:22 skrev Gamezone Kundeservice :
Hei Erik,



Det er nok dessverre ikke mulig å finne ut nøyaktig hva som har skjedd her – det er svært sjeldent at en falsk konto er knyttet opp til korrekt navn og e-post i kombinasjon. Dersom du selv ikke har registrert en konto hos oss kan det enten være noen som har fått tak i ditt navn/e-post fra en annen side, eller som har liknende navn men har skrevet feil e-post – begge deler har vi vært borti tidligere.



Ingen nettbutikker kan forhindre at en annen person oppretter en konto på et annet navn/e-post, men vi har selvsagt strenge sikkerhetssystemer som sørger for at forsøk på ID-tyveri (der de for eksempel oppretter konto registrert med ditt personnummer hvis de har fått tak i det) i de fleste tilfeller fanges opp.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 1. juni 2020 17:05
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog









man. 18. mai 2020 kl. 08:05 skrev Gamezone Kundeservice :

Hei Erik,



Ser at det kun er opprettet en brukerkonto hos oss i ditt navn og med din e-post.

Du har ikke vært innom Gamezone.no den 10. mai?

Det er ikke forsøkt lagt noen bestilling på konto.

Har nå slettet kontoen slik at du eventuelt må lage en ny konto hos oss om du skulle ønske å bestille noe.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 16. mai 2020 04:37
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Velkommen som ny kunde!



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 10. mai 2020 kl. 17:52
Subject: Velkommen som ny kunde!
To:



VELKOMMEN SOM KUNDE HOS Gamezone.no

Vi har nettopp registrert deg som ny kunde på Gamezone.no, og benytter derfor anledningen til å gi deg noen viktige opplysninger.

Vi har registrert deg med brukernavn eribsskog@gmail.com, med kundenummer 465670.
Du kan endre dette ved å logge deg inn i vårt kundesenter.Kundesenteret er til for å gi deg svar på eventuelle spørsmål og gi deg oversikt over alle bestillingene dine.NB! Husk at ditt brukernavnet alltid må være din gyldige epost adresse.

Dersom du glemmer eller ønsker å endre passordet ditt, kan du få det automatisk tilsendt til "eribsskog@gmail.com" fra denne siden:  Endre passord

Takk for at du handler hos oss!

Med vennlig hilsen
KUNDESERVICE - Gamezone.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 13:57
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re:(Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk
To:


Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13556115 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Klage/Fwd: Din bestilling er på vei [Ticket-ID 96196713]
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 13:50
Til: service@bonprix.no
Kopi: service-nr@news.bonprix-info.net, juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har tidligere fått svar fra deres avdeling i Tyskland, angående en lignende sak, (tidligere i våres).

Jeg har også jobba sammen med en Chris Baines, fra Arvato Bon Prix, på Arvato Liverpool, i 2005 og 2006.

Så her får dere skjerpe dere.

Det må være Chris Baines, (for eksempel), som bestiller dette tullet, i mitt navn.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er som bestiller dritt i mitt navn.

Og også at dere forteller meg hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer, med andre borgere.

Skjerpings!


man. 1. jun. 2020 kl. 20:15 skrev bonprix :
Hei Erik,

Takk for opplysningene.‌

Har du ikke gjort en bestilling hos oss? Hos oss har du en kundekonto med kundenummer: 30192663.
Din pakke kan også bli hentet idag, 01.06, på leveringssted til Postnord. Faktura er med i pakken.

Vi anbefaler at du anmelder forholdet om det ikke er du som har gjort denne bestillingen.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Maria
bonprix kundeservice




Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 96196713]

> Hei,
>
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
>
> Vennligst rydd opp!
>
>
> Med hilsen
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
> PS.
>
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: Bonprix BNR
> Date: man. 18. mai 2020 kl. 21:15
> Subject: Din bestilling er på vei
> To: ERIKA DÅSMER RIBSSKOG
>
>
>
>
> Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
>
>
> Dame Herre Barn Hjem Salg
>
> Kjære kunde,
>
> Din bestilling har nå blitt sendt fra våres lager i Tyskland. Vær oppmerksom på at det kan ta noen dager før du kan hente pakken på nærmeste Postnord utleveringssted.
>
> Her kan du følge forsendelsen snart: 97039104900SE
>
> Ta gjerne kontakt med oss hvis du skulle ha noen spørsmål! Vi har åpent hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager fra kl.10 - 15.00 på telefonnummer 21 05 57 30 .
>
>
> Med vennlig hilsen bonprix - kundetjeneste
>
> Obs: Dette er en automatisk melding. Har du spørsmål, vennligst send en melding til service@bonprix.no
>
>
>
> Spørsmål & svar:
> service@bonprix.no
> Telefon:21 05 57 30
> Faks: 21 05 57 39
>
> Oppdag mye mer:
> www.bonprix.no
> Alle priser er exklusive mva og frakt.
>
> Du finner oss også på:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Straße 61
> 22179 Hamburg
> Tyskland
> AG Hamburg HRB 36455
> Representert ved:
> Dr. Richard Gottwald (Styreformann),
> Markus Fuchshofen, Dr. Kai Heck, Rien Jansen
>
>
>
> Køpsvillkår
> Personvern Impressum
>
>
> Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog@gmail.com.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse
Erik Ribsskog 15. juni 2020 kl. 13:41
Til: juridisk
Kopi: feedblitz@mail.feedblitz.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 0-TAXI
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 21:43
Subject: Bekreftelse
To: eribsskog



Du har registret følgende informasjon.

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-Post: eribsskog@gmail.com
Telefonnummer: 48621954
Forespørsel: Bestilling
Fra: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Til: Blakstad
Klokkeslett:
22:30

Dato: 01.06.2020
Kommentar:


Vi behandler din bestilling, du vil motta en epost med bekreftelse snart.

Takk for at du bruker oss!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter