Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Her kan man se min oldemor Helga Ribsskog ved siden av sin dikter-bror Asbjørn Dørumsgard. (Fra Romerikes Blad 26. juni 1968)


https://www.nb.no/items/d721c2ee052b4b1ab663c3519645e216?page=1&searchText=ribsskog

PS.

Da jeg ble født, i juli 1970.

Så var vel alle mine oldeforeldre døde, med unntak av Helga Ribsskog f. Dørumsgaard.

Hu døde i november 1974.

Men jeg kan ikke huske, at vi noen gang besøkte henne.

Hu bodde visst på gamlehjem, de siste årene.

Og min far sa, (i 1975 en gang vel), at: 'Oldemora di er dau'.

Og da mente han muligens Helga Ribsskog, som var min mors farmor, (og mine foreldre var skilt, så det var kanskje litt rart, at min far, fortalte meg dette, (i forbindelse med et feriebesøk)).

Min oldemor, så jo nesten ut, som et lik, på bildet overfor.

(Må man vel si).

Så det var kanskje sånn, at grunnen til, at jeg ikke ble dratt med til henne, (som liten gutt), var at de ikke ville skremme meg.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard:


https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1000008-info

Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Robust processes for writing content
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:58
Til: juridisk
Kopi: Rob Mills , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Rob Mills
Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 08:30
Subject: Robust processes for writing content
To:


Hi Erik,



This week's article is all about writing processes and it starts by saying: As a writer, you’re either a gardener or an architect. The architects plan and map. They have a clear process for writing. The gardeners? Well they are more haphazard in their approach and so things take longer and there is more room for errors.



Our guest author Thom, a content writer at Process Street, shares his thoughts on how to document writing processes, how to build out your writing and editing process, and tips for optimising your process. Thom also provides a framework for optimisation too, DMAIC - Define, Measure, Analyse, Improve, Control.



[Article] How to build robust processes for writing content →



Part of a robust and clear process, that's documented, is workflow. In our free Content Delivery book, there's a whole chapter on defining a content delivery workflow, including a step-by-step guide for running a collaborative workflow design workshop.



[Book] Content Delivery: Deliver high-quality content on time and in budget →



Finally this week I wanted to share a reminder of our Content Governance Masterclass happening on Thursday. Padma Gillen, previously Head of Content at GOV.UK, will be coaching attendees on the golden rules you need to make great content at scale. Learning outcomes include how to use your user needs as a governance tool, the main documents to have in place and how to use them, and how team design affects governance.


[Masterclass] Content governance masterclass →

(Thursday, August 27, 4pm to 6pm UK time)



Out of curiosity, would you find it interesting if I also shared links from other blogs and content groups in this newsletter?


Thanks,
Rob

--
Head of Content
GatherContent





Update your email preferences to choose the types of emails you receive.
Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Takk for din mail!
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:54
Til: VitaeLab
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 09:27 skrev VitaeLab :

Hei Erik,

Vi informerer igjen om at vi har sperret dine opplysninger hos oss og fått pakken i retur av posten.

Vi ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen

Jane, Kundeservice



Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)
E-post: kundeservice@vitaelab.no
Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo




Den 23.08.2020 ved 16:33 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice VitaeLab
Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 12:51
Subject: Din ordre er på vei
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Vitaelab - Logo
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Din ordre er på vei til deg. Estimert leveringstid er 4-6 virkedager.

Kundenummer:
184009Ordrenummer:
7178292
Leveringsbekreftelse 24.07.2020:


Collagen Forte gave 1 x Collagen Forte gave 0.00


VitaePro 2 x VitaePro 338.00

Porto: 39.00
Total: 377.00
Leveringsadresse:

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

eribsskog@gmail.com

Hvis du har spørsmål om din ordre eller leveranse, vennligst ta kontakt med vår Kundeservice på telefon 98 70 14 01 eller e-post: kundeservice@vitaelab.no

www.vitaelab.no · Kundeservice: 98 70 14 01 / e-post: kundeservice@vitaelab.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV:
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:48
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg nettopp skrevet en e-post, (om en lignende sak), til din kollega Tone H.

Og jeg ba henne om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Og det ønsker jeg, at dere også skal gjøre, med den saken her.

Sånn at noen får sett på disse sakene samlet.

Og, (som jeg skrev til Tone H.), så er jeg litt lei av, å bli sendt rundt, som en kasteball, mellom dere på 'gølvet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:11 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik, takk for din henvendelse :-)

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du viser til her, men dersom det er slik å forstå at du har blitt utsatt for identitets tyveri slik at noen har opprettet abonnement/nummer i ditt navn hos oss så ønsker vi selvsagt å hjelpe deg med det, men jeg trenger da litt mere informasjon.

Hvilket telefonnummer er det du eventuelt ikke vedkjenner deg?.
Dersom du ikke kan nummeret så kan vi søke på navnet dersom du kan svare på denne eposten med navn og fødselsdato (ikke personnummer).

Venter på tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag :-)

Elin K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




---------------- Originalmelding -----------------
Fra: [ikke.svar@telia.no]
Sendt: 23.08.2020 17:54
Til: kundekontakt-privat@telia.no
Emne:

Navn: Tvangsinnlagte Erik Ribsskog
Mobilnummer: 48621954
E-post: eribsskog+tvangsinnlagt@gmail.com

Henvendelse: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hilsen Erik Ribsskog PS. Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Telia, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

ref:_00D1iUhac._5001iSCKBV:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:39
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg gjentar det jeg skrev i min forrige mail, om at jeg ønsker et svar, fra en leder/overordnet.

Og det kan jeg ikke se at jeg har fått.

Dere på gølvet sender meg rundt, som en kasteball, og det er jeg rimelig lei av.

Jeg kjøper egentlig ikke det dere skriver.

Dere nekter å eskalere dette, og dikter istedet opp masse røverhistorier, kan det virke som.

Dette vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Vennligst send dette til en leder/overordnet nå.

Erik Ribsskog

PS.

Dere må heller ikke være så pysete, når dere jobber med kundeservice.

Da må dere være litt profesjonelle og hardhudede, når dere har med kundene å gjøre.

Dere mangler fullstendig forståelse for at det er dere som skal tjene kundene, (og ikke omvendt), virker det som.

Jeg skjønner at Sverige ligger lenger øst, (for det meste), enn Norge.

Men at det skal være så tydelig, når man har med Telia å gjøre.

Det er en skam, vil jeg si.

(At dere liksom har russisk kundeservice).

Skjerpings!


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:26 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik!

Først og fremst så vil jeg bare be deg om å ikke kalle meg og mine kolleger 'brød-huer' og 'grønnsaker'. Vi prøver å hjelpe deg, men får helt ærlig lite lyst når du bruker slike kallenavn helt uprovosert.

Min kollega Kaja prøvde å besvare denne henvendelsen så godt det kunne la seg gjøre, og da syns jeg det er utrolig dårlig gjort at du kommer med slike uttalelser. Vi har full forståelse for at det er frustrerende at noen sender inn henvendelser til oss og oppgir din e-postadresse, men jeg håper samtidig at du har forståelse for at vi må besvare hver henvendelse ut i fra den informasjonen vi får - sånn som i dette tilfellet.

Videre har jeg pratet med lederen min her nå og om det er ønskelig for deg så kan vi prøve å svarteliste e-postadressen din. Dette vil da bety at du ikke kan kontakte oss via kontaktskjemaet på www.telia.no eller ved å sende e-post til kundekontakt-privat@telia.no fra eribsskog@gmail.com. All kontakt vil da enten måtte skje via via chat eller telefon.

Høres det greit ut for deg? :)

Ønsker deg en fin dag videre så lenge!


For raskere behandlingstid og svar vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat, her: https://www.telia.no/kontakt-oss/, eller ved å ringe inn til vår kundeservice på 92405050. Våre åpningstider er: 08-20 på hverdager, 09-17 på lørdag, og 10-15 på søndag.

Med vennlig hilsen Tone H.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.08.2020 17:32
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd:

Hei,

jeg har også korrespondert, med dine kolleger Bengt J. og Elin K., om dette.

Og da har jeg bedt disse, om å sende dette opp, til en leder/overordnet/direktør.

For å ta dette, med hundre 'brød-huer' liksom, på et kontaktsenter.

Da er det bedre å ta det med en enkeltperson, sånn at jeg slipper å forklare, om ståa til hundre forskjellige 'grønnsaker', liksom.

Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 12:07 skrev Telia Kundeservice >:
Hei, takk for henvendelsen.


Dette var en henvendelse som kom inn til oss via kontaktskjema, og da besvarer vi denne, til mailadressen som oppgis. Henvendelsen ble sendt via dette kontaktskjemaet: https://www.telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema/


Dersom dette er trakassering og misbruk av dine opplysninger, så anbefaler jeg deg å politianmelde saken.



Ha en fin fredag!


For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss/

Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.07.2020 11:34
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice >>
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 17:04
Subject: RE:
To: eribsskog+psykose@gmail.com2Bpsykose@gmail.com> 2Bpsykose@gmail.com>>


Hei, takk for en morsom henvendelse.


Ettersom det ikke står noe spørsmål her, så send oss en ny henvendelse om du har noe vi kan hjelpe deg med.



Ha en strålende ettermiddag uten luft i magen!

For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss

Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no>]
Sent: 12.07.2020 13:13
To: kundekontakt-privat@telia.no>
Subject:

Navn: Erika
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog+psykose@gmail.com>

Henvendelse: Promp! Hihihi![http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007eNif]

ref:_00D1iUhac._5001iQhm8z:ref[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000008D4gP]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Unpaid item case closed for Persona 5 Royal (Steelbook Edition)
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:30
Til: juridisk
Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay
Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 11:44
Subject: Unpaid item case closed for Persona 5 Royal (Steelbook Edition)
To:


The seller canceled your order
eBay
This unpaid item will be recorded on your account

Hi erikribs_0,

You didn't pay for your item for the last 7 days, so the seller canceled the order and the unpaid item case is now closed. Since the case closed without you paying, we have to record an unpaid item on your account. To prevent this from happening again, please pay within 2 days of committing to buy an item.

If you already paid and feel you shouldn't get an unpaid item recorded on your account, contact eBay below.


Contact eBay Customer Support
Persona 5 Royal (Steel...
Persona 5 Royal (Steelbook Edition)
Item ID: 303649612332
Sales Date: Mon, Aug 17, 2020 15:51:14 CEST
Price: GBP 37.14
Seller: pigeon_of_doom
Case Opened: Fri, Aug 21, 2020 11:04:40 CEST
View purchased item
Our goal is to provide a safe place to buy and sell. If you ever have a transaction issue on eBay, get help from our problem-solving guidance and tools.


Update your email preferences
You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

Email reference id: [#d0c4eff335394ea2ab640e0d5cce4e53#]

We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:25
Til: Kristian Lian
Kopi: juridisk , auto@systima.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:45 skrev Kristian Lian :
Hei,



Ettersom det ikke er du som har gjort bestillingen sletter vi den selvfølgelig.

Håper det løser seg.



Med vennlig hilsen

Kundeservice
Tlf:    +47 64 80 90 64
Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik


Dugnadsiden logo

https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png







Fra: Erik Ribsskog
Dato: tirsdag 25. august 2020 12:32
Til: juridisk
Kopi: , , , , fmovpost
Emne: Klage/Fwd: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Kristian Lian
Date: tir. 25. aug. 2020 kl. 11:11
Subject: Re: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog
To: Erik Løvenbalk Ribsskog



Hei,



Vi har mottatt en bestilling fra deg på 19 sekker dopapir med hjemlevering.

Vi har prøvd å ringe deg, men får ikke svar.



Fint om du kan bekrefte at du skal ha 19 sekker og hvilket nummer vi skal sende vipps kravet til.



Hører fra deg





Med vennlig hilsen

Kundeservice
Tlf:    +47 64 80 90 64
Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik


Dugnadsiden logo

https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-instagram-150x150.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-linkedin-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-youtube-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/ikon-facebook-300x300.png https://dugnadsiden.no/wp-content/uploads/2018/06/snapchat-300x300.png







Fra: Systima
Svar til: Erik Løvenbalk Ribsskog
Dato: søndag 23. august 2020 20:15
Til: Dugnadsiden
Emne: Salg - Hjemlevering fra Erik Løvenbalk Ribsskog



Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog eribsskog@gmail.com
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
Poststed: Bekkestua
Tlf.: 48621954
Bygningstype.: house
Antall dopapir: 19
Antall tørkepapir: 0
Pris dopapir: 379 kr x 19 dopapir = 7201 kr
Pris tørkepapir: 299 kr x 0 tørkepapir = 0 kr
Pris antibac: 99 kr x 0 antibac = 0 kr
Pris total: 7201 kr

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:09
Til: KK
Kopi: info@aller.dk, "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det synes jeg, at høres rart ut, at dere bare har sjenerte ledere.

(Som ikke tørr å skrive navnet sitt, eller tittel).

De sjenerte egner seg kanskje til andre ting, enn å jobbe med mennesker.

(Vil jeg si).

Kanskje administrende direktør eller drift-leder, hadde vært riktig bord.

Dere hos Allers i Norge, lider visst alle av, at dere er veldig sjenerte, (og ikke tørr å skrive navnene deres).

(Den siste mailen deres står det ikke et eneste navn i).

Så jeg sender dette nå til Allers i Danmark, som er deres hovedkontor/eier.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 14:02 skrev KK :
Hei

Takk for din henvendelse.




Hvis det hadde vært en ordentlig leder, som svarte, så hadde han/hun nok

skrevet tittelen sin, og også etternavnet, (og ikke bare fornavnet).



Jeg kjenner vedkommende, og kan bekrefte at du har fått svar fra to ledere (marius og rune)




Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice






--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "KK"

Dato: 23.08.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn





Hei,



det skrev jeg jo om, i den forrige mailen min.



At det er feil bruk av personopplysningsloven, hvis dere bruker den, til å

beskytte kriminelle i identitetstyveri-saker.



Hvis det hadde vært en ordentlig leder, som svarte, så hadde han/hun nok

skrevet tittelen sin, og også etternavnet, (og ikke bare fornavnet).



Så her må jeg si, at jeg vil ha et ordentlig svar, fra en leder/overordnet,

med ordentlig navn og tittel.



Så her får dere slutte med tøyset deres.



Aller er vel et dansk firma, men at dere bare skal tøyse og tulle i Norge,

det synes jeg, at blir feil.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





fre. 24. jul. 2020 kl. 10:13 skrev KK :



> Hei

>

> Takk for din henvendelse.

>

>

> Siste responsen du fikk, var fra leder.

> Vi beskytter ikke kriminelle, men er nødt å følge norsk lov.

>

>

>

> Med vennlig hilsen

> Aller Kundeservice

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "KK"

>

> Dato: 23.07.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle

>

> tippe).

>

>

>

> Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

>

>

>

> Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de

>

> lagde denne loven.

>

>

>

> Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

>

>

>

> Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

>

>

>

> Vennligst send om dette til en leder.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> tir. 14. jul. 2020 kl. 15:51 skrev KK :

>

>

>

> > Hei

>

> >

>

> > Beklager at du mottar produkter fra Aller Media.

>

> >

>

> > Disse abonnementene du får, blir bestilt på nett, med faktura som

>

> > betalingsmåte.

>

> >

>

> > Vi vet dessverre ikke hvem som bestiller dette - for å finne ut at dette,

>

> > må det politianmeldes slik at vi kan finne IP-adressen til den/de som

> gjør

>

> > dette.

>

> >

>

> > Vi har sperret kundebildene dine, men dessverre endres navnet akkurat nok

>

> > til at bestillingene går gjennom. I tilfellet med KK, ble det bestilt i

>

> > navnet "Erika Dåsmer Ribsskog". Dette er nok til at bestillingen

> automatisk

>

> > blir gjennomført.

>

> >

>

> > Jeg håper du finner ut av dette, den raskeste måten å få slutt på dette

> er

>

> > nok dessverre en politianmeldelse.

>

> >

>

> > Med vennlig hilsen

>

> > Aller Kundeservice, Rune

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (1) Relisted item: Freya Lingerie Viva Underwired Side Support Bra Black 5351
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:02
Til: juridisk
Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 14:01
Subject: (1) Relisted item: Freya Lingerie Viva Underwired Side Support Bra Black 5351
To:


You just got another chance to buy it now for GBP 21.95.
eBay
Everyone deserves a second chance!

Item relisted
Freya Lingerie Viva Underwired Side Support Bra Black 5351

Freya Lingerie Viva Underwired Side Support Bra Black 5351

Price: GBP 21.95
View Item ➔


Update your email preferences

You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.

If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


Email reference id: [#4dcaf26b94ba42dd9aca44e297c64c84#]

We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Your order was cancelled
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 08:57
Til: juridisk
Kopi: ebay@ebay.com, spoof@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: eBay
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 17:32
Subject: Your order was cancelled
To:


You don't need to do anything else, erikribs_0!

eBay
Your order was canceled

Hi Erika Kaja,

The seller canceled this order due to the following reason: Buyer asked to cancel the item(s) in this order.

You don't need to do anything else.

See Cancellation Details
Cancel ID:

5203504108

Seller ID:

laycockdenormanville

Collectible Cup & 2 Saucers, Maple/Japanese Maple Leaf, White/Pink, Gold Rim EUC

Collectible Cup & 2 Saucers, Maple/Japanese Maple Leaf, White/Pink, Gold Rim EUC
Item ID:

124295800389
Quantity canceled:

1
Email reference id: [#a2baf9d0e03541e1be271e9bffd8b722#]

We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.

eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.

©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 08:49
Til: juridisk
Kopi: post@rorleggersentralen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , stale@rorleggersentralen.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Rørlegger Sentralen AS
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:40
Subject: Takk for din henvendelse!
To:


Hei!

Vi takker for din henvendelse.
Vi tar kontakt så snart som mulig, og innen en virkedag.

Trenger du umiddelbar hjelp kan vår døgnvakt kontaktes på 23 03 54 00.

Mvh
Rørlegger Sentralen AS

-------------------------------------------

Kopi av ditt skjema:

Henvendelsen gjelder:
  Bestill rørlegger
Navn:
  Erik Dåsmer Løvenbalk Ribsskog
Adresse:
  (Sensurert av johncons-blogg)
1356 Bekkestua
Map It
Telefon:
  96853024
E-post:
  eribsskog@gmail.com
Beskrivelse/hva gjelder det:
  Det er en del ting, vasken er tett eller at det kommer inne noe vann ut fra kranen, og toalettet mitt kommer det ikke noe vann når jeg skal tømme toalettet, blir veldig tungt at jeg må i hagen og spyle vann i en bøtte også helle det i toalettet.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestilling og for at du valgte SVOSJ!
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 08:44
Til: juridisk
Kopi: hei@svosj.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: SVOSJ
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:56
Subject: Takk for din bestilling og for at du valgte SVOSJ!
To:



Alltid fri frakt med SVOSJ
Takk for at du valgte SVOSJ. Pakken din er på vei, og du fikk fri frakt på den fordi du valgte å prøve oss. Ønsker du alltid fri frakt på det du bestiller? Da bør du bli SVOSJ-medlem.

For kun 29,- i måneden får du
✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker
✓ Gode tilbud
✓ Ingen bindingstid

Logg inn i dag og få alle fordelene som SVOSJ-medlem.

LOGG INN NÅ

Hilsen alle oss i SVOSJ

Tips! I SVOSJ-appen kan du følge med på hvor pakken din befinner seg.


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA

Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.

Meld meg av nyhetsbrevintercom

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Endring av PIN-kode
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 08:04
Til: juridisk
Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 21:40
Subject: Endring av PIN-kode
To: ERIK PROMPENSTANK RIBSSKOG


Hei!

PIN-koden din for http://www.22222222.no har blitt endret.

PIN-koden er privat og kan ikke overdras.

Mvh. Salgskontoret

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: HEY - Please confirm your email address to enable forwarding
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:57
Til: Merissa D
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi,

I'm not sure if you've gotten this right.

This is part of some type of spoofing-attack against me, (it seems).

(A website encourage people to troll/spoof me.

And I get lots of similar trolling-emails every day).

So I want you to please escalate this.

Erik Ribsskog

PS.

Also I think your greeting is a bit odd.

What's this supposed to mean.

Please escalate this to a superior.


ons. 26. aug. 2020 kl. 20:26 skrev Merissa D :
Hey,

Sorry for the trouble!

It looks like the miss.ribsskog@hey.com user accidentally set eribsskog@gmail.com as their backup email address. That's why you (eribsskog@gmail.com) got the email originally. So it was just a mistake on the miss.ribsskog@hey.com part that they used the wrong back-up email address. Not to worry -- they've canceled the account.

Our routine is to send the verification email first -- which is what happened.

Feel free to review our security procedures here: https://hey.com/security/

If you have additional questions, please respond to this email and I'll be happy to help.

Stay healthy and be well,

Merissa Dawson
Principal Customer Support Rep
{#HS:1265088225-7336412#}
On Wed, Aug 26, 2020 at 12:40 PM CDT, Erik Ribsskog wrote:
Hi,

as I explain in my first e-mail I haven't contacted you.

I want you to inform me about who has been impersonating me here.

And I also want you to inform me about which better routines, that you're organisation/business is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other citizens/people.

Erik Ribsskog

PS.

Also my first-name is Erik, not Eric.

Also, why do use my first-name in the salutation?

That's a bit to clammy/personal, (and that you want to be to comrade), I think.

What's wrong with just 'hi'

Please send about this to a superior.

tor. 23. jul. 2020 kl. 10:34 skrev James Glazebrook :

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Re: Ihre Anfrage an bonprix vom 16.05.2020 [Ticket-ID 96178461]
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:31
Til: service@bonprix.no
Kopi: juridisk , service-nr@news.bonprix-info.net, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dere er helt på jordet her.

(Som jeg har forklart om tidligere).

Dere får sende dette opp, til en leder/overordnet.

(For dette er tydeligvis for tungt, for de små hodene, til dere på første linje-kundeservice.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 18:28 skrev bonprix :
Hei Erik,

Takk for at du kontakter oss.‌

Vennligst send e-posten du mottok fra oss, slik at vi kan ta saken videre.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Henrik
bonprix kundeservice




Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 96178461]

> Hei,
>
> dere er på jordet.
>
> Dere får heller få dere bedre norsk-kunnskaper, tror jeg.
>
> For her har dere falt av.
>
> Å bruker Google Translate, er kanskje ikke noe, for seriøse bedrifter.
>
> Dere får heller ansette noen, som mestrer det norske språket, og som også har litt omgang i huet.
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
> tor. 23. jul. 2020 kl. 17:58 skrev bonprix :
>
> Hei Erik,
>
> Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
>
> Send e-posten du mottok fra ham til oss, så vi kan se nærmere på den.
>
> Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
>
> bonprix ønsker deg en fin dag.
>
> Vennlig hilsen
> Nicco
> bonprix kundeservice
>
>
>
>
> Kundetelefon: 21 05 57 30
>
> Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
>
>
> www.bonprix.no
> www.facebook.com/bonprixNO
> www.twitter.com/bonprixNO
> www.youtube.com/bonprix
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Selskapets forretningskontor: Hamburg
>
> Markus Fuchshofen
> Dr. Richard Gottwald
> Dr. Kai Heck
> Rien Jansen
> Dr. Marcus Ackermann
>
> Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
>
> Adresse:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Str. 61
> 22179 Hamburg
>
> [Ticket-ID 96178461]
>
> > Hei,
> >
> > hva er dette for slags dumskap?
> >
> > Se e-posten jeg har mottatt?
> >
> > Dere må da vite hva dere har sendt meg?
> >
> > Det er også bare å se i mail-historien, så ser man vel det.
> >
> > Hvorfor skal dere avspore dette.
> >
> > Vennligst send om dette til en overordnet.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> > PS.
> >
> > Jeg synes også, at det blir litt klamt, at dere er så dus/personlige.
> >
> > Hva er galt med bare: 'Hei'.
> >
> > Skjerpings!
> >
> >
> >
> >
> > man. 13. jul. 2020 kl. 19:33 skrev bonprix :
> >
> > Hei Erik,
> >
> > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> >
> > Det vi mener er at vi ønsker å se e-posten du har mottatt, slik at vi kan ta denne videre til riktig avdeling.
> >
> > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> >
> > bonprix ønsker deg en fin dag.
> >
> > Vennlig hilsen
> > Nicco
> > bonprix kundeservice
> >
> >
> >
> >
> > Kundetelefon: 21 05 57 30
> >
> > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> >
> >
> > www.bonprix.no
> > www.facebook.com/bonprixNO
> > www.twitter.com/bonprixNO
> > www.youtube.com/bonprix
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> >
> > Markus Fuchshofen
> > Dr. Richard Gottwald
> > Dr. Kai Heck
> > Rien Jansen
> > Dr. Marcus Ackermann
> >
> > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> >
> > Adresse:
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Haldesdorfer Str. 61
> > 22179 Hamburg
> >
> > [Ticket-ID 96178461]
> >
> > > Hei,
> > >
> > > ja dere får be han Chris Baines, (som likte å gå med parkas-jakker, han hadde to like, med litt forskjellige farger), om må skjerpe seg.
> > >
> > > Jeg jobba sammen med Baines på Bertelsmann Arvato Liverpool, i 2005 og 2006.
> > >
> > > Jeg lurer på om Baines var leder, på Arvato Bonprix.
> > >
> > > Men de hadde muligens bare en ansatt.
> > >
> > > Så jeg vet hva Baines dreiv med der egentlig.
> > >
> > > Men han jobba i samme kontorlandskap.
> > >
> > > Hva mener du med: 'Videresend posten din til den aktuelle avdelingen'.
> > >
> > > Mener du at jeg skal sende?
> > >
> > > Eller mener du at du skal sende?
> > >
> > > Dette var dårlig norsk.
> > >
> > > Skjerpings!
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > > PS.
> > >
> > > Jeg foretrekker å ta dette skriftlig.
> > >
> > > Det er kunden/borgeren sitt privilegium, (å velge), vil jeg si.
> > >
> > > Skjerpings!
> > >
> > >
> > >
> > > ons. 17. jun. 2020 kl. 15:50 skrev bonprix :
> > >
> > > Hei Erik,
> > >
> > > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> > >
> > > Videresend posten din til den aktuelle avdelingen.
> > >
> > > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> > >
> > > bonprix ønsker deg en fin dag.
> > >
> > > Vennlig hilsen
> > > Katarina
> > > bonprix kundeservice
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Kundetelefon: 21 05 57 30
> > >
> > > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> > >
> > >
> > > www.bonprix.no
> > > www.facebook.com/bonprixNO
> > > www.twitter.com/bonprixNO
> > > www.youtube.com/bonprix
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> > >
> > > Markus Fuchshofen
> > > Dr. Richard Gottwald
> > > Dr. Kai Heck
> > > Rien Jansen
> > > Dr. Marcus Ackermann
> > >
> > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > >
> > > Adresse:
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Haldesdorfer Str. 61
> > > 22179 Hamburg
> > >
> > > [Ticket-ID 96178461]
> > >
> > > > Hei,
> > > >
> > > >
> > > > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> > > >
> > > >
> > > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > > >
> > > >
> > > > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > > >
> > > >
> > > > Med hilsen
> > > >
> > > >
> > > > Erik Ribsskog
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > fre. 29. mai 2020 kl. 12:18 skrev bonprix :
> > > >
> > > > Hei Erik,
> > > >
> > > > Takk for svaret ditt.‌
> > > >
> > > > Vi beklager dette og sender det videre til riktig avdeling.
> > > >
> > > > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> > > >
> > > > bonprix ønsker deg en fin dag.
> > > >
> > > > Vennlig hilsen
> > > > Josef
> > > > bonprix kundeservice
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Kundetelefon: 21 05 57 30
> > > >
> > > > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> > > >
> > > >
> > > > www.bonprix.no
> > > > www.facebook.com/bonprixNO
> > > > www.twitter.com/bonprixNO
> > > > www.youtube.com/bonprix
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> > > >
> > > > Markus Fuchshofen
> > > > Dr. Richard Gottwald
> > > > Dr. Kai Heck
> > > > Rien Jansen
> > > > Dr. Marcus Ackermann
> > > >
> > > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > > >
> > > > Adresse:
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > Haldesdorfer Str. 61
> > > > 22179 Hamburg
> > > >
> > > > [Ticket-ID 96178461]
> > > >
> > > > > Hei,
> > > > >
> > > > >
> > > > > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> > > > >
> > > > >
> > > > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > > > >
> > > > >
> > > > > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > > > >
> > > > >
> > > > > Med hilsen
> > > > >
> > > > >
> > > > > Erik Ribsskog
> > > > >
> > > > > PS.
> > > > >
> > > > > Jeg har også jobbet sammen med Bon Prix-folk i England, (hos Arvato Liverpool).
> > > > >
> > > > > En brite ved navn Chris Baines.
> > > > >
> > > > > (Som jeg har med om trakassering fra, i min arbeidssak, mot Arvato).
> > > > >
> > > > > Kanskje det er han som tuller.
> > > > >
> > > > > Skjerpings!
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > tir. 26. mai 2020 kl. 17:15 skrev bonprix Service :
> > > > >
> > > > > ‌Kjære kunde,
> > > > >
> > > > > vi ønsker å hjelpe deg så fort som mulig og har sendt din epost videre til kundeservice i Norge. De vil raskt kunne hjelpe deg. Vennligst send alle fremtidige henvendelser direkte til service@bonprix.no. Da kommer du til riktig sted og får raskere hjelp.
> > > > >
> > > > > Hjertelig hilsen
> > > > > ditt bonprix team
> > > > > ‌Susanne Schöngart
> > > > >
> > > > >
> > > > > Customer service: 040 6462 321 (Mo-Sa 7am-11pm, Su 8am-11pm)
> > > > > Order hotline: 01805 10 20* (24h)
> > > > >
> > > > > -*fixed line 0,14 €/minute
> > > > > - mobile phones max 0,42 €/minute
> > > > >
> > > > >
> > > > > www.bonprix.de
> > > > > www.facebook.com/bonprixDE
> > > > > www.twitter.com/bonprixDE
> > > > > www.youtube.com/bonprix
> > > > >
> > > > > Ticket-ID: ID[|#1695324880#96048275#78701aa#|]
> > > > >
> > > > > > Hei,
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Vennligst rydd opp!
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Med hilsen
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Erik Ribsskog
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > PS.
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> > > > > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > > > > jeg).
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > ---------- Forwarded message ---------
> > > > > > Fra:
> > > > > > Date: søn. 10. mai 2020 kl. 23:17
> > > > > > Subject: Din registrering hos bonprix.no
> > > > > > To:
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
> > > > > >
> > > > > > Dame Herre Barn Hjem Salg
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Velkommen
> > > > > > til oss
> > > > > >
> > > > > > Kjære Erika Dåsmer Ribsskog,
> > > > > >
> > > > > > Så hyggelig at du liker bonprix. Du er nå registrert hos oss og vil ha tilgang til flere fordeler!
> > > > > >
> > > > > > Først av alt: Nå har vi lagret din e-postadresse, eribsskog@gmail.com. For sikkerhets skyld sender vi passordet ditt i en egen e-post. Hvis du skulle glemme det, klikker du bare på Glemt passord, så sender vi deg en e-post med ny informasjon.
> > > > > >
> > > > > > Nå har du tilgang til flere praktiske funksjoner:
> > > > > >
> > > > > > Raskere bestilling
> > > > > > Alt du trenger for å logge inn er din e-postadresse og ditt passord. Så er det bare å sette i gang å bestille!
> > > > > >
> > > > > > Din ønskeliste
> > > > > > Har du sett noe du liker ekstra godt? Med bare ett klikk kan du sette det på din ønskeliste slik at du ved en senere anledning lett kan finne det igjen, sammenligne eller bestille.
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Din personlige oversikt
> > > > > > Under Min konto får du full oversikt over all viktig informasjon: dine bestillinger, fakturaer og status for forsendelser.
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Har du flere spørsmål, skriv gjerne til oss via vårt kontaktskjema, eller til service@bonprix.no.
> > > > > >
> > > > > > Med vennlig hilsen
> > > > > > ditt bonprix-team
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Til nettbutikken >>
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Spørsmål & svar:
> > > > > > service@bonprix.no
> > > > > > Tlf: 21 05 57 30
> > > > > > Faks: 21 05 57 39
> > > > > >
> > > > > > Se eller shop:
> > > > > > www.bonprix.no
> > > > > > Alle priser er inkludert mva og frakt.
> > > > > >
> > > > > > Du finner oss på:
> > > > > >
> > > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > > > Haldesdorfer Straße 61
> > > > > > 22179 Hamburg
> > > > > > Tyskland
> > > > > > AG Hamburg HRB 36455
> > > > > > Representert ved:
> > > > > > Dr. Marcus Ackermann (styreleder),
> > > > > > Markus Fuchshofen, Dr. Richard Gottwald. Dr. Kai Heck, Rien Jansen
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Køpsvillkår
> > > > > > Personvern
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog@gmail.com.
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > **************************************************************************************************************
> > > > >
> > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > > Sitz der Gesellschaft: Hamburg
> > > > >
> > > > > Geschäftsführung:
> > > > > Markus Fuchshofen
> > > > > Dr. Richard Gottwald
> > > > > Dr. Kai Heck
> > > > > Rien Jansen
> > > > > Beiratsvorsitzender: Dr. Marcus Ackermann
> > > > >
> > > > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > > > >
> > > > > Adresse:
> > > > >
> > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > >
> > > > > Haldesdorfer Str. 61
> > > > > 22179 Hamburg
> > > > >
> > > > > Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
> > > > > Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten haben,
> > > > > informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail.
> > > > > Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser E-Mail ist nicht gestattet.
> > > > >
> > > > > This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
> > > > > If you are not the intended recipient (or have received the e-mail in error)
> > > > > please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying,
> > > > > disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
> > > > >
> > > > > **************************************************************************************************************
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > **************************************************************************************************************
> > > > >
> > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > > Sitz der Gesellschaft: Hamburg
> > > > >
> > > > > Geschäftsführung:
> > > > > Markus Fuchshofen
> > > > > Dr. Richard Gottwald
> > > > > Dr. Kai Heck
> > > > > Rien Jansen
> > > > > Beiratsvorsitzender: Dr. Marcus Ackermann
> > > > >
> > > > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > > > >
> > > > > Adresse:
> > > > >
> > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > >
> > > > > Haldesdorfer Str. 61
> > > > > 22179 Hamburg
> > > > >
> > > > > Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
> > > > > Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten haben,
> > > > > informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail.
> > > > > Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser E-Mail ist nicht gestattet.
> > > > >
> > > > > This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
> > > > > If you are not the intended recipient (or have received the e-mail in error)
> > > > > please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying,
> > > > > disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
> > > > >
> > > > > **************************************************************************************************************

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Action Required: Please confirm your email
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:24
Til: juridisk
Kopi: team@feedspot.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Feedspot
Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 22:52
Subject: Action Required: Please confirm your email
To:


Feedspot
eribsskog
Member since Aug, 2020
Final step...

Confirm your email address to complete your Feedspot account eribsskog@gmail.com. It's easy — just click the button below.
Confirm now
Reset Password

This email was sent to eribsskog@gmail.com. You received this email because you signed up at Feedspot.
If you did not sign up or received this email in error please click here to Unsubscribe.
Feedspot, 303 Cape Court, Mill Valley, CA 94941

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:13
Til: Miljøstein Norge AS/Kundehjelp
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det virker som at dere driver med ansvarsfraskrivelse.

Det er dere som har kontaktet meg, (og ikke omvendt).

Dere har blitt lurt av noen troll.

Og dere lager masse heft for meg, med deres uønskede mailer.

Så at dere da setter dere på bakbeina, og nekter å opplyse, om hvem trollene er.

Det hører ikke hjemme noe sted, må jeg si.

Så dere får sende dette opp, til en leder/overordnet, av noe slag.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 26. aug. 2020 kl. 23:37 skrev Miljøstein Norge AS/Kundehjelp :
Hei.

Dette har absolutt ingenting med oss å gjøre og vi kan heller ikke finne ut hvem som gjemmer seg bak en proxy IP adresse.

Om noen har stjålet din identitet må du anmelde dette til politiet så sender du de den informasjonen jeg har sendt deg. Det å sende mail med kopi til halve Norge der du klandrer oss for at noen har funnet din e-post, mobiltelefon og adresse for så å lage en bruker hos oss er definitivt ikke måten å gå frem på.

Vi kan ikke styre hvem som oppretter konto og legger inn brukeropplysninger. Det jeg kan garantere er at disse opplysningene ikke kommer fra oss. Ingen betaling er gjennomført og ingen varer er bestilt det er heller ikke lagt inn kredittkortinformasjon.

Din konto er deaktivert og det er lagt inn sletting på deg av alle persondata.

--

Fornøyd med vår kundeservice? Legg gjerne igjen en omtale på Google klikk her

Mvh.
Anders Oma
Miljøstein Norge As

Kontakt Miljøstein:
Vennligst ha referansenummer klart dersom det gjelder et tilbud, bestilling, eller leveranse.

Telefon Kundehjelp: 90273123 Telefontid 9-16 man-fre.
Hastesaker: Send SMS til: 40042407 eller svar på denne e-posten. ( Ved SMS Oppgi navn, referansenummer og kort hva det gjelder )
Erik Løvenbalk Ribsskog wrote:

Hei,

den ip-adressen sier meg ikke så mye.

Jeg har tidligere prøvd, (som privat-person), å ringe Telenor, for å vite hvem det var, som hadde, en bestemt IP-adresse.

Men det oppga de visst ikke, til privatpersoner.

Men dere som er et firma, klarer kanskje å finne ut dette, (ISP-ene opplyser kanskje om hvem trollene er, til firmaer sine IT-avdelinger eller direktører, tenker jeg).

Jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

(Dette siste har jeg lært om, at man skal skrive, på handel og kontor, i sin tid.

Så jeg får ta med om det og).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 09:11 skrev Miljøstein Norge AS/Kundehjelp :
Hei Erik.

Jeg vet ikke hva som har skjedd i denne saken men det eneste "du" har utført i vår nettbutikk er at du 12.07 klokken 15:38 har bedt om tilbud på 1. stk betongheller. Forespørselen din ble hos meg avslått da mengden er for liten til at vi kan levere. Det er ikke registrert noe kredittkort eller annen betalingsform.

Om dette ikke var deg kan jeg slette alle registrerte data som består av:

Erik Løvenbalk Ribsskog

Furulia 29

1356 Bekkestua

Norway

486 21 954

eribsskog@gmail.com

IP adressen "du" benyttet i nettbutikken var 185.220.101.152 om det kan hjelpe til sporing av de som har tatt din identitet.

Se også vedlagt skjermbilde for Shopify sin svindelandlyse av din forespørsel.

Om det er noe annet jeg kan bidra med er det bare å si fra :)

--

Fornøyd med vår kundeservice? Legg gjerne igjen en omtale på Google klikk her

Mvh.
Anders Oma
Miljøstein Norge As

Kontakt Miljøstein:
Vennligst ha referansenummer klart dersom det gjelder et tilbud, bestilling, eller leveranse.

Telefon Kundehjelp: 90273123 Telefontid 9-16 man-fre.
Hastesaker: Send SMS til: 40042407 eller svar på denne e-posten. ( Ved SMS Oppgi navn, referansenummer og kort hva det gjelder )
Erik Løvenbalk Ribsskog wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Miljøstein
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 15:32
Subject: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
To:



FORESPØRSEL MOTTATT:
REFERANSE #11569
12.07.2020

Hei Erik,

Dette er en automatisk bekreftelse på mottatt forespørsel. Da enkelte produkter kan handles direkte og andre krever manuell behandling av kundehjelp for å kunne gi et tilbud med frakt forklarer vi videre fremdrift.

Viktig!

Dersom du har registrert deg med en e-postadresse som videresendes til en annen vil du ikke få betalt tilbudet fra e-post 2. Du kan kun betale via din registrerte e-postadresse. Dette er en del av sikkerheten i nettbutikken.

UFORPLIKTENDE TILBUD
Har du bedt om uforpliktende tilbud med frakt sender vi dette i egen e-post. Normal behandlingstid er innenfor 1-2 timer. mandag-søndag.

KJØP MED KORT
Har du betalt et tilbud, eller kjøpt et produkt direkte, sender vi bekreftelse med informasjon om levering når kundehjelp har behandlet bestillingen.

Dersom du har bedt om uforpliktende tilbud og ved en feil registrert betalingskort blir transaksjonen kansellert når kundehjelp starter behandlingen av din forespørsel.

Salgs- Og leveringsbetingelser

⚠️ Spørsmål? Svar på e-posten eller kontakt oss på telefon 90273123

Miljøstein Norge As
Ravneveien 4, 3174 Revetal
Orgnr: 811620882
Tlf: 90273123 SMS: 40042407

E-post: ordre@msno.no


Copyright © 2020
https://msno.no

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ordre Vågå Is
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:07
Til: rolf stokke
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 27. aug. 2020 kl. 09:46 skrev rolf stokke :
Hei,

Ref mail.  Din ordre [Ordre #749] (23. august 2020) hos oss er slettet.

mvh

Rolf Stokke

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 06:58
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

hvis denne saken har vært, hos en overordnet.

Så vil jeg gjerne ha svar fra den nevnte overordnede.

Det virker som at dere sitter og dikter opp røverhistorier.

Dere sender meg bare rundt som en kasteball, mellom kundebehandlerne.

Det er ikke det jeg ber dere om å gjøre.

Dere får sende det opp til administrerende direktør.

Det ba jeg om, i den forrige mailen.

Og så får jeg svar fra kunderådgiver Mia.

Da er det noe tull, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 27. aug. 2020 kl. 13:31 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, igjen Erik

Henvendelsene dine har blitt tatt videre, og du har fått flere gangen samme svar tilbake.
Vi kan ikke hjelpe deg med dette!

Hos oss i likhet med mange andre er det brukt et åpent kontaktskjema, og når du publiserer e-postadressen din på bloggen kan du risikere at den blir misbrukt.
Jeg anbefaler at du henvender deg til politiet.

Ytterlige henvendelser vedrørende dette blir ikke besvart.

Ha en fin dag.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Wed, 26 Aug 2020 21:36:21 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg tror dere får sende dette lenger opp.

For du bruker jo bare fornavn.

Da er det snakk om en lav leder, (må man vel si).

Jeg liker heller ikke at du bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det blir litt klamt/over-kameratslig, (må man vel si).

Så om dere kan sende dette lenger oppover, til en direktør, eller noe lignende, (med en norsk tittel).

Jeg ønsker å vite hvem som har utgitt seg, for å være meg.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 22. jul. 2020 kl. 14:43 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har sett igjennom saken din.

Som du tidligere har blitt fortalt, er dette et kontaktskjema som personer kan fylle ut dersom de ønsker at vi skal kontakte dem.
Hva som fylles ut i skjemaet, kan ikke vi verifisere på noen måte uten å faktisk kontakte vedkommende.

Denne saken anses som avsluttet fra vår side.

Jeg ønsker deg en fin sommer videre.


Vennlig hilsen

Vidar
Teamleder
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Wed, 22 Jul 2020 06:58:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

nå ba jeg vel dere 'grauthuene', om å sende dette, til overordnet.

Kunderådgiver står det at du er.

Er det sånn, at dere liksom driter i, hva kundene skriver, hos dere?

Det virker som at dere har noen fæle nykker, (må jeg si).

Dette må jeg klage på.

Nå får dere slutte med tullet deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 15. jul. 2020 kl. 14:04 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg har undersøkt dette.

Dessverre er det ikke noe får gjort fra vår side.
Dette er ett åpent skjema, og vi kan dessverre ikke styre hva folk fyller inn i dette skjemaet.

Ytterligere henvendelser angående dette vil ikke bli besvart.

Jeg ønsker deg en fin onsdag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 14 Jul 2020 19:18:33 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

jeg har en grad i IT.

Så jeg tørr å påstå, at det er deres systemer/rutiner, som er mangelfulle, sånn at troll/jævler/kødder, bruker dere som verktøy, for post/e-post-terror.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å få vite navnene, på de som bestilt dritt/kontaktet dere, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Jeg er også litt lei av å høre på svadaen, fra dere på første linje-kundesupport, så om dere kan sende om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 12. jun. 2020 kl. 14:10 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Min kollega Anne har gitt deg en god forklaring på dette, og det er ikke noe mer vi får gjort.

Dersom e-postadressen din blir misbrukt, kan du vurdere å bytte til en annen e-postadresse.

Vi anser saken som avsluttet.

Ha det fint.


Vennlig hilsen

Mia
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Fri, 12 Jun 2020 13:23:40 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: fre. 12. jun. 2020 kl. 07:09
Subject: Re:(Saksnummer: 13588411) Bestilling og abonnement - Portering
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13588411 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




4 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter