Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. august 2021

Da han jobbet som kontorsjef i Nittedal, så fikk min morfar Johannes kritikk i lokalavisa. (Fra Varingen 8. april 1949)

kritikk 1

https://www.nb.no/items/ecc0f5dc7851e2f37e1ddb4b05719a74?page=1&searchText=ribsskog~1

PS.

Her er mer om dette:

kritikk 2

(Samme link som overfor).

PS 2.

Min morfar syntes visst at dette ble for dumt, (fra Varingen 13. april 1949):

dette blir for dumt

Mer fra bestemor Ingeborg. (Fra Sandefjords Blad 18. april 1989)

ingeborg påsken 1989

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Reklamasjon
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:26
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Maxbo kundeservice <kundeservice@maxbo.no>
Date: fre. 21. mai 2021 kl. 19:54
Subject: Re: Reklamasjon
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du kontakter oss.

Vi svarer på din henvendelse så fort vi kan i vår åpningstid som er 8-18.
Det er stor pågang inn til oss nå, og det kan oppleves noe lenger svartid. Takk for tålmodigheten.

Kanskje du finner svar på ditt spørsmål på våre tjenestesider: https://www.maxbo.no/servicetjenester
Ditt saksnummer hos oss er KH3KD9. Oppgi dette om du trenger å ta kontakt med oss angående henvendelsen.

Ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen Maxbo Kundeservice


2021-05-21 18:54 GMT+01:00 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Maxbo
Hva gjelder henvendelsen: Reklamasjon
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 91587593
Velg varehus: Maxbo Sykkylven (Idébygg)
Ordrenummer:
Din henvendelse:
Hei, prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller? Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner. Og det er visst styggdom, for karer, som meg. (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette. For noen år tilbake). Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla. Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare. Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt. Hvorfor lar nettbutikken en da bestille? Det virker rart, synes jeg. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene. Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger. (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998. Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker. Det var en slags liten 'kaviar-tube' med retinol, (et fransk merke vel). Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut. Og den varen har Vita nå slutta med. Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM). Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene. For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like. Så de parabenene er skumle, må jeg si. Så det må jeg klage på. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Skjerpings! Erik Ribsskog

MAXBO | www.maxbo.no | Org.nr. 980079872

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: HEN: 1820
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:20
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: forbrukerservice@diplom-is.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Forbrukerservice Diplom-Is <forbrukerservice@diplom-is.no>
Date: tir. 25. mai 2021 kl. 15:16
Subject: HEN: 1820
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Intern


Hei Erik,


Det er hyggelig at du tar kontakt med oss.

Er litt usikker på om denne henvendelsen var ment til oss da vi ikke driver med parabenene du nevner.

Vi har ingen is-produkter som inneholder parabener. 😊

 

Med vennlig hilsen

Forbrukerservice

Diplom-Is AS



 



**** Bemerk: Denne e-post kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis du har mottatt forsendelsen feilaktig, vennligst gi avsender beskjed og tilintetgjør forsendelsen inkl. alle evt. vedlegg uten å lese, kopiere, lagre eller offentliggjøre innholdet. Vennligst merk at TINE SA og avsender fraskriver seg ethvert ansvar for virus, og andre evt. feil ved e-posten, samt for skade eller tap som meldingen måtte medføre.

*** NOTICE: This e-mail may contain privileged or other confidential information. If you have received it by an error, please notify the sender and immediately delete the message and any attachments without reading, copying, saving or disclosing the contents. Please note that neither TINE SA nor the sender accepts any responsibility for any viruses, errors and losses incurred by this e-mail.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Hei frøken
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:13
Til: Chase Clemons <support@hey.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hi,

like I told you last month.

I want the Managing Director to reply about this.

(I want to know the name of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.

And I want to know how you plan to improve, so that something similar doesn't happen again).

Erik Ribsskog


tir. 25. mai 2021 kl. 14:35 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:
Hey Erik!

I'm Chase - Head of Support here at HEY.com. The account you listed in your email has already been cancelled.

According to our policies (https://hey.com/policies/privacy/), we do not hand over any user data without a court order. In this case, we wouldn't even be able to produce any directly actionable data regardless, since the user did not supply their real name or any other identifying information. So it wouldn't be much use anyway.

But if this incident becomes part of a criminal investigation, launched by authorities in your home country, then they can submit a court order to their American counterparts, and we can act upon that. Again, we don't have any identifying information on the user, except the IP address, which you'd also need a court order to pursue a reveal through their ISP, if they happened to use a home account that can be traced in such a way (it's very likely they did not, and instead used a VPN, in which case you will not be able to get anything there either).

I know this is frustrating. The internet is a double-edged sword.

If you face any future harassment from users on HEY that violates our use restrictions, please do reach out again, and we will investigate/cancel the account again.

Chase | he/him | Basecamp.com & HEY.com Head of Support 👋
{#HS:1523031788-7614168#}
On Mon, May 24, 2021 at 2:58 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The HEY Team <support@hey.com>
Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 07:10
Subject: Verify your HEY backup email
To: <e.ribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Hey there,

This is to confirm that e.ribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com is the email you want to use for backup on your grisepuler.250770(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that's where we'll email a reset link.

You must hit the link below to confirm that you received this email.

Yes, use this email for backup

Have questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.

If you're not Grisepuleren Erik Løvenbalk Ribsskog or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.


On Mon, May 24, 2021 at 2:54 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

like I've earlier told your collegue Kristin Aardsma.

I want a superior to have a look at this.

(I want to know who has ordered this, in my name.

And I want to know how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog

søn. 14. feb. 2021 kl. 22:36 skrev Marcia B <support@hey.com>:

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din sag I-210524-032 vedr. Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️ er blevet lukket.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:06
Til: kundeservice@skoringen.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 25. mai 2021 kl. 12:23 skrev <kundeservice@skoringen.com>:
"25-05-2021 12:23 Elisabeth Christiansen: Hei Erik,

Takk for e-posten din.
Jeg beklager å høre.
Vi avbestiller bestillingen som er en gratis babypakke.

Ha en fin dag videre😊"


Med venlig hilsen
Elisabeth Christiansen
Skoringen Kundeservice

Kort beskrivelse:
Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
Problembeskrivelse:
24-05-2021 22:28 webshop_sko: Afsender: eribsskog@gmail.com
Dato sendt: 24-05-2021 22:27
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
CC: kundeservice@skoringen.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Skoringen <kundeservice@skoringen.no>
Date: lør. 27. feb. 2021 kl. 10:02
Subject: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
To: <eribsskog@gmail.com>

... og det er bare å glede seg!

[https://click.mail.skoringen.dk/open.aspx?ffcb10-feee11767d610d-fe5d157571670279761c-fe37117075640475761478-ff991072-fe5f15797464027a7611-ff2c15707c6d&d=500005&bmt=0]



[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/5c81ebfe-d30d-4073-b886-5bca58d7abd2.png]



FINN BUTIK  DAME
[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]
MENN
[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]
BARN
[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]



Ordren din er klar til henting hos Skoringen, Alta

[https://skoringen.s1.umbraco.io/media/2361/cc_step-2_order-ready-for-pickup_desktop_no.jpg]

[https://skoringen.s1.umbraco.io/media/2362/cc_step-2_order-ready-for-pickup_mobile_no.jpg]



Ordrenummer:  91415459
Betalingsmetode:
Transaksjonsnummer:  84081864
Ordredato:  26/02/2021 21:35
Transaksjonsvaluta:
Status:  Klar til henting

Vare Antall Beløp ()

[]

No name Babypakke
(Str: 16)
9599909901_3
1   1.00

I alt:  1.00
Heraf moms:  0.20

Faktureringsadresse:
Erika

Norge
45884952
eribsskog@gmail.com

Klikk & Hent
Skoringen, Alta

Telefon:

Hei, Erika

Vi har nettopp pakket ordren din, og du kan nå hente skoene hos Skoringen, Alta.

Har du bestilt flere sko til henting? Dersom vi ikke har kunnet levere hele ordren din, fremgår dette av oversikten ovenfor.

Vi gleder oss til å se deg i butikken!

Vennlig hilsen
Skoringen kundeservice


Åpningstider

Lørdag

Søndag

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

27.feb.

28.feb.

1.mar.

2.mar.

3.mar.

4.mar.

5.mar.

10:00-18:00

Stengt

10:00-20:00

10:00-20:00

10:00-20:00

10:00-20:00

10:00-20:00

[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/8aac68b1-5e74-4b72-9d4a-ba5739101aa6.png]



[https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/38dbb667-2249-4d2c-89f0-045dda2ea48f.png]

[https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/5cbc2588-4aa2-46c4-ade9-9465076986da.png]

[https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/7921f395-fa4d-43f4-b716-007e032acf6c.png]

[https://gallery.mailchimp.com/bff7f1454a75ff678f1b8e30b/images/f05ddb70-81de-46ed-8d43-c31e41a76dda.png]




[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/6104e80b-a5fa-4d90-aab7-45b86b65ed80.png]

Gratis levering
[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/b4d09c14-69b7-426f-ac71-99b789e23d15.png]

Gratis bytting i butik
[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/d6671026-6fb8-4897-9574-2f392c66ead9.png]

14 dages returret


Shoe-d-vision Norge - Org. nr. 912 904 881 MVA - Thomasdalen 11 - N-2818 Gjøvik - skoringen.no


Se e-posten i din nettleser

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registreringssøknad for 22222222
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 04:56
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>
Date: fre. 27. aug. 2021 kl. 07:19
Subject: Registreringssøknad for 22222222
To: ERIK PSYKOSEJENTA RIBSSKOG <eribsskog+psykosejenta@gmail.com>


Hei!

Du kan nå bestille mat via internett på vår web-side http://www.22222222.no.

Brukernavn: 90182413
PIN-kode: (Sensurert av johncons-blogg)

PIN-koden er privat og kan ikke overdras. Informasjonen du har oppgitt i registreringen vil kun bli brukt for å betjene deg på en effektiv og sikker måte. Lykke til og takk for at du velger Pizza & Kina Expressen!

Mvh. Salgskontoret

Mer fra YouTube





Enda mer fra Facebook

mer fra facebook bestefar johannes

Mer fra Facebook

facebook nevlunghavn folk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter