Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. februar 2022

Jeg sendte en e-post til Telio

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371656191] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2022 kl. 20:11
Til: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 15. februar. (Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har sagt fra om til dere tidligere, så er det noen nett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 21. nov. 2021 kl. 23:36
Subject: Klage/Fwd: [Ticket#371656191] Din melding er mottatt av Telio
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, <firmapost@nkom.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, <noss@deloitte.no>, post <post@finkn.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <abuse@telia.com>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <kredittsjekk@nextgentel.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <nextgentel.no@servicemail.recheckit.com>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: tor. 26. aug. 2021 kl. 19:10
Subject: [Ticket#371656191] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+lail-ni@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371656191 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Jeg bestiller herved 5 liter mobilt bredbånd.

Mvh
Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen Ribsskog
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
Tlf 91587593


Saksnummer: 371656191


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371656191. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Jeg bestiller herved 5 liter mobilt bredbånd.

Mvh
Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen Ribsskog
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
Tlf 91587593


Saksnummer: 371656191

 

IMG_20220223_0001 paint.jpg
679K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220223_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Telio

IMG_20220223_0001 paint

Fler mobilbilder. (9. - 20. oktober)

johncons-blogg har nå mer enn fem millioner sidevisninger (ifølge StatCounter). Ikke dårlig

fem millioner

PS.

Nå er det sånn.

At StatCounter sine blooking-cookies, ikke alltid virker like bra.

Så noen av sidevisningene er nok mine egne, (fra når jeg jobber med bloggen osv.).

Så det virkelige tallet er nok litt lavere.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Verify your OnMail recovery email
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2022 kl. 01:44
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: security@onmail.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: OnMail <security@onmail.com>
Date: tor. 7. okt. 2021 kl. 18:28
Subject: Verify your OnMail recovery email
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Erik, please verify your recovery email
Your recovery method is used to reach you in case you accidentally get locked out of your OnMail account. This verification link is only valid for 24 hours.

Verify Email
www.onmail.com

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kode for e-postbekreftelse for Elkjøp Norge AS-konto
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2022 kl. 01:38
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: msonlineservicesteam@microsoftonline.com, elkjop@email.elkjop.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Microsoft på vegne av Elkjøp Norge AS <msonlineservicesteam@microsoftonline.com>
Date: tor. 7. okt. 2021 kl. 21:12
Subject: Kode for e-postbekreftelse for Elkjøp Norge AS-konto
To: <eribsskog@gmail.com>


 
Bekreft e-postadressen din
 
 
Takk for at du bekreftet eribsskog@gmail.com-kontoen din!

Koden din er: (Sladdet av johncons-blogg)


Med vennlig hilsen
Elkjøp Norge AS
 
 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2022 kl. 01:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kunde@bodoenergi.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, kundesenter.no@lowell.com, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kunde@bodoenergi.no>
Date: man. 21. feb. 2022 kl. 20:09
Subject: Kvittering for levert skjema: Bestilling av strøm
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for du har valgt oss som din kraftleverandør!
Vedlagt finner du kopi på din bestilling av strøm. Det tar ca 3 dager fra bestillingstidspunktet til strømavtalen aktiveres i vårt system. Når avtalen trer i kraft vil du motta en ny e-post med ditt kundenummer og annen relevant kundedata.

Med vennlig hilsen Bodø Energi Kraftsalg

Skjema: Bestilling av strøm hos Bodø Energi Kraftsalg - velkommen!
Tidspunkt levert: 21.02.2022 20:08
Ditt referansenr: 139148

Mobiltelefon (Sladdet av johncons-blogg)
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Fødselsnummer (11 siffer) 250770*****
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnummer (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Strømavtale Glimtstrøm

(Sladdet av johncons-blogg)

(Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
MålepunktID: (Sladdet av johncons-blogg)
MeterNo: (Sladdet av johncons-blogg)
Grid owner: (Sladdet av johncons-blogg)
Bekreftet
Avlesedato 21.02.2022
Skal faktura sendes til annen adresse? NEI
Ønsker du å motta faktura på e-post? Velger du e-postfaktura slipper du et miljøgebyr på 49 kr. NEI
E-post for faktura eribsskog@gmail.com
Jeg er opptatt av bærekraft og ønsker at forbruket mitt skal være av 100% fornybar kraft produsert av nordnorsk vannkraft for kr 49,- pr mnd. JA
Jeg bekrefter at kraftleveranse skal påbegynne før angrerettsfristen utløper (14 dager). Bekreftet
Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Bekreftet
Oppgi e-postadresse for få tilsendt kvittering for levert skjema eribsskog@gmail.com
Jeg aksepterer å bli kontaktet via telefon NEI
Jeg aksepterer å bli kontaktet via SMS JA
Jeg aksepterer å motta e-post fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta brev fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Jeg aksepterer å motta Push-melding i Appen fra Bodø Energi Kraftsalg JA
Med vennlig hilsen

Bodø Energi Kraftsalg

Har du spørsmål?

Kontakt oss på tlf: 755 45 100

eller send oss e-post til: kunde@bodoenergi.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter