Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. februar 2021

Mer fra Facebook

hytte greier i trysil facebook

PS.

Her er mer om dette:

facebook hytte i trysil 2

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 23:25
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Luxplus.no" <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, dk@allunite.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>
Date: man. 7. des. 2020 kl. 16:59
Subject: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ...
To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Hej Erika

Din henvendelse til vår kundeservice "Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt ..." er nå avsluttet.
Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.


Vil du hjelpe oss til å bli bedre?
Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:

Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds



Oppsummering av din henvendelse:

Erika Løvenbalk Ribsskog

Dec 7, 2020, 15:55 GMT+1

This is a follow-up to your previous request #602923 "Re: Svar: Klage/Fwd: Takk f..."

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen.

Jeg ønsker også noen sparket der, for at dere kaller meg 'Erika', i hver bidige mail.

Helvetes tullinger).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 3. nov. 2020 kl. 08:55 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:

Med vennlig hilsen
Luxplus.no kundeservice

Og enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Anmodning om å slette dialog fra bloggen din
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 22:53
Til: Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>
Kopi: contact@kpmg.no, rubrecht@centaur-group.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, parquesreunidos.com@grpr.com, development@grpr.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere skal tjene kundene/borgerne.

Der skal ikke komme her og komme her.

Dette ligner ikke grisen.

Så dette må jeg klage på.

Jeg å ønsker å heller få svar fra adm. dir. om dette, (som opplyst om tidligere).

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli opplyst om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 14:59 skrev Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>:
Hei

Du publiserer korrespondanse med personopplysninger av våre ansatte derfor ber vi deg fjerne dette.

Vi har tidligere forklart at det ikke er mulig å spore opphavsperson dersom noen legger inn falske opplysninger i kontaktskjemaet hos oss.

Undertegnede er ansvarlig i Tusenfryd for disse områdene derfor er det ikke relevant å be andre svare.

 

 

Mvh Erik Røhne Andersen

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: mandag 7. desember 2020 14:45
Til: Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; parquesreunidos.com@grpr.com; development@grpr.com; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com
Emne: Re: Anmodning om å slette dialog fra bloggen din

 

Hei,

nå får dere roe ned egget, som de sier.

Dette er det latterligste jeg noen gang har hørt.

Personvern gjelder for mennesker, og ikke for firmaer/organisasjoner.

Dere får heller ta dere sammen, og finne navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.

Jeg ønsker også å heller få svar fra administrerende direktør om dette, (og ikke fra en 'klovn', i markedsføringsavdelingen).

Drifts-avdelingen er nok den riktige avdelingen for dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

man. 7. des. 2020 kl. 14:23 skrev Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>:

Hei

Undertegnede er gjort oppmerksom på at du har publisert maildialogen du har hatt med oss tidligere i sommer.

 

Vi anser saken for avsluttet fra våres side og vi forventer også at du sletter all dialog du har hatt med oss fra din blogg.

Ingen i Tusenfryd har på noe tidspunkt blitt informert om eller akseptert at dette ble publisert i din blogg.

I henhold til personvernforordningen artikkel 17 forventer vi at du sletter dette umiddelbart – og senest innen tirsdag 10. november.

 

 

Med frydefull hilsen / With best regards

Erik Røhne Andersen

Markedssjef/Marketing Manager

erik@tusenfryd.no

 



 

TusenFryd AS, Fryds vei 25, N-1407 Vinterbro

Sentralbord/switchboard: +47 64976497
Dir.: +47 64 97 64 04 Mobil/cell.: +47 92 26 77 88

www.tusenfryd.no

 

  Følg oss på Facebook! www.facebook.com/tusenfryd

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 22:34
Til: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>
Kopi: emma.thorogood@uk.pwc.com, info@bonnierfastigheter.se, carl.bonnier@bonnierbroadcasting.com, ks@bonnier.dk, kundeservice@bladcentralen.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, Fragor@bonnier.dk, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Persondata Mailbox <persondata@bonnier.dk>, "Christine Lundberg Høst (NO)" <christine.host@pwc.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

ja jeg skjønner at dette er vanskelig for dere.

Jeg har sendt dere mer enn hundre mailer nå, det siste året.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

Så her må dere skjerpe dere.

Ei direktør-dame ved navn Josefine Reinhart, sa at hu skulle rydde opp i dette, (for bortimot et år siden).

Så dere vanlige medarbeiderne får la henne rydde opp i dette, og ikke være som noen primadonnaer.

Det er en skam at dere sender meg rundt som en kasteball, på den måten som dere gjør.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli opplyst om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg liker heller ikke, at der bruker fornavnet mitt, i hilsenen.

Det synes jeg, at blir, som noe klamme og 'over-duse' hippie-greier.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


man. 7. des. 2020 kl. 14:49 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:
Hej Erik,

jag makulerar abonnemanget samt kostnaden samt spärrar dina uppgifter i systemet men det är svårt för oss om någon beställer i ett annat namn och justerar lite i namn/adress. 


Med vänliga hälsningar

Jacob Holgersson

Customer Service Coordinator 








Den sön 6 dec. 2020 kl 09:41 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura, fra 18. november.

(Se vedlegg).

Nå har jeg ikke tall på, hvor mange ganger jeg har sagt fra til dere.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og der har mange ganger lovet, å slutte med dette tullet.

Men det bare fortsetter og fortsetter.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 28. sep. 2020 kl. 08:16
Subject: Klage/Fwd: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <bonnierpublications@bonnier.dk>, <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, <cecilie@mediafy.com>, <josefin@mediafy.com>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Illustrert Vitenskap <No-reply@illvit.no>
Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 08:05
Subject: Velkommen til Illustrert Vitenskap
To: <eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com>



Velkommen til din nye verden av viten

Du har nå aktivert ditt abonnement og har fri tilgang til Nordens største tjeneste for den seriøst nysgjerrige – Illustrert Vitenskap.

Husk at ditt abonnement på Illustrert Vitenskap også gir deg adgang til vårt digitale univers. I forbindelse med din aktivering sender vi dine brukeropplysninger.

Ditt brukernavn er: eribsskog+snarttvangsinnlagt@gmail.com

Hva har jeg tilgang til? Ditt Illustrert Vitenskap abonnement gir deg adgang til alt innhold på vår hjemmeside illvit.no

Som noe helt nytt gir ditt abonnement også tilgang til Illustrert Vitenskaps app.

Android-app

iOS-app

Hva er passordet mitt? Fikk du ikke opprettet passord, eller er du i tvil om hva ditt passord er, kan du opprette det her.

OBS: Har du kjøpt et gavekort, kan du bare se bort fra denne e-posten.

God fornøyelse!

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Saksnummer [16896] - Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 22:10

Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



man. 7. des. 2020 kl. 14:02 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:

Hei Erik,




Jeg forsøkte å ringe deg, men dessverre uten hell.




Vi mottok denne bestillingen via vår nettside den 05.12.20. Jeg forstår det slik av din e-post at du ikke har bestilt denne 


avtalen. Det innebærer at noen bruker dine opplysninger, og det er derfor fint at du tar dette videre.


Jeg skal selvfølgelig kansellere avtalen med det samme.




Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. 




Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen

Nina Berg



Kunderådgiver

NorgesEnergi AS

Tlf 38 10 00 80


Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand

Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand

www.norgesenergi.no



<eribsskog@gmail.com>


December 6th, 2020 08:49


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>

Date: lør. 5. des. 2020 kl. 13:52

Subject: Erik, velkommen til oss!

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



 

 

Vis i nettleser

 

NorgesEnergi logo


 

Velkommen til oss, Erik!


 

Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Vi er kjempeglade for at du har valgt oss i stikkontakten, og som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg! 



Nå får du billig strøm

Med Strøm til lavpris får du en spotprisavtale, som ifølge Statistisk sentralbyrå har vært den billigste avtaleformen i over 10 år. Det betyr at du kan slappe av og fokusere på det som gir deg god energi!


Strømavtalen koster kun 27 kr/md.+ 3,49 øre/kWh - inkludert lovpålagte elsertifikater.


   


  

 

Hva skjer nå? 


 

Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 


Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Fakturaadresse: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefon: 92140215

 Forutsatt at informasjonen i bestillingen din er riktig vil vi overta strømleveransen innen 2-3 uker, dersom ikke annet er avtalt. Ser du noen feil, ta gjerne kontakt. 


For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.


 

 

Husk å opprette eFaktura!


 

Strømavtalen krever eFaktura som betalingsmåte. Etter at du har mottatt første faktura, oppretter du eFaktura enkelt på Min side eller klikker på lenken under. Oppretter du ikke eFaktura innen 60 dager blir du flyttet over til strømavtalen Strøm til spotpris, som ikke krever digital betaling.



Opprett eFaktura

 


 

 


 

Folk flest velger NorgesEnergi!


 

De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.* 


Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Vi håper likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.


Mer enn bare billig strøm!

Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler.


*Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020


 

 

 


 

Ta i bruk Min side


 

Her kan du lese mer om strømavtalen din, se avtalevilkår, se dine fakturaer, få full oversikt over strømforbruket ditt og mye mer. Første gang du logger inn på Min side, må du opprette ny bruker. 


Logg inn på Min side

 


 

Vi matcher prisen!


 

Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. 



Les mer om prismatch

 

 

Vi hjelper deg gjerne

Vi ønsker at du skal være fornøyd! Ser du noe vi kan bli bedre på eller lurer du på noe? Ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Følg oss på Facebook, der svarer vi også på spørsmål fra våre kunder. 


Ha en energisk dag! 


Hilsen alle oss i NorgesEnergi


Angreskjema

 

 

Slik kan du komme i kontakt med oss


 

Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.

 

Send e-post

 

Facebook

 

 

Selvbetjening på Min side


 

På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!

 

Gå til Min side

 

NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no

 

 


Mer fra YouTube







Jeg sendte en e-post til Qliro

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 12:29
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg viser til Deres faktura fra 26. januar, (se vedlegg).

Dette har jeg informert dere om mange ganger tidligere.

Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Så det ville vært bra, om dere hos Qliro, kunne slutte å drukne meg, i dere åndsvake regninger og mailer.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til deres direktør Westerdahl, (fra Hennes og Mauritz), eller deres russiske eier Gagarin, (eller hva han het).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (og de forrige forsendelsene), i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 13. jan. 2021 kl. 02:42
Subject: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Cc: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, <newsletter@email.cdon.com>, <finansinspektionen@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, <sikkerhetssporsmal@klarna.no>, <abuse@telia.com>, <caytana.baguion@klarna.com>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, <post@kghav.com>, <stina.westerstad@babybjorn.com>, <Christian.Kjaergaard@maersk.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

jeg viser til Deres faktura fra 29. desember.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Som jeg har forklart dere mange ganger tidligere.

Så er det noen jævler/troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet.

Så det er nok det som her skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Hvor mange ganger må jeg forklare dette?

Har dere møkk i øra?

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sjekka postkassa på mandag ettermiddag.

Men da var den tom.

Men mandag var postdag, (de leverer posten annenhver dag nå).

Så dette brevet må jeg ha fått nærmere kveldinga, på mandagen.

Så jeg må si at jeg fikk det, på tirsdagen.

Og så er forfallsdatoen på onsdagen.

Da lurer jeg på om Hitler har gjenoppstått og at nå skriver fakturaene til CDON.

For så kort forfallsfrist ligner ikke grisen, vil jeg si.

Så jeg sender om dette til hu tidligere H&M-direktør-dama, (Westerstad), som nå jobber i deres konsern.

(Fant jeg ut når jeg søkte på nettet.

For kommunistene på gølvet hos dere, de bare sender meg rundt som en kasteball.

Og de nekter å sende om dette til Qliro Group, (nå Nelly Group), siden at dette 'kasteball-greiene' foregår mellom deres to under-avdelinger/datter-selskap CDON og Qliro.

Og det er en helvetes papirmølle, som jeg må drive med, enda jeg aldri har kontaktet dere om noe som helst, og langt mindre bestilt noe fra dere.

På brevene/mailene deres, så står det 'Nordea' her og der nå.

Men på Wikipedia så står det at dere er eiet av Kinnevik.

Og at deres administrerende direktør heter Georgi Ganev.

Hva slags navn det nå skal være.

Det høres litt russisk-klingene ut.

(For å si det sånn).

Dere får sende det til han russiske direktøren deres dere og da.

(Klarna har jo også en russisk direktør).

Så kanskje han kan rydde opp i de elendige rutinene deres.

(Nordea har jeg klaget til Finansklagdenemda om tidligere, rundt 2007, blant annet).

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 1. nov. 2020 kl. 21:32
Subject: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, <newsletter@email.cdon.com>, <finansinspektionen@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, <sikkerhetssporsmal@klarna.no>


Hei,

jeg viser til Deres faktura/purring fra 19. oktober, (se vedlegg).

Dette er det samme, som forrige gang.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og jeg har sendt dere flere titalls mailer om dette nå.

Så dere får ta tak i dette, og rydde opp, i deres rutiner, osv.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 13:57
Subject: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: <kundeservice@qliro.com>
Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura/purring fra 24. september, (se vedlegg).

Jeg gjentar at dette ikke er noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/troll/pøbler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Dette har jeg også sendt til dere, (og deres samarbeidspartner CDON), om tidligere.

Det er heller ikke riktig, at dette er snakk om, en uavhentet forsendelse, (som det står på deres faktura/purring).

Jeg sendte pakken tilbake selv, og skrev på den: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender'.

Så her får dere kjøpe dere briller.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 30. aug. 2020 kl. 23:46
Subject: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: <customerservice@cdon.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.

(Se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

(Jeg sender all dritten i retur.

Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50
Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: <customerservice@cdon.com>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <customerservice@cdon.com>
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24
Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Hei Erik,

Takk for at du kontakter CDON.
Vi besvarer vanligvis på saken din innen 24 timer.



Har du ytterligere informasjon å legge til, kan du besvare denne mailen.

Erik Løvenbalk Ribsskog

11. apr., 22:24 CEST

Type av ærende: Andre spørsmål
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Fritekst fra kunde:
Jeg bare lurer! Selger dere dyreporno? ( SÅ sånn er det )

Får jeg elsker å se en dritt stor heste pikk blir lekt med ( Bare noe jeg lurte på )

Så sånn er det

Bare noe jeg lurte på

Men men

MvH Erik Dyreporno Greven Ribsskog

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
[93RQW9-QL70]

IMG_20210208_0001 paint.jpg
642K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20210208_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Qliro

IMG_20210208_0001 paint

Mer fra Facebook

bjørnar gjøstøl facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

gjøstøl facebook 2

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestilling hos Dugnadsmarked
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 11:13
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@dugnadsmarked.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Sædslurper Ribsskog <post@dugnadsmarked.no>
Date: søn. 7. feb. 2021 kl. 23:51
Subject: Bestilling hos Dugnadsmarked
To: <eribsskog@gmail.com>


--- Bestilling av Nicky toalettpapir ---

50

--- Fult navn ---

Erik Sædslurper Ribsskog

--- Leveringsaddresse ---

(Sensurert av johncons-blogg)

--- Telefon ---

96853024

--- E-post til mottaker ---

eribsskog@gmail.com

--- Postnummer ---

(Sensurert av johncons-blogg)

--- Sted ---

Bekkestua

--- Vilkår og betingelser ---

Jeg har lest og godkjenner betingelser

--- Hvem har dere snakket med? ---

Annen

--- Hvor fant dere oss? ---

Annen

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Norgesbriketten - viktig info og ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 11:08
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@norgesbriketten.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norgesbriketten.no <post@norgesbriketten.no>
Date: man. 8. feb. 2021 kl. 00:05
Subject: Norgesbriketten - viktig info og ordrebekreftelse
To: <eribsskog@gmail.com>


Tusen takk for din bestilling! OBS: vennligst sørg for å være tilgjengelig på telefon de neste virkedagene...
Hei Erik Sædslurper,

Bare for å informere deg — din ordre #10919 er mottatt, og behandles nå:

Straks forsendelsen er klar for transport sendes sporingsnummer på e-post til mottaker av varer.

VIKTIG OM LEVERING! Mottaker må være tilgjengelig på telefon i virkedager fra bestillingen sendes ut til varene er levert. Mottaker blir oppringt av sjåfør når varene har ankommet siste terminal og sjåføren setter opp kjøreruten sin. Da kan mottaker be om levering tidlig, midt eller sent på dagen. Dersom levering ikke passer på utkjøringsdagen er det bare å gi beskjed til sjåføren om dette, samt avtale ny dag for levering dere imellom.

Om faktura/betaling: det er ingenting du trenger å betale nå! Vi sender faktura på e-post etter at varene har blitt levert. Fakturaen har en betalingsfrist på 30 dager fra leveringsdato.

[Ordre #10919] (8. februar 2021)
Produkt Antall Pris
Norgesbriketten. 320 stk. tennbriketter i hver eske 50 5.000,00kr
Tusen takk for din bestilling!

Delsum: 5.000,00kr
Frakt: 750,00kr via Fastpris (øk til 100 esker eller mer for å få gratis frakt)
Betalingsmetode: Vi sender faktura på e-post når varene er levert. 30 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.
Totalt: 5.750,00kr (inkl. 1.150,00kr MVA)
Navn på gruppe, klasse eller lag: Blakstadhomsene

Fakturaadresse
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
(Sensurert av johncons-blogg)
96853024
eribsskog@gmail.com
Leveringsadresse
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
(Sensurert av johncons-blogg)
Takk for at du bruker norgesbriketten.no!

Norgesbriketten 

Her kan man se, at min far, (og hans firma Strømm Trevare), faktisk kjøpte en hyttetomt, i Trysil, i sin tid

hyttetomt 2

PS.

Jeg var faktisk med på visningen/befaringen, når det gjaldt denne hyttetomta, (i Trysil).

Min far dro opp dit, sammen med en kamerat, (muligens Viggo Engebretsen, fra Berger/Groruddalen).

(Jeg lurer på om vi kjørte en blå Mercedes 230E, som min far kjøpte ny fra Tyskland.

Eller om det var bilen min far hadde før det igjen.

En amerikansk Ford-stasjonsvogn, ('flak'), som min far hadde to av, rett etter hverandre, (begge ble kjøpt nye, på 70/80-tallet, og den ene var en Ford Lincoln Continental, mener jeg å huske)).

Og på veien tilbake, så maste jeg meg til, at vi skulle stoppe, i Elverum.

(Det var ikke så artig, i Trysil.

Vi møtte et voksent/middelaldrende ektepar, (mens vi gikk fra bilen til tomta).

Og gubben hadde en slags hatt, med masse pins/merker i.

Husker jeg).

Og så kjøpte jeg en milkshake, på Domus, (Forbrukersamvirket/Coop sin tidligere varehus-kjede), i andre etasje der.

Men melka var gammel/råtten.

Så min far måtte stoppe, utafor Terningmoen, (hvor jeg cirka ti år seinere avtjente førstegangstjenesten).

Og så spøy jeg, som en gris, ikke så langt unna vaktbua, vel.

(Noe sånt).

Og min far fikk vel aldri bygd noe hytte der, (såvidt meg bekjent).

Men mens jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool, så kontaktet min yngre fetter Ove meg, på Facebook.

Og da var det visst sånn, at hans far Runar, (min fars yngste bror), hadde en hytte, i Trysil, som min far og hans brødre/nevøer var samlet på.

(Og sa skrev Ove, at jeg var: 'En persona non gratia'.

Noe sånt).

Men om det var snakk om den samme hyttetomta.

Det tror jeg ikke.

For jeg mener at jeg så på 'Bokhylla', her om dagen, at min far, (og hans firma Strømm Trevare, som han eide sammen med sin nest yngste bror Håkon), solgte den hyttetomta, til noen utafor slekta.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om tomtesalg


PS 3.

At det aktuelle hyttefeltet, (i Trysil), het Ryskdalen, (som man kan se på det øverste skjermbildet).

Det fikk jeg ikke helt med meg, på 80-tallet.

Så det ble kanskje ikke nevnt, (i bilen).

Hm.

Det var kanskje litt rart, (og muligens noe slags tull), at min far, (som vel er anti-kommunist), ville ha hyttetomt der.

For det navnet, (Ryskdalen), høres jo litt skummelt/russisk ut.

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter