Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. juli 2021

Mer fra Facebook

østbye facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

facebook østbye 2

PS 2.

Enda mer om dette:

østbye facebook 3

Det er hu her som har sendt meg tulle-mail, (må man vel kalle det), om lagerbod-saken min

tulle mail om lagerbod sak

Min morfars onkel Asbjørn Dørumsgaard har visst skrevet reisebrev fra Oppdal, (hvor min tippoldefar Arnt Olsen Dørumsgaard var fra). Fra Romerike 24. juli 1920

reisebrev 1 1

https://www.nb.no/items/39fa91450ba112f50e33d746ccebe338?page=0&searchText=%22under%20dovres%20hvite%20tinder%22

PS 2.

Her er mer om dette:

reisebrev 1 2

(Samme link som overfor).

PS 3.

Her er del II, (fra Romerike 29. juli 1920):

leserbrev 2 2

https://www.nb.no/items/ace3befbdf0e64cd57cb0dfa14983b97?page=0&searchText=%22under%20dovres%20hvite%20tinder%22

PS 4.

Her er mer om dette:

leserbrev 2 del 2

(Samme link som overfor).

PS 5.

Her er del III, (fra Romerike 7. august 1920):

reisebrev 3 1

https://www.nb.no/items/a6766cd999f7a50177da410a9266358c?page=1&searchText=%22under%20dovres%20hvite%20tinder%22

PS 6.

Her er mer om dette:

reisebrev 3 2

(Samme link som overfor).

PS 7.

Her er del IV, (fra Romerike 14. august 1920):

reisebrev 4 1

Mer fra Bærum

På tirsdag så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Kommunen, (eller om det er Arne Olav Lund), må bytte ut trafikkmarkørene sine:

IMG_20210706_200655

PS 2.

Hos Meny lå det mye rart på gulvet:

IMG_20210706_201301

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20210706_201306

PS 4.

Jeg har tidligere lurt på hvorfor det har stått: 'BANAN LV' osv., på Meny sine plakater.

Og LV betyr visst: 'Løsvekt'.

(Tenker jeg, når jeg ser plakaten overfor).

Men jeg tror at folk, (i Norge), er vant til, at bananer som 'default', ikke selges i pakker/poser.

Og de burde kanskje heller skrive: 'Løsvekt', (istedet for: 'LV').

Når de bare skriver: 'LV', så det blir det som noe russisk/øst-europeisk.

(Må man vel si).

Her er det en eller annen idiot, på Meny sitt hovedkontor, som har fått en fiks ide, når de skriver 'LV', (som en slags rar/uforståelig forkortelse), på pris-plakatene sine.

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Forkortelsen 'LV' brukes visst som regel om 'love', (og alt annet enn 'løsvekt'), ifølge et norsk ordbok-nettsted:

lv betyr love


PS 6.

Universalkluter hadde de ikke trukket fram, siden Ålesund brant, sånn at folk måtte stå med rumpa si i været, (og be til Mekka liksom), for å fiske fram en pakke, (fra nederste hylle):

IMG_20210706_201550

PS 7.

Her er mer om dette:

IMG_20210706_201601

PS 8.

Meny hadde ikke tømt søpla si siden Ålesund brant:

IMG_20210706_202032

PS 9.

Her er mer om dette:

IMG_20210706_202418

PS 10.

Enda mer om dette:

IMG_20210706_202422

PS 11.

Bekkestua Senter hadde heller ikke tømt søpla si:

IMG_20210706_202439

PS 12.

Det stod på en plakat at rulletrappa var i ustand, (selv om det så ut som, at begge båndene virka):

IMG_20210706_202441

PS 13.

Her er mer om dette:

IMG_20210706_202447

PS 14.

På Extra var det rot/kaos:

IMG_20210706_202942

PS 15.

Extra var utsolgt for den billigste colaen, (av merket Xtra):

IMG_20210706_203142

PS 16.

Man kan også se, på den nederste hylla, at det er lenge siden at de har vaska, (det er masse flekker, foran Solo Super, eller hva den brusen heter).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 17.

Fanta-flaskene var fortsatt 'mongo' stabla:

IMG_20210706_203204

PS 18.

Her var det også rot:

IMG_20210706_203310

PS 19.

Sjokoladekjeksene med sjokolinser, (som var på tilbud, for X antall uker siden), var igjen utsolgt:

IMG_20210706_203357

PS 20.

Jeg måtte gå på 'skattejakt', i noen esker som stod der, for å finne de:

IMG_20210706_203421

PS 21.

Her er mer om dette:

IMG_20210706_203440

PS 22.

Enda mer om dette:

IMG_20210706_203454

PS 23.

Mer rot/kaos:

IMG_20210706_203557

PS 24.

Enda mer rot/kaos:

IMG_20210706_203724

PS 25.

På fredag så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum igjen, (for å handle), og da møtte jeg noen som visst eide fortauet, (så jeg måtte gå over til den andre sida av veien):

IMG_20210709_140831

PS 26.

På Meny så hadde de satt en pall med frysevarer, like ved det pizza-slaget, som jeg pleier å kjøpe.

Og da jeg skulle ta ut den varen, av fryseren.

Så dukka det opp, en kjempesvær Meny-medarbeider.

Og han begynte å romstere med eskene på pallen.

Som om jeg var usynlig, (eller noe lignende).

Og jeg stod jo like ved pallen.

Så dette ble som en ekkel og klam opplevelse, (må jeg si).

(Siden at han Meny-ansatte liksom elga, da.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 27.

Her er mer om dette:

IMG_20210709_142140

PS 28.

Enda mer om dette:

IMG_20210709_142229

PS 29.

Disse tannbørstene har manglet prismerking i mange uker/måneder, (noe jeg også har blogget om tidligere):

IMG_20210709_142411

PS 30.

Jeg syntes ikke at det virka noe fristende å gå bort til selvbetjeningsavdelingen, når de hadde en ansatt, (som virka keitete), stående der, (noe de aldri/sjelden pleier å ha):

IMG_20210709_142546

PS 31.

De var fortsatt utsolgt for den billigste colaen på Extra:

IMG_20210709_143736

PS 32.

Handlevogna på Meny hadde dårlige hjul:

IMG_20210709_191139

PS 33.

På bildet overfor.

Så kan man se, at jeg bare har en reserve-lyspære, (fra Ikea eller noe lignende), hjemme nå.

Men tidligere så var det sånn, at en lyspære kanskje kosta, noe sånt, som 5-10 kroner.

Men jeg sjekka på Meny sitt nettsted.

Og det kosta mer enn 80 kroner, for den billigste lyspære-løsningen.

(Noe sånt).

Det var en to-pakning.

Men likevel.

80 kroner er jo nesten en hundrelapp.

Og det er mye annet man skal ha råd til og.

Så hvis de kunne heller hatt billige en-pakninger, av de 'vanlige' lyspærene, (de som er tilsvarende de gamle 60 watts lyspærene).

(Til kanskje 29,90.

Eller noe i den duren).

Så hadde det kanskje vært en fordel, for sosialklienter og studenter, osv.

(Jeg har bare en lampe i huset, som bruker lyspærer med 'vanlig' sokkel.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 34.

66 kroner koster visst de lyspærene.

Og det er mye, for de som er vant til, at det koster kanskje 10-12 kroner, for lyspærer.

Og det ser også ut som at det er en gul og en hvit lyspære.

Men det må vel være feil.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 35.

Her er mer om dette:

66 kroner for lyspærer

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juli 2021 kl. 03:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: fre. 30. apr. 2021 kl. 13:00
Subject: [Ticket#371650269] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371650269 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371650269. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
Hei,

det er din jobb å tjene kundene/borgerne.

Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er
det din jobb å gjøre det.

Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre
at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Sendt 04/30/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371650269

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Dette fortjener magen din nå i november. Prøv gratis*
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juli 2021 kl. 03:47
Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i min forrige mail så skrev jeg, at jeg ønsket svar, fra en overordnet, (for eksempel administrerende direktør), om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignender skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 30. apr. 2021 kl. 08:31 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
Hei Erik
Det vi kan gjøre fra vår side er å sette en sperre på kundekortet slik at videre bestillinger kan bli varslet og stoppet.
Politiet jobber med etterforsking av Id-tyverier. Det er derfor du må anmelde saken til de.
Deretter kan de undersøke hvem som er eier til IP-adressen.
 
Vi har en IP-adresse, men ikke innsyn i hvem står bak den.
 
Vi vil stille med all informasjon vi har hvis du tar saken videre.
Med vennlig hilsen
Therese
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no



Den 29.04.2021 ved 22:27 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
Hei,

det synes jeg at høres rimelig tafatt ut, at dere ikke skal klare det.

Dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 10. feb. 2021 kl. 09:39 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
Takk for henvendelsen
 
Hei
Takk for din henvendelse.
Vi har ingen mulighet for å finne ut hvem som har bestilt i ditt navn. Du kan politianmelde det og vise til mail du fikk fra oss med bestilling og IP adr
Med vennlig hilsen
Helene
Kundeservice
Lectinect AS
Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
Phone: +47 21 02 95 00
E-mail: kundeservice@lectinect.no

 


Den 09.02.2021 ved 23:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
 
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

ons. 9. des. 2020 kl. 07:40 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Forespørselen (111171) er markert som løst.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

 

Tulla (Kundeservice)

9. des. 2020, 08:40 EET

Hei

Vi har sperret ditt navn og opplysninger hos oss 19.11.20.
Ser av mail du har mottatt og videresendt til oss nå at den er datert 05.11.20.
Vi har også 19 november sendt kopi av alle bestillingene i ditt navn med ulike mobilnr. og med IP-adresse slik at du kan sjekke vedr.  identitestyveri.

God Jul og Godt Nytt År ønskes fra Lectinect!
Vennlig hilsen
kundeservice

 

 

Erik Ribsskog

8. des. 2020, 20:43 EET

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
Date: tor. 5. nov. 2020 kl. 08:30
Subject: Dette fortjener magen din nå i november. Prøv gratis*
To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>


Se denne eposten i nettleseren


Løs, hard eller treg mage?
Da kan det være lurt å gi magen et tilskudd av melkesyrebakterier. Lectinect Melkesyrebakterier inneholder hele 9 forskjellige stammer melkesyrebakterier som kan bidra til å holde magen i balanse. Prøv gratis* nå!

De gode bakteriene har evne til å binde seg til cellene i tarmen. Der kan de gode bakteriene skyve bort uønskede organismer og derfor bidra til en gunstig tarmflora og en balansert mage. De kan også bidra til å styrke immunforsvaret, slik at bakteriefloraen i tarmen kan virke positivt også for det generelle velværet.

Lectinect Melkesyrebakterier har vært en suksess siden 2009.

Prøv GRATIS*
 

Kvalitet i hver kapsel
Lectinect Melkesyrebakterier blir produsert hos danske Bifodan, en GMP (Good Manufacturing Practice) sertifisert produsent. Dette garanterer en trygg produksjon etter famasøytisk standard.

Erik Brandsborg er kvalitetssjef hos Bifodan. Han har bidratt i utviklingen av Lectinect Melkesyrebakterier.

Han forteller:
"Vi benytter oss av den nyeste teknologien for å forsikre oss om at vi lager produkter med høy kvalitet.

Takket være den spesielle overflaten på kapselen, passerer melkesyrebakteriene magesekken uten å bli nedbrutt av magesyren. Dette gjør at de frysetørrede bakteriene i kapselen når helt frem til tarmen, hvor de våkner til live og kan virke akkurat der de skal."

 

Prøv GRATIS*
Slå til på dette tilbudet, så får du 2 måneders forbruk av Lectinect Melkesyrebakterier gratis*, og betaler kun kr 29,- i porto.

Tilbudet varer til 22. september.

Prøv GRATIS*




 
Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad
epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juli 2021 kl. 03:33
Til: kundservice@goincharge.com
Kopi: laddkort@beincharge.se, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i mine forrige mailer, så skrev jeg, at jeg ønsker svar, fra en overordnet, om dette.

Da mener jeg administrerende direktør, eller VD som dere vel sier i Sverige.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 30. apr. 2021 kl. 08:19 skrev <kundservice@goincharge.com>:
Hej,
Som vi skrev tidigare så kan vi inte se vem som gjorde beställningen då allt, felaktigt, har registrerats i ditt namn. Så det är bara dina uppgifter vi får upp. Men kortet som beställts i ditt namn är avaktiverat och som min kollega tidigare skrev rekommenderar vi dig att vända dig till polisen för att undvika att något sådant sker igen.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänliga hälsningar
Sarah

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2021-04-29 22:44, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej Erik

 

Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.

Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.

Med vänliga hälsningar
Diana

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 





den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej,

 

Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.

 

Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som "egentligen" beställde.

 

Vi ber om ursäkt för besväret.

Med vänliga hälsningar
Benjamin Falk

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 


den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dere skal ikke ta dette internt.

Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?

Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.

 

Vi beklagar att detta inträffat.

 

Med vänliga hälsningar
Wilma Ericson

InCharge Kundservice

Epost: kundservice@goincharge.com 

Webb: www.goincharge.com 
 

På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.

 

 


den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:

Hei,

det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Erik Ribsskog





tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:

Hej!

 

Tack för ditt mail.

Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/

 

Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.

 

 

En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:

Kundetype

private

Kundeopplysninger

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

48621954

Personnummer/organisasjonsnummer

250770(Sensurert av johncons-blogg)

E-post

eribsskog@gmail.com 

Bedrift

 

Erik Løvenbalk Ribsskog

Produkter

Antal kort: 0

Antal brickor: 1

E-faktura Nej tack

Bank

 

Øvrig

Interessert av gode tilbud: Ja

 



Vänliga Hälsningar/Best Regards

Krister Franzén

Energy Advisor

InCharge Kundservice



Tel: 020-52 62 00

Visit: www.goincharge.com 

 

Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 

 


den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:

Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: <laddkort@beincharge.se>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
To: <eribsskog@gmail.com>




Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,

 

Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.

Användarnamn: eribsskog@gmail.com 

Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:

Ange lösenord och aktivera tillgång 

 

 

Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:

Skicka en ny aktiveringslänk 

Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.

Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 

Vänliga hälsningar,

inCharge Kundservice

 

 

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ny melding fra Kisteria Ventures
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juli 2021 kl. 03:25
Til: Mittanbud <info@mittanbud.no>
Kopi: info@e.mittanbud.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 30. apr. 2021 kl. 08:08 skrev Mittanbud <info@mittanbud.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Caroline (Mittanbud)

30. apr. 2021, 08:08 CEST

Hei :)

Takk for henvendelsen!
Fint at du gir beskjed.

Vi har deaktivert profilen, og skrudd av e-poster.

Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Caroline
Mittanbud Kundeservice

Erik Ribsskog

29. apr. 2021, 22:30 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mittanbud <info@e.mittanbud.no>
Date: ons. 10. feb. 2021 kl. 11:55
Subject: Ny melding fra Kisteria Ventures
To: <eribsskog+slurp@gmail.com>


 
Mittanbud.no
 
 

 
Shadow
 
Logo
 
Kisteria Ventures har sendt deg en melding
 
Du har fått en ny melding, og vi håper du tar deg tid til å svare bedriften - uansett om du tenker bedriften er aktuell for ditt oppdrag eller ikke. Det vet vi bedriftene setter pris på.

 
Se svar
 
Denne eposten inneholder lenker med pålogging til din brukerkonto på Mittanbud og må ikke deles eller videresendes til andre.

 

 
 
Har du bestemt deg for å bruke denne bedriften?
 
JA
 
NEI
 

 
Jobb id: 2832081

 
Trenger du hjelp?
Du når oss på 22 00 09 30 eller info@mittanbud.no

 
Logg inn
 
Mittanbud er en tjeneste fra Schibsted Norge SMB,
Hagegata 22, 0653 Oslo · 22 00 09 30 · info@mittanbud.no

 
Åpne mailen i nettleseren|Instillinger for e-post

 
 

Denne e-posten er en tjeneste fra Mittanbud.

Min nevø Daniel har visst blitt murer

daniel har blitt murer

https://mittanbud.no/profil/1167385/ribsskog-flis-og-flyt/#overview

PS.

Jeg har ikke sett Daniel, (og hans mor/min søster Pia), siden 2005.

Men her kan man se et bilde av han.

Han ligner vel på Keyton fra Somalia, (som var Pia sin kjæreste/samboer, rundt 1994).

Eller ligner han på han afrikaneren, som Pia tok med hjem, (til Ungbo, hvor både Pia og jeg bodde), fra Baronen, på rundt den samme tida.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

bilde av daniel som murer

PS 3.

Da Daniel ble født.

(Sommeren 1995).

Så var det sånn, at det var min stesøster Christell, som henta Daniel, på sykehuset, (Aker sykehus).

(Av en eller annen grunn.

Jeg hadde trodd at det var Keyton som skulle hente de på sykehuset.

Noe sånt).

Og så dro de til Ungbo i Skansen Terrasse.

Hvor både Pia og jeg bodde.

(Dette var cirka et halvår før jeg fikk Rimi-leilighet, på St. Hanshaugen.

Og jeg jobba denne sommeren som butikkleder, på Rimi Nylænde, (hvor jeg jobba fra 1993 til 1996 og igjen som butikksjef fra 1998 til 2000)).

Og det første min søster Pia, (som jeg har lurt på om er autist), gjorde, da de kom inn døra.

Det var å kaste Daniel, (som da bare var noen få dager gammel), på meg.

(Som om mulattungen var en slags ball.

Eller noe lignende).

Så det var bare flaks at jeg ikke mista ungen i gulvet.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Christell hadde ringt og kjefta på meg, like før Pia, Christell og Daniel dukka opp, på Ungbo.

Så jeg lurte vel på om noe var galt.

Og derfor så gikk jeg vel bort til de, når de kom inn døra, (på Ungbo), da.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter