Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. juni 2021

Mer fra YouTube







Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371647118] Your message has been received by Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:59
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: support@teliotalk.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: TelioTalk support <support@teliotalk.no>
Date: ons. 10. mar. 2021 kl. 20:40
Subject: [Ticket#371647118] Your message has been received by Telio
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371647118. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services at: http://www.teliotalk.no/support.

As a Teliotalk customer you can also find an overall view of your subscription via "My Account".
To log on to "My account", please go to www.teliotalk.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.teliotalk.no

You wrote:

250770(Sensurert av johncons-blogg).


ticket nummer: 371647118

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Re: Klage/Fwd: abonnement@renmat.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:48
Til: Info Ren Mat <info@renmat.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 10. mar. 2021 kl. 13:00 skrev Info Ren Mat <info@renmat.no>:
Takk for beskjed, abonnementet registreres ikke her!

 

Beste hilsen

Anna

 

Anna Matthews
Administrasjonsrådgiver
Telefon: (+47) 24 12 41 02

Et bilde som inneholder utklipp
Beskrivelse som er generert med høy visshet

Besøk oss på:      okologisknorge.no

Facebook:            facebook.com/okologisk
Instagram:           instagram.com/okologisknorge

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: lørdag 6. mars 2021 15:11
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Info Ren Mat <info@renmat.no>; elh <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: abonnement@renmat.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Ren Mat <abonnement@renmat.no>
Date: fre. 5. mar. 2021 kl. 19:19
Subject: abonnement@renmat.no
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Ditt abonnement på Ren Mat er registrert. Takk for at du er med å støtte fri journalistikk om miljøvennlig livsstil og økologisk mat og jordbruk.

Faktura kommer på e-post om du har oppgitt dette, hvis ikke sendes faktura med post.

Type medlemskap

Vanlig abonnement, kr 390

Navn

Erik Løvenbalk Ribsskog

Adresse

(Sensurert av johncons-blogg)

Postnr./-sted

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

E-post

eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

Telefon

250770(Sensurert av johncons-blogg)

Nyhetsbrev

Ja

Kommentar

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Svar fra Care.com NO 2021-03-08-20890942
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:40
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Care.com NO Member Care" <infono@care.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Care.com NO Member Care <infono@care.com>
Date: ons. 10. mar. 2021 kl. 11:35
Subject: Svar fra Care.com NO 2021-03-08-20890942
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



 
Hei
Takk for din epost.

We have been unable to locate any user account under the name or email address provided. Obviously all data have been deleted.
Vennlig hilsen,
Kordula
 
 

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Din booking / Cement Frisør
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:33
Til: "Tine, Timma and 8 others" <n+u_5fa905affa2e063af30c793f_05a840e5b07fea9284a81d5c1daf953c@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

som jeg skrev i min forrige mail, så ønsker jeg, at dette sendes, til daglig leder.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 10. mar. 2021 kl. 11:06 skrev Tine, Timma <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>:
Viesti on lähetetty seuraaville 9 henkilölle: Erik Ribsskog, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, post@finkn.no, abuse@telia.com, amnestyis@amnesty.org, hrwuk@hrw.org Tähän viestiin vastaaminen lähettää heille ilmoituksen.

Hei Erikstar

Takk for din henvendelse!

Vi vil anbefale deg å anmelde forholdet, slik at vi kan ta saken videre etter forespørsel fra politiet.

Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag vidererose

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

 +47 22 12 00 19

https://youtu.be/oHlL4JJo5b8

https://timma.no/bedrift


Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

Tine Tine , Timma
On Wed, Mar 10, 2021 at 04:50 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det høres litt tafatt ut, at dere dessverre ikke kan gjøre noe med dette.

Det er for dårlig, synes jeg.

Så om dere kan sende om dette, til en høyere leder.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 5. jan. 2021 kl. 09:36 skrev Tine, Timma <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>:

Viesti on lähetetty seuraaville 7 henkilölle: Erik Ribsskog, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, post@finkn.no, abuse@telia.com Tähän viestiin vastaaminen lähettää heille ilmoituksen.

Hei Erik,

Det som har skjedd her er at noen har lagt inn en booking med din mail adresse. Informasjonen og bookingen ble fjernet straks vi ble gjort oppmerksom på dette.

Da det ikke kreves identifisering for å foreta en booking hos en salong online, så kan vi dessverre ikke garantere at dette ikke vil skje.
Jeg legger til at dette er første gang vi har blitt kontaktet i forhold til at noen har brukt noen andres info til booking av time.



Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag viderehttps://timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com/images/emojis/v2/72x72/1f339.png

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

+47 22 12 00 19https://timma.no/bedrift

https://timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com/i/o/268053127/15b64ce1b50eb73f21c22562/timma-logo-christmas-for+email.png

Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

https://timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com/avatars/3013740/square_128/54525856_2390040401215001_9054257643740200960_n-1551958104.jpg?1551958104 Tine , Timma

On Tue, Jan 5, 2021 at 09:36 AM, "Tine Kummel" <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com> wrote:
Hei Erik,

Det som har skjedd her er at noen har lagt inn en booking med din mail adresse. Informasjonen og bookingen ble fjernet straks vi ble gjort oppmerksom på dette.

Da det ikke kreves identifisering for å foreta en booking hos en salong online, så kan vi dessverre ikke garantere at dette ikke vil skje.
Jeg legger til at dette er første gang vi har blitt kontaktet i forhold til at noen har brukt noen andres info til booking av time.



Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag vidererose

 

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

 +47 22 12 00 19

 https://timma.no/bedrift


Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

On Fri, Dec 25, 2020 at 10:55 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog



man. 9. nov. 2020 kl. 11:22 skrev Tine, Timma <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com>:

Viesti on lähetetty seuraaville 6 henkilölle: Erik Ribsskog, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, post@finkn.no Tähän viestiin vastaaminen lähettää heille ilmoituksen.

On Mon, Nov 9, 2020 at 11:22 AM, "Tine Kummel" <tine.kummel@timma-9d77dd30feec.intercom-mail.com> wrote:
Hei Erik.

Her er det noen som har gjort en booking med din epost adresse.

Vi ber selvsagt salongen dette gjelder om å slette denne.

Vi i TIMMA ønsker deg en fantastisk dag videre! cherry_blossomtwo_hearts

Tine Jasmin Kümmel

Head of Customer Happiness

 +47 22 12 00 19

 https://timma.no/bedrift

 Norway 

Last ned teamviewer her: https://get.teamviewer.com/timma

On Mon, Nov 9, 2020 at 10:02 AM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------
Fra: Timma <timma@timma.fi>
Date: lør. 7. nov. 2020 kl. 12:10
Subject: Din booking / Cement Frisør
To: <eribsskog@gmail.com>



Cement Frisør

Takk for bookingen!
Se nedenfor for bookinginformasjon.

Legg til i din Google-kalender »

Dato og tid on. 18. november 2020 kl. 09:00 - 09:45 Tjenesten Farging av vipper og bryn, samt forming av bryn Tilleggstjenester - Betjenes av Maria Adresse Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad Tel. 94206882 Beskrivelse av tjenesten
Farging av øyevipper og øyebryn, samt forming av øyebryn.

Du skal ikke komme til salongen dersom du har feber, symptomer på luftveisinfeksjon, er i hjemmekarantene eller hjemme i isolasjon.

Så langt det er mulig, bør betaling skje kontaktløst med digitale betalingsløsninger - altså med kontaktløs kortbetaling eller mobilbetaling.

Med vennlig hilsen,
Cement Frisør

Avbestilling må gjøres senest 24 timer før avtalt tid. Avbestillinger som gjøres etter dette og tider som ikke avbestilles vil bli belastet i sin helhet.

Obs! Dette er en automatisk bekreftelse. Dersom du vil avbooke eller flytte timen må du kontakte oss på telefon. Du kan avbooke timen ved hjelp av linken nedenfor. https://bestill.timma.no/avbryte/?cancelCode=9c1410c1-f737-4eda-b6bc-cd31c5fb54e7

Sjekk ut vår personvernpolicy her: https://timma.no/dataprotection/cementfrisor

Cement Frisør

Ødegårdsbakken 1 3470 Slemmestad
94206882

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Informasjon om din ordre [ComputerSalg#2499247]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:24
Til: "Salgcomputersalg.no/Mads W." <salg@computersalg.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 10. mar. 2021 kl. 09:47 skrev Salgcomputersalg.no/Mads W. <salg@computersalg.no>:
Hej Erik Ribsskog / CDON



Tak for din mail.



Vedr. CDON ordre 77709090



Vi kan se at vi er blitt kontakte av Qliro og annullert denne bestillingen pga. mistanke om fraud med Qliro.



Den er slettet d. 28/12/2020


Venlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards

Mads W.
T +45 7022 2332







Tinvej 7 | 4100 - Ringsted | Denmark | T +45 7022 2332
www.computersalg.dk | www.facebook.com/computersalg
Tilmeld dig vores Nyhedsbrev



Vores kunder bedømmer os som fremragende:



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 8 Mar 21 02:26:53 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] order@email.cdon.com; elh [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON [reply@email.cdon.com]; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com; stina.westerstad@babybjorn.com; Christian.Kjaergaard@maersk.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; info@kinnevik.com; Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]
[Subject] Klage/Fwd: Informasjon om din ordre
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <order@email.cdon.com>
Date: tir. 29. des. 2020 kl. 00:15
Subject: Informasjon om din ordre
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>


Oppdatert status for bestillingen din
 
 
 
Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider
Avbrutt vare
En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:

• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille
• Varen er slutt i lageret
• Teknisk feil

En tilbakebetaling for de avbestilte varene har begynt. Tenk på at den kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.

Hvis du har valgt faktura og ikke betalt strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.
VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER
 
 
DATO
 
2020-12-25
ORDER
 
77709090
STATUS
 
Annulleret  
 
 
 
SENDES AV ComputerSalg A/S
  Super Smash Bros. Ultimate  
 
BETALINGSALTERNATIV
  QliroOneInvoice
FAKTURERINGSADRESSE
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:
LEVERINGSADRESSE
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:  
 
 
 
 
Denne mailen er sendt til eribsskog+verygay@gmail.com. Ikke svar på denne mailen
Kjøp- og leveransevilkår
   

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ditt arrangement er registrert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:19
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: petter@friosloviken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: WordPress <petter@friosloviken.no>
Date: fre. 11. jun. 2021 kl. 01:32
Subject: Ditt arrangement er registrert
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei, dette er en automatisk bekreftelse på at ditt arrangement har blitt registrert og venter på godkjenning av administrator. Har du spørsmål? Send oss gjerne en epost på petter@friosloviken.no eller ring oss på 22606860.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen som medlem!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. juni 2021 kl. 18:13
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: medlem@foreningenfri.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FRI <medlem@foreningenfri.no>
Date: fre. 11. jun. 2021 kl. 01:45
Subject: Velkommen som medlem!
To: <eribsskog+ekstremtHomofil-250770(Sensurert av johncons-blogg)Bekkestua@gmail.com>


Takk for at du meldte deg inn i FRI.

Ditt medlemskap gir oss mulighet til å være en våken interesseorganisasjon og en kompromissløs forsvarer for lesbiske, homofile, bifile og transpersoners rettigheter.

143/invoices/611408.pdf
12K

Mer fra YouTube





Mer fra Bærum

På tirsdag kveld, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog 

PS.

Ved Nadderud Stadion så lå det fortsatt masse greiner i veien:

IMG_20210608_213452

PS 2.

Det var det samme, som på en av de forrige handleturene.

At jeg møtte noen, (ei dame), akkurat der hvor de nevnte greinene, gjorde veien smalere.

Så det var kanskje litt merkelig.

(For å si det sånn).

Og jeg måtte jo da stoppe opp.

For hu dama hadde kanskje trodd, at jeg prøvde å være nærgående.

Hvis jeg hadde gått i en ring, rundt de nevnte greinene.

(For å si det sånn).

For de greinene lå så lavt.

At man kanskje ikke kunne ta det for gitt, at alle la merke til de.

(Noe sånt).

Og for folk som står et stykke unna.

Så ser man jo da dum ut, (må man vel si), hvis man stopper opp sånn, (uten at de skjønner, hva som er grunnen).

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

IMG_20210608_213507

PS 4.

Møkka på bakken, (fra den forrige handlerunden), lå der fortsatt:

IMG_20210608_213800

PS 5.

Quorn er en slags sopp, som man har dyrket fram, i laboratorium.

Dette solgte de på Tesco osv., da jeg bodde i Liverpool sentrum.

(Hvor jeg bodde fra 2006 til 2011).

Men jeg fikk meg aldri til å kjøpe noen Quorn-varer, (husker jeg).

For det var ikke sånn at det fristet, med denne rare 'Mars-maten'.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

IMG_20210608_214814

PS 7.

Enda mer om dette:

mer om rar engelsk mat

https://johncons-mirror.blogspot.com/2009/10/matnyhetene-fra-england.html

PS 8.

Bærum kommue er slappe når det gjelder å rydde opp rot på fortauet, (kan det virke som):

IMG_20210608_214846

PS 9.

Bekkestua Senter hadde ikke tømt søpla si siden Ålesund brant:

IMG_20210608_214950

PS 10.

Nå har jeg handla, på Meny Bekkestua, i mer enn et år.

(Siden Corona-unntakstilstanden begynte).

Og likevel, så ble jeg litt overrasket, da jeg skulle handle der, på tirsdag.

For på plassen utafor hovedinngangen, til senteret.

Så satt det 'plutselig', masse middelaldrende par.

Og disse satt på Egon sin uteservering.

Og det ble som noe påtrengende, (som kræsjet med det å handle på senteret/Meny), synes jeg.

Selv om det satt folk, ved kanskje ti bord, utafor senter-inngangen.

Så kunne man likevel nesten høre, at en knappenål falt.

Så det var ikke noe særlig lystige selskap.

(Som man vel må si, at 'utepils-utestedet' Onkel Blaa, på Coop-Torget har fler av.

For å si det sånn).

Det var som at dette var snakk om, en samling, med frigide damer, i overgangsalderen, og deres 'tøfler'.

(Må man vel si).

Og at disse hadde kontinentale 'snobbe-vaner'.

Som å spise/drikke ute, om kvelden, på en tirsdag.

Det var så ekkelt, å gå forbi disse.

At jeg nesten tenkte inni meg, at forbannet være Corona-vaksinene.

Det var nesten bedre ifjor sommer.

(Når man kunne gå til butikken.

Uten å bli beglodd, av snobbete folk, som man liksom fikk i trynet, når man skulle hande 'vanlig' mat.

For å si det sånn).

Dette ble nesten som noe slags mobbing, (må jeg si).

At de som har god råd, liksom sitter oppå, de som skal handle, (på mer 'norsk' måte), i butikken.

(For å si det sånn).

Jeg begynte å søke på nettet, da jeg kom hjem.

Og Bekkestua Senter er visst eiet av Gjelsten.

Og han tror visst, at folk som spiser middag ute, liker å sitte, like ved der folk går, når de skal handle på senteret.

Og at folk som skal handle, liker å liksom havne mitt oppi, X antall middagsselskaper.

Jeg synes at dette kræsja veldig.

At restaurant-gjester og 'handle-folk', liksom fikk hverandre i trynet, for mye.

Så her lurer jeg litt på, om hva man har tenkt på, når man planla denne uteserveringen.

(Må jeg si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Her er mer om dette:

gjelsten sitt senter

https://www.budstikka.no/nyheter/vi-er-opptatt-av-helheten-pa-bekkestua/518235!/

PS 12.

Disse brødskjære-maskinene er noe uhygieniske greier, (må man vel si).

En gang fant jeg en kost, oppi en av disse.

(På Kiwi St. Olavs plass).

Noe jeg vel blogget om.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 13.

Her er mer om dette, (fra Meny Bekkestua):

IMG_20210608_215130

PS 14.

First Price dusjgel har fått større pakning, men den har ikke fått mer plass i hylla, så da jeg løftet en vare, så falt en håndsåpe-flaske, ned på gulvet:

IMG_20210608_215536

PS 15.

Her, (på Extra Bekkestua), var det tomt, for billig kylling-kjøttdeig, (blant annet):

IMG_20210608_220453

PS 16.

Det var også mye rot, (på gulvet), rundt omkring i butikken:

IMG_20210608_220756

PS 17.

Ved selvbetjenings-kassene var det også rot:

IMG_20210608_220952

PS 18.

Dagen etter, så var jeg på Extra Bekkestua igjen, og dette er fra en plakat utafor butikken:

IMG_20210609_224430

PS 19.

3 for 2 på burgere, (som det står om på plakaten overfor), er et godt tilbud.

Siden at kjøttdeig-prisene, (i Norge), er så høye, for tida.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Før corona-unntakstilstanden begynte, så pleide jeg noen ganger, å kjøpe lignende tilbud, på Rema.

Og så brukte jeg de burgerne som kjøttdeig, (i taco-retter).

For da ble det kanskje halv pris, (eller litt mer), for taco, (med ordentlig oksekjøtt).

Men på Extra så hadde de kun en pakke, med oksekjøtt-burgere, i burger-disken.

Selv om de skryter av disse 3 for 2-tilbudene, både på radio, TV og på plakater utafor butikken.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 20.

Her er mer om dette:

IMG_20210609_224603

PS 21.

Da jeg gikk inn i butikken.

Så var det en kar der, (som kom inn i butikken rett etter meg).

Som ligna litt, på han Nazi-Tarzan, (fra Russland), som det var om i norske aviser, for noen år tilbake.

Og han begynte å slå, (på teatralsk vis, må man vel si), på noen esker, som står på gulvet, ved siden av brusmaskinene der.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 22.

Her er mer om dette:

IMG_20210609_224524

PS 23.

Her var det rot:

IMG_20210609_224545

PS 24.

Mens jeg slo inn varene mine, i selvbetjenings-kassa.

Så var det en scene, i den vanlige kassa.

En albaner, (eller hva det kan ha vært).

Han spurte kassamannen, om hva han trengte, for å bake brød.

Og kassamannen fant fram en pakke mel, (ute i butikken).

(Må det vel ha vært).

Og så sa han til kunden, at han kunne søke om på nettet, angående hvordan man bakte brød.

(Noe sånt).

Men at de som skal bake brød, ikke veit hva man lager brød av.

Det synes jeg, at virker litt rart.

Jeg har jo jobbet en mannsalder, i matbutikker, (fra 1988 til 2004).

Og at noen spør om hva man trenger, for å bake brød.

Det kan jeg ikke huske å ha vært borti tidligere.

(De spørr kanskje, om hvor gjær ligger, (og sånne ting).

Men de veit godt, hva man trenger, for å bake brød.

Vil jeg si.

Og de som skal bake brød, pleier som regel å handle, sånn at de rakk butikken, i 1960, liksom.

Så de handler på formiddagen eller ettermiddagen, (vil jeg si)).

Så dette var muligens noe slags gate-teater, (fra noen gjenger eller noe lignende), hvis jeg skulle tippe.

(Noe sånt).

Hvis ikke kunden skulle gjøre narr av butikken, fordi at de hadde lagt brødene i en sekk, (et kvarter før stengetid).

(Noe man kan se på bildet overfor).

Folk flest liker kanskje ikke, så stå med huet, oppi en sånn sekk.

(For å si det sånn).

Og brødet blir vel varmt og ekkelt og, (av å ligge i en sånn sekk).

(Hvis jeg skulle tippe).

Den sekken har ikke noe i butikken å gjøre, (mens butikken er åpen).

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 25.

På veien hjem.

Så stod det, en svær kar, ved igloene, (som man sa før).

Og han kasta noe skrot.

Og han hadde muligens stått der en stund, (i skumringen), når jeg kom rundt hjørnet der, liksom.

(For jeg så ikke at han gikk mot igloene.

Han stod ved igloene, da jeg fikk øye på han.

For å si det sånn).

Så det virka litt rart, at noen står der, i mørket, ved siden av noen sånne igloer, (midt på natta).

(Klokka var vel cirka 23.30).

Og vedkommende var også svær/veltrent, som en purk, (eller noe lignende).

Og jeg hadde tenkt til å sjekke posten.

Men det ble litt sånn 'intimidating', (som de sier i England), med han svære karen.

(Som kona til, muligens hadde sendt ut, midt på natta, med noe skrot.

Selv om det vel høres rart ut, det og.

For å si det sånn).

Så jeg begynte å gå en omvei, (og ga søren i postkassa).

Men så begynte han 'skumrings-tøffelen', plutselig å gå, den samme veien/omveien, som meg.

Og da tenkte jeg, at da går jeg heller 'postkasse-veien'.

(Nå som han ekle 'skumrings-fyren', ikke skal stå der, og breie seg.

Foran igloene).

Og det rare var, at han 'skumrings-tøffelen' hadde med seg, tre poser med skrot, tilbake til kona.

(Kunne det se ut som).

Så hva det skulle bety.

Det kunne man kanskje lure på.

Men det kan kanskje ha vært sånn, at et 'raddis-firma', hadde glemt, å tømme/bytte igloene sine.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter