Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. desember 2021

Da jeg flytta tilbake til Norge, høsten 2014, (etter ti år i England), så skulle jeg ut og feire, at jeg hadde fått meg hybel, (jeg måtte flykte fra England, grunnet tull/terror fra britiske myndigheter). Og da dro jeg til min yngre halvbror Axel, (og meg), sitt tidligere stamsted Studenten, (etter å ha blitt nekta, (av en svensk dørvakt), å komme inn på Fisk og Vilt, av tulle-grunner, (og det var også noe lignende, med noen pakistanske dørvakter, (som ville at jeg skulle betale for to personer), på Cafe Sjakk Matt)). Og da hadde Studenten blitt til Hard Rock Cafe, og de hadde en svær neger i døra. Og han negeren nekta meg å komme inn, (på grunn av tulle-grunner, må jeg si). Så at det stedet har slitt med økonomien, er ikke noe rart, (vil jeg si). De ville visst ikke ha kunder, (kunne det virke som). Noe sånt

ti år i england

https://johncons.angelfire.com/arkiv.html

PS 2.

Det er mulig, at denne byturen, (fra blogg-overskriften), var dagen før jeg skulle på visning.

(Og ikke etter at jeg hadde fått hybelen).

Jeg var litt stressa/traumatisert, fra terroren, (må jeg kalle det), i England.

Og jeg tenkte vel, at jeg kanskje ville være mer 'laid back', på visningen, hvis jeg tok meg et par halvlitere, (og liksom fikk koblet av litt, (siden at jeg bodde på ti manns-rom, (var det vel), på Anker Apartment).

(Jeg var ikke vant til å være, i den situasjonen, at jeg ikke hadde noe sted å bo, (i Oslo).

For å si det sånn).

Og det var vel også greit, å ikke bare henge, i resepsjons-området, på Anker Apartment, hele tida.

(Det var greit å få litt avkobling, fra dette litt 'svette' stedet også.

Må man vel si.

Og jeg hadde jo bodd, i Oslo, fra 1989 til 2004.

Så jeg hadde vært på hundre byturer før, liksom.

Så å bare sitte i lobby-området, på Anker Apartment, (som en turist, fra en annen verdensdel), ville ha blitt litt rart, det og.

Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det var også sånn. 

At en av nettene, på Anker Apartment.

Så ble jeg vekket, av en sikkerhetsvakt.

(Fra Asia/det fjerne Østen.

Var han vel).

Han mente at jeg hadde bestilt pizza.

(Dette kan muligens ha vært noe med 'trolle-nettverket' Kiwi Farms.

Som samarbeider om å trolle mot meg, (og mange andre), virker det som.

Noe sånt).

Og sikkerhetsvakten dro meg ut av senga, og ut på gangen.

Og der stod det et veldig shady pizza-bud, (muligens en albaner), med noen pizza-esker.

Så det var kanskje på grunn av dette, at jeg trengte å ta meg, et par halvlitere, (og komme litt bort, fra Anker Apartment, (som var det eneste stedet jeg hadde råd til å bo, de første dagene i Norge)).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Klingel

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din pakke fra KLiNGEL er kommet i retur som uavhentet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. desember 2021 kl. 21:01
Til: service@klingel.no
Kopi: service@klingel.de, katrin.bohnenberger@klingel.de, natalie.kuba@klingel.de, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

hva skal dette bety?

Dette har jeg tatt med en Cato, hos dere, (som jeg fikk en mail fra, på 10. desember).

(Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse 'dritt', i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner).

Så det er nok det som har skjedd her også).

Som jeg også har skrevet til dere, så vil jeg ha svar fra en overordnet om dette.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navn, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 16. des. 2021 kl. 06:02 skrev <service@klingel.no>:
https://kcms-res.cloudinary.com/h_40/content/others/logos/KLingel_FS20_H040.jpg
👤 Mine sider

Kundenummer: 03 19836/30

Du har gjort en bestilling hos oss som ikke ble hentet ut på utleveringsstedet. Pakken har nå kommet i retur til vårt lager. I henhold til våre kjøpevilkår sender vi deg derfor en faktura på 150 kr som dekker de kostnadene som har oppstått i forbindelse med denne forsendelsen.

Fakturabeløp:

150 kr

Kontonummer:

6021.05.05450

Oppgi ditt kundenummer som referanse når du foretar betalingen.

Forfallsdato:

14 dager fra fakturadato

Bruk gjerne vår fleksible betalingslink for å betale denne fakturaen. Her kan du betale med to enkle trinn med kort eller PayPal. Du finner også betalingslinken nederst på klingel.no under knappen "Betal nå".

Dersom du ønsker å bestille varene på nytt kan du legge inn en ny bestilling i nettbutikken, eller kontakte vår kundeservice på telefonnummer 815 12 032

Hvis det har oppstått en feil angående leveringen eller hvis du har spørsmål om bestillingen din, vennligst kontakt vår kundeservice på service@klingel.no eller telefon 815 12 032

 

Bestillingen fra 16.11.2021 inneholdt følgende:

64 651/8 000 01 2 LED-kantenisser

24 131/0 000 01 Adventsstjerne

60 130/7 620 01 Strikkejakke, marine

09 483/7 000 01 Flamingoblomst, rød

56 410/4 000 01 Orkidéer

37 163/8 000 01 Elg for oppheng, rød

20 047/7 460 01 Herretøffel, grå

50 547/4 000 01 Kakeboks julenisse

71 993/8 000 01 2 telysholdere

99 992/0 029 01 Klingel Katalog NOR

16 980/0 000 01 1 smånisser

 

 

Dersom du har ytterligere spørsmål er du velkommen til å kontakte oss.

Du kan også søke etter svar på vanlige spørsmål eller logge inn på Mine sider for å spore pakken din, se din aktuelle kontosaldo, avbestille restordre eller avregistrere katalogutsendelser.

Vennlig hilsen

KLiNGEL kundeservice

--------------------------------------------------------------------

Tlf: 815 12 032

www.klingel.no

service@klingel.no

På Facebook og på Instagram finner du masse moteinspirasjon, tips og spennende konkurranser!

Klingel Norge A/S, Org.nr. 986 487 387

Postadresse: Klingel, Postboks 3501, 3007 Drammen

Nordea 6021.05.05450

Mer fra Facebook

søster til elin 1

PS.

Her er mer om dette:

kristin facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

kristin facebook 3

Enda mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 18. desember


Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

statcounter 18. desember

Mer nettmobbing

nettmobbing irc

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter