Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. juni 2021

Det var visst tante Ellen som fikk bestemor Ingeborg til å begynne å male. (Fra Østlands-Posten 26. juli 2005)

tante ellen

Her skriver bestemor Ingeborg blant annet om Stokmarknes, hvor min morfar jobbet som rådmann. (Fra Sandefjords Blad 8. februar 1989)

jobbet som rådmann

Mer fra YouTube

Min stesøster Christell har elga på meg til Bærum, (kan det virke som)

christell har elga

https://www.facebook.com/anestesisykepleierne/photos/a.4050303688361554/4050303608361562/

PS.

Her er mer om dette:

mer om christell i bærum

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202104/NNFA19041521/avspiller

PS 2.

Jeg har ikke møtt Christell siden sommeren 2000, (var det vel), i hennes eldre halvbror Jan sitt bryllup, (i Hallingdal).

Og på 80-tallet osv., så snakka ikke Christell så pent, som hu gjorde på TV.

(Vil jeg si).

Som jeg har blogget om tidligere, så kunne hu noen ganger, (når hu var forbanna), ha en nesten 'demon-aktig' tone.

Men det er mulig at hu har vokst fra seg det.

Og om hu har lært seg å snakke reint, (det vil si å si 'kjøtt' istedet for 'schøtt', for eksempel).

Det veit jeg ikke.

Det intervjuet av henne, var ikke så langt, at jeg tørr å si det sikkert.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg lurer forresten på.

Om de to som holdt på å sykle meg ned, (og jage meg ut foran en bil), her om dagen, (i Bærumsveien), kan ha vært Christell og han svenske gubben hennes.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

christell og gubbe hm

https://johncons-mirror.blogspot.com/2021/06/mer-fra-brum_15.html

Hva bestemor Ingeborg gjorde i Espedal, (i Sogn og Fjordane), det veit jeg ikke. Men hu hadde mange venner/bekjente. Da hu feira sin 85 års-dag, (i Gurvika av alle steder), i Nevlunghavn, sommeren 2002, så var det noe sånt som 30 folk der, fra rundt omkring i Europa. (Fra Sandefjords Blad 8. november 1989)

mange venner

Enda mer fra bestemor Ingeborg. (Fra Sandefjords Blad 26. mars 1988)

enda mer fra bestemor ingeborg

Mer fra bestemor Ingeborg. (Fra Sandefjords Blad 18. februar 1988)

ingeborg alicante

Mer fra YouTube

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 02:44
Til: Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk
Hei,

jeg har bedt dere om å rydde opp i dette.

Og en sånn opprydding burde ved da bestå av flere deler.

For det første å finne ut hvem som bestiller denne dritten i mitt navn, (og informere meg om dette).

For det andre å rydde opp i deres kunderegister.

For det tredje å finne ut hvordan kan forbedre dere, sånn at disse problemene ikke skjer igjen.

Man skulle kanskje tro, at dette er en sak, for daglig leder, (siden at dette nok innebærer kontakt med IT-avdelingen osv., for å finne ut hvem nett-trollet er).

Så at denne saken er på et lavt nivå, i deres organisasjon.

Det synes jeg at virker rart.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 16. mar. 2021 kl. 10:13 skrev Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>:
Hei,  

 

Takk for din henvendelse.

 

I forrige e-post spurte vi deg om du ønsker at vi sletter all informasjon vi har lagret om det. Vi anbefaler at du godkjenner dette slik at våre systemer ikke lagrer informasjon som du mener ikke er korrekt.

 

Om noen misbruker ditt navn må du henvende deg til riktig instans for å få hjelp til løse problemet. Vi håndtere alle bestillinger som kommer inn til oss etter vanlig regler og som er basert på våre abonnementskontrakter.

 

Ønsker deg en fin dag videre.

 

Med vennlig hilsen

Lene Hordvik.

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: tirsdag 16. mars 2021 04:25
Til: Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Info Web <info.web@aller.com>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>
Emne: Re: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️

 

Hei,

at jeg har sendt en 'skog' av mail, (som han konsernsjefen deres skriver).

Skal det være noe morsomt?

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Og når dere sender meg tulle-mailer og tulle-regninger i forbindelse med dette.

Så må jeg jo svare på de, for å ikke bli sendt, til inkasso, og det som er.

(Jeg har tidligere fått uteblivelse-dom i forliksrådet, på grunn av lignende troll-saker.

Og jeg har også fått nedsatt kredittverdighet, og det ene med det andre).

Så dere gjør narr av dette, så virker det som, at Allers, ikke tar sitt samfunnsansvar, på alvor.

Så det må jeg klage på.

Vi hadde kanskje klart oss bedre her opp i nord, uten den danske skiten deres.

For å si det sånn.

Min farmor hadde også Hjemmet og Norsk Ukeblad, (og Det Nye), i tillegg til Allers, husker jeg, (på 80-tallet).

Når det finnes så mange andre ukeblader, så kommer dem nok ikke til å savne Allers.

Og dere har ikke informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og hvordan skal dere forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre borgere).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er forresten sånn, at jeg vokste opp, sammen med direktør i Bladcentralen Erik Thorhallsson, på Berger, på 70/80-tallet.

(Han jobbet blant annet for min fars firma Strømm Trevare, i flere år, på 80-tallet).

Så det er kanskje han som tuller.

Skjerpings!

 

ons. 13. jan. 2021 kl. 12:12 skrev Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>:

Hei Erik,

 

Takk for din henvendelse.

 

Vi har nå gjennomgått hvilke personopplysninger som ligger lagret i våre systemer. Se vedlagte dokumentasjon. Om det er slik som du hevder at noen andre har bestilt et produkt i ditt navn så fremgår ikke dette av bestillingen vi har mottatt på dette produktet. Det er heller ikke registrert betaling av produktet.

 

I tråd med dine ønsker sperret kundeservice ditt kundekort den 20. november.  Vi kan heller ikke se at du har mottatt noen utsendelser fra oss siden 29.oktober, hvor din kundestatus tilsa at du hadde et aktiv abonnement på KK.

 

Ønsker du at vi sletter all personlig informasjon i våre systemer så ber vi deg bekrefte dette ved å svare på denne e-posten.

 

Med vennlig hilsen

Lene Hordvik

 

 

signature_2029133148

Lene Hordvik

Leder Customer Relations

& Experience

+47 95 97 67 47

lene.hordvik@aller.com

 

www.aller.no

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 OSLO

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 OSLO

 

 

 

 

 

From: Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>
Date: Wednesday, 13 January 2021 at 10:44
To: Ali Jeng <ali.jeng@aller.com>
Subject: VS: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️

 

Hei,

 

Ref vedlagte, vedkommende har sendt en «skog» av mail siden jul, går ut fra at dere håndterer dette.

 

Mvh

 

Dag

 



 

Dag B. Sørsdahl

CEO / Konsernsjef

Aller Media AS Konsern

 

Mobil: +47 924 03 319, Epost: dag.sorsdahl@aller.com

Besøksadresse: Karvesvingen 1 (Hasle) 0579 Oslo, tlf: +47 21 30 10 00

Postadresse: Postboks 1169 Sentrum, 0107 Oslo, Norway

 

This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

 

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: onsdag 13. januar 2021 05:18
Til: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>
Kopi: Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; abo.felles@aller.no; abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; noss@deloitte.no; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; post <post@finkn.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>
Emne: Re: Ticket [19057] - Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️

 

Hei,

nå sender jeg om dette til Aller Norge sin administrerende direktør Sørsdahl.

Så får han rydde opp i dette.

Det virker som at dere kommunistene på gølvet der bare skriver noe pjatt som er oversatt fra tysk, i Google translate, eller noe lignende.

Så dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

fre. 20. nov. 2020 kl. 09:47 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:

Hei, Erik!

 

Synes at det er dumt noen gjør sånt med andre. Jeg kan bekrefte at kontoen den trakasserings-epost er knyttet til er låst. Da skal du ikke få noe mer fra oss i forbindelse med den. Håper at tyven blir tatt og at dette ordner seg!

 

Mvh.

  Bilde er fjernet av sender.

 

  KK kundeservice

 

  Telefon: 21 89 77 85

  abo.kk@aller.no

   www.aller.no





 

  Bilde er fjernet av sender.

 

  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24

<eribsskog@gmail.com>

November 20th, 2020 00:11

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: KK <abo.kk@aller.no>
Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 11:39
Subject: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
To: ERIK LØVENHOMSEN RIBSSKOG <eribsskog+homsen@gmail.com>

 

Gratis kinobilletter - smittevern er godt ivaretatt!
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

Bilde er fjernet av sender.

Vinn billetter!

 

Vi inviterer deg + en venn til førpremiere av årets store romantiske komedie og publikumsfavoritt PALM SPRINGS i samarbeid med Another World Entertainment.

 

Vi trekker 10 vinnere som får 2 billetter hver!


Bli med på førpremiere på Ringen Kino i Oslo, torsdag 5. november kl 17:30. Dere må selv komme dere til og fra kinoen.

 

Slik blir du med i trekningen:

Send en SMS med kodeord KINO til 2255
Vi trekker vinnerne mandag 2. nov, og du får tilsendt to billettkoder av oss.

 

Smittevern er godt ivaretatt! Nordisk Film Kino har delt opp salen i to og to seter med trygg avstand mellom alle seter. Med de nye retningslinjene er det påbudt å bruke munnbind innendørs. Du må derfor medbringe eget munnbind når du besøker oss. Du kan kun ta av munnbindet ditt når du sitter i setet ditt i kinosalen. Personer som er syke eller i karantene får ikke komme på kino.

 

Se trailer her

 

Bilde er fjernet av sender. Gratis billetter!

-
Du mottar e-post fordi du har et kundeforhold med KK.
Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+homsen@gmail.com


For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.

-

Bilde er fjernet av sender.

KK kundeservice

 

Telefon: 21 89 77 85

E-post: abo.kk@aller.no

Bilde er fjernet av sender. VI OVER 60

-

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Org. nr.: 910 119 877

Levert av Aller Media

Bilde er fjernet av sender.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din ordre 210212393 hos Power
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 02:14
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Power_Norge@power.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, varehussjef.colosseum@power.no, Varehussjef.Slependen@power.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <Power_Norge@power.no>
Date: tir. 16. mar. 2021 kl. 10:10
Subject: Din ordre 210212393 hos Power
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Power
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Din ordre med ordrenr. 210212393 fra POWER er klar til å hentes. Husk legitimasjon eller fullmakt dersom ordren er betalt på power.no

Ha ordrenummeret klart hvis du kontakter vårt kundesenter, så får du svar på det du måtte lure på.
Ordreinformasjon

Bestillingsdato: 15.03.2021 23:11
Ordrenummer: 210212393
Betalingsform: Betal i butikk
Kundeinformasjon:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
+4748621954
eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Hentes hos:
POWER Slependen
Nesbruveien 33
1396 Billingstad
21004000
Varehussjef.Slependen@power.no
Åpningstider:
(Åpningstider kan avvike i forbindelse med helligdager)
16.03 Tirsdag 10 - 21
17.03 Onsdag 10 - 21
18.03 Torsdag 10 - 21
19.03 Fredag 10 - 21
20.03 Lørdag 10 - 19
21.03 Søndag Stengt
22.03 Mandag 10 - 21
Produkter

MY LITTLE PONY UNIVERSAL 10" DEKSEL NETTBRETT MY LITTLE PONY UNIVERSAL 10" DEKSEL NETTBRETT
Varenummer: 977318
1 stk. á kr 299,00
Frakt Click&Collect
kr 0,00
Total
kr 299,00
(25 % MVA: kr 59,80)

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordren er klar!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 02:05
Til: Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, tr@forbrukertilsynet.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hi,

you seem to reply to your own email here.

So you are a bit confused, it seems.

I've lived in the UK for ten years, (from 2004 til 2014), and then I sent your organisation a lot of complaints.

And you never did anything to solve any of them.

So you are a joke, it seems.

This I have to complain about.

Erik Ribsskog


tir. 16. mar. 2021 kl. 09:56 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:
Dear Mr Ribsskog

 

Thank you for your recent emails.

 

As advised below, we are unable to consider your complaints as we do not have the legal power to investigate them.

 

We must ask that you stop contacting us on this issue and remove us from the cc list you are using to contact various organisations on this matter.

 

If you continue to contact us on this matter, we will have to consider blocking your email address.

 

Yours sincerely,

Stephen

 

 

Stephen Reilly

Intake Caseworker

Parliamentary and Health Service Ombudsman

T: 0345 015 4033

 

From: Phso Enquiries
Sent: 19 February 2021 12:36
To: eribsskog@gmail.com
Subject: FW: [EXTERNAL] Re: [Ticket#2020121210000069] Klage/Fwd: Ordren er klar!

 

Dear Mr Ribsskog

 

Your recent email to the Parliamentary and Health Service Ombudsman

 

Thank you for your recent email. 

 

Our role

 

We make final decisions on complaints that the NHS in England, UK government departments and other UK public organisations have not resolved.

 

Based on the information you have given us, we have decided that your complaint is not one that can look at so we will not be taking any further action.

 

Why are you unable to look at my complaint?

We only have the legal power to investigate complaints about certain organisations. We can investigate complaints about the NHS in England, certain government departments and other public organisations in the UK.

 

As your complaint appears to be about potential identity fraud outside the UK, we are unable to help you.

 

Further information about what we can, and cannot, do are available on our website https://www.ombudsman.org.uk/making-complaint/what-we-can-and-cant-help

 

You may also find some useful information on how to deal with your complaint by visiting https://www.politiet.no/en/rad/cybercrime

 

I am sorry that we could not look at your complaint however I hope you find the details in this email helpful.

 

If you have any questions about our decision then please contact us using the details in this email. 

 

Please note there are some important details about how we use your information at the bottom of this email.

 

Yours sincerely

 

 

Stephen Reilly                                              

Intake Caseworker

 

Important details about how we use your information

 

We want to make sure that we provide a good service.  We might use your complaint for training, monitoring and evaluation purposes or invite you to meetings where we explain more about the Ombudsman’s roles and responsibilities, and ask for your feedback. We will only share any information you provide with our staff or people acting on our behalf.

 

Your responses will only be shared in an anonymous format, unless you tell us otherwise.

The law allows us to use your contact details in this way. This is known as legitimate interest. If you do not want to take part please tell your caseworker, call us on 0300 061 4222, or email customersurvey@ombudsman.org.uk.

 

You can change your mind at any time and this will not have any impact on how we handle your complaint.

 

You can read more about this in our privacy policy. The policy explains how we use and look after information about you, or that could identify you, and how long we keep it. It also explains your rights and how to request your information. You can find the privacy policy online at www.ombudsman.org.uk/information-you-give-us. If you would like a copy in a printed or other format, please contact informationrights@ombudsman.org.uk or call 0345 015 4033.

 

 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 16 February 2021 09:29
To: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>
Cc: NextGenTel <kunde@nextgentel.com>; NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>; elh@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>; noss@deloitte.no; post <post@finkn.no>; postmottak@sd.dep.no; salg@bitpro.no; abuse@telia.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; info@kistefos.no; Christen.Sveaas@kistefos.no; js@kistefos-tre.no; Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>; innfordring@nextgentel.com; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; kredittsjekk@nextgentel.no; Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>
Subject: [EXTERNAL] Re: [Ticket#2020121210000069] Klage/Fwd: Ordren er klar!

 

Hei,

ettersom jeg har forstått det, så har dere samme eier, (Kristen Sveås/Kistefoss), som Nextgentel.

Så da synes jeg at svaret deres blir litt feil.

Det burde stått at dere såklabert sendte dette videre, til deres konsern-kolleger i Bergen.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

tir. 15. des. 2020 kl. 12:09 skrev Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>:

Hei Erik.

Vi kan dessverre ikke hjelpe, da nextgentel og bitpro ikke er samme firma, og vi ikke har innsyn i deres systemer og kan rette opp i dette. Ser de å står på mottaker-lista, så sikkert noen der som kan hjelpe. Ser av mailene du har sendt oss, at de har mange måter du kan kontakte dem på.
https://www.nextgentel.no/privat/kundeservice

Fint om du tar oss av mailinglisten din.

Ha en fin dag.

Hilsen Bitpro

12/12 2020 05:24 - Erik Ribsskog skrev:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
Date: fre. 11. des. 2020 kl. 09:02
Subject: Ordren er klar!
To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>

 

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌



MinSide

Hei, Erik Løvenbalk

 

Ordre Q29033 er klar

Vi vil bare bekrefte at ordren din Q29033, ngt.no: Bestilling nå er ferdigbehandlet.

MinSide gir deg full oversikt over abonnementet

MinSide gir deg oversikten du trenger. Sett ditt eget nettverksnavn og passord for wifi, aktiver et gjestenett eller optimaliser wifi-nettet. Se fakturadetaljene, meldinger og muligheter for abonnementet ditt. MinSide finner du på nextgentel.no og i MinSide-appen.

Hilsen oss i NextGenTel

 

Hjelp

Kundeappen

Kundeservice

MinSide

Personvern

Snakk med oss

Facebook

Kundeservice

Åpne i nettleser

Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Nullstill ditt passord
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 01:55
Til: kontaktoss@underskrift.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 16. mar. 2021 kl. 09:22 skrev <kontaktoss@underskrift.no>:
Hei.

Er ikke helt sikker på hva du mener noen kan hjelpe deg med i det hele tatt. Så lenge du bruker din e-post kan hvem som helst se den hvis de får en mail fra deg eller ser den andre steder.

Hvorfor noen bruker den til «glemt passord» hos oss kan vi ikke svare på, da vi ikke vet hvem som sitter bak alle dataskjermer.

 

Ha en fin dag!

 

Mvh

Underskrift.no

 

E-post: kontaktoss@underskrift.no | Web: underskrift.no

 

Følg oss: www.facebook.com/underskrift.no

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 16. mars 2021 04:10
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kontaktoss@underskrift.no; elh <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Nullstill ditt passord

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: underskrift.no <kontaktoss@underskrift.no>
Date: ons. 13. jan. 2021 kl. 08:30
Subject: Nullstill ditt passord
To: <eribsskog@gmail.com>

 

Nullstille passord for konto
For å få tilgang til kontoen din må passordet nullstilles. Klikk på linken for å registrere ditt nye passord.

Nullstill passord:
Underskrift.no - Nullstill passord

Med hilsen
underskrift.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: You will Fall for these Autumn deals
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 01:47
Til: support@displate.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I told you in an e-mail from 6/4.

I want this to be escalated to a superior.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


tir. 16. mar. 2021 kl. 09:20 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (471768) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Displate Client Experience Team (Displate)

Mar 16, 2021, 9:20 GMT+1

Hello Erik, 

Thank you for your email.

We would like to let you know that we have checked and there is no account registered on our website under the email from which you're contacting us.

Additionally, it seems that you have never placed an order on our website using that email address. 

However, it seems that you signed up to receive the newsletter email. Please do not worry, if you don't wish to receive such emails please click "unsubscribe instantly", which is located at the bottom of the email you forwarded us recently.



Feel free to contact us if you require any further assistance.

Have a nice day.
Best regards,

Justyna Strzyżewska
Junior Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Mar 13, 2021, 6:14 GMT+1

This is a follow-up to your previous request #405093 "Klage/Fwd: You will Fall fo..."

Hi,

I wonder who has registered an account with you in my name.

(Because I haven't contacted you).

I also want to know in which way that you are going to improve, so that something like this doesn't happen again.

Erik Ribsskog


tir. 5. jan. 2021 kl. 11:24 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Northborn hipster
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juni 2021 kl. 01:37
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: ons. 16. jun. 2021 kl. 08:38
Subject: Takk for din bestilling Northborn hipster
To: eribsskog+kuksuger@gmail.com <eribsskog+kuksuger@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Kuksuger Ribsskog

Takk for din bestilling!

Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.

Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på

Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter