Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. juli 2022

Mer fra Bærum

På tirsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Hører nå egentlig disse el-sparkesyklene hjemme på fortauet:

IMG_20220725_091912

PS 2.

Her var det rot:

IMG_20220725_092246

PS 3.

På Meny Bekkestua så stod det fortsatt ikke prisen på First Price tørrmopper:

IMG_20220725_093029

PS 4.

Med de nye quartz/LCD-labelene, så er det vanskelig å se prisene, på den nederste hylla:

IMG_20220725_093201

PS 5.

Folk klagde på at min nettbutikk Posegodt (som jeg drev i England, fra 2010 til 2014) var dyr, når jeg tok 40-50 kroner (inklusiv frakt) for varene.

(Dette var snakk om engelsk isbre-mint (Glacier Mints) osv.

Varer som man ofte ikke fikk tak i, i Norge.

For å si det sånn).

Men på Meny så tar de over 100 kroner, for lignende varer.

(Kan det virke som).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

IMG_20220725_093711

PS 7.

Det har dukket opp en US-godtebutikk (Fast Candy) på et senter-torg, på Bekkestua Senter, og de bruker visst Meny sine handlekurver:

IMG_20220725_094200

PS 8.

Dette firmaet (Fast Candy AS) har visst linker til Balkan og Baltikum (direktøren/styrelederen har visst et etternavn fra Balkan og eier-firmaet Clear Life Europe Ou er visst fra Estland):

balkan baltikum

https://www.purehelp.no/m/company/details/fastcandyas/927131919

PS 9.

At det ligger tompaller og slenger sånn må vel muligens kalles ghettofisering:

IMG_20220725_094438

PS 10.

Søppel i handlevogna på Extra Bekkestua:

IMG_20220725_094627

PS 11.

Extra hadde en del rot/skrot/søppel oppå frysediskene:

IMG_20220725_095209

PS 12.

Her er mer om dette:

IMG_20220725_095233

PS 13.

Når jeg stod i 'handlevogn-selvbetjeningskassa'.

Så dukka det opp ei gammel kjærring, i 'elge-selvbetjeningskassa'.

Selv om det var mange ledige selvbetjeningskasser lenger bort.

(Som vanlig.

De 'elget' på meg der, på samme måte.

På St. Hansaften.

Og også de de etterfølgende handleturene.

Noe jeg har blogget om).

Og hu gamla, stabla varene, der handlekurven skulle stå.

Og ikke nok med at hu gamla elga.

(Uten noen grunn.

Siden at det var mange andre ledige selvbetjeningskasser lenger bort).

Det var også sånn, at en slags 'pakkis', som jobber der, samtidig begynte å elge, på motsatt side av meg.

(Han skulle absolutt rydde hyller, kjempe-nærme meg (som om jeg var usynlig, eller noe lignende).

Kunne det virke som).

Så disse pakka meg liksom inn.

I et ellers tomt kassa-område.

(Dette var klokka 9-10 om morningen.

Og det var ikke noe særlig med folk ute (det var litt regnbyger)

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her er mer om dette:

IMG_20220725_095823

PS 15.

Enda mer om dette:

IMG_20220725_095844

PS 16.

Og enda mer om dette:

IMG_20220725_095938

PS 17.

Det var så ekkelt med disse 'elgene', at jeg bare heiv varene oppi handlevogna, og istedet pakka utafor butikken:

IMG_20220725_100005

PS 18.

Hu klengete 'elge-kjærringa' kom da gående forbi:

IMG_20220725_100110

PS 19.

Her er mer om dette:

IMG_20220725_100133

PS 20.

Enda mer om dette:

IMG_20220725_100208

PS 21.

Og enda mer om dette:

IMG_20220725_100253

PS 22.

Som jeg har blogget om tidligere.

Så pleide jeg tidligere å handle, på Extra Pilestredet Park.

(Mens jeg bodde på Høvik.

Hvor jeg bodde fra 2015 til 2017.

Noe husvert-firmaet Narverud manet meg til.

Siden at de gjorde et poeng av, at den klamme vaktmesteren der handla, på den lokale Kiwi-butikken).

Og der (på Extra Pilestredet Park) så var det vanlig, å handle, med handlevogn, i selvbetjeningskassene.

(Som i andre butikker, som Asda og Meny).

Virka det som.

For de hadde større selvbetjeningskasser der (på Extra Pilestredet Park).

(Må man vel si).

Men denne Extra-butikken (Extra Bekkestua) har nå bygget om flere ganger, i år.

De har fjernet en av to rader, med selvbetjeningskasser.

Og der hvor det nå står kjeks, stod det tidligere hundemat.

(Og den selvbetjeningskassa, som muligens var best egnet, for å handle med handlevogn i.

Den er nå fjerna.

For å si det sånn).

Og det ligger nå (siden noen måneder tilbake) en annen Extra-butikk (som tidligere var Mega) et steinkast unna.

Men der har de en skalla gubbe, som alltid går meg ned, når jeg handler.

Så det er jo som å velge mellom pest og kolera, når man handler på Extra.

(Må jeg si).

Jeg kjøpte en six-pack med øl der (på Extra Bekkestua) for noen uker siden.

Og da gikk jeg i den vanlige kassa.

(For å slippe å få noen Extra-medarbeidere i kroppen.

Når selvbetjeningskassa fikk 'mensen'.

Noe den vel antagelig får av øl-kjøping.

Hvis jeg skulle tippe.

Og da var det ei gammel kjærring (som var kunden etter meg i køen) i den vanlige kassa, som absolutt skulle pakke meg inn, liksom.

Når jeg pakka varene).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 23.

Jeg hadde 5-6 bæreposer (og en bag) å drasse på.

Så jeg tok meg en pause, i Gjønnesparken.

Og mens jeg satt på en benk der og åt krone-is (som er på tilbud, til cirka tre kroner per stykk).

Så kom det ei halv-gammal kjærring, med en hund, gående forbi.

Og hu skulle absolutt hilse.

Jeg husker at min farfar Øivind Olsen fortalte meg, rundt 1980, at i New York, så kunne man bo, hele livet, uten å hilse på naboen (i samme trappe-oppgang/bygård-etasje).

Men i Bærum, så hilser visst de gamle kjærringene, på vilt fremmede.

(Kan det virke som).

Det vanlige er vel å hilse på de, som man har blitt introdusert/presentert for.

(Skulle man vel tro).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 24.

Her er mer om dette:

IMG_20220725_103527

PS 25.

Når det gjelder Extra Bekkestua.

Så kom jeg forresten på det.

At han blonde butikkmannen der.

(Som sendte meg til Narvesen (som var utsolgt).

Da jeg skulle kjøpe Telenor kontant-startpakke.

Etter at noen nett-troll porterte mitt tidligere mobilnummer.

For en del måneder siden).

Han minner forresten, om min stekusine Andrea (som da var ny-komfirmert) sin elsker (fra Østfold).

(Fra den tida da jeg bodde på Løvås gård i Kvelde.

Hvor jeg bodde våren/sommeren 2005.

Noe jeg har skrevet mer om i Min Bok 8.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Her kan man se min mors yngre bror Martin sin nabo Tor (noen år før han knuste hælene sine, i et mislykka falskjermhopp, som ble filmet, og som han en gang (under 'Min Bok 8-tida') viste Martin og meg på video). Fra Østlands-Posten 9. juni 1990

knuste hæler

https://www.nb.no/items/53b3ed98186f4254b98c33bcb51c4cc9?page=0&searchText="tor%20borgesen"~5

PS.

Tor er nå kirkegraver (og hjemme så har/hadde han en stor kakeboks full av ymse narkotika-slag, muligens for å ha som smertestillende, etter den nevnte fallskjerm-ulykken):

blikkboks

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 07:00
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmoavsh@statsforvalteren.no
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 15. feb. 2022 kl. 15:41 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Sabrina (Billetto)

15. feb. 2022, 15:41 CET

Hej Erik

Tak for din mail.
Vi har besvaret alle dine hevendelser tilbage i 2021, som du har sendt til os i januar, april, juni, samt oktober måned.
Din konto blev slettet tilbage i 2021, det samme gjorde alt informationen tilknyttet kontoen.







Sig til hvis der er andet jeg kan hjælpe med.

Ha en dejlig dag/Have a lovely day

Med Venlig Hilsen/Best Regards

Sabrina
Customer Relations Manager
Billetto Denmark

Erik Ribsskog

13. feb. 2022, 22:53 CET

This is a follow-up to your previous request #172386 "Re: Klage/Fwd: The Billetto..."

Hei,

jeg synes det virker litt som, at dere ikke tar dette helt på alvor.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 18. okt. 2021 kl. 15:21 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:

Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Re: (Saksnummer:10815860) Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 06:51
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 4. feb. 2022 kl. 14:25 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse. Vi beklager den lange vente tiden. Dette skyldes en systemfeil som har lagt E-posten fra deg i feil kø! Jeg skal så klart hjelpe deg med dette, kan du med noen få ord forklare hva som har skjedd så skal jeg undersøke dette nærmere.

Hører fra deg :-)

Vennlig hilsen / Kind regards,
Elias
Kundekonsulent
OneCall



ref:_00D1iUhac._5001ioB4Lj:ref

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RiksTV 30292363
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 06:29
Til: kundeoppfolging@rikstv.no
Kopi: jerome.franck@rikstv.no, ole.skarbovik@rikstv.no, tonje.overvoll@rikstv.no, kundeservice@rikstv.no, kundeoppfolging@rikstv.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, boligselskap@rikstv.no, forhandler@rikstv.no, NRK <info@nrk.no>, "Söderblom, Marit Annie" <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, fmoavsh@statsforvalteren.no
Hei,

jeg har lært om sånn her på handel og kontor i sin tid.

Og det er dere som skal sende dette til riktig person, og ikke sende meg rundt som en kasteball.

Det er bånn i bøtta, når det gjelder kundeservice.

Dere får ha en sånn 'Z' som logo, som russerne bruker, sånn at folk skjønner at dette er noen som ikke bryr seg om kundeservice og denslags.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. feb. 2022 kl. 08:23 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:
Hei, 
 
Ønsker du kontakt med administrerende direktør kan han kontaktes her: https://www.rikstv.no/om-rikstv/presse/
 
 
Ha en fin dag! 
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Feb 11 2022 02:22:21 GMT+0100 (Central European Standard Time)
To: kundeservice@rikstv.no
Subject: Re: FW: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 13. okt. 2021 kl. 15:37 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,  
 
Takk for at du tok kontakt med oss.  
 
Vi har mottatt henvendelsen din og har sendt den videre for behandling hos administrasjonsavdelingen vår. Straks vi har gjennomgått saken kontakter vi deg.  
 
Det vil kunne være noe behandlingstid.   
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Mohammed
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Wed Oct 13 2021 13:43:54 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundeservice@rikstv.no
Subject: Re: Re: RiksTV 30292363
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

De andre firmaene klarer ihvertfall å finne noen IP-adresser, (til disse jævlene).

Og dere har heller ikke gjort rede for hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

Så dette synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal svare om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 25. jun. 2021 kl. 13:35 skrev <kundeservice@rikstv.no>:
Hei,
 
Takk for at du tok kontakt med oss. 

Som nevnt i epost av 14.05.2021 må vi utgangspunkt i at den personen som sender inn bestilling er den personen de utgir seg for. I tilfeller hvor dette ikke stemmer kansellerer vi ordre så fort vi får kjennskap til forholdet.

Vi har ikke mulighet til å etterforske hvem som har gjort identitetstyveri.  Ønsker du å etterfølge det videre må du kontakte politiet og anmelde identitstyveri.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Frank
Kundebehandler RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
F� hjelp av chatboten v�r Rix, som alltid er tilgjengelig for deg https://www.rikstv.no/kontaktWeb: rikstv.no | www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
 
From: eribsskog@gmail.com
Sent: Fri Jun 25 2021 13:09:27 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu
Subject: Re: RiksTV 30292363
Hei,
 
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
 
(For jeg har ikke kontaktet dere).
 
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 

tor. 25. mar. 2021 kl. 10:30 skrev <rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu>:
Hei, 
 
Viser til henvendelse angående kundenummer 30292363. 
 
Utstyret som er bestilt er allerede levert til hentested. Vi ber deg om å ta kontakt med Rema 1000 Signaturgården for å få dette sendt i retur til oss. Hentekode er BH97 og BM66. Når dette er i orden kan du svare på denne e-posten, vi får da kansellert resten av bestillingen. 
 
 
Ha en fin dag!
 
Med vennlig hilsen
Sandra
Ansvarlig for kundeoppfølging RiksTV AS
Telefon: 210 10 210
www.rikstv.no/kontakt
 
Web: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstv
 
Denne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.
This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå! [Ticket-ID 99142872]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 06:11
Til: service@bonprix.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmoavsh@statsforvalteren.no
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. feb. 2022 kl. 17:01 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
Hei Erik,

Takk for svaret ditt.Vi skal selvfølgelig svare så godt vi kan.

Vi har ikke mulighet til å få IP-adressen, derfor har vi ikke mulighet til å se hvem det er. Dette er opp til politiet så vi ber deg sende inn politianmeldelse angående dette.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Fidelie
bonprix kundeservice

Vær oppmerksom på våre nye bankopplysninger:
SEB Bank,
kontonummer: 9750 06 63077



Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 99142872]

> Hei,
>
> som jeg tidligere har skrevet til din kollega Joline, (i 2020), så ønsker jeg at en overordnet, (som daglig leder), skal svare på dette.
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Vennligst send dette til en overordnet nå.
>
> (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
>
> Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
> tor. 14. okt. 2021 kl. 09:01 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
>
> Hei Erik,
>
> Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
>
> Du har valgt å skrivde deg opp på nyhetsbrev. Men vi kan fjerne det før deg om du ønsker?
>
> Du har sendt oss lignende mail før, hver gang du tar kontakt med oss.
>
> Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
>
> bonprix ønsker deg en fin dag.
>
> Vennlig hilsen
> Herman
> bonprix kundeservice
>
>
>
>
> Kundetelefon: 21 05 57 30
>
> Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
>
>
> www.bonprix.no
> www.facebook.com/bonprixNO
> www.twitter.com/bonprixNO
> www.youtube.com/bonprix
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Selskapets forretningskontor: Hamburg
>
> Markus Fuchshofen
> Dr. Richard Gottwald
> Dr. Kai Heck
> Rien Jansen
> Dr. Marcus Ackermann
>
> Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
>
> Adresse:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Str. 61
> 22179 Hamburg
>
> [Ticket-ID 99142872]
>
> > Hei,
> >
> >
> > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> >
> >
> > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> >
> >
> > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> >
> >
> > Med hilsen
> >
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> >
> >
> > ons. 23. jun. 2021 kl. 15:21 skrev bonprix <service@bonprix.no>:
> >
> > Hei Erik,
> >
> > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> >
> > Hvordan kan vi hjelpe deg?
> >
> > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> >
> > bonprix ønsker deg en fin dag.
> >
> > Vennlig hilsen
> > Nicco
> > bonprix kundeservice
> >
> >
> >
> >
> > Kundetelefon: 21 05 57 30
> >
> > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> >
> >
> > www.bonprix.no
> > www.facebook.com/bonprixNO
> > www.twitter.com/bonprixNO
> > www.youtube.com/bonprix
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> >
> > Markus Fuchshofen
> > Dr. Richard Gottwald
> > Dr. Kai Heck
> > Rien Jansen
> > Dr. Marcus Ackermann
> >
> > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> >
> > Adresse:
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Haldesdorfer Str. 61
> > 22179 Hamburg
> >
> > [Ticket-ID 99142872]
> >
> > > Hei,
> > >
> > >
> > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
> > >
> > >
> > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > >
> > >
> > > Vennligst rydd opp!
> > >
> > >
> > > Med hilsen
> > >
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > > PS.
> > >
> > >
> > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > jeg).
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > ---------- Forwarded message ---------
> > > Fra: Service bonprix.no <service@bonprix.no>
> > > Date: man. 15. mar. 2021 kl. 14:04
> > > Subject: Ditt nyhetsbrev fra bonprix: Bekreft din påmelding nå!
> > > To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > " id="gmail-m_-7925913215884962542element-4571060" src="https://image01.bonprix.no/newsletter/versandmedia/mails-58528/bonprix-2011438.jpg" style="width: 100%; height: auto;" title="bonprix >" width="600">
> > >
> > >
> > > Bekreft registrering
> > >
> > >
> > >
> > > Kjære eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com,
> > >
> > >
> > > så gøy at du er interessert i bonpix nyhetsbrev!
> > > Vennligst bekreft registreringen din.
> > >
> > > Din rabattkode for gratis frakt leveres i en separat e-post.
> > >
> > > Ditt Bonprix-team
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > "> Bekreft registrering ›
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Med nyhetsbrevet tilbys jeg mer!
> > >
> > >
> > > Rabattkoder
> > > Trender
> > > Salg
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Bekreftelsen du mottar med denne e-posten, er kun for din egen sikkerhet. Hvis du ikke har valgt å abonnere på bonprix nyhetsbrev, vennligst ignorere denne e-posten.
> > > Du kan når som helst avregistrere deg fra å motta nyhetsbrevet, ">her eller nederst, direkte i nyhetsbrevet.

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Brann nyhetsbrev ♥
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 05:59
Til: Kamp <kamp@brann.no>
Kopi: nff@fotball.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@brann.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. feb. 2022 kl. 11:13 skrev Kamp <kamp@brann.no>:
Hei og beklager sent svar.

 

Vi har dessverre ikke muligheten til å finne IP-adressen her.

E-postadressen din er slettet fra våre systemer og blokkert fra å bli påmeldt igjen.

Du er dermed sikret mot at dette ikke skjer igjen.

 

Beklager veldig det inntrufne og beklager at vi ikke har noe mer informasjon å hente fra systemet vårt i dette tilfellet.

 

MVH

Mads - Sportsklubben Brann

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: fredag 28. januar 2022 14:30
Til: Kamp <kamp@brann.no>
Kopi: nff@fotball.no; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Kamp <kamp@brann.no>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Brann nyhetsbrev ♥

 

Hei,

dette virker litt tafatt av dere.

Det virker ikke som at dere prøver å finne ut hvem dere er.

Andre firma/organisasjoner har ihvertfall klart å finne ip-adressen til synderen.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

ons. 13. okt. 2021 kl. 15:53 skrev Kamp <kamp@brann.no>:

Hei,

 

I praksis kan hvem som helst oppgi en epostadresse og melde seg på nyhetsbrevet vårt.

Derfor går det ut en epost umiddelbart med info om at man kan melde seg av, i tilfelle noen har skrevet feil adresse eller i tilfelle noen ikke ønsker nyhetsbrevet tilsendt.

 

Synd å høre at det er noen andre som har gjort dette.

Jeg kan forsikre deg om at du er slettet fra våre lister!

 

MVH
Mads

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 12. oktober 2021 07:58
Til: Kamp <kamp@brann.no>
Kopi: Kamp <kamp@brann.no>; nff@fotball.no; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Emne: Re: Klage/Fwd: Velkommen til Brann nyhetsbrev ♥

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

man. 28. jun. 2021 kl. 09:33 skrev Kamp <kamp@brann.no>:

Hei

 

Dette er en mail du får når du melder deg på vårt nyhetsbrev

Jeg meldte deg av igjen nå

 

Mats

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: søndag 27. juni 2021 12:07
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kamp <kamp@brann.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "tr@forbrukertilsynet.no" <tr@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkommen til Brann nyhetsbrev ♥

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Brann.no <post@brann.no>
Date: lør. 3. apr. 2021 kl. 09:32
Subject: Velkommen til Brann nyhetsbrev ♥
To: <eribsskog+25077030568@gmail.com>

 

Yes! Nå blir du oppdatert!


Nyhetsbrev



 

 

 

Du får nå Brann-nyheter rett i innboksen din!

Som nytt medlem på Branns nyhetsbrevliste mottar du den nyeste og viktigste informasjonen fra oss, i tillegg til eksklusive tilbud.

Inviter gjerne vennen dine til å følge oss også ved å dele denne lenken med dem.


Du kan når som helst melde deg av vårt nyhetsbrev ved å klikke på lenken nederst i mailen.

 

 

Følg oss i flere kanaler

I Branns sosiale medier gir vi deg alt du trenger for å bli en fornøyd supporter. Vi er der ingen andre er. Vi lager sakene ingen andre kan lage. Og bare ved å følge alle våre kanaler vil du få fullstendig oversikt over hva som skjer i favorittklubben din.

I alt har Brann 145.000 følgere i ulike kanaler - og tallet er stigende!


Nyheter

 


Scoringsvarsler

 


Resultater

 


Konkurranser

Les mer her

 

 

Kontakt oss

 

Webversion



Meld meg av nyhetsbrev

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kofirafagm, your search for a partner is in your hands!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 05:53
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@members.elitesingles.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EliteSingles <info@members.elitesingles.com>
Date: tir. 26. jul. 2022 kl. 02:27
Subject: Kofirafagm, your search for a partner is in your hands!
To: <eribsskog@gmail.com>



Take the initiative and find the right partner for you! | Web Version


Take the initiative and find the right partner for you!





Dear Kofirafagm

You have not yet completed your profile. However, our experience shows clearly that members with a complete and detailed profile are contacted much more frequently!




First impressions are extremely important
Use your profile to show who you are and why it pays to get to know you! After all, would you not be more inclined to contact a member that had a complete and interesting profile? So do not wait any longer! Log in now and update your "About Me" section.
Complete My Profile >>




Yours truly,
The EliteSingles team



If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care contact form.



facebook twitter App Store Google Play
You are receiving this email because you are registered with the e-mail address eribsskog@gmail.com at EliteSingles.  
Forgotten your password? Request a new one here!  

To adjust your individual email notification settings, please click here
To stop receiving our emails, please click here

Questions about EliteSingles? Visit our help page or contact our Customer Care team.

EliteSingles LLC | 874 Walker Rd. Ste C | Dover, Delaware 19904
Company Information | Contact: support@elitesingles.com

Start your search for the right partner | Web Version


Complete the free personality test now!



You have registered on EliteSingles, but not yet completed our personality test. Once you have completed the personality test, we can introduce you to compatible members that meet your expectations for relationship.

Log in to your EliteSingles account now with your email address, eribsskog@gmail.com, and your password, to complete the free personality test and find your partner for a fulfilling, lasting relationship!


Complete My Test >>








Yours truly,
The EliteSingles team


If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care contact form.



facebook twitter App Store Google Play
You are receiving this email because you are registered with the e-mail address eribsskog@gmail.com at EliteSingles.  
Forgotten your password? Request a new one here!  

To adjust your individual email notification settings, please click here
To stop receiving our emails, please click here

Questions about EliteSingles? Visit our help page or contact our Customer Care team.

EliteSingles LLC | 874 Walker Rd. Ste C | Dover, Delaware 19904
Company Information | Contact: support@elitesingles.com

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: KofirafaGm, your search for a partner is in your hands!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 05:46
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@news.silversingles.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: SilverSingles <info@news.silversingles.com>
Date: tir. 26. jul. 2022 kl. 03:21
Subject: KofirafaGm, your search for a partner is in your hands!
To: <eribsskog@gmail.com>



Take the initiative and find the right partner for you! | Web Version




Take the initiative and find the right partner for you!


Dear KofirafaGm,

You have not yet completed your profile. However, our experience shows clearly that members with a complete and detailed profile are contacted much more frequently!

Get in contact
First impressions are extremely important!

Use your profile to show who you are and why it pays to get to know you!
After all, would you not be more inclined to contact a member that had a complete and interesting profile? So do not wait any longer!

Log in now and update your "About Me" section.

Complete My Profile >>


Yours truly,
The SilverSingles Team




If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care contact form.





You are receiving this email because you are registered with the e-mail address eribsskog@gmail.com on SilverSingles.  
Forgotten your password? Request a new one here!  

To adjust your individual email notification settings, please click here
To stop receiving our emails, please click here

Questions about SilverSingles? Visit our help page or contact our Customer Care team.

SilverSingles is a service of Spark Networks Services GmbH | Kohlfurter Straße 41/43 | 10999 Berlin, Germany
Company Information | Contact: info@silversingles.com

Mer fra Facebook

rukke facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

ida valen rukke facebook 2

Min tidligere advokat Ida Valen Rukke (som sluttet i jobben sin og nektet og representere meg lenger, i forbindelse med min omsorgssvikt-sak osv.) er litt shady, kan det virke som

shady hm

PS.

Her er mer om dette:

ida valen rukke perm link sak

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter