Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. april 2022

Jeg sendte en e-post til BN Bank

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kassakreditt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 18:37
Til: post@bnbank.no
Kopi: kundeservice@sbanken.no
Hei,

jeg sender om det samme til dere.

Jeg har tenkt til å bytte 'hoved-bank' fra Nordea, (som jeg er misfornøyd med, etter mange år).

Men da skulle jeg gjerne hatt en liten kassakreditt, eller lån, fram til den tjuende.

For Nav har lurt meg litt, med et vedtak.

Jeg trodde jeg skulle få penger, den første april.

Men det skjedde ikke, (og de svarer ikke på klagen).

Husker at jeg hadde en sånn kassakreditt, på cirka 3.000, hos Kredittkassen, på midten/slutten av 90-tallet.

(Før jeg ble butikksjef, (på Rimi Nylænde), og bytta til DNB og hadde billån, stor kassakreditt og Mastercard osv., hos dem.

Så måtte jeg flytte/flykte til England, i 2004, og så bodde jeg der i ti år).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 22:29
Subject: Kassakreditt
To: <kundeservice@sbanken.no>


Hei,

jeg har hatt brukskonto hos Nordea siden 2014 (da jeg flytta tilbake fra England).

Men selv om jeg er en lojal kunde hos de, så har de nekta meg kassakreditt.

Nav har nemlig surra med et vedtak (og svarer ikke på klage).

Så jeg får ikke penger (til mat/husholdning) før jeg får bostøtten den tjuende.

Og vaskemaskinen har også røket.

Så jeg trenger egentlig en kassakreditt på cirka 2.000 til mat/husholdning, (fram til 20. april).

Pluss cirka 3.000 til ny vaskemaskin.

Og så overfører jeg da Husbanken-støtte og Nav-støtte gradvis til denne brukskontoen.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Mer fra YouTube

Jeg har blogget om at jeg ikke ønsket å begynne som butikksjef på Rimi Manglerud, i 1999. Og en av grunnene var den kampen her. For Manglerud-spillerne var så perverse, (må man vel si). De hadde med ei jente på laget, (som ligna på Gro Marit Fjellner fra Svelvik), som dusja sammen med gutta, (og de lukka ikke igjen garderobe-døra). Fra DT/BB 25. juli 1984

perverse

https://www.nb.no/items/4cb2af2903f941e195b1c4f4e81e7acf?page=17&searchText="berger%20manglerud"~1

PS.

Det kan muligens ha vært i denne kampen at jeg scorte, (jeg scorte ihvertfall en gang mot Glassverket, (blant annet), husker jeg), selv om jeg spilte mest på midtbanen, i et ganske fastlåst system, så det var mest fra cornere osv., (som det nevnte målet var fra), at jeg kunne score, (fra DT/BB 29. august 1984):

scorte

https://www.nb.no/items/6d646cbdde90a5864fc86ed767b7814d?page=23&searchText="berger%20glassverket"~1

PS 2.

Jeg scorte også en gang, mot et svensk lag, (Floda BOIF), også etter en corner vel.

(Trener Tov Egil Skjelsbek kjente en svensk trener.

Og vi spilte til sammen fire vennskaps-kamper, (to på Berger og to i Sverige), mot et litt yngre svensk lag, da.

For å si det sånn).

Og så scorte jeg mot et lag fra 'Dalom', i en vennskapskamp, (muligens for å innvie Bergerbanen sine nye benker/tribuner).

(Noe sånt).

Og jeg ble muligens turneringens beste spiller, i Vinn Sande-cup, på rundt den samme tida, (midten av 80-tallet).

(Jeg lurer på om det var noe sånt som ble sagt, av Knut Th. Gleditsch, (var det vel muligens), mens jeg var i kiosken.

Hm).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Oddvar Olsen | 1,2Million~1,6Million NOK | Java/TypeScript/Kotlin | Hired previously from Front-end
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 03:02
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: danny.graves@coluxrecruitment.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Danny <Danny.Graves@coluxrecruitment.com>
Date: man. 20. des. 2021 kl. 15:00
Subject: Oddvar Olsen | 1,2Million~1,6Million NOK | Java/TypeScript/Kotlin | Hired previously from Front-end
To: <eribsskog@gmail.com>


Hi Oddvar,



I am aware you are one of the Top Software Engineers in Oslo for your field, I wanted to introduce myself as someone who ensures your skill is matched accordingly with Quality of Project, Salary and surrounded by people of similar Technical Aptitude.



I work with some of Oslo's top-performing consultancy's that also pay the highest rates, along with meaningful In-House companies!



Could you be interested in finding out more, as I think your skills/expertise are in line with the level of talent the Consultancies typically hire, especially your experience working with Front-end! :)



I appreciate timing is everything and so do my consultancies, they are not looking to fill seats and positions but have informal information meetings with Top talent like you Oddvar!



I have a Plethora of Consultancies, but there are 4 top ones that I a sure one could be a good next fit, they pay between 1,2Million ~1,6Million NOK, whether you want a High Basic or High Bonus Model, work with React, Java, .NET, Mobile or Data Science. Whether you want a Senior Developer Position or an Architect or hands-off altogether, they can find the harder to obtain roles.



When would you be free to receive more information via email or call?



Many thanks

Danny













































Colux

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for bestilling av informasjonsmateriell fra NTNU / Receipt for information materials order from NTNU - 2021-12-01 19:23:28
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:43
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: postmottak@ntnu.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <ikkesvar@ntnu.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 19:23
Subject: Kvittering for bestilling av informasjonsmateriell fra NTNU / Receipt for information materials order from NTNU - 2021-12-01 19:23:28
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din bestilling Erik Ribsskog.

Du har bestilt følgende informasjonsmateriell:
    * 1 : Studiekatalog 2019-2020.pdf

Bestillingen vil bli sendt til følgende adresse:
        Erik Ribsskog
        (Sladdet av johncons-blogg)   
        (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua 

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til USN - her får du informasjon om våre lærerutdanninger 😍
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:36
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: hm@usn.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Hege i Universitetet i Sørøst-Norge <hm@usn.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 15:22
Subject: Velkommen til USN - her får du informasjon om våre lærerutdanninger 😍
To: Erik <eribsskog@gmail.com>


Se denne e-posten i en nettleser


 
Så fint at du vil vite mer om lærerutdanningene våre!
 
Vil du jobbe med formidling og få muligheten til å spille en viktig rolle i barnas liv? Sjekk ut mulighetene dine!
 
Dette er lærerutdanningene du kan velge ved USN


Noe du lurer på om studentlivet eller lærerstudiene? Spør en USN-student på Discover USN. 
Spør en student

Du kan alltid spørre en studieveileder om praktiske spørsmål om de ulike studiene. Kontaktinformasjonen til studievelederen finner du på våre studietilbudssider.  

 
Vår twitterkonto
Våre facebooksider
Vår nettside
Vår YouTube-kanal
Vår Instagramkonto
LinkedIn






This email was sent to eribsskog@gmail.com
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Universitetet i Sørøst-Norge · Postboks 235 · Kongsberg, Buskerud 3603 · Norway

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kontaktskjema - medicalstudies.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:31
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post@medicalstudies.no, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: post@medicalstudies.no <post@medicalstudies.no>
Date: tor. 2. des. 2021 kl. 09:37
Subject: Sv: Kontaktskjema - medicalstudies.no
To: post@medicalstudies.no <post@medicalstudies.no>, eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
Cc: post@medicalstudies.no <post@medicalstudies.no>


Hei Erik,

Vi har dessverre ikke noen tilbud på samisk. Alle våre studietilbud har undervisning på engelsk.
Du finner oversikten her.


Vennlig hilsen / Best regards,

Åge Daniel Lie
Nordisk Inntakskontor - Nordic Admission Office
Kristiansand, Norway
Phone: +47 91694105  / +47 91715405
https://medicalstudies.no/
https://www.facebook.com/Nordisk.Inntakskontor.medicalstudies

Fra: no-reply@editmysite.com <no-reply@editmysite.com>
Sendt: onsdag 1. desember 2021 17:47
Til: post@medicalstudies.no <post@medicalstudies.no>
Emne: New Form Entry: Kontaktskjema - medicalstudies.no
 
 
You've just received a new submission to your Kontaktskjema - medicalstudies.no.
Mark as Spam



Submitted Information:

Navn
Erik Ribsskog


E-post
eribsskog@gmail.com


Telefon



Din melding
Tilbyr dere undervisning på samisk?

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling: Studiekatalog for studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@kulturstudier.org, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kulturstudier <info@kulturstudier.org>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 19:53
Subject: Takk for din bestilling: Studiekatalog for studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik

Studier i Asia, Latin-Amerika og Afrika
Takk for at du bestilte vår studiekatalog. Klikk lenken nedenfor, så finner du vår nett-katalog med informasjon for deg som er nysgjerrig på et semester eller et studieår i Nepal, Vietnam, Argentina, Ghana eller Costa Rica. Eller kombinasjoner av disse jorda-rundt. Vil du også ha papirutgaven i postkassen? Send din postadresse til mail@kulturstudier.no:

Klikk her for brosjyren

Sammen med norske og utenlandske universiteter tilbyr vi engelskspråklige studier med lånekassestøtte, studiepoeng og bolig, jorda rundt. Vår lokale stab tar imot og hjelper deg under hele studietiden. Kulturstudier gjør det enkelt og trygt.

Alle studier gir lånekassestøtte og tilsvarer 30 studiepoeng som senere eventuelt kan inngå i din bachelor hjemme i Norge. Du kan velge mellom høstsemester, vårsemester eller begge deler.

Korona? Norske myndigheter regner studier som gyldig grunn til å reise til utlandet. Les mer her

Studiestart våren 2022:

Nepal, Ghana og Vietnam: 1. februar
Costa Rica: 10. januar
Argentina: 14. februar
Studiestart høsten 2022:

Vietnam, Nepal, Ghana: 27. september
Costa Rica: 30. August
Argentina: 23. August
(Endringer kan forekomme.)
Våre mest populære studier er:
- Årsstudium i utviklingsstudier som kombinerer Vietnam og Ghana

- Årstudium i spansk og latinamerikastudier som kombinerer Argentina og Costa Rica

Fullstendige beskrivelser av studiene finner du på www.kulturstudier.no

Det arrangeres regelmessig webinarer. Se tidspunkt for vårt neste informasjonsmøte HER.

Dette får du:

Studiepoeng for et fullt universitetssemester
Evt. tilleggspoeng til Samordna opptak
Støtte fra Lånekassen
Studentbolig
Frokost alle undervisningsdager
Gode forelesere rekruttert fra hele verden
Personlig og gruppevis oppfølging og veiledning
Interessante seminarer med ekskursjoner til by og bygd, der erfaringer gir liv til bøkene
Lokal stab som gir deg trygghet og støtte under hele semesteret
Frivillige aktiviteter, f.eks idrett, yoga, film, dans, frivillighetsarbeid
Og mye mer...
Du er velkommen til å ringe oss for studieveiledning på telefon 22358022. Du kan også sende oss en epost, eller bruk chat'en på våre hjemmesider. Vi ser frem til å høre fra deg!

Med vennlig hilsen,

Rune Tjelland
Oslo, 01 December 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Du er nå meldt på vårt nyhetsbrev!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post.lommedalen@kirken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lommedalen kirke <post.lommedalen@kirken.no>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 20:24
Subject: Du er nå meldt på vårt nyhetsbrev!
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for at du har meldt deg på vårt nyhetsbrev!
Det kommer i din innboks hver torsdag utenom skoleferier.
sendinblue

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Thank you for requesting a copy of our Postgraduate Prospectus
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:14
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: nu.postgraduate@northumbria.ac.uk, postmottak@uhr.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Northumbria University Newcastle <nu.postgraduate@northumbria.ac.uk>
Date: ons. 1. des. 2021 kl. 20:07
Subject: Thank you for requesting a copy of our Postgraduate Prospectus
To: <eribsskog@gmail.com>



 
Hi Erik,

Thank you for your interest in Northumbria University and for requesting a copy of our Postgraduate Prospectus.

To access a digital version of the Prospectus please click here. To view the Prospectus in fullscreen simply hover over the widget on the page and click Fullscreen.

If you have any questions about studying with us please get in touch via e-mail, speak with us on Live Chat or visit the Communication Hub to find us on an alternate platform.

Best wishes,

Northumbria University, Newcastle 
 

 
To view the University's Privacy Notice please click here.

Marketing | Northumbria University | 1st Floor, Pandon Building 
Camden Street | Newcastle upon Tyne | NE1 8ST

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din strømbestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 02:08
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, postkasse@datatilsynet.no, kunde@bodoenergi.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, kundesenter.no@lowell.com, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <post@ustekveikja.no>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 18:01
Subject: Din strømbestilling
To: <eribsskog+homofil@gmail.com>



 
For å lese e-post i nettleser, klikk her
 
Din strømavtale
 
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi behandler nå din bestilling. Så snart den er ferdig behandlet vil du motta en bekreftelse på ditt kundeforhold. 

Vi har registrert følgende;

Bestillingsdato: 05.04.2022
Kunde: Erik Løvenbalk Ribsskog 
Fødselsdato: 25.07.1970
Adresse:  (Sladdet av johncons-blogg) , (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post adresse: eribsskog+homofil@gmail.com
Telefon nr: 91587593

Bestillingen gjelder;
Adresse: (Sladdet av johncons-blogg), (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
Målerpunkt ID: 49759298
Målernr: 7359992900317819
Forventet leveringsstart: 21.04.2022 

Din strømavtale er Ustekveikja Spotpris.

Ustekveikja Spotpris

Fakta om avtalen;
- Med Ustekveikja Spotpris betaler du spotpris time for time for strømmen pluss påslag på 5,25 øre/kWh inkl. mva og elsertifikater.
- Månedlig fastbeløp: Kr 59,-/mnd
- Avregning av strømforbruk skjer normalt hver måned
- Har ingen bindingstid
- Nettleie fra det lokale nettselskap kommer i tillegg. Du vil motta strøm og nettleie på én og samme faktura fra oss der vi har avtale med ditt nettselskap.

Generelt gjelder betingelsene gitt i standard leveringsavtale fremforhandlet av Energi Norge og Forbrukerombudet. I tillegg gjelder særvilkår for strømavtalen mellom Ustekveikja Energi som leverandør og kontraktskunde. Særvilkår vil komme foran vilkårene i "standard kraftleveringsavtale". Vilkårene er akseptert ved avtaleinngåelse og lenke til vilkårene sendes sammen med bekreftelse for avtaleinngåelsen på e-post. Du har 14 dagers angrerett på bestillingen. Skjema for angrerett.

Velkommen til oss - Gode forhold lønner seg!

Med vennlig hilsen
Ustekveikja Energi AS

 
 

 
www.ustekveikja.no  |  tlf: 32 08 70 00  |  post@ustekveikja.no

 

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Wellvita - sunnhet direkte til deg Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. april 2022 kl. 01:55
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundeservice@wellvita.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Wellvita - sunnhet direkte til deg <no-reply@wellvita.no>
Date: tir. 5. apr. 2022 kl. 23:50
Subject: Wellvita - sunnhet direkte til deg Ordrebekreftelse
To: Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+superhomofil@gmail.com>


Dette er en automatisk mail og kan derfor ikke besvares


Kunde:

Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
99424084
eribsskog+superhomofil@gmail.com

Wellvita - sunnhet direkte til deg

Wellvita AS
Engenes 15
4865 Åmli
Norge
Telefon: 37 08 13 00
http://www.wellvita.no
kundeservice@wellvita.no


Ordrenr. : 118366
Ordredato : 05-04-2022 23:50
 
 
Antall Varenr./Vare Stk. pris Total pris
1 Stk 90400 - Sabalix - Abonnement, første levering kr 199,- heretter kr 399,- 199,00 199,00
Varetotal 199,00
Porto og ekspedisjonsgebyr 39,00
Total eksl. MVA
204,24 NOK MVA utgjør
33,76 NOK Total inkl. MVA
238,00 NOK

Takk for din bestilling. Varene vil bli sendt i løpet av 3-7 dager.

Når du kjøper produkter hos www.wellvita.no, gjelder følgende kjøpsbetingelser og vilkår:




Kontaktinformasjon
Wellvita AS
Organisasjonsnr: 995 351 048
Engenes 15
4865 Åmli
Tlf 37 08 13 00
E-post: kundeservice@wellvita.no

Bestilling og levering
Avtaler med Wellvita AS inngås på norsk.
Alle elektroniske bestillinger mottar en elektronisk ordrebekreftelse. Vi utsteder en skriftlig faktura som virker som en ordrebekreftelse og som vedlegges alle forsendelser.
Wellvita leverer i Norge.
Samtlige priser angis i NOK og er inklusiv merverdiavgift. Alle priser oppdateres løpende. Alle forsendelser tillegges porto og ekspesidjonsgebyr på kr 39,-.
Wellvita benytter Posten Norge som distributør og du kan forvente å motta dine produkter i løpet av 3 til 7 virkedager. Har du ikke mottatt bestillingen din i løpet av syv virkedager etter bestilling, ber vi deg kontakte kundeservice på telefon 37 08 13 00 mandag til fredag mellom klokken 8 og 16 eller på e-post: kundeservice@wellvita.no.
Maksbeløp for onlinebestilling er kr 700,-. Overstiger din bestilling dette beløpet ber vi deg bestille pr telefon: 37 08 13 00.
Avtalen fungerer som et individuelt tilpasset abonnement uten bindingstid eller minstekjøpskrav.

Forsinkelse av leveransen
Dersom Wellvita ikke leverer varen, eller leverer den for sent i henhold til avtalen, og det ikke skyldes deg eller forhold på din side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven paragraf 6, etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen eller kreve erstatning fra Wellvita.
Ved forsinkelse må kravet rettes Wellvita innen rimelig tid.

Ansvar
Wellvitas produkter oppfyller norske myndigheters krav. Wellvita påtar seg produktansvar overfor deg ifølge gjeldende lovgivning. Wellvitas erstatningsansvar er ved alle erstatningskrav begrenset til et beløp svarende til prisen på den varen som du har kjøpt.

For å bestille
Du skal være fylt 18 år for å kunne handle hos oss. Introduksjonstilbudet gjelder kun for nye kunder. Etterfølgende bestillinger vil bli fakturert til normal pris.

Betaling
Når du har bestilt en vare hos Wellvita AS sender vi en faktura sammen med din bestilling, og du har 14 dager fra fakturadato til å betale.

Betal faktura
Du kan administrere ditt/dine abonnement her og betale din faktura med bankoverførsel eller med kort her. Du bruker Bank ID for verifisering.

Opprett betalingsavtale
Når du velger "Opprett betalingsavtale" gir du samtidig samtykke til at vi automatisk kan trekke fakturabeløpet fra den angitte konto. Vi trekker beløpet samme dag. Vi sender leveransen til din oppgitte adresse. Vi samarbeider med NETS ved nettbetaling og du bruker Bank ID for å verifisere avtalen.

Din betalingsavtale stopper automatisk når du sier opp ditt abonnement på produktet/produktene. Det betyr at du ikke trenger å foreta noe annet etter oppsigelse av abonnementet - betalingsavtalen annulleres med denne handlingen. Du vil motta en digital bekreftelse på at abonnementet er avsluttet.

Uteblir betalingen sender vi purringer til deg. Såfremt du har opplyst e-post adresse til oss vil de to første purringene bli sendt på e-post. Hver purring tillegges purregebyr på kr 35.-. i overensstemmelse med gjeldende lovgivning. Inkassovarsel sendes pr. post. Hvis betaling etter inkassovarsel fortsatt uteblir, forbeholder vi oss retten til å overgi saken til inkasso.

Oppsigelse eller abonnement på pause
Oppsigelse av et produkt som er bestilt på abonnement. må skje senest 14 dager før neste leveringsdato på nettopp det abonnementet du vil stoppe. Se endringsfrist på gjeldende produkts varelinje på faktura.
Oppsigelse kan skje via nedenforstående link eller ved å kontakte Wellvita på telefon 37 08 13 00.
Klikk her for å gjenoppta eller sette på pause/si opp abonnement
Returnerer du 2. eller senere leveringer av et produkt som er bestilt på abonnement, så har Wellvita allerede hatt utgiften til håndtering og forsendelse, og du vil derfor motta en faktura på kr 99 til dekning av administrasjon og forsendelse.

Angrerett
Ved kjøp/bestilling av kosttilskudd på Wellvitas abonnement, har du 14 dagers angrerett på den 1. levering.
Ved abonnement er etterfølgende leveringer ikke omfattet av angreretten. Ønsker du å holde pause eller si opp din avtale om løpende levering skal du underrette Wellvita om dette, så vi vet at vi skal stoppe forsendelsen til deg. Avmelding kan skje ved henvendelse til kundeservice på telefon 37 08 13 00 eller på www.wellvita.no
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du har mottatt din vare, eller får den siste vare i fysisk besittelse, når det dreier seg om en avtale om flere forskjellige varer, som er bestilt i en ordre, og som leveres enkeltvis. Varen/varene skal sendes i retur til oss innen 14 dager etter at melding om bruk av angreretten er gitt.

Benyttelse av angreretten
Du skal innen 14 dager fra mottakelse underrette oss om at du ønsker å angre ditt kjøp. Ta kontakt og informer oss på e-post: kundeservice@wellvita.no pr. telefon: 37 08 13 00 eller ved å benytte standard angrerettskjema. Angrerettskjema er sendt deg på e-post sammen med ordrebekreftelsen eller levert sammen med produktene. Har du ikke mottatt det, kan du finne skjemaet i bunnen av e-posten. I din underrettelse skal du gjøre oss utvetydig oppmerksom på at du ønsker å benytte din angrerett. .

Varer returneres/leveres til
Wellvita AS
Engenes 15
4865 Åmli.
Du skal vedlegge fakturaen (eller annen dokumentasjon for ditt kjøp hos oss) når du returnerer varen. Ved returnering bør du sørge for at varene er forsvarlig innpakket. Du har nemlig selv ansvaret for varene inntil vi har mottatt og godkjent dine returnerte produkter.
Du skal selv betale utgiftene ved tilbakelevering av varen når du angrer. Merk! Vi mottar ikke pakker sendt pr. oppkrav eller pakker som skal hentes på utleveringssted.

Refusjon av utgifter
Hvis du benytter angreretten refunderer vi alle betalinger mottatt fra deg, herunder våre leveringsomkostninger for å sende varen til deg, uten unødig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager fra den dato hvor vi har fått varen i retur. Tilbakebetaling skjer ved kontooverførsel.
Merk
Du kan miste ditt kjøpsbeløp, helt eller delvis. Det skjer hvis varens verdi er forringet fordi:
Du har brutt plomberingen/tatt varen i bruk
Den har blitt skadet mens du hadde ansvaret for den
Du har håndtert varen på annen måte enn det var nødvendig for at du kunne fastslå varenes art, egenskaper og den måte som de fungerer på
Du har ikke fulgt de begrensninger i angreretten som følger av plombering, varetype mm.
Reklamasjoner
Kjøpslovens regler om mangler og reklamasjon anvendes. Du har 24 måneders reklamasjonsrett. Reklamasjonsretten betyr at hvis varen er beheftet med en mangel, kan du enten få varen omlevert eller pengene tilbake, avhengig av den konkrete situasjonen. Reklamasjonsretten begrenses av varens naturlige holdbarhet . Refusjon ved reklamasjon skjer innen 14 dager.
Du skal reklamere hurtigst mulig etter at du har oppdaget en feil/mangel. Kontakt kundeservice enten skriftlig (kundeservice@wellvita.no) eller på telefon 37 08 13 00 Du kan også benytte dette reklamasjonsskjemaet (PDF)
Er reklamasjonen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fraktomkostninger til å sende varen retur til oss ifølge gjeldende priser fra Posten Norge. Er reklamasjonen ikke berettiget, skal du selv dekke alle utgifter til transport.
Husk at varen alltid skal sendes i forsvarlig emballasje og få en kvittering på at det er sendt. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varene inntil varen er mottatt hos oss. Gjem derfor på kvittering, inklusive opplysning om fraktomkostninger.
Vi mottar ikke pakker/brev sendt pr. oppkrav eller til henting på utleveringssted.

Endringer
Wellvita AS kan ensidig endre disse kjøpsvilkår. Endringer trer først i kraft 14 dager etter at du har mottatt de endrede kjøpsvilkår, enten sammen med en levering eller pr. post eller e-post.

Klageadgang
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger:
Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
0152 OSLO
www.forbrukerraadet.no
Ved en eventuell tvist, følger vi forbrukerklageutvalgets avgjørelser.
Du kan eventuelt sende din klage via EUs nettplattform for tvisteløsning link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NO

Databehandling
Når du kjøper et produkt på hjemmesiden innhenter vi opplysninger om deg. Det dreier seg om navn, adresse, e-postadresse, telefonnr., opplysninger om hvilke produkter du kjøper og eventuelt har returnert. Opplysningene innhentes med det formål å kunne levere produktene til deg. For ytterligere informasjon se Wellvitas Personvernpolitikk (link til persondatapolitikken).

_______________________________________________________________________________________________

Angrerettskjema i utskriftsvennlig format

Skjema for opplysninger om angrerett


Ved korrekt utfylt skjema anses opplysningene i angrerettloven § 8 første ledd bokstav h, i og
j, jf. annet ledd, for gitt.

Angrerett
Du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for dette.
Angrefristen utløper 14 dager etter den dag du eller en annen tredjemann enn transportøren,
som du har utpekt, får varene i fysisk besittelse.
For å kunne bruke angreretten må du underrette oss:

Wellvita AS
Engenes 15, 4865 Åmli
Telefon: 37 08 13 00 E-post: kundeservice@wellvita.no

på en utvetydig måte om din beslutning om å gå fra avtalen (f.eks. i et brev sendt med post,
eller e-post). Du kan benytte det vedlagte angreskjemaet, men det er ikke obligatorisk.
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke
angreretten før angrefristen utløper.

Virkningene av at angreretten brukes
Dersom du går fra denne avtalen, skal vi tilbakebetale alle betalinger vi har mottatt fra deg,
herunder leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt
en annen type levering enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr), uten unødig opphold
og i alle tilfeller senest 14 dager etter den dag vi mottar melding om din beslutning om å gå
fra denne avtalen.

Vi foretar tilbakebetalingen med samme betalingsmiddel som du benyttet ved den opprinne-
lige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet med oss.

I alle tilfeller vil du ikke bli pålagt noe gebyr som følge av tilbakebetalingen.

Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har fått varene tilbake, eller til du har lagt fram doku-
mentasjon på at varene er sendt tilbake, eller til det av disse tidspunktene som inntreffer først.

Du må returnere varene eller levere dem til oss, uten unødig opphold og i alle tilfeller senest 14
dager etter den dag du underrettet oss om at du ville gå fra avtalen.
Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 14 dager er utløpt.
Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene.

Du er ansvarlig bare for en eventuell reduksjon i varenes verdi som skyldes en annen hånd-
tering av varene enn den som er nødvendig for å fastslå deres art, egenskaper og funksjon.

Angreskjema


ved kjøp av varer og tjenester som ikke er finansielle tjenester
Fyll ut og returner dette skjemaet bare dersom du ønsker å gå fra avtalen

Utfylt skjema sendes til:
Wellvita AS, Engenes 15, 4865 Åmli
Telefon: 37 08 13 00 E-post: kundeservice@wellvita.no

Jeg/vi underretter herved om at jeg/vi ønsker å gå fra min/vår avtale om kjøp av
følgende:

Produkt (spesifiser på linjene nedenfor)

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Se ordrebekreftelse - Sett dato:

Avtalen ble inngått den (dato ved bestilling av vare)_______________________________________

Varen ble mottatt den (dato ved mottak av vare)___________________________________________

Forbrukerens navn: ______________________________________________________________

Forbrukerens adresse: ___________________________________________________________


Dato: _____________________________



_______________________________________________________________________________
Forbrukerens underskrift (bare dersom papirskjema benyttes)



Wellvita er godkjent av Trygg E-handel, det betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler fra oss. Trygg E-handels formål er å beskytte deg som forbruker – kun stabile og seriøse nettbutikker kan bli godkjent til å benytte Trygg E-handel merket. Du kan lese mer om Trygg E-handel og dine rettigheter som forbruker på www.tryggehandel.no.

Wellvitas sertifikat finnes på http://arkiv.tryggehandel.no/butikk/144

Mer fra YouTube



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter