Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. november 2022

Onkel Martin sin datter Liv Kristin Sundheim (min kusine) fortalte meg våren 2005 (da hu var i fjortiss-alderen) at hu var et skolegeni

skolegeni

https://www.facebook.com/photo?fbid=10162364457860433&set=a.10150316568495433

PS.

Han som hu er sammen med på bildet overfor.

Det er visst en svenske (Anders Wikslund) som hu har gifta seg med.

(Noe sånt).

Og de har visst også fått en 'svorsk' unge.

(Eller noe i den duren).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er Liv Kristin i Afrika:

i afrika

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155369720315433&set=a.10150316568495433

PS 3.

Her er Liv Kristin i Kina (hennes mor Kari Sundheim, fortalte meg høsten 1990, at hu studerte kinesisk ved universitetet):

i kina

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10154812287210433&set=a.10150316568495433

PS 4.

Liv Kristin må være en av de få i slekta, som ikke har blå øyne:

ikke blå øyne

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10154069805785433&set=a.10150316568495433

PS 5.

Liv Kristin sin svenske ektemann (Anders Wikslund) var visst i Oslo da det smalt:

i oslo da det smalt

https://www.facebook.com/photo?fbid=10151759520462559&set=a.10150317678177559

PS 6.

Her er ektemannen (Anders Wikslund) i Liv Kristin sin yngre halvsøster (Eirill Marie Sundheim) sin konfirmasjon:

konfirmasjon liv kristin sin yngre halvsøster

Mer om nettmobbing

 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Chilimobil sakid:20860) Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2022 kl. 21:51
Til: kundeservice@chilimobil.no
Kopi: Post <post@brukerklagenemnda.no>, post <post@finkn.no>, Kundtjänst NO <kundeservice@siba.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Post <post@forbrukerradet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, NKOM <firmapost@nkom.no>, "Storjord,Lars Edvard" <lars.edvard.storjord@nkom.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 15:13 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei Erik,
Takk for at du tar kontakt med oss!

Vi har kun ett tiltak for å unngå at noen bestiller abonnement, og det er å svarteliste dem. Om du ikke ønsker dette vil jeg anbefale deg å sperre deg for kredittopplysninger. Det kan du blant annet gjøre hos Experian, de vi bruker, her: https://www.minexperian.no/#. Om du har lyst til å bestille selv kan du enkelt skru av og på sperren, også trer det i kraft ila et par minutter.

Vi kan dessverre ikke utgi informasjon vedrørende en bestilling/ kundebilde, dersom du hevder å ikke ha kjennskap til bestillingen. Det er da kun Politiet som kan uthente informasjon. Vi samarbeider fult ut med dem, og gir all informasjon tilgjengelig. Om du er utsatt for ID-tyveri, vil jeg anbefale deg å anmelde forholdet. Du kan finne mer informasjon og se nærmeste politistasjon her: https://www.politiet.no/tjenester/anmelde/.

Du er per dags dato svartelistet hos oss, og kan derfor ikke bestille abonnement. Dersom du ønsker å legge inn en bestilling selv vil jeg anbefale deg å ta kontakt per telefon her: 91502445. Bare gi beskjed dersom du har flere spørsmål, også hjelper jeg deg videre.  

Håper du får en fin dag videre :)

Med vennlig hilsen
Emilie - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 26.03.2022 16:17
Til: kundeservice@chilimobil.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dette synes jeg at høres litt halvveis ut.

Hva hvis jeg ønsker å bestille abonnement selv?

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 26. nov. 2021 kl. 09:47 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei!

Beklager feil informasjon her, bestillingen ble kansellert av oss etter at du tok kontakt med oss i august angående en annen bestilling gjort i ditt navn den 28.juli. Vi har sperret slik at det ikke er mulig å bestille med ditt personnummer hos oss igjen for å unngå at dette skjer i fremtiden.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Therese - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 25.11.2021 22:17
Til: kundeservice@chilimobil.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også feil at jeg har kontaktet dere per telefon.

Dette har dere tatt ut av lufta, (kan det virke som).

Ellers så bør dere gå opp et par styrker i brille-glass.

Skjerpings!


ons. 11. aug. 2021 kl. 11:33 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:
Hei!

Takk for at du tar kontakt :)

Beklager lang responstid, vi har for tiden ekstra stor pågang grunnet ferieavvikling!

Jeg ser at du har vært i kontakt med oss på telefon og fått svar på din henvendelse der. Det er bare til å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe annet.

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Therese - Chilimobil Kundeservice
TLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.no


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23.07.2021 08:55
Til: juridisk@datatilsynet.no;
Emne: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Chilimobil kundeservice <kundeservice@chilimobil.no>
Date: tor. 22. jul. 2021 kl. 09:29
Subject: Chilimobil | Kontantkort - Bestillingsbekreftelse
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Chilimobil logo
Takk for at du velger oss, Erik Løvenbalk!
SIM-kort
Bestillingsbekreftelse
 
Erik Løvenbalk Ribsskog
Chili Kontant 0,-/mnd
915 87 593
SIM-kortet sende til: 
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg), Bekkestua
Alle bestillinger gjort før klokken 13:45 i hverdager sendes samme dag. Posten bruker vanligvis mellom 2-4 arbeidsdager for å levere SIM-kort til deg.
Bytte mobilselskap ikon
Chilimobil ordner flytting fra tidligere mobilselskap
 
For deg som skal beholde ditt nummer. Du trenger ikke ringe ditt gamle mobilselskap. Chilimobil ordner oppsigelse av ditt gamle abonnement og flytting av mobilnummeret ditt.

Ditt gamle abonnement sies opp samtidig som ditt nye SIM-kort fra Chilimobil blir aktivert. Dette skjer automatisk og det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Du får en SMS fra oss i det SIM-kortet ditt sendes ut. I denne SMS-en står det når ditt nye Chilimobil SIM-kort blir aktivert.
Fyll på kontantkort ikon
Fyll på kontantkort
 
Du fyller enkelt på ditt kontantkort på nettsiden vår her: Fyll på kontantkort

Du kan også fylle på via appen vår MinChili:
MinChili-appen ikon
MinChili-appen.
Last den ned gratis idag.
Last ned MinChili-appen fra App Store
Last ned MinChili-appen fra Google Play
MinChili-appen på iPhone
Generelle vilkår for kjøp av abonnement, kontantkort, mobilt bredbånd og tilleggstjenester fra Chilimobil finner du her
Kundeservice
Tlf: 915 02 445
E-post: kundeservice@chilimobil.no
Facebook
Chilimobil AS, St. Jacobsplass 9, 5008 Bergen

Jeg sendte en e-post til Forsvaret

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 8. mars/Fwd: Saksdokument fra Forsvarsdepartementet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2022 kl. 21:43
Til: "POSTMOTTAK FORSVARET (postboks)" <postmottak@mil.no>
Kopi: postmottak@spk.no, calmquist@eurojuris.no, post@advokatforeningen.no, Forsvaret <forsvaret@mil.no>, presse@spk.no, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, "fpvs.kontakt" <fpvs.kontakt@mil.no>, post@ombudsmann.no, sfovpost@statsforvalteren.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Owe Holter <oholter@mil.no>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, postmottak@sivilombudet.no, fko@mil.dk, post <post@finkn.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, eian@eianadvokat.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, post <post@opo1.no>, mail@retshjaelpen.dk
Hei,

jeg kan fortsatt ikke se å ha mottatt noe erstatning for frostskade (på øret) som jeg fikk under førstegangstjenesten.

Hva skal dette bety?

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 14:42 skrev POSTMOTTAK FORSVARET (postboks) <postmottak@mil.no>:
 

 

Din henvendelse er mottatt og registrert med saksnummer 2021025711. Vennligst oppgi dette hvis du henvender deg til Forsvaret i sakens anledning.

 

Vennlig hilsen

Forsvarets e-postmottak

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. mars 2022 11:30
Til: Postmottak@fd.dep.no
Kopi: postmottak@spk.no; calmquist@eurojuris.no; post@advokatforeningen.no; Forsvaret <forsvaret@mil.no>; presse@spk.no; POSTMOTTAK FORSVARET (postboks) <postmottak@mil.no>; fpvs.kontakt <fpvs.kontakt@mil.no>; post@ombudsmann.no; sfovpost@statsforvalteren.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Owe Holter <oholter@mil.no>; Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>; postmottak@sivilombudet.no; fko@mil.dk; post <post@finkn.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no
Emne: Deres brev fra 8. mars/Fwd: Saksdokument fra Forsvarsdepartementet

 

Denne eposten er sendt fra en ekstern adresse eller organisasjon. Ikke åpne koblinger eller vedlegg dersom du er usikker på meldingens avsender eller innhold.

Hei,

jeg viser til brev fra Ridehuset i Hamar, fra 8. mars, (se vedlegg).

Jeg får hele tiden også brev/mailer, fra Forsvarsdepartmentet i Oslo.

Så det blir litt ekko her liksom, (som de sier).

Så det må jeg klage på.

Kan dere hos Forsvaret klare å samle dere litt, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


PS.

Dere sier i annenhvert brev, at Nav og Statens Pensjonskasse, skal behandle saken.

Men, (som jeg har skrevet tidligere), så er det Forsvaret jeg klager på, (siden at dette skjedde under førstegangstjenesten).

Så jeg må si at dere surrer fælt her, (og sender meg rundt som en kasteball).

Jeg har også fått en mail, (som jeg ikke har rukket å svare på enda), hvor de skriver, at Sivilombudsmannen, (som de het før), skulle se på det.

Men de har jeg oppdatert hele tida.

Så det er jo bare surr, må jeg si.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 11. mar. 2022 kl. 23:04
Subject: Re: Saksdokument fra Forsvarsdepartementet
To: Postmottak@fd.dep.no <postmottak@fd.dep.no>
Cc: <postmottak@spk.no>, <calmquist@eurojuris.no>, <post@advokatforeningen.no>, Forsvaret <forsvaret@mil.no>, <presse@spk.no>, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, fpvs.kontakt <fpvs.kontakt@mil.no>, <post@ombudsmann.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <oholter@mil.no>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, <postmottak@sivilombudet.no>, <fko@mil.dk>, post <post@finkn.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>

 

Hei,

som jeg tidligere har forklart om til Statens Pensjonskasse, så er det ikke jeg som er skyld i foreldelse her.

Jeg klagde allerede på dimme-dagen i juni 1993, på at jeg hadde skade under førstegangstjenesten.

(Dette var på et skjema som vi skulle levere til ei kantinedame den siste dagen på Terningmoen.

Og jeg husker at jeg drøftet dette litt, med medsoldat Bøe, (fra Skotbu), siden at han tilfeldigvis stod ved siden av meg, ved kantina sin disk).

Så jeg har har gjort mine ting i tide her.

Men Forsvaret har somlet, (de har aldri kontaktet meg tilbake om dette).

Så å bebreide meg for dette, det er bakvendt-land-aktig å gjøre, vil jeg si.

Da er det tull og tøys, må jeg si.

Det er også sånn at dere sender meg rundt som en kasteball.

Dette skjedde under førstegangstjenesten, og jeg klager derfor til Forsvaret.

Men dere sender meg til Statens Pensjonskasse og Nav.

Det er litt uverdig, må jeg si, å blir sendt rundt sånn som en kasteball.

Sånn behandler man ikke kunder/borgere, vil jeg si.

Forsvaret har helt klart kompetanse til å behandle sånne klager selv.

Her tuller man, vil jeg si.

De skal ihvertfall ikke sende folk rundt som en kasteball.

For å si det sånn.

Man leverer klagen en gang, til Forsvaret.

Og det burde holde.

At man så skal levere klagen en andre gang, til Statens Pensjonskasse.

Og så en tredje gang til Nav.

Det blir som noe i Sovjet, må man vel si.

Ikke rart at Putin tørr å røre på seg, når det er så 'russisk' i Vesten.

Skjerpings!

Min lillesøster Pia har også en lignende klage.

Om somrene på andre halvdel av 80-tallet, så pleide Pia og jeg å dra på sommerferie-besøk, til vår mormor Ingeborg, (som da var enke), i Stavern.

Og Ingeborg og Pia ville at Pia og jeg skulle dra på diskotek, nede ved havna.

Og dette var muligens den sommeren jeg fylte atten, (sommeren 1988).

Og Pia ville plutselig gå en tur med en soldat.

Og så rundt årtusenskiftet, så forteller Pia meg, at da hadde hu fått herpes.

(Jeg tror det heter munn-herpes.

Hu forklarte at hu hadde noen stygge sår på leppene, som kom tilbake).

Så her har min lillesøster Pia også en klage-sak mot Forsvaret, (at hu mer eller mindre ble voldtatt av en eldre soldat/vernepliktig, og fikk herpes, sommeren 1987 eller 1988).

Så her får dere hoste opp en erstatning til henne og, i samme slengen da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

 

man. 21. feb. 2022 kl. 09:51 skrev Postmottak@fd.dep.no <Postmottak@fd.dep.no>:

Forsvarsdepartementet
Vår ref:      2022/296 - 2
Dato:         18.02.2022


Erstatning etter forskrift om verneplikt og heimevernstjeneste - klage




Hilsen

Forsvarsdepartementet,
postmottak@fd.dep.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar fra Klingel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2022 kl. 20:57
Til: service@klingel.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, service@klingel.de, katrin.bohnenberger@klingel.de, natalie.kuba@klingel.de, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg er ikke helt fornøyd med dette svaret.

Dette virker som noe slags unnasluntring, synes jeg.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 14:01 skrev <service@klingel.no>:









Ditt kundenummer: 031983630

Hei, Erik!

Vennligst se forrige e-poster fra 18/12/2021 og 26/02/2022 hvor det informeres om at kundekontoen har blitt sperret og alle gebyrer har blitt kreditert tilbake.

Vi anser nå denne saken som avsluttet.

Ha en fin uke!
 

Vennlig hilsen

KLINGEL kundeservice
Cato


Tlf: 815 12032
www.klingel.no
service@klingel.no

På Facebook og på Instagram finner du masse moteinspirasjon, tips og spennende konkurranser!
På Pinterest finner du enda mer inspirasjon!

Klingel Norge A/S, Postadresse: Klingel, Postboks 3501, 3007 Drammen.
Org.nr. 986 487 387. Nordea kontonr: 6021.05.05450.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: NTC Gave og Profilering AS - Takk for din forespørsel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. november 2022 kl. 20:49
Til: Jesper Larsen <jesper@ntcprofil.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette synes jeg at høres ut som noen slags vage bortforklaringer.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navn, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. mar. 2022 kl. 09:33 skrev Jesper Larsen <jesper@ntcprofil.no>:
Hei!

Når en forespørsel stilles til oss via nettsiden vår kan enhver legge inn de opplysninger de ønsker, dette er fritekst felter.
Dette er kun forespørsler, og eventuelle «falske» forespørsler blir da oppklart når de kommer inn til oss, slik som skjedde med den du viser til.

Som tidligere nevnt er det ikke noen betalinger e.l. involvert i disse kommunikasjonene.


Med vennlig hilsen

Jesper Larsen
PRO:NTC PROFIL
T: 95215743
@: Jesper@ntcprofil.no

Hold deg oppdatert!
Meld deg på vårt nyhetsskriv her:
https://ntcshop.no/nyhetsbrev/



26. mar. 2022 kl. 02:42 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 22. nov. 2021 kl. 09:08 skrev Jesper Larsen <jesper@ntcprofil.no>:
Hei!

Er litt usikker på hva du mener.

Slik jeg tolker din mail mener du at du ikke har sendt inn denne forespørsel til oss, hvis dette er tilfelle kan det kun være noen som har benyttet din mailadresse av en eller annen årsak.

På den originale forespørsel som kom inn til oss sendte jeg tilbake info på din mailadresse at org.nr. som er oppgitt ikke er gyldig. 
Da er denne forespørselen også stoppet i vårt system.

Jeg står gjerne til disposisjon om jeg kan hjelpe deg/dere videre.

Med vennlig hilsen

Jesper Larsen
PRO:NTC PROFIL
T: 95215743
@: Jesper@ntcprofil.no

Hold deg oppdatert!
Meld deg på vårt nyhetsskriv her:
https://ntcshop.no/nyhetsbrev/



21. nov. 2021 kl. 23:06 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NTC Gave og Profilering AS <noreply@unitedprofile.se>
Date: søn. 21. nov. 2021 kl. 04:01
Subject: NTC Gave og Profilering AS - Takk for din forespørsel
To: <eribsskog@gmail.com>




Takk for din forespørsel på NTC Gave og Profilering AS

Din forespørsel er sendt til vår bestillingsavdeling.
Vi kommer snart tilbake med en bekreftelse på forespørselen din.


Dette er en kopi av forespørselen din.

Art.nr. Beskrivelse Antall Pris Total
1339-184649 Tramontina Biffkniv [L25 B3 cm] 24stk 104,00 2496,00
244-97731 Grillkniv Palermo 24stk 41,05 985,20

Totalt ekskl. Mva 3481,20

Har du spørsmål, vennligst kontakt oss jesper@ntcprofil.no.

Hilsen NTC Gave og Profilering AS
NTC Gave og Profilering AS, Postboks 8343 Vågsbygd, 4676 Kristiansand

jesper@ntcprofil.no

Mer fra YouTube

Det her er visst den tidligere leiligheten til Mariannes Høksaas og Kjell Ove Knutsen fra Arvato i Liverpool. Sære bilder/malerier og nesten bare grå møbler. Hm

sært og grått

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=250894380&fbclid=IwAR2h94w5Uzio-Cv1sGx23cBaqsJb0AqBRbcTAc9wetEP037u3ImzEoxaD3Q

PS.

Her er mer om dette:

mer om stygg leilighet

PS 2.

Det er mulig at det er eiendomsmegleren som har hengt opp de rare dyre-bildene.

De pleier noen ganger å 'pimpe' opp leilighetene som de selger.

Mener jeg å ha sett, på et TV-program en gang.

(Noe sånt).

Så sånn er mulignes det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Her er min kusine Rahel, på sin avdøde mor Ellen (min tante) sin hytte i Finnmark. Ellen snøyt meg (i 2009) for arv etter min mors foreldre (min mor døde i 1999) så jeg har egentlig hevd på denne hytta (må jeg si)

rahel finnmark

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10160989980004411&set=pcb.10160989980759411

PS.

Nå har jeg egentlig aldri drømt om, å eie, en hytte, i Finnmark.

Men nå er det jo mer enn tretten år siden, at min mormor døde.

Og jeg har prøvd å få min arv, i alle disse årene.

Men jeg har ikke klart å få mine mongo slektninger (må man vel kalle dem) til å sende meg noe arv.

Så jeg er fornøyd, bare jeg blir ferdig med det.

(Må jeg si).

Min mormor var jo i slekt med Adeler og Gjedde, osv.

(Hennes tante/moster var gift med Holger baron Adeler.

Og min mormors morfar (Anders Gjedde Nyholm) var dansk forsvarssjef.

Og foreldrene hans, var Maren Gjedde (som var vokst opp på et slott/herregård på Mors) og L. C. Nyholm (som var forbildet for TV-serie-figuren 'Lykke Per', som visst ganske nylig har blitt vist, på norsk TV)).

Så man skulle vel kanskje tro, at arvegodset etter min mormor, burde være, litt artig/verdifult.

(Siden at hu hadde så fine forfedre).

Og de andre i slekta er raddiser.

Så de bryr seg ikke om dette med adel, osv.

Så min mormor pleide å si, at jeg skulle få alt.

(Sånn som jeg husker det).

Og så har jeg ikke fått noe.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Nå var jeg tilfeldigvis logget inn som min Trollebogen-side (min fars slekt er fra Trollebogen/Støa/Hurum) på Facebook. Og da havnet jeg etterhvert på min stesøster Christell sin Facebook-side. Og hu har (som min lillesøster Pia, med flere) blokkert meg, på Facebook. Men ettersom at jeg var logget inn som Trollebogen, så kunne jeg se hva hu har posta. Og på dette bildet så er hu visst 45 år. (Jeg har ikke sett henne siden sommeren 2000, er det vel)

45 år

https://www.facebook.com/photo?fbid=10156068375587783&set=bc.AbozwK8JxwxuseryhZg77tZB7qiWeF3FyAtptFvNbVduDlp2LMMIFln6u2jms6Hp335hr0bMxQvICIzj9eCq_0EMenQH1qTufB8GjVtpce6QeNtwbLY_LSaWpQrTzUVmsG4RYQuxKzC3GlUWVP97aSMu&opaqueCursor=Abr3VCwc8PuO5fFkPSBu1Dv5hDqrUwfQAzy5GQk_vI__0Phy0fwOBeEQfjte9hXQzZQ335iVbwnUYtKO3sJFuM15y_HDKI1JyIIuYZTk2ce27m42-SRWncKDJbF_IOelbykQWNL9tbYkxIIiCnnISfEM6z6fB6D6_T4lZ9mF-VnCHrgHl7uaJPR4QR4eA47RhjL0RZWJdlwy3IuD5Rj8iTQXuNL-aByrItISFj9hf0bf59RxzbALAQQ0Xsia-gQgTiNyiqQPmgyolK8i5KuY8BE-TvWNsJF8FFnUuaih70O6btvKWanO4Z3cnjPNdVkhUnLXN7ZoUqUQAxIgLdHDfGotgdq5dD2nw7uYuSd_4rR4VZJibIyJ4le4QUjd1XmcHLK0h1ftG0qlJQ4qX1ZgsPJ-_YwCTDPuCcIKIfCYujwQ-4wa1nXmiwyAjt9Ngv761EO3yaKpUPMxDwk7-_i1THphSqMlsIWYto8nzouUUUXYxmWWGRB87bIW1xmfEj2N0010Q9Skl9jLxiK4F6Pz7bXydkx0-3tu-VVAFz7aeWFNTNUE76kApep1hdic-JUGfx3l4Q09qfEJi5jmzKEyeb3b4iApQIHoN1Jo0nKs0TPaaCK6yMxKIjG8ymPT3INjHfA

PS.

Dette bildet er visst fra i sommer:

fra i sommer

Jeg oppdaterte om Adeler-prosjektet på johncons-web sin Twitter-side

adeler tweet 2

https://twitter.com/JohnconsWeb/status/1597453073701801984

PS.

Her er sjølve tweeten:



PS 2.

Jeg linket til mirror-nettstedet.

Og en av grunnene til at jeg fikk meg mirror-nettsted, var jo at det var noe bug, med reklamen, på Angelfire-nettstedet.

(Det stod: 'Undefined' (med noe kjedelig tekst) der hvor reklamen skulle være.

Var det vel).

Og nå har Angelfire visst gjort noe nytt tull (eller hva man skal kalle det).

Sånn at nettstedet knapt ser ut.

(Må man vel si).

Og at det derfor ikke, er noe særlig, å linke, til en sånn Angelfire-side (for tida).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det kan se ut som at Angelfire har satt leaderboard/'topp-reklamen' nederst, og så satt den nederste reklamen (en høyere kvadratisk boks) øverst:

hm angelfire


Sånn ble Facebook-meldingen:

facebook meldingen

https://en.wikipedia.org/wiki/Lycos

PS 6.

Her er mer om dette:

eiet av lycos

Rita Vallée (som gikk i den Grünerløkka-klassen som min Berger-klasse var sammen med på leirskole og som ble kjørt ihjel av toget på Sande stasjon, som er togstasjonen nærmest Berger) dreiv visst med svømming. (Fra Aftenposten 12. mai 1979)

rita vallee 2

Svein Martinsen og hans kone Anne Lise var to familie-venner av min tidligsere stefar Arne Thomassen og hans samboer Mette Holter. (Fra Romerikes Blad 30. oktober 1991)

familievenner

https://www.nb.no/items/63986139a7241471812ee888baab0f15?page=3&searchText=%22svein%20martinsen%22

PS.

Her er Svein på travbanen, hvor han visst ofte pleide å stikke til min yngre halvbror Axel en hundrelapp, da han var pjokk (fra Romerikes Blad 18. februar 1996):

svein martinsen bjerke

https://www.nb.no/items/538b00d6d91273cf617c4c6043a5f333?page=15&searchText=%22svein%20martinsen%22

PS 2.

Det var Svein Martinsen som tipset meg om at det var ledig jobb på Matland/OBS Triaden, høsten 1991 (en gang han og Anne Lise var på besøk hos Arne Thomassen og Mette Holter, det året jeg leide et rom av dem):

fortalte om ledig jobb

(Samme link som overfor).

PS 3.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok 2'):

min bok 2 svein martinsen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter