Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Deres inkassovarsel/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juni 2021 kl. 18:05
Til: kundeservice@arvato.com
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@puroliv.no, enquiries@prospect.org.uk
Hei,
jeg viser til Deres brev fra 31. mai.
(Se vedlegg).
Dette har jeg kontaktet dere om mange ganger nå.
Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Jeg sender all dritten i retur, med posten.
Men jeg får likevel inkassovarsler fra Arvato.
Jeg ser også at dere tror jeg heter: Erik Sædslurper Ribsskog.
Dere må da skjønne at Sædslurper er et tulle-navn, som noen slemme/åndssvake nett-troll, (med for mye fritid), har brukt, for å være ondskapsfulle/ekle.
Det virker som at det er noen roboter som jobber hos dere, (og ikke mennesker).
For noen mennesker ville vel ha våknet, av det grisete kalle-navnet, og skjønt at her er det snakk om, noe ondskapsfull mobbing.
Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
Minner også på at jeg ikke har fått erstatning, når det gjelder min arbeidssak, mot Arvato Liverpool, hvor jeg jobbet, i 2005 og 2006.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg tror at noen innen høyere ledelse, burde se på dette.
Jeg husker at Arvato Liverpool hadde både en Operations Manager og en Managing Director, (Ian Carrel).
Så om dere kan sende denne klagen til en innen høyere ledelse.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 2. mai 2021 kl. 14:55
Subject: Deres inkassovarsel/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: <kundeservice@arvato.com>
Cc: <kundeservice@norisma.no>, <post@sprekereliv.no>, <homenet.no@arvato.com>, <post.no@arvato.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, <CRMSE@arvato.co.uk>
Hei,
jeg viser til Deres inkassovarsel fra 19. april, (se vedlegg).
Jeg må si at dere nesten fremstår som noen kjøtthuer her, (for å si det folkelig).
Jeg har jo forklart dere, (i min forrige mail), at dette ikke er noe jeg har bestilt, (det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt i mitt navn, som jeg har forklart dere mange ganger).
Og deres samarbeidspartner-firma forklarer også, lenger ned i mailen, at dette er noe de har fått i retur, og alt i orden.
Men likevel så presterer dere, å sende et nytt inkassovarsel.
Hva er det som feiler dere da, lurer jeg.
Jeg har jobbet for Arvato selv, (i Liverpool), og ble der mobbet/trakassert fælt, og har prøvd å få gjennomslag for en arbeidssak, mot Arvato, uten å få noen erstatning, av noe slag, (jeg er ganske vestlig, og ønsker en erstatning i kroner og ører).
Så det er dere som skylder meg penger.
Og jeg ønsker også å vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere/deres samarbeidspartner skal skaffe seg, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 4. apr. 2021 kl. 04:54
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: <kundeservice@arvato.com>
Cc: <kundeservice@norisma.no>, <post@sprekereliv.no>, <homenet.no@arvato.com>, <post.no@arvato.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, <CRMSE@arvato.co.uk>
Hei,
jeg viser til Deres faktura/inkassovarsel fra 22. mars.
(Se vedlegg).
Dette er ikke noe jeg har bestilt.
Som jeg har forklart dere tidligere, så er det noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er nok det som har skjedd her også.
Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, (mot meg eller andre kunder).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Lisa W. <kundeservice@norisma.no>
Date: tor. 7. jan. 2021 kl. 13:37
Subject: Re: Klage/Fwd: Din vare er sendt
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hej,
Tack för ditt mail och beklagar sent svar, ditt mail hamnade tyvärr i fel inkorg hos oss och har därför inte behandlats i tid.
Jag ser att vi mottog en beställning på Coffee Zero och Betakaroten Premium 09.11.2020 och det sändes då ut startpaket av vardera produkt. Vi har sedan dess mottagit dessa i retur och fakturorna har då krediterats.
Det finns alltså inget utestående att betala och vi har spärrat kundeforholdet för framtida beställningar.
Ha det bra!
—
Mvh
Lisa W.
Kundeservice / Produktspesialist
Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On November 10, 2020, 7:32 PM GMT+1 eribsskog@gmail.com wrote:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>
Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48
Subject: Din vare er sendt
To: Erik <eribsskog@gmail.com>
Hei Erik,
Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.
Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.
Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no
Ha en fortsatt trivelig dag!
Med vennlig hilsen
Norisma AS
IMG_20210613_0001 paint.jpg
605K
PS.
Her er vedlegget: