Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 21. november 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ønsker du å stille til arbeidsutvalget i 8.marskomitéen?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2021 kl. 23:54
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: 8.marskomiteen@gmail.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 8. marskomiteens arbeidsutvalg <8.marskomiteen@gmail.com>
Date: tir. 31. aug. 2021 kl. 14:54
Subject: Ønsker du å stille til arbeidsutvalget i 8.marskomitéen?
To:


Hei!

Da er tiden kommet for å velge et nytt arbeidsutvalg til 8.marskomitéen i Oslo. Hvis du ønsker å stille til arbeidsutvalget må du svare på denne e-posten og si noe om 

- Hvem du er 
- Om du representerer en organisasjon
- Hva du ser for deg at du kan bidra med i arbeidsutvalget
- Hva motivasjonen din er for å stille til arbeidsutvalget
- Hvordan arbeidskapasiteten din er fra oktober 2021 til mars 2022. 

Fristen for å stille til arbeidsutvalget er 13.september. Det vil likevel være mulig å stille på selve konstitueringsmøtet, men vi oppfordrer alle til å gjøre det i forkant av møtet. 

Om arbeidsutvalget
Arbeidsutvalget planlegger og gjennomfører 8.marsarrangementet i Oslo på vegne av 8.marskomitéen. Dette innebærer blant annet å innhente paroleforslag og arrangere parolemøtet, søke økonomisk støtte, være synlige på sosiale media og mobilisere til 8.mars, oppdatere nettsida vår www.8marsoslo.no, delta i samfunnsdebatten og ha kontakt med media når det er relevant, finne og kontakte appellanter og kulturinnslag og gjennomføre 8.marsarrangementet på Youngstorget. Arbeidsutvalget arrangerer også møter for 8.marskomitéen og har et ansvar for å holde komitéen oppdatert om arbeidet og hente innspill herfra. 

I 2020-2021 har arbeidsutvalget bestått av ni medlemmer. Arbeidsutvalget har ettermiddags-/kveldsmøter hver andre uke fra oktober/november og til mars. 

Hvis du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss på e-post! 

--
Vennlig hilsen arbeidsutvalget til 8.marskomitéen i Oslo

Støtt 8. marskomiteen sitt arbeid:
Vipps til 8 mars komiteen #93202
Vårt kontonr. er 1503.86.86922
Felles innsats gir resultater - takk for hjelpen
Mer informasjon om 8. marskomiteen på www.8marsoslo.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Dyrebeskyttelsen Norges nyhetsbrev: Bekreft bestillingen.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2021 kl. 23:44
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Dyrebeskyttelsen Norge postmottak <post@dyrebeskyttelsen.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: https://dyrebeskyttelsen.no <post@dyrebeskyttelsen.no>
Date: lør. 14. aug. 2021 kl. 23:57
Subject: Dyrebeskyttelsen Norges nyhetsbrev: Bekreft bestillingen.
To: <eribsskog+kattepuler@gmail.com>


Dyrebeskyttelsen Norges nyhetsbrev
Bekreft bestillingen.
Ja, legg meg til abonnementslisten.
Dersom du har mottatt denne e-posten ved en feil, slett den. Du blir ikke abonnement dersom du ikke klikker lenken ovenfor for å bekrefte.

For spørsmål om denne listen kontakt:
post@dyrebeskyttelsen.no

Email Marketing Powered by Mailchimp

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371656191] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2021 kl. 23:36
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: tor. 26. aug. 2021 kl. 19:10
Subject: [Ticket#371656191] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+lail-ni@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371656191 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Jeg bestiller herved 5 liter mobilt bredbånd.

Mvh
Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen Ribsskog
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
Tlf 91587593


Saksnummer: 371656191


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371656191. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Jeg bestiller herved 5 liter mobilt bredbånd.

Mvh
Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen Ribsskog
Christian Krohgs gate 43A
0186 Oslo
Tlf 91587593


Saksnummer: 371656191

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft epost - www.sdir.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2021 kl. 23:21
Til: # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>
Kopi: subscription@sjofartsdir.no, info@sdir.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,

jeg har lært på handel og kontor, (i sin tid), at når det gjelder en klage, mot et firma, (eller en organisasjon), så hører det med, at man skal forsikre seg om, at den samme feilen ikke skjer igjen, i fremtiden, (overfor en selv eller andre kunder).

Så dette kjøper jeg ikke helt, at dere liksom skal være fritatt for dette.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å blir informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere sier også, at noen ved en feil har tastet inn feil adresse, ved bestilling.

Men dette er ikke en 'one off', (som de sier i England).

Det er noen jævler/nett-trollet, som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon, av mitt navn), under Coronaen, (og også før den tid).

Og det at dere ikke lagrer ip-adresser, det kjøper jeg ikke helt.

Er dette noe dere bare tar ut av luften, (fordi at dere ikke forstår data-systemene), lurer jeg.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 29. jul. 2021 kl. 08:08 skrev # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>:
Hei Erik Ribsskog,

 

Vi har nå undersøkt koden som er ansvarlig for å håndtere registreringsprosessen da dette ble levert av en tidligere leverandør.
Ser fra dette at det ikke blir lagret noe mer info «rundt» registreringen enn absolutt nødvendig, dvs. IP-adresse for forespørsel o.l. blir ikke lagret.
Ved registrering blir det i all hovedsak opprettet en deaktivert brukerprofil i vår Episerver-database (publiseringsplattformen vår) som da inneholder epost-adressen som blir sendt inn.
Denne brukerprofilen blir ikke aktiv med mindre den som har tilgang på epost-adressen trykker på lenken oppgitt i bekreftelsesmailen.

 

Det kan være mulig at noen har f.eks. tastet feil adresse ved registrering. Det er også mulig at automatiserte bot-er har crawlet nettsiden i et forsøk på å logge inn med eposter og passord som er vidt tilgjengelig på nett.
Dersom du har hatt denne eposten registrert på andre tjenester der det har vært datalekkasje, kan denne eposten, samt benyttende passord, dessverre ligge tilgjengelig på nett.
Etter slikt er det ikke uvanlig at man kan oppleve henvendelser fra tjenester man ikke selv har interagert med, da det i praksis ikke er noe som hindrer en tredjepart fra å forsøke å benytte ens personlige epost.

 

Sjøfartsdirektoratet kan ikke påta oss oppgaven og forhindre at noe lignende skjer med andre 'Hvermansen-folk' i fremtida. Dette fordi vi mener at opprettelse av en deaktivert brukerprofil som ikke blir aktiv med mindre den som har tilgang på epost-adressen trykker på lenken oppgitt i bekreftelsesmailen, er en rimelig balansert løsning for registrering av abonnement på gratis nyhetsmeldinger.

 

Ønsker deg en fin dag.

 

Vennlig hilsen

Marit Nilsen

 



 
Marit Nilsen
Kommunikasjonsrådgiver
Kommunikasjon og samfunnskontakt
 
T: 52745821 M: 95148127
Sentralbord: 52 74 50 00
 

          



 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 27. juli 2021 20:24
Til: # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Re: Klage/Fwd: Bekreft epost - www.sdir.no

 

Hei,

 

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

 

(For jeg har ikke kontaktet dere).

 

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

 

tir. 11. mai 2021 kl. 10:48 skrev # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>:

Hei Erik.

Ser at det er gjort et forsøk på å opprettet en konto med din epostadresse 16.02.2021 klokken 20:34



Kontoen er ikke aktivert og vil derfor bli slettet innen kort tid.

Si ifra hvis du ønsker at kontoen skal være aktiv.

 

Sjøfartsdirektoratet.

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: mandag 10. mai 2021 05:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Bekreft epost - www.sdir.no

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <subscription@sjofartsdir.no>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 13:20
Subject: Bekreft epost - www.sdir.no
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Denne e-posten er en del av en brukerregistreringsprosess for Sjøfartsdirektoret nettside.

Hvis dette er ukjent for deg setter vi pris på at du send oss et en melding til info@sdir.no.

Din personlige informasjon vil ikke bli lagret av oss.

Hvis du vil fortsette med registreringsprosessen, kan du gå til denne nettsiden:

(Sladdet av johncons-blogg)

 

Med vennlig hilsen,
Sjøfartsdirektoratet

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: NTC Gave og Profilering AS - Takk for din forespørsel
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2021 kl. 23:06
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: jesper@ntcprofil.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NTC Gave og Profilering AS <noreply@unitedprofile.se>
Date: søn. 21. nov. 2021 kl. 04:01
Subject: NTC Gave og Profilering AS - Takk for din forespørsel
To: <eribsskog@gmail.com>




Takk for din forespørsel på NTC Gave og Profilering AS

Din forespørsel er sendt til vår bestillingsavdeling.
Vi kommer snart tilbake med en bekreftelse på forespørselen din.


Dette er en kopi av forespørselen din.

Art.nr. Beskrivelse Antall Pris Total
1339-184649 Tramontina Biffkniv [L25 B3 cm] 24stk 104,00 2496,00
244-97731 Grillkniv Palermo 24stk 41,05 985,20

Totalt ekskl. Mva 3481,20

Har du spørsmål, vennligst kontakt oss jesper@ntcprofil.no.

Hilsen NTC Gave og Profilering AS
NTC Gave og Profilering AS, Postboks 8343 Vågsbygd, 4676 Kristiansand

jesper@ntcprofil.no

De siste månedene, så har jeg pleid å bestille apotekvarer, (fortvorte-medisin osv.), fra Farmasiet.no. For de har gratis ekspress-levering, med firmaet Porterbuddy. Og denne gangen så måtte jeg bekrefte at jeg hadde tatt inn varene, (etter at budet satt de foran døra). Det har jeg ikke vært borti før. Og dette er informasjon, som er veldig viktig, (for Porterbuddy), kan det virke som. Hva med personvernet, osv.? Innsamling av informasjon/data skal vel være på en: 'Need-to-know basis', (som de sier i England). Er dette virkelig informasjon som Porterbuddy trenger? Hm

trenger å bekrefte mottak

PS.

De har også brukt tid/penger på å lage et spill, som man skal spille, mens man venter på pakken:

stasi hm paint

PS 2.

Jeg pleier å gå for å følge med på leveringen, når budet er hos kunden før meg, i køen.

Men forrige gang, så var kunden før meg, visst rett borti gata.

Så når jeg så ut av vinduet, (for å følge med på når budbilen dukka opp, (siden at det er masse negerunger osv., som flyr rundt huset her)).

Så var budet rett utafor kjøkkenvinduet mitt, og glante rett på meg, (fra mindre enn en meter unna, eller noe i den duren), når jeg gløtta litt ut, fra bak gardinen.

Og det var rimelig ekkelt, (syntes jeg).

Det er vel som kalles, å være en: 'Peeping Tom'.

(For å si det sånn).

Så for å unngå noe lignende.

Så har jeg handla apotekvarer, hos Boots på Solli Plass og 123Apotek, (som leverer gratis i postkassa), de siste månedene.

(Blir det vel).

Men nå var jeg helt tom for en type fotvorte-medisin, (det slaget som fryser fotvortene), selv om fotvortene har bedret seg litt, (så jeg kan muligens snart klare meg uten så mye fotvorte-medisin, hvis alt går etter planen).

(Det finnes mange forskjellige merker, av fotvorte-medisin.

Og de fotvortene mine, har jeg hatt i mange år, (uten å ha skjønt at det var fotvorter, for de er helt flate nærmest, og ser ikke ut som de vortene som min tidligere klassekamerat Geir Arne Jørgensen pleide å ha på henda sine, (på begynnelsen/midten 80-tallet), for å si det sånn).

Så jeg tenkte at jeg kunne prøve å legge inn en bestilling til, fra Farmasiet.no.

(For å få fotvorte-medisinen med en gang.

Og de har jo også gratis levering, pluss at de nesten alltid har 30 prosent rabatt, på omtrent alle varer.

Så man får jo da en vare gratis liksom, hvis man kjøper to-tre varer.

Noe sånt.

Og det kan jo være, at det er akkurat den varen, som får fotvortene til å gå bort.

For å si det sånn).

Og nå gikk jeg til kjøkkenvinduet, litt før.

(For å unngå en sånn 'nær homo-opplevelse', som forrige gang.

Da budet kom uventet raskt på meg, (og var nysgjerrig).

Må man vel si)

Men nå hadde visst Porterbuddy istedet noe annet klamt opplegg på lur, (den nye/unødvendige knappen dems).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Som jeg har blogget om tidligere, så kjører Porterbuddy rundt, i noen slags budbiler, (jeg kunne ikke se at det stod Porterbuddy, på den bilen som de kjørte med i dag, men jeg kikka ikke så nøye, for å si det sånn).

Og den første gangen de leverte her, så kjørte de nok også rundt, i en eller annen bil.

(Jeg fulgte med på hvor raskt de cruisa rundt, i Oslo Vest og Bærum.

På kartet dems).

Men når budet dukka opp, så var han kledd, i en tynn sykkelbukse, osv.

(Var det vel).

Og de parkerte også rundt hjørnet.

(Jeg så hverken noen sykkel eller noen bil.

For å si det sånn).

Så i begynnelsen, så kunne det virke som, at dette firmaet, (Portnerbuddy), lot som at de var mer miljøvennlige, enn det de egentlig er, (må man vel si).

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Både Farmasiet og Porterbuddy har visst det norske investeringsselskapet Verdane som hovedeier, (så det er nok derfor at frakten er så billig/rask, hvis jeg skulle tippe):

billig frakt

https://verdane.com/portfolio/holdings/

PS 5.

Her er mer om dette:

verdane historie

https://verdane.com/why-verdane/about-verdane/

PS 6.

Verdane har visst kjøpt 96 småfirmaer, av staten, i 2003.

(Står det i PS-et overfor).

Så det blir jo nesten som med de oligarkene, i Russland, (må man vel si).

Som kjøpte opp de store statseide russiske firmaene billig, (i forbindelse med perestroikaen, var det vel de kalte det).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Og Farmasiet het visst tidligere Komplett Apotek, (som Canica delvis har solgt til Verdane).

(Det var jeg ikke klar over).

Komplett og Canica er jo eiet av Rimi-Hagen, (som også eide Rimi, hvor jeg tidligere jobba, som butikksjef, osv).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Faren til min plageånd Wikipedia-Flums aka. Philip Gabrielsen, fikk visst kritikk, for måten de solgte de nevnte 96 firmaene, (Statens Nærings- og Distriktsutbyggingsfond), til Verande/Four Seasons:

faren til flums


PS 9.

Her kan man se Philip 'Flums' Gabrielsen og far, i 2003, (fra Aftenposten 1. september 2003):

flums og far

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/80289/4/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="philip+gabrielsen"

PS 10.

Tre år seinere, så skrev visst Flums en trussel mot meg, på sitt nettsted, (enda jeg på den tida ikke ante hvem Flums var, (jeg vet ikke om Flums kan ha vært aktiv på #quiz-show, hvor jeg var op, (fra 1997 til 2004), og så har han blitt kicket av meg, for eksempel)):

noen år seinere

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicfu3-DJ-OnluFI0gZbI9ABi4d8tf1HBGIdicpkRbr0EBH4df2igrZprHX9CMKn1Jh4qw4I0Se4rYjrFsDR7rb6VEiU-svbG5VIw_I6wMEN63VJGxWeUu6S8Qws3sTE22V-ZjXtSsUMvg/s1600-h/kødd+fra+wiki+admin+Flums.JPG

PS 11.

Og så toppet det seg, et par år etter dette igjen, (i 2008), da Flums, (som jeg inntil da ikke visste hvem var), angrep meg, på en skandaløs måte, (må man vel si), når jeg prøvde å bidra på Wikipedia, (Flums lot seg visst styre av Orkla, (på korrupt vis), og han mente at jeg jobbet for hemmelig organ, (i et slags anfall av paranoia)):

korrupt og paranoid

Amerikanerne har vært og tulla, der hvor min mors slekt er fra. (Fra Namdalsavisa 21. juli 2018)

mors slekt er fra

https://eavis.namdalsavisa.no/titles/namdalsavisa/1080/publications/4551/pages/2

Fler mobilbilder. (Fra 26. juni til 29. juni)

Nå synes jeg at Thomas Seltzer blander børs og katedral, (noe han beskyldte meg for å gjøre, i TV-programmet Tweet 4 Tweet, for bortimot ti år siden)

blander børs og katedral


PS.

Da de, (Thomas Seltzer og Jenny Skavlan), beskyldte meg for å blande børs og katedral, så var det bare dumt.

For eksempel Linnea Myhre klarte ikke å leve av å blogge.

Så hu jobba på Bunnpris og Joker, (har jeg lest på bloggen hennes, i dag, på Wayback Machine, (for det var om henne, i en nettavis nå, om at hu liksom hadde brent sin blogg, som hu sa, men det finnes fortsatt rester av den der)).

Så når hu pene blondina, ikke klarte å leve, av å blogge.

Så skal liksom jeg klare det.

Det tror jeg at er å tro på julenissen.

Så at man da starter en nettbutikk, for å prøve å komme seg bort fra the Jobcenter, (i England).

Og så skal man da få høre, at man gjør noe feil, (når man viser initiativ).

Da blir det russisk, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Og det er ikke sånn, at jeg har hatt som noe mål i livet, å være varsler.

Jeg er egentlig en A4-person, som vil ha fremgang i livet, (både når det gjelder karriere, og alt som følger med).

Men det har blitt sånn, at jeg synes, at jeg burde varsle, om alt tullet som foregår.

Siden at jeg ikke får mine rettigheter, (fra myndighetene osv.), når jeg ber om de.

(Og jeg har kanskje oppført meg litt mer ansvarlig, enn jeg ellers ville ha gjort.

Siden at jeg har havnet i Heimevernet osv., (uten å ha søkt meg dit selv), etter endt førstegangstjeneste og rep.-øvelse.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

linnea myhre blogg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter