Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. november 2022

Min mors tremenning Terje Dørumsgaard fortsetter krangelen med rånerne i Bø. (Fra Varden 2. november 2022)

krangler med rånerne

PS.

Min mors tremenning har også hatt et slags korstog mot at kongereker (menes det vel) blir kalt scampi (fra Varden 12. desember 2020):

korstog

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[SYSE] ang: Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2022 kl. 22:38
Til: SYSE Kundeservice <post@syse.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 18. mar. 2022 kl. 09:49 skrev SYSE Kundeservice <post@syse.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

SYSE AS - Logo
Oppdatering til saksnummer (4747103).
Wilhelm (SYSE)

18. mar. 2022, 09:49 CET

Hei Erik,

Takk for henvendelsen din.

Jeg skjønner ikke helt hva du referer til med meldingen din.
Fint hvis du utdyper litt hva det gjelder dersom dette er relevant for oss.

Ha en fin dag videre og en riktig god helg når du kommer så langt! :-) 
Eribsskog

17. mar. 2022, 19:38 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


--
Med vennlig hilsen
SYSE AS
Kundeservice
T: +47.33349700
E: post@syse.no

Se våre anmeldelser på

Trustpilot Logo
Trustpilot Stars

Vi vil gjerne høre fra deg også, gi oss en omtale på Trustpilot!
[XZ35P5-8VLO]

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registreringssøknad for 22222222
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2022 kl. 22:31
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>
Date: lør. 5. nov. 2022 kl. 11:01
Subject: Registreringssøknad for 22222222
To: FRU RIBSSKOG <eribsskog+fru@gmail.com>


Hei!

Du kan nå bestille mat via internett på vår web-side http://www.22222222.no.

Brukernavn: 47332189
PIN-kode: (Sladdet av johncons-blogg)

PIN-koden er privat og kan ikke overdras. Informasjonen du har oppgitt i registreringen vil kun bli brukt for å betjene deg på en effektiv og sikker måte. Lykke til og takk for at du velger Pizza & Kina Expressen!

Mvh. Salgskontoret

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ditt ordrenummer 103174 datert 05 november 2022 er ferdigbehandlet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2022 kl. 22:22
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: billett@fotball.no, nff@fotball.no, everton@evertonfc.com, "Post.no" <post@vif.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norges Fotballforbund <billett@fotball.no>
Date: lør. 5. nov. 2022 kl. 12:04
Subject: Ditt ordrenummer 103174 datert 05 november 2022 er ferdigbehandlet
To: Kjære supporter Erik Vedumstuen Løvenbalk Høibakken Ribsskog Nikolaisen (customer no. 63935) <eribsskog@gmail.com>





Dear customer,


Ditt ordrenummer 103174 datert 05 november 2022 er ferdigbehandlet. Du kan se dine ordredetaljer på din brukerkonto


Dine billetter er klare.


Du kan laste billettene ned fra din brukerkonto.

Husk å oppbevare billettene på et trygt sted og i riktig format. For mer informasjon, se vår hjemmeside.








Med vennlig hilsen,

Norges Fotballforbund
Sognsveien 75 J
0840 Oslo
Norway

Fax :
Email : billett@fotball.no


Ordresammendrag.pdf
34K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling - nå får du god energi, helt enkelt fra LOS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2022 kl. 21:21
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, trond.skjellerud@elvia.no, nve@nve.no, kundeservice@fortum.com, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LOS - God energi. Helt enkelt. <kundesenter@los.no>
Date: lør. 5. nov. 2022 kl. 13:12
Subject: Takk for din bestilling - nå får du god energi, helt enkelt fra LOS
To: <eribsskog@gmail.com>


Logo

Takk for din bestilling - nå får du god energi fra LOS, helt enkelt!

Velkommen til LOS! Du har gjort et godt valg, Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen, og får nå en konkurransedyktig og god avtale. Vi skal gjøre vårt beste for at du blir fornøyd hos oss.

 

Nå får du tilgang til unike rabatter og tjenester.


Forventet oppstart av strøm til din adresse er 4 virkedager fra bestillingsdato  05.11.2022. Vi ordner alt det praktiske for deg, slik at du raskest mulig får god energi fra LOS i stikkontakten. 

En av de nærmeste dagene vil du sannsynligvis bli kontaktet av din tidligere strømleverandør som ønsker å hente deg tilbake. LOS er en av landets ledende strømleverandører og har blant de mest tilfredse og lojale kundene. Det er det en grunn til - og vi håper du gir oss sjansen til å bevise hvor god din nye strømavtale er.



Strøm og nettleie på én faktura
Hos LOS får du strøm og nettleie på samme faktura - helt enkelt. Det gir deg den beste oversikten og kontrollen over dine samlede utgifter - slik at det er lettere å redusere strømkostnadene. 



Bestillingsdetaljer
Navn: Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen
Fødselsdato: 25.07.1970
Postadresse: Christian Krohgs gate 43, 0186 Oslo

Mobil: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com

Strømavtale: LOS Spotpris
Måleradresse: Christian Krohgs gate 43A , 0186 OSLO
Målernummer: 

Tilleggsprodukter: 




Du kan se avtalevilkår her.

Produktvilkårene finner du inne i LOS-appen under avtaler.

Angrerettskjema finner du her. 

 Har du spørsmål om den nye strømavtalen din, kan du gjerne kontakte oss gjennom vårt kontaktskjema her


Velkommen til LOS!

Facebook
instagram
linkedin
youtube
 

LOS kundesenter | Telefon: 38 60 85 00 | E-post: kundesenter@los.no | Kjøita 18, 4630 Kristiansand S



Copyright@2022 LOS AS | Et selskap i Agder Energi

Jeg sendte en e-post til Farmasiet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2022 kl. 21:02
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, support@porterbuddy.com, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, frida.einarson@verdane.com, ellinor.schrewelius@verdane.com
Hei,

det synes jeg at høres ut som en litt rar forveksling.

Men dere vet kanskje at min stesøster Christell Humblen fyller 50 neste helg.

Og så har dere sendt meg noe som hu pleier å kjøpe.

Ellers så er det vanskelig å skjønne noe av dette, må jeg si.

Jeg har drevet nettbutikk selv (Posegodt.net) og da skjedde det meg aldri noe lignende.

(Sånn som jeg husker det).

Og hvis en vare var utsolgt for eksempel, så pleide jeg da å sende pengene tilbake pluss å gi gavekort på en gratis vare.

Så jeg synes det er rart at dere ikke gjør noe lignende.

Ettersom jeg har skjønt det, så er både Farmasiet og Porterbuddy eiet av Verdane.

Og da blir det litt mye 'Verdane-tull'.

Når både budet og pakkersken surrer/kødder.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. nov. 2022 kl. 12:29 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på henvendelsen din, 111112. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

3. nov. 2022, 12:29 CET

Hei Erik
 
Beklager at pakken din ble levert en time før avtalt levering. Jeg har tatt dette videre med Porterbuddy som tar det med sjåføren som leverte pakken. 
 
Det at du har mottatt sminkeservietter istedenfor Roald Amundsen håndrens må jeg bare beklage så mye for. Her har det skjedd en plukkfeil på lageret vårt, og det er absolutt ikke gjort med vilje (vi ønsker selvsagt at man skal få riktig vare i forhold til det man har bestilt). 
Jeg refunderer deg beløpet for varen du ikke mottok, så vil beløpet være tilgjengelig på kortet ditt innen 7 virkedager.
Du trenger ikke returnere den feilleverte varen, den kan du bare kaste. 
 
Beklager det som har skjedd og bryderiet dette medførte for deg.

Ønsker deg en fin dag. 
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Komplett

2. nov. 2022, 22:08 CET

Takk for din henvendelse "Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872".
Vi har registrert saken med følgende nummer:

Saksnummer: 32289

Din henvendelse vil bli behandlet hos oss så snart som mulig.

Ønsker du å legge til ytterligere kommentarer, så
kan du svare på denne e-post meldingen. Bruk Svar-knappen (Reply) i
mail-leseren din slik at emnefeltet (subject) beholdes og vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du ønsker å kontakte oss, slik at vi
kan hjelpe deg så snart som mulig.

Med vennlig hilsen
butikk_komplett.no Kundeservice



[362LO2-2M6P9]
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 22:07 CET

Hei,

jeg skjønner at alle rikingene flytter til Sveits.

For Norge har blitt en nasjon av horunger nå, virker det som.

Dere har også noen horunger som pakker varene, virker det som.

For jeg bestilte en flaske håndsprit, av merket Roald Amundsen.

(Hva nå han har med håndsprit å gjøre.

Men denne var mer økonomisk, enn deres 'own brand'-vare.

Som dere har satt opp i pris før Black Friday.

Virker det som).

Og så fikk jeg istedet _sminkeservietter_.

(Se vedlagt bilde).

Hva faen?

Er dette noe dere gjør for å være ekle?

Levere en time for tidlig og så sende noen pinlige varer, istedet for det jeg har bestilt.

Jeg sender disse tilbake med Posten.

(Det er noen nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er vant til å sende 'dritt' i retur).

For jeg orker ikke å ha horunger (åndssvake bud) på døra, hver dag.

(Jeg har selv jobba som bud, i sin tid (for Chinatown Expressen Eiksmarka).

Så dette tørr jeg å påpeke).

Så får dere heller sende penger tilbake til min bank-konto, for den håndspriten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 2. nov. 2022 kl. 19:43
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <support@porterbuddy.com>
Cc: <office@verdane.com>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <eian@eianadvokat.no>


Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
IMG_20221102_212307.jpg
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 19:44 CET

Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
Angrerettskjema.PDF

Nå har jeg oppdatert forsiden på johncons-web

adeler 400 år forside 3

Min tidligere klassekamerat Magne Winnem (som jeg var forlover for i 1993) har visst problemer med å selge huset sitt, og han har satt ned prisen med en halv million. Noe sånt

satt ned prisen


PS.

Her er mer om dette:

mer om hus salg

Min kusine Rahel er født i 1978. Så hu har jugd litt på alderen, kan det virke som

rahel juger på alderen


PS.

Dette er visst en slags presentasjon av min kusine, som skuespillerinne:


PS 2.

Grunnen til at Rahel snakker dansk (som tredje-språk) selv om hennes mor Ellen var norsk, eller ihvertfall halvt norsk (min mormor (Ellens mor) var jo danskfødt).

Det er fordi at Ellen lærte Rahel å snakke tysk (det vil si sveitser-tysk) hjemme (i Aesch, utafor Basel).

Og Ellen hadde ei dansk venninne.

Og hu venninna har en datter (Sophia Legind).

Og om somrene (på 80/90-tallet) så pleide Rahel å henge sammen med hu Sophia (som er på alder med Rahel).

Og Rahel pleide også å være på besøk, hos min mormor Ingeborg (som er danskfødt, og som ikke lærte seg å snakke norsk, selv om hu bodde i Norge, de siste 60-70 årene av sitt liv).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Rahel har også mørkt hår (etter sin sveitsisk-italienske far Reto).

Og ikke blondt.

(Som det står på det øverste skjermbildet).

Men Rahel begynte å farge håret blondt, etter at hennes mor (min tante) Ellen døde.

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer fra Instagram

rahel instagram

Min kusine Rahel (som er halvt sveitsisk-italiensk) har visst arvet sin mor (tante Ellen) sin hytte i Finnmark

ellen hytte

Mer fra YouTube

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter