Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juni 2023

Jeg sendte en e-post til Sergel

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Faktura fra Telia
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2023 kl. 23:37
Til: norge@sergel.com
Kopi: Customer Relations <customerrelations@stepchange.org>, info@brukerklagenemnda.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, faktura-telia@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, allison.kirkby@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, telia-info@telia.se, Abuse <abuse@telia.com>, noss@deloitte.no, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, ellen.scheen@telia.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, lars.setsaa@telia.no, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, eian@eianadvokat.no, NKOM <firmapost@nkom.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

først så lurer jeg på om det er 'kosher' å bare sende dette per tekst-melding (og ikke per mail/brev).

Det blir litt 'fjortiss-aktig' med de SMS-ene (må man vel si).

Jeg har også prøvd å få meg Telia X sånn at jeg fikk koblet mobil-nummeret opp mot et fri data-abonnement (og smart-telefonen) men det nektet Telia meg (selv om jeg hadde vært en fast kunde hos de, i 2-3 år).

(Og Talkmore gjorde noe lignende.

Når jeg skulle portere til de).

Så jeg sender med et bilde av tekstmeldingen (som jeg fikk fra dere tidligere denne uken).

Jeg har foreslått til Telia at jeg betaler 100 kroner per måned (av rest-gjelden, etter at jeg byttet til PlussMobil).

(Jeg gjorde det på en lignende måte når jeg dreiv med arbeidssak i England rundt 2008.

Da betalte jeg litt hver måned til en bailiff på the Wirral, ettersom jeg var på etterskudd med council tax-en.

Så jeg er vant til å gjøre det sånn, fra når jeg har bodd i utlandet).

Og det er også det, at denne gjelden var 300 og noe (etter at jeg betalte hundre kroner forrige måned) og nå er den visst tre-doblet (så det er noen ugler i mosen her, virker det som).

Og jeg blir også angrepet av nett-troll, og da var det inklusiv i Telia sitt abonnement, å få ryddet opp i dette, med Telia svarte meg aldri (om identitetstyver) enda jeg sendte de mail hver gang (det er flere hundre angrep) dette skjedde (til deres abuse-mail-adresse).

(Så derfor har jeg ment at jeg har betalt for en tjeneste som jeg ikke har fått.

Og at jeg derfor burde få sluppet å betale rest-gjelden.

For det er jo ikke riktig, å betale for tjenester som man ikke får.

For å si det sånn).

Og min yngre halvbror Axel, har visst jobbet for Telia/Direkte Respons Senteret, i lag med Breivik (terroristen) med flere.

Så det kan kanskje være han som tuller (lurer jeg).

Han har også ranet meg for arv etter min danskfødte mormor (som døde i 2009, ti år etter vår mor).

Og jeg kjenner også Telia-direktør Pål Rune Kaalen (og hans lillesøster) litt fra oppveksten (deres far drev nærbutikken som jeg handlet i på 80-tallet, før jeg fikk meg en dataøkonomi-utvekslingselev-skoleplass i Drammen russeåret, og begynte å jobbe på CC Storkjøp der, ved siden av skolen).

Jeg ser at dere holder til i Sandefjord, og min tidligere Larvik-bestekamerat Frode Kølner driver i samme bransje som dere, i deres naboby Tønsberg vel, men han er visst ikke medeier hos dere (han pleide å jobbe i Debet og Kreditt regnskapsbyrå/inkassobyrå, og hva de nå heter, alle firmaene hans).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 14. juni 2023 kl. 04:03
Subject: Re: Faktura fra Telia
To: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Cc: <faktura-telia@telia.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, <allison.kirkby@teliacompany.com>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, <daniel.barhom@telia.no>, <telia-info@telia.se>, Abuse <abuse@telia.com>, <noss@deloitte.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <info@brukerklagenemnda.no>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, <ellen.scheen@telia.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, <lars.setsaa@telia.no>, <ee-skjema@telia.no>, <din-henvendelse@telia.no>, <inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com>, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, <irene.krohn@teliacompany.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, <eian@eianadvokat.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>


Hei,

fordi at jeg tenkte, at det var mer i tiden.

Så prøvde jeg å bytte fra mobilt bredbånd (som dere nevner) til Telia X.

Og det nektet dere meg.

Og så bestilte jeg en portering til Talkmore.

Og de begynte med avtale-brudd, og porteringen ble kansellert (av et slags brødhue, må man vel si, som vel het Frida).

Og da ble det til, at jeg istedet bytta til PlussMobil.

(De har også bedre 5G enn dere.

Har jeg lagt merke til.

Og de er også en hundrelapp cirka billigere, for 100 GB, i måneden).

Men jeg hadde mye rollover tilgode, hos Telia.

Og den rollover-en har jeg ikke fått med meg til PlussMobil.

Og det var også sånn, at jeg ikke brukte Telia-abonnementet, den siste måneden.

(Siden at jeg bytta til PlussMobil).

Så de skulle trekke fra, for en måned.

Og den forrige måneden, så fikk jeg en regning på 400 og noe.

Og så betalte jeg 100 kroner (ifølge en tidligere mail, hvor jeg foreslo å betale litt hver måned, siden at jeg også har PlussMobil-regning).

Og da skulle det bli, at nå skylder dere 300 og noe.

Men så kommer det en regning på to purre-gebyr, på egen faktura.

Og da kunne det virke som, at det var rest-gjelden (for jeg har også klagd på, at jeg må få avslag, siden at dere ikke har tatt identitetstyveri-saker som jeg har sendt dere, selv om det skulle vært inkludert i abonnementet).

Og så sier du at det plutselig er en restgjeld på 700 og noe.

Og da lurer jeg på hvordan det kan endre seg fra 300 til 700, etter at jeg har sagt opp abonnementet.

Det virker som noe lureri.

Så det må jeg klage på.

Det kan virke som at dere har hatt en veldig fuktig firmafest.

Og at det har gått ut over regne-ferdighetene deres.

Og at dere sender sånne 'ekstra-fakturaer' blir også som noe surr, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Dere svarer heller ikke på dette med identitetsttyveri-sakene, i deres mail.

Ettersom jeg har forstått det, så var det inkludert i mitt abonnement, at dere skulle rydde opp i identitetstyveri-saker.

Og jeg har sendt dere hundrevis av mailer, i forbindelse med at nett-troll begår identitetstyveri mot meg.

Men dere har ikke svart på disse mailene.

Og da har jeg tidligere foreslått at dere betaler tilbake alle pengene jeg har sendt dere, i årenes løp.

Dere har sikkert en rapport om det og.

Kan det være snakk om 20.000 kroner tilsammen, som jeg har betalt dere, i de 2-3 årene, som jeg har vært kunde hos dere?

Dere får trekke fra 700 fra de 20.000 da.

Og så kan dere sende 19.000.

Det at dere ikke nevner dette temaet, i deres siste mail.

Det blir som noe 'fisling' (må man vel si).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Dere får sende til han direktør Kaalen, som er fra Sand/Berger, hvor jeg vokste opp (de var vel innflyttere der, fra Vestlandet).

Disse (Kaalen-familien) drev nærbutikken der jeg bodde.

Så de har jeg handla mye av, i årenes løp.

(Min far tvang meg til å bo aleine, fra jeg var ni år.

Og derfor handla jeg mye (jeg fikk penger av min farmor) i Kaalen senior sin butikk (Prima/Micro 1000) på 80-tallet (siden at min far ikke handla for meg, annet enn i enkelte helger, han bodde hos ei Haldis, som han møtte (gjennom hennes sønn Jan, som også var med i sykkelklubben) i 1980)).

Så om dere heller kan sende dette oppover til han Kaalen junior.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 13. juni 2023 kl. 18:12 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei Erik!
Takk for at du tar kontakt med oss. 

Det er et utestående beløp på kundeforholdet som du hadde med mobilt brebdånd hos oss, og det er på grunn av manglende betaling på det utestående beløpet at du har fått purregebyr nå nylig. 

Det utestående beløpet kommer fra fakturaene med forfall 28.01.2023 og 28.02.2023. Disse var på 598.00 kr og 650.32 kr. Du sendte to betalinger, en på 100kr den 28.02.2023??????? og en annen på 400 kr den 02.03.2023. Det var dermed betalt totalt 500 kr, men det totale fakturabeløpet for de to månedene var 1248.32 ???????kr. Det var derfor igjen et restbeløp på 748.32 kr som vi ikke mottok betaling på. Du sendte en ny betaling på 100kr den 23.05.2023, som reduserte det utestående beløpet til 648.32 kr. 

Beløpet på 648.32 kr er fortsatt ubetalt. Med purregebyr og forsinkelsesrente på til sammen 76.68 kr, er det totale beløpet å betale nå på 725.00 kr. 

Jeg legger ved en saldorapport som viser dette på en oversiktlig måte, samt kopi av de to fakturaene det gjelder. 

Håper dette var oppklarende, men det er bare å ta kontakt om du lurer på noe!
Ha en fin dag.
Jon W.
Customer Care Representative | B2C

Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 13.06.2023 04:39
To: faktura-telia@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; telia-info@telia.se; noss@deloitte.no; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; eian@eianadvokat.no; laurena.eid@fi.se; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; ellen.scheen@telia.no; inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com; tr@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Faktura fra Telia

Hei,

jeg viser til min mail fra 5. juni.

Der forklarer jeg at jeg synes at det blir feil å betale noe mer til Telia.

Det er fordi at jeg har sendt dere mange mailer om identitetstyveri, til deres abuse-mail-adresse.

Og de har ikke svart engang.

Og ettersom jeg har forstått det, så var det en tjeneste som var inkludert i abonnementet.

Så derfor har jeg betalt for en tjeneste, som jeg ikke har fått.

Og det blir feil, synes jeg.

Og så sender dere meg en ny regning, på to purre-gebyr (selv om jeg hele tiden har holdt dere oppdatert, i mailer, om dette abonnementet).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Som sagt så har jeg vokst opp på samme sted (Sand/Berger) som deres direktør Kaalen.

Så dere får hilse han, og si, at dere ikke må surre så mye med regningene.

Selv om jeg husker lillesøstera hans best.

Jeg dro på utestedet Snorre, i Oslo, på nyttårsaften i 1994 (det var en medsoldat, under førstegangstjenesten (Erik Solberg fra Aurskog) som hypet dette stedet).

Og da lurer jeg på om jeg møtte deres direktør Kaalen og lillesøster.

For jeg satt i baren (jeg skulle bare ha et sted å gjøre av meg (på nyttårsaften) for jeg hadde blitt forfremmet til assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde, og det var fra 1. januar, så det var nok det jeg tenkte mest på).

Og plutselig så var det sånn, at ei ung og sprek blondine, satt seg på fanget mitt (og ble sittende der, ganske lenge).

Og det har jeg lurt på om kan ha vært Ann-Sofie Kaalen (men at jeg ikke kjente hu igjen).

Og så var det kanskje broren (deres direktør Pål Rune Kaalen) som satt noen meter lenger bort, langs den samme bardisken.

Eller om det var noen som ligna.

Dere får be dem om å slutte å surre, ihvertfall.

Skjerpings!


søn. 11. juni 2023 kl. 20:46 skrev faktura-telia@telia.no<mailto:faktura-telia@telia.no> <faktura-telia@telia.no<mailto:faktura-telia@telia.no>>:
Hei,

Her finner du de viktigste fakturadetaljene for siste periode:

KID:
112200514
Fakturanummer:
INV0191836350
Fakturadato:
11.06.23
Betalingsfrist:
28.06.23
Å betale:
76,68
Kontonummer:
6005 06 72525

Med Telia-appen og på www.telia.no/min-side/<http://www.telia.no/min-side/> kan du til enhver tid få oversikt over ditt abonnement.

Dersom du ikke har opprettet eFaktura anbefaler vi deg å gjøre dette.

Lurer du på noe om fakturaen, kan du se i vedlegget eller finne svar på www.telia.no/faktura<http://www.telia.no/faktura>.

Hilsen oss i Telia

ref:_00D1iUhac._5001i1Aeaom:ref

DSC_3471.JPG
2379K

PS.

Her er vedlegg:

Jeg sendte en e-post til DFDS

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din bestilling har blitt endret
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2023 kl. 15:08
Til: kundeservice@dfds.com
Kopi: post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, postmottak@sivilombudet.no, email@dfds.info
Hei,

jeg har ikke denne Google-kontoen på mobilen (for jeg har en svær blogg på den samme Google-kontoen, som er et slags livsverk, og som er en varsle-blogg, som jeg passer litt ekstra på).

Så denne mailen så jeg ikke før nå.

Og den hundsinga deres ligna ikke grisen.

De sa på høytaler-annlegget i går (da ferja skulle legge til kais i København) at de som skulle i land, måtte gå i land, før klokka 10.30.

Og det er jo en klage-grunn i seg selv (Stena Saga hadde ikke denne 'Hitler-regel' på mandags-cruiset til Frederikshavn).

Og så var jeg på badet og pusset tenner og skulle dusje.

Og så banket det på døra.

Og det er noen ganger tull, på Kiel-ferja.

Så jeg spurte gjennom døra (siden at jeg ikke var påkledd) om hva det var.

Og en danske sa noe grøtete om: 'Vin' (flere ganger).

(Noe sånt).

Og jeg er vokst opp med en dansk mormor (var oldebarn av Anker Heegaard, som kamerat med deres gründer vel).

Og hu snakka dansk hele livet.

Så jeg er vant til å høre dansk.

Men han som banka på klokka 9.55, skjønte jeg ikke hva sa.

Og så etter at jeg var ferdig med å pusse tennene og barbere meg (var det vel) så var banking igjen.

En ung danske med rødt hår, sa at det var tid for å gå i land.

Og jeg forklarte at jeg hadde hørt på høytaller-anlegget at det var klokka 10.30.

Og så dusja jeg, og så banka det på igjen.

En voksen/middelaldrende danske, med mørk bakover-sveis, sa at jeg måtte bytte lugar.

Og det hadde ingen sagt til meg (for eksempel da jeg sjekket inn, i Oslo, han sa ikke versågod engang, det var en nordmann som stod bak en disk, og sjekket boarding-card og pass, og som liksom praiet meg, for det var to andre luker også der, men han ropte hei til meg, på lang avstand).

Så jeg hadde da 10-15 minutter på å pakke alt ned, og på å komme meg over landgangen.

Og jeg syntes det var så mye mas, så jeg tok med meg bagen i land.

Og jeg bar på den gjennom hele København-turen.

(Jeg skulle se hvordan det så ut på en restaurant på Kongens Nytorv, hvor min morfar Johannes Ribsskog åt (skrev han i en reise-skildring i en avis) for 60/70-år siden (og hvor det nå er McDonalds, men det er jeg vant med fra oppvekst/språkreiser i England).

Og så måtte jeg bære på alt dette gjennom hele byen (og tilbake).

Og på Kiel-ferja, så kan folk være i land (de trenger ikke å gå av ferja) så at dere skal ha disse 'Hitler-reglene'

Jeg tror at både min tipptippoldefar Anker Heegard og deres grunnlegger Tietgen ville ha snudd seg i graven.

Noe sånt.

Og kleshengerne var fettete på den første lugaren.

Og nattklubben stengte før klokka to, natt til i går (i Oslo så stenger ølsalget klokka tre).

Og en haug av ungdommer lagde propp i tax-free-butikken på tirsdag (og ingen sa noe til de, og dere har masse aktiviteter (i en lang rad) foran kassene, så det ble kaos der, og man kunne ikke gå bort til øl og potetgull-avdelingen, på ungdommene og 'Berlin-muren' deres).

Og forrige gang jeg dro (ifjor vår/sommer) så var ikke sengene redd opp.

Og på min 50 års-dag (25. juli 2020) så var ikke lugaren klar, når jeg gikk ombord i ferja, så jeg måtte sitte oppå noen livvester, i mange timer.

Og en gang før pandemien, så ble jeg forhørt av to vakter (som skulle på 'Hitler-vis' granske min mobil) utafor nattklubben.

Så jeg drar for det meste med Color Line.

Men jeg har bodd i København, og har slekt der (selv om min mormor er død) så da er det skuffende med så mye surr/rot.

Danmark er dejligt, stod det i reklamer, i norske aviser, på 70/80-tallet.

Men det hjelper jo ikke, hvis ferje-turen er som et helvete.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det er kanskje noe med Oslo kommune.

Men det står en brus-automat i ferje-terminalen deres på Vippetangen.

Og den virka ikke (den har kjempe-mange 'russiske' knapper osv.) og det står forklart flere steder, om hvordan den virker.

Det er mulig at Vips funker på den, men i Danmark så har de visst slutta med Vips og begynt med Dankort istedet (hadde jeg nær sagt).

Hvis har to brus-automater så har dere en som virker hvis en av de er ødelagt.

Det er ofte kaos på ferja, så å gå rundt der, og leite etter brus-automater, når masse kinesere flyr rundt overalt.

Det er ikke det helt store.

Det står på et skilt at jødene som ble drept i konsentrasjons-leirene ble sendt fra Vippetangen.

(Noe sånt).

Men det var vel ikke DFDS som kjørte de?

Men de går kanskje igjen der, og tuller med brus-automatene.

Så fint hvis dere følger med litt på de.

Og hver gang jeg er i nattklubben (som var stengt tidlig, enda min lillesøster Pia har forklart at nattkulbben Pacha i Spania, er åpen til 8-9 om morgenen, ihvertfall på slutten av 80-tallet).

Hver gang jeg er i nattklubben/diskoteket, så spiller de en sang, som heter: 'Dom som inte dansar er voldtektsmenn'.

Så det er stigmatiserende (for de som ikke liker å danse tekno/electric boggie).

På nattklubb så trenger man vel strengt tatt ikke å danse.

Og dere spiller ikke sånne rolige sanger (slow dance-sanger) på slutten av kveldene (som diskotekene i Oslo ihvertfall pleide å gjøre, på 80/90-tallet).

Så det er jo bånn i bøtta (må man vel si).

Skjerpings!


tir. 20. juni 2023 kl. 08:03 skrev DFDS Kundeservice <email@dfds.info>:
Booking nummer: 25383065

 

DFDS


Endringsbekreftelse

Hei Erik,

 

Din reise har blitt endret og vi sender deg her din reisebekreftelse og ber om at du leser igjennom den og ser at alt er korrekt.Vi minner også om at alle reisende må ha med gyldig legitimasjon. Klikk på linken under for fullstendig reisebevis med alle detaljer om din reise. Du kan se dine reisedetaljer og gjøre endringer på "Min side".

 

Takk for at du valgte å reise med DFDS. Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord!

 

Med vennlig hilsen
DFDS

SE FULLSTENDIG REISEBEKREFTELSE HER


BEKREFTELSE / REISEBEVIS


DFDS ticket icon
BOOKING NUMMER: 25383065

ANTALL REISENDE: 1


DFDS ship icon
UTREISE:

Rute: Oslo - København



Dato: 20. juni 2023

Tid: 15:00

DFDS ship icon
HJEMREISE:

Rute: København - Oslo



Dato: 21. juni 2023

Tid: 16:30





DFDS PASSAGERAR APP
Download Android
Download IOS

VIKTIG INFORMASJON - FØR DU REISER

Innreise til Danmark

 

Vi ber deg vennligst kontrollere at du følger de siste reisebestemmelsene og innreisekravene til Danmark  før du reiser. Du finner mer informasjon på vår hjemmeside her.

 

Bilgjester som skal reise fra Oslo til Frederikshavn: boarding stenger 50 min før avgang.

 

Innreise til Norge

 

Vi ber deg vennligst kontrollere at du følger de siste reisebestemmelsene og innreisekravene til Norge  før du reiser. Du finner mer informasjon på vår hjemmeside her.

 


KOM TIL DEKKET BORD

BESTILL BORD HJEMMEFRA
Om bord finner du mange restauranter å velge mellom, alt etter hva du føler for å spise: en saftig biff, à la carte med sesongens ferske råvarer, steinovnsbakt italiensk pizza eller å kunne velge selv mellom kalde og varme retter i bufférestauranten. Bon appétit!

 

Husk at måltider må bestilles senest 32 timer før avreise.

 

Hvis du vil nyte ekstra plass i restauranten, så anbefaler vi å bestille bord etter kl. 19.30.

BESTILL MAT/BORD


NYTTIG INFORMASJON

ENDRE BOOKING
ENDRE BOOKING

 

Vi vet at ting ikke alltid går som planlagt, og derfor kan du enkelt gjøre endringer i din bestilling på nett før du reiser. Noen endringer kan medføre gebyr.

   

MIN BOOKING
TIPS & INSPIRASJON
TIPS & INSPIRASJON

 

Få tips & inspirasjon til din neste reise, enten du søker det pulserende storbylivet i hovedstaden eller deilig sydhavsstemning og sommeridyll langs kysten!     

LES MER

HOTELLER

Hoteller i Danmark
Har du ikke funnet hotell til din Danmarkstur enda? Ta en titt på våre utvalgte hoteller i hele Danmark!

SE HOTELLER


NYTTIGE LENKER


MIN BESTILLING
MIN BESTILLING

FAQ
FAQ

BÅTREISE
BÅTREISE

Kontakt
KONTAKT OSS


FØLG OSS

Facebook Instagram YouTube Blogger
LAST NED VÅR REISEAPP



Forretningsbetingelser | Personvern

Apple og Apple-logoen er varemerker for Apple Inc. Google Play og Google Play-logoen er varemerker tilhørende Google LLC.

 

Du mottar denne e-posten fordi den inneholder informasjon relatert til din kommende reise med oss.

Jeg sendte en e-post til Boozt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2023 kl. 13:50
Til: Booztpay <customerservice_no@boozt.com>
Kopi: kundeservice@avarda.com, oyvind.salte@schibsted.com, kristine.eia.kirkholm@finn.no, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>
Hei,

denne bagen bestilte jeg med Helt Hjem (som med Doc Martins-skoa osv.).

Og så fikk jeg en mail om at pakken var for stor til å leveres på døra.

Og så måtte jeg hente den hos Bekken kolonial på Coop-torget, i Bekkestua sentrum (stod det).

Og der var jeg i dag og i overigår (tirsdag).

Og da snakka jeg med ei nordlending-dame og ei 'Pride-dame' hos Glassmagasinet (over gata/torget).

Og de sa at den frukt-butikken ikke har gått konkurs.

Men det var stengt der både tirsdag og i dag.

Så jeg lurer på om eieren kan ha dratt på ferie til Israel (eller noe) siden at det visst er en kosher-butikk.

Noe sånt.

Så dette ble bare surr.

Så det må jeg klage på.

At Schibsted/Helt Hjem ikke klarer å levere en bag på døra (når de klarer å levere sko osv. på døra) høres rart ut.

Og dere burde kanskje ikke tilby denne leverings-metoden hvis pakker er for stor for VG/Schibsted/Helt Hjem.

Da burde dere kanskje hatt det sånn at man kun kunne velge post-pakke, for eksempel.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Boozt.com <noreply.invitations@trustpilotmail.com>
Date: tor. 22. juni 2023 kl. 10:04
Subject: Din opplevelse er viktig for Boozt.com
To: <eribsskog@gmail.com>


 
 

 

 

Kjære Erik Ribsskog,

Takk for din bestilling på Boozt.com.

Håper handelen svarte til forventningene, og vi håper du vil dele din opplevelse med andre.

Du kan vurdere oss på Trustpilot:


Dette er en automatisk e-post og den vil ikke bli besvart. Trenger du hjelp? Besøk vår kundeservice her.

Med vennlig hilsen,
Boozt.com

 

 
Trustpilot er en åpen tilbakemeldingsplattform som publiserer tilbakemeldinger fra bekreftede kunder på nettet.

   


Denne anmeldelsesinvitasjonen ble sendt via e-post fra Trustpilots plattform av Boozt.com. Boozt.com er behandlingsansvarlig for personopplysningene som ble brukt til å sende e-posten, mens Trustpilot er databehandleren.

Lurer du på hvorfor du fikk denne e-posten, eller hvordan personopplysningene dine behandles? Da kan du kontakte Boozt.com via informasjonen du finner i personvernreglene deres.

Avslutt abonnementet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter