Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. mai 2023

Mer fra Facebook



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Og enda mer om dette:

Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok 4, så var det sånn, på nyttårsaften 1994, at ei ung og sprek blondine, plutselig hoppa opp på fanget mitt (i baren) på utestedet Snorre. Og nå lurer jeg på om det kan ha vært Ann Sofie Kaalen. Hm




PS.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok 4'):



Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Autosvar. 10845196 Annet Andre spørsmål til OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mai 2023 kl. 12:21
Til: telia-info@telia.se
Kopi: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, admin@ohf.no
Hei,

jeg har gått på handelsgymnas (handel og kontor) i sin tid.

Og jeg har lært at det er kunden som velger korrespondanse-metode.

Så at dere er så vanskelige, å nekter å svare.

Det blir som noe styggdom (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å blir informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg kjenner også lillesøstera til deres norske 'VD' Pål Rune Kaalen.

Vi var på samme fest en gang, på 80/90-tallet.

(I Svelvik.

Hvor noen blondiner begynte å grine, og fortalte meg hvor fælt det var for blondiner i Svelvik.

Noe sånt).

Og faren til Kaalen dreiv nærbutikken, der jeg vokste opp.

Og de hadde stengt en jul, på grunn av kakkerlakker.

Og noe lignende har jeg ikke hørt om, hverken før eller siden (selv om jeg har jobbet i mange år som butikksjef osv.).

Så jeg lurer på om de Kaalen-folka er noen tøysekopper.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


man. 27. jun. 2022 kl. 10:49 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej!

Tack för ditt mejl.

Självklart ska vi hjälpa dig att lösa ditt ärende, dock inte härigenom. Via den här mejladressen svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Vi kan heller inte vidarebefordra ditt ärende till en annan avdelning härigenom, eller ringa upp dig.

För att få hjälp med ditt ärende behöver du välja en annan av våra kontaktväg. Det går bra att ringa oss på nummer 90 200, vardagar 8-19, lördagar 10-18.

Du kan, om du vill, logga in på Mitt Telia (www.telia.se/mittelia) och skicka personlig e-post till oss där. Välj "Ärenden" och knappen "Ställ en fråga".

Alla våra kontaktvägar hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontakt

Jag önskar dig en fin dag, och lycka till med ditt ärende!

Med vänlig hälsning,
Benjamin
Telia

________________________________________
2022-06-27 05:50:20 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,
>
> dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
>
> (For jeg har ikke kontaktet dere).
>
> Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
> foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> 'Hvermansen-folk', i fremtida.
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
>
> fre. 28. jan. 2022 kl. 15:49 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
>
> > Heisann, takk for din henvendelse til meg! :)
> >
> > Dette skal jeg se på for deg.
> >
> > Det ser ut som du har vært i kontakt med Telia og ikke OneCall, kan det
> > stemme?
> > Dersom du mener noe er feil hos oss, utdyp gjerne litt hva jeg kan hjelpe
> > deg med, så skal jeg såklart se nærmere på saken!
> >
> > Ønsker deg en flott helg.
> >
> > Vennlig hilsen / Kind regards,
> > Charlotte
> > Kundekonsulent
> > OneCall
> > [image: OneCall]
> >
> >
> >
> >
> > ref:_00D1iUhac._5001ipnGdP:ref
> >

Jeg sendte enda en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
FinKN REF [#202203564] Motpart ref.: 1872194
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mai 2023 kl. 12:09
Til: post@finkn.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

som jeg tidligere har forklart om, så har jeg gått på handel og kontor (Sande videregående og Gjerdes videregående) på 80-tallet.

Og på Sande videregående så hadde vi ei flink rettslære-lærerinne (ei Helle som er gift med en statsadvokat eller noe vel).

Og hu forklarte at dere hos byråkratiet var ment å rydde sakene, med forbrukeren sitt beste, i tankene.

Det kan virke som at dere her velger å ikke gjøre jobben deres, fordi at dere er arbeidsskye (eller noe lignende).

(Jeg har sendt dere flere mailer i året (med klager på banker og inkasso-firma osv.) i flere år nå.

Og dere har aldri gjort noe som helst.

Sånn som jeg husker det).

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jun. 2022 kl. 09:36 skrev <post@finkn.no>:
Klagesak: ERIK RIBSSKOG – LOWELL NORGE AS

Vi viser til din henvendelse, som er sendt oss i kopi.

Vi oppfatter det slik at henvendelsen til Finansklagenemnda var ment som en orientering, og vi vil av den grunn ikke igangsette noen behandling hos oss.

Din henvendelse blir med dette henlagt hos oss, uten ytterligere oppfølging fra vår side.

Et informasjonsskriv om FinKN følger vedlagt til orientering.





Med vennlig hilsen
Sekretariatet for Finansklagenemnda
avdeling IT/Støtte



Tlf direkte: 23 13 19 60

Postboks 53 Skøyen • 0212 Oslo

Tlf: 23 13 19 60 • Faks: 23 13 19 70 • www.finkn.no


Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke er rette mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.

This communication is intended for the person(s) named above only. It contains information that is confidential and legally privileged. If received in error, please delete this e-mail and notify the sender.

Jeg sendte en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
FinKN REF [#202202062]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mai 2023 kl. 12:00
Til: post@finkn.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det synes jeg at høres rart ut, at dere trenger min adresse for å registrere saken.

Det blir som noe over-byråkratiske greier.

(Må man vel si).

Her finner dere opp grunner for å ikke gjøre jobben deres.

(Kan det virke som).

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 20. jun. 2022 kl. 14:16 skrev <post@finkn.no>:
Vi har mottatt din henvendelse

For å kunne registrere saken hos oss trenger vi ytterligere opplysninger. Vi ber deg derfor opplyse om:

·         Din adresse

Hører vi ikke fra deg innen 14 dager, vil vi ikke kunne foreta oss noe i din sak, og din henvendelse vil da bli arkivert.

Ta kontakt dersom du har spørsmål.



Med vennlig hilsen
Sekretariatet for Finansklagenemnda
avdeling IT/Støtte


Tlf direkte: 23 13 19 60

Postboks 53 Skøyen • 0212 Oslo

Tlf: 23 13 19 60 • Faks: 23 13 19 70 • www.finkn.no


Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke er rette mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.

This communication is intended for the person(s) named above only. It contains information that is confidential and legally privileged. If received in error, please delete this e-mail and notify the sender.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Your Sushi City Wok order has been received!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mai 2023 kl. 11:54
Til: Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

det er vel sånn at hvem som helst kan taste inn min mail-adresse osv. på deres nettsted.

Og så vil dere ha det til at noen har hacket min mail-konto.

Det blir som noe dumt.

(Må jeg si).

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 17. jun. 2022 kl. 20:50 skrev Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>:
Hei ,noen bruker e-posten din og gjør en bestilling på nettsiden vår!  det er begge deler med oss!  vi vet ikke navnet ditt eller e-postadressen din heller!  kan være din venn eller familie eller noen hacker e-posten din!  vi fikk en bestilling fra din e-post og telefonnr!  hvis ikke du kan være noen som kjenner din personlige informasjon.

On Fri, 17 Jun 2022 at 20:22, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 17. jun. 2022 kl. 18:38 skrev Business Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>:
Hei ,
vi har fått bestilling fra e-posten din!  kan du sende oss hvilken primær e-post du har fått?  kan vi få info!
Sushi city wok team
Marjousta 

On Fri, 17 Jun 2022 at 18:07, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sushi City Wok <business.sushicitywok@gmail.com>
Date: fre. 17. jun. 2022 kl. 16:48
Subject: Your Sushi City Wok order has been received!
To: <eribsskog@gmail.com>


Thank you for your order
Hi Laila Monica,

Just to let you know — we've received your order #6089, and it is now being processed:

Pay with cash upon delivery.

[Order #6089] (June 17, 2022)
Product Quantity Price
Sushi Kombo (80 Biter)
Store: Sushi City Wok - Majorstuen
1 kr799
Solo
Store: Sushi City Wok - Majorstuen
1 kr35
Subtotal: kr834
Payment method: Cash on delivery
Total: kr834
Takeaway date: 17 Jun 2022

Takeaway time: 17:00 - 17:30

Order type: Takeaway

Billing address
Laila Monica Nikolaisen Ribsskog
91587593
eribsskog@gmail.com
Thanks for using www.sushicitywok.com!

Sushi City Wok — Built with WooCommerce

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter