Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. april 2022

Mer fra Facebook

hauge 1

PS.

Her er mer om dette:

hauge 2

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Pornhub] Re: FEEDBACK: Message from Erik
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. april 2022 kl. 15:15
Til: Pornhub Support <support@pornhub.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

there are some internet-trolls who are writing/ordering stuff, in my name, (or in funny versions of my name), from companies with poor routines.

So I guess that's what has happened here as well.

I want to know the name of the internet-troll who has written this in my name.

And I want to know what you plan to do, to avoid that this happens again).

Erik Ribsskog


tor. 16. des. 2021 kl. 22:59 skrev Alfred (Pornhub Support) <support@pornhub.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (3031473) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Alfred (Pornhub)

Dec 16, 2021, 16:59 EST

Hello Eric,

Thank you for contacting Pornhub Support.

I would love to help however I'm not sure I understand your question. Please provide us with more information.

Thank you,

Alfred
Pornhub Support

This email is a service from Pornhub. Delivered by Zendesk
[7LLRZM-RV3R]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. april 2022 kl. 15:01
Til: HELP Forsikring AS <post@help.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, HELP Forsikring AS <post@help.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 17. des. 2021 kl. 11:26 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei, 



Takk for eposten. Har kontaktet Talkmore og du har ikke Digital Trygghet i abonnementet ditt, så vi kan da dessverre ikke hjelpe deg med id-tyverisaken din. Anbefaler at du kontakter politiet. 

https://talkmore.no/Digitaltrygghet

Vennlig hilsen


 



Erik Molthe



senior kundebehandler


 



+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

December 16th, 2021 04:07

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: søn. 26. sep. 2021 kl. 14:33
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
 
Din henvendelse:
Nå begynner nettsidene mine å få skikkelig nittitallsutseende. Se her: 

https://johncons.angelfire.com 

https://johncons.net 

https://johncons-mirror.blogspot.com/

Er jeg ikke flink? 


Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:11016473) Re: (Saksnummer:10815860) Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. april 2022 kl. 14:36
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

dette kjøper jeg ikke helt.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, (som daglig leder), om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. des. 2021 kl. 10:48 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei, Erik! 

 

Vi har ikke mulighet til å gå ut med hvem som har tilgang til din ID. Dette må politianmeldes, også vil politiet ta seg av etterforskningen. 

Dessverre er det heller ikke alltid vi vet hvem som har tilgang til din ID, med mindre vi for eksempel kan spore en IP-adresse. 

Selv da er det ingen garanti for at den fører videre til gjerningspersonen.  

 

For å forhindre at lignende skjer sender vi kun ut SIM-kort til nye nummer til folkeregistrert adresse. På den måten vil man ha mulighet til å ta kontakt med oss dersom man ikke vedkjenner seg bestilling av abonnement. Dersom noen legger inn bestilling på et eksisterende nummer vil man også få en SMS med varsel om dette, og således ha mulighet til å stanse bestillingen. 

Vi har en egen avdeling som overvåker bestillinger, som fanger opp mistenkelige bestillinger. Et eksempel på en mistenkelig bestilling er dersom samme person bestiller flere abonnement i løpet av kort tid. 

Vi har også et register over hvem som har blitt utsatt for dette, som kan fange opp bestillinger dersom det skulle skje gjentatte ganger med samme person, og oppfordrer de som har blitt utsatt for ID-tyveri til å legge inn en sperre for kredittsjekk. 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag og riktig god jul! 

Vennlig hilsen

Joakim, Teamleder OneCall



ref:_00D1iUhac._5001io9WMZ:ref

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Request received]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. april 2022 kl. 14:26
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: Support <support@redtube.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Support <support@redtube.com>
Date: tir. 7. des. 2021 kl. 11:27
Subject: [Request received]
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>


##- Please type your reply above this line -##
Your request (30087) has been received and is being reviewed by our RedTube support staff.

To add additional comments, reply to this email.

This email is a service from RedTube. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter