Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. mars 2023

Mer fra YouTube

Mer fra Facebook



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Og enda mer om dette:

Og enda enda enda en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Gullbrev Re: Re: Ditt gull er taksert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 12:42
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: post@karasmussen.com, contact@kpmg.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

jeg ber om at dette sendes opp til administrerende direktør.

VD heter det på svensk.

Hva er det som er så vanskelig med det?

Jeg skjønner at det er våren og at dere kvinnfolka på kontakt-senteret er litt vår-kåte, osv.

Men makan.

Det får finnes grenser.

Prøver dere å slite meg ut med dette tullet deres?

Dette må jeg klage på.

Vennligst send dette opp til administrerende direktør nå.

Helvetes raner-pakk, må jeg kalle dere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 12:01 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 14, 2023, 12:01 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.

Det er veldig trist å høre at du opplever det slik.

Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 14, 2023, 11:02 GMT+1

Hei,

nå sender jeg også kopi til dere revisor (KPMG, ifølge Purehelp).

Så kanskje de kan maile dette videre til en av dere ledere (administrerende direktør).

For det virker som at tante rød er på besøk (som de sier).

Så dette må jeg klage på.

Det får være grenser for hvor mye tull og tøys man må høre.

For noen tatere og røvere dere er (som min morfar pleide å si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 10:38 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 14, 2023, 10:38 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Vi har gjort alt vi kan vi kan ikke gjøre annet enn å fortelle deg hvilket metall vi fikk det fra og det er ikke noe mer å diskutere, vi kan returnere tannen din hvis du vil, du kan selge den andre steder hvis du ikke vil, vi vil donere det videre, så sender vi deg en egen e-post med betalingsinformasjon innen 14 dager.
 
Vi kan dessverre ikke gjøre noe mer enn å fortelle deg informasjonen vi fikk fra våre takstmenn og vi har dobbeltsjekket og tannen har samme metall som vi sendte i går.
 
At vi ville gitt det videre til noen høyere opp betyr ikke at det blir mer gull i tannen din, dessverre, og prosessen er dessverre den samme for alle som bruker tjenesten vår. Du vil få samme svar hvis du mailer til vår svenske e-postadresse, men du er velkommen til å gjøre det hvis du ønsker det.
 
Kom tilbake hvis du ønsker retur av det du har sendt inn eller hvis du vil at vi skal donere det til Røde Kors da vi ikke kan gjøre noe mer.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 14, 2023, 09:59 GMT+1

Hei,

dette blir svindel/ran.

Jeg har bedt om å få svar fra daglig leder.

Men dere nekter å sende det oppover.

Hvis den gull-krona ikke hadde vært uten gull, så hadde den vel ikke holdt i så mange år.

Det var bare limet som løsnet.

(Fordi at en norsk porselen-krone (fra Galleri Oslo Klinikken i 2019 deromkring) støtte mot den.

For de lagde en krone med kul i midten.

Istedet for grop i midten.

Og den norske krona var på tanna over gull-tanna.

Og dette var egentlig en tann som jeg hadde rotfylt i Walton i 2017.

Men den norske tannlegen (ei farget ei ved navn Leyla) rotfylte den samme tanna igjen.

Det var hu som sa det var gull-tann som rotfylte den tanna først (i Walton i 2017).

Sånn som jeg husker det).

Den har ikke en eneste skade.

Så jeg må si at dere lyver.

Dere svensker er visst kjent for å bruke 'same-sjaman-løgn' noen ganger.

Så det er nok det som har skjedd her og, mistenker jeg.

Jeg har nå sett (på Purehelp) at Gullbrev egentlig er et svensk firma.

Så jeg skjønner at dere synes at det er morsomt å tulle her i Norge.

For en svenske-vits.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender også kopi-mail til deres svenske mail-adresse.

Så kanskje de kan få en leder der til å svare.

Skjerpings!


tir. 14. mar. 2023 kl. 09:17 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 14, 2023, 09:17 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Det kan være gullbelagt eller svært lavt gullinnhold som betyr at vi ikke kan verdsette det. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
Det er ikke noe mer vi kan gjøre fra vår side, men vi kan tilby deg en retur. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
Hvis du ikke vil ha varen tilbake, doner den til Røde Kors.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 17:10 GMT+1

Hei,

jeg ba om å få svar fra daglig leder.

Dette kan jeg ikke se at har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Hvis det ikke hadde vært noe gull i krona, så hadde den vel ikke vært gull-farget.

Og når det gjelder gull, så bruker man måle-enheten karat.

Men det ordet bruker dere ikke.

Så det virker litt rart, må jeg si.

Jeg liker heller ikke at dere skal gjøre dette til noe om 'følelser'.

Det blir som noe klamt, må jeg si.

Jeg mener å huske at tannlegen (en kar fra Newcastle som hørte på Kasabian på radio) sa at det var gull.

Men jeg innrømmer at ei tannlege-søster sa at det ikke var 'precious gold'.

Men derfra til at det er verdiløst.

Det synes jeg at høres litt rart ut.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 16:46 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 13, 2023, 16:46 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.

Det var virkelig trist å høre at du føler det slik.
Våre takstmenn har gjort skikkelige tester på "dentalgullet" disse metallene de kunne finne = sølv, palladium, sink og veldig lite gull. Gullet som var i den var så lite at "tanngullet" du sendte inn ikke kan verdsettes som gull da det var en så liten prosentandel gull i. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 13:49 GMT+1

Hei,

det er ihvertfall noe svindel et eller annet sted.

Da har jeg blitt lurt av britene.

Dere har muligens testet på undersiden (siden at gullet ikke var renset).

Dette gir ingen mening for meg.

Mener dere at dette er messing eller kråke-gull?

Det skinner ihvertfall som gull og britene sa at det var gull.

Så jeg vil gjerne ha svar fra daglig leder om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 13:26 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 13, 2023, 13:26 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Våre takstmenn har gjort tester på tanngullet og det viser seg ikke å være gull. Vi kan ikke svare på hvordan noen andre selskaper velger å verdsette.
 
Selvfølgelig kan vi returnere det som ikke er gull. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 12:10 GMT+1

Hei,

det sa tannlegen i England at var gull.

(De satt inn en gull-krone (på den engelske staten/DWP sin regning) høsten 2009).

Den gull-kronen falt ut for noen uker sider.

Og den sa ihvertfall britene at var gull.

Kan det være riktig at denne gull-kronen var noe annet enn gull.

Det synes jeg at høres rart ut.

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 11:34 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik!

Dessverre må vi kunngjøre at gjenstandene dine ikke er gull, og vi har verdsatt den til 0 NOK. For mer informasjon om en mulig retur, kontakt vår kundeservice via e-post eller telefon.


Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Og enda enda en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Gullbrev Re: Re: Din retur!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 12:19
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: post@karasmussen.com, contact@kpmg.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

ikke for å være vanskelig.

Men dette har vi diskutert i detalj tidligere.

Dere sier masse sprøyt som at det er sølv med et tynt gull-lag utenpå.

Og da forklarte jeg, at det nok ikke kunne være riktig, ettersom at denne kronen, har vært i kjeften min, i 13-14 år, uten å bli skadet.

(Det var bare limet som løsnet.

Selve kroner er uskadet).

Og det overfor er bare et eksempel.

Jeg har drevet dere fra skanse til skanse, når det gjelder sludderet deres.

Og så begynner dere på nytt liksom, ved å sende en mail, hvor mail-historien er tatt bort.

Da må jeg nesten kalle dere tatere igjen.

Dere nekter også å sende det til daglig leder/administrerende direktør.

Så det virker som at det er en slags ekkel 'fit-stim' som jobber der (som svenskene sier).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 12:00 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 14, 2023, 12:00 GMT+1

Hei Erik,
 
Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.

Som vi tidligere har forklart deg har takstmennene gjort en vurdering av at det du kaller tanngull ikke inneholdt nok gull til å kunne regnes som gull, men mesteparten av vekten var andre metaller som ikke er gull.
 
Hvis varene har blitt verdsatt til 0 kr, er det verdt nøyaktig 0 kr for oss og summen vi betaler ut vil da være 0 kr.
 
Vi håper du forstår og aksepterer dette, vi har bedt våre takstmenn om å gjennomgå taksten din en gang til, og det endret ikke konklusjonen av taksten.
 
Vi forstår at dette kan føles kjedelig, ønsker du retur har du fått betalingsinformasjon for det.

Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 14, 2023, 11:53 GMT+1

Hei,

jeg har ikke bedt om noe retur.

Dette er ran.

For noe tull å sende dette fram og tilbake.

Dette er svindel og ran, må jeg si.

Å behandle folk på denne måten ligner ikke grisen, må jeg si.

Send de helvetes penga for denne tanna.

Hva skal dette tulle bety.

Dere skriver her og der at dere tar imot tann-gull/dental-gull.

Og så får dere plutselig 'mensen' og er jålete fordi at det ikke en kjempestor ting.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 10:13 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik,

Vi kontakter deg fordi du har bedt om retur av gjenstandene dine.
Nedenfor finner du informasjon om betaling for retur gebyren.

Detaljer for betaling:
Bank: DNB
Kontonr: 15032004129
Referens: 75231
Beløp: 99 NOK
Vi må motta betaling senest: 2023-03-27

Vi ønsker deg en fin dag videre!

Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Og enda en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din retur!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 11:53
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: post@karasmussen.com, contact@kpmg.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

jeg har ikke bedt om noe retur.

Dette er ran.

For noe tull å sende dette fram og tilbake.

Dette er svindel og ran, må jeg si.

Å behandle folk på denne måten ligner ikke grisen, må jeg si.

Send de helvetes penga for denne tanna.

Hva skal dette tulle bety.

Dere skriver her og der at dere tar imot tann-gull/dental-gull.

Og så får dere plutselig 'mensen' og er jålete fordi at det ikke en kjempestor ting.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 10:13 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik,

Vi kontakter deg fordi du har bedt om retur av gjenstandene dine.
Nedenfor finner du informasjon om betaling for retur gebyren.

Detaljer for betaling:
Bank: DNB
Kontonr: 15032004129
Referens: 75231
Beløp: 99 NOK
Vi må motta betaling senest: 2023-03-27

Vi ønsker deg en fin dag videre!

Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23

Jeg sendte enda en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Gullbrev Re: Re: Ditt gull er taksert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 11:02
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: contact@kpmg.no, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se
Hei,

nå sender jeg også kopi til dere revisor (KPMG, ifølge Purehelp).

Så kanskje de kan maile dette videre til en av dere ledere (administrerende direktør).

For det virker som at tante rød er på besøk (som de sier).

Så dette må jeg klage på.

Det får være grenser for hvor mye tull og tøys man må høre.

For noen tatere og røvere dere er (som min morfar pleide å si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 14. mar. 2023 kl. 10:38 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 14, 2023, 10:38 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Vi har gjort alt vi kan vi kan ikke gjøre annet enn å fortelle deg hvilket metall vi fikk det fra og det er ikke noe mer å diskutere, vi kan returnere tannen din hvis du vil, du kan selge den andre steder hvis du ikke vil, vi vil donere det videre, så sender vi deg en egen e-post med betalingsinformasjon innen 14 dager.
 
Vi kan dessverre ikke gjøre noe mer enn å fortelle deg informasjonen vi fikk fra våre takstmenn og vi har dobbeltsjekket og tannen har samme metall som vi sendte i går.
 
At vi ville gitt det videre til noen høyere opp betyr ikke at det blir mer gull i tannen din, dessverre, og prosessen er dessverre den samme for alle som bruker tjenesten vår. Du vil få samme svar hvis du mailer til vår svenske e-postadresse, men du er velkommen til å gjøre det hvis du ønsker det.
 
Kom tilbake hvis du ønsker retur av det du har sendt inn eller hvis du vil at vi skal donere det til Røde Kors da vi ikke kan gjøre noe mer.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 14, 2023, 09:59 GMT+1

Hei,

dette blir svindel/ran.

Jeg har bedt om å få svar fra daglig leder.

Men dere nekter å sende det oppover.

Hvis den gull-krona ikke hadde vært uten gull, så hadde den vel ikke holdt i så mange år.

Det var bare limet som løsnet.

(Fordi at en norsk porselen-krone (fra Galleri Oslo Klinikken i 2019 deromkring) støtte mot den.

For de lagde en krone med kul i midten.

Istedet for grop i midten.

Og den norske krona var på tanna over gull-tanna.

Og dette var egentlig en tann som jeg hadde rotfylt i Walton i 2017.

Men den norske tannlegen (ei farget ei ved navn Leyla) rotfylte den samme tanna igjen.

Det var hu som sa det var gull-tann som rotfylte den tanna først (i Walton i 2017).

Sånn som jeg husker det).

Den har ikke en eneste skade.

Så jeg må si at dere lyver.

Dere svensker er visst kjent for å bruke 'same-sjaman-løgn' noen ganger.

Så det er nok det som har skjedd her og, mistenker jeg.

Jeg har nå sett (på Purehelp) at Gullbrev egentlig er et svensk firma.

Så jeg skjønner at dere synes at det er morsomt å tulle her i Norge.

For en svenske-vits.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender også kopi-mail til deres svenske mail-adresse.

Så kanskje de kan få en leder der til å svare.

Skjerpings!


tir. 14. mar. 2023 kl. 09:17 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 14, 2023, 09:17 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Det kan være gullbelagt eller svært lavt gullinnhold som betyr at vi ikke kan verdsette det. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
Det er ikke noe mer vi kan gjøre fra vår side, men vi kan tilby deg en retur. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
Hvis du ikke vil ha varen tilbake, doner den til Røde Kors.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 17:10 GMT+1

Hei,

jeg ba om å få svar fra daglig leder.

Dette kan jeg ikke se at har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Hvis det ikke hadde vært noe gull i krona, så hadde den vel ikke vært gull-farget.

Og når det gjelder gull, så bruker man måle-enheten karat.

Men det ordet bruker dere ikke.

Så det virker litt rart, må jeg si.

Jeg liker heller ikke at dere skal gjøre dette til noe om 'følelser'.

Det blir som noe klamt, må jeg si.

Jeg mener å huske at tannlegen (en kar fra Newcastle som hørte på Kasabian på radio) sa at det var gull.

Men jeg innrømmer at ei tannlege-søster sa at det ikke var 'precious gold'.

Men derfra til at det er verdiløst.

Det synes jeg at høres litt rart ut.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 16:46 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 13, 2023, 16:46 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.

Det var virkelig trist å høre at du føler det slik.
Våre takstmenn har gjort skikkelige tester på "dentalgullet" disse metallene de kunne finne = sølv, palladium, sink og veldig lite gull. Gullet som var i den var så lite at "tanngullet" du sendte inn ikke kan verdsettes som gull da det var en så liten prosentandel gull i. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 13:49 GMT+1

Hei,

det er ihvertfall noe svindel et eller annet sted.

Da har jeg blitt lurt av britene.

Dere har muligens testet på undersiden (siden at gullet ikke var renset).

Dette gir ingen mening for meg.

Mener dere at dette er messing eller kråke-gull?

Det skinner ihvertfall som gull og britene sa at det var gull.

Så jeg vil gjerne ha svar fra daglig leder om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 13:26 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 13, 2023, 13:26 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Våre takstmenn har gjort tester på tanngullet og det viser seg ikke å være gull. Vi kan ikke svare på hvordan noen andre selskaper velger å verdsette.
 
Selvfølgelig kan vi returnere det som ikke er gull. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 12:10 GMT+1

Hei,

det sa tannlegen i England at var gull.

(De satt inn en gull-krone (på den engelske staten/DWP sin regning) høsten 2009).

Den gull-kronen falt ut for noen uker sider.

Og den sa ihvertfall britene at var gull.

Kan det være riktig at denne gull-kronen var noe annet enn gull.

Det synes jeg at høres rart ut.

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 11:34 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik!

Dessverre må vi kunngjøre at gjenstandene dine ikke er gull, og vi har verdsatt den til 0 NOK. For mer informasjon om en mulig retur, kontakt vår kundeservice via e-post eller telefon.


Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Jeg sendte en e-post til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Gullbrev Re: Re: Ditt gull er taksert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. mars 2023 kl. 09:59
Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, reception@countyroaddental.co.uk, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, newsdesk@dwp.gov.uk, kundtjanst@guldbrev.se
Hei,

dette blir svindel/ran.

Jeg har bedt om å få svar fra daglig leder.

Men dere nekter å sende det oppover.

Hvis den gull-krona ikke hadde vært uten gull, så hadde den vel ikke holdt i så mange år.

Det var bare limet som løsnet.

(Fordi at en norsk porselen-krone (fra Galleri Oslo Klinikken i 2019 deromkring) støtte mot den.

For de lagde en krone med kul i midten.

Istedet for grop i midten.

Og den norske krona var på tanna over gull-tanna.

Og dette var egentlig en tann som jeg hadde rotfylt i Walton i 2017.

Men den norske tannlegen (ei farget ei ved navn Leyla) rotfylte den samme tanna igjen.

Det var hu som sa det var gull-tann som rotfylte den tanna først (i Walton i 2017).

Sånn som jeg husker det).

Den har ikke en eneste skade.

Så jeg må si at dere lyver.

Dere svensker er visst kjent for å bruke 'same-sjaman-løgn' noen ganger.

Så det er nok det som har skjedd her og, mistenker jeg.

Jeg har nå sett (på Purehelp) at Gullbrev egentlig er et svensk firma.

Så jeg skjønner at dere synes at det er morsomt å tulle her i Norge.

For en svenske-vits.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender også kopi-mail til deres svenske mail-adresse.

Så kanskje de kan få en leder der til å svare.

Skjerpings!


tir. 14. mar. 2023 kl. 09:17 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
##- Please type your reply above this line -##
Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.

Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 14, 2023, 09:17 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Det kan være gullbelagt eller svært lavt gullinnhold som betyr at vi ikke kan verdsette det. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
Det er ikke noe mer vi kan gjøre fra vår side, men vi kan tilby deg en retur. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
Hvis du ikke vil ha varen tilbake, doner den til Røde Kors.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 17:10 GMT+1

Hei,

jeg ba om å få svar fra daglig leder.

Dette kan jeg ikke se at har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Hvis det ikke hadde vært noe gull i krona, så hadde den vel ikke vært gull-farget.

Og når det gjelder gull, så bruker man måle-enheten karat.

Men det ordet bruker dere ikke.

Så det virker litt rart, må jeg si.

Jeg liker heller ikke at dere skal gjøre dette til noe om 'følelser'.

Det blir som noe klamt, må jeg si.

Jeg mener å huske at tannlegen (en kar fra Newcastle som hørte på Kasabian på radio) sa at det var gull.

Men jeg innrømmer at ei tannlege-søster sa at det ikke var 'precious gold'.

Men derfra til at det er verdiløst.

Det synes jeg at høres litt rart ut.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 16:46 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Matilda Bohlin (Customer Service)

Mar 13, 2023, 16:46 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.

Det var virkelig trist å høre at du føler det slik.
Våre takstmenn har gjort skikkelige tester på "dentalgullet" disse metallene de kunne finne = sølv, palladium, sink og veldig lite gull. Gullet som var i den var så lite at "tanngullet" du sendte inn ikke kan verdsettes som gull da det var en så liten prosentandel gull i. Derfor er det verdsatt til 0 kr. 
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
 
Matilda Bohlin
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 13:49 GMT+1

Hei,

det er ihvertfall noe svindel et eller annet sted.

Da har jeg blitt lurt av britene.

Dere har muligens testet på undersiden (siden at gullet ikke var renset).

Dette gir ingen mening for meg.

Mener dere at dette er messing eller kråke-gull?

Det skinner ihvertfall som gull og britene sa at det var gull.

Så jeg vil gjerne ha svar fra daglig leder om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 13:26 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Moa Wiklöv (Customer Service)

Mar 13, 2023, 13:26 GMT+1

Hei igjen Erik,
 
Takk for ditt svar.
 
Våre takstmenn har gjort tester på tanngullet og det viser seg ikke å være gull. Vi kan ikke svare på hvordan noen andre selskaper velger å verdsette.
 
Selvfølgelig kan vi returnere det som ikke er gull. En retur av varer som ikke er gull koster 99 NOK i returgebyr, returgebyret må betales til oss før vi kan behandle en retur. Betalingsinformasjon vil sendes ut i en separat e-post.
 
Ikke vær i tvil med og kontakte oss igjen, hvis du skulle ha flere spørsmål angående våre tjenester, vi er her for og hjelpe deg.
 
Vi ønsker deg en fin dag videre.
 
Vennlig hilsen,
Moa Wiklöv
Customer Service Coordinator

Erik Ribsskog

Mar 13, 2023, 12:10 GMT+1

Hei,

det sa tannlegen i England at var gull.

(De satt inn en gull-krone (på den engelske staten/DWP sin regning) høsten 2009).

Den gull-kronen falt ut for noen uker sider.

Og den sa ihvertfall britene at var gull.

Kan det være riktig at denne gull-kronen var noe annet enn gull.

Det synes jeg at høres rart ut.

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å få svar fra en overordnet om dette.

Erik Ribsskog


man. 13. mar. 2023 kl. 11:34 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:
Hei Erik!

Dessverre må vi kunngjøre at gjenstandene dine ikke er gull, og vi har verdsatt den til 0 NOK. For mer informasjon om en mulig retur, kontakt vår kundeservice via e-post eller telefon.


Vennlig hilsen,
GULLBREV
21 60 00 23
This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Min tidligere klassekamerat Stig Melling sin niese (som nesten kom til ski-VM) skal være med i et kjent sprintløp i Drammen i dag



https://www.dt.no/gar-gjennom-loypa-dagen-for-skisprinten-her-er-det-bare-a-glemme-alt-av-smerte-og-gi-alt/v/5-57-2098950

PS.

Stig er med i min første memoar-bok ('Min Bok') og en haug av andre bøker:



PS 2.

Niesa til Stig kom visst ikke til finalen.

(Som vanlig).

Men jeg synes at hu hørtes litt forkjøla ut, i intervjuet overfor.

Så det er mulig at hu kommer sterkere tilbake neste år.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Hu som vant.

(Kristine Stavaas Skistad).

Det er visst forresten dattera, til min tidligere klassekamerat Ole Skistad (fra da jeg var utvekslingselev-blåruss i Drammen, skoleåret 1988/89) sin fetter.

(Noe jeg vel også har blogget om tidligere.

For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Ole Skistad har jeg også nevnt i 'Min Bok':

Min tidligere bestekamerat Frode 'Kommode' Kølner har blitt kamerat med Jørn Lier Horst. Noe sånt



PS.

Frode (som også ble kalt Flode) er nevnt i flere av mine memoar-bøker (og i en bok som hans tidligere lærerinne har skrevet):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter