Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. august 2023

Min morfars onkel Ole Konrad Ribsskog var en lederfigur innen Det norske Arbeiderpartiet (rett etter at det ble startet). Min morfars onkel mente at Arbeiderpartiet burde operere innenfor demokratiet og parlamentarismen. Mens hans motstander Tranmæl mente at Arbeiderpartiet burde prøve å få til en kommunistisk revolusjon, som den i Sovjet. Og siden at min morfars onkel var sosialdemokrat/moderat sosialist, så ble han kasta ut av Arbeiderpartiet. (Fra Gula Tidend 27. august 1927)



https://www.nb.no/items/ef48643c53d31aeb834d83be4f433a92?page=0&searchText=ribsskog~1

PS.

Her er mer om dette:



Enda mer fra Facebook



Mer fra Facebook




PS.

Her er vedlegget:

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
New Reply to Closed Case New Reply to Closed Case Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:55
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 3. jan. 2023 kl. 15:12 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik!

Takk for din henvendelse.

Dette skal jeg hjelpe deg med. For at jeg skal hjelpe deg til mitt beste så trenger jeg litt mer informasjon på hva dette gjelder?

Ønsker deg en strålende dag videre :)

Vennlig hilsen / Kind regards,

Mehmet
Kundekonsulent
OneCall

OneCall



ref:_00D1iUhac._5001i13KjyF:ref

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
New Reply to Closed Case Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:49
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 3. jan. 2023 kl. 14:28 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei, 

Jeg er usikker på hva du ønsker ut av denne eposten, om det er noe vi kan gjøre for deg, spesifiser gjerne problemet du opplever så undersøker vi det for deg.

Jeg har forsøkt å lese saksloggen, og ser du refererer til en sak datert tilbake til 26.12.2021, men spesifiser gjerne hva vi kan gjøre for deg. 


Vennlig hilsen / Kind regards,

Hanne
OneCall | Mycall

OneCall | Mycall



ref:_00D1iUhac._5001i13KdjN:ref

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [87094] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:41
Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
Kopi: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, Info Web <info@aller.dk>, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Abuse <abuse@telia.com>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Camilla Fuglem <camilla.fuglem@aller.com>, dan.ruben.johansen@aller.com, alexandra.beverfjord@db.no, Hanne Haugsgjerd <hanne.haugsgjerd@aller.com>, Ingrid Skogrand <ingrid.skogrand@aller.com>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>, Øyvind Bondevik Ødegård <oyvind.odegard@aller.com>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Bente Klemetsdal <bente.klemetsdal@aller.com>, silje.wille@aller.com, fredrik.antonsen@aller.com
Hei,

dere skriver at det er begrenset hva dere kan gjøre med dette problemet.

Det synes jeg at høres tafatt ut, og som noe ansvarsfraskrivelse.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 1. jan. 2023 kl. 16:07 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei.

 

Jeg skal selvsagt ta dette videre, men siden vårt system er automatisert så er det begrenset hva vi kan gjøre for en hver kan legge inn en bestilling, men jeg tør ikke med sikkerhet si hva vi kan gjøre siden jeg ikke er IT.



Har du kansellert og bestilt nytt bankkort?

Er dette blitt politianmelt?



Så vidt jeg vet så kan ikke vi rett uten videre gi videre informasjon om hvem som bestiller (om vi kan se dette utenom den informasjonen vedkommende legger inn) uten at vi har en politianmeldelse i slike saker av.



Dette skyldes personvernlover, men som sagt jeg skal ta det videre til noen som kan svare sikkert på disse tingene.



Håper du får en fortsatt god jul og et riktig godt nytt år.

 

 

Med de beste ønsker



Pål T.

  



  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  



  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24





<eribsskog@gmail.com>

December 30th, 2022 13:08

Hei,

nå har jeg sendt til hu danske 'Aller-høvdingen' Bettina Allers, på Facebook.

(Selv om hu er mest opptatt av å driver med fjell-klatring, og alt mulig annet.

Kan det virke som).

For det ligner ikke grisen, at dere skal behandle kunder/borgere, på den måten, vil jeg si.

Og jeg har også screenet deg og Sørsdahl litt, på Facebook.

Etter det siste 'mongo-svaret' ditt.

Og du hyller jo han direktør Sørsdahl, på Facebook, så jeg skjønner at du liksom er i fanclub-en hans.

Men han gjør ikke jobben sin, vil jeg si.

Så dere får skjerpe dere.

Så dårlig kundeservice hører ikke hjemme noe sted, vil jeg si.

(Jeg ønsker å vite navnene, på de nett-trollene, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 14. apr. 2022 kl. 15:43 skrev May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>:
Hei,
Vi har svart deg på dette gjentatte ganger. Også vi i ledelsen.

God påske,
Mvh

May-Wenche Amundsen
Direktør Marked Print
Aller Media AS

14. apr. 2022 kl. 12:30 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

det er en ting, at abonnementet er avsluttet.

Men det virker litt sånn dårlig presentert, når dere sier at dere undersøker saken nå.

Svaret deres er litt vagt, når det gjelder hva dere har tenkt å foreta dere, (angående å rydde opp etter nett-trollene), må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 28. des. 2021 kl. 08:09 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei!



Vi undersøker saken akkurat nå .



Abonnement er avsluttet .



Ha en fin dag!



Mvh

  


  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  


  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24




<eribsskog@gmail.com>

December 27th, 2021 05:38

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. sep. 2021 kl. 14:44 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei,


Takk for din henvendelse. Vi beklager så mye for dette.

Vi har registrert en sperre mot navnet ditt og epostadressen. Men siden de registrerer med nytt navn eller epostadresse klarer ikke systemet vårt å fange opp dette.

Men som vi nevnte ifjor, må du kansellere bankkortet ditt og bestille et nytt. Da vi behøver dette på vår nettbutikk for å verifisere deg.


Du vil få en del blader og fakturaer, men du kan se bort ifra alle disse. Da vi har strøket alle. Vi beklager så mye for dette og skal prøve å få satt en stopper på dette.


Med vennlig hilsen

Kim

  


  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  


  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24




<post@aller.no>

September 28th, 2021 11:58


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 28. september 2021 11:55
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; Info Web <info@aller.dk>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>; noss@deloitte.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@mediaconnect.no; gisle.hovik@mediaconnect.no; tr@forbrukertilsynet.no; sfovpost@statsforvalteren.no
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: man. 27. sep. 2021 kl. 05:33
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
To: <eribsskog+tante@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Tante Erik, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 406016
Ordredato: man, 09/27/2021 - 06:29

KK - Helt år (26 utg)

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

 



This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Tilbakestill passord
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:28
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

dere skriver, at de vanlige medarbeiderne, hos Telia sin kundeservice, har problemer med å gjøre jobben sin.

Det synes jeg at høres litt tafatt ut.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 1. jan. 2023 kl. 13:54 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei!

Vi ønsker gjerne å hjelpe dege men har poblemet med å vite akkurat hva du ønsker at vi skal finne ut av. Jeg ser du har nevnt identitetstyveri, er det slik at du har fått en faktura fra oss på noe du ikke har bestilt? Er det eventuelt noe annet du har fått fra oss som vi kan klare opp i eller hjelpe med?

Hører fra deg. Du når oss raskest via 924 05 050 eller via chat på https://www.telia.no/kundeservice/kontakt-oss/.

Med vennlig hilsen
Jørgen R.
Customer Care Representative | Telia Mobile
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 31.12.2022 15:35
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; telia-info@telia.se; noss@deloitte.no; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; amnestyis@amnesty.org; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; eian@eianadvokat.no; laurena.eid@fi.se; inger.gunterberg@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; lars.setsaa@onecall.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; ellen.scheen@telia.no; admin@ohf.no; fmoavsh@statsforvalteren.no; tr@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Tilbakestill passord

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 18. apr. 2022 kl. 12:41 skrev Telia Kundeservice <
kundekontakt-privat@telia.no>:

> Hei og takk for din henvendelse!
>
> Jeg klarer dessverre ikke å forstå helt hva jeg kan gjøre for deg her?
> Kunne du vært snill å forklart meg, og utdype deg litt om saken din, så kan
> vi få hjulpet deg så godt vi kan? :)
>
> mvh
>
> *Kacper S.*
> Customer Care Representative | B2C
> [image: Telia logo]
>
> Telia Norge
> Tlf: +47 92405050
> kundekontakt-privat@telia.no
> www.telia.no
> Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway
>
> Telia Norge AS 981 929 055
>
>
>
> --------------- Original Message ---------------
> From: [eribsskog@gmail.com]
> Sent: 15.04.2022 15:08
> To: postkasse@datatilsynet.no
> Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no;
> daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com;
> noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no;
> kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org;
> lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no;
> din-henvendelse@telia.no; inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com;
> tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com;
> inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se;
> firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
> Subject: Klage/Fwd: Tilbakestill passord
>
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
> ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: <noreply@onecall.no<mailto:noreply@onecall.no>>
> Date: fre. 24. des. 2021 kl. 08:23
> Subject: Tilbakestill passord
> To: <eribsskog+maseneger@gmail.com<mailto:eribsskog%2Bmaseneger@gmail.com
> >>
>
>
> Tilbakestill passord
>
> Trykk her<
> (Sensurert av johncons-blogg)
> for å tilbakestille passordet ditt.
> Engangskode: (Sensurert av johncons-blogg)
>
> ref:_00D1iUhac._5001itsAWc:ref
>

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. august 2023 kl. 08:15
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: allison.kirkby@teliacompany.com, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, info@brukerklagenemnda.no, post <post@finkn.no>, OC Support <kundeservice@onecall.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, ee-skjema@telia.no, din-henvendelse@telia.no, irene.krohn@teliacompany.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Finansinspektionen <finansinspektionen@fi.se>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, inger.gunterberg@teliacompany.com, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, daniel.barhom@telia.no, lars.setsaa@onecall.no, Abuse <abuse@telia.com>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, ellen.scheen@telia.no, admin@ohf.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, Tr <tr@forbrukertilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,

det virker som at dere vanlige medarbeiderne, på Telia sin kundeservice, er usikre.

(Som dere selv skriver).

Det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 1. jan. 2023 kl. 13:44 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei,

Jeg er usikker på hva du egentlig ønsker ut av denne eposten, om det er noe vi kan gjøre for deg, spesifiser gjerne problemet du opplever så undersøker vi det for deg.

Ønsker deg en fin dag.
Med vennlig hilsen 
Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C

Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sent: 31.12.2022 14:35
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; telia-info@telia.se; noss@deloitte.no; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; amnestyis@amnesty.org; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; eian@eianadvokat.no; laurena.eid@fi.se; inger.gunterberg@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; lars.setsaa@onecall.no; abuse@telia.com; hrwuk@hrw.org; postkasse@datatilsynet.no; ellen.scheen@telia.no; admin@ohf.no; fmoavsh@statsforvalteren.no; tr@forbrukertilsynet.no; firmapost@nkom.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestilling

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg kjenner forresten deres store sjef Pål Rune Kaalen, fra oppveksten.

(Han pleide å sitte å narve utafor Raman Mat, sammen med blant annet Geir
Arne Jørgensen og Åse Stadheim osv., som tenåring.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Hans far tok over en landhandel, på Sand, i tidligere Svelvik kommune.

Og de gikk konkurs tre ganger (de var min nærbutikk, på den tida).

De het først Prima, og så Micro 1000, og så leide de ut til noen indere,
som startet Raman Mat.

Og de hadde også stengt en jul (på midten av 80-tallet) på grunn av
kakkerlakker.

Og en gang jeg var på besøk på mitt gromgutt-sted der, etter at jeg hadde
flytta til Oslo.

Så havna jeg på samme fest som han Jan Rune Kaalen sin lillesøster Ann
Sofie, eller hva hu heter igjen, i sjølve Svelvik.

Så det at dere kutter ut historien fra mailene, er litt dumt må jeg si.

Dere får be han Kaalen (eller dere sier kanskje 'kålhodet', for fleip) om å
skjerpe seg.

Skjerpings!


man. 18. apr. 2022 kl. 12:30 skrev Telia Kundeservice <
kundekontakt-privat@telia.no>:

> Hei Erik, takk for din henvendelse.
> Dette skal jeg så klart hjelpe deg med!
>
> Jeg kan ikke finne nummer 46333486 i systemet her hos oss, eller på navnet
> ditt. Hvis jeg kunne fått din fødselsdato så skal jeg søke opp å se om det
> er lagt inn en bestilling i ditt navn.
>
> Ha en fortsatt fin dag! :)
>
>
> Vennlig hilsen / Kind regards,
>
> Synne Camilla
> Kundekonsulent
> OneCall
>
> [image: OneCall]
>
>
> ref:_00D1iUhac._5001its9Kz:ref
>

Og enda enda enda mer fra Facebook



Og enda enda mer fra Facebook



Og enda mer fra Facebook



Enda mer fra Facebook




PS.

Her er mer om dette (fra 'Min Bok 2'):



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter