Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 30. desember 2022

Mine tippoldeforeldre Mary Eva Carla Fog og Anders Gjedde Nyholm, har pleid å være noen av de første navnene som blir nevnt, i Danmarks Adels Aarbog (sammen med blant annet Cort Adeler, Holger Adeler og min mormors tante Magna Adeler f. Nyholm)

dansk adels årbok

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2022 kl. 14:07
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 18. apr. 2022 kl. 10:19 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Heisann.

Takk for din henvendelse.

Ser at nummeret som står på ordrebekreftelsen ble kansellert før den ble aktiv, så det er ikke noe aktivt kundeforhold hos oss med det nummeret.

 

Ønsker deg en fin dag videre. :)


Vennlig hilsen / Kind regards,
John
Kundekonsulent
OneCall
OneCall
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.04.2022 11:55
To: postkasse@datatilsynet.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; sfovpost@statsforvalteren.no; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; info@brukerklagenemnda.no; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; inger.lillie-af-aspenas@teliacompany.com; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra OneCall

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>>
Date: søn. 26. des. 2021 kl. 10:11
Subject: Ordrebekreftelse fra OneCall
To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>


[https://ksadmin.onecall.no/images/redstripe.gif]



Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Vi takker for din bestilling på mobilnummer 91587593.

* Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
* Abonnement: Kontant

Følg bestillingen din på Mine Sider<https://onecall.no/minesider?utm_medium=email&utm_source=crm&utm_campaign=67>.

Praktisk informasjon

Ved overføring av mobilnummer fra annen operatør:
Når din nåværende operatør har godkjent nummeroverføringen vil du motta en SMS og e-post fra oss som bekrefter aktiveringsdatoen din. Dette forutsetter at nummeret er aktivt og tilhører deg. Ved eventuelle problemer med overføringen holder vi deg informert.

Ved bestilling av nytt mobilnummer:
Du vil snart motta en e-post fra oss med informasjon om aktiveringsdato. SIM-kortet kommer i posten i løpet av få dager.

Angrerett, vilkår og personvernerklæring
I tråd med Angrerettloven har du 14 dagers ubetinget angrerett på din bestilling. Benytt vårt angrerettskjema som du finner her<https://onecall.no/vilkar/angrerett?utm_medium=email&,utm_source=crm&,utm_campaign=orderconfirmation>. Gjeldende priser vilkår<https://onecall.no/vilkar/privatabonnement?utm_medium=email&,utm_source=crm&,utm_campaign=67> for ditt abonnement og personvernerklæringen<https://onecall.no/personvernerklaering> finnes til enhver tid på onecall.no<https://onecall.no/?utm_medium=email&,utm_source=crm&,utm_campaign=orderconfirmation>.


Med vennlig hilsen
Kundeservice
OneCall
www.onecall.no<http://www.onecall.no/>

[http://ksadmin.onecall.no/onecallno_media/img/email/enviroment.gif] Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

ref:_00D1iUhac._5001itBn8A:ref

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2022 kl. 13:58
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, HELP Forsikring AS <post@help.no>, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


lør. 16. apr. 2022 kl. 12:47 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.
Jeg er litt usikker på hva du mener og hva du ønsker at vi skal gjøre.
Har du mulighet til å utdype her?

Ha en fin dag og en god påske!

Med vennlig hilsen
Alexander
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

På Fri, 15 Apr ved 2:37 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: fre. 17. des. 2021 kl. 19:36
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.
I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.
Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.
Registrert kontaktinformasjon:
Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593
 
Din henvendelse:
Har der sett hva Laila Monica skriver om meg? Dette vil jeg klage på!

Her kan dere se:
https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/12/14/navn-pa-de-som-vil-lyver-om-meg-vil-odelegge-mitt-liv-med-mer/


Ha en fin dag!
Hilsen
Talkmore Kundesenter

690751:53240

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Ticket [87094] - Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2022 kl. 13:08
Til: May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, dan.ruben.johansen@aller.com, silje.wille@aller.com, fredrik.antonsen@aller.com, synne.loland@aller.com, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, bente.klemetsdal@aller.com, ali.jeng@aller.com, KK <abo.kk@aller.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, testpilot@dinside.no, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, eian@eianadvokat.no
Hei,

nå har jeg sendt til hu danske 'Aller-høvdingen' Bettina Allers, på Facebook.

(Selv om hu er mest opptatt av å driver med fjell-klatring, og alt mulig annet.

Kan det virke som).

For det ligner ikke grisen, at dere skal behandle kunder/borgere, på den måten, vil jeg si.

Og jeg har også screenet deg og Sørsdahl litt, på Facebook.

Etter det siste 'mongo-svaret' ditt.

Og du hyller jo han direktør Sørsdahl, på Facebook, så jeg skjønner at du liksom er i fanclub-en hans.

Men han gjør ikke jobben sin, vil jeg si.

Så dere får skjerpe dere.

Så dårlig kundeservice hører ikke hjemme noe sted, vil jeg si.

(Jeg ønsker å vite navnene, på de nett-trollene, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 14. apr. 2022 kl. 15:43 skrev May-Wenche Amundsen <may-wenche.amundsen@aller.com>:
Hei,
Vi har svart deg på dette gjentatte ganger. Også vi i ledelsen.

God påske,
Mvh

May-Wenche Amundsen
Direktør Marked Print
Aller Media AS

14. apr. 2022 kl. 12:30 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Hei,

det er en ting, at abonnementet er avsluttet.

Men det virker litt sånn dårlig presentert, når dere sier at dere undersøker saken nå.

Svaret deres er litt vagt, når det gjelder hva dere har tenkt å foreta dere, (angående å rydde opp etter nett-trollene), må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 28. des. 2021 kl. 08:09 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei!



Vi undersøker saken akkurat nå .



Abonnement er avsluttet .



Ha en fin dag!



Mvh

  


  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  


  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24




<eribsskog@gmail.com>

December 27th, 2021 05:38

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 29. sep. 2021 kl. 14:44 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
Hei,


Takk for din henvendelse. Vi beklager så mye for dette.

Vi har registrert en sperre mot navnet ditt og epostadressen. Men siden de registrerer med nytt navn eller epostadresse klarer ikke systemet vårt å fange opp dette.

Men som vi nevnte ifjor, må du kansellere bankkortet ditt og bestille et nytt. Da vi behøver dette på vår nettbutikk for å verifisere deg.


Du vil få en del blader og fakturaer, men du kan se bort ifra alle disse. Da vi har strøket alle. Vi beklager så mye for dette og skal prøve å få satt en stopper på dette.


Med vennlig hilsen

Kim

  


  Aller Media kundeservice



  Telefon: 21 30 12 20

  kundeservice@aller.com

  www.aller.no





 

  


  Aller Media ansvarlig utgiver av:

  KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24




<post@aller.no>

September 28th, 2021 11:58


 


 

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sent: 28. september 2021 11:55
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; Info Web <info@aller.dk>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>; noss@deloitte.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@mediaconnect.no; gisle.hovik@mediaconnect.no; tr@forbrukertilsynet.no; sfovpost@statsforvalteren.no
Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: man. 27. sep. 2021 kl. 05:33
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 406016
To: <eribsskog+tante@gmail.com>

 

Har du problemer å lese denne eposten, klikk her

Image removed by sender.

Hei Tante Erik, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 406016
Ordredato: man, 09/27/2021 - 06:29

KK - Helt år (26 utg)

979.00 kr

Fakturagebyr

39.00 kr

Subtotal

814.40 kr

Herav MVA

203.60 kr

Totalbeløp

1,018.00 kr


Leveringsadresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Betalerens adresse:
Tante Erik Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.

 

Image removed by sender.

 

Image removed by sender.

Lik oss på Facebook

 

Image removed by sender.

Følg oss på Twitter

 

Image removed by sender.

Mineblader.no

Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

 



This email and any attachments to it is confidential and are intended solely for the use of the individuals to whom it is addressed. The information contained herein shall not be disclosed to any person without the written consent of Aller Media AS or when required by law.

All rights in all intellectual property of any kind disclosed in this email and any attachments to it, including, but not limited to, copyright, trade secrets, patents, trademarks, trade names and other intellectual and proprietary rights, are and shall at all times remain the property of Aller Media AS. Nothing in this email shall be construed as giving the recipient any right, title, interest or ownership to any part of any intellectual property disclosed herein.

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [#15868127] | Teknisk support - Driftsinformasjon
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2022 kl. 12:59
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: ice Backoffice Privat <svindel@ice.no>, ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Date: lør. 16. apr. 2022 kl. 09:58
Subject: [#15868127] | Teknisk support - Driftsinformasjon
To: <eribsskog+lail-ni@gmail.com>


Hei,


Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 15868127 og vil bli behandlet så snart som mulig. Haster saken kan vi også hjelpe deg på chat eller over telefon – se ice.no/kontakt oss for mer informasjon


Du finner svar på de vanligste spørsmålene på ice.no/kundeservice, og om du ønsker å gjøre evnt endringer og sjekke status på ditt abonnement kan dette også gjøres via MinSide og App.

Minner om våre åpningstider i Påsken:
Skjærtorsdag og Langfredag – Stengt
Påskeaften – 09:00 – 17:00
1 og 2 påskedag – Stengt

Med vennlig hilsen

Scott Johansen (fra Bergeråsen) er en kjent internett-kriger (som har vært på VGTV osv.) men hans lillebror Paul, er kanskje ikke like kjent

ikke venner

PS.

Scott og Paul er visst ikke venner på Facebook, men begge er på moren Mary (fra Malaysia) sin Facebook-side:

ikke venner 2 ramme

PS 2.

Scott skriver (på Facebook) at han er fra Lillestrøm.

Men som jeg har skrevet om i Min Bok (og på blogg) så er Scott og Paul fra Bergeråsen/Berger (i tidligere Svelvik kommune).

Det var det samme med den kjente pornostjernen Sasha Gabor.

Han også var fra Berger, men sa at han var fra Lillestrøm.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

fra lillestrøm

Aftenposten skriver at Sovjetunionen ville ha fylt 100 år i år. Og mitt nettsted (som tidligere har hatt navnet Kampen mot den Siste Sovjetstat) fyller femten år neste år. Så det følger hakk i hæl (må man vel nesten si)

hundre år siden

https://johncons.net/nettstedetshistorie.html

PS 2.

Grunnen til at jeg lagde Den Siste Sovjetstat-flagg, i Paint.

(Noe jeg vel blogget om, rundt 2008).

Det var fordi at Rimi, endret sin logo, den siste måneden jeg jobba, som butikksjef.

(Noe jeg jobba som fra 1998 til 2002).

De byttet fra en seks-takket stjerne til en fem-takket stjerne (som de kalte det, dette var muligens egentlig en såkalt 'pris-bombe') i bakkant av logoen.

Og da var det liksom noe symbolsk, ved denne endringen av logo-stjernen.

(Fikk jeg inntrykk av.

På Rimi sitt store butikksjefmøte, på Sagene samfunnshus, våren/sommeren 2002.

Da dette ble presentert).

Så jeg blogget litt om symbolikken rundt stjerner.

(Sånn som jeg husker det).

Og i Sovjetstat-flagget, så var det en stjerne.

(På samme måte som i det israelske flagget.

Blant annet).

Og derfor var det at jeg lagde Den Siste Sovjetstat-flagget.

For jeg satt og så på Sovjetunionen sitt flagg (på min laptop-skjerm) og så lurte jeg på hva den stjernen liksom skulle symbolisere.

(For å prøve å skjønne hva Rimi tenkte på.

Da de endra sin stjerne.

For å si det sånn).

Og så tenkte jeg, at det Sovjet-flagget, hadde samme rød-farge, som det norske.

Og så tenkte jeg, at tidligere så var det noe som het 'sildesalat-flagget' (da Norge var i union med Sverige).

Og så tenkte jeg, at kanskje Sovjet-flagget passer i 'sildesalat-feltet'.

(At det hadde vært litt artig.

Og Sovjet-flagget passa der.

Så det var muligens en spesiell/kort versjon av Sovet-flagget, som var på Wikipeida, på den tida.

Noe sånt).

Og så tenkte jeg, at folk liker kanskje ikke, at man tuller med flagget.

Og så tenkte jeg, at jeg bor jo i England.

Og på vei til matbutikken (Tesco Superstore i Liverpool One-senteret).

Så pleide jeg noen ganger å gå fordi en klesbutikk, som blant annet tulla med det britiske flagget, i sin markedsføring/vindus-dekorasjon.

Så da tenkte jeg, at jeg bor jo i England.

Så da kan jeg kanskje gjøre litt som britene, og ikke ta dette med flagget så seriøst.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter