Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. februar 2023

Mer om min underordnede Therese, fra da jeg jobba som assisterende butikksjef på Rimi Bjørndal (noe jeg jobba som fra 1996 til 1998). Fra Klar Tale 28. februar 2002

Min fars yngre bror Håkon/Haakon sin kone Tone sin nevø Robert, døde i en bilulykke (var det vel) kun 24 år gammel. Fra Østlands-Posten 12. mars 2008



PS.

Hu Lise (Robert sin mor) som nevnes, i dødsannonsen.

Det er Tone sin søster Lise Løff.

Og hu er ganske høyt oppe, i Arbeiderpartiet i Drammen.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:



En type sjøfugl er oppkalt etter min danske tipptipptippoldefar Carl Petter Holbøll




Her er mer om dette:




Tidligere var også jaktfalken oppkalt etter min tipptipptippoldefar:



https://no.wikipedia.org/wiki/Carl_Peter_Holb%C3%B6ll

PS 3.

Her er mer om dette (fra MyHeritage):

Rimi Kalbakken (hvor jeg var butikksjef fra høsten 2000 til våren 2001) hadde visst et salgsareal på cirka 1000 kvadratmeter. (Fra Akers Avis Groruddalen 12. april 2000)



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Det er feil at Kenneth Kristiansen var butikksjef på Kiwi Kolbotn og Kiwi Ljabru (før han begynte på Rimi Kalbakken).

Det riktige skal være Rimi Kolbotn og Rimi Ljabru (hvor han hadde min tidligere Rimi Bjørndal-kollega David Hjort som assistent).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det er også feil at Norgesgruppen åpna en Centra-butikk ved siden av Rimi Kalbakken.

Det riktige skal være at de åpna en Meny-butikk der.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Det er også rart, at Hakon Gruppen utvidet, når de gjorde om fra ICA til Rimi.

ICA Supermarked (som ICA-butikken på Høyres Hus-senteret var) hadde et mye større sortiment enn Rimi.

Så dette (Rimi Kalbakken) var en tulle-butikk.

(Må jeg si).

For de fjerna ikke ICA sin betjente ferskvare-disk.

(Hvor Carolina jobbet som ferskvare-ansvarlig.

Med hjelp fra Gurvinder, et par dager i uka).

Så Rimi Kalbakken var som en Rimi-butikk i Latvia, osv.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer fra Talkmore

Navn:
Erik Ribsskog
Mobilnummer:
(Sensurert av johncons-blogg)
E-post:
eribsskog@gmail.com
Hva kan vi hjelpe med?
Passord
Velg avdeling:
Privat

Vis mindre
Frida 14:24
Hei!
Erik Ribsskog 14:24
Hei
jeg bestilte nytt passord til mine sider
men jeg har ikke fått noe mail/sms
selv om dette er 20 minutter siden cirka at jeg bestilte nytt passord
hallo
?
Frida 14:27
Hvilket nr gjelder det?
Erik Ribsskog 14:28
det jeg tasta inn
(Sensurert av johncons-blogg)
Frida 14:28
Kunne du bekrefte din fødselsdato og adresse?
Erik Ribsskog 14:28
25. juli 1970
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Frida 14:31
Supert takk 🙂 Jeg kan ikke se at dette nr står hos talkmore i dag
Erik Ribsskog 14:31
jeg fikk en mail av dere 10. februar
og det er fordi at jeg bestilte nytt abonnement
Mobilnummer (Sensurert av johncons-blogg)
Abonnement Ubegrenset data Rask
Dato 10.02.2023
men når jeg prøvde passordet nå (fra mailen) så funka ikke det
jeg kom hjem fra kiel-ferja nå nettopp
og det funka før jeg dro til kiel
jeg har også fått to sim-kort fra dere
blant annet
Frida 14:34
Et øyeblikk så skal jeg få sjekket opp 🙂
Erik Ribsskog 14:34
ok
Frida 14:40
Ja stemmer. Dette nummeret kan jeg se er terminert og det vil derfor ikke være mulig å logge inn på mine sider
Erik Ribsskog 14:41
terminert?
hva skal det bety
Frida 14:43
Det betyr at dette nummeret er sagt opp
Erik Ribsskog 14:44
jeg har ikke sagt opp noe hos dere
det må være en feil
jeg testa å sende tekstmelding nå
og det funka
men det er hos Telenor
men det skulle bli portert til talkmore
mens jeg var i kiel
Frida 14:44
Ja så din overføring er kansellert
Du vil fortsatt være hos operatøren du er nå
Erik Ribsskog 14:45
men hva skal det bety
hva er det som har skjedd
jeg har som sagt ikke sagt noe abonnement
eller noe lignende
jeg har bare vært med kiel-ferja, og jeg har ikke vært i kontakt med hverken dere eller telenor
jeg har bare sett på tv osv. på lugaren (og handla i kiel)
for å si det sånn
jeg har ikke kontaktet hverken dere eller telenor
det må være en feil
Frida 14:48
Dette er fordi har sendt mail tidligere, fordi du har blitt utsatt for ID tyver. Vi har derfor sperret deg for å bli kunde pga tidligere henvendelser
Erik Ribsskog 14:48
nei, det er feil
jeg fikk mailen nevnt ovenfor 10. februar
er det en overordnet jeg kan snakke med der
Frida 14:50
Du kan kontakte oss på mail
Var det noe mer jeg kunne hjelpe deg med?
Erik Ribsskog 14:55
hvilken mail-adresse skal jeg da sende til
Frida 14:55
https://talkmore.no/kontakt/kontakt-oss-kontaktskjema
Erik Ribsskog 14:55
og hvor lang tid tar det å rydde opp dette
har dere ikke en vanlig mail-adresse (en med alfakrøll)
Frida 14:56
Om du ønsker å sende oss mail må du kontakte oss via kontaktskjema
Erik Ribsskog 14:56
jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å surre så mye
Frida 14:56
Som er via den linken jeg sende deg, dette er vår mail
Erik Ribsskog 14:57
abonnementet ble jo godkjent
10. februar
så jeg synes at dette virker veldig rart
men jeg liker bedre å sende vanlig mail (sånn at jeg har kopi i mitt mail-program og kan kopiere til andre)
Frida 14:58
Om det er noe mer du lurer på anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss via https://talkmore.no/kontakt/kontakt-oss-kontaktskjema
Erik Ribsskog 14:58
jeg mener å ha send vanlig mali til dere før
er det om å gjøre å sette rekort i være hurpete
jeg har jobba som butikksjef
og jeg ville ikke ha ansatt deg
makan til dårlig kundeservice
og tull og tøys
groruddal-ramper
det er det dere er
østkant-ramp
makan
Frida 15:00
Om du skal bli usaklig blir jeg nødt til ende denne chatten
Erik Ribsskog 15:00
først tuller dere sånn
og så er du vanskelig
hva er det som er så vanskelig med å oppi en vanlig mail-adresse
har du ikke @ på tastaturet
makan til kåling og tull og tøys med dere
Frida 15:01
Nei, eneste mail vi har er linken jeg har sendt deg tidligere hvor du kan fylle inn din henvendelse og meldingsboks
Erik Ribsskog 15:02
jeg mener at jeg har sendt dere vanlig mail før
jeg er ikke så glad i de kontaktskjemaene
har du ikke en sjef dere du kan spørre
Frida 15:03
Det får jeg dessverre ikke gjort så mye med, da dette er den eneste måten du kan sende mail til oss på
Erik Ribsskog 15:03
det høres rart ut
har du ikke en sjef du kan spørre
Frida 15:03
Min sjef sier det samme som meg
Erik Ribsskog 15:04
kan jeg få navnet på denne sjefen
Frida 15:04
Nei, det kan du ikke
Det har jeg ikke mulighet til å gi til deg
Erik Ribsskog 15:05
det virker som at jeg snakker med noen autister eller lystløgnere
og ikke med noen som jobber med kundeservice
det kan da ikke være mulig
kan jeg få snakke med noen andre der
Lest
Frida 15:08
Da du ikke klarer å holde deg saklig, ender jeg chatten.
Frida har lukket chatten.
Takk for at du valgte å benytte deg av vår chat!
Har du noen videre spørsmål er det bare å ta kontakt på nytt eller se her: https://talkmore.no/kundesenter
Vi ønsker hele tiden å forbedre oss og setter derfor pris på om du vil gi en tilbakemelding på chatten du nettopp har hatt.
Hvordan vil du vurdere denne samtalen?

søndag 19. februar 2023

Jeg sendte en e-post til Norgesenergi

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 15. februar/Fwd: Deres SMS-melding fra 31. januar/Fwd: Klage/Fwd: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 19. februar 2023 kl. 14:26
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmoavsh@statsforvalteren.no, postmottak@aid.dep.no, omfordeling@lowell.com, corporationsecretary@ofcom.org.uk, eian@eianadvokat.no, faktura@baerum.kommune.no, jon.eikeland@fjordkraft.no
Hei,

jeg viser til Deres brev fra 15. februar.

(Se vedlegg).

Dette forklarte jeg om, i min e-post, fra 2. februar.

Det foreligger et Nav-vedtak om (fra i høst) at de betaler strøm og husleie.

Og jeg leverte regningen deres (som nevnt) den tjuende januar.

Men Nav har visst noen 'tisper' der (eller noe lignende) som kaster min faktura-konvolutt (Nav har egne 'skjema-konvolutter' som man skal bruke) hver gang de har mensen.

Noe sånt.

Det var det samme i høst.

Jeg skulle til en advokat-vakt i Sandvika (hvor jeg fikk snakke med advokat Eian, siden at jeg har mange arve/rettighetssaker og blir forfulgt av nett-troll).

Og på veien så leverte jeg en sånn 'skjema-konvolutt' med en strøm-regning.

Og den rota de også bort.

Og da var det vel sånn, at dere hos Norgesenergi (eller om det var deres inkasso-firma Lowell).

Dere kontaktet Nav direkte (da dette skjedde forrige gang) og fikk ordnet dette.

Så dere må nesten prøve å gjøre det nå og.

Jeg har nå forresten bytta til Fjordkraft.

(For det stod på Gjerrigknarken sitt nettsted, at man da fikk 500 Trump-poeng.

Og det kommer jo bra med, nå som mat-prisene er så høye (tenkte jeg).

Men disse Trump-poengene har jeg ikke sett noe til enda.

For å si det sånn).

Nav synes kanskje at mine 'skjerma-konvolutter' er kjedelige, så jeg tenkte at da slutter de kanskje å kaste de, hvis de får Fjordkraft-fakturaer istedet for Norgesenergi-fakturaer.

Noe sånt.

Det var også sånn, at noen nett-troll (de som jeg har prøvd å klage på til advokat Eian og også til Datatilsynet blant annet, i mange år) de bytta (som nevnt i forrige mail, og mange andre mailer, før det igjen) fra Hafslund til Norgesenergi, i mitt navn.

Og de bytta også enda en gang.

Men da ble det rydda opp.

Men den første byttinga ble ikke rydda opp.

Så de bytta tilbake til Norgesenergi (som jeg aldri har bytta til selv, men noen nett-troll gjorde dette).

Og jeg har prøvd å ta dette, med Elhub, NVE, RME, Elklagenemda, Forbrukertilsynet, Forbrukerrådet, DNV GL (og hva de nå heter alle sammen).

Men ingen har ryddet opp.

Så det er bånn i bøtta.

Skyldes dette noe slags forgubbing innen strøm-bransjen, har jeg tenkt.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 2. feb. 2023 kl. 21:55
Subject: Deres SMS-melding fra 31. januar/Fwd: Klage/Fwd: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
To: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Cc: Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <fmoavsh@statsforvalteren.no>, <postmottak@aid.dep.no>, <omfordeling@lowell.com>, <corporationsecretary@ofcom.org.uk>, <eian@eianadvokat.no>


Hei,

Jeg mottok en tekstmelding fra dere her om dagen.

(Se vedlegg).

Det er det samme som i oktober.

Denne regningen leverte jeg til Nav i Sandvika, den tjuende, i forrige måned.

Så her har Nav tulla.

(Virker det som).

Siden at jeg går på sosialen, så betaler de strøm-regninger og husleie-regninger.

Men de har noen slags gremlings der, eller noe lignende (kan det virke som).

For noen ganger så roter de, og det går til inkasso, og det som verre er.

Og som jeg nevnte i oktober.

Hvorfor sender dere bare SMS-meldinger?

Er ikke det fortsatt litt 'fjortiss-aktig'?

Dette må jeg klage på.

Dessuten har jeg aldri bytta til Norgesenergi.

Det var noen nett-troll som gjorde det.

Og ingen har ryddet opp.

(Selv om jeg har sendt om dette til Elhub, NVE, RME, Elklagenemnda, Forbrukerrådet, Forbrukertilsynet og DNV GL.

Og hva de nå heter alle sammen).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 9. okt. 2022 kl. 01:25
Subject: Klage/Fwd: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
To: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Cc: Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <fmoavsh@statsforvalteren.no>, <postmottak@aid.dep.no>, <omfordeling@lowell.com>, <corporationsecretary@ofcom.org.uk>, <eian@eianadvokat.no>


Hei,

her om dagen så fikk jeg en tekst-melding fra dere.

(Se vedlegg).

Det er rart at sånt kommer som tekst-melding, og ikke som brev/mail, må man vel si.

Det er også sånn (som jeg har klaget på tidligere) at jeg aldri har bytta strøm-abonnement til Norgesenergi.

Jeg var Hafslund-kunde og dere lot noen bytte strømmen til dere.

Og de tagget også min mail-adresse med noe stygt/ekkelt, nemlig: 'Homofil'.

Og den mail-adressen har dere gitt videre, til Elvia (var det vel) så de også tag-er min mail-adresse sånn.

Og dette er fordi at dere har latt noen nett-troll tulle med mitt strøm-abonnement.

Som egentlig skal være hos Hafslund (eller Fortum som de vel har blitt kjøpt opp av, og ikke hos Norgesenergi, som visst også er eiet av Fortum, men likevel, så er det på sin plass, å rydde opp etter sånne nett-troll, og ikke skrive dritt om kundene sine i deres mail-adresser, mener jeg).

Det blir som noe 'fjortiss-aktig' å sende om sånt som dette per SMS (og ikke per brev) mener jeg.

Skjerpings!

Som jeg har forklart dere om, i tidligere mailer, som dere har fått kopi av.

Så går dette gjennom Nav.

Og jeg var hos advokatvakt på Sandvika frivillig-senter (og snakka med ei ganske ung advokat-dame der, om noen saker, hvor jeg blir tulla av 'Sovjetstaten'/byråkratiet, osv.).

Og det var på torsdag 29. september.

Og på veien til hu advokat-dama (Eian) så leverte jeg strøm-regningen, hos Nav, (i en postkasse de har, ut mot Løkketangen senter, hvor har blitt instruert angående, å levere sånne bilag tidligere, av Securitas, som stengte på 'russisk' vis, og ikke vil la meg gå inn der, med konvolutten, og dette har jeg også snakka med ei nord-norsk Nav-dame om der seinere, og hu forklarte at senter-postkassa var best, for den ble tømt oftere, enn 'den konverterte forslags-postkassa', som står i en krok/gang der, og som en 'Skranke-Steinar' ba meg bruke (på uhøflig/uhøvelig vis, må man vel si) i 2018).

Så dette må jeg klage på.

Her er det Gremlins ute og går (hos Nav) kan det virke som.

Jeg ba Nav om å sende min pensjonsbeholdning, da jeg bodde i England (hvor jeg bodde fra 2004 til 2014) men de ville ikke sende mer noen penger.

Og det var på toppen av at Drammen tingrett nektet å la meg frigjøre min kapital ved å oppløse et sameie i Hurum (som eide noen prosenter av, men det ble likevel en del penger, siden at eiendomsprisene har økt, mer eller mindre hvert år, siden 80-tallet).

Og på toppen av at Larvik tingrett tulla med en arvesak, etter at min mormor døde (mens jeg bodde i England) ti år etter at min mor døde.

Så dette er noen 'sovjetiske Gremlins' som tuller (kan det virke som).

Denne regninga er levert til Nav, i tide (ihvertfall så har de ikke sagt noen frister til meg).

Og alt skal være i orden.

Likevel så surrer Nav hver gang, med strøm-regningene mine (for å være jævlige muligens, de har kanskje dårlig samvittighet, siden at de tulla med min pensjonsbeholdning-sak, og så fortsetter tullet deres å balle på seg da, noe sånt).

Så her får dere heller klage til Nav (som Lowell gjorde forrige gang, de fikk visst til og med dobbelt betalt, på grunn av at Nav har julebord/fredags-pils litt vel ofte, eller hva grunnen kan ha vært).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: man. 8. aug. 2022 kl. 21:08
Subject: Re: Viser til sak 36476341 fra NorgesEnergi AS med ref nr:8007971-1
To: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Cc: Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <fmoavsh@statsforvalteren.no>, <postmottak@aid.dep.no>, <omfordeling@lowell.com>, <corporationsecretary@ofcom.org.uk>


Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noen penger fra dere.

Og det må være fordi at dere har sendt pengene til Nav, kan det virke som.

Som jeg forklarte om, i min forrige mail, så pleier Nav å straffe meg, på sin egen måte (de sendte meg ingen penger i starten av april) når dette 'fenomenet' skjer, at de på grunn av Gremlins (eller hva man skal si) ikke finner mine strøm-regning-brev, og de/jeg derfor får inkasso-varsel.

Jeg tenkte at dere ville sende meg en sjekk, på det nevnte beløpet.

Jeg flyttet fra Liverpool til Sunderland høsten 2011.

Og da sendte BT (British Telecom) meg en sjekk, på nærmere 200 pund, etter at jeg flyttet, husker jeg (de hadde en 'demon' på sin kundeservice-avdeling, som hadde lurt meg til å betale et slags ekstra 'dimmi-skatt-depositum', eller noe i den duren).

Men dere på Lowell er kanskje så unge, at dere ikke har hørt om sjekker.

Og at det skal være en heksekunst, å finne ut hva et beløp fra november var.

Det høres litt drøyt ut, synes jeg.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. aug. 2022 kl. 08:43 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>:
Det ble tilbakeført kr 3102,86 til konto 32073011344 den 22.07.2022. Du har ingen andre beløp til gode hos oss som kan tilbakeføres.
------------------------------------
Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010

------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013647634105241006141
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1304009224366
NB: Oppgi alltid saksnummer 36476341 ved henvendelse til oss.


IMG_20230219_0001 paint.jpg
604K

PS.

Her er vedlegget:
 

Jeg fikk et brev fra Norgesenergi

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter