Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog
Til: "kundekontakt-privat@telia.no"
Kopi: juridisk
Hei,
jeg har bedt dere, om å sende dette, til en leder.
Og det kan jeg ikke se, at dere har gjort.
Jeg skjønner at dere jobber i et svensk firma.
Men litt respekt for kundene bør dere ha.
Når jeg ber dere om å sende til en leder, så lurer jeg på, hva er det som er så vanskelig å forstå med det.
Her kvemer dere til den store gullmedaljen, virker det som.
Det må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 19. mai 2020 kl. 13:24 skrev kundekontakt-privat@telia.no
Hei Erik!
Har fått noen til å se på det, men det er vanskelig å vite hva vi kan gjøre for deg da vi ikke vet helt hva du ønsker hjelp med. Som nevnt har det blitt sendt epost fra din eposadresse til oss, vi har ikke lagret din epostadressen, men den ligger nå i vår epostkø etter epostkorrespondanse. Om du ikke ønsker hjelp med noe eller har noen spørsmål tenker vi at vi runder av tråden, men ønsker deg en strålende dag!
Trenger du raskt svar kan du kontakte oss på chat www.telia.no/kontakt-oss, eller ringe oss på 92405050. Åpningstid: 08-20 på hverdager, 09-17 på lørdag, og 10-15 på søndag.
Med vennlig hilsen
Inga Sollien
Customer Care Representative
[image]
Telia Norge
+4792405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 17 May 2020 06:44
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk"
Subject: Re: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
jeg ønsker ikke dette nedlatende fra dere.
(Dere er frekke når dere vil ha det til at jeg ikke er saklig.
Vil jeg si).
Jeg ønsker at dette sendes til en leder, (som en klage).
Skjerpings!
Erik Ribsksog
tir. 5. mai 2020 kl. 10:48 skrev kundekontakt-privat@telia.no
Hei igjen Erik,
Det er ikke så godt å forstå helt hva du mener. Jeg ser at du snakker om din e-post og at den ikke har blitt fanget opp, men jeg finner ikke noe annen kontakt fra deg på denne e-posten enn denne tråden her.
Vi skal selvsagt forsøke å hjelpe deg etter beste evne, men da trenger vi at du forklarer oss hva som faktisk har skjedd her.
Fint du om du forholder deg sakelig i din neste mail til oss.
Ønsker deg en fortsatt flott dag!
For raskere behandling av din sak:
Chat:https://telia.no/kontakt-kundesenter
Telefon: 924 05 050
Sebastian Jenssen
Customer Care Representative | Telia Kundesenter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 03 May 2020 09:04
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk"
Subject: Re: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
jeg må si det samme til dere, som til Ice.
Min e-post-adresse har ikke blitt 'fanget opp'.
Det er noen som har punchet min e-post-adresse inn i et skjema-felt hos dere.
Her trenger dere data-kurs, virker det som.
Jeg vil gjerne at dere sender dette, til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 24. apr. 2020 kl. 13:17 skrevkundekontakt-privat@telia.no
Hei igjen,
Vi kan selvfølgelig undersøke det for deg. Men da trenger vi litt spesifikk informasjon om det. Hva er det du tenker på? Denne mail tråden er sendt fra din epost, og om andre har tilgang til den, anbefaler jeg deg å endre passordet ditt. Om noen har kontaktet oss på andre måter, og identifisert seg som deg, er det fint om du kan gi oss telefon nummer, eller eID nummer på epost hendvendelsen, så vi får undersøkt det for deg.
Ønsker deg en fin dag.
Med vennlig hilsen
Christoffer Johansen
Customer care representative B2C
[image]
Telia Company
92405050
kundekontakt-pirvat@telia.no
www.teliacompany.com
Sandakerveien 140, 0484 Oslo
Telia Company AB, Solna 556103-4249
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 23 April 2020 22:30
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk"
Subject: Re: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
jeg vet at Telia er et svensk firma, men jeg visste ikke at svenskevitsene var sanne.
Det virker som at dere er veldig trege.
Det er noen jævelunger som har kontaktet dere, i mitt navn.
Så dere må finne ut hvem disse rakkerne er, og også få dere bedre rutiner, (for å hindre at dette gjentar seg).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 15. apr. 2020 kl. 08:57 skrevkundekontakt-privat@telia.no
Hei Erik
Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg, men da må du nesten forklare oss konkret hva du mener er skjedd, slik at vi kan svare på det.
Ønsker deg en din dag!
Med vennlig hilsen
Geir H
Customer Care Representative
[image]
Telia Norge
+4792405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 11 April 2020 08:58
To:kundekontakt-privat@telia.no
Cc: "juridisk"
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 25. mar. 2020 kl. 11:40 skrevkundekontakt-privat@telia.no
Hei, Erik!
Nå henger jeg ikke helt med her. Kan du utdype hva du mener med "Jeg har ikke kontaktet disse" og hvem som trakasserer deg, ang ID-tyveri?
Ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen
Christoffer Johansen
Customer care representative B2C
Telia Company
92405050
kundekontakt-pirvat@telia.no
www.teliacompany.com
Sandakerveien 140, 0484 Oslo
Telia Company AB, Solna 556103-4249
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog"
Sent: 24 March 2020 13:35
To: "juridisk"
Cc: "kundekontakt-privat /Telia Norge AS /Oslo"
Subject: Klage/Fwd: [eID:22211862]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik!
Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!
Ønsker deg en strålende dag!
PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat påwww.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00
Med vennlig hilsen/ Kind regards
Karianne O.
Customer Care Representative
[image]
Telia Norge
+4792405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To:kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]
Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post:eribsskog@gmail.com
Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette:https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html