Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. februar 2022

Jeg sendte en e-post til Teknikkdeler.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ordrebekreftelse 4326866 fra www.teknikkdeler.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2022 kl. 12:52
Til: "Teknikkdeler.no" <info@teknikkdeler.no>
Kopi: NETTAPOTEK Kundeservice <kundeservice.nettapotek@apotek1.no>, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <POLBoard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

nå har jeg kjøpt meg en elektrisk tannbørste fra Oda, (til 299 kroner).

Og det var fordi, at jeg aldri fikk denne sensitive-tannbørsten.

Har dere fått den i retur, lurer jeg.

For det var muligens sånn, at postmannen, var litt lat, på nyttårsaften, og så gadd han ikke å gå runden sin.

(For den tannbørsten er vel ikke så stor, at den ikke passer i postkassa.

For å si det sånn).

Og så måtte jeg da ha henta den, på Rema Signaturgården.

Men akkurat på denne tida, så hadde Omikron kommet, og den var da ganske ukjent, og jeg hadde ikke fått booster-vaksine ennå.

Og den butikken bølla også med meg, da jeg henta en smart-telefon der, (fra Computersalg), for et snaut år siden.

(De lot som at de ikke fant varen.

Og jeg måtte gå på Meny og handle.

Og så en halvtime/time seinere, så fant de plutselig varen.

Og de har også matforgifta meg, i den butikken, når jeg har kjøpt Prima karbonader og kjøttkaker der.

For å si det sånn).

Så da informerer jeg dere, om at dere ikke trenger å sende den tannbørsten, (til 449), på nytt.

Siden at jeg har kjøpt en lignende tannbørste, fra Oda, istedet.

(Det er vel ikke så mye forskjell på disse, tror jeg).

Dere kan kanskje sende meg en kreditt-nota, eller noe i den duren.

Det var også noe lignende med Apotek1, (og en munnbind-pakke).

Og de har kontaktet meg per mail, om dette.

(Selv om de har slutta å svare).

Så jeg synes det er rart, at jeg ikke har hørt noe.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 28. des. 2021 kl. 11:44 skrev Teknikkdeler.no <info@teknikkdeler.no>:

 
Bekreftelse bestilling 4326866
Hei Erik Løvenbalk,
Takk for at du har valgt å handle hos teknikkdeler.no

Denne mail bekrefter at vi har mottat din bestilling og at vårt lagerpersonale er igang med å pakke dine varer. Når varene sendes fra oss mottar du en e-post om dette. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du får dine varer så fort som mulig. Har du spørsmål om din bestilling, klikk her for mer informasjon.

Nyttig informasjon om din ordre:

Leveringstiden for din ordre er normalt 4 virkedager
Din ordre inneholder en eller flere varer som sendes fra vårt lager med umiddelbar levering, dette innebærer at den sendes fra vårt lager i løpet av 2 virkedager, og utover dette kommer posthåndteringen på 1-4 virkedager.

Angrerett Du har alltid 14 dagars angrerett. Angrer du ditt kjøp tar du kontakt med oss iløpet av 14 dagar fra du mottok varen. For å utnytt angreretten må du returnere varen ubrukt og uskadet i orginalforpakningen og det er du som kunde som står for frakten til oss. For forseglede produkter gjelder angreretten bare om forseglingen ikke er brutt. Angrer du ditt kjøp? Se mer informasjon her!

 

Reklamasjon Skulle produkten være defekt eller om du har fått feil vare ber vi deg kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg å returnere produktet. Vil du reklamere et produkt? Se mer informasjon her!

Vil du returnere? les mer her: https://www.teknikkdeler.no/returns

 

Med vennlig hilsen,

Teamet på Teknikkdeler.no

 

 Del din kjøpsopplevelse hos oss på PRISJAKT > 



 

 

 

  


Kjøpere

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge

+47(Sladdet av johncons-blogg)
eribsskog@gmail.com
Leveringsadresse

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sladdet av johncons-blogg)
(Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
Norge
Art. Nr. Produkt Rabatt Pris Mengde
157786 Oral B Eltandborste Pro700 Sensitive 49.90 kr 449.10 kr 1
999 Standard frakt 49.00 kr 1
  Total: 498.10 kr  
  Inkl. Moms: 99.62 kr  
Betaling: Collector NO (B2C)
Leveringsmåte: Standard leveranse (2-4 dager)
Web-adresse:
www.teknikkdeler.no Adresse
Postadresse
E-post
info@teknikkdeler.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter