Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. desember 2007

Bra! RE: Bra
Skrevet av cons 06.12.2007 kl. 13:56

Hei,

sorry at jeg driver å svarer to ganger osv.

Jeg var litt opphengt i det andre jeg skreiv tidligere.

Jeg tror du har skjønt det riktig, når du skriver at Norge råtner på rot, og ikke en eneste feig jævel tørr å gjøre noe.

For å kaste den albanske mafian ut da, er det vel antagelig.

Jeg pleide å ha venner som nok viste en del om det mafia greiene.

Men ingen av dem sa noen gang noe til meg.

Men det virker for meg som om dem har kontroll på mer eller mindre hele Oslo, og bruker Ola og Kari Potit, eller de blonde da, som slaver og horer da.

Jeg husker jeg jobba på Rimi Bjørndal.

Da var en utenlandsk jente der, jeg tror det var Anica, som spurte en annen utenlandsk jente der da, mens jeg tilfeldigvis hørte det, jeg tror ikke hun tenkte på at jeg var der.

Så sa hun, er det og det slavejobb eller.

Hun var vel litt ny i gamet da.

Hun spurte vel Songul eller noen da.

Da, så trodde jeg bare at det var fleipe-uttrykk.

Men nå tror jeg at det nok var alvorlig, at de regner de norske, eller nordiske/blonde da, som slaver.

Og at noe jobb skal de norske gjøre.

(De tunge jobbene).

Sånn som en taxisjåfør, som kjørte meg til Klingenberg Kino, en gang en tidligere kamerat av meg, Magne, absolutt skulle se Matrix 2 på kino.

Det var vel et par år etter at søstra mi, Pia, skulle på matrix-party, ved akerselva der, månefisken, kan det ha vært det?

Enda søstra mi har jo aldri likt science fiction.

Og søstra mi kjøpte seg til og med Matrix-frakk etterhvert.

Eller om hun fikk den av mafian.

Eller Illuminati da, som har hele landet i en matrix-aktig kontroll.

At ikke alt er sånn som det ser ut til.

F.eks. etter at jeg hørte, at jeg var forfulgt av mafian.

(Jeg overhørte det på Rimi Bjørndal, desember 03).

Så kunne jeg ikke gå på McDonalds på Frogner f.eks., uten at betjeningen tulla med burgeren min.

Jeg fikk en som lå litt unna, og som det ikke gikk ann å spise.

Burgeren var så klistra fast i brødet på hver side, og harsk osv.

Jeg tror det må ha vært sperm eller noe jeg.

Men men.

Og jeg gikk på H&M, ved Stortorget, og da hørte jeg:

'Han kjøper til og med klær han'.

Altså, det var vel ikke vanlig at folk som var forfulgt av mafian, gjorde ting som å kjøpe klær osv. da.

Jeg hørte folk prate bak ryggen min da.

Det virket som om mer eller mindre hele byen viste hva som foregikk.

Men har det stått noe om at mafian kontrollerer hele byen i VG, Dagbladet, Aftenposten, TV2, Nrk, osv?

Ikke som jeg har klart å se i hvertfall.

Ja, og han taxi-sjåføren som kjørte meg til Klingenberg den lørdagen.

Han sa at utlendingene, i det miljøet som mafian er i da.

Oslo Øst/Sør.

De tar bare stillesittende jobber.

Og de tok aldri kroppsarbeid jobber sa han taxisjåføren.

Så det tolker jeg nå, som at de bare tar, hva heter det da, master-jobber.

Mens de norske får 'slave'-jobbene.

Så Nordmenn er egentlig slaver i sitt eget land.

Og politi og politikere gjør ingenting.

Og pressen skriver ikke noe.

Så, jeg tror ikke det er så mange som kan gjøre noe med dette.

Jeg tror de må være støttet av myndighetene også.

At politiet har brukt mafian, til å gjøre møkkajobbene sine.

At mafian har vært politiet i underverdenen, kanskje noe sånt.

Også ville ikke mafian samarbeide med politiet lengre.

Så har de tatt helt kontroll over byen.

Og dette er sikkert andre steder og.

Og det er kanskje derfor politiet ikke kan si noe, for de er egentlig med på det.

Men så har mafian lurt dem.

Og politiet sitter med skjegget i postkassa.

For dem tørr ikke å si noe, for det er egentlig dem sin egen skyld.

Og da får dem så mye kjeft at, ja folk skjønner sikkert.

Også har dette bare ballet og ballet på seg, og blitt værre og værre.

Og ingen skjønner hvorfor ikke politiet gjør jobben sin.

Jeg kom på det nå, at det er nok noe slikt som har skjedd.

Jeg synes vel kanskje at politiet skulle opptre ansvarlig og si fra uansett.

Og ikke la byen kontrolleres av mafia.

Men noen må ta ansvar her.

I hvertfall kunne vel politiet fortalt noen om hva som foregikk da.

Du sier du er anarkist og revlusjonær.

Men dere er vel kanskje i en unik situasjon i Oslo, at dere er de eneste som ikke er under kontroll av mafian.

Og som har handlekraft, og mulighet til å gjøre noe?

Hvertfall kan det virke sånn for meg på innlegget ditt.

For ingen andre tørr å skrive om sånne her ting.

Men hvis du eller noen andre vet mer om hvordan denne her mafian er bygget opp, og hvem som kontrollerer den osv.

Så hadde sikkert mange blitt glad for å vite litt mer om det.

Blitz f.eks. er vel ikke tilhenger av organisert kriminalitet og Illuminati osv.

Det går vel helt på tvers av anarkisme.

Da vil man jo gjøre som man vil selv.

Mens hvis man er kontrolert av mafia, så må man jo være slave for dem da.

Så hvis man seinere skal stifte familie f.eks. da.

Hvor morsomt er det å tenke på at dattra di har 50% sjangse til å ende opp som hore for mafian f.eks.

Og at sønnen din har samme sjangse for å ende opp som slave.

Ja, slave kaller dem det, i Norge.

I Rimi f.eks.

Det må være noe sånt som hele det matrix greiene går ut på da.

At albansk mafia og ap/komunister, samarbeider, og er sånne folk som er agenter.

Var det det dem het i Matrix.

Dem som ikke var i matrixen, sånn som han fyren som det var tre av osv.

Matrix 2 var kjedelig film, fy søren.

Men så er de norske inni matrixen da.

Og vet ikke at de egentlig er slaver, fordet de gjør alt kroppsarbeidet.

For ingen sier noe, og dem er så vant til det.

Hvis ikke noen er enda mer slaver og da.

Sånn som det var noen Rimi butikksjefer som kanskje var slaver.

Sofia og hun pene fra Bøler, var det vel.

Jaja Sofia er pen og da, sånn så ikke hu blir sur.

Men samme det.

Jeg skal ikke si det helt sikkert.

Men, jeg mener å huske, at disse to nevnte rimi butikksjefer, ble beordret av Rimi butikksjef, PØF, Per Øivind Fjellhøy, oppi boblebadet.

På raftingtur til Dagali, tror jeg det het.

Vi kjørte opp Numedalen der.

Rimi butikksjef-tur, distriktet til PØF, høsten 2000 vel.

De som var med:

Butikksjef Arne, butikksjef Kristian (ung kar, som var med meg og David og Erik Dahl og Linn, dama til David fra Vestlandet, florø. Vet ikke hun likte David like godt hele tida men. vi var på Arvika festivalen sommeren 2000 var det vel., butikksjef Anders fra Manglerud, butikksjef han fra, hva heter det da, søren jeg har glemt han.

Butikksjef fra Ryen, nede i dumpa på Abildsø, Renate.

Butikksjef Thomas Kvehaugen fra Munkelia.

Som vel Irene senere sa hadde tulla med safen.

Men jeg vet ikke hvem jeg ville stolt mest på av de to alltid.

Det tørr jeg ikke å si alltid.

Men Arne virka som en redelig kar. Fra Rimi Karlsrud.

Han holdt med Liverpool men.

Men ellers tror han var den mest ordentlige personen på turen, sånn det virka for meg.

Jeg ser jo på meg selv som ordentlig jeg og.

Men på hytteturen var det gratis øl og sprit og røyk til og med.

Og boblebad og badstu, og hun Renate var jo pen jente husker jeg.

Selv om jeg vet ikke om hun ble brukt eller noe jeg, synes jeg hørte noen som sa noe om det.

Uten at jeg vet om det er riktig.

Men jeg tok det med likevel.

Så får folk bli sure.

Men Irene og Arne hang sammen innimellom.

Så da er kanskje ikke Irene så gal heller da.

Selv om ledelses-filosofien hennes:

Sett masse press på medarbeiderne, for da jobber dem mye bedre.

Den likte ikke jeg, for hun gjorde det mot meg og.

Og det er stressende alts.

Men men.

Dette var etter at jeg begynte å studere på Ingeniørhøyskolen, og jobbet som låseansvarlig på Rimi Bjørndal.

Og en gang ringte hu og kjefta når jeg var på vei hjem fra skolen.

Hvor er den fakturaen, &(%&/%/&.

Noe sånt.

Så jeg veit ikke helt om hu jeg.

Terje het vel han siste butikksjefen forresten.

Samme det.

Men kanskje noen anarkistiske organisasjoner, hvis de er motstander av mafia og organsiert kriminalitet da.

Kunne prøvd å gjøre litt research.

Hvis dem ikke veit hva som foregår fra før da.

Og så publisere dette, om at mafian kontrollerer Oslo osv.

Som sikkert andre folk kan forklare bedre enn meg.

Publisere det på nettsider og i Smørsyra og sånn.

Fordi jeg tror ikke det er noen andre som tørr å gjøre det.

Jeg vet ikke helt sikkert hvordan anarkisme står i forhold til organisert mafia-kriminalitet, og sånn Illuminati aktige nettverk, med Stasi-aktige arkiver over folk osv.

Men jeg regner med at dem er motstander.

Og uansett, så er det vel ikke noe morsomt å vite at mafian kontrollerer landet og byen du bor i, og at det er 50% sjangse for at datteren din skal ende som en sex-slave for mafian, siden de kontrollerer hele byen mer og mer, og også siden politiet virker å ha spilt seg selv ut på sidelinjen, så er vel ikke slike ting så morsomme å tenke på for noen i det hele tatt, skulle man vel tro.

Så hvis noen har mulighet til å se litt på hva det egentlig er som foregår, så tror jeg ikke det er så dumt.

Og jeg tror at anarkistiske miljøer, uten at jeg kjenner så mye til ting rundt dette, men jeg ville tro at anarkistene er kanskje et av sjeldne håpene til at noen skal klare få gjort noe med dette mafia-problemet, og det er vel i alles beste å få gjort noe med det.

For det blir jo bare værre og værre, ettersom jeg har forstått det, så hvis noen har muligheten til å se noe på dette, så tror jeg veldig mange folk som er mer eller mindre slaver i Oslo i dag, hadde blitt rimelig takknemlige.

Så jeg bare tenkte jeg kunne prøve å ta med om dette mens jeg skreiv her.

Også en annen ting jeg kom på, som vel ikke egentlig passer her.

Men jeg bare kom på det.

Det var når jeg jobba på Rimi.

På Rimi Nylænde husker jeg spesielt en gang.

Så dreiv jeg å fylte på frukt da.

Det må ha vært før våren 96 det her tror jeg.

For frukta var ved platået der.

Og da var en kar innom da, i slutten av 40-åra kanskje.

Så sier'n.

Vet du hva du blir hvis du spiser mye poteter?

Nei det måtte jeg innrømme at hehe, nei det viste jeg ikke gitt.

Da blir du dum.

Sa'n da.

Så sa'n ikke noe mer.

Men det kan jo passe med at utlendingene kaller nordmenn for poteter.

Og tuller og tøyser med potet-ting, potet-gull, og hvis jeg ba de å fylle på poteter, så blei dem nesten sjokka.

Det var vel potit-jobb det da.

Men jeg trokke hun turte å nekte, ikke høyt i hvertfall.

Men det er mulig hun sluntra unna.

Det var vel ikke akkurat dame-jobb da, det er vel sant.

Men men.

Utlendingene kaller nordmenn, eller i hvertfall blonde nordmenn, for poteter da.

De sier, poteten osv. om norske.

Men men.

Men jeg skjønte aldri vitsen med potet, er det fordi vi spiser så mye potetgull, og poteter osv.

Ja noen sa det en gang, det var fordi norske spiste så mye poteter.

Også smilte dem tror jeg, og synes det var veldig morsomt.

Men det blir vel nesten som å kalle kinesere for ris da.

Er det noe morsomt da?

Haha risen.

Ikke morsomt.

Det hadde nok ikke blitt populært å si.

Men jeg tror at poteten var et luretriks.

Fra Illuminati, eller gudene vet hvem.

At vanlige norske, som stammer fra Cro Magnon mennesket.

Egentlig ikke tåler poteter.

De som har blodtype 0 da, som betyr at man stammer fra Cro Magnon da.

Kostholdet deres, passer ikke for poteter og hvete spesielt.

Kostholdet til denne blodtypen skal være ting som kjøtt, biff, kylling osv da.

Og kanskje havre og sånne ting.

Det er bare å søke på blodtypediett osv, på Google.

Og i den så står et faktisk at blodtype 0 er intolerante eller noe for poteter.

Så kanskje det er vitsen.

At hva blir man hvis man spiser mye poteter?

Da blir man dum.

Det er jo en meningsløs vits.

Hvis det ikke er sant det som står i blodtypedietten da.

At blonde/nordiske folk ikke egentlig tåler poteter, og kanskje får problemer med fordøyelsen, og alt blodet går til magen, og hjernen kanskje ikke blir prioritert da.

Så blir man litt dum da.

Og hvorfor er det morsomt da?

Det er en krig mot de nordiske/blonde tror jeg.

Fra de andre, de mørkhårede osv.

De uten blodtype 0.

De lagde en felle, de importerte poteten til Europa, og fikk den kjempepopulær i nord osv.

Fordi den tålte kulde bra osv.

Hvem importerte den?

Var det Colombus?

Jeg husker ikke jeg.

Men det kan være at det er derfor det er så morsomt å kalle blonde eller norske for poteter.

Fordi det er en krig mot de nord-europeiske.

Som ingen har fortalt til dem.

En Illuminati-aktig krig da.

Og en del av krigen, som må ha vart i mange hundre år.

Det tror jeg må ha vært, å få Ola Potit, til å begynne å spise mat som han egentlig ikke tåler.

Som potet da.

For å få Ola Potit litt satt ut.

Og litt redusert, fysisk og iq-messig kanskje da, siden de sier man blir dum.

Og hva med frossen-pizza?

Som legger seg som en deig i magen, og er nesten umulig å fordøye for folk med blodype 0?

Enda et luretriks spørr du meg.

Spør ex-kjøpmannen, han kjenner nok til dette.

Moren min tok meg med, ens ærend, til resturant Hvalen, på Østre Halsen, rundt 76/77, kun for å spise pizza der.

Og fattern kjøpte alltid pizza og potetmos vel, til meg.

Untatt en gang, når'n var litt forsinka hjem en lørdag og hadde lovt å kjøpe pizza.

Og kom hjem i 21-22 tiden eller noe da, før han dro ned til Haldis.

Da hadde'n kjøpt kylling for et untaks skyld.

Og Cola kjøpten alltid.

Kylling, sånn marinert kylling i sånn form da.

Jeg er jo så glad i pizza jeg da.

Så jeg ble jo skuffa da.

Men sånn marinert kylling er jo egentlig sunt og godt da, så jeg var vel litt borskjemt med pizza og cola og potetgull og godteri osv da.

Men sånn er det.

Jeg merker jo det nå, at når jeg spiser pizza, så blir det en sånn deigaktig klump i magen noen dager ja.

Så det kan være noe i det at blodtype 0 ikke tåler hvete og poteter da.

Videre da.

Og tremenningen min Øystein, hadde alltid Grandiosa med, til Sand, som dem sa, fra Lørenskog da.

Foreldra kjøpte masse grandiosa.

Øystein var vel litt bortskjemt da.

Men plukka han av 'pizza-kjøttet'.

Jeg må prøve å huske det her.

Jeg mener han var litt prippen og jeg tror han tok av kjøttet.

Jeg skal ikke si det 100%, men jeg skal tenke mer på det.

Sånn, sorry hvis det ble mye forskjellig, men jeg skal prøve å skjerpe meg til neste gang osv.

Håper det er i orden osv!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter