Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. desember 2020

Cirka sånne her jakker, gikk Øystein og Glenn med, på begynnelsen av 90-tallet, (bare i 'dverge-størrelser' liksom)

øystein og glenn jakker

https://www.worthpoint.com/worthopedia/la-guns-autographed-airbrushed-1981745932

Jeg sendte en e-post til OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. desember 2020 kl. 09:09

Til: kundeservice@onecall.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se

Hei,


jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. desember.


(Se vedlegg).


Dette har jeg kontaktet dere om tidligere.


(Se mail-historie).


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trolllet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: man. 9. nov. 2020 kl. 09:50

Subject: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <kundeservice@onecall.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <kundeservice@onecall.no>

Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36

Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall

To: <eribsskog@gmail.com>




 


Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.



Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.


Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.



Mine Sider


Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt - ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.


Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.



Med vennlig hilsen

Kundeservice

OneCall

www.onecall.no


  Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten



2 vedlegg

onecall 1 paint.jpg

647K

IMG_20201223_0003 paint.jpg

495K


PS.

Her er vedleggene:

onecall 1 paint

IMG_20201223_0003 paint

Jeg fikk et brev fra OneCall

onecall 1 paint

IMG_20201223_0003 paint

Mer fra Facebook

kerry bilde i avis selger vann rense system


PS 2.

Min far, (Arne Mogan Olsen), er forresten litt sånn McCarthy-ist.

(Må man vel si).

Det vil si at han er redd for, (eller hater), kommunister og denslags.

(Sånn som jeg husker det, fra 70/80-tallet.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing 23. desember

https://kokkejaevel.blogg.no/jepp-jeg-kodder-ikke.html

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

statcounter 23. desember

Jeg sendte en e-post til Modhi Collect

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Sak 278185

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. desember 2020 kl. 01:17

Til: "LKT1@modhi.no" <LKT1@modhi.no>

Kopi: post.finance@modhi.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, sigurd.aune@sparebank1.no, finansinspektionen@fi.se, LKT1@mohdi.no, post@forbrukerombudet.no, michelle.adde@conacto.no, conecto@conecto.no, selma.myhrbraaten@conecto.no, tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, kundeservice@platekompaniet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, press@klarna.com, post <post@finanstilsynet.no>, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@flattum.no

Hei,


jeg bodde i England fra 2005 til 2014.


Og mellom 2005 og 2014, så var jeg ikke noe i Norge, (jeg var kun en tur, i Wales, rundt 2008, kan det vel ha vært).


Så jeg hadde ikke hørt om Klarna engang, i 2013.


Så hva dette skal bety, det vet jeg ikke.


Men det er som nevnt, noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Conecto ville ikke si, hva kravet gjaldt engang.


De sa ikke hvilke firmaer/produkter det var.


Men de sa muligens at det var noe med dating-tjenester.


Men jeg har ikke bestilt noe sånt.


Og derfor syntes jeg ikke, at dette var noe, å forlikes om, (i forliksrådet).


Jeg har ikke bestilt noe.


Og enten så har man bestilt noe, ellers så har man ikke bestilt noe.


Og det er ikke en sak å forlikes om.


Skulle vi da sagt at jeg hadde bestilt den varen litt?


Og blitt enige om at det var sånn?


Det ville blitt som noe idiotisk og som en komedie, vil jeg si.


Så det er tydelig, at de som har sendt denne saken til Forliksrådet, ikke har forstått saken, (vil jeg si).


Derfor klagde jeg til Domstolsadministrasjonen.


Så den saken lå på Domstoladministrasjonen sitt bord.


Så de skulle ha sagt fra, til Forliksrådet, om at de så på saken.


Så derfor ville det ikke ha vært riktig av meg, å møte, hos Forliksrådet, når denne saken var hos Domstoladministrasjonen, mener jeg.


Så da hadde jeg gyldig fravær, (fra denne idiotisk farsen), må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at dere velger, noen rare navn, til virksomhetene deres.


Conecto høres italiensk ut, (må man vel si), siden at navnet slutter på en vokal, (som jeg husker fra Trivial Pursuit, av italienske navn ofte gjør).


Og Modhi, det høres jo pakistansk ut, eller noe sånt.


Så man kan vel lure på, om dere bare driver å tuller.


Når det liksom er 'distrikts/bygde-banken' Sparebank1, sine firma.


(Det å skrive 'Sparebank1' sånn, er vel heller ikke norsk standard,


Men det er vel 'fjortiss-språk'.


For å si det sånn).


Så disse tulle-navnene deres, må jeg nesten klage på.


Skjerpings!



tir. 22. des. 2020 kl. 10:25 skrev LKT1@modhi.no <LKT1@modhi.no>:

Hei,


 


Sak 278185 gjelder fakturaer fra Klarna fra 2013. Vi ser at det tidligere har vært lignende korrespondanse mellom deg og Conecto (nå omdøpt til Modhi Norge) på tidspunktet da saken fremdeles lå hos dem.


 


Conecto forsøkte å avklare saken i Forliksrådet i 2016. Da du ikke møtte opp, ble det avsagt fraværsdom i vår favør.


 


Dersom du fremdeles er uenig i kravet blir du nødt til å ta det videre i rettssystemet, på bakgrunn av ovennevnte dom.


 


Ønsker deg en god jul når den tid kommer.


 


 


Med vennlig hilsen / Kind regards


Hilde

Rådgiver, team innfordring 3

MODHI COLLECT AS (tidl. Confide AS)


(Et selskap i SpareBank 1 Gruppen)


________________________________________


Phone: +47 21 49 40 30

E-mail: lkt3@modhi.no


Address: Sjølyst plass 3, Postboks 253 Skøyen, 0213 Oslo


 


 


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: torsdag 17. desember 2020 17:11

To: Post Finance Modhi <post.finance@modhi.no>

Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; abuse@telia.com; Sigurd Aune <sigurd.aune@sparebank1.no>; finansinspektionen@fi.se; LKT1@mohdi.no; post@forbrukerombudet.no; michelle.adde@conacto.no; #Conecto <post-mn@modhi.no>; Selma Myhrbraaten <selma.myhrbraaten@modhi.no>; tilsynsutvalget@domstol.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>

Subject: Klage


 


Hei,


jeg viser til Deres brev fra 10. desember.


(Se vedlegg).


Dette kravet kjenner jeg ikke igjen.


Hva skal dette bety?


Dette er svindel og terrorisering/mobbing.


Det er noen jævler/troll som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner, (i flere år nå).


Og det er nok det som har skjedd her og.


Jeg har søkt litt om dere på nettet.


Og jeg har funnet ut, at dere tidligere het Conecto.


Og dere, (deres avdeling på Kolsås), har jeg tidligere hatt problemer med.


Jeg fortalte de gjentatte ganger, at det var noen troll, som hadde bestilt noe dritt, i mitt navn.


Men dere, (dere hadde en islandsk ansatt), ville ikke høre på meg.


Og Asker og Bærum Tingrett var like åndssvake.


(Og jeg fikk kredittanmerkning.


På grunn av noe jeg ikke har bestilt.


Uansett hvor mye klagde/forklarte).


Så dere lager helvete for meg, med jevne mellomrom, (på grunn av deres inkompetanse/dåraktighet), kan det virke som.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog

Bloggarkiv