Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. mars 2021

Mer fra irc

irc nettmobbing 10000

PS.

Her er mer om dette:

irc nettmobbing 50000

PS 2.

Enda mer om dette:

nettmobbing irc nissene på låven

PS 3.

Og enda mer om dette:

nettmobbing irc nissene på låven 2

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

nettmobbing irc nissene på låven 3

PS 5.

Og enda enda enda mer om dette:

after the thunderdome irc

Åttitalls-heltene Bill & Ted er visst tilbake. (Mongo-Matrix kan man vel kanskje kalle det)

Mer fra irc

nettmobbing irc 4

PS.

Her er mer om dette:

irc nettmobbing 10

PS 2.

Enda mer om dette:

irc nettmobbing 20

PS 3.

Og enda mer om dette:

irc nettmobbing 30

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

nettmobbing irc 100

PS 5.

Og enda enda enda mer om dette:

irc nettmobbing 200

PS 6.

Og enda enda enda enda mer om dette:

irc nettmobbing 500

PS 7.

Og enda enda enda enda enda mer om dette:

irc nettmobbing 1000

PS 8.

Og enda enda enda enda enda enda mer om dette:

irc nettmobbing 2000

PS 9.

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om dette:

irc nettmobbing 3000

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vågå Iskrem
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 08:20
Til: "Espen Fyksen (Brand Foods)" <espen.fyksen@brandfoods.no>
Kopi: rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

som jeg har forklart dere tidligere, så ønsker jeg å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg har også gått på handel og kontor, i sin tid.

Og der lærte vi, at vi skulle be firmaene, om å opplyse angående, hvordan de hadde tenkt å hindre, at noe lignende skjedde igjen.

(Etter at de har driti seg ut, på en eller annen måte).

Så dere kan kanskje sende dette, til en overordnet, av noe slag.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 28. des. 2020 kl. 16:38 skrev Espen Fyksen (Brand Foods) <espen.fyksen@brandfoods.no>:
Hei Erik,

Det skjedde en glipp hos oss som gjorde at du ikke ble slettet fra vår kundeliste. Det er nå gjort, så du vil ikke høre mer fra oss.

Vennlig hilsen/Best regards

Espen Fyksen
+47 958 16 724



28. des. 2020 kl. 16:29 skrev Rolf Stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>:



Sendt fra min iPhone

Videresendt melding:

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 28. desember 2020 kl. 14:24:15 CET
Til: rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Emne: Re: Klage/Fwd: Vågå Iskrem


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 15. nov. 2020 kl. 10:38 skrev rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>:
Hei Erik,

Beklager at du mottok mail fra oss. Dette vil selvsagt ikke gjenta seg.

mvh

Rolf Stokke




15. nov. 2020 kl. 07:21 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: rolf stokke <rolf.stokke@brandfoods.no>
Date: ons. 14. okt. 2020 kl. 10:27
Subject: Vågå Iskrem
To:



Kjære kunde,


Vi håper iskremen vår har falt i smak. Som utfordrer i iskremkategorien er det ikke bare nok å produsere den beste iskremen. Vi er også avhengige av gode ambassadører. 

I 2018 hadde vi en omsetning på ca. 2 mill og doblet til  4 mill i 2019. Målet for 2020 var en ny dobling, men så kom korona og stakk kjepper i hjulene for den planen. Men vi gir oss ikke så lett. 

Målet for 2021 er 8 mill og vi går nå ut med en folkefinansierings-kampanje for å hente kapital til vår vekststrategi. Kapitalen går i hovedsak til å styrke salgsapparatet. 

Nåværende eiere av Brand Foods har forhåndstegnet for i underkant av 300 000. Hittil er det kommet inn over 30 nye investorer som har tegnet aksjer for ca kr 400 000 kr. 

Som en god kunde av oss, ønsker vi å gi deg et ekstra godt tilbud.

Vi gir deg iskrem for tilsvarende beløp som du tegner aksjer for. Minste-tegning er kr 1 000. Investerer du kr 1 000 leverer vi iskrem hjem til deg for kr 1 000. Ønsker du å investere mer er det bare hyggelig.

«Forundringspakken» består av ulike smaker fra Vågåis, Flåklypa-is eller Evas Datter. Uansett hva som ligger i leveransen til deg, er vi trygge på at du kommer til å like iskremen vår - enten det er fløte-iskrem, gelato, vegan-iskrem og sorbeter.

Hele investeringstilbudet kan du lese her:  https://folkeinvest.no/kampanje/brand-foods-as

Hvordan benytter du deg av tilbudet? 

Følg instruksjonene på folkeinvest.no for å tegne.

Når du har tegnet, sender vi deg en bekreftelse på at vi mottatt tegning fra deg. Iskremen blir levert når kampanjen på folkeinvest er avsluttet - dvs etter 25 okt.

Vi håper du vil benytte deg av tilbudet. Har du noen spørsmål er det bare å maile eller ringe meg.

Mvh

Rolf Stokke
926 18 116

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Ordre LS012999 klar til uthenting
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 08:10
Til: Teknikmagasinet Order <webbutiken@teknikmagasinet.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å
foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


28.12.2020 skrev Teknikmagasinet Order <webbutiken@teknikmagasinet.com>:
> Hej Erik.
>
> Det här var tråkigt att se.
> Jag vet tyvärr inte om det är så mycket jag kan göra mer än att lägga in en
> spärr på din kundkod. Det går dock fortfarande att göra en reservationer i
> butik med angivet mailadress och telefonnummer.
>
> Ha en trevlig dag.
>
>
>
> Vänliga hälsningar / Vennlig hilsen /  Kind regards
>
> *Anders*
> *Kundservice / Kundeservice*
> *www.teknikmagasinet.com <http://www.teknikmagasinet.com>*
> *Klicka här för att läsa vår svenska
> <https://www.teknikmagasinet.se/kundtjanst/integritetspolicy> och norska
> <https://www.teknikmagasinet.no/kundeservice/integritetspolicy>
> integritetspolicy*
>
>
>
> Den fre 25 dec. 2020 kl 09:43 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
>> Hei,
>>
>> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
>>
>> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>>
>> Vennligst rydd opp!
>>
>> Med hilsen
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
>> ikke
>> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
>> jeg).
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ---------
>> Fra: Teknikmagasinet <webbutiken@teknikmagasinet.com>
>> Date: tor. 24. des. 2020 kl. 10:10
>> Subject: Ordre LS012999 klar til uthenting
>> To: <eribsskog@gmail.com>
>>
>>
>> <https://www.teknikmagasinet.no/>
>>
>> <http://www.tryggehandel.no/butikker/teknikmagasinet/>
>>
>>
>>
>>    <https://www.facebook.com/TeknikmagasinetNorge>
>> <https://instagram.com/teknikmagasinet>
>> <https://www.youtube.com/user/teknikmagasinet>
>>
>> Ordre klar til uthenting Ordrenummer  LS012999
>>   Kundenummer : Jeevess
>>   Kjøperens organisasjonsnummer : 988 552 119
>>
>>
>> Hei Frøken Erik,
>>
>> Bestillingen din LS012999 finnes nå hos Teknikmagasinet i Longhammarveien
>> 27, Haugesund. Ordren er reservert i 24 timer.
>>
>> Du når butikken på telefonnummer: 21 31 75 35
>>
>> Pga. Covid-19 har vi avvikende åpningstider. Se din butikk sine
>> åpningstider på nettsiden vår.
>>
>>
>> * Kundeinformasjon *
>> Referanse Adresse
>>
>> Frøken Erik Ribsskog
>> 92140215
>> eribsskog@gmail.com
>>
>>
>> Norway
>> Telefonnummer: 92140215
>>
>> Ordre
>> Produkter Antall Pris Pris
>> *Håndjern | Art. nr.: 660051* 7 stk 149,- 1043,-
>> Leveransemetode : Reserver i butikk, Rogaland - Amanda Storsenter21 31 75
>> 35 0,-
>> Betalingsmetode - TM Collect (1043,-) 0,-
>> Totalt * 1043,- *
>> Hvorav mva. 20860
>>
>

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din profil på Care.com er blitt godkjent!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: infoNO@care.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Care.com <infoNO@care.com>
Date: man. 28. des. 2020 kl. 09:43
Subject: Din profil på Care.com er blitt godkjent!
To: <eribsskog@gmail.com>


Care.com
Hei Erika,
Vi er glade for å kunne fortelle deg, at din profil i kategorien Dyrepass er blitt godkjent og publisert. Familier i ditt nærområde kan nå se din profil.
Få mest mulig ut av din nye profil!
Del
Del din oppdaterte profil med nettverket ditt! Øk dine jobbmuligheter og nå ut til flere brukere.
 
 
 
 
 
 
 
 
Forbedre din profil
Pass på at din profil ser flott ut! Den bør vise frem ferdighetene dine og personligheten din! Har du glemt å legge til et profilbilde? Det er ikke for sent.

Kom i gang

 
 
Du kan på ethvert tidspunkt oppdatere din profil Rediger. Glem ikke en Legg til bilder - så får du en bedre posisjon i våre søkeresultater.

Takk for at du har valgt å bli en del av Care.com. Hvis du har spørsmål, er vi her for at hjelpe deg. Skriv til vår kundeservice på infono@care.com.

Med vennlig hilsen,
Ditt Care.com-team


Følg oss på | Finn oss på
Care.com er en online plattform hvor familier og hjelpere eller omsorgspersoner kan komme i kontakt med hverandre, utveksle informasjon og hjelpe hverandre. Vi formidler ikke hjelpere til familier, på samme måte som vi heller ikke utvelger eller kobler spesielle hjelpere til familier eller familier til hjelpere. Care.com verifiserer ikke identiteten til, eller opplysningene innsendt av, hjelpere eller familier. For videre informasjon kan du klikke deg inn på "Sikkerhetssenteret" hvor du kan lese om hvordan du selv kan verifisere noens identitet og andre opplysninger.


Care.com er et varemerke fra Care.com Europe GmbH. © 2013-2020 Care.com Europe GmbH
Alle rettigheter reservert.


Care.com Europe GmbH, Rotherstr. 19, 10245 Berlin, Tyskland| Tingretten i Berlin Charlottenburg, HRB 110588 B | VAT-nummer: DE258126229
Direktør: Benjamin Stahl

Brukervilkår & Personvern

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Lendo] ang: Hei, dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp! Med hil...
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:53
Til: Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 28. des. 2020 kl. 09:23 skrev Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Saken din (nr. #76160) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e‑posten eller klikke på lenken nedenfor:
https://lendo.zendesk.com/hc/requests/76160

Pedro (Lendo)

28. des. 2020, 09:23 CET

Hei Erik,

Da er det notert ned. Jeg ville anbefalt deg å anmeldt forholdet til politiet samt kontakte kredittselskaper for å få satt opp en kredittsperre på personnummeret ditt hvis du har vært så uheldig å være utsatt for id tyveri. Håper dette ordner seg.

Lykke til og godt nyttår.
Mvh
Sebastian
Kundekonsulent, Lendo AS
Tel. mob: 22 00 70 70
www.lendo.no





Erik Ribsskog

27. des. 2020, 12:02 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lendo <donotreply@lendo.no>
Date: søn. 27. des. 2020 kl. 02:51
Subject: Velkommen til Lendo
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Tusen takk for lånesøknaden du la inn hos oss. Den behandles nå av opptil 16 banker som kjemper om å gi deg det beste tilbudet.

For å følge med på tilbudene dine kan du klikke på lenken: https://www.lendo.no/url/s/cmx746dfdf

Du vil få beskjed så fort en av bankene har kommet med et lånetilbud. Underveis i prosessen vil vi holde deg oppdatert både på e-post og sms.

Har du spørsmål kan du kontakte oss på telefon 22007070, epost eller chat. Vi hjelper deg gjerne!

Med vennlig hilsen
Lendo
E-post: kundeservice@lendo.no

Åpningstider
man. - tor.: 09.00 - 21.00
fre.: 09.00 - 16.00
lør.: 10.00-15.00

Lendo AS – NO997523814 – Hagegata 22, Oslo – tlf 22 00 70 70

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Lånetilbudene dine hos Lendo
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:49
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "Lendo, Kundeservice" <kundeservice@lendo.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lendo <donotreply@lendo.no>
Date: man. 28. des. 2020 kl. 08:35
Subject: Lånetilbudene dine hos Lendo
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Lånesøknaden din er behandlet ferdig av alle bankene. For å se lånetilbudene dine kan du trykke på linken under: https://www.lendo.no/url/s/ny62tyh62s

Hva skjer videre?

Du velger tilbudet som passer deg best.
Banken sender en egen epost med gjeldsbrev og nedbetalingsplan.
Signere låneavtalen med BankID og følg instruksjonene fra banken.
Ellers vil vi minne om at tilbudene dine er gyldig i 30 dager fra dagen søknaden ble sendt inn. Dersom du ikke har valgt et tilbud innen denne perioden vil de automatisk bli kansellert.

Kjekt å vite:

Du kan innfri lånet når som helst uten ekstra kostnader
Du kan alltid betale inn mer enn minimumsbeløpet per måned.
Kortere nedbetalingstid reduserer lånekostnadene.
Har du spørsmål kan du kontakte oss på telefon 22007070, epost eller chat, vi hjelper deg gjerne.

Med vennlig hilsen
Lendo
E-post: kundeservice@lendo.no

Åpningstider
man. - tor.: 09.00 - 21.00
fre.: 09.00 - 16.00
lør.: 10.00-15.00

Lendo AS – NO997523814 – Hagegata 22, Oslo – tlf 22 00 70 70

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Leveringsinformation | Ordre 3885040 [j6A07064112] | Del:1/1 | ComputerSalg AS [ComputerSalg#2396028]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:38
Til: "Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu" <salg@computersalg.no>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, salg@computersalg.no
Hei,

det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 27. des. 2020 kl. 17:51 skrev Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu <salg@computersalg.no>:
Hei Erik Ribsskog



Takk for din e-post.





Ordre nr: 3885040 / CDON:77709090



Vi (Computersalg) har mottatt din bestilling hos oss gjennom CDON markedsplass 25.12.2020.

Det er følgende vare/produkt som har blitt bestilt.

- Super Smash Bros. Ultimate



Det er følgende opplysninger vi har mottatt fra CDON.

- Erik Løvenbalk Ribsskog

- 97145129

- eribsskog+verygay@gmail.com





Har du/dere ikke bestilt noe hos oss Computersalg gjennom CDON markedsplass?

Besvar vennligst denne mail.



Vi har også "sperret" denne order i vårt system inntil videre det blir bekreftet.


Med vennlig hilsen / Best regards

Tolga Uslu

Salgskonsulent - Norge

T: +47  21 95 94 06





Tinvej 7 | 4100 Ringsted | Danmark | www.computersalg.no|www.facebook.com/computersalg


Våre kunder vurderer oss som "Enestående"













[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sat 26 Dec 20 02:22:37 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] salg@computersalg.no; CDON [reply@email.cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no [sikkerhetssporsmal@klarna.no]; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; order@email.cdon.com; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com
[Subject] Klage/Fwd: Leveringsinformation | Ordre 3885040 [j6A07064112] | Del:1/1 | ComputerSalg AS
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: salg@computersalg.no <salg@computersalg.no>
Date: fre. 25. des. 2020 kl. 18:01
Subject: Leveringsinformation | Ordre 3885040 [j6A07064112] | Del:1/1 | ComputerSalg AS
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>


Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog
Ordre nr.: 3885040
Del-ordre: 1/1
Eget-ordre nr.: CDON:77709090
Takk for bestillingen din gjennom CDON.
Vi sørger for at ordren blir håndtert og sendt.
Du kan trygt svare på denne e-posten hvis det er spørsmål om bestillingsprosessen.
All betaling skjer via CDON - Det er ingen direkte betaling til ComputerSalg

Leveringsadresse:
Rema 1000 Signaturgården
GAMLE RINGERIKSVEI 45 A
Bring-id: 121624
NO 1357-BEKKESTUA
Erik Løvenbalk Ribsskog

Denne bestillingen inneholder følgende ordrelinjer:
1x Super Smash Bros. Ultimate
---------------------------------------
En eller flere vare(r) på din ordre er på fjernlager, og skal bli levert til vårt lager først før ordren blir videre sendt.

Du kan se hvilken vare(r) det har blitt bestilt på følgende link – hvor du også kan følge status på din ordre: https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded

Ordren forventes leveret torsdag 07-01.

Se leveringstid, status og endre/slett varelinjer direkte via din "ordreside" her: https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded

Om du ønsker å kontakte oss angående din ordre kan du trygt svare på denne mailen så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.

Mini FAQ:
- Kanselleringen av ordren kan gjøres via ordrestatus linken (frem til vi behandler din ordre på lageret).

- Er betalingen gjennomført med MasterCard eller Visa Electron bes du være oppmerksom på at beløpet allerede kan være reservert. Les mer om dette her: http://www.computersalg.no/pages/article.aspx?aID=39

- Er ordren betalt med kredittkort kan vi dessverre ikke legge til flere varelinjer på ordren som øker beløpet.

- Leveringstiden fra fjernlagerer er basert på antall hverdager. Etter klokken 15:00 påløper en ekstra dag. Enkelte leverandører kan også levere før tiden.


- Er ordren bestilt til en GLS-pakkeshop, får du melding direkte fra GLS når pakken er klar til henting.

Takk for at du valgte å handle hos ComputerSalg.no

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

ComputerSalg AS, c/o TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo -
salg@computersalg.no - www.ComputerSalg.no - Tlf.: 21 95 94 06 - VAT-NO: 921 495 668

Norsk mva representant: TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo, Org. nr. 923 458 204

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsoversikt fra ComputerSalg A/S (3885040 - PO:CDON:77709090 / j6A07064112)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:29
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, salg@computersalg.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ComputerSalg AS <salg@computersalg.no>
Date: fre. 25. des. 2020 kl. 17:40
Subject: Bestillingsoversikt fra ComputerSalg A/S (3885040 - PO:CDON:77709090 / j6A07064112)
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>


Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog
Ordrenr. 3885040 - PO:CDON:77709090
Takk for bestillingen din gjennom CDON.
Vi sørger for at ordren blir håndtert og sendt.
Du kan trygt svare på denne e-posten hvis det er spørsmål om bestillingsprosessen.
All betaling skjer via CDON - Det er ingen direkte betaling til ComputerSalg

Leveringsadresse:
Rema 1000 Signaturgården
GAMLE RINGERIKSVEI 45 A
Bring-id: 121624
NO 1357-BEKKESTUA
Erik Løvenbalk Ribsskog

Dette er ikke en ordrebekreftelse, kun en kopi av inntastet data - ordre er registrert i vårt system og behandlingen er allerede startet.
OBS! Kjøpet er bindende når vi har sendt en ordrebekreftelse eller faktura for kjøpet.
Fakturaen som også er gjeldende som ordrebekreftelse sendes når ordren din er sendt fra oss.

Når ordren er behandlet i vårt system sender vi en ny statusmail.

Inntil ordren sendes, er det mulig å kansellere linjer eller hele ordren, direkte via bestillingslinken nedenfor (gjelder ikke forskuddsbetaling).

Du kan også følge din ordre ved å klikke på linken under:
https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded

Hvis du ønsker at kontakte os vedrørende din ordre kan du trygt besvare denne mail og vi vil besvare mailen hurtigst muligt.

Bestillingsoversikten er vedlagt denne mailen som en PDF-fil.

Mini FAQ:
- Kanselleringen av ordren kan gjøres via ordrestatus linken (frem til vi behandler din ordre på lageret).

- Er betalingen gjennomført med MasterCard eller Visa Electron bes du være oppmerksom på at beløpet allerede kan være reservert. Les mer om dette her: http://www.computersalg.no/pages/article.aspx?aID=39

- Er ordren betalt med kredittkort kan vi dessverre ikke legge til flere varelinjer på ordren som øker beløpet.

- Leveringstiden fra fjernlagerer er basert på antall hverdager. Etter klokken 15:00 påløper en ekstra dag. Enkelte leverandører kan også levere før tiden.


- Er ordren bestilt til en GLS-pakkeshop, får du melding direkte fra GLS når pakken er klar til henting.

Takk for at du valgte å handle hos ComputerSalg.no

Med venlig hilsen
ComputerSalg AS

ComputerSalg AS, c/o TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo -
salg@computersalg.no - www.ComputerSalg.no - Tlf.: 21 95 94 06 - VAT-NO: 921 495 668

Norsk mva representant: TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo, Org. nr. 923 458 204

2 vedlegg
7064112vdlkde994titskr.pdf
12K
Handelsbetingelser-Cs-No.pdf
106K

Bloggarkiv