Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. juni 2021

Mer fra Facebook

wøien facebook 1

PS.

Her er mer om dette:

wøien facebook 2

PS 2.

Enda mer om dette:

wøien facebook 3

Siden at min tidligere klassekamerat Steinar Nielsen, er faren til MMA-Hamlet, (og tidligere bryter), så må man vel gå ut fra, at det som skjedde, da en boks med Lagerfeld-deo, ble sprayet ut, i gym-garderoben vår, (på Sande videregående, skoleåret 1986/87), under et basketak, mellom Steinar Nielsen og Pål Eier, var at Steinar Nielsen, var en bølle, mot Pål Eier. Noe sånt

steinar var en bølle mot pål eier

https://www.vg.no/sport/kampsport/i/bnRv5k/mma-hamlet-tapte-etter-drama-i-atlantic-city-faar-likevel-semifinaleplass

PS.

Steinar Nielsen pleide forresten å gå med, (skoleåret 1986/87), en hvit Poco Loco-strikkegenser, med 'barnetegning/bondegård-motiver', (eller noe lignende).

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Rimi Kalbakken, (hvor jeg jobba som butikksjef, fra høsten 2000 til våren 2001), var nesten som en Rimi Stormarked-butikk, siden at vi hadde ferskvarer. (Fra Akershus Amtstidende 23. februar 2001)

har ferskvarer

https://www.nb.no/items/9c12872ae1c21bbf4920a1f63ca93127?page=5&searchText=%22monica%20rimi%22~5

PS.

Man kan kanskje si, at Rimi Kalbakken, var en 'tulle-butikk'.

For riktignok hadde vi ferskvaredisk.

Men av varer, så var det bare snakk om 'ørten' slag biff, (som vi solgte oppskåret, og pakket inn, i ferskvaredisken).

Og det var også snakk om noe grilla svinekjøtt, som vi solgte, som noe slags 'lunsj-snacks', i ferskvare-avdelingen.

(Sånn som jeg husker det).

Og vi hadde også en kylling-grill, som Carolina, (som var ferskvare-ansvarlig), og Gurvinder, (som jobba både på gølvet og i ferskvaren, og muligens også i kassa), dreiv og solgte kyllinger fra, (fra bak ferskvaredisken).

(Vi hadde ikke oppskåret pålegg, løsvekt-ost og fisk.

Som Rimi Stormarked Vinterbro.

Jeg hadde jo jobba i ferskvareavdeling selv, (på lørdager), på OBS Triaden, studieåret 1991/92.

Men på Rimi Kalbakken så var det alt for høyt svinn.

(Noe distriktsjef Anne Neteland hele tida klagde på).

Og ferskvareansvarlig Carolina, hu klagde på, at hu egentlig ikke hadde lyst til å jobbe i ferskvareavdeling, (hu kom fra en 'vanlig' Rimi-butikk noen hundre meter unna, som ble nedlagt, (samme butikk som assistent Monica kom fra vel, og vel også butikkmedarbeider Aziza)).

Så jeg turte ikke å forslå, at vi skulle ha fler vareslag, (som oppskåret kjøttpålegg og pålegg-salater i løsvekt), i ferskvareavdelingen.

Ikke før vi eventuelt hadde fått ned svinnet.

For å si det sånn).

Og Carolina og Gurvinder, hadde forresten noen lignende uniformer, av Rimi Stormarked Vinterbro sine ferskvare-ansatte.

(Husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvis Rimi Kalbakken hadde blitt gjort om, (det vil si omprofilert), til Rimi Stormarked Kalbakken.

(Noe butikken egentlig var.

Må man vel si).

Så hadde vi kanskje fått høyere lønnsbudsjett og et mindre strengt svinn-mål.

Så da hadde vi kanskje sluppet å bli sammenlignet med 'vanlige' Rimi-butikker hele tida, når det gjaldt disse tingene.

Og da hadde vi kanskje fått litt mer ro over driften.

Sånn at vi kunne ha begynt med oppskåret pålegg osv., i ferskvareavdelingen.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Selv om jeg hadde jobbet i ferskvare-avdeling.

Så hadde jeg ikke bestilt til ferskvare-avdeling før.

(For jeg var bare lørdagshjelp, (i ferskvare-avdelingen, på OBS Triaden).

For å si det sånn).

Men assistent Kjetil Prestegarden mente, at jeg burde se på hvordan Carolina bestilte kjøtt.

Og hu bestilte enkelte slag biff, for et par tusen kroner i uka, (to hele biffer av cirka fem kilo, kan det vel kanskje ha vært).

Og det var ikke bare et slag biff, som vi hadde.

Vi hadde vel entrecote, ytrefilet, indrefilet, flatbiff og mørbrad.

Og sikkert et par slag til.

(For å si det sånn).

Og hvis vi bestilte ti kilo i uka, av hvert slag.

Så kan man kanskje regne en kilopris, på 200 kroner, per kilo.

Da ble det 2.000 kroner, per slag.

Og så var det kanskje åtte slag.

Da ble det 16.000 kroner i uka, som vi kjøpte biff for.

Og vi solgte vel knapt halvparten, (så det ut som, fra statistikken til Carolina).

Så la oss si, at vi kasta biff, for 8.000 i uka.

Da blir det over 30.000 i måneden.

Så da har vi en tredel av svinnet, til butikken.

(Noe sånt).

Og om de kasta kylling der og, det veit jeg ikke.

Men det gjorde de vel antagelig, hvis jeg skulle tippe.

Så hvis ferskvare-avdelingen hadde et svinn, på cirka 50.000 i måneden.

Det er godt mulig.

Men hu som var ferskvareansvarlig.

Nemlig Carolina.

Hu hadde ikke fått noe særlig opplæring, i å bestille.

For eksempel, så så det ut som, fra statistikken til Carolina, at vi aldri solgte en eneste mørbrad-biff.

(Dette gjaldt vel for 2-3 biff-slag.

Sånn som jeg husker det).

Men likevel så bestilte vi mørbrad-biff, for et par tusen, i uka.

Så det riktige hadde jo blitt, å slutta å bestille mørbrad-biff.

(Må man vel si).

Men så langt kom jeg ikke med Carolina.

For jeg måtte høre på hennes histore om at hu mer eller mindre ble tvunget til å jobbe, i ferskvare-avdelingen, (etter å ha blitt overført, til Rimi Kalbakken, fra en annen Rimi-butikk, (som hadde blitt nedlagt)).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer fra YouTube



Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
FW: Jeg ønsker å abonnere på bladet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:39
Til: Kristin S Endale <kristine@od.org>
Kopi: norway@od.org, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 25. mar. 2021 kl. 09:52 skrev Kristin S Endale <kristine@od.org>:
Hei Erik!

 

Vi mottok i dag retur av post som var sendt fra oss til deg. På konvolutten sto det at du ikke hadde bestilt dette. Som du ser under er det kommet en bestilling av abonnement på bladet vårt, men kanskje det er noen som har gjort det i ditt navn?

 

Jeg skal nå registrere i vårt datasystem at du ikke ønsker å motta blader fra oss, men bladet for april vil likevel bli sendt da det allerede er trykket og levert til distributør.

 

Ønsker deg en velsignet dag videre.

 

Beste hilsen,

 

Kristin S. Endale

Kontormedarbeider

 

E:kristine@od.org

I: www.opendoors.no

 

signature_258650897

 

Fra: "eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com" <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Dato: fredag 5. mars 2021 19:33
Til: "norway@od.org" <norway@od.org>
Emne: Jeg ønsker å abonnere på bladet

 

05-03-2021 19:33

Navn

Erik Løvenbalk Ribsskog

Adresse

(Sensurert av johncons-blogg)

Postnr.

(Sensurert av johncons-blogg)

By

Bekkestua

Telefon

250770(Sensurert av johncons-blogg)

E-mail

eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

Evt. kommentar

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Displate] Pending request: Re: [Displate] Pending request: Klage/Fwd: Find Posters That Tell Your Story
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:34
Til: support@displate.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I've told you several times earlier.

I want this to be escalated to a superior.

(I want to know the name of internet-troll who has ordered this in my name.

And I want to know how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


ons. 24. mar. 2021 kl. 15:03 skrev <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Dear Erik Ribsskog,

We're contacting you in regard to the inquiry associated with your recent customer support ticket (#458757)

As we have not heard back from you for 30 days since last response, this ticket will be closed and marked as solved.

If at any time you would like to reopen your inquiry, simply reply to this email to follow up with any additional questions or concerns.

Displate Client Experience Team (Displate)

Feb 22, 2021, 14:40 GMT+1

Hello Erik,

Thank you for contacting us.

We are very sorry for any potential confusion, however, please note that the previous notification you have received was not an order confirmation, but a marketing email sent to the address used to register an account on our marketplace at https://displate.com/

As such, we cannot provide you with any information, as there is no order in our system under this email address. If you did not create an account on Displate previously, it is possible that another client made a mistake when registering and made a typo in the email associated with their account.

Please be assured that Displate complies with all of the data protection policies established by the European Union, and that we follow a strict set of rules to prevent the mishandling of your personal information.

Could you please confirm for us that you did not use our website to create an account, so that we can take appropriate steps?

Thank you for your consideration.

Have a nice day.
Best regards,

Jakub Chmielewski
Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Feb 16, 2021, 9:59 GMT+1

This is a follow-up to your previous request #346206 "Klage/Fwd: Find Posters Tha..."

Hi,

like I've exlained to you earlier.

I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, to prevent this from happening again.

Erik Ribsskog


man. 14. des. 2020 kl. 18:04 skrev <support@displate.com>:
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Sending fra RiksTV AS er klar for henting
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:26
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: webmaster@rikstv.no, kundeservice@rikstv.no, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <Terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <polboard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, "information.rights" <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no>
Date: tir. 23. mar. 2021 kl. 13:18
Subject: Sending fra RiksTV AS er klar for henting
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei.
Sendingen din fra RiksTV AS er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.
Takk for at du henter pakken så raskt du kan, gjerne utenom rushtiden på ettermiddagen.

Oppgi hentekode: BH97

Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her.

Sporingsnummer: https://posten.no/s/370727320186494191
Avsenders referanse: RTV899152
Hylleplass på hentested: C 001001


Hilsen Posten.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Sending fra RiksTV AS på vei til deg
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: webmaster@rikstv.no, kundeservice@rikstv.no, flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>, Terje Meyer <Terje@aspelund.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <polboard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@inkassoklagenemnda.no" <post@inkassoklagenemnda.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, "information.rights" <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.no>
Date: man. 22. mar. 2021 kl. 20:17
Subject: Sending fra RiksTV AS på vei til deg
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Din sending fra RiksTV AS er på vei til deg. Forventet ankomst er 23.03.2021.


Sporing:
https://posten.no/s/370727320186494207
Avsenders referanse: RTV899152

Sendingen har målene 22 cm x 32 cm x 114 cm.
Vekt: 5,45 kg.

Hilsen Posten

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:08
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 12:04
Subject: Takk for din henvendelse - [Og enda enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons...]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei 

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00512809

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS 
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00512809

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iahWzj:ref

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 06:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 12:03
Subject: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei 

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00512808

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalinger
Sende SMS 
Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
Bestille og endre tjenester
Endre din brukeradresse
Sjekke avtaletid på abonnementet
Finne PUK-kode
Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00512808

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code
View call details
Review your invoice or payments
Send SMS
Refill prepaid accounts
Order new and change your existing services
Update your registered user address
View your current contract information
Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iahWzZ:ref

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 393629
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. juni 2021 kl. 05:52
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "abo.felles@aller.no" <abo.felles@aller.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "noss@deloitte.no" <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk, Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
Date: tor. 24. jun. 2021 kl. 01:01
Subject: Mineblader.no - Takk for din bestilling! - Ordre: 393629
To: <eribsskog+psykose@gmail.com>



Hei Erik Løvenbalk, takk for din bestilling!
NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

Ditt ordrenummer: 393629
Ordredato: tor, 06/24/2021 - 01:51

KK - Helt år (26 utg) 979.00 kr
Fakturagebyr 39.00 kr
Subtotal 814.40 kr
Herav MVA 203.60 kr
Totalbeløp 1,018.00 kr
Leveringsadresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog
Seksjon psykose B, Blakstad
1392 Vettre

Betalerens adresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog
Seksjon psykose B, Blakstad
1392 Vettre

Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.

Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.


Lik oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mineblader.no
Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
http://www.allershopping.no/vilkar

Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
http://www.allershopping.no/kundeservice

Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter