Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. november 2021

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Medlemskap registrert
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 21:40
Til: Roald Ribe <roald.ribe@lib.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post@liberalistene.org
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 3. aug. 2021 kl. 15:59 skrev Roald Ribe <roald.ribe@lib.no>:
Hei,

Beklager at du har blitt utsatt for dette. Nå er du utmeldt.


tir. 3. aug. 2021 kl. 11:48 skrev <post@liberalistene.org>:
Hei Erik!

Beklager å høre dette.
Skal få ordnet opp.

Mvh
Klaus Jakobsen,
Liberalistene

Den 2021-08-03 07:45, skrev Erik Ribsskog:
> Hei,
>
> dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det
> som).
>
> (Jeg har ikke kontaktet disse).
>
> Vennligst rydd opp!
>
> Med hilsen
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at
> det ikke
> virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> jeg).
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Fra: <post@liberalistene.org>
> Date: man. 2. aug. 2021 kl. 01:07
> Subject: Medlemskap registrert
> To: <eribsskog@gmail.com>
>
> Velkommen som medlem. Faktura ligger vedlagt som PDF.


--

Mvh, Roald Ribe
Politisk nestleder for Liberalistene
Mobil: 91140459

https://liberalistene.org
https://liberalisteneoslo.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Your MY.GAMES Store account: Complete your registration
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 21:33
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: bizdev@my.games, pr@my.games, integration@my.games, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MY.GAMES <noreply@my.games>
Date: tor. 29. jul. 2021 kl. 04:50
Subject: Your MY.GAMES Store account: Complete your registration
To: <eribsskog@gmail.com>


 
MY.GAMES ID 203162885 (eribsskog@gmail.com), your action is required. | View in your browser: RU EN DE FR ES TR PL

 

 
 
 
Your MY.GAMES Store account has been successfully created!

To complete and help maintain the security of your MY.GAMES Store account, please verify your email address by clicking the button below:  
 
Complete Your Registration
 
 
If you did not sign up for an MY.GAMES Store account, please ignore this email.

Need help? Contact our customer support.  
 
 
ABOUT | PRIVACY | TERMS | SUPPORT

© 2021 My.com B.V. All rights reserved.
My.com B.V. - Barbara Strozzilaan 201, 1083HN, Amsterdam, The Netherlands

   

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kontaktskjema fra Kontakt oss på sjekkhelsen.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 21:28
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@sjekkhelsen.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Postmottak HTIL <postmottak@helsetilsynet.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sjekk Helsen <post@sjekkhelsen.no>
Date: tir. 17. aug. 2021 kl. 09:24
Subject: Re: Kontaktskjema fra Kontakt oss på sjekkhelsen.no
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,
Takk for henvendelsen. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg da vi er en klinikk som i hovedsak driver med ultralyd undersøkelser. Ta kontakt med fastlegen din eller psykiatrisk legevakt hvis du trenger akutt hjelp. 

Mvh,
Sjekk Helsen
www.sjekkhelsen.no




man. 16. aug. 2021 kl. 01:14 skrev Erik Løvenbalk Ribsskog <wordpress@adseo.no>:
Sjekk Helsen | Vi har fokus på din helse!
Navn (obligatorisk)
Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post (obligatorisk)
eribsskog@gmail.com
Telefonnummer (obligatorisk)
+4746115601
Adresse (obligatorisk)
(Sladdet av johncons-blogg)
Fødselsnummer (obligatorisk)
250770(Sladdet av johncons-blogg)
Melding
Jeg har alvorlige psykiske lidelser og trenger hjelp.
Sent from Sjekk Helsen | Vi har fokus på din helse!

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Welcome to Uniregistry
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 21:22
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: help@uniregistry.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Uniregistry Domain Services <pleasedonotreply@uniregistry.com>
Date: tir. 27. jul. 2021 kl. 20:31
Subject: Welcome to Uniregistry
To: <eribsskog+extremely-homosexual@gmail.com>


 
Uni
Perfect. You’re all signed up!
Thank you for creating your Uniregistry account. We hope you enjoy using our tools as much as we have enjoyed creating them. Welcome to simple.

Our industry leading Customer Service Team is available at help@uniregistry.com to answer any questions you may have.

If you would like to edit the information associated with your account, please visit Uniregistry.com and sign in with your account email address and password.

To learn how Uniregistry collects, uses, and safeguards the personal information you provide, please review our Privacy Policy.
Log in to your account
You are receiving this email because you are a customer of uniregistry.com, registered with the email address eribsskog+extremely-homosexual@gmail.com. Privacy policy.
Phone: +1-442-600-8800 | Our hours of operation are Mon - Sun 9:00am - 5:00pm (UTC-5)
Please note this is a US number and international calling rates may apply.
Copyright © 2021 Godaddy Online Service Cayman Islands Ltd., Regatta Park - Windward III, SMB 30485, Grand Cayman, KY1-1202

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Verify your HEY backup email
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 21:16
Til: Chase Clemons <support@hey.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hi,

in my last email I wrote that I wanted a reply from the Managing Director about this.

I can't see that that has happened.

So that I have to complain about.

(I want to know the name of the internet-troll, who has written/ordered this, in my name.

And I want to know what you're planning to do, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog


man. 19. jul. 2021 kl. 15:52 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:
Hey Erik!

I'm Chase - Head of Support here at HEY.com. The account you listed in your email has already been cancelled.

According to our policies (https://hey.com/policies/privacy/), we do not hand over any user data without a court order. In this case, we wouldn't even be able to produce any directly actionable data regardless, since the user did not supply their real name or any other identifying information. So it wouldn't be much use anyway.

But if this incident becomes part of a criminal investigation, launched by authorities in your home country, then they can submit a court order to their American counterparts, and we can act upon that. Again, we don't have any identifying information on the user, except the IP address, which you'd also need a court order to pursue a reveal through their ISP, if they happened to use a home account that can be traced in such a way (it's very likely they did not, and instead used a VPN, in which case you will not be able to get anything there either).

If you face any future harassment from users on HEY that violates our use restrictions, please do reach out again, and we will investigate/cancel the account again.

Chase | he/him | Basecamp.com & HEY.com Head of Support 👋
{#HS:1573233498-7666244#}
On Thu, Jul 15, 2021 at 9:41 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hi,

like I wrote to you on 18/6, I want this to be sent to the Managing Director.

(I want to know the name, of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.

And I want to know, how you plan to improve, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog

ons. 5. mai 2021 kl. 19:22 skrev Merissa D <support@hey.com>:

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 4. november/Fwd: Deres brev fra 12. november/Fwd: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 677440]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 19:22
Til: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Kopi: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

jeg viser til Deres brev/varsel fra 4. november, (se vedlegg).

Som jeg nevnte i min forrige mail, så virker det nå som at Nav endelig har begynt å betale mine strøm-regninger igjen, (som har hopet seg opp hos dem).

Og siden at det som nevnt flere ganger tidligere foreligger en avtale om at Nav skal betale mine strøm-regninger, for tida, (siden at jeg er sosial-klient).

Så tror jeg at det er enklest hvis dere kontakter Nav, om dette kravet.

Jeg har som sagt levert alle strøm-regningene i tide, til Nav.

Og at det er kaos hos dem, under Corona-en, (på mandag var det ingen i 'inngangs-resepsjonen', en vekter gjemte seg noen meter inn i lokalet og bjeffa på alle som prøvde å skjønne systemet, og det var fler folk, (jihadister eller noe fra den tredje verden), utafor køen, enn i køen, må jeg si).

Det er ikke min feil.

Men hvis dere gjør som Narverud i 2015 som sagt, og kontakter Nav, og får pengene direkte.

Så hadde det vært bra.

Det er Nav som har pengene, (og ikke jeg), så jeg skjønner ikke hvorfor dere sender så mange brev til meg, (og ingen til Nav).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 18. nov. 2021 kl. 17:40
Subject: Deres brev fra 12. november/Fwd: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 677440]
To: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Cc: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev/krav fra 12. november, (se vedlegg).

Som jeg tidligere har opplyst om, så foreligger det en avtale, om at Nav betaler mine strøm-regninger, (og husleie-regninger), siden at jeg er sosial-klient, for tida.

Og dette siste brevet deres tolker jeg som, at Nav nå har betalt den aktuelle strøm-regninga.

Men at de har somla fælt, og at dette derfor ble sendt til inkasso.

Så dette er Nav sin feil, at dette har endt sånn.

Men jeg skal ned til Nav i Sandvika, med den nye strøm-regninga, en av de neste dagene, (før 24. november).

Og da leverer jeg deres restoppgjør-krav samtidig.

For når det er Nav som har somla/tulla, så må de rydde opp, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal straffes for deres surr/'dårskap', mener jeg.

(Jeg var hos Nav Sandvika, på mandag, (som tidligere opplyst).

Og da spurte jeg de om hva som egentlig har foregått der, (siden at de liksom har fått 'mensen', og nektet å betale mine strøm-regninger, som avtalt).

Og da sa ei Anita der, at de skulle ringe meg tilbake.

Men nå er det torsdag, og de har fortsatt ikke ringt.

Så det er bare kaos der, kan det virker som.

Noe sånt).

Så det må jeg klage på.

Dere kan sikkert også bare kontakte Nav direkte, og få de til å betale dette, som andre firmaer gjør, (mener jeg å huske, fra noen år tilbake, da min husvert Narverud, fikk husleia rett fra Nav, uten ta jeg måtte levere noen bilag, eller noe lignende, hver måned).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 16. nov. 2021 kl. 11:25
Subject: Re: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 677440]
To: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Cc: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

som jeg har informert dere om tidligere, så har jeg tatt identitetstyveri-sakene med Datatilsynet i alle år.

Dere har også sendte meg nye brev.

Og jeg var på Nav Bærum i går, og viste de disse varslene.

(Jeg snakka med ei Anita, i resepsjonen der).

Men de har ikke ringt tilbake enda.

(Jeg har bedt om å få vite hva som har foregått der.

Siden at jeg får disse rare purringene/varslene.

Selv om jeg har levert alle de avtalte strøm-regningene der, i tide.

I Nav sine spesielle skjema-konvolutter, som avtalt der).

Nå har jeg vist det (til dere) at det egentlig er Nav som er ansvarlig, for å betale.

Og det er rart, at dere ikke tar hensyn til det, må jeg si.

(Dere kunne bare kontaktet Nav og fått pengene).

Så jeg ønsker derfor svar fra daglig leder om dette.

For dette ligner ikke grisen, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker også at dere kontakter deres oppdragsgiver Norgesenergi.

Og at dere finner navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!


tir. 9. nov. 2021 kl. 10:30 skrev Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>:
Hei,

Dersom du mistenker id-tyveri så anbefaler vi at du kontakter politiet og anmelder dette. Vi ber om at du tar denne saken med dem. Dersom dette er et tilfelle av id-tyveri så vet vi ikke hvem som står bak dette, da kundeforholdet står i ditt navn. Det er derfor best at du tar dette opp i din henvendelse til politiet.

Om du har spørsmål rundt hvordan NorgesEnergi AS kontrollerer strøm bestillinger for å unngå id-tyveri så må du ta kontakt med dem, vi kan ikke snakke på vegne av dem rundt dette.

Som vi har nevnt i tidligere dialog så er din avtale med NAV om dekning av strømutgifter et anliggende mellom deg og NAV, og ikke noe vi kommer til å legge oss opp i. Dere er selv ansvarlige for å bli enige om hvordan dere skal løse fakturering og betaling slik at alle strømfakturaer blir betalt til rett tid. Dersom disse ikke betales til forfall så er det registrert kunde som er juridisk ansvarlig for kravet, og som eventuell inkassopågang vil bli rettet mot.

Med vennlig hilsen

 

Sebastian Andresen

Fagansvarlig Customer Operations




From: eribsskog@gmail.com
Sent: 02.11.21 22:04
To: svc.no.nova@lowell.com
Cc: kundeservice@renroros.no;juridisk@datatilsynet.no;kundeservice@norgesenergi.no;strom.no@lowell.com;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;kundesenter@los.no;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;lbf@lbf.no;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;phso.enquiries@ombudsman.org.uk;info@tpas.org.uk;postmottak@asd.dep.no;runcornoffice@taroe.org;postkasse@datatilsynet.no
Subject: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1

Hei,

i min forrige mail så skriver jeg at jeg ønsker at en _overordnet_ skal svare om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Jeg skjønner at dere vanlige medarbeiderne der gjerne vil ha bonus osv., og derfor skriver mange mailer.

Men nå er det sånn, at jeg har gått mange år på handel og kontor osv., og lært om sånt, i sin tid.

Og dere skal tjene borgerne/kundene, (og ikke være som primadonnaer), vil jeg si.

Så dere vennligst kan sende dette til en overordnet nå.

(For jeg skjønner at dette ikke er en A4-sak for dere, (siden at det foreligger en avtale om at Nav skal betale, mens det er mitt navn som står på regningen).

Jeg ønsker derfor å få svar fra en av de overordnede hos dere, som kanskje er vant til saker som denne.

Dere sender også svar fra to forskjellige avdelinger, så det må jeg også klage på.

Og jeg har også sendt om dette, (kopi-mailer), til Nav sin 'moder-organisasjon', som er Arbeids og Sosial-departmentet.

Så jeg får håpe at de får ut fingeren, (som min stesøster Christell pleide å si på 80-tallet)).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


Jeg sender derfor om dette, til Nav sin 'moder-organisasjon', som er 

man. 1. nov. 2021 kl. 16:16 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>:
Hei,

Hvis en strøm avtale står i ditt navn, så er du selv ansvarlig for å betale regningene du mottar. Hvis du vill/ hvis NAV skal betale dine regninger, må du selv levere de riktige dokumentene til dem, eller bli enige med dem om at de skal bli tilsendt faktura direkte fra leverandør. Du kan også be NAV ta direkte kontakt med oss hvis det gjelder utestående saker du har med Lowell Norge, etter du har levert oss en Avtale Fullmakt for NAV.

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Rest sum : 3 018,03
KID Nummer : 0136169524052410063
Kontonummer : 63180520351

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK

------------------------------------
Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010

------------------------------------


>Hei,
>
>dette har jeg nettopp forklart om.
>
>'Strøm avtalen', (som dere skriver), er i mitt navn.
>
>Men Nav har forpliktet seg til å betale.
>
>(Noe jeg har sendt dere dokumentasjon om).
>
>Dette virker som at dette er noe sludder, som dere bare har skrevet, for å få akkord-lønnen deres, eller noe lignende.
>
>Så jeg vil gjerne heller ha svar fra en overordnet om dette.
>
>Som jeg også har opplyst, så er jeg også sosial-klient, og eier ikke nåla i veggen.
>
>Jeg får kun til livsopphold.
>
>Så dette blir som en vits.
>
>Når Narverud klarer å få Nav til å betale dem direkte, så burde dere også klare det, vil jeg si.
>
>Her er dere unødvendig vrange.
>
>Dette må jeg klage på.
>
>Vennligst send dette til en overordnet nå.
>
>Erik Ribsskog
>
>
>tor. 28. okt. 2021 kl. 10:34 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com<mailto:svc.no.nova@lowell.com>>:
>Hei,
>
>Da strøm avtalen står i ditt navn, så er du selv ansvarlig for å betale regningene du mottar. Hvis NAV skal betale regningene dine, så må du levere til dem, eller bli enige med dem om at de skal bli tilsendt faktura direkte fra leverandør.
>
>Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
>Rest sum : 3 015,43
>KID Nummer : 0136169524052410063
>Kontonummer : 63180520351
>
>IBAN: NO1563180520351
>BIC : NDEANOKK
>
>------------------------------------
>Med vennlig hilsen
>Lowell Norge AS
>Telefonnummer: 23171010
>
>------------------------------------
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013616952405241006144
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1303453479393
>NB: Oppgi alltid saksnummer 36169524 ved henvendelse til oss.
>


2 vedlegg
IMG_20211118_0003 paint.jpg
664K
IMG_20211118_0005.jpg
407K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20211118_0003 paint

IMG_20211118_0005

Jeg fikk et brev fra Lowell

IMG_20211118_0003 paint

IMG_20211118_0005

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 12. november/Fwd: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 677440]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2021 kl. 17:40
Til: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Kopi: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, firmapost@nkom.no, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

jeg viser til Deres brev/krav fra 12. november, (se vedlegg).

Som jeg tidligere har opplyst om, så foreligger det en avtale, om at Nav betaler mine strøm-regninger, (og husleie-regninger), siden at jeg er sosial-klient, for tida.

Og dette siste brevet deres tolker jeg som, at Nav nå har betalt den aktuelle strøm-regninga.

Men at de har somla fælt, og at dette derfor ble sendt til inkasso.

Så dette er Nav sin feil, at dette har endt sånn.

Men jeg skal ned til Nav i Sandvika, med den nye strøm-regninga, en av de neste dagene, (før 24. november).

Og da leverer jeg deres restoppgjør-krav samtidig.

For når det er Nav som har somla/tulla, så må de rydde opp, mener jeg.

Det er ikke riktig at jeg skal straffes for deres surr/'dårskap', mener jeg.

(Jeg var hos Nav Sandvika, på mandag, (som tidligere opplyst).

Og da spurte jeg de om hva som egentlig har foregått der, (siden at de liksom har fått 'mensen', og nektet å betale mine strøm-regninger, som avtalt).

Og da sa ei Anita der, at de skulle ringe meg tilbake.

Men nå er det torsdag, og de har fortsatt ikke ringt.

Så det er bare kaos der, kan det virker som.

Noe sånt).

Så det må jeg klage på.

Dere kan sikkert også bare kontakte Nav direkte, og få de til å betale dette, som andre firmaer gjør, (mener jeg å huske, fra noen år tilbake, da min husvert Narverud, fikk husleia rett fra Nav, uten ta jeg måtte levere noen bilag, eller noe lignende, hver måned).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 16. nov. 2021 kl. 11:25
Subject: Re: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1 [INC ID# 677440]
To: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Cc: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, <boligbistand@baerum.kommune.no>, <kundeservice@mail.efi.no>, <kundesenter.no@lowell.com>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, <kom@nve.no>, <rme@nve.no>, <trl@nve.no>, <morten.schau@elvia.no>, <abuse@telia.com>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, <postkasse@datatilsynet.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

som jeg har informert dere om tidligere, så har jeg tatt identitetstyveri-sakene med Datatilsynet i alle år.

Dere har også sendte meg nye brev.

Og jeg var på Nav Bærum i går, og viste de disse varslene.

(Jeg snakka med ei Anita, i resepsjonen der).

Men de har ikke ringt tilbake enda.

(Jeg har bedt om å få vite hva som har foregått der.

Siden at jeg får disse rare purringene/varslene.

Selv om jeg har levert alle de avtalte strøm-regningene der, i tide.

I Nav sine spesielle skjema-konvolutter, som avtalt der).

Nå har jeg vist det (til dere) at det egentlig er Nav som er ansvarlig, for å betale.

Og det er rart, at dere ikke tar hensyn til det, må jeg si.

(Dere kunne bare kontaktet Nav og fått pengene).

Så jeg ønsker derfor svar fra daglig leder om dette.

For dette ligner ikke grisen, må jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ønsker også at dere kontakter deres oppdragsgiver Norgesenergi.

Og at dere finner navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!


tir. 9. nov. 2021 kl. 10:30 skrev Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>:
Hei,

Dersom du mistenker id-tyveri så anbefaler vi at du kontakter politiet og anmelder dette. Vi ber om at du tar denne saken med dem. Dersom dette er et tilfelle av id-tyveri så vet vi ikke hvem som står bak dette, da kundeforholdet står i ditt navn. Det er derfor best at du tar dette opp i din henvendelse til politiet.

Om du har spørsmål rundt hvordan NorgesEnergi AS kontrollerer strøm bestillinger for å unngå id-tyveri så må du ta kontakt med dem, vi kan ikke snakke på vegne av dem rundt dette.

Som vi har nevnt i tidligere dialog så er din avtale med NAV om dekning av strømutgifter et anliggende mellom deg og NAV, og ikke noe vi kommer til å legge oss opp i. Dere er selv ansvarlige for å bli enige om hvordan dere skal løse fakturering og betaling slik at alle strømfakturaer blir betalt til rett tid. Dersom disse ikke betales til forfall så er det registrert kunde som er juridisk ansvarlig for kravet, og som eventuell inkassopågang vil bli rettet mot.

Med vennlig hilsen

 

Sebastian Andresen

Fagansvarlig Customer Operations




From: eribsskog@gmail.com
Sent: 02.11.21 22:04
To: svc.no.nova@lowell.com
Cc: kundeservice@renroros.no;juridisk@datatilsynet.no;kundeservice@norgesenergi.no;strom.no@lowell.com;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;kundesenter@los.no;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;lbf@lbf.no;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;phso.enquiries@ombudsman.org.uk;info@tpas.org.uk;postmottak@asd.dep.no;runcornoffice@taroe.org;postkasse@datatilsynet.no
Subject: Re: Re: Saksnummer: 36169524 vedr krav fra Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) med ref nr :5992010-1

Hei,

i min forrige mail så skriver jeg at jeg ønsker at en _overordnet_ skal svare om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Jeg skjønner at dere vanlige medarbeiderne der gjerne vil ha bonus osv., og derfor skriver mange mailer.

Men nå er det sånn, at jeg har gått mange år på handel og kontor osv., og lært om sånt, i sin tid.

Og dere skal tjene borgerne/kundene, (og ikke være som primadonnaer), vil jeg si.

Så dere vennligst kan sende dette til en overordnet nå.

(For jeg skjønner at dette ikke er en A4-sak for dere, (siden at det foreligger en avtale om at Nav skal betale, mens det er mitt navn som står på regningen).

Jeg ønsker derfor å få svar fra en av de overordnede hos dere, som kanskje er vant til saker som denne.

Dere sender også svar fra to forskjellige avdelinger, så det må jeg også klage på.

Og jeg har også sendt om dette, (kopi-mailer), til Nav sin 'moder-organisasjon', som er Arbeids og Sosial-departmentet.

Så jeg får håpe at de får ut fingeren, (som min stesøster Christell pleide å si på 80-tallet)).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


Jeg sender derfor om dette, til Nav sin 'moder-organisasjon', som er 

man. 1. nov. 2021 kl. 16:16 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>:
Hei,

Hvis en strøm avtale står i ditt navn, så er du selv ansvarlig for å betale regningene du mottar. Hvis du vill/ hvis NAV skal betale dine regninger, må du selv levere de riktige dokumentene til dem, eller bli enige med dem om at de skal bli tilsendt faktura direkte fra leverandør. Du kan også be NAV ta direkte kontakt med oss hvis det gjelder utestående saker du har med Lowell Norge, etter du har levert oss en Avtale Fullmakt for NAV.

Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
Rest sum : 3 018,03
KID Nummer : 0136169524052410063
Kontonummer : 63180520351

IBAN: NO1563180520351
BIC : NDEANOKK

------------------------------------
Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS
Telefonnummer: 23171010

------------------------------------


>Hei,
>
>dette har jeg nettopp forklart om.
>
>'Strøm avtalen', (som dere skriver), er i mitt navn.
>
>Men Nav har forpliktet seg til å betale.
>
>(Noe jeg har sendt dere dokumentasjon om).
>
>Dette virker som at dette er noe sludder, som dere bare har skrevet, for å få akkord-lønnen deres, eller noe lignende.
>
>Så jeg vil gjerne heller ha svar fra en overordnet om dette.
>
>Som jeg også har opplyst, så er jeg også sosial-klient, og eier ikke nåla i veggen.
>
>Jeg får kun til livsopphold.
>
>Så dette blir som en vits.
>
>Når Narverud klarer å få Nav til å betale dem direkte, så burde dere også klare det, vil jeg si.
>
>Her er dere unødvendig vrange.
>
>Dette må jeg klage på.
>
>Vennligst send dette til en overordnet nå.
>
>Erik Ribsskog
>
>
>tor. 28. okt. 2021 kl. 10:34 skrev Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com<mailto:svc.no.nova@lowell.com>>:
>Hei,
>
>Da strøm avtalen står i ditt navn, så er du selv ansvarlig for å betale regningene du mottar. Hvis NAV skal betale regningene dine, så må du levere til dem, eller bli enige med dem om at de skal bli tilsendt faktura direkte fra leverandør.
>
>Kreditor : Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm)
>Rest sum : 3 015,43
>KID Nummer : 0136169524052410063
>Kontonummer : 63180520351
>
>IBAN: NO1563180520351
>BIC : NDEANOKK
>
>------------------------------------
>Med vennlig hilsen
>Lowell Norge AS
>Telefonnummer: 23171010
>
>------------------------------------
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013616952405241006144
>KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1303453479393
>NB: Oppgi alltid saksnummer 36169524 ved henvendelse til oss.
>


2 vedlegg
IMG_20211118_0001 paint.jpg
581K
IMG_20211118_0002.jpg
414K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20211118_0001 paint

IMG_20211118_0002

Jeg fikk et brev fra Lowell

IMG_20211118_0001 paint

IMG_20211118_0002

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter