Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. mars 2020

Mer fra YouTube











Mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:

Jeg lurer på om dette er Lise, fra bondeungdomslaget til Lill, (fra DT/BB 26. november 1990)


https://www.nb.no/items/d99539f39d3e9ce8c7f348152a83c539?page=25&searchText="lise%20haugen"

PS.

Det var vel sånn, at Lise og jeg mer eller mindre rota, (vi sov ihvertfall i samme seng), på den festen, hos Lill og Pia fra Korea, (i Wahls gate), hvor min lillesøster Pia, Cecilie Hyde, Camilla Skriung og hennes venninne Anette, ble hivd ut.

(Og så la de seg vel, på fortauet, i soveposer.

Av alle ting.

Noe som kanskje Camilla Skriung var vant til, fra Natur og Ungdom.

Noe sånt).

Og Lill viste meg seinere det studieåret, (1989/90), et bilde, hvor Sande/Svelvik/Strømm-damer som Lise, Elin Kjeldseth Jensen osv., flasha puppa.

(Inne på kjøkkenet, i leiligheten til Lill og Pia fra Korea.

På Grønland).

Og Lise hadde suverent finest pupper, (av de cirka fem på bildet), husker jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Min kamerat Kjetil Holshagen, (fra blant annet Bergeråsen).

Fortalte meg, noen måneder/år seinere, (det var muligens sånn, at vi da begge var på besøk, hos min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen).

At Lise var på tjukka, (med en fra Sande).

Og jeg snakka vel ikke så ofte, med Kjetil Holshagen, på den tida.

Så jeg hadde vel ikke nevnt Lise, for han.

(For å si det sånn).

Så her må antagelig jungeltelegrafen ha gått, (i Sande), hvis jeg skulle tippe.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Lise fortalte også, (høsten 1989).

At hu hadde søkt jobber, i Oslo.

(Som sekretær, osv.).

Og da ville alle, at hu skulle sitte, i trusa, på fredager, for da likte sjefen å ta seg en runk, mens han beundret kontordamene.

(Noe sånt).

Og Lise fortalte også, at min søster Pia og Cecilie Hyde, hadde sluppet å betale, for øl/røyk, i en lokal 'pakkis-sjappe', (like ved der Lill og Pia fra Korea bodde).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:


PS 5.

Det er mulig, at Kjetil Holshagen, nevnte hu Lise for meg, to ganger.

Og at han ene gangen, var imponert, (over at jeg nesten hadde rota med henne).

(Noe sånt).

Og at han den neste gangen, (noen måneder seinere, når vi begge igjen var på besøk, hos min tremenning Øystein 'Adoptert fra Korea' Andersen).

Fortalte at hu Lise, var på tjukka.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det her er visst dattera:


PS 7.

Lise har visst også en sønn, (som er født 25. juli, som meg, (fra Drammens Tidende 30. juli 2002)):

Min stesøster Christell sin eks Iver 'Stripe-gjengen' Strøm Karlsen er død, (kan det virke som)


PS.

Her er mer om dette:


https://www.facebook.com/iver.karlsen/timeline?lst=1059338080%3A715624628%3A1585059836

PS 2.

Jeg husker en gang, som jeg gikk, på en sånn gjev krem/elite-plass, (noe jeg har blogget om tidligere), i Drammen.

(Russeåret, på Gjerdes handelsskole).

Og en kveld, så dro Christell, (som da bare var 15-16 år), meg med, til puben Dickens, (var det vel), på Bragernes, (i Drammen).

Og så tok vi bussen hjem.

(Etter at Christell hadde drekki, som en bryggesjauer, for å si det sånn.

Jeg vet ikke hvorfor hu fikk servering der, (som 15/16-åring).

Men det fikk hu).

Og på bussen så satt også Iver, (som Christell var sammen med på den tida), og noen fler fra 'Stripe-gjengen', vel.

(Stripe-gjengen var en gjeng, på Sande videregående, som alltid gikk i stripete gensere.

Ifølge min lillesøster Pia).

Og da vi kom til bussholdeplassen ved ferjeleiet, i Svelvik.

Så stoppa bussen der, (istedet for ved kirken, som den vel vanligvis gjorde).

(For å ikke ligge foran ruta.

For å si det sånn).

Og Christell av bussen, for å pisse, siden at hu hadde drukket så mye øl, på Dickens.

Og jeg hadde drukket like mye øl.

Så da Christell måtte pisse.

Så klarte ikke jeg, å holde meg lenger.

Så jeg måtte også be bussjåføren, om å få gå av bussen, (for å pisse).

Og da, (når jeg reiste meg opp), så mobba Iver meg, og mente, at jeg skulle spionere, på Christell, (og hennes tiss/f*tte).

Men jeg var rimelig pussa, og Christell chatta vel mer med meg, enn med Iver.

(På bussen).

Og Christell var blond og brystfager, og sånn 'sweet sixteen', liksom.

(Må man vel si).

Så jeg svarte ikke noe, til Iver, (som jeg syntes, at var, litt umoden).

Og så pissa jeg også, utafor bussen.

(Ikke langt fra der Christell satt og pissa.

Dette var i mørket.

Sånn at vi ikke hverandres edle deler.

Selv om vi pissa, ikke så langt unna hverandre.

For å si det sånn).

Så Iver var rimelig nedlatende, ovenfor meg, (må jeg si).

Men Christell dro meg også med, på ungdomsdiskotek, på Park, på den her tida, (høsten 1988).

Og der ville hu danse.

Så hu var muligens på sjekkern, ovenfor meg.

Men vi var samtidig stesøsken.

Så det er mulig at Christell mente, at det var sånn som stesøsken kunne gjøre.

(Hva vet jeg).

Men det ble litt komplisert, (må man vel si).

Og Christell dro meg også med, for å kjøpe, en kaktus, til ei i klassen hennes, (hu gikk i første klasse, på allmenn, på Holmestrand videregående), som fylte seksten.

(Dette var vel cirka, på den samme tida, som Christell selv, fylte seksten, (noe hu gjorde 13. november).

Noe sånt).

Og den kaktusen skulle Christell barbere, for så tre en kondom over, (sånn at den kunne brukes, som dildo).

(Denne kaktusen kjøpte hu, i en blomsterbutikk, i Strøget, (heter det vel), i Drammen).

Og det, (en sånn 'dildo-kaktus'), var en vanlig gave, til jenter som fylte seksten, (mente Christell).

(Noe sånt).

Så hva Christell egentlig dreiv med.

(Hu dro meg også med, når hu og Iver, skulle kjøpe klær, til Iver, (i en klesbutikk på Bragernes), husker jeg.

Iver likte ikke en stripete Levis-genser, som Christell likte.

Men at siden jeg var med, (og hadde lønnings-kroner, fra CC Storkjøp), så ble det til, at jeg selv kjøpte, en sånn Levis-genser, i grønt og hvitt.

(Jeg hadde fra før, en hvit Ball-genser, en lilla og hvit Ball-genser, (som jeg kjøpte mens jeg gikk på markedsføringslinja, året før), en svart Dressmann-genser og jeg kjøpte også etterhvert en lilla O'Neill-genser, (for søstera mi var sammen med en som het Thor-Espen, i O'Neill-gjengen, (og den genseren hang i vinduet til en sportsbutikk, som jeg gikk forbi, hver gang jeg skulle bort til min far og Haldis, i vannsengbutikken), for å si det sånn)).

En genser som jeg blant annet gikk med, det første året, som jeg var student, i Oslo, (studieåret 1989/90).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg husker også en episode til, med Iver.

Dette var mens jeg gikk på Sande videregående.

Og der gikk jeg skoleåret 1986/87 og 1987/88.

Og Iver var født et år etter meg, (i 1971).

Og dette var på skolebussen.

Så dette må ha vært mens jeg gikk det andre året på videregående, (og Iver gikk det første året), nemlig skoleåret 1987/88.

Iver gikk på skolebussen, i/overfor dødssvingen, (som min far kalte det).

(Det heter visst Mørkassel der.

Rett overfor der Erik Thorhallsson og de bodde vel.

Og et steinkast, (eller to), unna Bjerkøya, hvor komikerne Tom Mathiesen og Herodes Falsk, har hytte.

Det stedet Iver bodde, lå i den 'tulle-sonen', som Bård Tufte Johansen nylig tulla med, på TV.

Nemlig der hvor de ikke hadde buss, (annet enn skolebuss), i en del måneder.

Etter at Svelvik kommune ble en del av Drammen.

For denne delen av Berger, (Mørkassel), lå i Sande kommune, (nå Holmestrand kommune).

Og ikke i Svelvik kommune, (nå Drammen kommune), hvor mesteparten av Berger holder til.

For å si det sånn).

Og da sa Iver.

(Sånn at halve bussen hørte det).

At han skulle spise musli, (eller noe lignende), hver dag, fram til bade-sesongen, (for å få six-pack).

(Noe sånt).

Så dette må antagelig ha vært vinteren/våren 1988.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Iver gikk på Berger skole og Svelvik ungdomsskole, (hvis jeg ikke tar helt feil), men han konfirmerte seg sammen med Sande-folka, (og DT/BB har visst stavet fornavnet hans feil, (27. mai 1986)):


https://www.nb.no/items/328fc0b6c3f84432e764543e0a49933e?page=11&searchText="ivar%20strøm%20karlsen"

PS 5.

Janka Killingdalen.

(Fra PS-et overfor).

Det må vel forresten være hu 'smile-dama', som Jensemann og de, (på klassetrinnet over meg), kalte 'Autobianca'.

Hver gang hu gikk på skolebussen, (halvveis til Sande videregående).

(For å si det sånn).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Mer om min 'eks-svoger' Iver, (fra Sande Avis 9. mai 2018):



PS 7.

Enda mer om dette:



PS 8.

Iver hadde også en datter, fra et tidligere forhold, som ikke er nevnt i dødsannonsen, (fra DT/BB 21. februar 1997):


https://www.nb.no/items/0cca966f95f90131cfc8e7902411c1fd?page=21&searchText="iver%20strøm%20karlsen"

PS 9.

Her er mer om dette:


PS 10.

Ine Skjeggerud har visst yngre halvsøsken, (eller om det er søskenbarn), som heter Skjeggerud Hellum.

Så hu er muligens i slekt, med min tidligere klassekamerat Svein Hellum, (fra Sande videregående).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Svein er fille-onkelen, til dattera til Iver, (kan det virke som):

Mer fra Forenom


PS.

Her er mer om dette:

Erik Ribsskog
Verkkohyökkäys Forenomia kohtaan / Cyber attack against Forenom
privacy@forenom.com 22. mars 2020 kl. 04:44
Svar til: privacy@forenom.com
Til: eribsskog@gmail.com
Forenom logo

Verkkohyökkäys Forenomia kohtaan
*In English below*

Arvoisa asiakkaamme,
Tietoomme on tullut maanantaina 16.3.2020 kello 13:38, että käyttämässämme järjestelmässä on tapahtunut tietoturvaloukkaus verkkohyökkäyksen yhteydessä. Osa järjestelmään tallennetuista henkilötiedoista on valitettavasti joutunut tuntemattoman kolmannen osapuolen haltuun.

Henkilötietojesi sekä yksityisyytesi suojaaminen on meille äärimmäisen tärkeää. Asiantuntijamme ovat tutkineet tietomurron aiheuttaneet syyt ja korjanneet mahdolliset puutteet. Järjestelmän tietoturvaa on parannettu niin, ettei vastaavaa enää toistuisi tulevaisuudessa.

Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta ja suhtaudumme tapahtuneeseen erittäin vakavasti. Vakuutamme, että teemme kaikkemme välttääksemme tällaiset tilanteet jatkossa. Olemme tehneet tapauksesta ilmoituksen myös Tietosuojavaltuutetulle.

Mitä henkilötietoa tietoturvaloukkaus koskee?
Tietomurto koski Forenomin toiminnanohjausjärjestelmää, jota käytetään Forenomin varaus- ja asiakastietojen käsittelyyn.

Käsityksemme mukaan seuraavat tietonne ovat joutuneet tietoturvaloukkauksen kohteeksi:

Nimi
Sähköpostiosoite
Forenomin järjestelmän säilyttämää tietoa: tietokannan id, Forenom asiakas id, salakirjoitettu salasana sekä aikaleima, joka sisältää tiedon, milloin käyttäjätunnusta on viimeksi muokattu.
Loukkaus ei koske mitään muuta Forenomin käyttämää tietojärjestelmää.

Miten sinun tulisi toimia?
1. Suosittelemme sinua vaihtamaan salasanasi

Tietoturvaloukkauksen kohteeksi joutuneet salasanat olivat salakirjoitetussa muodossa, joten ei ole syytä epäillä väärinkäytöksen mahdollisuutta. Suosittelemme sinua joka tapauksessa vaihtamaan salasanasi, erityisesti mikäli olet käyttänyt samaa salasanaa useissa palveluissa tai salasanasi ei ole vahva, eli vähintään 8 merkkiä ja koostu satunnaisista kirjaimista, numeroista ja symboleista.

Aloita vaihtamalla salasanasi Forenomin verkkokauppaan

2. Seuraa sähköpostiliikennettäsi epäilyttävien yhteydenottojen varalta - mahdollisia kalasteluviestejä ja niissä olevia linkkejä tai liitteitä ei tule avata

Emme tiedä murtautujan motiiveja, mutta yleisiä syitä tietomurtoihin ovat esimerkiksi puhdas kiusanteko, petos tai pyrkimys identiteettivarkauksiin. Koska tietoturvaloukkauksen kohteena on ollut sähköpostiosoitteesi, suosittelemme sinua vaihtamaan salasanasi sekä seuraamaan sähköpostiliikennettäsi mahdollisten epäilyttävien yhteydenottojen varalta. Mahdollisia kalasteluviestejä ja niissä olevia linkkejä tai liitteitä ei tule avata. Saapuneet viestit tulee poistaa ja tyhjentää myös sähköpostin roskakorista.

Pahoittelemme syvästi sinulle koitunutta häiriötä.

Kiitos yhteistyöstä yhteisessä taistelussa verkkorikollisuutta vastaan.

Ystävällisesti,

Forenom

Yhteystiedot:

Forenomin tietosuojatiimi privacy@forenom.com

Forenomin tietosuojaseloste

**

Cyber attack against Forenom
Dear customer,
We are writing to advise you that Forenom was recently the victim of a cyber attack in which some of the personal data we hold on our systems was hacked. This was brought to our attention on Monday 16.3.2020 at 1.38 p.m.

Your privacy is of paramount importance to us and we pride ourselves on keeping your data safe and secure. Our specialists have rigorously investigated the source of the attack and have made improvements to our systems to reduce the possibility of an incident such as this occurring in the future.

Unfortunately, some of the personal data located in the system has been hacked by a third party. We do not know the motives of the hackers, but common reasons for hacking include pure malicious intent, fraud or identity theft.

We are very sorry for what has happened, and we are taking this incident extremely seriously. We assure you that we will do our utmost to avoid such situations in the future.

We have reported the incident to the local Data Protection Officer.

What kind of data got breached?
The cyber attack was directed at our ERP system which is used to process Forenom reservation and customer data.

We believe the following information has been hacked:

Name
Email
Forenom system specific information: database id, Forenom customer id, secure password hash and timestamp when account was last modified
The cyber attack wasn’t directed at any other Forenom’s systems or process.

How should you act?
1. We recommend that you to reset your passwords

Forenom’s hashing function is bcrypt with a randomly generated salt per-password which makes it computationally infeasible that your password could be recreated from the hashed form. However, we recommend that you change your passwords especially in case that you use the same password in any other systems or if your password wasn't strong, meaning it didn't consist of at least 8 random letters, numbers and symbols.

Reset your forenom.com password

2. Please monitor your email for any suspicious emails - possible phishing messages and any links or attachments should not be opened

As the data breach included digitally-held personal information such as email address, we recommend that you monitor your email for any suspicious traffic. Possible phishing messages and any links or attachments should not be opened. Such messages should also be deleted and emptied from the bin.

We deeply apologize for any inconvenience this may have caused to you.

Thank you for your cooperation in the fight against cyber crime.

All the best,

Forenom

For more information, please contact:

Forenom's Privacy Team privacy@forenom.com

Forenom Privacy Statement

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Bekreftelse Gullbrev
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:59
Til: Gullbrev
Kopi: juridisk
Hei,

dere har vel en IT-avdeling, som klarer å finne ut sånt.

(Hvem utga seg for å være meg.

Lurer jeg på).

Dette synes jeg høres rart ut.

Erik Ribsskog


tir. 3. mar. 2020 kl. 13:07 skrev Gullbrev :
>
> ##- Please type your reply above this line -##
>
> Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.
>
> Ulrika Berg (Customer Service)
>
> Mar 3, 13:07 CET
>
> Hej igjen Erik,
>
> Takk for ditt svar.
> Vi kan ikke se hvem som bestilte brevet, for det står i ditt navn. Det er rart at noen velger å legge inn informasjonen din, men vi har ordnet det slik at ingen vil kunne bestille et Gullbrev i informasjonen din i fremtiden. Se også at brevet som ble sendt ut har kommet tilbake til oss. Vår tjeneste innebærer å bestille et konvolutt for å selge gull, så det er disse detaljene som kreves for å sende ut et brev. Vi tar selvfølgelig kritikken din til de ansvarlige.
>
> Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.
>
> Vi ønsker deg en fin dag videre.
>
>
>
> Ulrika Berg
> Customer Service Coordinator
>
> Erik Ribsskog
>
> Feb 29, 09:05 CET
>
> This is a follow-up to your previous request #40384 "Fwd: Gullbrev Re: Klage/Fwd..."
>
> Hei,
>
> nå er det vel bare meg i verden, som heter Erik Ribsskog.
>
> Og denne e-post-adressen har jeg hatt, siden 2004.
>
> Så jeg ville nok visst det, hvis noen hadde en nesten lik e-post-adresse.
>
> Så den må dere lenger ut på landet med.
>
> Dere klarer kanskje å finne synderen, som har bestilt noe 'dritt', i mitt navn.
>
> For dette er bare en av tusen lignende saker, (for å si det sånn).
>
> Så jeg skulle gjerne visst hvem det var, som gjorde dette.
>
> Dette tar mye av min tid, (som jeg kunne brukt på mer nyttige ting).
>
> Dere burde kanskje ha bedre rutiner, for å unngå at sånt som dette skjer, (at folk blir heftet på grunn av 'dritt' som de ikke er interessert i).
>
> Så dette må jeg klage på.
>
> Vennligst send dette til en overordnet.
>
> Erik Ribsskog
>
> tor. 20. feb. 2020 kl. 10:00 skrev Gullbrev :
>
> This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk | Privacy Policy
> [DOKYLK-GPOP]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[Request received] Kontaktskjema: melding fra Erik Ribsskog
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:54
Til: Support
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 4. mar. 2020 kl. 12:05 skrev Coverbrands (Support) :
##- Please type your reply above this line -##
Your request (30311) has been updated. To add additional comments, reply to this email.


Coverbrands (Cover Brands AS)

Mar 4, 12:05 CET

Hei,
Her virker det som om noen har sendt inn en mail og skrevet inn din e-postadresse. Vi ser bort fra denne mailen.

Ønsker deg en fin dag!
Vennlig hilsen/Best regards

Coverbrands.no


Erik Ribsskog

Mar 3, 09:10 CET

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Support
Date: man. 2. mar. 2020 kl. 19:20
Subject: [Request received] Kontaktskjema: melding fra Erik Ribsskog
To: Erik Ribsskog



Erik Ribsskog

Mar 2, 19:20 CET

Er blogger og ønsker å snakke med dere
Annet:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
Epost: eribsskog@gmail.com
Telefon:
Melding: Hei.Kan man bli gravid hvis man spiser sin egen sæd? Bør jeg spise p-piller også?Mvh Erik Ribsskog
This email is a service from Cover Brands AS. Delivered by Zendesk | Privacy Policy

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:48
Til: juridisk
Kopi: support@babyshop.zendesk.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Babyshop
Date: tor. 5. mar. 2020 kl. 14:08
Subject: [Babyshop.com] Hvordan vil du vurdere vår kundeservice?
To: Eribsskog


##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
centered image
BARNEKLÆR BARNESKO BABY LEKER

Hei Erik Ribsskog!
Vi vil veldig gjerne høre hva du mener om vår kundeservice.
Vi blir glad om du tar deg tid til å svare på ett enkelt spørsmål ved å klikke på følgende:

Bra, jeg er fornøyd! 👍
Dårlig, jeg er ikke fornøyd! 👎
Her er en påminnelse ang denne forespørselen:
Jakob Strandsater (Babyshop.com)

4. mar., 13:32 CET

Hej Erik,

Tack för ditt mail!
Dessvärre så jobbar vi inte med med sådana frågor här på Babyshop.
Så har du frågor angående vårt sortiment så kan jag absolut hjälpa dig med det.
Men som svar på din fråga, nej det blir man inte och du behöver inte spise p-piller.

Låt mig veta om du har fler frågor.

Ha en fin dag!
Vänliga hälsningar/Best regards,

Jakob
Customer Service

Eribsskog

4. mar., 12:42 CET

Hei.

Kan man bli gravid hvis man spiser sin egen sæd? Bør jeg spise p-piller også?

Mvh Erik Ribsskog

Ditt saksnummer: 825597
Denne e-posten er en tjeneste fra Babyshop.com.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK8862)
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:45
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: no-reply@tine.no
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 03:42
Subject: Vi har mottatt din henvendelse (Ref no: TFK8862)
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

Takk for at du kontaktet oss.
TINE Kundesenter har en behandlingstid på ca. 2 virkedager.

Ditt referansenummer er: TFK8862

Hilsen TINE

Dette er en automatisk generert e-post fra TINE SA.



**** Bemerk: Denne e-post kan inneholde fortrolig informasjon. Hvis du
har mottatt forsendelsen feilaktig, vennligst gi avsender beskjed og
tilintetgjør forsendelsen inkl. alle evt. vedlegg uten å lese,
kopiere, lagre eller offentliggjøre innholdet. Vennligst merk at TINE
SA og avsender fraskriver seg ethvert ansvar for virus, og andre evt.
feil ved e-posten, samt for skade eller tap som meldingen måtte
medføre.

*** NOTICE: This e-mail may contain privileged or other confidential
information. If you have received it by an error, please notify the
sender and immediately delete the message and any attachments without
reading, copying, saving or disclosing the contents. Please note that
neither TINE SA nor the sender accepts any responsibility for any
viruses, errors and losses incurred by this e-mail.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:41
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:


Hei, Erik

Takk for at du tar kontakt med oss!

Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?

Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk

Kontaktformulær

Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:37
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 17:43
Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenter
To:


Takk for din henvendelse!
Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden være noe lengre.

I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på vanlige utfordringer kundene våre har: https://talkmore.no/kundesenter

Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Her kan du også endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.

LOGG PÅ MINE SIDER

Registrert kontaktinformasjon:

Navn: Erik Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobilnummer: 91587593
Kontaktnummer: 91587593

Din henvendelse:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore Kundesenter

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22211862]
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:33
Til: juridisk
Kopi: kundekontakt-privat@telia.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 15:05
Subject: RE: [eID:22211862]
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik!



Håper du hadde en fin tur med t-banen ned til Oslo, og at du handlet mat som smakte godt! Si gjerne fra om det er noe du ønsker hjelp med hos oss!



Ønsker deg en strålende dag!


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00



Med vennlig hilsen/ Kind regards



Karianne O.

Customer Care Representative



[image]



Telia Norge

+4792405050

kundekontakt-privat@telia.no

www.telia.no

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway 

Telia Norge AS 981 929 055

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no [mailto:ikke.svar@telia.no]
Sent: 09 March 2020 16:17
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22211862]

Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com

Henvendelse: På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat. Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Mvh. Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette: https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Shutterstock Elementer presenterer: Pilot
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:29
Til: juridisk
Kopi: shutterstock@e.shutterstock.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Shutterstock
Date: tir. 10. mar. 2020 kl. 17:15
Subject: Shutterstock Elementer presenterer: Pilot
To:


390+ futuristiske HUD-videoeffekter
 

shutterstock BILDER    FILMSEKVENS    MUSIKK     


 
elements
Futuristiske HUD-videoeffekter
Med Pilot er du klar for framtiden, siden programmet inneholder over 390 videoeffekter til å lage superhelt- og sci-fi-HUD-er. Med Pilots lynskarpe grafikker kan du lage proffe produkter til en rimelig penge. Slipp forhåndsproduserte HUD-er til tidslinjen din eller lag dine egne høyteknologiske brukergrensesnitt med individuelle komponenter som vinduer, retikler og grafer. Alle elementene utfører raske bevegelser, samt svinger og zoomer inn i alle filmklippene dine i 4K, sånn at du kan simulere neste generasjons datatmaskininteraksjoner og fantastiske POV-bildetakinger. Pilots avanserte HUD-videoeffekter er perfekte for deg som jobber med romsoldater, robotkrigere og helter rustet til krig.
Last ned Pilot


 
Ta prosjektene dine til det neste nivået.
Gjør videoene dine bedre fra USD 79.
Utforsk elementer

 
shutterstock
bilder  |  filmsekvens  |  musikk

fb tw in insta vimeo yt

Avslutte abonnement eller endre innstillinger for e-post  |  Personvernserklæring  |  Tjenestevilkår
Denne e-posten ble sendt til eribsskog@gmail.com.
© 2004-2020 Med enerett

Shutterstock, Inc.   |   350 Fifth Avenue, 21st Floor   |   New York, NY 10118  |  USA

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til workshop i Zoom! -OBS!
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:25
Til: juridisk
Kopi: Birgitte@musikkorps.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Birgitte Grong
Date: tor. 19. mar. 2020 kl. 12:10
Subject: Velkommen til workshop i Zoom! -OBS!
To:
Cc: Erlend V Thorsen


Hei, dere!

Glemte å endre dag hele infomailen. Vi treffes altså mandag☺



Velkommen til workshop i digital korpsundervisning!



Tid: Mandag 23.mars kl. 12.30-13.30.

Sted:  https://kau-se.zoom.us/j/3634783049



Logg inn et par minutter før starttidspunkt.
Logg inn fortrinnsvis via PC eller MAC (Man ser færre musikanter/dirigenter med mer ved bruk av nettbrett og telefon.) Gå inn på linken til møterommet: https://kau-se.zoom.us/j/3634783049
Tillat mikrofon og bilde.
Klikk på Gallery view og mute mikrofonen.


Flott at du ser på alternative løsninger i disse rare tider. Sammen skal vi få til å holde liv i Korps-Norge!

Treffes i «møterommet» mandag.



Om du har tekniske problemer kan du ringe eller skrive til Erlend Thorsen:

erlend@musikkorps.no

tlf: 982 82 368





Med vennlig hilsen/Kind regards



Birgitte Grong

Musikkonsulent

Tel: +47 90619924



www.musikkorps.no



epost_nasjonalt



logo_face_l    logo_twitter_l    logo_insta_l









Fra: Birgitte Grong
Dato: torsdag 19. mars 2020 10:01
Kopi: Erlend V Thorsen
Emne: Velkommen til workshop i Zoom!





Velkommen til workshop i digital korpsundervisning!



Tid: Mandag 23.mars kl. 12.30-13.30.

Sted:  https://kau-se.zoom.us/j/3634783049



Logg inn et par minutter før starttidspunkt.
Logg inn fortrinnsvis via PC eller MAC (Man ser færre musikanter/dirigenter med mer ved bruk av nettbrett og telefon.) Gå inn på linken til møterommet: https://kau-se.zoom.us/j/3634783049
Tillat mikrofon og bilde.
Klikk på Gallery view og mute mikrofonen.


Flott at du ser på alternative løsninger i disse rare tider. Sammen skal vi få til å holde liv i Korps-Norge!

Treffes i «møterommet» torsdag.



Om du har tekniske problemer kan du ringe eller skrive til Erlend Thorsen:

erlend@musikkorps.no

tlf: 982 82 368



Med vennlig hilsen/Kind regards



Birgitte Grong

Musikkonsulent

Tel: +47 90619924



www.musikkorps.no



epost_nasjonalt



logo_face_l    logo_twitter_l    logo_insta_l

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din henvendelse [21.03.2020]
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:22
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: no-reply NextGenTel Kundeservice uten svar

Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 16:14
Subject: Din henvendelse [21.03.2020]
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik,



Jeg ser du ikke er kunde hos NextGenTel, og finner ikke frem til noe
problem (annet enn ferdigstekte kjøttboller og et forklaringsproblem
til matbransjen)

Håper du hadde en flott tur til København, og at du tar vare på deg
selv i disse korona-tider.



Må få tilføye at jeg liker wienerpølser best kokt.





Ha en flott helg!





Med vennlig hilsen
Preben
NextGenTel kundeservice

Besøk våre hjelpesider og minside på nextgentel.no dersom du trenger
hjelp med bredbåndet eller har spørsmål om abonnementet ditt. Her
finner du også full oversikt over dine fakturaer og aktive saker.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 13:12
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@sagamobil.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 23:21
Subject: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
To:


Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog



Velkommen som kunde i Saga Mobil. Vi er glade for at du har valgt å
bli kunde hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en
fornøyd kunde!



Din bestilling er registrert og du vil motta startpakken med SIM-kort
i løpet av 5 til 6 dager.

Hvis du har bestilt overføring av ditt tidligere mobilnummer tar dette
normalt 7 virkedager.



Ved overføring av eksisterende mobilnummer sier vi opp abonnementet
hos din tidligere leverandør.

Det er derfor viktig at du ikke sier opp nummeret selv, da det vil
kunne medføre problemer med flytting av nummeret.



Vi har registrert følgende informasjon:



Mobilnummer: 46286587

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua



SIM kort

Ditt nye SIM kort kan brukes både som vanlig SIM, mikro SIM og Nano
SIM, og vil passe til alle typer mobiltelefoner. Sjekk først hvilken
type SIM kort som benyttes i telefonen før du trykker ut mikro eller
nanosim.



MinSide

På minside.sagamobil.no kan du se dine fakturaer, følge med på ditt
forbruk og endre kontaktinformasjonen. Her kan du også bestille
tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.



Ofte stilte spørsmål
På: www.sagamobil.no – kundeservice – finner du nyttig informasjon om
ditt abonnement.



Trenger du å gjøre endringer?

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du svare på denne e-posten.

Hvis du ønsker å endre opplysninger i din bestilling eller har
spørsmål til oss kan du enklest gjøre dette ved å svare på denne
e-posten.



Ved å ta i bruk våre tjenester aksepterer du våre avtalevilkår som du
finner her: https://www.sagamobil.no/vilkar/



Ta gjerne kontakt med oss hvis du har andre spørsmål!



Med vennlig hilsen

Saga Mobil Kundeservice

Telefon: 03678

Åpningstider hverdager 08.00 – 16.00

kundeservice@sagamobil.no

www.sagamobil.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din påmelding til Flaggtoget
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 12:59
Til: juridisk
Kopi: pameldinger@17-mai.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: 17. mai komiteen i Bergen
Date: man. 23. mar. 2020 kl. 20:56
Subject: Din påmelding til Flaggtoget
To:


Hei Erik!

Takk for din påmelding av 50 personer fra Blakstad Buekorps til Flaggtoget.



Bergen feirer i år sitt 950-årsjubileum! Vi oppfordrer derfor Blakstad
Buekorps til å fokusere på bergensk kultur og historie når dere
planlegger årets innslag i prosesjonen.



Flaggtoget starter på Festplassen kl 10.40, men du vil bli kontaktet
av kolonneansvarlig fra 17. maikomiteen for nærmere avtale om
oppmøtested og tidspunkt for oppmarsjruten frem til Festplassen.
Rekkefølgen i Flaggtoget rullerer, derfor vil dette forandre seg fra
år til år. Flaggtoget er for og med barn og ungdom. Vi setter derfor
pris på at dere begrenser antall voksne.



Vi ønsker dere velkommen til Flaggtoget!

Med vennlig hilsen
17. Mai komiteen i Bergen

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 12:56
Til: juridisk
Kopi: post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: StyreWeb - Norsk Nettverk For Down Syndrom
Date: man. 23. mar. 2020 kl. 23:24
Subject: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020
To: Erika Ribsskog



Det er en stund siden vi sendte ut årets medlemskontingent, og det ser som denne er glemt?
Vi håper du/dere vil være med videre.

Kontingenten er NOK 150,- for første medlem, og NOK 75,- pr. familiemedlem på samme adresse.
En liten pris for deg, betyr mye for oss!

Desto flere medlemmer, desto større gjennomslagskraft, og flere muligheter til å spre kunnskap om Down Syndrom.

VIKTIG! - Gjør det enklere!
Det er NÅ mulighet for "avtalegiro og eFaktura" som betalings mulighet i banken. Gjør det enklere, spar tid!


NNDS - Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?
Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.
På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen?

mail

Betalingspåminnelse-1380.pdf
106K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Spirit Hacking Webinar
Erik Ribsskog 24. mars 2020 kl. 12:53
Til: juridisk
Kopi: info@shamandurek.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: The Shaman Durek Team
Date: man. 23. mar. 2020 kl. 23:34
Subject: Spirit Hacking Webinar
To:


Join Shaman Durek for another Spirit Hacking Webinar!

This is an informational webinar that will give you manifestation tools from his book “Spirit Hacking”, so that you can manifest like a MFing Shaman! When you are having trouble manifesting, there is a part of you that is blocking what you are creating. In this webinar you will learn how to talk to that part of you, to you stop creating roadblocks and open the doorway to endless possibilities. You will also learn how to create a manifestation chamber; a creative chamber to bring your dreams to life. Replay available for registered users who can’t make the live event.

Registration for the webinar is $35. Even if you can't attend live, registrants will receive a download link for the full webinar recording.

Please note, owning a copy of "Spirit Hacking: Shamanic Keys to Reclaim Your Personal Power, Transform Yourself, and Light Up the World" is required. If you haven't already, get your copy here

Saturday, March 28th 9:00am-11:00am PST

REGISTER
Facebook
Twitter
Link
Website
Copyright © 2019 Shaman Durek, All rights reserved.
Greetings Beloved One! You are receiving this message because you have chosen to uplift your day through subscribing to Shaman Durek's newsletter. You will receive affirmations, recent blos, updates on Shaman Durek's services and events, along with your premier source for spiritual transformation and elevation.

Our mailing address is:
Shaman Durek
3357 Cahuenga Blvd W
#85
Los Angeles, California 90068

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

På min første handletur, etter unntakstilstanden, så merket jeg, at butikken, (Meny Bekkestua), var utsolgt, for alle de billige varene, (blant annet kjøttpølser til 19.90), fra tilbudsavisen. Så jeg måtte spise spaghetti, de siste dagene, (fram til jeg fikk bostøtten, 20. mars). Så helikopterpenger hadde kanskje vært en ide, under denne krisen. Det ville bare kostet en brøkdel, av det næringslivet får, (for å si det sånn)


https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/1npn1q/jeg-er-student-og-permittert-hva-naa-ida-andersen

PS.

Det var også sånn, at jeg lurte på, om jeg skulle gå, de 5-6 kilometerne, ned til Nav, i Sandvika.

(For å levere husleie/strøm-fakturaer.

Som Nav dekker, siden at jeg går på sosialen).

For i nettavisene, så stod det, at man gjerne måtte gå ut, for å løpe en tur.

Men kollektiv skulle man helst ikke reise med.

Men jeg tenkte til slutt, at hvis man går, på fortauet, så kan man jo møte folk, som smitter en.

Og hvis det er få folk, på t-banen.

Så er det kanskje ikke så farlig, (når det gjelder smitte-risiko), å dra med t-banen, osv.

(For å si det sånn).

Jeg kunne kanskje ha sendt regningene, med posten.

Men Nav har aldri informert meg ordentlig, angående om det er greit.

(Og de har også slutta med, å ha, vanlig e-post-adresse.

For å si det sånn).

Og jeg har jobba på Rimi Bjørndal, (sist som låseansvarlig, fra 2002 til 2003).

Og jeg synes, at post i butikk, er litt lugubert.

(For å si det sånn).

Og man kunne kanskje bli smitta, i post i butikk-luka, (når man kjøpe frimerker), tenkte jeg.

(Og jeg hadde heller ikke budsjettert, (jeg har et såkalt 'shoestring-budget'), med frimerker.

For det går mest i e-post, (og ikke såkalt 'snail-mail'), i våre dager.

For å si det sånn).

Og hvis Nav får fakturaene, for seint, så vil de ikke betale de.

Så det beste var å reise dit, (med fakturaene), fant jeg ut.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var også fler varer, som denne butikken, (Meny Bekkestua), var utsolgt for, denne dagen, (fredag 13. mars).

Jeg skal skrive mer om denne handleturen, i en 'Mer fra Bekkestua'-bloggpost, om ikke alt for lenge.

Men den siste skildringen, på bloggen, ('Mer fra Skandinavia'), var fra 26.-28. februar, (var det vel).

Så det er 4-5 handleturer, som jeg ikke har fått blogget om enda.

(Fra mars-måned).

Men de skildringene kommer jeg til å prioritere, (før webdesign osv.), i de neste ukene.

Og så når jeg har blitt mer ajour, med skildringene, så skal jeg jobbe mer, med johncons.net, (et mirror-nettsted, for johncons-web, som jeg begynte å leie et shell til, i forrige måned).

Og det er også mye nettmobbing/identitetstyveri-mailer, som jeg har fått, i det siste.

(Som jeg må sende, til Datatilsynet.

Det virker som at noen bestiller dritt i mitt navn, for å gi meg 'work-load', sånn at det tar lenger tid, å få gjort unna web-design, osv.

Og det samme med brev/tulle-brev.

Som jeg også har fått en 'haug' av).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Nettavisen har fått Corona


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:


https://www.nettavisen.no/nyheter/kina-ma-betale-for-koronavirusets-fatale-spredning-og-dodsfall-over-hele-verden/3423942631.html

Bloggarkiv