Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Mer fra Facebook

lisbeth friberg facebook 10

PS.

Her er mer om dette:

lisbeth friberg facebook 11

PS 2.

Enda mer om dette:

lisbeth friberg facebook 12

PS 3.

Og enda mer om dette:

lisbeth friberg facebook 13

PS 4.

Og enda enda mer om dette:

lisbeth friberg facebook 14

Blogger sin eksport/backup-funksjon, har vært i ustand, i flere måneder, (når det gjelder store blogger). Men jeg fant et program, fra 2007, som det virker som at funker, (sånn at jeg ihvertfall får tatt backup av teksten på bloggen)

googles export funksjon 2

PS.

Det er også noe, som heter Google Takeout.

Hvor man kan bestille backup, av for eksempel alle ens Blogger-blogger.

Men når jeg bestilte det, så fikk jeg bare bloggpostene, til fotball-bloggen min, osv.

johncons-blogg sine bloggposter, (det er snakk om cirka 40.000 bloggposter), fulgte ikke med, (av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ny, norsk krimserie 🔍

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:48

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: nrktv@nrk.no, NRK <info@nrk.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NRK TV <nrktv@nrk.no>

Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 11:37

Subject: Ny, norsk krimserie 🔍

To: Frøken <eribsskog@gmail.com>



NRK TV logo

Hei Frøken, kos deg inne på mørke høstkvelder 🍂 📺


Livstid

Ny, norsk krimserie med en uventet vri. Den tøffe etterforskeren Victoria Woll havner selv bak murene når en dekkoperasjon slår feil.


Se nå

 


Karsten og Leif

Vi har fulgt friidrettsutøver Karsten Warholm og trener Leif Olav Alnes for å finne Warholms metode. Det blir tur til Ulsteinvik, uante utfordringer og besøk hos selveste kong Harald.


Se nå

 

Mer av seriene du elsker

🌿🚑💔🏡


Men Monsen på villspor

NRK TV

Kontakt oss | Avmelding | Andre nyhetsbrev

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Reservasjon 124085 - Platekompaniet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:40

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@platekompaniet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Platekompaniet <kundeservice@platekompaniet.no>

Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 10:14

Subject: Reservasjon 124085 - Platekompaniet

To: <eribsskog+blakstaf@gmail.com>




Hei Dronningen av Blakstad,




Takk for at du valgte å benytte deg av "Klikk og hent i butikk" hos oss! Butikken gjør nå klar din reservasjon.


Du vil i løpet av 1 time, innenfor butikkens åpningstid, motta en SMS med bekreftelse på reservasjonen, produktet vil da ikke kunne kjøpes av andre. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.




Vurder handleopplevelsen din ved å gi en omtale hos prisjakt!    


Gi en vurdering




Reservasjon


Produkt Antall Pris

Flukten Over Grensen (DVD)

1961474 1 kr 79,50

BETALINGSMETODE

DELSUM kr 79,50

FRAKT kr 0,00

MVA kr 15,90

BETALT kr 0,00

TOTALT kr 79,50

REST kr 79,50



Bestillingsdato: 06. september 2020 10.14


Betalingsform: Betales i butikk



Kundeinformasjon


Dronningen av Blakstad


91587593


eribsskog+blakstaf@gmail.com




Butikkvalg


Platekompaniet - Oslo City


23 16 35 00


oslocity@platekompaniet.no


Stenersgata 1, 0050 Oslo


Åpningstider

Mandag 10:00:00 - 22:00:00

Tirsdag 10:00:00 - 22:00:00

Onsdag 10:00:00 - 22:00:00

Torsdag 10:00:00 - 22:00:00

Fredag 10:00:00 - 22:00:00

Lørdag 10:00:00 - 20:00:00




Med vennlig hilsen 


Platekompaniet - Oslo City




Platekompaniet

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste sjanse! Kun få produkter igjen på Outlet 🔥

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:27

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VILLOID <hello@villoid.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

Date: søn. 6. sep. 2020 kl. 06:30

Subject: Siste sjanse! Kun få produkter igjen på Outlet 🔥

To: eribsskog+psykose@gmail.com <eribsskog+psykose@gmail.com>



Fri frakt over 799kr






Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.

 


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Alltid fri frakt, hjemlevering og andre gode tilbud med SVOSJ

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:16

Til: SVOSJ fra SVOSJ and 4 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_ecea3686d8be74c232eeb9faef7aa343@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


det er ikke riktig, at jeg har brukt Svosj.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker, at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det er også deres jobb, å avslutte nyhetsbrevene, vil jeg si.


Når jeg ber dere om det, i en mail, så må dere rydde opp i det, og ikke begynne med noe sånn 'nerde-instruksjoner'.


Da har dere noen fæle nykker, (og burde ikke jobbe med kundeservice), vil jeg si.


Skjerpings!



lør. 5. sep. 2020 kl. 13:57 skrev SVOSJ fra SVOSJ <line.morgenlevering@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 5 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei og takk for melding blush 


Du har fått mailen over ettersom du brukte SVOSJ som gratis fraktmetode når du handlet hos en av partnerbutikkene våre for 10 dager siden.  


Om du velger oss som fraktmetode i utsjekken til en av våres partnerbutikker så starter dette en prøvetid hos oss. Om du ikke legger inn et kort innen de 30 dagene, så skjer det ingenting videre.


Medlemskapet ditt er ikke løpende eller bindende etter prøveperioden. Det vil si at om du ikke har lagt inn kort så skjer det ingenting annet enn at du ikke blir tilbudt fri frakt lenger i kassen hos våre partnerbutikker etter prøveperioden har gått ut. Du trenger med andre ord ikke gjøre noe for å avslutte, det avslutter seg selv.


Om du allerede har lagt inn kortet ditt hos oss på våre sider, må du gjøre følgende for å avslutte medlemskapet:


App: Gå inn på profil-siden i appen og velg "Administrer medlemskap" og deretter trykk "Avslutt medlemskap".

Hjemmeside: Gå inn på profil-siden og velg "Medlemskap" og deretter trykk "Stopp medlemskapet" nederst på siden. 


Et avsluttet medlemskap vil fortsatt løpe ut måneden.


Hilsen Benedicte fra SVOSJ green_heart


SVOSJ fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Sat, Sep 5, 2020 at 07:40 AM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 09:39

Subject: Alltid fri frakt, hjemlevering og andre gode tilbud med SVOSJ

To: <eribsskog@gmail.com>



https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

Ønsker du alltid fri frakt og hjemlevering når du bestiller på nett?

Hei

Du valgte levering med SVOSJ da du bestilte pakken din og fikk fri frakt. Dette var vår gave fordi du ville teste SVOSJ.


Ønsker du alltid fri frakt på varer du bestiller på nett? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


LOGG INN NÅ


Ikke mottatt pakken enda? (følg med på hvor langt den er kommet i SVOSJ-appen)


Hilsen alle oss i SVOSJ


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237651545/a69b827f156a522ffa92261d/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Tue, Sep 1, 2020 at 09:39 AM, "Svosj-teamet" <hei@svosj.no> wrote:

Ønsker du alltid fri frakt og hjemlevering når du bestiller på nett?

Hei

Du valgte levering med SVOSJ da du bestilte pakken din og fikk fri frakt. Dette var vår gave fordi du ville teste SVOSJ.


Ønsker du alltid fri frakt på varer du bestiller på nett? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


LOGG INN NÅ


Ikke mottatt pakken enda? (følg med på hvor langt den er kommet i SVOSJ-appen)


Hilsen alle oss i SVOSJ


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:59

Til: Gaysir Redaksjonen <redaksjonen@gaysir.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dere homser har mye rart for dere.


At dette ikke er identietstyveri, (at noen bestiller dritt i mitt navn), det høres rart ut, må jeg si.


Da lurer jeg på om dere har mista bakkekontakten.


Det blir som da din 'med-homse' Høie, (han helseministeren), sa i media, at det og det, var naturlig.


Men at en homse skal prate høyt, om hva som er naturlig.


Det synes jeg, at høres rart ut.


Så det må jeg klage på.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.


Jeg vil også ha meg frabedt mer patronisering, (som dere driver med, i slutten av mailen deres).


Dette må jeg klage på.


Dere får sende det til en overordnet, innen drift, (som er vant til å ha med kunder å gjøre).


Og ikke la en eplekjekk 'besserwisser-journalist' svare.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



lør. 5. sep. 2020 kl. 11:13 skrev Gaysir Redaksjonen <redaksjonen@gaysir.no>:

Hei,


Jeg kan bare gjenta det jeg har sagt tidligere:

Dette er ikke ID-tyveri. Mange kjenner din epostadresse.

Vi kan ikke gjøre noe med at noen prøver å opprette profil hos oss med din epostadresse. Hvem som helst kan prøve å misbruke en epostadresse

Det er stor sannsynlighet for at den som gjør dette, kjenner deg eller vet hvem du er (i og med at vedkommende har epostadressen din).

Du trenger ikke å kontakte noen for at dette skal skje - det holder at vedkommende har epostadressen din.

Våre systemer har sikkerhet som gjør at profiler aldri blir aktivert uten verifisering. Den som prøver på dette, vil altså ikke lykkes.

Hvis dette er et stort problem for deg, bør du vurdere å opprette en ny epostkonto og kun dele den nye epostadressen med folk du stoler på. Så kan du avslutte den kontoen du har nå. Det kan også være lurt å ha en epostkonto nr. 2 som du bruker til annen kommunikasjon på nett. På den måten reduserer du risikoen for "useriøs" eksponering av din primære epostadresse. Du må altså rydde opp selv, for dette kan ikke vi gjøre noe med.


Vennlig hilsen

Robert

Gaysir AS - Redaksjonen

redaksjonen@gaysir.no


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: lørdag 5. september 2020 08:54

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Gaysir Redaksjonen <redaksjonen@gaysir.no>; elh@forbrukertilsynet.no <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap

 

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <noreply@gaysir.no>

Date: man. 31. aug. 2020 kl. 01:27

Subject: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap

To: <eribsskog@gmail.com>



VERIFISERING AV GAYSIR-KONTO

Velkommen til Gaysir Interaktiv, Erikabsskog! For å ta i bruk din konto på tjenesten, må du først verifisere den. Ved å opprette og verifisere profil gir du oss samtykke til å lagre og behandle dine personopplysninger som beskrevet i personvernerklæringen vår. Klikk på denne lenken for å verifisere kontoen:


(Sensurert av johncons-blogg)


Hvis linken over ikke er klikkbar, kan du klippe og lime den inn i adressefeltet på nettleseren. Du kan også verifisere profilen ved å kopiere koden under og lime den inn i kodeboksen på Gaysir:


UEGX


PS: Hvis du har mottatt denne mailen uten å ha registrert deg på Gaysir Interaktiv, kan du slette den. Mottar du flere eposter, ta kontakt med oss på redaksjonen@gaysir.no.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Du er nå påmeldt! ❤️

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:47

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VILLOID <hello@villoid.com>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

Date: lør. 5. sep. 2020 kl. 09:02

Subject: Du er nå påmeldt! ❤️

To: eribsskog+psykose@gmail.com <eribsskog+psykose@gmail.com>





Du er nå påmeldt!

Takk for at du har meldt deg på konkurransen vår. Det setter vi utrolig stor pris på ❤️ 


Lyst til å øke vinnersjansene dine?

Ved å delta på e-post og engasjere deg på vår instagram-profil øker du sjansen for at ditt navn kommer opp av hatten når vi trekker en vinner! ;-)





Vil du ikke motta nyhetsbrev? Unsubscribe.

 


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Your login details for Nakenprat.com

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:42

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Nakenprat.com <ikkesvar@nakenprat.com>

Date: lør. 5. sep. 2020 kl. 08:56

Subject: Your login details for Nakenprat.com

To: <eribsskog@gmail.com>




Dear ribsskog,


You have requested to reset your password on Nakenprat.com because you have forgotten your password. If you did not request this, please ignore it. It will expire and become useless in 24 hours time.


To reset your password, please visit the following page:

(Sensurert av johncons-blogg)


When you visit that page, your password will be reset, and the new password will be emailed to you.


Your username is: ribsskog


To edit your profile, go to this page:

https://www.nakenprat.com/profile.php?do=editprofile


All the best,

Nakenprat.com

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: ✅ Super Mario Bros. Direct, End of Summer Sale, Weekly Special, & much more! 🎮

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:32

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 16:01

Subject: ✅ Super Mario Bros. Direct, End of Summer Sale, Weekly Special, & much more! 🎮

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>






No.1 Japanese Games Importer - Serving Fans for over 17 Years!!




playasia


EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG





SUPER MARIO BROS. 35TH ANNIVERSARY NINTENDO DIRECT


Check out the recap of Super Marios Bros. 35th Anniversary Nintendo Direct that features various Mario games. 


LEARN MORE HERE











SHOP NOW











Far Cry 4, One Piece: Burning Blood, amiibo Link, & More!


Every week we slash the price on games and more… So now you can play without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly Special deals.


CLICK ALL TO SEE THE WEEKLY SPECIAL GAMES









GAME PIECE COLLECTION DARK SOULS UNPAINTED MODEL KIT: ELITE KNIGHT & CHAOS WITCH QUELAAG


Mega House

Pre-order deadline: Oct 15, 2020

Releases on Jan 31, 2021


PRE-ORDER NOW












ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED


Outright Games has confirmed that they will be bringing Zoids Wild: Blast Unleashed to Europe and North America this October 16. In case you’re not familiar, the game was released in Japan as Zoids Wild: King of Blast last year. Read more...


PRE-ORDER NOW











NIER REPLICANT/GESTALT FOLDING UMBRELLA


BUY NOW




NIER: THEATRICAL ORCHESTRA 12020


PRE-ORDER




FINAL FANTASY

III - FOUR

SOULS


PRE-ORDER












DEADLINE ALERT


Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime figures, plushies, models & more!


DON'T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!











WAIFU UNCOVERED


Waifu Uncovered is getting a physical release. Yes, you read it right! This sexy shoot’em up game that was initially released for PC and digitally via Nintendo eShop will be released in physical versions. Read more...


PRE-ORDER NOW











All New Merchandise, Including Darling in the Franxx, Konosuba and Ultraman!


CHECK IT OUT HERE











NYARUTO! NARUTO SASUKE-KUN KOCCHI NI IRASSYAI VER.


PRE-ORDER




NENDOROIDLAID-BACK CAMP: RIN SHIMA TOURING VER.


PRE-ORDER




G.E.M. SERIES DEMON SLAYER PALM SIZE: KANAO


PRE-ORDER




CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!









Click here for all of this week’s blogs!


@playasia


Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo


© 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.


Contact us at:

www.play-asia.com/contact


Unsubscribe

Privacy Policy




Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 暴雪帳號 – 帳號變更通知

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:28

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: tours@blizzard.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Blizzard Entertainment <noreply@blizzard.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 14:00

Subject: 暴雪帳號 – 帳號變更通知

To: <ERIBSSKOG@gmail.com>



Warning 您好!如果 KallMegErika#2955 不是您的 BattleTag,請別點擊這封電子郵件裡面的任何連結!

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

This is an image

您好 KallMegErika#2955,


最近您的暴雪帳號有一些變動:


帳號的交談偏好設定已更新。


如果您最近進行帳號變更,您可以不予理會這則通知。如果您並未做任何變更,強烈建議您盡快更新密碼以確保帳號安全。


您可以登入帳號並在此管理暴雪帳號:https://account.blizzard.com


如欲了解更多資訊,歡迎前往我們的客服支援網站(https://www.battle.net/support/help)查看常見問題,或連絡我們的客服支援。


敬上,


暴雪 Battle.net 團隊

This is an image

加入暴雪社群網路

Facebook Twitter Reddit

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

如果您有任何疑問,請聯絡 暴雪客服支援。

線上隱私權政策

Blizzard Entertainment SAS, TSA 60001, 78008 Versailles CEDEX, France


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: 暴雪帳號電子郵件驗證 – 需進行驗證

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: tours@blizzard.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Blizzard Entertainment <noreply@blizzard.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 14:00

Subject: 暴雪帳號電子郵件驗證 – 需進行驗證

To: <ERIBSSKOG@gmail.com>



Warning 您好!如果 KallMegErika#2955 不是您的 BattleTag,請別點擊這封電子郵件裡面的任何連結!

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

This is an image

您好Erika,


點擊按鍵驗證您的暴雪帳號電子郵件地址:

立即驗證

驗證電子郵件地址可以幫助我們在您的帳號有任何變更時盡快聯絡您,並在您無法登入帳號時協助您恢復帳號。


如欲了解更多資訊,歡迎前往查看暴雪帳號常見問題或連絡我們的客服支援團隊。


謝謝您!

暴雪 Battle.net 團隊


This is an image

加入暴雪社群網路

Facebook Twitter Reddit

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

如果您有任何疑問,請聯絡 暴雪客服支援。

線上隱私權政策

Blizzard Entertainment SAS, TSA 60001, 78008 Versailles CEDEX, France


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Blizzard Account Email Verification - Action Required

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:16

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: tours@blizzard.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Blizzard Entertainment <noreply@blizzard.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 14:00

Subject: Blizzard Account Email Verification - Action Required

To: <ERIBSSKOG@gmail.com>



Warning Hello! If KallMegErika#2955 isn’t your account name, don’t click anything in this email!

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

This is an image

Hello Erika,


Click this button to verify your Blizzard Account email address:

Verify Now

Verifying your email address will help us contact you if anything changes on your account, and make it possible to recover your account if you can’t access it.


For more information, read the Blizzard Account FAQ or contact Blizzard Customer Support.


Thank you!

The Blizzard Battle.net Team


This is an image

Stay Connected With Blizzard

Facebook Twitter Reddit

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

If you have any questions or concerns please visit the Blizzard Support Site.

Online Privacy Policy

Blizzard Entertainment SAS, TSA 60001, 78008 Versailles CEDEX, France


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Blizzard Account E-mail Verification - Action Required

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:09

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: tours@blizzard.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Blizzard Entertainment <noreply@blizzard.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 13:59

Subject: Blizzard Account E-mail Verification - Action Required

To: <ERIBSSKOG@gmail.com>



This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

This is an image

Hello Erika,


Welcome to Blizzard services!


You have successfully created the following Blizzard Account:


ERIBSSKOG@GMAIL.COM


The Blizzard Account is a centralized account system that will let you manage all of the Blizzard Entertainment games you play, including World of Warcraft and future games, in one place without having to remember multiple sets of login information.


We highly recommend that you take this opportunity to verify your email address. Verifying your email address will unlock extra Blizzard Account features, including the ability to register Blizzard games you own so that you can download them, free of charge, any time you want. To do so, simply click here:


(Sensurert av johncons-blogg)


In addition, you may also merge any World of Warcraft accounts you play with this Blizzard Account. After merging, you will log in to the game and its associated online services such as World of Warcraft Account Management, the World of Warcraft Forums, and the World of Warcraft Armory, using your Blizzard login information. You can begin the account merge process at the Blizzard Account homepage, located at http://www.battle.net/account.



Please retain this email for your reference.


For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or contact Blizzard Customer Support.



Sincerely,

The Blizzard Account Team

This is an image

Stay Connected With Blizzard

Facebook Twitter Reddit

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

If you have any questions or concerns please visit the Blizzard Support Site.

Online Privacy Policy

Blizzard Entertainment SAS, TSA 60001, 78008 Versailles CEDEX, France


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Flere gode tilbud til alle nye SVOSJ-medlemmer ✅

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 10:57

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: hei@svosj.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, schibsted <schibsted@schibsted.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 09:20

Subject: Flere gode tilbud til alle nye SVOSJ-medlemmer ✅

To: <eribsskog@gmail.com>




SVOSJ-tilbud til alle nye medlemmer



Hei


Bli SVOSJ-medlem i dag og få hele 100,- rabatt fra Morgenlevering eller benytt deg av de andre gode tilbudene.


Du bestilte en pakke for kort tid siden, der du valgte å få fri frakt på leveringen av pakken ved å prøve SVOSJ gratis i 30 dager. Et SVOSJ-medlemskap er nemlig ubegrenset fri frakt for kun 29,– i måneden. Da får du fri frakt fra over 28 nettbutikker og flere eksklusive tilbud – kun for SVOSJ medlemmer. Handler du litt på nett, kan dette lønne seg for deg.


Du blir ikke trukket for medlemskapet før dine 30 gratis dager er over, og det er heller ingen bindingstid. Men velger du å legge til betalingskort til ditt SVOSJ-medlemskap allerede i dag, får du hele 100,– i rabatt fra Morgenlevering. Eller du kan benytte deg av de andre eksklusive tilbudene under. 







For å få tilgang til tilbudene må du gjøre følgende: Gå til www.svosj.no og klikk på  "logg inn" øverst til høyre. Når du har logget deg inn, legger du inn kortinformasjon. Du vil da motta tilbudene per e-post.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Retur CDON.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 10:15

Til: Qliro <noreply@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>, order@email.cdon.com, customerservice@cdon.com

Hei,


som jeg skrev tidligere i dag, til CDON, (som er dere samarbeidspartner, ettersom jeg har forstått det).


Så er det ikke jeg som har bestilt dette.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og da blir det feil, at jeg skal betale masse retur-frakt osv., for dette.


Dette må jeg klage på.


Det er dere, (og deres samarbeidspartner CDON), som lar dere bruke, som verktøy, for 'post-terrorister'.


Så dette blir som ansvarsfraskrivelse, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Jeg ønsker også å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 4. sep. 2020 kl. 01:00 skrev Qliro <noreply@qliro.com>:

 

 

Qliro

 

 

Retur av din bestilling fra CDON.no

 

Vi har registrert en retur for ditt kjøp på CDON.no.

Din faktura har derfor blitt endret og er vedlagt som pdf.


Tenk på at en returavgift kan tilkomme selv om du returnerer alle varene.


Har du ikke selv gjort en retur så har en eller flere artikler blitt annullert (restnotert) i butikken.


For å se alle dine fakturaer, logg inn på Mine sider på Qliro.com.


 

 

 

 

Kontakt Kundeservice om du har noen spørsmål

 

Merk at du ikke kan svare direkte på denne e-postmeldingen

 

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Similar item found! $5.00 less than Shin Megami Tensei Nocturne PS2 Sony PlayStation 2 Brand New

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, spoof@ebay.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 21:26

Subject: Similar item found! $5.00 less than Shin Megami Tensei Nocturne PS2 Sony PlayStation 2 Brand New

To: <eribsskog@gmail.com>



Only $24.99. Don't miss out!

eBay


 

You watched Shin Megami Tens… at $29.99. We found similar for $24.99

Save $5.00

Shin Megami Tensei: Nocturne - PS2 - Brand New | Factory Sealed

 

Shin Megami Tensei: Nocturne - PS2 - Brand New | Factory Sealed

$24.99

Free shipping

6 of these have already been sold.

View item


More chances to get what you want

Shin Megami Tensei Nocturne PS2 Sony…

Shin Megami Tensei Nocturne P…


NOK 264.64 Top Rated Seller item logo: This item is from a top rated seller.

Popular

Shin Megami Tensei: Nocturne (Sony Pl…

Shin Megami Tensei: Nocturne…


NOK 136.77

Shin Megami Tensei: Persona 4 - PS2 -…

Shin Megami Tensei: Persona 4…


NOK 282.29

Shin Megami Tensei: Digital Devil Sag…

Shin Megami Tensei: Digital D…


NOK 220.52 Top Rated Seller item logo: This item is from a top rated seller.

 

Shop anywhere with the eBay app


Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Follow us


Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#a2cded2b16304d5dba8ab028a221f0e4#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Informasjon om din ordre

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:43

Til: CDON <reply@email.cdon.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, kundeservice@qliro.com

Hei,


som jeg har skrevet til dere tidligere, så er ikke dette noe, som jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg har også de siste dagene fått en faktura/purring, fra Qliro, hvor de har fakturert meg, for retur-frakt, osv.


(Faktura/purring-dato: 24. september.


Fakturanummeret var lenger enn et langt år, må jeg si.


Men det slutter på 3965925, og før det, så er det fem nuller, og før det igjen, så står det 813.


Så fakturanummeret blir noe sånt som: 813000003965925.


Dere kunne kanskje ha kuttet ut noen nuller, i de fakturanumrene deres.


For å si det sånn).


Og det synes jeg, at blir feil, når det ikke er jeg, som har bestilt dette.


Det er dere som har dårlige rutiner.


Og som lar dere bruke som verktøy, av post-terrorister.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 20:06 skrev CDON <order@email.cdon.com>:

Oppdatert status for bestillingen din

 

CDON


 

 

Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider

Kansellerte og returnerte varer

En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:


• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille

• Varen er slutt i lageret

• Teknisk feil

• En retur som du sender har akkurat blitt registrert


Vi har akkurat registrert din retur og har begynt en tilbakebetaling til deg. Tenk på at det kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.


Hvis du har valgt faktura og ikke betalt den strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.

VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER

 

 

DATO

 

2020-08-14

ORDER

 

74807056

STATUS

 

Annulleret  

 

 

 

SENDES AV CDON.COM

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

Frakt

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

 

 

 

BETALINGSALTERNATIV


  QliroOneInvoice

FAKTURERINGSADRESSE


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:

LEVERINGSADRESSE


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:  

 



 

 

 

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com. Ikke svar på denne mailen

Kjøp- og leveransevilkår

 

 

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Samsøe Samsøe nyheter vi har forelsket oss i! 😍

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:28

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VILLOID <hello@villoid.com>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 18:09

Subject: Samsøe Samsøe nyheter vi har forelsket oss i! 😍

To: Erika Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



Fri frakt over 799kr




HØSTPLAGG VI VET DU VIL ELSKE 🍂


Fine høstplagg fra Samsøe Samsøe er nå på plass! Fra deres nye kolleksjon kan du velge mellom mange fine og deilige strikk, pluss høstens store trend: Kordfløyel! Vi har spesielt forelsket oss i Moonstone kjolen 😍 Sikre deg nyhetene på Villoid.no! 







1699,-


1699,-


1699,-



1299,-


1299,-


1499,-



1299,-


1299,-


1299,-





Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: My Back 2 Homeschool Fear

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:21

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: homeschool@eblastengine.com, newsletters@homeschool.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Jamie@homeschool.com <homeschool@eblastengine.com>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 17:49

Subject: My Back 2 Homeschool Fear

To: <eribsskog@gmail.com>



Email not displaying correctly? View the web version

Homeschool.com Logo in light blue

Form my Heart Heading with a picture Jamie

I remember it like yesterday...


Our daughter was being bullied, crying every day on the way to school. Hating what she used to love and we made the decision to homeschool. But then we began to get the derogatory comments, the questions, the rudely voiced doubts… and we began to listen to those negative thoughts and embrace the fear they planted in our hearts.


We almost quit that day. We almost missed out on 15 years of amazing.


You see we had two choices at that “crossroads of life.”

Deny the unhealthy fear and embrace an amazing opportunity…embrace freedom!


OR


Allow fear its reign and simply lose out on so much...


I’m so thankful today that we chose to overcome fear and negative thinking and embrace amazing opportunities. I’m not sure what you’re dealing with today as you start this homeschooling year, but if you’re human you’re probably dealing with some measure of doubt. I know I do each year.


Just remember, there are so many amazing opportunities around the corner if we can simply put the unhealthy fear behind us! And guess what, that isn’t just for homeschooling, this applies to all areas of our lives. In fact, in my recent podcast with Melissa Webb, we talk about fear and I share my issues about how fear kept me from so many things for a long time!


Is fear keeping you from amazing things?

You see fear binds us… it traps us… but we don’t have to be its slave. You’ll want to listen in and grab Melissa’s 3 tips for putting fear behind you!


But you have a choice… choose fear… or freedom! What will you choose today?


With grace and joy,

Jamie's Sign off

New for September

What You Should or Shouldn’t Do on the First Day

Pros and Cons of Online Tutoring for Homeschooling

Micro-Schooling with Homeschool Pods

Helpful Parent Printables for Homeschooling

Facebook Twitter Pinterest instagrm Parent Forum YouTube

The financial support of this and other advertisements is what allows us to provide free resources to our subscribers. Any representations or opinions expressed are those of the advertiser and are not necessarily shared by Homeschool.com


We hope you enjoyed receiving this newsletter.

If you would like to reprint any of the above information, please contact newsletters@homeschool.com.


Homeschool.com 6300 NE 1st Ave, Ste. 203, Ft. Lauderdale, FL 33334


Click here to unsubscribe and manage your email subscriptions.


Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Kun 590 kr for 12 måneder - tilbudet avsluttes snart

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:16

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: disneyplus@mail.disneyplus.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Disney+ <disneyplus@mail.disneyplus.com>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 14:35

Subject: Kun 590 kr for 12 måneder - tilbudet avsluttes snart

To: <eribsskog@gmail.com>




Disney+


Strøm fra 15. september

Siste sjanse!

Forhåndsbestill Disney+ nå med vårt tidsbegrensede tilbud* - kun 590 kr for 12 måneder. Det tilsvarer 49 kr i måneden, og du får tilgang til våre beste filmer og serier - alt på ett sted.

Strøm fra 15. september

Forhåndsbestill nå

*Tilbudet gjelder til og med 14. september 2020. Deretter gjelder ordinærpris på 69 kr i måneden eller 689 kr i året. Vilkår og betingelser gjelder.


Filmer du må se

Avengers: Endgame Toy Story 4 Solo


Klassikere og nye favoritter

Cars Lion King Den lille havfruen


De mest omtalte seriene

Parkenes historie Simpsons Star Wars: The Clone Wars

Følg oss

Instagram Facebook Twitter

For mer informasjon, besøk hjelpesenteret.


Vennligst ikke svar på denne kommunikasjonen, da vi ikke kan svare deg individuelt. Denne e-posten ble sendt fordi du tidligere har samtykket til å motta oppdateringer og informasjon fra The Walt Disney Company og alle tilknyttede selskaper. Avslutt abonnementet for å slutte å motta markedsføring på e-post. Disneys politikk er å respektere og beskytte enkeltpersoners personvern. Les vår personvernerklæring eller finn ut mer om UK & EU personvernerklæring.

Sendt til deg av: The Walt Disney Company Limited, 3 Queen Caroline Street, Hammersmith, London W6 9PE, Storbritannia. Registreringsnummer 530051. All informasjon er korrekt på distribusjonstidspunktet.

Hvis du har spørsmål, kan du gå til vårt Hjelpesenter.

© 2020 Disney og alle tilknyttede enheter. Alle rettigheter forbeholdes.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:07

Til: Peppes Pizza <peppes@peppes.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette må da dere klare å finne ut.


(Hva navnet på det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn).


Jeg synes det virker som ansvarsfraskrivelse, når dere mener, at det er min jobb.


Dette må jeg klage på.


Jeg ønsker at dere sender dette opp, til en overordnet, lenger opp i deres organisasjon.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg ønsker også å få svar på, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 13:10 skrev Peppes Pizza <peppes@peppes.no>:

Hei,


 


Takk for din henvendelse.


Jeg har slettet din bordreservasjon nå, så håper jeg du finner ut av hvem som har lagt inn en reservasjon med ditt telefonnummer.


 


Du vil ikke bli belastet for noe som helst 😊


 


Med vennlig hilsen / Best regards


 


Christoffer Hoel


Service og kundekontaktleder


m:+ 47 94 03 72 19 | s:+ 47 67 55 55 55


e: christoffer.hoel@peppes.no | www.peppes.no


PEPPES PIZZA 1970-2020 | 50ÅR!


………………………………………………………………………………………………………………………………………


Peppes Pizza AS | A part of Umoe Restaurants | www.umoerestaurants.com


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: torsdag 3. september 2020 12:18

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Peppes Pizza <peppes@peppes.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <peppes@peppes.no>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 11:04

Subject: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00

To: <eribsskog@gmail.com>




Velkommen til Peppes Pizza - Sandvika Inforama. Vi har bord til 10 personer som står klart til dere 05.09.2020 kl. 14:00. Tlf. 22225555. Endre: www.peppes.no/bres/C1E600984

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Høstens must-have fra Ella & il! 🍂

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 08:58

Til: VILLOID <hello@villoid.com>

Kopi: inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>

Hei,


jeg lurer også hvilket troll det er, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borger/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Dere kan kanskje også slutte, å være, så kjempe-dus/personlige/kamperatslige.


Det går litt mye på fornavn hos dere, (kan det virke som).


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 08:49 skrev Owner (VILLOID) <hello@villoid.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Your request (14075) has been updated. To add additional comments, reply to this email.


Owner (VILLOID)


3. sep. 2020, 08:49 CEST


Hei Erik! 


Beklager så mye for dette, jeg skal be Andreas se nærmere på saken. 

Andreas, Erik fortsetter å få nyhetsbrev fra oss, kan du gi dette en nærmere kikk?


Ha en strålende dag, og om det er noe mer jeg kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt 😄 


Med vennlig hilsen Thea 

Erik Ribsskog


3. sep. 2020, 07:18 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VILLOID.no <hello@villoid.com>

Date: ons. 2. sep. 2020 kl. 18:11

Subject: Høstens must-have fra Ella & il! 🍂

To: Erika Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



Fri frakt over 799kr




ELLA & IL NEWS ✨


Endelig har nyheter fra Ella & il ankommet nettbutikken! Denne kolleksjonen er fullt av lekre strikkeplagg i den mykeste merinoull. Perfekt nå som det begynner å bli kaldere. Velg mellom flere fine gensere, kjoler, skjørt og bukser som passer like fint til hverdags som til å chille i hjemme. Sjekk ut alle nyhetene på Villoid nå! 












1999,-


1599,-


1499,-





2499,-


1799,-


1699,-





1799,-


2499,-


1599,-





1699,-


1699,-


2499,-




2199,-



Denne e-posten er en tjeneste fra VILLOID. Leveres av Zendesk

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

[Uniweb.no] Re: Ny oppføring fra Kontakt oss

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 08:51

Til: "Digital Garden AS - Uniweb.no" <support@uniweb.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no

Hei,


som jeg skriver i den forrige mailen min, så har jeg ikke kontaktet dere.


Det er dere som har kontaktet meg.


Det virker som at har falt av.


Så om du kan sende denne saken opp til en overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 3. sep. 2020 kl. 08:25 skrev Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>:

##- Vennligst svar over denne linjen -##

Din henvendelse (#516843) har blitt besvart nedenfor. For å oppdatere denne saken, kan du svare på denne mailen.


Klaus (Uniweb.no)


3. sep. 2020, 08:25 CEST


Hei,


OK! Helt ærlig - jeg aner ikke hva vi har med denne saken å gjøre. Aller første kontakt inn til oss er at du melder om identitetstyveri uten å henvise til hva som har skjedd - eller hvordan vi er involvert i dette. Ta det videre med politiet - skulle det dukke opp konkrete spørsmål til oss står vi klare til å svare på alt.


Med vennlig hilsen,

Klaus - Kundeservice


Eribsskog


3. sep. 2020, 07:14 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 03:01

Subject: Support henvendelse #516843: Hvordan var din opplevelse av vår support?

To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>



Klaus (Uniweb.no)


31. aug. 2020, 10:56 CEST


Hei Erik,


Hva er det egentlig du snakker om her? Du har gått på vår nettside (uniweb.no) og lagt inn en melding om identitetstyveri. Dette sier oss absolutt ingenting - så her må du forklare i detalj hva du mener vi har gjort galt? Jeg lukker saken inntil videre.



Med vennlig hilsen,

Klaus - Kundeservice


Eribsskog


30. aug. 2020, 17:11 CEST


Avdeling

  Support

Ditt navn

  Erik Ribsskog

E-postadresse

  eribsskog@gmail.com

Emne

  Skjerpings!

Beskjed

  Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

Har ikke kundenummer

 

Jeg har ikke kundenummeret mitt

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1782044

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 08:43

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Egmont Serieforlag AS <kundeservice@egmont.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Bladkiosken <kundeservice@egmont.no>

Date: lør. 3. okt. 2020 kl. 02:17

Subject: Ordrebekreftelse for #1782044

To: <eribsskog+ekstremtHomofil@gmail.com>




 

Ordrebekreftelse for #1782044

03.10.2020 02:17

 

Hei Erik Løvenbalk,


Kvakk for din bestilling av Donald Duck abonnement.


 


Følg Donald Duck & Co på Instagram


Følg Donald Duck & Co på Facebook


 


Spørsmål til din bestilling kan rettes til vårt kundesenter på telefon 22 58 51 00.


 

52 nr av Donald Duck + Ikke la Donald-bladene dine ligge og flyte, men samle dem i solide permer! Verdi 199,- 1099,- x1 1099,-

Delsum 1099,-

Frakt 49,-

Herav mva 9,80

Å betale 1148,-

Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

Dersom du har bestilt et tilbud med velkomstgave vil denne bli sendt separat, og du vil vanligvis motta den i løpet av 2-4 uker.

 

Fakturaadresse


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Leveringsadresse


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


 

Min sideKontakt oss

© Egmont Publishing



Angreskjema.pdf

511K

Bloggarkiv