Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. desember 2022

Ove Onkli aka. Ove Grønvold (fra førstegangstjenesten/Min Bok 3) har nå kommet seg ut av fengsel, og er muligens tilbake igjen i tipien sin

ikke død

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2022 kl. 14:18
Til: HELP Forsikring AS <post@help.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 30. mar. 2022 kl. 19:55 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei, Erik

 

Takk for din henvendelse!   



Vi kunne dessverre ikke finne deg i vårt system ut ifra opplysningene vi mottok. 

Veldig fint om du kan sende oss det du har av følgende informasjon:

 



·           Fødselsdato

 

·           Adresse  

 

·           Telefonnummer   

 



Vi vil ikke kunne registrere sak hvis du ønsker bistand før du har gitt oss disse opplysningene da vi må verifisere hvem du er, samt sjekke om du har ID tyveri forsikring i ditt abbonement. 

Vi kan se en del informasjomn om deg i e-post fra Talkmore, men fint om du kan bekrefte at dette er din adresse, ditt telefonnummer, samt fødselsdato. 



Vi ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en god kveld!





Vennlig hilsen


 

Linda Berglund

Kundebehandler

+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

March 29th, 2022 10:02

Hei,

dere svarer på en kopi av en mail som ble sendt til Talkmore.

Dette er vel et firma som dere samarbeider med.

Så da man kanskje si, at dere er medansvarlige.

Jeg synes det er rart at dere trenger mer informasjon enn det som står i mailen.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 10:44 skrev HELP Forsikring AS <post@help.no>:
Hei, Erik



Takk for henvendelsen. 



For at vi skal ta en nærmere titt på din henvendelse trenger vi mer informasjon. Fint hvis du kan sende oss:



- Telefonnummer

- Fødselsdato



Ha en fin dag. 

Vennlig hilsen


 

Hedvig Heitmann

Kundebehandler

+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

November 29th, 2021 02:46

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. sep. 2021 kl. 14:29 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider 95gtb3ns
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore
649565:53240
<kundesenter@talkmore.no>

September 8th, 2021 14:29

Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider 95gtb3ns
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore
649565:53240
"HELP Forsikring AS" <post@help.no>

November 29th, 2021 10:43

Hei, Erik



Takk for henvendelsen. 



For at vi skal ta en nærmere titt på din henvendelse trenger vi mer informasjon. Fint hvis du kan sende oss:



- Telefonnummer

- Fødselsdato



Ha en fin dag. 

Vennlig hilsen


 

Hedvig Heitmann

Kundebehandler

+47 22 99 99 99  

help.no







 

Følg saken din og sett opp juridiske kontrakter på Min side.

 

Denne meldingen er kun ment for den eller de person(er) som er navngitt ovenfor. Meldingen kan inneholde konfidensiell eller taushetsbelagt informasjon. Dersom du ved en feil har mottatt denne meldingen, vennligst gi beskjed til avsender og tilintetgjør meldingen og eventuelle utskrifter av denne umiddelbart. Vær også oppmerksom på at bruk av e-post har flere svakheter som gjør at opplysninger kan komme på avveie. Send derfor ikke sensitive opplysninger på e-post. Takk.

<eribsskog@gmail.com>

November 29th, 2021 02:46

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 8. sep. 2021 kl. 14:29 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider 95gtb3ns
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore
649565:53240
<kundesenter@talkmore.no>

September 8th, 2021 14:29

Hei igjen, 

Ser at bestillingen ble lagt inn på nettet. Vi kan dessverre ikke se annet enn hvilken portal bestillingen ble lagt gjennom. 

Vi har selvfølgelig kansellert alle 3 telefonnumrene som du sendte inn til oss. Anbefaler å at du anmelder forholdet for ID-tyveri. 


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Rehmin
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Tue, 7 Sep ved 5:14 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei, Erik.

Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Thomas
Talkmore kundesenter


FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image  
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


Talkmore
Hurra! Din aller første Talkmore-mail
header image
Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer 40082531
Abonnement Ubegrenset data Maksimal
Dato 06.09.2021
Firma
Fornavn Erik Løvenbalk
Etternavn Ribsskog
Adresse (Sladdet av johncons-blogg)
Postnr./-sted (Sladdet av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider 95gtb3ns
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
Full kontroll i appen
Spørsmål?
Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Hos oss får du
Full Telenor-dekning
Full Telenor-dekning
EU inkludert
Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
Nettslett
Nettslett inkludert
1000 kroner mobilrabatt
Alltid 1000,- i mobilrabatt
Talkmore Strøm
Talkmore Strøm - en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
5 % kundebonus med Enjoymore
5 % kundebonus med Enjoymore
Billig strøm fra Talkmore!
Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
Les mer og bestill strøm her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [#15014895] | Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra ice
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2022 kl. 14:10
Til: ice Backoffice Privat <svindel@ice.no>
Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar fra en overordnet (som daglig leder) om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 30. mar. 2022 kl. 13:29 skrev ice Backoffice Privat <svindel@ice.no>:
Hei Erik,

Ref: 15014895

16.09.2021 bekreftet vi at vi har lagt mailadressen din på sperreliste hos oss.
Det skal gjøre det svært vanskelig for andre, å opprette abonnement i ditt navn om de benytter seg av maildressen din eribsskog@gmail.com.

Til informasjon, har vi anbefalt deg å gjøre flere tiltak selv, for å unngå ID-svindel.

Jeg kan fremdeles ikke se at vi har mottatt egenerklæring og politianmeldelse fra deg og saken kan ikke behandles ytterligere før vi mottar dette. 


Ha en fin dag!

Vennlig hilsen

Monika
Saksbehandler
 
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 

På Sun, 27 Mar ved 9:48 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

jeg tror at dere bommer litt, hvis dere mener, at noen har brukt min bank id-brikke, for å bekrefte denne bestillingen.

Da fabler dere fælt, vil jeg si.

Da er dere ute på vidda.

(For å si det sånn).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 10:28 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei, Erik

Den aktuelle bestillingen er gjort i nettbutikken vår og bekreftet med BankID. 
Dessverre er det lite vi kan gjøre for å sørge for at din BankID ikke kommer på avveie.
Vi har registrert din e-postadresse på vår sperreliste slik at ikke flere bestillinger kan registreres med din e-postadresse. 
For å forhindre at det samme skjer igjen i fremtiden er det viktig at man er påpasselig med sin egen BankID og ikke deler PIN-koden eller lignende med andre. 

Ønsker deg en god dag.

Vennlig hilsen
 
Christoffer
Saksbehandler
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 

På Mon, 29 Nov ved 3:06 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 30. jul. 2021 kl. 11:12 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei, Erik

Det er leit å høre hva som har skjedd her.

Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, dette må fylles ut og returneres til oss så raskt som mulig.
Informasjonen må være så fullstendig som mulig.
Du må også legge ved kopi av politianmeldelsen. Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til en måned.
Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på en av disse måtene:
Skann utfyllt skjema og send det på e-post til: svindel@ice.no
Brev sendes til: ice kundeservice, Postboks 1422, 1602 Fredrikstad
Gå til nettsiden https://nettvett.no/ - Klikk deg videre til Veiledninger og finn veiledningen som heter "Jeg har blitt utsatt for ID-tyveri". Her finner du mye nyttig informasjon.
Vi anbefaler å følge rådet om kreditsperre.
 
Vennlig hilsen
 
Ivar
Kunderådgiver
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
 

On Wed, 28 Jul ved 7:23 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote: 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------

Min far bor visst på sykehjem/gamlehjem nå. Noe sånt

gamlehjem hm

PS.

Det er litt rart.

For min far pleide å bo i Tordenskioldsgate 36.

(Som er nesten samme adresse).

Og det er en bygård, som min far og hans samboer Haldis (som stjal min far i 1980) eier/eide.

(Hvor de blant annet hadde en vannseng-butikk.

På 80/90-tallet).

Og det var det samme med Haldis.

Et par år før hu døde (noe hu gjorde tidligere i år).

Så flytta hu fra Tordenskioldsgate 36 til Tordenskioldsgate 35.

(For å si det sånn).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om den bygården de eier/eide:

bygård de eier eide

https://biblioteket.husbanken.no/arkiv/dok/Komp/Klimaeffektiv%20rehabilitering%20Stromso.pdf

PS 3.

Det er mulig, at det er sånn, at de leier (eller har kjøpt) en eldrebolig, i Tordenskioldsgate 35.

Og at min far har flytta dit, etter at Haldis døde (eller samtidig med henne).

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Tordenskioldsgate 36 har visst blitt solgt for åtte millioner tidligere i høst:

åtte millioner

PS 5.

Jeg lurer på om dette er faren min som har lagd mat:

lagd mat

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2022 kl. 12:19
Til: Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar fra daglig leder, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 29. mar. 2022 kl. 15:16 skrev Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>:
Hej Erik 



Takk for din mail



Jeg er ked af vi bliver nødt til at gentage os selv men det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette.

Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det, så hjælper vi selvfølgelig meget gerne.



 

Vennlig hilsen,

Simone

Customer Service Manager

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sat 26 Mar 22 16.03.39 GMT+0100
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] postkasse@datatilsynet.no [postkasse@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no [sfovpost@statsforvalteren.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]
 
Hei,

ettersom jeg har forstått, så gjelder GDPR for merkantile prosesser.

Og dette er en klagesak.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder/administrerende direktør, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 09:09 skrev Coolshop Norge/Simone <norge@coolshop.com>:
Hej Erik 



Takk for din mail



Jeg er ked af vi bliver nødt til at gentage os selv men det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det, så hjælper vi selvfølgelig meget gerne.



Ønsker deg en fin dag.





 

Vennlig hilsen,

Simone

Customer Service Manager

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 8 Nov 21 08.38.04 GMT+0100
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; post [post@finkn.no]; sfovpost@statsforvalteren.no [sfovpost@statsforvalteren.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; postkasse@datatilsynet.no [postkasse@datatilsynet.no]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at en overordnet skulle svare, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 21. jul. 2021 kl. 21:03 skrev Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>:
Hei Erik, 

Takk for din mail



Som min kollega tidligere har skrevet må vi desværre ikke videregive disse oplysninger grundet den nye GDPR datalovgivning. 



Så frem at du mener at der er tale om en svindelsag vil vi anbefale dig at tage fat i politiet og melde det til dem, da de vil kunne få de nødvendige informationer fra vores svindelafdeling.





 

Vennlig hilsen,

Monique

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 21 Jul 21 2:39:49 PM GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.

Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).

Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:
Hei Erik,

Takk for din mail



Det er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.

Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.



Ønsker deg en fin dag.

 

Vennlig hilsen,

Camilla J

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200
[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:
Hei Erik 

Takk for din mail



Jeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre - den gik dog ikke igennem. 



Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere - alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette. 



Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/



Vennlig hilsen,

Nana

Coolshop Kundeservice



[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK]



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47
Subject: Velkommen til Coolshop
To: <eribsskog@gmail.com>




Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Vi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.

Din e-post: eribsskog@gmail.com

Før du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.

For mer informasjon

Logg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.

Med vennlig hilsen
Coolshop



Trenger du hjelp?

Besøk vår kundeservice



Prisgaranti

Gratis frakt

Tjen rabattpoints

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Erik Løvenbalk, velkommen til Arbeiderpartiet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2022 kl. 12:12
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: post@arbeiderpartiet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Jonas Gahr Støre <post@arbeiderpartiet.no>
Date: lør. 3. des. 2022 kl. 11:32
Subject: Erik Løvenbalk, velkommen til Arbeiderpartiet
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>


Hei, Erik Løvenbalk!

Jeg er veldig glad for ditt politiske engasjement og at du valgte å melde deg inn i Arbeiderpartiet. I den forbindelse har vi laget en film til deg.

Erik Løvenbalk player picture
Trykk her for å se filmen din.

Velkommen som medlem!

Med vennlig hilsen

Jonas Gahr Støre signatur

Jonas Gahr Støre
Partileder

Arbeiderpartiet logo

Tante Ellen sin 50 års-dag har jeg skrevet om i Min Bok 5 (som kommer i DOC/PDF-fil-utgave neste år)

ellen sin 50 års dag

https://www.facebook.com/rahel.savoldelli/posts/10160840578404411

PS.

Litt morsomt at tante Ellen var fan av den franske kunstneren Gauguin.

Og så er det jeg som kjenner Gauguin sin tippoldedatter Sophie Gauguin aka. Sophie fra Rimi Karlsrud (som attpåtil skylder meg en blowjob, ifølge vår Rimi-kollega Morten Jenker).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg synes forresten at jeg ser en negermann, på bildet ved siden av det av tante Ellen.

Det kan muligens være negermannen Dieter (tenker jeg) som bodde hos tante Ellen, sommeren 1987 (da min far sendte min lillesøster Pia og meg ned til Sveits, for å besøkte tante Ellen og hennes datter Rahel).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Dieter er med i 'Min Bok':

dieter er med i min bok

https://johncons.net/minbok_jub3.pdf

PS 4.

Etter denne ferien, i Sveits, sommeren 1987.

(Min lillesøster Pia og jeg var i Sveits (hos tante Ellen) i et par uker.

Var det vel).

Så har Pia muligens sett på tante Ellen, som et slags forbilde.

Og siden at tante Ellen hadde en negermann (Dieter) boende hos seg.

Så ville kanskje Pia også ha det (når hu begynte å bli voksen).

(Noe sånt).

Og så ble Pia sammen med Negib fra Etiopia og Keyton fra Somalia (og så Negib fra Etiopia igjen).

(Utover på 90-tallet).

Og så fikk hu en sønn (Daniel) med Keyton fra Somalia sommeren 1995.

(Var det vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer om min bonusbror Jan 'Sjaman' Snoghøj. (Fra Østlendingen 12. desember 1992)

jan sjaman

Min yngre kusine Rahel (datter av min mors lillesøster Ellen og andre generasjons sveits-italiener Reto Savoldelli) har visst startet sitt eget talk-show. Noe sånt



PS.

Rahel gjør ofte litt rare ting (må man vel si):

rahel dette også

https://johncons.net/min_bok_2_jub.pdf

PS 5.

Sophia er visst tante Ellen (som døde i forfjor) sitt gudebarn:

gudebarn ellen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter