Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. april 2022

Mer fra Bærum kommune. (Fra i går)

12:37
Du snakker nå med Veiledningstorget

 

Velkommen til Veiledningstorget. Hva kan vi hjelpe deg med?

Vi besvarer ikke spørsmål om korona; test, vaksine eller karanteneregler

https://www.baerum.kommune.no/korona/

NB. Chatsamtale vil automatisk lukkes etter 7 minutter uten aktivitet.

 

Welcome to Bærum municipality/Veiledningstorget How can we help you?

We do not answer questions regarding Corona; test, vaccine or quarantine

https://www.baerum.kommune.no/korona/om-korona-pa-flere-sprak-about-corona-in-other-languages/

For your information – the chat will close automatically after 7 minutes of inactivity.

12:37
Hei

12:37

Hei
12:38
jeg leier av bærum kommune

12:38
i (Sladdet av johncons-blogg)

12:38
og så er det en vannlekasje på badet

12:38
jeg lurer på om det er en pakning som har gått

12:38
det blir mer og mer for hver dag

12:38
så jeg lurer på om en rørlegger burde ha sett på det

12:38
jeg tenkte jeg skulle prøve å fikse det selv med noe teip

12:39
sånn rørlegger-teip

12:39

Vennligst ring 67507500, vi setter deg over til en booppfølger for videre bistand.
12:39
ok jeg får prøve det

12:39
det er ingen som svarer hos booppfølger

12:43
hallo

12:44

PS.

Det var ingen som svarte, etter at mobil-linja ble død.

(Jeg ringte først 67507500, og så havnet jeg hos Veiledningstorget, (siden at Boligbistand ikke svarte), og så prøvde Veiledningstorget, (ei thai-dame muligens, ihvertfall ei med litt aksent), å sette meg over til booppfølger, (hva nå det egentlig er), men ingen svarte).

Så jeg starta da en ny chat.

Og så ba de meg om å prøve å ringe det samme nummeret, (67507500), på nytt.

Og da hørtes det ut som at hu Anita fra Nav var der, (hos Boligbistand, som holder til et steinkast unna Nav).

Og hu satt meg over til en såkalt booppfølger ved navn Bjørn Eide.

Og han ba meg sende bilde av lekkasjen.

Så han tok det for gitt, at jeg ringte, fra en smart-telefon.

(Som jeg har blogget om tidligere, så bruker jeg av flere grunner ikke smart-telefonen, til alt mulig.

Jeg bruker den mest som kamera og mp3-spiller.

For jeg har masse blogger, (og mobilbilder), som jeg ikke vil miste, ved at de blir sletta, hvis noen finner/rapper smart-telefonen min, (mens den er logget inn på min Google-konto for eksempel, (selv om jeg har satt på en pin-kode-skjermlås nå, så det er mulig at jeg begynner å bruke smart-telefonen til fler forskjellige ting etterhvert, (som Vipps), og muligens får tak i en powerbank, (hvis man kan ha de i lomma))).

Og jeg vil ha muligheten til å ringe, (til for eksempel nød-nummerne), hvis noe skjer, (muligens en vane jeg har, fra da jeg var Rimi-butikksjef, (og alltid hadde en trådløs telefon pluss min mobil på meg), osv.).

Og da er gammeldagse mobiler bedre.

For de har lenger batteri-tid, enn smart-telefoner, (som jeg noen ganger har klart å tømme batteriet på, (før coronaen), ved å ta mange mobilbilder, (hos Nasjonalbiblioteket for eksempel), og/eller høre mye på musikk/mp3-er/walkman).

(Jeg har et par ganger traska rundt i London, (en gang mens jeg bodde i Oslo og en gang mens jeg bodde i Liverpool), for å prøve å finne et sted å lade opp mobilen, (på dagsturer/ferier), og hvis man har gjort det, så blir man mer glad i mobiler med lang batteritid, for å si det sånn).

For å si det sånn).

Men jeg ringte fra den 'vanlige' mobilen.

Så jeg måtte da skrive opp vedkommende sin mail-adresse, og så sende en mail, etter at jeg hadde tatt bilder, av lekkasjen.

Og så skriver booppfølgeren, (i en mail), at det kunne ta flere dager, før rørleggeren tok kontakt.

Og det hørtes litt rart ut.

(Syntes jeg).

Da jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), i Liverpool.

Så var det et par lekkasjer, på badet mitt, (som var mindre enn lekkasjen i dag, for nå rant det en bekk, (må man vel nesten kalle det), over badegulvet mitt, og vaskemaskinen har muligens kortslutta, (eller noe lignende), på grunn av alt vannet).

Og da kom det rørlegger med en gang, (bestilt av Liverpool Housing Trust), husker jeg.

Så dette stusset jeg litt over, (som jeg nevnte for rørleggeren, som kom etter at en Håkon, (med en mappe med Bærum sitt kommunevåpen på), var her).

Selv om Bjørn Eide sa at rørleggeren skulle ringe, for å avtale tidspunkt.

(Bjørn Eide nevnte ikke noe om han Håkon, (som dukket opp som et slags troll i eske her).

For å si det sånn).

Men planene, (til Bjørn Eide), ble visst endra, bak min rygg, (sånn at jeg liksom ble tatt litt på senga, av noe kommunal banking, på inngangsdøra), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var også sånn.

At rørleggeren heller ikke avtalte.

Så plutselig, (cirka en time seinere), så ble det igjen banka på døra mi, (av noen som ikke hadde avtale).

Men da var det muligens sånn, at han Håkon, hadde dramatisert litt, sånn at rørleggeren ikke rakk å ringe, før han dro hit.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er de bildene jeg mailet han bo-oppfølgeren (som det visst heter) i går:

IMG_20220331_125137

IMG_20220331_125144

PS 4.

Det viste seg at det var en pakning som hadde gått.

Og det var muligens på grunn av varmt-vannet, (som hadde gravet seg gjennom pakningen).

(Jeg ringte kommunen, når den plastplata begynte å bøye seg.

For å si det sånn.

For jeg ville helst ikke ha noen kommune-ansatte osv. her.

Så jeg hadde tenkt å kjøpe noe sånn rørlegger-tape fra Clas Ohlson/Porterbuddy.

For jeg trodde at jeg kom til å få penger fra Nav i dag.

Jeg visste ikke at Nav hadde ranet meg for disse pengene.

For å si det sånn).

Og da fortalte jeg rørleggeren, at varmtvanns-berederen var dårlig.

Og at jeg derfor hadde skrudd opp temperaturen, på varmtvannsberederen.

Men rørleggeren mente at Oso var et bra varmtvannsbereder-merke.

Men jeg kan ikke huske å ha bodd noe sted, med så lite varmtvann.

(Og jeg har bodd i X antall leligheter.

Og på X antall hotellrom.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

rørlegger england

https://johncons-mirror.blogspot.com/2014/05/mer-fra-england_30.html

PS 6.

Da han norske rørleggeren dreiv og jobba.

Så holdt jeg meg litt unna.

(Bak et hjørne).

For jeg huska han engelske, (fra 2014).

(En som minna litt om Ungbo-Per.

Må man vel si).

For han engelske rørleggeren hadde en skikkelig rørlegger-sprekk, da.

(For å si det sånn).

Så noe lignende ønsket jeg ikke å se igjen.

(Må jeg si).

Eller om jeg blander med han rørleggeren, som var der, året før, (eller noe).

For det var to lekkasjer der, (på badet), mens jeg bodde, i Keith Court.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Jeg husker også, fra Arvato Liverpool, (på deres avdeling som aktiverte for skandinaver, (over telefon), på vegne av Microsoft).

Så var det, en del unge damer.

(Marianne Høksaas, Emelie Wallin og hu danske Dechia).

Som pleide å sitte, (noen ganger i førsten der), og vise fram rørlegger-sprekkene sine.

(Husker jeg).

Men det blir litt annerledes, når det er flotte blondiner.

(Må man vel si).

Enn når det er snakk om karer/homser.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Jeg sendte en e-post til Arbeids og Inkluderingsdepartementet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 19:16
Til: postmottak@aid.dep.no
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post@baerum.kommune.no, nav.baerum@nav.no
Hei,

sender også med sjølve vedtaket, sånn at dere ikke skal tro, at dette er en aprilsnarr.

Som jeg vel har klagd på tidligere, så har Nav innvilget meg støtte til lege og medisiner, selv om jeg ikke har søkt om støtte til dette.

Så dette er at de mobber meg, og prøver å stigmatisere/sykeliggjøre meg, (kan det virke som).

Hvis ikke de hadde skrevet det tullet, (må man vel kalle det), om støtte til lege/medisiner, så hadde jeg kanskje lest brevet mer nøye, og fått med meg dette ranet, (eller hva man skal kalle det), tidligere.

På forhånd takk for hjelp med Nav.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 1. apr. 2022 kl. 16:38
Subject: Klage
To: <postmottak@aid.dep.no>
Cc: <postmottak@sivilombudet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>


Hei,

jeg ventet på å få noen penger (livsopphold-støtte) fra Nav, inn på kontoen i dag.

Men så kom det ikke noen penger.

Og så så jeg mer på vedtaket, fra Bærum kommune.

(Fra 7. mars).

Og der står det, at supplerende livsopphold starter fra 1. mai.

Men det skal være 1. april.

(Som for husleie osv.).

Så de har snytt meg for en måned.

Og nå har jeg nettopp kjøpt meg ny fryser, osv.

Så jeg har bare noen tomflasker her.

Så det må jeg klage på.

Jeg har også hatt vannlekkasje på badet i dag og i går, og vaskemaskinen har slutta å virke, ser det ut som, (displayet har slutta å lyse).

Så jeg trenger egentlig ekstra støtte, (og ikke mindre støtte).

Så det må jeg klage på.

Kan dere stramme opp kommunen, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

4 vedlegg
IMG_20220401_0001 paint.jpg
719K
IMG_20220401_0002.jpg
442K
IMG_20220401_0003.jpg
542K
IMG_20220401_0004.jpg
571K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20220401_0001 paint

IMG_20220401_0002

IMG_20220401_0003

IMG_20220401_0004

Jeg fikk et brev fra Nav

IMG_20220401_0001 paint

IMG_20220401_0002

IMG_20220401_0003

IMG_20220401_0004

Jeg sendte en e-post til Arbeids og Inkluderingsdepartementet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 16:38
Til: postmottak@aid.dep.no
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>
Hei,

jeg ventet på å få noen penger (livsopphold-støtte) fra Nav, inn på kontoen i dag.

Men så kom det ikke noen penger.

Og så så jeg mer på vedtaket, fra Bærum kommune.

(Fra 7. mars).

Og der står det, at supplerende livsopphold starter fra 1. mai.

Men det skal være 1. april.

(Som for husleie osv.).

Så de har snytt meg for en måned.

Og nå har jeg nettopp kjøpt meg ny fryser, osv.

Så jeg har bare noen tomflasker her.

Så det må jeg klage på.

Jeg har også hatt vannlekkasje på badet i dag og i går, og vaskemaskinen har slutta å virke, ser det ut som, (displayet har slutta å lyse).

Så jeg trenger egentlig ekstra støtte, (og ikke mindre støtte).

Så det må jeg klage på.

Kan dere stramme opp kommunen, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Jeg sendte en e-post til Statsforvalteren i Oslo og Viken

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vannlekkasje
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 13:04
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

jeg må klage på kommunen.

For de sa at det skulle ringe en rørlegger, for å avtale.

Men det som skjedde, var at en røslig kar fra kommunen, ved navn Håkon, kom på døra.

(Han sa ikke etternavn).

Og det uten å lage avtale.

Så det er brudd på privatlivets fred, synes jeg, at de kommer på døra uten avtale sånn, (etter å ha sagt noe helt annet).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 31. mar. 2022 kl. 13:24
Subject: Re: Vannlekkasje
To: Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>
Cc: <boligbistand@baerum.kommune.no>


Ok, 

den er grei.

Det er jo uansett bare på badet det lekker, så det burde ikke være noe problem.

Mvh.

Erik Ribsskog


tor. 31. mar. 2022 kl. 13:19 skrev Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>:
Hei!

 

Fint takk, sender inn en bestilling på rørlegger i dag.

De tar kontakt før de kommer for å gjøre avtale, tar ofte noen dager før de ringer.

 

 

Mvh

Bjørn Eide

Bo-oppfølger

Oppfølgingstjenesten

Avd. 3

 

E-mail: beide@baerum.kommune.no

Tlf: 67 50 40 50

Mobil: 414 77 396

Bærum kommune

 

 

 

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: torsdag 31. mars 2022 13:01
Til: Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>
Emne: Fwd: Vannlekkasje

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 31. mar. 2022 kl. 12:58
Subject: Vannlekkasje
To: <beide@baerum.mommune.no>
Cc: <boligbistand@baerum.kommune.no>

 

Hei,

sender bilde av vann-lekkasje som avtalt.

Erik Ribsskog

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 01:03
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg liker ikke at dere kutter ut historien, fra mailene.

(For så å lure på hva klagen er om).

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 14:51 skrev Siv (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på din henvendelse 79067. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Siv (Farmasiet)

29. nov. 2021, 14:51 CET

Hei,

Hva mener du? hva er det som har skjedd?

Hører fra deg :)
Med vennlig hilsen, Siv Kunderådgiver farmasiet.no
_______________________________________________

FARMASIET, kundeservice Telefon 33 74 03 24 (kl: 9-16), www.Farmasiet.no
Norges største nettapotek, alltid åpent der du er.

Erik Ribsskog

29. nov. 2021, 02:56 CET

This is a follow-up to your previous request #69910 "Klage/Fwd: Registrering"

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

man. 16. aug. 2021 kl. 14:09 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Automatisk svar fra VVHF PB Postmottak
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 00:50
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: postmottak@vestreviken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VVHF PB Postmottak Vestreviken <postmottak@vestreviken.no>
Date: man. 15. nov. 2021 kl. 21:34
Subject: Automatisk svar fra VVHF PB Postmottak
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Dette er en bekreftelse på at vi har fått e-posten din.

 

Gjelder din henvendelse endring av time på ett av våre behandlingssteder, må du ringe avdelingen direkte.

Ring vårt sentralbord: 03525 eller direktenummeret du finner på avdelingenes nettsider (www.vestreviken.no/avdelinger).

 

Hvis du sender pasientinformasjon eller annen taushetsbelagt informasjon i e-posten, legger vi det inn i vårt sakarkiv for behandling eller til vårt pasientjournalsystem. Din epost blir ikke besvart (dette av personvernhensyn).

 

Har du ris eller ros, ønsker du å gi forslag til forbedringer eller å sende en klage, gå inn på vår nettside: www.vestreviken.no/risogros

 

Med vennlig hilsen

 

Dokumentsenteret

Vestre Viken HF

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 00:28
Til: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>
Kopi: firmapost@nkom.no, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

nå har jeg gått på noe som heter handel og kontor.

Og dere skal tjene kundene/borgerne.

Når jeg ber om å få svar fra daglig leder/administrerende direktør, så er det ikke riktig, at dere skal ha sånne primadonna-nykker, og nekte å sende dette videre oppover.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 11. nov. 2021 kl. 08:42 skrev Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>:
Hei!

Vi har forståelse for ditt engasjement ifob med identitetstyveri. Det vi ikke skjønner helt er bakgrunn for at du sender denne likelydende epostene til alle aktørene på mail-listen din. Hva har f.eks NorgesEnergi og Los med denne saken mot oss å gjøre?

I din forrige epost skrev du dette:
"Så om du kan få en overordnet, (daglig leder), til å se på dette, eventuelt"

Mitt svar var da (14.05.2021) dette:
Hei Erik!

Takker for tilbakemelding.

Dessverre er det slik at det foregår identitets tyveri, eller at andre forøker å bestille tjenester i andres navn.

For å unngå at noen klarer å bestille sim-kort i andres navn, vil simkort alltid bli sendt til folkeregistrert adresse. Det som er litt spesielt med denne bestillingen, er at det er oppgitt både din faktiske epostadresse samt folkeregistrerte adresse. Dersom noen urettmessig skulle kunne bruke en sim som er bestilt i ditt navn, måtte dem mao også ha tilgang til din postkasse.

Selv om dette er første gang vi registrerer forsøk på bestilling andres navn hos oss, er vi klar over problemstillingen. Vi implenterer derfor nå bestillingsløp som stiller krav til at bestilling må gjøres via vipps eller bank id, for å styrke identifisering av bestiller ytterligere.

Håper dette var oppklarende.

Skulle det være noe ytterligere, er det bare å ta kontakt.

Beklager selvsagt det inntrufne.

Ha en fin dag


Vi mener å ha svart opp din forepørsel, og stiller oss uforstående til denne eposten fra deg.

Vi vil også legge til at dersom noen urettmessig skulle bestille noe i andres navn hos oss, vil vi ta den eventuelle økonomiske kostnaden som måtte oppstå. Den økonomiske risikoen ved at dette er mulig, er det vi som tar. Denne bestillingen i ditt navn, har ikke medført noen økonomisk forpliktelse eller belastning for deg.

Håper dette var oppklarende.

Ha en fin dag!





Mvh
Thomas Mathisen
Leder Drift - Utvikling
Gudbrandsdal Energi AS
---
Kundeservice: +(47)61294700
Direkte: +(47)922 35 263
E-post: marked@ge.no
Internett: www.ge.no!
Facebook: www.facebook.com/GEkraft!



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 10.11.2021 11:38
Til: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>
Kopi: firmapost@nkom.no,Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>,kundeservice <kundeservice@renroros.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>,boligbistand@baerum.kommune.no,kundeservice@mail.efi.no,kundesenter.no@lowell.com,kundeservice@hafslundstrom.no,post@baerum.kommune.no,LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>,sfovpost@statsforvalteren.no,"post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>,post <post@finkn.no>,Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,kom@nve.no,rme@nve.no,trl@nve.no,morten.schau@elvia.no,abuse@telia.com,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>,Info <info@tpas.org.uk>,postmottak@asd.dep.no,Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>,postkasse@datatilsynet.no,Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>,Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Emne: Re: [SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, av daglig leder, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 30. jul. 2021 kl. 09:35 skrev Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>:
Hei Erik!

Vi skjønner at du har vært utsatt for id-tyveri, og at dette er en belastning for deg. Det er vi den første til å beklage. Som nevnt iverksetter vi tiltak for å gjøre dette vanskeligere hos oss. I dette tilfellet ble jo dette oppdaget, og stoppet. Hadde dette medført kostnader hos oss, hadde vi tatt den belastningen.

Vi har også forståelse for at du ønsker å finne hvem som står bak dette. Dem som står bak dette, er nok opptatt av å skjule sin identitet, slik at heller ikke vi vet hvem dette kan være. Det vi imidlertid tar vare på er IP-adressen bestillingen ble gjort fra. I dette tilfellet var det adressen 158.69.63.54
Vi mottok denne bestillingen 16.02.2021 23:29.

Dersom du søker denne opp via https://www.ip-adress.com/ip-address/ipv4/158.69.63.54 vil du finne at dette er gjort i Canada. Her finner du også hvem som eier nettet. Mulig dem kan hjelpe deg ytterligere.

Håper dette var til hjelp.

Ha en fin dag!




Mvh
Thomas Mathisen
Leder Drift - Utvikling
Gudbrandsdal Energi AS
---
Kundeservice: +(47)61294700
Direkte: +(47)922 35 263
E-post: marked@ge.no
Internett: www.ge.no!
Facebook: www.facebook.com/GEkraft!



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 28.07.2021 19:45
Til: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>
Emne: Re: [SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

men det er sånn, at disse nett-trollene, har bestilt flere hundre varer, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), under Coronaen, (og også i perioder før det igjen).

Så jeg lurer på hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette svarer dere ikke på.

Så om du kan få en overordnet, (daglig leder), til å se på dette, eventuelt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 14. mai 2021 kl. 13:02 skrev Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>:
Hei Erik!

Takker for tilbakemelding.

Dessverre er det slik at det foregår identitets tyveri, eller at andre forøker å bestille tjenester i andres navn.

For å unngå at noen klarer å bestille sim-kort i andres navn, vil simkort alltid bli sendt til folkeregistrert adresse. Det som er litt spesielt med denne bestillingen, er at det er oppgitt både din faktiske epostadresse samt folkeregistrerte adresse. Dersom noen urettmessig skulle kunne bruke en sim som er bestilt i ditt navn, måtte dem mao også ha tilgang til din postkasse.

Selv om dette er første gang vi registrerer forsøk på bestilling andres navn hos oss, er vi klar over problemstillingen. Vi implenterer derfor nå bestillingsløp som stiller krav til at bestilling må gjøres via vipps eller bank id, for å styrke identifisering av bestiller ytterligere.

Håper dette var oppklarende.

Skulle det være noe ytterligere, er det bare å ta kontakt.

Beklager selvsagt det inntrufne.

Ha en fin dag1




Mvh
Thomas Mathisen
Leder Drift - Utvikling
Gudbrandsdal Energi AS
---
Kundeservice: +(47)61294700
Direkte: +(47)922 35 263
E-post: marked@ge.no
Internett: www.ge.no!
Facebook: www.facebook.com/GEkraft!



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 13.05.2021 05:42
Til: Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no,marked@ge.no
Emne: Re: [SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 19. feb. 2021 kl. 09:18 skrev Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>:
Hei,

Vi har kansellert bestillingen i ditt navn og SIM-kort er deaktivert.
Når du mottar SIM-kort, så kan du bare destruere dette.

Ønsker deg en fin dag.


Med vennlig hilsen
Markedsavdelingen
Gudbrandsdal Energi Mobil
---
Telefon: 61294700
E-post: mobil@ge.no
Internett: www.gemobil.no



Få full oversikt med Min GE-appen:
 



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 18.02.2021 09:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: mobil@ge.no,marked@ge.no,elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no,post <post@finkn.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 23:30
Subject: Bekreftelse - Bestilling mobil.
To: <eribsskog@gmail.com>



Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, dvs når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Oppleve gjelder følgende betingelser:
Avtalen har ingen bindingstid.

Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover fastbeløpet faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..

Man betaler bare for faktisk forbruk. Forbruket faktureres etterskuddsvis. Se link overfor mht priser.

Avtalen inkluderer "Roam like home" i EU/EØS. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.

Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.

Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.

Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.

Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.

I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.

Kun avtalens eier bestille ekstra data, mao ikke brukeren selv.

I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.

GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.

GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).


For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.

NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.


Ha en fin dag videre!!



Tlf: 61 29 47 00 -- Web: www.ge.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Website Contact Form Submission
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 00:15
Til: Crossref <support@crossref.org>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

that you aren't able to find out who wrote this in my name.

That sounds a bit like a lame excuse, I'd say.

It should just be to contact the ISP (Internet Service Provider) of the internet-troll, I'd say.

Your organisation probably also has some lawyers employed, who should be able to get this information from the ISP.

So this I don't buy.

This I have to complain about.

Erik Ribsskog


man. 8. nov. 2021 kl. 13:29 skrev epentz@crossref.org (Crossref) <support@crossref.org>:
## In replies all text above this line is added to the ticket ##
epentz@crossref.org (Crossref)

Nov 8, 2021, 12:29 UTC


I'm replying as Executive Director of Crossref. As noted in previous replies, someone entered your email address on our contact form here: https://www.crossref.org/contact/ on 2020 October 27 at 21:32 UTC. The request included inappropriate content and linked to what appeared to our team as adult-themed websites. Normally our spam filter would have flagged this request and suppressed it so that our staff would not have had to review it. Our spam filters failed that day and instead spammed you back. We have since fixed that. 

I would like to apologize for this happening. What happened was that someone filled out the contact form on our website in your name and email address, and what they put into the form was sent to you. But that's it - you just received an email from us, but nothing was ordered and no further action was taken.
As Isaac and Amanda both mentioned, we've put in changes on our website to make sure that this doesn't happen again. On our contact form, we now have a "captcha" in place. This stops any bots from filling out the form. The other improvement we made is that previously, we would email anyone filling out this form with a confirmation email, and this email would include what they'd written in the form on the website. We've now changed this, so anyone filling out the form just gets an email saying that we've received a support ticket from them - it doesn't include the message that was written on the form. This means if someone fills out the form that isn't you, you'll still get a confirmation message, but it'll just say that we've received a support ticket from you - it won't contain the text that was typed into the form. This avoids a spammer being able to contact you via our contact form.

I'm afraid that there's genuinely no way for us to find out who filled out the contact form on our website on your behalf, but you can rest assured that nothing was ordered from Crossref. We are a membership organization for scholarly publishers, so we don't actually have any products to sell or any reason to contact you again.

I'm sorry to hear that you're having problems with items being ordered in your name - it sounds extremely stressful and worrying - but please be assured this isn't related to the Crossref form.

I do hope this goes some way to setting your mind at rest, and I do hope you get to the bottom of this problem soon.
Kind regards,

Edward Pentz
Executive Director

eribsskog@gmail.com

Oct 27, 2021, 14:37 UTC

This is a follow-up to your previous request #374273 "Re: [Crossref] Re: Re: [Cro..."

Hi,

in my last email I wrote that I wanted a reply from the Managing Director about this.

And it doesn't say a title in your email.

So this I have to complain about.

Please escalate this to the Managing Director now.

(I want to know the name of the internet-troll, who has ordered/written this in my name.

And I want to know what you plan to do, to avoid that something like this happens again).

Erik Ribsskog

man. 5. jul. 2021 kl. 19:16 skrev Amanda Bartell (Crossref) <support@crossref.org>:

Your request (#388483) has been updated.

If you have a support center account or would like to create one, you may also review the status of your request here:
http://support.crossref.org/hc/requests/388483

This email is a service from Crossref. Delivered by Zendesk

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Re: Saksnummer: 27811386.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. mars 2022 kl. 23:56
Til: Kundesenter <kundesenter@intrum.com>
Kopi: Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.com>, Intrum Justitia As - kundesenter <no.kundesenter@intrum.com>, Intrum Justitia <no.pd@intrum.com>, IE Intrum_Justitia <Intrum_justitia@ie.intrum.com>, Intrum Justitia Nova <svc.no.nova@intrum.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i min forrige mail så skrev jeg at jeg ønsket at en overordnet (som daglig leder) skulle svare om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 2. nov. 2021 kl. 07:51 skrev Kundesenter <Kundesenter@intrum.com>:
Viser til din henvendelse.

Vennligst se vårt brev av den 07.07.2021 vedlagt.

Saken er avsluttet hos oss, og vi ber deg om å ta direkte kontakt med kreditor angående ytterligere spørsmål.

 

Vennlig hilsen
__________________________________

Kundesenter
Intrum, Skandinavia

E-post: kundesenter@intrum.com
Telefon: (+47) 23 21 10 00
intrum.no

Intrum - tidligere Lindorff
Besøk vår selvbetjeningsportal
Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
__________________________________

Denne e-posten og eventuelle vedlegg er fortrolige og kan også
inneholde beskyttede opplysninger. Hvis du ikke er den navngitte
mottakeren, må du varsle avsenderen umiddelbart og ikke utlevere
innholdet til andre, bruke det til noe formål eller lagre eller kopiere
informasjonen i noe medium. Takk for samarbeidet.

Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.
Informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger


------------------------------------
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 2021-10-30 23:52
Til: kundesenter@lindorff.com
Emne: Re: Saksnummer: 27811386.


Hei,
i min forrige e-post så skrev jeg at jeg ønsket at en overordnet skulle
svare om dette.
Jeg kan ikke se at dette har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette i mitt
navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere, (eller deres oppdragsgiver),
akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 7. jul. 2021 kl. 13:24 skrev Kundesenter :
> Viser til mottatt henvendelse.
>
> Vi opplyser om at det ble opprettet en inkassosak på deg på oppdrag fra
> kreditor som følge av en ubetalt faktura.
>
> Derfor etter mottok vi innsigelsen din, så har kreditor trukket saken som
> feilsendt med info at du ikke skulle hatt faktura her.
>
> Ifølge av dette, har vi avsluttet saken, og ber deg ta direkte kontakt med
> kreditor for å få forklaring på hvorfor de har fakturert deg.
>
>
> Vennlig hilsen
> __________________________________
>
> *Kundesenter*
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Telefon: () 23 21 10 00
> www.lindorff.no
>
> Lindorff - del av Intrum
> Besøk vår selvbetjeningsportal
> Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> __________________________________
> This e-mail and any attachments are confidential and may also be
> privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender
> immediately and do not disclose the contents to another person, use it for
> any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you for
> your cooperation.
>
> Please consider the environment before printing this e-mail.
> Information about how we process personal data
>
>
>
>
> _________________________________________________________________
> E-post - Lagret i Doculive
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Til: kundesenter@lindorff.com
> CC: juridisk@datatilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no,
> fmovpost@fylkesmannen.no,post@finkn.no,abuse@telia.com,
> amnestyis@amnesty.org,hrwuk@hrw.org,post@sivilombudsmannen.no,
> tr@forbrukertilsynet.no
> Dato: 2021-07-02 20:38
> Emne: Re: Re: Re: 27811386
> _________________________________________________________________
> Hei,
> jeg må klage på, at jeg her blir fremmedgjort.
> Jeg dere spesifiserer ikke angående hva denne regningen egentlig gjaldt.
> Og jeg har ikke vært på noe legevakt i Trondheim, (for å si det sånn).
> Jeg har vel krav på å vite hva som har skjedd der, (siden at noen har
> brukt
> mitt navn).
> Det var noe lignende rundt årtusenskiftet, at jeg kjørte en masete
> Frogner-keeper hjem fra en bedriftsfotball-kamp, (jeg spilte for IT
> Akademiet, for min kamerat Magne Winnem jobba der, og de hadde for få
> spillere).
> Og enten så rappa han keeperen lommeboka, ellers så var det innbrudd i
> bilen.
> (Jeg hadde muligens Blitz på meg.
> For det var innbrudd i bilen hver måned liksom).
> Og da brukte noen folk mitt Visa-kort, som jeg fikk da jeg skulle kjøpe en
> videospiller på avbetaling, (etter at Magne Winnem hadde slitt ut min
> video
> fullstendig, etter at jeg lot han låne den, mens jeg var i militæret).
> De brukte mitt Visa-kort, på å kjøre masse med drosje, rundt i Trondheim.
> Og uansett hvor mange ganger jeg prøvde å sperre kortet, så fikk jeg fler
> og fler regninger.
> (Dette var mens jeg jobbet som butikksjef på Rimi Langhus.
> Noe jeg jobbet som fra våren 2001 til sommeren 2002).
> Og de siste årene, så har det også vært sånn, at noen internett-troll, har
> bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn),
> på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
> Så det er kanskje noe lignende som har skjedd her og.
> Så jeg ønsker at en overordnet skal svare på denne klagen.
> (Jeg ønsker å vite navnet, på det internett-trollet, som har bestilt
> dette,
> i mitt navn.
> Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere/deres
> oppdragsgiver, skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer
> igjen).
> Skjerpings!
> Erik Ribsskog
> tor. 8. apr. 2021 kl. 15:07 skrev Kundesenter :
> > Takk for din e-post.
> >
> > Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss og at du har blitt
> > informert om dette tidligere, vennligst se vedlegg.
> >
> > Dette til din orientering.
> >
> >
> > Vennlig hilsen
> > __________________________________
> >
> > *Kundesenter*
> > E-post: kundesenter@lindorff.com
> >
> > Telefon: () 23 21 10 00
> > www.lindorff.no
> >
> > Lindorff - del av Intrum
> > Besøk vår selvbetjeningsportal
> > Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> > Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> > __________________________________
> > This e-mail and any attachments are confidential and may also be
> > privileged. If you are not the named recipient, please notify the sender
> > immediately and do not disclose the contents to another person, use it
> for
> > any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you
> for
> > your cooperation.
> >
> > Please consider the environment before printing this e-mail.
> > Information about how we process personal data
> >
> >
> >
> >
>
>
>
> ------------------------------------
> > Fra: eribsskog@gmail.com
> > Sendt: 2021-04-05 06:06
> > Til: kundesenter@lindorff.com
> > Emne: Re: Re: 27811386
> >
> >
> > dir="ltr">
> >
> > Hei,
> >
> >
> >
> >
> > dir="ltr">dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> >
> >
> >
> >
> > dir="ltr">(For jeg har ikke kontaktet dere).
> >
> >
> >
> >
> > dir="ltr">Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere
> > akter å
> > foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> > 'Hvermansen-folk',
> > i fremtida.
> >
> >
> >
> > Med hilsen
> >
> >
> >
> >
> > dir="ltr">Erik Ribsskog
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > dir="ltr" class="gmail_attr">ons. 27. jan. 2021 kl. 15:17 skrev
> > Kundesenter <
> > href="mailto:Kundesenter@lindorff.com">Kundesenter@lindorff.com>:
> >
> >
> > class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px
> solid
> > rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
> >
> >
> >
> >
> >
> > Takk
> > for din e-post.
> >
> >
> >
> > Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
> >
> >
> >
> > Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
> >
> >
> >
> > Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
> >
> >
> >
> > Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
> >
> >
> >
> >
> >
> > Vennlig hilsen
> >
> > __________________________________
> >
> >
> >
> > *Kundesenter*
> >
> > E-post: kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> >
> > Telefon: () 23 21 10 00
> >
> > www.lindorff.no
> >
> >
> >
> > Lindorff - del av Intrum
> >
> > Besøk vår selvbetjeningsportal
> >
> > Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> >
> > Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> >
> > __________________________________
> >
> > This e-mail and
> > any attachments are confidential and may also be privileged. If you are
> > not the
> > named recipient, please notify the sender immediately and do not
> disclose
> > the contents
> > to another
> > person, use it for any purpose, or store or copy the information in any
> > medium.
> > Thank you for your cooperation.
> >
> >
> >
> > Please consider the environment before printing this e-mail.
> >
> > Information about how
> > we process personal data
> >
> >
> >
> >
> >
> > ------------------------------------
> >
> > Fra: eribsskog@gmail.com
> >
> > Sendt: 2021-01-22 15:30
> >
> > Til: kundesenter@lindorff.com
> >
> > Emne: Re: 27811386
> >
> >
> >
> >
> >
> > Hei,
> >
> > jeg bodde i Trondheim fra februar til april, i 2018.
> >
> > Men jeg var aldri på noe helsevakt der.
> >
> > Jeg var et par ganger ute på byen, på et diskotek som het Tag, blant
> > annet.
> >
> > Men jeg var aldri i noe slagsmål der.
> >
> > (For å si det sånn).
> >
> > Så dette skjønner jeg ikke noe av.
> >
> > Jeg har også gått på handel og kontor, i sin tid.
> >
> > Og ettersom det jeg husker derfra, så er det firmaene/organisasjonene
> som
> >
> > skal tjene borgerne/kundene, og ikke omvendt.
> >
> > Så det blir deres jobb, å finne denne fakturaen.
> >
> > (Får jeg det til å bli).
> >
> > I stedet for at dere skal pålegge meg, å drive med, noen slags 'russiske
> >
> > krumspring', på noen for meg ukjente innloggings-mekanismer, (som jeg
> > aldri
> >
> > har vært borti før).
> >
> > Så dette må jeg klage på.
> >
> > Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> > tor. 21. jan. 2021 kl. 16:19 skrev Kundesenter :
> >
> > > Viser til mottatt henvendelse.
> >
> > >
> >
> > > Sak 27811386 gjelder ubetalt faktura 5000091218 fra Trondheim Kommune
> >
> > > (Helsevakta).
> >
> > >
> >
> > > Du kan ta ut kopi av faktura via min side hos Trondheim Kommune.
> >
> > >
> >
> > > Om det fortsatt er uklarhet rundt kravet ved mottak av fakturakopi,
> >
> > > vennligst besvar denne eposten med ytterligere informasjon i
> >
> > >
> >
> > >
> >
> > > Vennlig hilsen
> >
> > > __________________________________
> >
> > >
> >
> > > *Kundesenter*
> >
> > > E-post: kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> > >
> >
> > > Telefon: () 23 21 10 00
> >
> > > www.lindorff.no
> >
> > >
> >
> > > Lindorff - del av Intrum
> >
> > > Besøk vår selvbetjeningsportal
> >
> > > Besøksadresse: Hoffsveien 70 B, 0377 Oslo
> >
> > > Postadresse: Postboks 7055, 3007 Drammen
> >
> > > __________________________________
> >
> > > This e-mail and any attachments are confidential and may also be
> >
> > > privileged. If you are not the named recipient, please notify the
> sender
> >
> > > immediately and do not disclose the contents to another person, use it
> > for
> >
> >
> > > any purpose, or store or copy the information in any medium. Thank you
> > for
> >
> >
> > > your cooperation.
> >
> > >
> >
> > > Please consider the environment before printing this e-mail.
> >
> > > Information about how we process personal data
> >
> > >
> >
> > >
> >
> > >
> >
> > > ------------------------------------
> >
> > > Fra: eribsskog@gmail.com
> >
> >
> > > Sendt: 2021-01-16 07:46
> >
> > > Til: kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> > > Emne: Klage/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
> >
> > > Hei,
> >
> > > jeg viser til Deres brev/faktura, fra 11. januar, (se vedlegg), som
> jeg
> >
> > > mottok tidligere denne uken.
> >
> > > Dette er ikke noe jeg har bestilt.
> >
> > > Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn,
> (eller
> > i
> >
> >
> > > tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige
> > rutiner.
> >
> >
> > > Og det er nok det som har skjedd her også.
> >
> > > Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt
> >
> > > dette,
> >
> > > i mitt navn.
> >
> > > Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal
> >
> > > skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
> >
> > > Skjerpings!
> >
> > > Erik Ribsskog
> >
> > > ---------- Forwarded message ---------
> >
> > > Fra: Erik Ribsskog
> >
> > > Date: fre. 22. mai 2020 kl. 03:04
> >
> > > Subject: Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
> >
> > > To: Lindorff Kundesenter
> >
> > > Cc: , post@inkassoklagenemnda.no
> > <
> >
> > > post@inkassoklagenemnda.no>,
> > , Tilsynsutvalget <
> >
> > > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> > Post ,
> >
> > > , Lars Aasen , sande.vgs <
> >
> > > sande.vgs@vfk.no>,
> > Akademikerforbundet ,
> >
> > > Politikk Høyre , postmottak@sivilombudsmannen.no
> > <
> >
> > > postmottak@sivilombudsmannen.no>
> >
> >
> > > Hei,
> >
> > > for det første, så må jeg klage på, at brevene deres, ikke har giroer.
> >
> > > For da hadde sett mer ut som regninger.
> >
> > > Så jeg så ikke med en gang, at det stod: 'Betalingsfrist' nederst på
> >
> > > brevet.
> >
> > > Så det må jeg klage på, (at dere skriver brevene på en tørr måte, for
> å
> >
> > > være sleipe, virker det som).
> >
> > > For det andre, så har jeg informert dere, (i 2016), om at disse sakene
> > er
> >
> > > hos Inkassoklagenemnda.
> >
> > > Og jeg venter fortsatt på at de skal gjøre jobben sin.
> >
> > > Med hilsen
> >
> > > Erik Ribsskog
> >
> > > PS.
> >
> > > For det tredje, så kan jeg også ta med om, at jeg går på sosialen for
> >
> > > tida,
> >
> > > (Nav vil ikke gi meg arbeidsledighetstrygd, av en eller annen grunn).
> >
> > > Og jeg får kun til livsopphold.
> >
> > > Så jeg har uansett ikke råd til å betale noe før jeg får meg en ny
> jobb.
> >
> > > Overskiften i brevet deres, var også dårlig, synes jeg.
> >
> > > 'Overføring til overvåk nr: 12214394'.
> >
> > > Hva skal det bety?
> >
> > > 'Regning' for eksempel, (eller: 'Faktura'), er bedre norsk, (vil jeg
> > si).
> >
> > > Skjerpings!
> >
> > > PS 2.
> >
> > > Kan det stemme at dere er et svensk firma?
> >
> > > Rart at DNB selger gjelden min til Sverige, (vil jeg si).
> >
> > > Jeg har også jobbet mange år som butikksjef i Rimi/ICA, og har en
> >
> > > arbeidssak mot de.
> >
> > > Så virker dette litt rart, må jeg si.
> >
> > > Ikke bra!
> >
> > > ---------- Forwarded message ---------
> >
> > > Fra: Erik Ribsskog
> >
> > > Date: søn. 16. okt. 2016 kl. 23:42
> >
> > > Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: 12214394
> >
> > > To: Lindorff Kundesenter
> >
> > > Cc: , post@inkassoklagenemnda.no
> > <
> >
> > > post@inkassoklagenemnda.no>,
> > , Tilsynsutvalget <
> >
> > > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> > , <
> >
> > > post@forbrukerombudet.no>,
> > Lars Aasen , sande.vgs <
> >
> > > sande.vgs@vfk.no>,
> > Akademikerforbundet ,
> >
> > > Politikk Høyre , postmottak@sivilombudsmannen.no
> > <
> >
> > > postmottak@sivilombudsmannen.no>
> >
> >
> > > Hei,
> >
> > > det er det samme, når det gjelder denne saken, (se vedlegg).
> >
> > > Dette er også hos Inkassoklagenemda.
> >
> > > Jeg sender en kopi til de, (blant annet), som en påminnelse.
> >
> > > Så håper jeg, at de 'får ut finger'n', (som min stesøster Christell
> > pleide
> >
> >
> > > å si, på 80-tallet).
> >
> > > Med hilsen
> >
> > > Erik Ribsskog
> >
> > > ---------- Forwarded message ----------
> >
> > > From: Erik Ribsskog
> >
> > > Date: 2016-10-16 23:24 GMT:00
> >
> > > Subject: Oppdatering/Fwd: 12214394
> >
> > > To: Lindorff Kundesenter
> >
> > > Cc: nav.baerum@nav.no,
> > "post@inkassoklagenemnda.no"
> > <
> >
> > > post@inkassoklagenemnda.no>,
> > tilsynsutvalget@domstol.no,
> > Tilsynsutvalget
> >
> > > <
> >
> > > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> > post@forbrukerradet.no,
> >
> >
> > > post@forbrukerombudet.no,
> > Lars Aasen , "sande.vgs" <
> >
> > > sande.vgs@vfk.no>,
> > Akademikerforbundet ,
> >
> > > Politikk Høyre , "postmottak@sivilombudsmannen.no"
> > <
> >
> > > postmottak@sivilombudsmannen.no>
> >
> >
> > > Hei,
> >
> > > jeg viser til Deres brev, fra 3. oktober, (se vedlegg).
> >
> > > Dette er angående en sak, som jeg tidligere har sendt om, til
> >
> > > Inkassoklagenemda.
> >
> > > Jeg venter på at de skal få denne gjelden slettet, (siden at Intrum
> >
> > > Justitia, har informert meg om, at annen gjeld fra denne tiden, (da
> jeg
> >
> > > bodde, på St. Hanshaugen), er foreldet).
> >
> > > Og jeg ønsker, å ta en ting av gangen, (for det er mest fornuftig, vil
> > jeg
> >
> >
> > > si).
> >
> > > Så derfor så venter jeg, på å høre, fra Inkassoklagenemda, om denne
> > saken.
> >
> >
> > > Og så tar jeg det derfra.
> >
> > > Med hilsen
> >
> > > Erik Ribsskog
> >
> > > ---------- Forwarded message ----------
> >
> > > From: Erik Ribsskog
> >
> > > Date: 2016-08-29 5:31 GMT:00
> >
> > > Subject: Re: 12214394
> >
> > > To: Lindorff Kundesenter
> >
> > > Cc: nav.baerum@nav.no,
> > "post@inkassoklagenemnda.no"
> > <
> >
> > > post@inkassoklagenemnda.no>,
> > tilsynsutvalget@domstol.no,
> > Tilsynsutvalget
> >
> > > <
> >
> > > Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>,
> > post@forbrukerradet.no,
> >
> >
> > > post@forbrukerombudet.no,
> > Lars Aasen , "sande.vgs" <
> >
> > > sande.vgs@vfk.no>,
> > Akademikerforbundet ,
> >
> > > Politikk Høyre , "postmottak@sivilombudsmannen.no"
> > <
> >
> > > postmottak@sivilombudsmannen.no>
> >
> >
> > > Hei,
> >
> > > det dere svarte på her, var vel en kopi dere fikk, av en e-post, til
> en
> >
> > > klagenemd, for dommere.
> >
> > > En kopi, som ble sendt, til deres informasjon, (som man vel sier,
> >
> > > ihvertfall i Danmark).
> >
> > > Men jeg også fått et brev fra dere, tidligere denne måneden, (se
> > vedlegg).
> >
> >
> > > Og dette må være, at de har hatt sommervikarer, hos Narverud.
> >
> > > For da jeg flytta, tilbake til Norge, (fra Danmark), ifjor sommer.
> >
> > > Så hadde jeg ikke noen penger, for Nav ville ikke sende støtte til
> >
> > > København, enda man har lest om, i avisene, (for en del år tilbake
> >
> > > riktignok), om at det er mulig, å få Nav-støtte sendt, i tre måneder,
> >
> > > innen
> >
> > > EU.
> >
> > > Og derfor, så plasserte Nav Sandvika meg, på en folkehøyskole, som er
> >
> > > herberge, i sommerferien.
> >
> > > Og når det begynte, å nærme seg skolestart.
> >
> > > Så fikk jeg et tilbud, om rom, her på Narverud, (tidligere Thon hotell
> >
> > > Høvik).
> >
> > > Men haken var, at Narverud ville ha leien, direkte fra Nav.
> >
> > > Jeg gikk med på dette, siden at dette var for et drøyt år siden, (i
> > august
> >
> >
> > > ifjor), og jeg hadde flyttet mye, fra herberge til herberge, osv.
> >
> > > Og det var sånn, at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen folkehøyskole.
> >
> > > Og derfor, så godtok jeg det, at Narverud fikk leia direkte, fra Nav.
> >
> > > Siden at jeg snart måtte ut, fra Holtekilen, og var litt lei, av å
> > flytte
> >
> > > 'hele tida', da.
> >
> > > Så her er det surr, mellom Nav og Narverud.
> >
> > > Og det må antagelig ha vært, fordi at Narverud har hatt noen nye
> >
> > > ferievikarer, (eller lignende), i sommerferien, som har 'surra' litt,
> > da.
> >
> > > Noe sånt.
> >
> > > Han Greftegreff, (som vanligvis 'styrer' her), har sagt at han ikke
> vil
> > ha
> >
> >
> > > fler e-poster fra meg, (for noen har sendt falske e-poster til han, i
> > midt
> >
> >
> > > navn, og han klager på at han har en tjukk mappe, som det står mitt
> navn
> >
> > > på, (eller noe i den duren), når jeg er innom, for å kjøpe 'poletter',
> > til
> >
> >
> > > vaskekjelleren).
> >
> > > Så dette er nok Greftegreff sin sommervika, som har surra fælt, (vil
> jeg
> >
> > > tippe på).
> >
> > > Så dette må dere ta kontakt med Narverud om, sånn at han sjefen der,
> kan
> >
> > > rydde opp i dette, når han er tilbake, fra ferie.
> >
> > > Så regner jeg med, at dette da, blir 'årnings', (for å si det sånn).
> >
> > > Så det er fint, hvis dere kan slutte, å plage, med disse
> 'surre-brevene'
> >
> > > deres, (må man vel kalle det).
> >
> > > For det er ikke sånn, at jeg har fått min pensjonsbeholdning enda, fra
> >
> > > Nav,
> >
> > > (noe jeg bestilte, en gang, på 00-tallet, og fremdeles venter på).
> >
> > > Så her er det bare surr, både hos Nav og Narverud.
> >
> > > Det er helt sikkert.
> >
> > > Så her får dere bare kontakte, disse 'surrebukkene', og prøve å få de,
> > til
> >
> >
> > > å slutte, med denne surringen, (for å si det sånn).
> >
> > > Med hilsen
> >
> > > Erik Ribsskog
> >
> > > 2016-08-24 11:01 GMT:00 Lindorff Kundesenter :
> >
> > > > Hei,
> >
> > > >
> >
> > > > Vi vil forholde oss til dom i saken inntil det eventuelt foreligger
> en
> >
> >
> > > > kjennelse fra en høyere rettsinstans.
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > > *Obligations Trondheim*
> >
> > > >
> >
> > > > *Tel:* 73542220 *Fax:* 73542239
> >
> > > >
> >
> > > > *E-post:* kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> > > >
> >
> > > > Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > > *LINDORFF *
> >
> > > >
> >
> > > > Postboks 7055, N-3007 Drammen
> >
> > > >
> >
> > > > *Tel:*() 23 21 10 00 *Fax:*() 23 21 11 00
> >
> > > >
> >
> > > > www.lindorff.no /
> > www.lindorff.com
> >
> > > >
> >
> > > > ** This message including any attachments may contain confidential
> >
> > > and/or
> >
> > > > privileged information
> >
> > > > intended only for the person or entity to which it is addressed. If
> > you
> >
> >
> > > > are not the intended recipient
> >
> > > > you should delete this message and notify the sender. Thank you.
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > > ------------------------------------
> >
> > > > Fra: kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> > > > Sendt: 23.08.2016
> >
> > > > Til: kundesenter@lindorff.com
> >
> >
> > > > Emne: 12214394
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > > > -----Original Message-----
> >
> > > > From: eribsskog@gmail.com
> > [mailto:eribsskog@gmail.com]
> >
> >
> > > > Sent: Tuesday, August 23, 2016 6:10 AM
> >
> > > > To: Kundesenter-uidentifisert
> >
> > > > Subject:
> >
> > > >
> >
> > >
> >
> =?UTF-8?Q?Oppdatering=2FFwd=3A_Klage_p=C3=A5_Namsfogden=2FFwd=3A_Saksnumme3D_=3D?UTF-8?Q?r=3D3A=5f?=
>
> >
> >
> >
> > >
> >
> > > >
> >
> > > >
> >
> > >
> >
> 1224072_mellom_RIBSSKOG_ERIK_L=C3=98VENBALK_og_ENTERCARD_NORG3D_E_AS_med_ref_nr_:285752?=
>
> >
> >
> >
> > >
> >
> > > >
> >
> > > > Uidentificeret email fra kundesenter@lindorff.com
> > til manuel behandling
> >
> > > > ---------------------------
> >
> > > > Hei,
> >
> > > > nå kan jeg ikke se, å ha fått noe, fra dere, om denne saken.
> >
> > > > Men jeg fikk et brev, fra Namsfogden i Asker og BÃÃÃÿrum, (om denne
> >
> >
> > > saken),
> >
> > > > for noen
> >
> > > > dager siden, (se vedlegg).
> >
> > > > Nå er noe av innholdet i det nevnte brevet, litt 'gresk', for meg.
> >
> > > > Men det står noe om at dette ble sendt til min
> folkeregister-adresse.
> >
> >
> > > > Men jeg har bodd ti år i England, og der melder man
> > adresse-forranding,
> >
> >
> > > > til banken,
> >
> > > > når man flytter.
> >
> > > > Og ikke til staten.
> >
> > > > (Sånn som jeg husker det).
> >
> > > > Så dette med folkeregister, er kanskje noe sovjetisk/ÃÃÃøstlige
> > 'greier',
> >
> >
> > > som
> >
> > > > det blir
> >
> > > > mindre og mindre av, dess lenger vest, i verden, som man
> > reiser/flykter.
> >
> >
> > > > (Noe sånt).
> >
> > > > Det var også sånn, at hvis man skulle melde adresseforranding, (i
> >
> > > Norge),
> >
> > > > til England,
> >
> > > > så måtte man vite, når man skulle returnere, til Norge.
> >
> > > > Og det visste jeg ikke, for det var avhengig av, når jeg fikk mine
> >
> > > > rettigheter,
> >
> > > > i en 'Lillyhammer-sak', med mere.
> >
> > > > Og jeg ringte mine kreditorer, fra 'accomodation', ved University of
> >
> > > > Sunderland,
> >
> > > > hÃÃÃøsten 2004.
> >
> > > > Så det var kjent, at jeg bodde, i England, (vil jeg si).
> >
> > > > Og jeg ringte også Kripos, fra Liverpool, sommeren 2005.
> >
> > > > Så det var ikke sånn, at norske myndigheter ikke visste, at jeg
> > opphold
> >
> >
> > > > meg, i utlandet.
> >
> > > > Likevel så sender de masse 'tulle-post', (må jeg si), til min norske
> >
> > > > 'sovjetstat-adresse'.
> >
> > > > Og der, (på min folkeregister/sovjetstat-adresse), så bodde min mors
> >
> > > > lillebror (Johan)
> >
> > > > Martin Ribsskog.
> >
> > > > Og han har ikke sendt noe brev videre.
> >
> > > > (Jeg ble forsÃÃÃøkt myrdet der, sommeren 2005, etter å ha ryddet
> hele
> >
> >
> > > gården
> >
> > > > gratis,
> >
> > > > fra påsken, det året).
> >
> > > > Så her stiller jeg med tvilende, når det gjelder dÃÃÃømmekraften,
> til
> >
> >
> > > denne
> >
> > > > tingretten.
> >
> > > > De har tidligere fått meg opp i stry, ved å sende en
> >
> > > identitetstyveri-sak,
> >
> > > > gjennom
> >
> > > > hele 'mÃÃÃølla'.
> >
> > > > Etter at en islandsk kar, hos et Kolsås-inkassobyrå, nekta å
> erkjenne,
> >
> >
> > > at
> >
> > > > jeg hadde
> >
> > > > informert han om, at en regning, var for en tjeneste, som jeg ikke
> > hadde
> >
> >
> > > > bestilt.
> >
> > > > Og det er også et poeng her, at disse kravene, (fra 90/00-tallet),
> kan
> >
> >
> > > > vÃÃÃÿre foreldede.
> >
> > > > For det fikk jeg vite, at Entercard-gjelden, (fra 90-tallet), var.
> >
> > > > Intrum-Justitia opplyste om dette, for en del måneder siden.
> >
> > > > Så sånne brev som dette, er for folk, som har gått tom for dopapir,
> og
> >
> >
> > > som
> >
> > > > trenger
> >
> > > > noe 'dritt', å bruke istedet, hadde jeg nÃÃÃÿr sagt.
> >
> > > > Så dette må jeg klage på.
> >
> > > > For noe tull!
> >
> > > > Erik Ribsskog
> >
> > > > ---------- Forwarded message ----------
> >
> > > > From: Erik Ribsskog
> >
> > > > Date: 2016-02-24 18:43 GMT:00
> >
> > > > Subject: Klage på Namsfogden/Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom
> RIBSSKOG
> >
> >
> > > ERIK
> >
> > > > LÃÃÃèVENBALK
> >
> > > > og ENTERCARD NORGE AS med ref nr :285752
> >
> > > > To: tilsynsutvalget@domstol.no
> >
> >
> > > > Cc: "post@inkassoklagenemnda.no"
> > , Intrum Justitia Nova
> >
> > > > , IE Intrum_Justitia <
> > target="_blank">Intrum_justitia@ie.intrum.com
> > >,
> > target="_blank">sianpost@sismo.no ,
> >
> > >
> >
> > > > post@forbrukerradet.no,
> > post@forbrukerombudet.no,
> > "sande.vgs" ,
> >
> > > > Politikk HÃÃÃøyre < politikk@hoyre.no>,
> > Akademikerforbundet ,
> >
> > > > post , juridisk , Lindorff Kundesenter
> >
> > > > Hei, i dette brevet så står det at jeg har blitt sendt
> >
> > > > til Oslo Forliksråd, i 2006.
> >
> > > > Jeg bodde i England, fra juli 2005 til september 2014.
> >
> > > > Og var ikke et sekund, i Norge, i den tida.
> >
> > > > Og fikk ikke et eneste brev, om dette, til England.
> >
> > > > I forkant, av at jeg flykta til England, i 2005.
> >
> > > > (Fra mordforsÃÃÃøk på LÃÃÃøvås gård).
> >
> > > > Så flykta jeg til England, og University of Sunderland, hÃÃÃøsten
> > 2004.
> >
> >
> > > > (Etter å ha overhÃÃÃørt at jeg var forfulgt, av 'mafian', på Rimi
> >
> > > BjÃÃÃørndal,
> >
> > > > (hvor jeg
> >
> > > > jobbet som leder, ved siden av leder-jobb på Rimi Langhus og
> >
> > > > heltids-studier ved
> >
> > > > ingeniÃÃÃørhÃÃÃøyskolen), i desember 2003).
> >
> > > > Det ble veldig krÃÃÃøll med lånekassa, og jeg havnet tilslutt på
> > gården
> >
> >
> > > til
> >
> > > > onkel Martin
> >
> > > > og dem, i Kvelde, i påsken 2005.
> >
> > > > Jeg innkalte min sÃÃÃøster Pia og halvbror Axel til slektsråd.
> >
> > > > Jeg foreslo at vi skulle flykte til Canada, siden jeg hadde
> > overhÃÃÃørt
> >
> >
> > > dette
> >
> > > > med 'mafian'.
> >
> > > > De ville ikke, men Pia ville styre med mine smålån, siden at hu
> hadde
> >
> >
> > > > drevet med
> >
> > > > lignende da min mor dÃÃÃøde.
> >
> > > > (Dette sa Pia på vei til eller fra togstasjonen i Larvik.
> >
> > > > I min onkels bil.
> >
> > > > Mens jeg tenkte på dette med Canada og 'mafian', da).
> >
> > > > Og min onkel Martin tulla også.
> >
> > > > Han lurte meg til psykolog.
> >
> > > > Og Pia gjorde ikke det hun hadde tatt på seg, (å kontakte DNB osv.),
> > på
> >
> >
> > > > _eget inisjativ_.
> >
> > > > Så Martin og psykologen fikk meg til å få en sosionom fra
> Sandefjord,
> >
> >
> > > til
> >
> > > > å ta over
> >
> > > > Pia sin 'jobb', (jeg selv hadde ikke bra kontormuligheter på
> LÃÃÃøvås
> >
> >
> > > gård,
> >
> > > > for jeg
> >
> > > > bodde, i et slags skjul, må jeg si).
> >
> > > > Så Pia har ikke hatt noe med mine lån å gjÃÃÃøre, siden dette, (som
> > var
> >
> > > > våren/sommeren
> >
> > > > 2005).
> >
> > > > Så hvorfor står det da Pia sitt navn (og også hennes adresse), på en
> >
> > > kopi
> >
> > > > fra Oslo
> >
> > > > Forliksråd, i 2006, (en kopi som fulgte med brevet fra Namsmannen,
> se
> >
> >
> > > > vedlegg).
> >
> > > > Nei, har Pia vÃÃÃÿrt som ei rotte her, og prÃÃÃøvd å tulle med
> mine
> >
> >
> > > > penger/verdier, lurer
> >
> > > > jeg.
> >
> > > > Jeg får heller ikke Drammen tingrett til å opplÃÃÃøse et sameie for
> > meg,
> >
> > > (ei
> >
> > > > dommer
> >
> > > > HÃÃÃøysÃÃÃÿter der, har nekta å gjÃÃÃøre dette, siden
rundt
> 2011).
> >
> >
> > > > Og City Self Storage sier at de har gitt alle mine verdifulle
> >
> > > antikviteter
> >
> > > > osv.,
> >
> > > > (fra fÃÃÃør jeg flytta til Sunderland i 2004), til HV, (som jeg er
> i).
> >
> >
> > > > Men kanskje Pia har vÃÃÃÿrt rotte hos Selvåg/City Self-Storage og,
> og
> > de
> >
> > > bare
> >
> > > > sier
> >
> > > > noe, tenker jeg.
> >
> > > > Dette er en skandale, vil jeg si.
> >
> > > > Jeg fikk heller ikke noe arv, eller bÃÃÃøker/gamle brev, fra
> bestemor
> >
> >
> > > > Ingeborg, da
> >
> > > > hu dÃÃÃøde, i 2009, (enda min mor dÃÃÃøde i 1999).
> >
> > > > Så jeg har blitt tulla med i nesten uendelig mange saker, må jeg si.
> >
> > > > NRK hadde i sitt program Tweet 4 Tweet, en sekvens om meg, i 2012,
> > hvor
> >
> >
> > > de
> >
> > > > forklarte
> >
> > > > at jeg bodde i eksil i Enlgand, og skrev memoarer mm.
> >
> > > > Og jeg har skrevet fram til hÃÃÃøsten 2005, i mine memoarer, (så
> jeg
> > har
> >
> > > > forklart om
> >
> > > > alt som skjedde på LÃÃÃøvås, (i Min Bok 8)).
> >
> > > > Jeg kjenner også Andre StÃÃÃøylen, (som var i nyhetene, her om
> dagen,
> > som
> >
> > > > DNB-direktÃÃÃør,
> >
> > > > som har kjÃÃÃøpt A-pressen).
> >
> > > > Vi var på et mÃÃÃøte sammen, hos Unge HÃÃÃøyre, i 1991.
> >
> > > > Min russe-kamerat Magne Winnem dro meg med.
> >
> > > > Og Jan Tore Sanner ble så imponert over mine kunnskaper i politikk,
> at
> >
> >
> > > han
> >
> > > > dro med
> >
> > > > Winnem og meg, til et mÃÃÃøte, om Unge HÃÃÃøyre sitt program,
> fÃÃÃør
> >
> >
> > > > kommune/skole-valget,
> >
> > > > i 1991.
> >
> > > > Og da var det jeg som sa mest, (må jeg si).
> >
> > > > Og jeg luket bort noe 'nazistiske' greier, fra Unge
> > HÃÃÃøyre-programmet.
> >
> >
> > > > Det er mulig at det var StÃÃÃøylen sin 'nazisme'.
> >
> > > > Hva vet jeg.
> >
> > > > Og jeg har også sendt alle disse Lindorff/DNB-sakene til
> >
> > > > Inkassoklagenemda.
> >
> > > > For et lignende lån, (fra fÃÃÃør jeg flyttet til Sunderland), er
> visst
> >
> >
> > > > foreldet, har
> >
> > > > Intrum Justitia sagt, (se den videresendte e-posten).
> >
> > > > Så jeg ÃÃÃønsker at Inkassoklagenemnda skal se på, om ikke også
> > DNB-lånene
> >
> >
> > > er
> >
> > > > foreldet.
> >
> > > > Dette skal Namsfogden ha fått kopi-eposter om.
> >
> > > > Men de bare overkjÃÃÃører.
> >
> > > > Så det må jeg klage på.
> >
> > > > Jeg får bare til livsopphold dessuten, fra Nav, så det er ikke sånn,
> > at
> >
> >
> > > > jeg har
> >
> > > > noen penger/eiendeler verdt å nevne, (som det fremkommer av
> > vedleggene,
> >
> >
> > > > til Intrum
> >
> > > > Justitia/Entercard-saken, som jeg sendte om i går).
> >
> > > > Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011),
> i
> >
> >
> > > > Liverpool,
> >
> > > > så kontaktet jeg Larvik kommune, om disse lånene.
> >
> > > > Og ble enig med gjeldsrådgiver der om at jeg skulle vente til jeg
> fikk
> >
> >
> > > meg
> >
> > > > en jobb,
> >
> > > > og så samarbeide med gjeldsrådgiver der, om tilbakebetalingen av
> > lånene.
> >
> >
> > > > Men dessverre, så har det vÃÃÃÿrt finanskrise, og jeg har fortsatt
> > ikke
> >
> >
> > > fått
> >
> > > > jobb,
> >
> > > > (hverken i Norge eller England).
> >
> > > > Så dette har jeg min egen måte, å hanskes med, men jeg har her,
> blitt
> >
> >
> > > helt
> >
> > > > overkjÃÃÃørt,
> >
> > > > av Lindorff/Namsfogden.
> >
> > > > Som velger å på tullete vis, (må jeg kalle det), slÃÃÃøse bort det
> >
> > > offentlige
> >
> > > > sine
> >
> > > > penger, på disse tulle-sakene.
> >
> > > > Så dette må jeg klage på.
> >
> > > > Erik Ribsskog
> >
> > > > PS.
> >
> > > > Så også, at datoen på et av 'tulle-brevene', var 24. desember.
> >
> > > > Så her er det noen galninger, som bare mobber meg, og hater meg så
> > mye,
> >
> >
> > > at
> >
> > > > de heller
> >
> > > > driver med å forfÃÃÃølge meg, på julaften, enn å ferie denne
> > hÃÃÃøytiden,
> >
> >
> > > > (virker det
> >
> > > > som).
> >
> > > > Så her må man lure, mener jeg.
> >
> > > > Her er det så mye tull og tÃÃÃøys, så har må noen rydde opp, mener
> > jeg.
> >
> >
> > > > På forhånd takk for eventuell hjelp!
> >
> > > > ---------- Forwarded message ----------
> >
> > > > From: Erik Ribsskog
> >
> > > > Date: 2016-02-24 1:49 GMT:00
> >
> > > > Subject: Fwd: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LÃÃÃèVENBALK
> > og
> >
> > > > ENTERCARD NORGE
> >
> > > > AS med ref nr :285752
> >
> > > > To: tilsynsutvalget@domstol.no
> >
> >
> > > > Cc: "post@inkassoklagenemnda.no"
> > , Intrum Justitia Nova
> >
> > > > , IE Intrum_Justitia , sianpost@sismo.no,
> >
> >
> > > > post@forbrukerradet.no,
> > post@forbrukerombudet.no,
> > "sande.vgs"
> >
> > > > , Politikk HÃÃÃøyre , Akademikerforbundet ,
> >
> > > > post , juridisk , Lindorff Kundesenter
> >
> > > > Hei, jeg viser til brev fra uklar etat, (må jeg kalle
> >
> > > > det).
> >
> > > > På konvolutten står det: 'Politiet', og på brevpapiret, så står det:
> >
> > > > 'Namsfogden'.
> >
> > > > Det virker som et sammensurium, uten like, så det må jeg klage på.
> >
> > > > Dessuten, (se videresendt e-post), så har Intrium Justitia forklart
> > for
> >
> >
> > > > meg, i fjor
> >
> > > > hÃÃÃøst, at denne gjelden er slettet, (grunnet foreldelse).
> >
> > > > Så her er det mye rot, (det er helt sikkert).
> >
> > > > Og på toppen av dette, så har jeg ikke fått noe brev, om et sånt
> > mÃÃÃøte
> >
> >
> > > hos
> >
> > > > Namsfogden.
> >
> > > > (Ikke som jeg kan se, ihvertfall).
> >
> > > > Så her er det toppen av kransekaka i rot, vil jeg si.
> >
> > > > Så det må jeg klage på.
> >
> > > > Det er også sånn, at jeg har fått mye brev, om lignende saker, fra
> >
> > > > Lindorff og et
> >
> > > > annet firma, som holdet til på Kolsås, men som jeg har glemt navnet
> på
> >
> >
> > > nå.
> >
> > > > Men jeg kan ikke se å ha fått noe fra Intrum Justitia.
> >
> > > > Jeg jobbet på vegne av Intrum Justitia under oppveksten.
> >
> > > > Vårt slektsfirma StrÃÃÃømm Trevare hadde Intrum Justitia som
> > inkassofirma,
> >
> >
> > > og
> >
> > > > vi hadde
> >
> > > > stempel fra Justititia liggende, på kontoret til den bedriften, i
> > huset
> >
> >
> > > > til min
> >
> > > > farmor, (og jeg brukte det, en gang, som jeg hadde returnert et
> >
> > > keyboard,
> >
> > > > som var
> >
> > > > som en leke, må jeg si, og som jeg ble skuffet over, da jeg fikk
> den,
> >
> >
> > > som
> >
> > > > ungdomsskole-elev,
> >
> > > > var det vel).
> >
> > > > Så dette blir feil, at jeg blir sendt på hemmelig vis til retten av
> > noen
> >
> >
> > > > slags kolleger,
> >
> > > > (må jeg vel kalle dem).
> >
> > > > Datatilsynet kjenner også til, at jeg, har blitt utsatt, for veldig
> >
> > > mange
> >
> > > > identitetstyveri-saker.
> >
> > > > Og derfor er det vanskelig for meg, å huske alle inkasso-sakene,
> >
> > > (ettersom
> >
> > > > at firma
> >
> > > > sender til inkasso, enda jeg forklarer om at det er snakk om
> >
> > > > identitetstyveri-saker
> >
> > > > og returnerer all 'dritten', som kommer, i postkassa).
> >
> > > > Det var sånn, da jeg bodde i England, (hvor jeg bodde, fra 2004 til
> >
> > > 2014),
> >
> > > > at de
> >
> > > > i Larvik, fikk noe lignende dom/tull, på meg.
> >
> > > > Men da fikk jeg heller ikke brev, for min onkel i Norge, sendte ikke
> > min
> >
> >
> > > > post videre
> >
> > > > til meg, etter et drapsforsÃÃÃøk på gården, som var grunn til, at
> jeg
> >
> >
> > > flykta
> >
> > > > til England.
> >
> > > > Så dette er ikke fÃÃÃørste gang heller, for å si det sånn.
> >
> > > > Så dette må jeg klage på.
> >
> > > > Erik Ribsskog
> >
> > > > ---------- Forwarded message ----------
> >
> > > > From: Intrum Justitia Nova
> >
> > > > Date: 2015-10-30 14:54 GMT:00
> >
> > > > Subject: Saksnummer: 1224072 mellom RIBSSKOG ERIK LÃÃÃèVENBALK og
> >
> > > ENTERCARD
> >
> > > > NORGE AS
> >
> > > > med ref nr :285752
> >
> > > > To: "eribsskog@gmail.com"
> > Hei, Viser til deres henvendelse
> >
> > > > vedr sak 1224072 ( ENTERCARD NORGE AS).
> >
> > > > Vi bekrefter med dette at saken er avsluttet hos oss i dag som
> > foreldet.
> >
> >
> > > > Dette til din orientering.
> >
> > > > Med hilsen
> >
> > > > Saksbehandler :Team Bank
> >
> > > > Telefon :23 17 11 10
> >
> > > > Intrum Justitia AS
> >
> > > > IBAN: NO1563180520351
> >
> > > > BIC : NDEANOKK
> >
> > > > ------------------------------------
> >
> > > > KUN TIL INTERN BRUK: X0Z010122407200199894143 KUN TIL INTERN BRUK:
> >
> > > > X0Z1300661895360
> >
> > > > NB: Oppgi alltid saksnummer 1224072 ved henvendelse til oss.
> >
> > > >
> >
> > >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter