Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. mars 2022

Jeg sendte en e-post til Brukerklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 22:27
Til: Tirill Selnes Bjørnson-Langen <tirill@brukerklagenemnda.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "Storjord,Lars Edvard" <lars.edvard.storjord@nkom.no>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, Post <post@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

dette at borgere ikke får lov å sende, det må jeg si, at høres nazistisk ut, (i mangel av et bedre ord).

Så det må jeg klage på.

Jeg har gått på handel og kontor, (i sin tid), og der lærte jeg, at det var borgeren/kunden sitt privilegium, å velge korresponanse-metode.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 12:21 skrev Tirill Selnes Bjørnson-Langen <tirill@brukerklagenemnda.no>:
Hei,

 

Viser til mottatte henvendelser til info@brukerklagenemnda.no. Vi gjør oppmerksom på at denne epostadressen er forbeholdt offentlige myndigheter. Ved fremtidige henvendelser kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema på Kontakt oss.

 

Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon (heretter Brukerklagenemnda) er et nøytralt klageorgan som avgjør tvistesaker mellom brukere (privatpersoner og småbedrifter med inntil 10 årsverk) og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester (mobiltelefoni, bredbånd og TV).

 

Saksbehandlingen i Brukerklagenemnda er skriftlig, hvilket betyr at våre vurderinger baserer seg på den skriftlige dokumentasjonen som er fremlagt i de aktuelle sakene. For at vi skal kunne vurdere din henvendelse nærmere, må du først fylle ut vårt klageskjema og fremlegge nødvendig dokumentasjon.

 

Slik jeg forstår dine henvendelser riktig, har det blitt opprettet flere mobilabonnement hos ulike tilbydere i ditt navn.

 

Dersom det blir aktuelt med en klage i Brukerklagenemnda, må du først fylle ut vårt klageskjema og fremlegge nødvendig dokumentasjon. Merk hver enkelt tilbyder må klages inn separat, da saksbehandlingen i BKN ikke åpner for å klage inn flere tilbydere samtidig i én og samme klage.

 

Om klageadgangen til Brukerklagenemnda:

 

Alle forhold som du ønsker at Brukerklagenemnda skal ta stilling til, må først ha blitt skriftlig påklaget til den part som fakturerer deg. Det er et absolutt krav for å få klage til Brukerklagenemnda at du først har påklaget forholdet skriftlig til din mobiloperatør, som også vil være innklaget part i en klage til oss.

 

Du kan bringe forholdet inn for Brukerklagenemnda dersom mobiloperatøren din ikke har

(1) imøtekommet ditt krav, eller
(2) skriftlig orientert om forventet behandlingstid innen to uker etter at de mottok klagen din, eller
(3) gitt et endelig skriftlig svar på klagen innen rimelig tid.

 

Brukerklagenemndas eget klageskjema må i alle tilfeller fylles ut. Klageskjemaet finner du her: Brukerklagenemndas klageskjema. Skjemaet fylles ut elektronisk, eller skrives ut og sendes til oss per post. Vi anbefaler førstnevnte, av hensyn til vår saksbehandlingstid. 

 

Det er avgjørende for vår registrering av din klage at du sammen med ditt utfylte klageskjema kan fremlegge følgende dokumentasjon:

- Din skriftlige klage til din mobiloperatør

- Eventuelt skriftlig avslag (og øvrig korrespondanse)

- Kopi av fakturaer du måtte klage på, herunder fakturaspesifikasjon

 

All dokumentasjon lastes opp i det elektroniske klageskjemaet på våre nettsider. Dokumentasjon som mot formodning ikke kan lastes opp, sendes til oss per post.

 

Vennligst gå inn på våre nettsider for mer informasjon om saksgangen. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss per telefon på hverdager mellom klokken 09:00 og 12:00.

 

Vi gjør oppmerksom på at svar til denne e-postadressen verken vil bli lest eller besvart. Ved fremtidige henvendelser kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema på Kontakt oss.

 

 

Med vennlig hilsen

 

Tirill Selnes Bjørnson-Langen

Juridisk saksbehandler                               

Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon

 

_____________________________________________

Brukerklagenemnda

Lilleakerveien 4A

0283 Oslo

Telefon: 22 13 32 20

E-post: tirill@brukerklagenemnda.no

Web:    www.brukerklagenemnda.no

_____________________________________________

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Re: Klage/Fwd: Velkommen som nytt medlem i Extinction Rebellion Norge!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 22:12
Til: annemettemoe <annemettemoe@protonmail.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, lists@extinctionrebellion.no, XRN-Nyhetsbrev@protonmail.com, fellesskap@extinctionrebellion.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


søn. 28. nov. 2021 kl. 18:12 skrev annemettemoe <annemettemoe@protonmail.com>:
Det var leit å høre at du har vært utsatt for et identitetstyveri. 
Nå er du i hvertfall slettet fra vårt medlemsregister. 

mvh
Anne-Mette Moe
Extinction Rebellion, Oslo

Sent with ProtonMail Secure Email.

‐‐‐‐‐‐‐ Original Message ‐‐‐‐‐‐‐
On Sunday, November 28th, 2021 at 05:27, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <fellesskaposlo@extinctionrebellion.no>
Date: tir. 7. sep. 2021 kl. 19:20
Subject: Velkommen som nytt medlem i Extinction Rebellion Norge!
To: <annemettemoe@protonmail.com>




Heisann,

Vi i medlemsbehandlinga i Extinction Rebellion Norge (XRN) ser gledesstrålende at det er mange som melder seg inn i disse dager. I tillegg ble vi nylig offer for et data-angrep som gjør jobben vår noe mer tungvint og langsom. Som om ikke det var nok, er vi ganske få som gjør denne jobben - å ta kontakt med hver og en av dere og finne ut hvor og hvordan dere vil være med å kjempe for livet!

Vi gir ikke opp, men det kan være det tar litt tid før vi klarer å komme gjennom bunkene til nettopp deg. I mellomtiden er det rett og slett bare å møte opp på aktivitetene våre!

Vi i Oslo lokallag har medlemsmøte hver onsdag, der vi i tillegg til å ta i mot nye medlemmer, jobber i arbeidsgrupper med nye aksjoner, skriver kommentarer til pressen, maler bannere og ikke minst, er sosiale:D
Du kan bare møte opp i Schweigaardsgate 34C mellom 16:00 og 17:00, så tar vi i mot deg der. Vi har mange andre aktiviteter også, så følg nøye med på
Facebook: Extinction Rebellion Oslo https://www.facebook.com/Extinction-Rebellion-Oslo-107072890833160

Extinction Rebellion Norge har også et nyhetsbrev som du kan følge her: https://extinctionrebellion.no/no/news

Det blir holdt en del introduksjonskurs til XRNs prinsipper og verdier, mer informasjon og påmelding her (disse kursene er digitale) og vi ser det som helt nødvendig at alle nye medlemmer tar dette lille kurset (2 1/2 time) så snart som mulig.: https://www.cognitoforms.com/ExtinctionRebellionNorge/InteraktivIntroduksjonTilXRsPrinsipperOgVerdierDNAkurs

I Oslo har vi også av og til fysiske introduksjonskurs i forbindelse med onsdagsmøtene. Vi kan også tilby noe vi kaller IVDA-trening. Det er "ikke-voldelig direkte aksjons-trening" for de som ønsker å delta i aksjoner der det er mulighet for arrestasjon. Det er både gøy og viktig! Anbefales alle uansett!

Hvis du bruker sosiale medier er du hjertelig velkommen både som deltaker og følger, her er noen av sidene:
Facebookside for XR nasjonalt: https://www.facebook.com/xrnorway
Aktiv i XR nasjonal facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/375944706475642
Og for Oslo-medlemmer spesielt: "Extinction Rebellion Oslo" på Facebook: https://www.facebook.com/Extinction-Rebellion-Oslo-107072890833160

Vi har også et eget XR-lag som heter XR Ung. Det er for deg under 25 år - dersom du synes det føles greiest å starte sammen med jevnaldrende. Du er selvfølgelig alltid velkommen til Oslo-laget også! XR Ung holder møter på nettet fordi de er landsdekkende. I tillegg planlegger de hyppige aksjoner. Hovedsakelig i Oslo, men også i andre større byer.
De har en egen Facebook-side: Extinction Rebellion Ung - XR Ung:
https://www.facebook.com/search/top?q=extinction%20rebellion%20ung%20-%20xr%20ung

Instagram: https://www.instagram.com/xrnorway/
Twitter: https://twitter.com/ExtinctionR_NO?lang=en

Håper å se deg i Oslo-laget snart!

Love & Rage
Anne-Mette, Fellesskap, XR Oslo

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Saksnummer [1643] - Re: Klage/Fwd: Velkomsttilbud til deg 💙
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 22:04
Til: Domino's Pizza <hei@dominos.no>
Kopi: Dominos <dominos@dominos.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, "tr@forbrukertilsynet.no" <tr@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "sfovpost@statsforvalteren.no" <sfovpost@statsforvalteren.no>, "abuse@telia.com" <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, concerns@dominos.co.uk
Hei,

dette høres ut som ansvarsfraskrivelse, synes jeg.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 28. nov. 2021 kl. 21:22 skrev Domino's Pizza <hei@dominos.no>:
Hei! 



For å finne ut hvordan noen har laget en bruker med din e-post, må du kontakte gmail.com. Fordi man må ha tilgang til e-posten man lager bruker på. 







Med vennlig hilsen/Best regards,



Magnus


Domino's Pizza

📧hei@dominos.no

📞 21 50 33 30



<eribsskog@gmail.com>

November 27th, 2021 08:51

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 2. sep. 2021 kl. 19:20 skrev Dominos <dominos@dominos.no>:
Hei!

Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette. 

Vi har nå slettet brukeren som ble opprettet på deg hos oss.



Beste hilsen / Best regards,
Eliza Mackowiak

Skiftleder, Dominos kundesenter

Dominos Pizza Norway

E-post: dominos@dominos.no

Telefon: 215 03 330


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: mandag 30. august 2021 06:32
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Dominos <dominos@dominos.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no <tr@forbrukertilsynet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; sfovpost@statsforvalteren.no <sfovpost@statsforvalteren.no>; abuse@telia.com <abuse@telia.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Velkomsttilbud til deg 💙
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Dominos.no <ikke-svar@dominos.no>
Date: tor. 27. mai 2021 kl. 16:04
Subject: Velkomsttilbud til deg 💙
To: <e.ribsskog@gmail.com>




FØLG OSS 

Facebook LinkedIn Instagram YouTube
Domino's Pizza – Hoffsveien 15, 0275 Oslo, Norge
 
Dersom du ikke lenger ønsker å motta e-post fra oss, kan du melde deg av her. 

VÅR NYE APP GJØR BESTILLINGEN ENDA ENKLERE 



Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: [#15014895] | Klage/Fwd: Ordrebekreftelse fra ice
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 21:48
Til: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, svindel@ice.no, info@brukerklagenemnda.no
Hei,

jeg tror at dere bommer litt, hvis dere mener, at noen har brukt min bank id-brikke, for å bekrefte denne bestillingen.

Da fabler dere fælt, vil jeg si.

Da er dere ute på vidda.

(For å si det sånn).

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 29. nov. 2021 kl. 10:28 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei, Erik

Den aktuelle bestillingen er gjort i nettbutikken vår og bekreftet med BankID. 
Dessverre er det lite vi kan gjøre for å sørge for at din BankID ikke kommer på avveie.
Vi har registrert din e-postadresse på vår sperreliste slik at ikke flere bestillinger kan registreres med din e-postadresse. 
For å forhindre at det samme skjer igjen i fremtiden er det viktig at man er påpasselig med sin egen BankID og ikke deler PIN-koden eller lignende med andre. 

Ønsker deg en god dag.

Vennlig hilsen
 
Christoffer
Saksbehandler
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no 

På Mon, 29 Nov ved 3:06 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 30. jul. 2021 kl. 11:12 skrev ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>:
Hei, Erik

Det er leit å høre hva som har skjedd her.

Vedlagt finner du egenerklæring for misbruk av identitet, dette må fylles ut og returneres til oss så raskt som mulig.
Informasjonen må være så fullstendig som mulig.
Du må også legge ved kopi av politianmeldelsen. Merk at fristen for å sende inn egenerklæring og anmeldelse er satt til en måned.
Når du har fylt ut skjemaet, kan du returnere det til oss på en av disse måtene:
Skann utfyllt skjema og send det på e-post til: svindel@ice.no
Brev sendes til: ice kundeservice, Postboks 1422, 1602 Fredrikstad
Gå til nettsiden https://nettvett.no/ - Klikk deg videre til Veiledninger og finn veiledningen som heter "Jeg har blitt utsatt for ID-tyveri". Her finner du mye nyttig informasjon.
Vi anbefaler å følge rådet om kreditsperre.
 
Vennlig hilsen
 
Ivar
Kunderådgiver
 
Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no
 

On Wed, 28 Jul ved 7:23 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice <noreply@ice.no>
Date: ons. 28. jul. 2021 kl. 09:37
Subject: Ordrebekreftelse fra ice
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>




Ordrebekreftelse
Vi har registrert følgende i din ordre: (totalt 1 stk abonnement)
Abonnement
Super 15 GB med Data Frihet i 2 mnd Tlf 929 74 068 299,- pr mnd
Abonnementet inkluderer:
15GB data
Inkludert Data Rollover og Rollover Deling
Hastighet opptil 256 Mbit/s
Ingen overfakturering ved bruk utover inkludert datapakke
Fri tale, SMS, MMS
EU/EØS inkludert
Fri bruk av BankID
Ingen bindingstid
 
Egne priser gjelder for spesialnumre, innholdstjenester og utland. Det er ingen ekstra kostnad ved bruk utover inkludert datapakke, men hastigheten reduseres til 64 kBit/s.
Kampanje – Data Frihet inkludert i 2 måneder!
Data Frihet inkluderer 1000 GB i vårt eget nett (ice+) med hastighet opptil 10 Mbit/s. Etter kampanjeperioden på 2 måneder + inneværende måned, løper tjenesten videre for 99,-/mnd. Tjenesten kan enkelt deaktiveres i appen eller på Min Side. Data Frihet inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling.
Super 15 GB med Data Frihet i 2 mnd er et unikt tilbud og kan ikke kombineres med kjøp av rabattert mobiltelefon eller årsavtale.
Tilleggstjenester
Tvilling-SIM Tlf 929 74 068 39,- pr mnd
Kopi av ditt hoved-SIM
Data-SIM Tlf 929 74 068 29,- pr mnd
Ekstra SIM-kort til bruk av mobildata
 
Totalt pr mnd: 367,- (ordinær pris – uten eventuell rabatt)
Vi sender deg en ny e-post så snart SIM-kort er pakket og på vei til deg. Leveringstid er ca 5-10 dager.
Har du spørsmål er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på ice.no/kontakt eller telefon 21 00 00 00.

Hilsen ice

Nettbutikk
 

Min Side
 

Kontakt
https://www.facebook.com/icenorge/
Følg oss på Facebook
ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 21:28
Til: cwe007@politi.dk
Kopi: presse@rigspoliti.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

At dette ikke er ulovlig, det synes jeg, at høres rart ut.

Er det da heller ikke ulovlig å bestille pizza på døra, i noen man hater sitt navn?

Det synes jeg at høres rart ut.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette, (for å sjekke at dette kan være riktig).

Skjerpings!

PS 2.

Det er også sånn, at dere skylder meg en erstatning, fra da jeg bodde i København, (noe jeg gjorde våren 2015).

Da ble jeg uten grunn arrestert på den norske kirken, (på langfredag, var det vel), og en dame på en politistasjon ved Vesterport, forespeilet meg, at jeg skulle få en erstatning.

Men denne erstatning har latt vente på seg, og dette er nå syv år siden!

Skjerpings!

Jeg har politidamens lapp enda.

Det står:

'Kbh's Politi
administrationen
politigården
1567 Kbh. V'.

Og disse har jeg kontaktet, men den nevnte erstatningen somler dere fælt med.

Skjerpings!


man. 29. nov. 2021 kl. 10:11 skrev <CWE007@politi.dk>:
Hej Erik,

Tak for din henvendelse. Vi har slettet dig i vores systemer. Du er ikke tilmeldt nogen nyhedsbrev e.l. fra os. Det var du heller ikke til at starte med, men vi kan se, at nogen har forsøgt at tilmelde dig med mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com. Det kan vi desværre ikke forhindre, at nogen gør, og det er ikke ulovligt i Danmark, men vi kan garantere, at du ikke bliver tilmeldt nogen nyheder fra os, hvis du ikke bekræfter tilmeldingen. Så hvis det sker igen, skal du blot ignorere mailen.  

 

Med venlig hilsen

 

Connie Maria Westergaard
Chefkonsulent

 

cid:image001.jpg@01D24C85.5BDDCE70

 

Rigspolitiet

Koncernkommunikation

Polititorvet 14

1780 København V

 

Fra: Rigspolitiet Presse <presse@rigspoliti.dk>
Sendt: 27. november 2021 11:34
Til: Westergaard, Connie Maria (CWE007) <CWE007@politi.dk>
Emne: VS: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: 27. november 2021 09:18
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: presse@rigspoliti.dk; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Bekræft abonnement på politi.dk

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@politi.dk>
Date: man. 6. sep. 2021 kl. 00:22
Subject: Bekræft abonnement på politi.dk
To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Du har bedt om at abonnere på nyt fra politiet med e-mailadressen eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com.

 

For at bekræfte dit abonnement, skal du klikke på linket: (Sladdet av johncons-blogg)

 

Hvis det ikke er dig, der har tilmeldt din e-mailadresse nyt fra politiet, kan du ignorere denne e-mail. Et abonnement træder ikke i kraft, før du har bekræftet.

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Please Confirm Subscription
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 21:11
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: lists@extinctionrebellion.no, XRN-Nyhetsbrev@protonmail.com, fellesskap@extinctionrebellion.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Extinction Rebellion Norge <lists@extinctionrebellion.no>
Date: søn. 28. nov. 2021 kl. 19:59
Subject: Please Confirm Subscription
To: [MERGE_NAME] <eribsskog+blakstad@gmail.com>


XR Norge Nyhetsbrev
Please Confirm Subscription
Yes, subscribe me to this list
If you received this email by mistake, simply delete it. You won't be subscribed unless you click the confirmation link above.
For questions about this list, please contact:
XRN-Nyhetsbrev@protonmail.com

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Extinction Rebellion Norge
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 21:05
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: fellesskap@extinctionrebellion.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Extinction Rebellion Norge <fellesskap@extinctionrebellion.no>
Date: søn. 28. nov. 2021 kl. 20:00
Subject: Velkommen til Extinction Rebellion Norge
To: <eribsskog+blakstad@gmail.com>


View in browser
Velkommen til Extinction Rebellion Norge !
Takk for at du engasjerer deg!
Vi holder samlinger på nett for nye medlemmer og vi anbefaler alle å være med på det. Her kan du melde deg på neste samling som passer for deg: Interaktiv introduksjon til XRs prinsipper og verdier (DNA-kurs)

Ønsker du å delta aktivt i en arbeidsgruppe?
Det er flere måter å bidra i XR på. En måte er å delta i en arbeidsgruppe på nasjonalt nivå. Arbeidet her foregår via nett. Skriv til oss, så hjelper vi deg med å finne ut av hvor du passer inn.

Kontakt oss på: xr-norge@protonmail.com
Lokale XR-grupper
I de største byene, og noen andre steder i landet, er det aktive lokale XR-grupper. På denne siden finner du oversikt over gruppene og hvordan du kan komme i kontakt med dem: https://extinctionrebellion.no/no/map


Er du usikker på hva du kan/vil bidra med, lurer du på hvordan du blir aktiv eller har du andre spørsmål? Ta kontakt på fellesskap@extinctionrebellion.no, vi hjelper gjerne!
Vi ser frem til å jobbe sammen med deg, for livet, for fremtiden og de som kommer etter oss.

Med kjærlighet og raseri,
opprørsk hilsen
Extinction Rebellion Norge
Welcome to
Extinction Rebellion Norway !
Thank you for getting engaged!
We regularly do get-togethers online for new members and invite you to join as well. You can sign up for the next one that works for you here: Interactive introduction to XR's principles and values (DNA course)

Would you like to participate in a group?
There are many ways to contribute to XR. One is to participate in a national group. Most of the activity happens online. Write to us, and we'll help you figure out where you fit in.

Reach us at: xr-norge@protonmail.com
Local XR groups
In major cities, as well as certain other places, there are active local XR groups. Find your local group, as well as their contact info, on this page: https://extinctionrebellion.no/no/map


Are you uncertain of what you want to or are able to contribute, are you wondering how to actively participate, or do you have any other questions? Contact us at fellesskap@extinctionrebellion.no, we're glad to help!
We look forward to working with you, for life, for the future and those who come after us.

With love and rage,
rebellious greetings
Extinction Rebellion Norge

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til AUF
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 20:59
Til: Medlem i AUF <medlem@auf.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,

jeg skjønner at dette ikke skjer ofte for dere.

Men dette skjer hele tida for meg.

Så dette blir som ansvarsfraskrivelse, at dere er så fornøyde, med dere selv, når det gjelder dette bestilling-systemet deres.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 30. nov. 2021 kl. 13:46 skrev Medlem i AUF <medlem@auf.no>:
Hei igjen!

Du er nå fjerna fra listene våre. Jeg har dessverre ikke utstyr til å finne ut av hvordan du ble meldt inn. På grunn av GDPR er alle spor av medlemskapet ditt fjerna fra våre systemer og jeg har ingen mulighet til å hente det ut igjen. Hvis du ikke har meldt deg inn er det mulig at noen har gjort dette for å tulle med deg. Innmeldingsskjemaet vårt ligger åpent på nettet, så det er vanskelig for oss å unngå dette totalt. Det er heldigvis ikke noe som skjer ofte. 

Det viktigste tiltaket vårt for at folk ikke skal havne i denne situasjonene er at vi sender ut en velkomst-mail og en velkomst-sms ved innmelding. Det gjør at de som ikke ønsker å være i våre lister blir oppmerksom på det og kan ta kontakt.


Med vennlig hilsen
Roar
Organisasjonsrådgiver, AUF

tor. 28. okt. 2021 kl. 19:35 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 7. jul. 2021 kl. 10:33 skrev Medlem i AUF <medlem@auf.no>:
Hei!

Trist å høre at du er utsatt for identitetstyveri. Anbefaler deg å ta kontakt med politiet, da jeg ikke kan gjøre mer enn å fjerne deg fra listene våre.

Takk for at du gir beskjed.

Med vennlig hilsen
Roar
Organisasjonsrådgiver, AUF

tor. 1. jul. 2021 kl. 13:39 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <medlem@auf.no>
Date: tor. 1. jul. 2021 kl. 02:01
Subject: Velkommen til AUF
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Velkommen til AUF, Norges største politiske ungdomsparti. Sammen med over 14 000 andre unge er du med og støtter kampen for et grønnere, mer solidarisk og rettferdig samfunn.

Verden står overfor store utfordringer i årene som kommer. Skal vi løse klimakrisen trenger vi modige og ambisiøse politikere som kutter utslippene og gjør det enklere og billigere å leve grønne, klimavennlige liv. Da trenger voksenpartiene sterke ungdomspartier som setter krav og sier ifra.

Som ungdomsparti har AUF sterk påvirkning på Arbeiderpartiet, og den politikken vi lager i AUF blir ofte til landets politikk. Gratis skolegang, skolebøker til alle elever og billigere kollektivkort er eksempler på hvordan AUF gjør hverdagen til unge i Norge bedre. Når gratis skolemat innføres over hele landet er det fordi AUFere som deg og meg har kjempet lenge for å gjøre hverdagen til unge litt lettere.

I AUF stanser ikke engasjementet ved landets grenser. Å løfte barn ut av fattigdom, og å gi håp og muligheter til mennesker over hele verden er en grunn til at mange engasjerer seg i politikk, særlig i AUF. Urettferdigheten vi ser i deler av verden er fortsatt stor. Derfor er det fint at vi som AUFere kan bidra til å gjøre verden litt bedre, og jobbe mot en bedre framtid for alle.

AUF finnes i hele landet, og vi har aktivitet i over halvparten av landets kommuner. Mest sannsynlig finnes det et lokalt AUF-lag nært deg. Det er en fantastisk mulighet til både å få nye venner og å kunne påvirke politikken der du bor. Du finner mer informasjon om AUF-aktivitet på ditt hjemsted her: auf.no/velkommen/

Jeg er glad for at akkurat du meldte deg inn i AUF, og håper du også vil engasjere deg i organisasjonen vår!

Med vennlig hilsen,
Astrid Willa Eide Hoem
Leder i AUF
Min profil

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 20:49
Til: Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


tir. 16. nov. 2021 kl. 15:09 skrev Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>:
Hei Erik.
Takk for din henvendelse.

 

Forsikringen er nå oppsagt og du kan se bort ifra utsendt faktura.

Generelle råd hvis du mistenker identitetstyveri:

Endre passord på din Bank id. Ikke la noen få vite hva passord til din bank id er.
Legge inn en generell kredittsperre på deg selv.
Kontakte politi for å anmelde forholdene.
 

Ønsker deg en fortsatt fin dag videre.

 

 

 

Med vennlig hilsen 
Markus


Uno logo

Tlf: +47 40 00 51 60

E-post: kundeservice@unofinans.no

Hjemmeside: www.unofinans.no

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 16. november 2021 14:48
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kundeservice Unofinans <kundeservice@unofinans.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; postkasse@datatilsynet.no
Emne: Klage/Fwd: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Autoinvoice Transactions <noreply.autoinvoice@visma.com>
Date: man. 15. nov. 2021 kl. 14:47
Subject: Faktura 1021540 fra Uno Finans AS
To: <eribsskog@gmail.com>

 

Uno Finans AS (921320639) har sendt deg en faktura via Visma.net AutoInvoice.

Melding fra mottaker:

Uno Finans AS har sendt deg en faktura, som er vedlagt i PDF-format her. Fakturaen gjelder forsikringen du tegnet i forbindelse med din lånesøknad hos Uno Finans. Forsikringen gir deg dekning uavhengig av om du fikk, eller valgte å ta opp, lånet du søkte om. Forsikringen er ikke linket opp mot selve lånet eller den banken du måtte ha lån hos i dag. I stedet dekker forsikringen deg uansett hvilken bank du måtte ha lånene dine hos fremover – på den måten trenger du ikke huske på å alltid flytte forsikring om du refinansierer hos en annen bank i fremtiden. Veldig enkelt og ikke minst trygt da du vet du er dekket via vår forsikring.

Forsikringen vil bidra til at du kan opprettholde din økonomiske levestandard når uforutsette hendelser skjer. Du vil få penger rett inn på din egen bankkonto og du kan benytte pengene til å dekke hvilke som helst utgifter du måtte ha, også andre utgifter enn på selve lånet.
Forfallsdato er 28. hver måned og du må manuelt legge til betalingen i din nettbank. Det er ingen bindingstid på forsikringen.
Hvis du har spørsmål om fakturaen ta direkte kontakt med Uno Finans på kundeservice@unofinans.no eller på telefon 4000 5160.

Fakturainformasjon:

Fakturanummer: 1021540
Avsender: Uno Finans AS (921320639)
Mottaker: ERIK L?VENBALK RIBSSKOG
Forfallsdato: 28.11.2021
Følg linken nedenfor for å laste ned fakturaen i et annet format.

Sett inn følgende passord når forespurt ved visning av fakturaen: (Sladdet av johncons-blogg)

(Sladdet av johncons-blogg)

Denne fakturaen er sendt fra Visma.net AutoInvoice på vegne av Uno Finans AS. Hvis du har spørsmål om fakturaen, ta direkte kontakt med din leverandør. 

Mer fra YouTube









Jeg sendte en e-post til Forsvaret

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Deres brev fra 8. mars/Fwd: Saksdokument fra Forsvarsdepartementet
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. mars 2022 kl. 11:30
Til: "Postmottak@fd.dep.no" <postmottak@fd.dep.no>
Kopi: postmottak@spk.no, calmquist@eurojuris.no, post@advokatforeningen.no, Forsvaret <forsvaret@mil.no>, presse@spk.no, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, "fpvs.kontakt" <fpvs.kontakt@mil.no>, post@ombudsmann.no, sfovpost@statsforvalteren.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, oholter@mil.no, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, postmottak@sivilombudet.no, fko@mil.dk, post <post@finkn.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

jeg viser til brev fra Ridehuset i Hamar, fra 8. mars, (se vedlegg).

Jeg får hele tiden også brev/mailer, fra Forsvarsdepartmentet i Oslo.

Så det blir litt ekko her liksom, (som de sier).

Så det må jeg klage på.

Kan dere hos Forsvaret klare å samle dere litt, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere sier i annenhvert brev, at Nav og Statens Pensjonskasse, skal behandle saken.

Men, (som jeg har skrevet tidligere), så er det Forsvaret jeg klager på, (siden at dette skjedde under førstegangstjenesten).

Så jeg må si at dere surrer fælt her, (og sender meg rundt som en kasteball).

Jeg har også fått en mail, (som jeg ikke har rukket å svare på enda), hvor de skriver, at Sivilombudsmannen, (som de het før), skulle se på det.

Men de har jeg oppdatert hele tida.

Så det er jo bare surr, må jeg si.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 11. mar. 2022 kl. 23:04
Subject: Re: Saksdokument fra Forsvarsdepartementet
To: Postmottak@fd.dep.no <postmottak@fd.dep.no>
Cc: <postmottak@spk.no>, <calmquist@eurojuris.no>, <post@advokatforeningen.no>, Forsvaret <forsvaret@mil.no>, <presse@spk.no>, POSTMOTTAK FORSVARET <postmottak@mil.no>, fpvs.kontakt <fpvs.kontakt@mil.no>, <post@ombudsmann.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, <oholter@mil.no>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, <postmottak@sivilombudet.no>, <fko@mil.dk>, post <post@finkn.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>


Hei,

som jeg tidligere har forklart om til Statens Pensjonskasse, så er det ikke jeg som er skyld i foreldelse her.

Jeg klagde allerede på dimme-dagen i juni 1993, på at jeg hadde skade under førstegangstjenesten.

(Dette var på et skjema som vi skulle levere til ei kantinedame den siste dagen på Terningmoen.

Og jeg husker at jeg drøftet dette litt, med medsoldat Bøe, (fra Skotbu), siden at han tilfeldigvis stod ved siden av meg, ved kantina sin disk).

Så jeg har har gjort mine ting i tide her.

Men Forsvaret har somlet, (de har aldri kontaktet meg tilbake om dette).

Så å bebreide meg for dette, det er bakvendt-land-aktig å gjøre, vil jeg si.

Da er det tull og tøys, må jeg si.

Det er også sånn at dere sender meg rundt som en kasteball.

Dette skjedde under førstegangstjenesten, og jeg klager derfor til Forsvaret.

Men dere sender meg til Statens Pensjonskasse og Nav.

Det er litt uverdig, må jeg si, å blir sendt rundt sånn som en kasteball.

Sånn behandler man ikke kunder/borgere, vil jeg si.

Forsvaret har helt klart kompetanse til å behandle sånne klager selv.

Her tuller man, vil jeg si.

De skal ihvertfall ikke sende folk rundt som en kasteball.

For å si det sånn.

Man leverer klagen en gang, til Forsvaret.

Og det burde holde.

At man så skal levere klagen en andre gang, til Statens Pensjonskasse.

Og så en tredje gang til Nav.

Det blir som noe i Sovjet, må man vel si.

Ikke rart at Putin tørr å røre på seg, når det er så 'russisk' i Vesten.

Skjerpings!

Min lillesøster Pia har også en lignende klage.

Om somrene på andre halvdel av 80-tallet, så pleide Pia og jeg å dra på sommerferie-besøk, til vår mormor Ingeborg, (som da var enke), i Stavern.

Og Ingeborg og Pia ville at Pia og jeg skulle dra på diskotek, nede ved havna.

Og dette var muligens den sommeren jeg fylte atten, (sommeren 1988).

Og Pia ville plutselig gå en tur med en soldat.

Og så rundt årtusenskiftet, så forteller Pia meg, at da hadde hu fått herpes.

(Jeg tror det heter munn-herpes.

Hu forklarte at hu hadde noen stygge sår på leppene, som kom tilbake).

Så her har min lillesøster Pia også en klage-sak mot Forsvaret, (at hu mer eller mindre ble voldtatt av en eldre soldat/vernepliktig, og fikk herpes, sommeren 1987 eller 1988).

Så her får dere hoste opp en erstatning til henne og, i samme slengen da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 21. feb. 2022 kl. 09:51 skrev Postmottak@fd.dep.no <Postmottak@fd.dep.no>:
Forsvarsdepartementet
Vår ref:      2022/296 - 2
Dato:         18.02.2022

Erstatning etter forskrift om verneplikt og heimevernstjeneste - klage




Hilsen

Forsvarsdepartementet,
postmottak@fd.dep.no


IMG_20220327_0001 paint.jpg
523K

PS.

Her er vedlegget:

IMG_20220327_0001 paint

Jeg fikk et brev fra Forsvaret

IMG_20220327_0001 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter