Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. oktober 2020

Siden at Yudu sin gamle løsning ikke funker lenger, og siden at Yudu nå visst forlanger penger, hvis man skal bruke deres publiserings-tjeneste, så har jeg nå lastet opp min CV, på en ny måte, på johncons-web

yudu virker ikke

http://johncons.angelfire.com/cv.html

PS.

Her er mer om dette:

mer om ny cv johncons web

(Samme link som overfor).

PS 2.

Det står forresten ikke kurs, på den CV-en.

Så det er mulig, at jeg istedet/også publiserer en annen CV der, fra 2017, (fra før Nav Trondheim, (ei bergenser-dame ved navn Torhild Gundersen), begynte å mase om at CV-en min var for lang, (og de maste vel også om, at min CV manglet personlig profil)).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Når det gjelder Yudu, så var det tidligere sånn, at basic-versjonen, var gratis, (mener jeg å huske).

Men nå har de bare en 30 dagers gratis 'trial', på en betalings-versjon.

(Virka det som for meg, da jeg kikka litt på dette nettstedet nå).

Det er sikkert mulig, å finne, en lignende løsning, av Yudu, som er gratis, på nettet.

Men å teste ut noe sånt, tar jo tid.

Og det er mulig at disse også begynner å 'tulle', (som Yudu og Scribd, (som begge var anbefalt av en norsk nettavis, i sin tid, mener jeg å huske)).

Sånn som det er nå, (når jeg bare bruker bilder, (som man kan forstørre, ved å peke på dem)), så funker jo ikke linkene, på CV-en.

Så jeg burde kanskje finne en annen løsning, etterhvert.

Eller om jeg tar bort linkene, på CV-en.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Dette er kanskje den raskeste løsningen:

kanskje den raskeste løsningen

https://www.zamzar.com/convert/doc-to-html/

PS 5.

Det er også mulig, å bruke HTML5-kode, for å publisere DOC-filer, på et nettsted.

(Mener jeg at jeg leste et sted, på nettet.

I går).

Så det er mulig at jeg tester ut det og.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Jeg er jo egentlig midt i 'datoboks'-arbeidet, på johncons-web, (og mirror-nettstedet).

Så jeg tror at jeg bare bruker de 'skygge-bildene', (som i det øverste PS-et).

Og så kan jeg heller eventuelt se på andre metoder, (hvor linkene på CV-en virker osv.), etterhvert.

(Jeg har jo også link til min LinkedIn-konto, på nettstedet.

Så det burde gå an å finne de nevnte linkene der.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Olga Mork, (kona til lærer Per Mork som min oldefar Johan Ribsskog krangla med i avisa), het visst Nerdrum, til pikenavn

nerdrum var pikenavnet

https://www.nb.no/items/b3b047ed08299e0b11d9b5e3a94b7d88?page=49&searchText="helga%20ribsskog"

Her kan man se min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard sine brødre

min oldemor sine brødre

https://digitaltmuseum.no/011012559761/familiebilde-brodrene-dorumsgaard

PS.

Her kan man se min oldemors bror Asbjørn Dørumsgaard/Dørumsgard sammen med daværende kronprins Olav:

sammen med kronprins olav

https://digitaltmuseum.no/011012562800/kronprins-olav-og-asbjorn-dorumsgaard-pa-hellerud

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om kong olav og mors grandonkel

https://digitaltmuseum.no/011012562801/festligheter-pa-hellerud-i-forbindelse-med-avduking-av-olavsbautaen-folk

PS 3.

Mer om min oldemor Helga Ribsskog f. Dørumsgaard sin yngre bror Asbjørn:



PS 4.

Enda mer om dette:



PS 5.

Her er et dikt, som min oldemors bror Asbjørn skrev, i forbindelse med avdukingen av Olavsbautaen ved Nitsund:

dikt av min oldemors bror

https://www.nb.no/items/4f3342cc7cc210bfc77671880258cec8?page=33&searchText=attglømte%20vers

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 03:05

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, ebay@reply5.ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>

Date: man. 5. okt. 2020 kl. 09:30

Subject: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you

To: <eribsskog@gmail.com>



Review eBay monthly selections

See this message in your browser

eBay

Fashion      Electronics      Home & Garden      Daily Deals

Don’t miss out,

Erika Kaja!

Discover these monthly specials

we’ve found for you

Check now

Don’t miss out – Check now

 

Deals you can’t miss


Check what’s on sale now

in Daily Deals

section

See all Deals



 

Fresh preference for your reference

 

Find your version of perfect on eBay

Go to eBay

 

And the most important

eBay Money Back Guarantee

Get the item you ordered or get your money back

on virtually all items

Learn more

Facebook Instagram Pinterest Twitter

Shop Anywhere with the eBay App

Google Play App Store

Go to eBay  →

eBay

Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails

eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.

If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.

Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.


                                                           


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1782044

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 02:48

Til: DONALD DUCK <abo-donaldduck@egmont.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


det tror jeg må være feil bruk av personopplysningsloven, (at dere bruker den for å beskytte de kriminelle i identitetstyveri-saker).


Så jeg ønsker at dere sender dette, til en overordnet.


Dere kan også for eksempel begynne med forhåndsbetaling.


Jeg tror det er svært få, som gidder å bruke, noe sånt som tusen kroner, (som vel et Donald-abonnement koster), for å trolle en person.


Så det ville ha fikset problemet, tror jeg.


Så at dere ikke klarer å tenke så langt selv.


Det synes jeg, at høres rart ut.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 5. okt. 2020 kl. 08:27 skrev DONALD DUCK <abo-donaldduck@egmont.com>:

Hei, 

Pga personvern og GDPR regler kan IP adresse kun gis til politiet. Dine personopplysninger er slettet hos oss og det er registrert at du er blitt utsatt for falske bestillinger.


Vi beklager igjen problemene dette har skapt for deg. 

Dette er dessverre en av baksidene ved nettbestillinger, men heldigvis blir systemer for å unngå dette stadig bedre.


Vi bekrefter at abonnementet  er stoppet og faktura slette. et vil komme blader i fra uke 41-46, behold bladene eller gi de til noen du tror kan ha glede av.





Ha en riktig fin dag!

 


Med vennlig hilsen


Kundeservice



Egmont Publishing AS

0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12

www.egmontpublishing.no




 


MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.


Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.




Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no


Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no


 



 


 


 


--------- Opprinnelig melding ---------


Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>


Dato: 03.10.2020


Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>


Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1782044


 


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------


Fra: Bladkiosken


Date: lør. 3. okt. 2020 kl. 02:17


Subject: Ordrebekreftelse for #1782044


To:


 


 


 


*Ordrebekreftelse for #1782044* 03.10.2020 02:17


 


 


*Hei Erik Løvenbalk,*


 


Kvakk for din bestilling av Donald Duck abonnement.


 


 


 


Følg Donald Duck & Co på Instagram


 


Følg Donald Duck & Co på Facebook


 


 


 


Spørsmål til din bestilling kan rettes til vårt kundesenter på telefon 22


58 51 00.


 


 


*52 nr av Donald Duck + Ikke la Donald-bladene dine ligge og flyte, men


samle dem i solide permer! Verdi 199,-* 1099,- x1 *1099,-*


Delsum 1099,-


Frakt 49,-


Herav mva 9,80


* Å betale * *1148,-*


Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har


du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.


Dersom du har bestilt et tilbud med velkomstgave vil denne bli sendt


separat, og du vil vanligvis motta den i løpet av 2-4 uker.


 


*Fakturaadresse*


 


 


Erik Løvenbalk Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


*Leveringsadresse*


 


 


Erik Løvenbalk Ribsskog


(Sensurert av johncons-blogg)


(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


 


*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Re: Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 02:35

Til: Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


når jeg skriver at dere skal sende dette til en overordnet, så mener jeg selvfølgelig, at jeg ønsker å få svar, fra denne overordnede.


Her gjør dere dere vrange og vanskelige, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 5. okt. 2020 kl. 08:18 skrev Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>:

Hei igjen,


Du må fortelle oss hva du har opplevd som er årsaken til at du mener vi skal skjerpe oss. Bane NOR jobber hver dag for at kunder og togselskap skal føle seg  trygt ivaretatt på jernbanen i Norge. Vi er også alltid takknemlige for tilbakemeldinger fra kunder på områder vi kan forbedre oss på. 


Vi kan ikke hjelpe deg videre uten å vite hva dette dreier seg om.


Min leder får en kopi av saken til orientering. 


Ha en fin dag videre!



Med vennligst hilsen


Bane NOR

Kundesenter

Ståle

Saksbehandler


------------------- Opprinnelig melding -------------------

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog

Mottatt: 04.10.2020 16:18

Til: Kundesenter

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@sivilombudsmannen.no; postmottak@sd.dep.no

Emne: Re: Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561


Hei,


jeg foreslår at du sender denne saken, til en leder/overordnet, hvis det er så tungt/vanskelig.


Jeg liker heller ikke at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Det blir klamt og over-kameratslig, (må jeg si).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 8. sep. 2020 kl. 10:26 skrev Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>:

Hei igjen Erik,


Vi trenger mer informasjon for å forstå hva dette dreier seg om, slik at vi kan hjelpe deg videre.


Imøteser svar.



Med vennligst hilsen


Bane NOR

Kundesenter

Ståle

Saksbehandler



------------------- Opprinnelig melding -------------------

Fra: Erik Løvenbalk Ribsskog

Mottatt: 06.09.2020 07:38

Til: juridisk@datatilsynet.no

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Kundesenter; postmottak@sd.dep.no

Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundesenter <Kundesenter@banenor.no>

Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 03:04

Subject: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Bane NOR takker for din henvendelse.


Saken er nå sendt til en saksbehandler for videre behandling og vi vil ta kontakt med deg så snart det foreligger en tilbakemelding.


Ditt saksnummer er BN-119591-Y4M0


Mvh


Kundesenteret

Bane NOR


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 02:23

Til: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, stale@rorleggersentralen.no, Andrea@rorleggersentralen.no

Hei,


det må da bare være, å ringe den internett-leverandøren, (Choppa), i Amsterdam.


Hvis deres systemleverandør ringer, så vil vel Choppa opplyse om navnet, på den personen, som har trollet.


(Skulle man vel tro).


Så at det skal være så vanskelig, det kjøper jeg ikke.


Jeg må også lure på, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog

 


man. 5. okt. 2020 kl. 08:14 skrev Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>:

Hei


Vi har ingen mulighet til å sjekke denne saken ytterligere, da dette er forhold som krever kunnskap og juridiske rettigheter langt utover det vi har.


Forholdet må eventuelt anmeldes til Politiet.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 4. oktober 2020 11:07

Til: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Kopi: Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>; Andrea Ludvigsen <Andrea@rorleggersentralen.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Emne: Re: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei,


jeg så på det vedlegget deres, at det var noe i Amsterdam, som hadde bestil dette.


Din kollega heter Ståle Skriung, står det også et sted, i mailen deres.


Min yngre søster Pia, har en venninne, som heter Camilla Skriung, (husker jeg, fra 80/90-tallet), så det er kanskje henne, som tuller.


Pia og Camilla, (og Cecilie Hyde og Camilla sin venninne Anette vel), de ville heller sove ute på fortauet en gang, på/etter en fest, hos ei fra Svelvik, som bodde på Grønland, (i Oslo), høsten 1989.


Og det var fordi at de visstnok skulle røyke hasj, som de hadde kjøpt, på Blitz.


Så det er kanskje Camilla Skriung, som har vært en tur, i Amsterdam, for å røyke hasj.


Og så har hu trolla på nettet, i samme slengen.


Dette må jeg klage på.


Den ip-adressen, i Holland, sier meg ikke så mye.


Så fint hvis dere kan finne ut navnet, på den som har bestil dette.


Og som jeg har lært på handel og kontor, (i sin tid), så jeg også spørre, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, sånn at dette ikke skjer igjen, (med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


 


man. 7. sep. 2020 kl. 10:12 skrev Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>:


Hei igjen


Her er informasjon om avsender av henvendelsen til oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Post Rørlegger-Sentralen AS

Sendt: 7. september 2020 09:06

Til: 'Erik Ribsskog' <eribsskog@gmail.com>

Kopi: Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>; Andrea Ludvigsen <Andrea@rorleggersentralen.no>

Emne: SV: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei


Dette er en henvendelse som er kommet inn via skjema på vår hjemmeside.


Vi skal høre med systemleverandør om vi har sporing tilbake til avsenders PC.


Du hører fra oss.


 


Mailsign 2020


 


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: 7. september 2020 08:49

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Post Rørlegger-Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Ståle Skriung <stale@rorleggersentralen.no>

Emne: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse!


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Rørlegger Sentralen AS <post@rorleggersentralen.no>

Date: ons. 26. aug. 2020 kl. 20:40

Subject: Takk for din henvendelse!

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Hei!


Vi takker for din henvendelse.

Vi tar kontakt så snart som mulig, og innen en virkedag.


Trenger du umiddelbar hjelp kan vår døgnvakt kontaktes på 23 03 54 00.


Mvh

Rørlegger Sentralen AS


-------------------------------------------


Kopi av ditt skjema:


Henvendelsen gjelder:


 


Bestill rørlegger


Navn:


 


Erik Dåsmer Løvenbalk Ribsskog


Adresse:


 


(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Map It


Telefon:


 


96853024


E-post:


 


eribsskog@gmail.com


Beskrivelse/hva gjelder det:


 


Det er en del ting, vasken er tett eller at det kommer inne noe vann ut fra kranen, og toalettet mitt kommer det ikke noe vann når jeg skal tømme toalettet, blir veldig tungt at jeg må i hagen og spyle vann i en bøtte også helle det i toalettet.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Deres brev (uten dato)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 02:07

Til: Nore - Kundeservice <kundeservice@nore-nutrition.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at dere er, litt sånn 'over-personlige' når dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Hva er galt med bare: 'Hei'?


Jeg har bodd i England, i mange år, og der skrev de: 'Mr. Ribsskog'.


Så når dere er sånn 'kjempe-duse', så blir det litt klamt, synes jeg.


Skjerpings!



søn. 4. okt. 2020 kl. 22:48 skrev Nore - Kundeservice <kundeservice@nore-nutrition.no>:

Hei Erik.


 


Pakken er mottatt og abonnementet er automatisk avsluttet av 29.09.2020.


Du falt likevel akkurat innenfor gruppen som dette informasjonsbrevet ble sendt ut til.


 


Alt er i orden.


Har en fin uke.


 


https://www.nore-nutrition.no/wp-content/uploads/2019/01/OE_icon-1.png


Kundeservice

Nøre Nutrition AS

 

Epost  |   Nettside  |   Facebook


 


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: søndag 4. oktober 2020 09:20

Til: Nore - Kundeservice <kundeservice@nore-nutrition.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>

Emne: Deres brev (uten dato)


 


Hei,


jeg viser til Deres brev, uten dato, (se vedlegg).


Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får dette brevet fra dere.


Jeg har ikke bestilt noe fra dere.


Det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Men jeg sender alt sånn, i retur, i posten, (og så skriver jeg på pakken: 'Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender').


Så dette skal dere ha fått tilbake.


Jeg synes det er rart, at dere ikke har slettet meg, fra deres kunderegister, etc.


Dette må jeg klage på.


Hva skal dette bety, lurer jeg.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet på det trollet er, som har bestilt varer, i mitt navn, fra dere.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: DS20200830042 Annet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:57

Til: Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, post <post@finkn.no>

Hei,


nå har jeg bedt dere om å sende dette, til en overordnet.


Hva er det som er så vanskelig, å forstå, med det?


Dette virker som noe fæl kveming, må jeg si.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 4. okt. 2020 kl. 22:40 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

Hei


Kan du være så vennlig å forklare hva denne saken gjelder?




Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> nå har jeg bedt dere, om å sende dette, til en overordnet.

>

> Det kan jeg ikke se at dere har gjort.

>

> Så da må jeg si, at dere har noen fæle nykter, når dere nekter å gjøre

> dette.

>

> Det må jeg klage på.

>

> Skjerpings!

>

> Erik Ribsskog

>

>

> man. 7. sep. 2020 kl. 12:04 skrev Domeneshop <kundeservice@domeneshop.no>:

>

> > Hei

> >

> > For at vi skal kunne hjelpe deg, så må du forklare hva dette dreier seg om.

> >

> > Du har ikke sendt med noen detaljer om hva denne saken gjelder eller hva

> > det er du ønsker hjelp til.

> >

> >

> > Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> > > Hei,

> > >

> > > her har dere tatt bort min dato.

> > >

> > > Og dere har også fjernet mail-historie.

> > >

> > > Så det virker som at dere går inn for å lage helvete.

> > >

> > > (Hadde jeg nær sagt).

> > >

> > > Så om du kan sende dette opp, til en leder/overordnet.

> > >

> > > Skjerpings!

> > >

> > > Erik Ribsskog

> > >

> > >

> > > man. 31. aug. 2020 kl. 09:48 skrev Domeneshop <

> > kundeservice@domeneshop.no>:

> > >

> > > > Hei,

> > > >

> > > > Hva er det vi kan hjelpe med?

> > > >

> > > > Vi kan ikke se hva du tenker på med trakassering?

> > > >

> > > > Kan du vennligst sende litt mer informasjon. så kan vi få sett på

> > saken.

> > > >

> > > > Med vennlig hilsen

> > > > Herman

> > > > --

> > > > kundeservice@domeneshop.no

> > > > http://www.domeneshop.no/

> > > > tel: (+47) 22943333

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > >

> > > > eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>:

> > > > > Hei,

> > > > >

> > > > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det

> > som).

> > > > >

> > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

> > > > >

> > > > > Vennligst rydd opp!

> > > > >

> > > > > Med hilsen

> > > > >

> > > > > Erik Ribsskog

> > > > >

> > > > > PS.

> > > > >

> > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at

> > det

> > > > ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

> > jeg).

> > >

> >

> >

> > Med vennlig hilsen

> > Domeneshop

> > --

> > kundeservice@domeneshop.no

> > http://www.domeneshop.no/

> > tel: (+47) 22943333

>



Med vennlig hilsen

Dag

--

kundeservice@domeneshop.no

http://www.domeneshop.no/

tel: (+47) 22943333

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Chat transcript

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:48

Til: DoodStream <s.643137a37e883c0.i@support.doodstream.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hi,


like I wrote in the last email, I wanted you to escalate this to a superior.


I can't see that you've done that.


What's hard to understand about this, I was wondering.


Please escalate this to a superior.


Erik Ribsskog



søn. 4. okt. 2020 kl. 17:16 skrev Daniel - DoodStream <daniel@support.doodstream.com>:

Im really sorry about the last messages.


Please tell me how can i help you ?


are you wondering about how we contacted you ?


We are onlystream.tv back then.


--


Daniel from DoodStream.


There are 6 participants (eribsskog@gmail.com, daniel@support.doodstream.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, juridisk@datatilsynet.no).


Erik Ribsskog previously sent:


Hi,



if you don't understand it, you should perhaps escalate this, to a superior.



And also you should have capital letters, at the beginning, of your


sentences, I think.



This I have to complain about.



(Since this looks very unprofessional).



Erik Ribsskog


Erik Ribsskog previously sent:


Hi,



I was wondering who has impersonated/spoofed me here.



(Because I haven't contacted you).



And why don't you have proper systems/routines, to prevent this from


happening.



Erik Ribsskog


Erik Ribsskog previously sent:


Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å


foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre


'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: (2) Relisted items, including Super Mario 3D All-Stars (Nintendo Switch) (NEU & OVP) (Blitzversand)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:39

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: ebay@ebay.com, ebay@reply5.ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: eBay <ebay@ebay.com>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 14:34

Subject: (2) Relisted items, including Super Mario 3D All-Stars (Nintendo Switch) (NEU & OVP) (Blitzversand)

To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



You just got another chance. Don’t miss out!

eBay

Everyone deserves a second chance!


Item relisted

Super Mario 3D All-Stars (Nintendo Switch) (NEU & OVP) (Blitzversand)

 

Super Mario 3D All-Stars (Nintendo Switch) (NEU & OVP) (Blitzversand)


Price: EUR 60.90

View Item ➔

Item relisted

Persona 5 Royal: Phantom Thieves STEELBOOK Edition - PS4 - PlayStation 4 - NEW

 

Persona 5 Royal: Phantom Thieves STEELBOOK Edition - PS4 - PlayStation 4 - NEW


Price: $56.95

View Item ➔


Similar Picks

Super Mario 3D All-Stars Nintendo Swi…

Super Mario 3D All-Sta…


NOK 642.62

Almost gone

Super Mario 3D All-Stars | Nintendo S…

Super Mario 3D All-Stars | Ni…


NOK 593.60

Super Mario 3D All Stars Collection N…

Super Mario 3D All Stars Coll…


NOK 576.38

Super Mario 3D All-Stars Nintendo Swi…

Super Mario 3D All-Sta…


NOK 653.52

Super Mario 3D All-Stars (nintendo sw…

Super Mario 3D All-Stars (nin…


NOK 577.26

Super Mario 3D All-Stars - Nintendo S…

Super Mario 3D All-Stars - Ni…


NOK 508.86

Super Mario 3D All-Stars (für Nintend…

Super Mario 3D All-Stars (für…


NOK 577.26

ARK Survival Evolved (Nintendo Switch…

ARK Survival Evolved (Nintend…


NOK 489.13

Popular

 

Shop anywhere with the eBay app


Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android

 

Follow us


Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon

 

Update your email preferences


You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.


If you'd rather not receive these emails, click here to unsubscribe.


 

Email reference id: [#b93a7d75558e4e13a5051dc7d8ebf2ff#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Sutreanon Ribsskog (erikasuribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995‌-2020 eBay Inc., 2025 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen til NRK

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:33

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: NRK <info@nrk.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, nrktv@nrk.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: NRK Innlogging <info@nrk.no>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 12:40

Subject: Velkommen til NRK

To: Kjære Erik <eribsskog+fleskeberg@gmail.com>



Hei Sveis!

 

Hei, Kjære Erik!

Takk for din registrering. Som innlogget NRK-bruker får du det beste ut av NRK - det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker. Helt gratis.


Bekreft e-post


Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: https://innlogging.nrk.no/epost/bekreft/5fd90dec-5d02-42ba-a3e7-ac4be3f5134c


Er det ikke du som har registrert deg, anbefaler vi deg å slette brukeren din.


NRK

NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00

E-post: info@nrk.no


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ukens storselger!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:27

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@email.cdon.com, customerservice@cdon.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, order@email.cdon.com, post <post@finkn.no>, CDON <reply@email.cdon.com>, finansinspektionen@fi.se

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: CDON <newsletter@email.cdon.com>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 10:15

Subject: Ukens storselger!

To: <eribsskog@gmail.com>



CDON

Banner 610x200

Her finner du et utvalg av våre mest populære produkter akkurat nå!

KJØP NÅ

Image 150x150

Philips Wake-up Light HF3500

KJØP

Image 150x150

True Wireless In-Ear-øretelefoner

KJØP

Image 150x150

Crock-Pot 5,7 L Slow cooker

KJØP

Image 150x150

Reebok Crosstrainer ZJET 460

KJØP

Image 300x200

 

Nintendo Switch Lite

Med Nintendo Switch Lite kan du ta med deg dine favorittspill og spille hvor som helst, når som helst.

KJØP NÅ

Banner 610x200

Image 150x150

3-pack Hugo Boss

KJØP

Image 150x150

vidaXL Isbitmaskin 24 L

KJØP

Image 150x150

Fitbit Sense

KJØP

Image 150x150

Robotgressklipper

KJØP

Image 300x200

 

Huawei nova 5T

Huawei nova 5T - Smarttelefon - dobbelt-SIM - 4G LTE - 128 GB - GSM - 6.26" - 2340 x 1080 piksler (412 ppi) - LTPS - RAM 6 GB (32 MP-frontkamera) - 4x bakkameraer - Android - knuseblå

KJØP

Banner 610x200

MER SHOPPING FÖR DIG


 


 



 


 


Banner 610x200

FB

Facebook

 

insta

Instagram

 

YT

Youtube

 

Customerservey

Kundservice

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com


Vil du avregistrere deg fra vår mailliste? Klikk her


Vi reserverer oss for eventuelle feil og at produkter kan være utsolgt.


© Copyright 1999-2020 CDON AB

Box 385, 20123 Malmö

En del av Qliro Group

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Slik syr du munnbind: Både billig, miljøvennlig og enkelt

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, newsletter@newsletter.tara.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 10:11

Subject: Slik syr du munnbind: Både billig, miljøvennlig og enkelt

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER





– GJØR SOM MEG #SJEKKDEG


Lenge før #sjekkdeg ble en årlig september­ kampanje fulgte Ingvill Moe samvittighetsfullt livmorhalsprogrammet. Likevel fikk hun kreft.


– Jeg har hatt ekstrem uflaks. Hele 80 prosent kan unngå sykdommen ved å sjekke seg 💜




ANNONSE






Annonse




Slik får du jevn og glødende hud


Den fineste huden er naturlig, sunn og trenger ikke sminke for å gløde. Vi tok en prat med Dr. Michael Zangani, en av Norges mest anerkjente hudleger.


Her er hans beste tips, til pleie og behandling for å oppnå jevn, glødende og vakker hud





Happy Foods: Sunn mat du blir glad av


Tenk deg en tallerken full av fargerike grønnsaker, frukt og bær – da forstår du hva Irina Smit (35) mener med «Happy Foods». Fargerik mat gjør deg gladere, mener hun.


🍒 Se Irina's 10 favoritt-råvarer nederst i saken




Er du med i et kvinnefellesskap? Vi vil gjerne se det!


Er dere en venninnegjeng som reiser til byer etter alfabetet, går toppturer, strikker og drikker vin, synger, dyrker litteratur eller gjør noe annet morsomt sammen? Send oss en mail!


Vi ønsker å vise lesernes kvinnefellesskap i Tara! 




ANNONSE







Hvis du ofte er godtesugen om kvelden kan mobilen være årsaken


En time med blått lys fra telefon, pc eller nettbrett, er nok til ...


... å øke søtsuget





Slik syr du munnbind


Alt du trenger for å lage dine egne munnbind er stoff, vlieselin, strikk og en symaskin.


Oppskriften får du her!




ANNONSE









4. okt 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her



Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:12

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 06:10

Subject: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






Ytterligere 15% rabatt på hele sortimentet


 

Som abonnent har du alltid tilgang til lave fordelspriser i fordelsbutikken MoreShop og de neste 4 dagene gir vi deg ekstra stor rabatt:

 

Hvis du handler for mer enn kr 399, trekker vi 15% ekstra av kjøpet ditt!

 

Rabatten trekkes automatisk fra når du legger varer til en verdi av kr. 399 eller mer i kurven.

 

Tilbudet gjelder til og med 7. oktober 2020.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Spar ytterligere 15% på alt





Se et utvalg av varene her




Nordic trådløs

høyttaler


MEDLEMSPRIS 279 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 49%


Kjøp her





Profesjonell håndverkerjakke


MEDLEMSPRIS 199 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 67%


Kjøp her




Active Fit Tracker - aktivitetsklokke


MEDLEMSPRIS 399 kr.


Ordinærpris 800 kr.


Spar 50%


Kjøp her




Active Fit

tights


MEDLEMSPRIS 149 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 73%


Kjøp her





Bor-/skrumaskin fra NOVAPLUS


MEDLEMSPRIS 259 kr.


Ordinærpris 399 kr.


Spar 35%


Kjøp her




Active Fit

Fiberjakke


MEDLEMSPRIS 259 kr.


Ordinærpris 650 kr.


Spar 60%


Kjøp her




Boligpakke



MEDLEMSPRIS 299 kr.


Ordinærpris 1349 kr.


Spar 78%


Kjøp her





Actionkamera



MEDLEMSPRIS 239 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 60%


Kjøp her




Vanntett ryggsekk

fra Outpack


MEDLEMSPRIS 229 kr.


Ordinærpris 299 kr.


Spar 23%


Kjøp her




Se alle produktene NÅ





Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




4. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. oktober 2020 kl. 01:03

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@norges-bank.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <no-reply@norges-bank.no>

Date: søn. 4. okt. 2020 kl. 01:18

Subject: Bekreft ditt abonnement

To: <eribsskog+veldigHomofil@gmail.com>



Bekreft ditt abonnement

Norges Bank

Bekreft ditt abonnement

For at ditt abonnement hos Norges Bank skal aktiveres må du bekrefte ved å klikke på lenken under:


Klikk på lenken for å bekrefte


Bloggarkiv