Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. oktober 2021

Mer nettmobbing. (Dette har ikke jeg skrevet)

nettmobbing ikke skrevet

https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/10/02/hvem-var-den-de-som-gjorde-nav-kjent-med-hva-jeg-skrev-pa-facebook/?fbclid=IwAR26cDQQDtfZRyqBO1xbMMcrN_V6tOFWWo8UtqiMzo_1NKtI2c8UznLDCRk

PS.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

statcounter 2. oktober

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: (Saksnummer:10845279) Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Jeg har tenkt litt mer på, da min yngre søster Pia og jeg, dr...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 22:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: tor. 17. jun. 2021 kl. 15:01
Subject: (Saksnummer:10845279) Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Jeg har tenkt litt mer på, da min yngre søster Pia og jeg, dr...]
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei, Erik, og takk for din henvedelse.

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Kan du være så snill å forklare hva saken gjelder. Jeg ser at du har vært i kontakt med Telia. Hvis det gjelder et kundeforhold til Telia så må du ta kontakt med de. 

Med vennlig hilsen
 
Glenn
Kundekonsulent

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kunderegistrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 22:16
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: tor. 17. jun. 2021 kl. 06:07
Subject: Kunderegistrering
To: Erik Rompesniffer Ribsskog <eribsskog+rompesniffer@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Rompesniffer Ribsskog

Takk for din bestilling.

Din registrerte epostadresse er eribsskog+rompesniffer@gmail.com og ditt kundenummer er 1000866076.

Du kan nå registrere deg for å få Min Side, vennligst klikk her: Registrer og bruk ditt kundenummer: 1000866076.

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 22:06
Til: kundeservice@mail.efi.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at dere skulles sender oppover, til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 16. jun. 2021 kl. 13:25 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
 

Original Text

From: kundeservice@mail.efi.no
To: kundeservice@mail.efi.no
CC:
Sent: 15.06.21 15:30:50
Subject: RE: RE: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
 

 
 
 
§

Hej igen Erik, 
 
Enda skälet till varför jag vill veta VART du bor är för att kunna finna dig i vårt register så jag kan hjälpa dig. Om jag finner dina beställningar där kan jag bistå med IP nummer som du kan vidareförmedla till polisen om du vill anmäla nättrollet.
 
Var vänlig och återkom!
 
 
 
Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 
 
 

w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
Original Text

From: Erik Ribsskog <>
To: kundeservice@mail.efi.no
CC: juridisk@datatilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;post@finkn.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Sent: 15.06.21 00:48:42
Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
 

Hei,

det virker som at dere er noen slags hønsehjerner når dere skal pønske på hvor jeg bor oppi dette.

Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg tror at det er best at denne klagen sendes oppover til noen innen høyere ledelse.

De er nok mest vant til å hanskes med lignende saker.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 15. mar. 2021 kl. 12:55 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
 
 
 
 

Hej Erik, 
 
Självklart hjälper vi dig med det men vi ditt för och efternamn på 2 olik adresser. Vart bor du? På (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua eller Drammensveinen 507, HØVIK?
 
 
Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 
 
 

w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: juridisk@datatilsynet.no
CC: kundeservice@mail.efi.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;post@finkn.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Sent: 13.03.21 05:58:38
Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:44
Subject: Takk for din bestilling Veronica truser
To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din bestilling!

Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.

Selvbetjening på MIN SIDE
På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
Her kan du logge deg på

Har du husket å gi oss ditt samtykke?
For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
KLIKK HER for å melde deg på

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 22:01
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 16. jun. 2021 kl. 10:48 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
Hei Erik!
Takk for din henvendelse,

Jeg husker jeg besvarte en helt lignende henvendelse fra deg i går. Om det er noe du ønsker at vi skal undersøke for deg, så må du gjerne forklare saken for oss. Ut fra hva jeg kan se i eposten din, så har du fått et automatisk tilbakesvar som blir sendt når man sender oss en epost henvendelse.

Med vennlig hilsen 
Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 16.06.2021 03:44
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; kundeservice@onecall.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; din-henvendelse@telia.no; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no<mailto:din-henvendelse@telia.no>>
Date: man. 15. mar. 2021 kl. 15:22
Subject: Takk for din henvendelse - [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>


[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=0151i000000QxCn&oid=00D1i000000Uhac]


Hei

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00499250

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside> - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

* Se din faktura og dine siste innbetalinger
* Sende SMS
* Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
* Bestille og endre tjenester
* Endre din brukeradresse
* Sjekke avtaletid på abonnementet
* Finne PUK-kode

Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00499250

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat<http://www.telia.no/kontakt-kundesenter> to immediately suspend your subscription.

MinSide<http://www.telia.no/minside> - www.telia.no/minside<http://www.telia.no/minside> - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code

* View call details
* Review your invoice or payments
* Send SMS
* Refill prepaid accounts
* Order new and change your existing services
* Update your registered user address
* View your current contract information

Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iagCN8:ref






[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i00000A9yHZ&from=ext]

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kunderegistrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 21:53
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: ons. 16. jun. 2021 kl. 08:38
Subject: Kunderegistrering
To: Erik Kuksuger Ribsskog <eribsskog+kuksuger@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Kuksuger Ribsskog

Takk for din bestilling.

Din registrerte epostadresse er eribsskog+kuksuger@gmail.com og ditt kundenummer er 1000865900.

Du kan nå registrere deg for å få Min Side, vennligst klikk her: Registrer og bruk ditt kundenummer: 1000865900.

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Mer fra YouTube





Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: New Reply to Closed Case Jeg har tenkt litt mer på, da min yngre søster Pia og jeg, dr...-Ingen kategori passer
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 20:24
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
Date: tir. 15. jun. 2021 kl. 15:14
Subject: New Reply to Closed Case Jeg har tenkt litt mer på, da min yngre søster Pia og jeg, dr...-Ingen kategori passer
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik
Takk for din henvendelse,

Nå henger jeg ikke helt med på notene her. Kan du gjerne forklare saken litt bedre? Om du er føler deg trakassert, eller har blitt utsatt for ID tyveri, så undersøker vi gjerne saken for deg, men trenger informasjon om hva det dreier seg om.

Ønsker deg en fin dag.
Med vennlig hilsen 
Christoffer J.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



ref:_00D1iUhac._5001if16io:ref

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(Saksnummer:10683186) Re: (Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 20:17
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@onecall.no
Hei,

i mine to forrige maile, så har jeg bedt om, at dette skal sendes videre oppover, til en overordnet.

Har dere møkk i øra?

Hva er det som er så vanskelig å forstå med dette.

Her må dere skjerpe dere.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 15. jun. 2021 kl. 14:06 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik,

Takk for at du tok kontakt.

Basert på denne eposttråden så kan jeg dessverre ikke forstå hvilket telefonnummer eller avtale du refererer til.

I forrige epost så ba vi deg om denne informasjonen for å behandle saken videre.

Ønsker deg en fin dag videre!
Sondre D.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 15.06.2021 00:03
To: kundeservice@onecall.no
Cc: allison.kirkby@teliacompany.com; inger.gunterberg@teliacompany.com; daniel.barhom@telia.no; telia-info@telia.se; abuse@telia.com; noss@deloitte.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; ellen.scheen@telia.no; amnestyis@amnesty.org; lars.setsaa@telia.no; kundekontakt-privat@telia.no; ee-skjema@telia.no; juridisk@datatilsynet.no; din-henvendelse@telia.no; tr@forbrukertilsynet.no; irene.krohn@teliacompany.com; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; finansinspektionen@fi.se; firmapost@nkom.no; laurena.eid@fi.se
Subject: Re: (Saksnummer:10683186) Re: (Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at denne klagen skulle sendes, til en overordnet.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 13. mar. 2021 kl. 15:02 skrev <kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>>:

Hei igjen,



Ved id-tyveri og svindel er det flere rutiner vi må forholde oss til, og for at vi skal kunne behandle dette som det må du altså fylle ut skjemaet min kollega har sendt deg.

I mailtråden under kommer det som sagt ikke frem noen mobilnummer eller hva henvendelse din gjelder, har du fått tilsendt noe informasjon om at det er opprettet et abonnement eller lignende hos OneCall? I så fall send gjerne over dette.



Ønsker deg en god helg :-)

Med vennlig hilsen

Emmy

Kundekonsulent

[cid:17a0c89ed8a1cd2b9d81]


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Dato: Sat, 13 Mar 2021 07:29:32 +0100
Til: kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>
Kopi: noss@deloitte.no<mailto:noss@deloitte.no>, ellen.scheen@telia.no<mailto:ellen.scheen@telia.no>, daniel.barhom@telia.no<mailto:daniel.barhom@telia.no>,allison.kirkby@teliacompany.com<mailto:allison.kirkby@teliacompany.com>, inger.gunterberg@teliacompany.com<mailto:inger.gunterberg@teliacompany.com>,irene.krohn@teliacompany.com<mailto:irene.krohn@teliacompany.com>, ee-skjema@telia.no<mailto:ee-skjema@telia.no>,juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, elh <elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>>,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>,abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>, telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>,finansinspektionen@fi.se<mailto:finansinspektionen@fi.se>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>,Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se<mailto:laurena.eid@fi.se>>, lars.setsaa@onecall.no<mailto:lars.setsaa@onecall.no>
Emne: Re: (Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]

Hei,

det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her og.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre at noe lignede skjer igjen.

Jeg har gått på handel og kontor, i sin tid.

Og der lærte vi, at det ikke skal være nødvendig, å fylle ut masse rare skjemaer, om ditt og datt.

Det skal være nok, å forklare om ting, på vanlig måte, i et brev, (eller en mail), for eksempel.

Så dette jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 5. jan. 2021 kl. 14:43 skrev <kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>>:

Hei!



Jeg ser ikke helt hva saken handler om, men ut ifra tidligere mailtråd som ligger ved her ser jeg at det kan dreie seg om ID-tyveri. Send oss gjerne en utdypende forklaring på hva jeg kan hjelpe deg med.

Dersom dette gjelder ID-tyveri kan du fylle ut egenerkleringsskjema som ligger vedlagt og returnere dette sammen med en anmeldelse på ID-tyveri.



Ønsker deg en fin dag :-)

Med vennlig hilsen


Vetle
Kundekonsulent

[cid:att-1@support.onecall.no]


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Dato: Wed, 30 Dec 2020 20:09:04 +0100
Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>, elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>, post <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>, abuse@telia.com<mailto:abuse@telia.com>,telia-info@telia.se<mailto:telia-info@telia.se>, kundeservice@onecall.no<mailto:kundeservice@onecall.no>, ee-skjema@telia.no<mailto:ee-skjema@telia.no>,finansinspektionen@fi.se<mailto:finansinspektionen@fi.se>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>>, HRW UK <hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>>
Emne: Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 19. nov. 2020 kl. 10:11 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>>:
Hei!

Vi kan ikke se hva dette gjelder dessverre. Dersom det er noe du ønsker at vi undersøker nærmere for deg, behøver vi mer utfyllende informasjon fra deg.


Ønsker deg en fin dag!

Tina F.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no<mailto:kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no<http://www.telia.no>
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055


This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
Sent: 15 November 2020 09:17
To: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>>
Cc: kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>; elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; "fmovpost" <fmovpost@fylkesmannen.no<mailto:fmovpost@fylkesmannen.no>>; firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>; "post" <post@finkn.no<mailto:post@finkn.no>>
Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...] [eID:22308633]

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no><mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>>>
Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:41
Subject: Takk for din henvendelse - [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for...]
To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>









Hei

Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.

Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag - fredag klokken 08:00-17:00

Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00155974

Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.

MinSide - www.telia.no/minside<https://www.telia.no/minside> - gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.

Her kan du blant annet:

Få oversikt over ditt forbruk

Se din faktura og dine siste innbetalingerSende SMS Fylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kode

Med vennlig hilsen
Telia Kundesenter

Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.


We would like to thank you for your inquiry to Telia's customer care.
Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.

Your inquiry has been given casenumber 00155974

If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.

MinSide - www.telia.no/minside<https://www.telia.no/minside> - allows you to manage your own subscription.

Here you can among other things:

View your PUK code

View call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract information

Kind regards
Telia Customer Care

This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iTeOR0:ref[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000009qf2T&from=ext]

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kunderegistrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 20:09
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@mail.efi.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: tir. 15. jun. 2021 kl. 06:34
Subject: Kunderegistrering
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Sædslurper Ribsskog

Takk for din bestilling.

Din registrerte epostadresse er eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com og ditt kundenummer er 1000865668.

Du kan nå registrere deg for å få Min Side, vennligst klikk her: Registrer og bruk ditt kundenummer: 1000865668.

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371652820] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 20:03
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: man. 14. jun. 2021 kl. 18:40
Subject: [Ticket#371652820] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371652820 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Defekt adapter

Din melding:
Jeg puttet adapteret oppi ræva, og nå får jeg den ikke ut igjen. Vennligst
rydd opp!
Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å
hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!

Sendt 06/14/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371652820


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371652820. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Defekt adapter

Din melding:
Jeg puttet adapteret oppi ræva, og nå får jeg den ikke ut igjen. Vennligst
rydd opp!
Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å
hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!

Sendt 06/14/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371652820

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Autosvar. 10845196 Annet Andre spørsmål til OneCall
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 19:57
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@onecall.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@onecall.no>
Date: man. 14. jun. 2021 kl. 18:28
Subject: Autosvar. 10845196 Annet Andre spørsmål til OneCall
To: onecall.no <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Vi takker for din henvendelse og vil behandle denne så raskt som mulig. Normalt vil du få svar i løpet av 5-7 virkedager. 

Vennligst oppgi saksnummer 10845196, hvis du kontakter oss slik at vi effektivt kan hjelpe deg.

Husk også at kan finne informasjon og veiledninger på www.onecall.no.
På Mine Sider finner du i tillegg informasjon om ditt abonnement, samt mulighet til å gjøre endringer selv:

- Se forbruk og fakturaer

- Bestille eller aktivere SIM-kort.

- Sperre eller gjenåpne abonnement

- Bestille tilleggstjenester

- Og mye mer.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
OneCall


 

Mer fra YouTube





Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [#14853128] | Teknisk support - Driftsinformasjon
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 17:55
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.no, ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>
Date: man. 14. jun. 2021 kl. 18:20
Subject: [#14853128] | Teknisk support - Driftsinformasjon
To: <eribsskog@gmail.com>


Hei,


Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 14853128 og vil bli behandlet så snart som mulig. Haster saken kan vi også hjelpe deg på chat eller over telefon – se ice.no/kontakt oss for mer informasjon


Du finner svar på de mest vanlige spørsmålene på ice.no/kundeservice. Om du ønsker å gjøre evnt endringer og sjekke status på ditt abonnement gjøres dette via MinSide og App.



Med vennlig hilsen

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kunderegistrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 17:47
Til: kundeservice@mail.efi.no
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

man. 14. jun. 2021 kl. 17:40 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:
 
Hej Erik, 
 
Här är du angiven på en annan adress än den vi har registerad:

Drammensveien 507
Vi stoppar utskicken!
 
 
Med vennlig hilsen
 
EFI Kundeservice
 
 
 

w: www.efi.no
e: kundeservice@mail.efi.no
t : 987 01 444
 
EFI AS
Postboks 600 Sentrum, 0106 Oslo
 

Original Text

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: juridisk@datatilsynet.no
CC: kundeservice@mail.efi.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;post@finkn.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Sent: 13.06.21 19:03:34
Subject: Klage/Fwd: Kunderegistrering
 

Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

---------- Forwarded message ---------
Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:44
Subject: Kunderegistrering
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+25077030568@gmail.com>


 
EFI-Shop
 
 
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog

Takk for din bestilling.

Din registrerte epostadresse er eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com og ditt kundenummer er 1000845552.

Du kan nå registrere deg for å få Min Side, vennligst klikk her: Registrer og bruk ditt kundenummer: 1000845552.

Med vennlig hilsen
EFI AS, Kundeservice

EFI
Kontakt oss
E-post: kundeservice@mail.efi.no
Telefon: 987 01 444

EFI AS
Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
www.efi.no

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Informasjon om din ordre [ComputerSalg#2499247]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 17:38
Til: "Salgcomputersalg.no/Mads W." <salg@computersalg.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg har aldri handlet noe fra CDON, så dette er ikke riktig.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 14. jun. 2021 kl. 14:17 skrev Salgcomputersalg.no/Mads W. <salg@computersalg.no>:
Hej Erik Ribsskog



Tak for din mail.



Du har skreve til Computersalg.no, Du har handlet med CDON, så det er der som det er skjedd problemer ordren.



Venlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards / Freundliche Grüße

Mads W.
T +45 7022 2332







Tinvej 7 | 4100 - Ringsted | Denmark | T +45 7022 2332
www.computersalg.dk | www.facebook.com/computersalg
Tilmeld dig vores Nyhedsbrev



Vores kunder bedømmer os som fremragende:


[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Fri 11 Jun 21 18:26:12 GMT+0200
[To] Salgcomputersalg.no/Mads W. [salg@computersalg.no]
[Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]
[Subject] Re: Klage/Fwd: Informasjon om din ordre [ComputerSalg#2499247]
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 10. mar. 2021 kl. 09:47 skrev Salgcomputersalg.no/Mads W. <salg@computersalg.no>:
Hej Erik Ribsskog / CDON



Tak for din mail.



Vedr. CDON ordre 77709090



Vi kan se at vi er blitt kontakte av Qliro og annullert denne bestillingen pga. mistanke om fraud med Qliro.



Den er slettet d. 28/12/2020


Venlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards

Mads W.
T +45 7022 2332







Tinvej 7 | 4100 - Ringsted | Denmark | T +45 7022 2332
www.computersalg.dk | www.facebook.com/computersalg
Tilmeld dig vores Nyhedsbrev



Vores kunder bedømmer os som fremragende:



[From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
[Sent] Mon 8 Mar 21 02:26:53 GMT+0100
[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]
[Cc] order@email.cdon.com; elh [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; CDON CustomerService [customerservice@cdon.com]; Qliro Kundeservice [kundeservice@qliro.com]; CDON [reply@email.cdon.com]; newsletter@email.cdon.com; finansinspektionen@fi.se; Milton Gunn [Milton.Gunn@cdon.com]; sikkerhetssporsmal@klarna.no; abuse@telia.com; caytana.baguion@klarna.com; Laurèna Eid [laurena.eid@fi.se]; post@kghav.com; stina.westerstad@babybjorn.com; Christian.Kjaergaard@maersk.com; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org]; info@kinnevik.com; Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu [salg@computersalg.no]
[Subject] Klage/Fwd: Informasjon om din ordre
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON <order@email.cdon.com>
Date: tir. 29. des. 2020 kl. 00:15
Subject: Informasjon om din ordre
To: <eribsskog+verygay@gmail.com>


Oppdatert status for bestillingen din
 
 
 
Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider
Avbrutt vare
En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:

• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille
• Varen er slutt i lageret
• Teknisk feil

En tilbakebetaling for de avbestilte varene har begynt. Tenk på at den kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.

Hvis du har valgt faktura og ikke betalt strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.
VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER
 
 
DATO
 
2020-12-25
ORDER
 
77709090
STATUS
 
Annulleret  
 
 
 
SENDES AV ComputerSalg A/S
  Super Smash Bros. Ultimate  
 
BETALINGSALTERNATIV
  QliroOneInvoice
FAKTURERINGSADRESSE
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:
LEVERINGSADRESSE
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
Referens:  
 
 
 
 
Denne mailen er sendt til eribsskog+verygay@gmail.com. Ikke svar på denne mailen
Kjøp- og leveransevilkår
   

2 vedlegg
tpcs.png
3K
logocs.png
27K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: E-postfaktura fra Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 17:31
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: lør. 2. okt. 2021 kl. 15:04
Subject: E-postfaktura fra Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>


E-postfaktura fra Talkmore
Hei Erik Løvenbalk,

Fakturanummer 44349370 er nå tilgjengelig i Talkmore-appen og på Mine Sider.
Betalingsinformasjon er som følger:

Telefonnummer 40082531, 40082537, 40082535
Fakturadato 01.10.2021
Forfallsdato 15.10.2021
Beløp 1722,70
KID 51362020443493708
Kontonummer 6005.07.77351
 
Månedsprisen faktureres forskuddsvis, mens forbruk som ikke er inkludert i abonnement faktureres etterskuddsvis. Dersom du er ny kunde vil du betale for inneværende måned og ut neste måned.

For detaljert informasjon om hva fakturaen gjelder, logg inn i Talkmore-appen eller på Mine Sider og se spesifisert faktura.
eFaktura og Avtalegiro
Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også bestille eFaktura eller Avtalegiro ved å søke opp Talkmore i listen over eFaktura-tilbydere og oppgi din eFaktura referanse som er: 51362020


Ha en fin dag!

Hilsen
Talkmore

Jeg sendte en e-post til Lowell

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! [INC ID# 659097]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. oktober 2021 kl. 15:38
Til: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
Kopi: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kundesenter.no@lowell.com, svc.no.nova@lowell.com, post@baerum.kommune.no, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no
Hei,

det virker som at dere bare har vikarer på jobb.

Som jeg forklarte i den forrige mailen, så har jeg også fått faktura, fra Norgesenergi, for den samme strømmen, (i juli og august).

Og det er riktig at jeg skal få dobbelt opp, med regninger, fra både Hafslund og Norgesenergi.

Så her er det Hafslund, som har surra.

Og det virker som at dere ignorerer dette temaet.

Dere kommenterer ikke, om den regningen, som jeg har fått, fra Norgesenergi.

Det hopper dere elegant over.

Så jeg må si at det er noe slags svindel dere, (og Hafslund), driver med.

Jeg skjønner at Hafslund blir furtne, når de mister strøm-kunder.

Men de burde holde denne furtinga for seg selv, og ikke la det gå ut over strøm-kundene.

Dette må er svindel-forsøk, må jeg si.

Så nå får dere se å slutte med disse åndssvake truslene deres.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sendte Hafslund en mail om dette, (med kopi til dere blant annet), på 30. september.

Og så svarer dere, på min første mail, fra 12. september.

Så da er det ikke noe rart i, at det blir surr.

Her må dere slutte å tulle, og begynne å følge med litt i timen, (som de sier).

Skjerpings!


lør. 2. okt. 2021 kl. 14:18 skrev Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>:
Hei.

Dette er noe du må ta opp med kommunen og få avklart. Per dags dato er kravene på ditt navn og du står som ansvarlig for disse. Vi ber om at du sjekker opp dette snarest da kravene kan øke med ytterligere saksomkostninger.

Vi tar ikke kontakt med kommunen for å kreve inn så lenge kravene står på ditt navn.

Med vennlig hilsen
Lowell Norge AS



From: eribsskog@gmail.com
Sent: 12.09.21 00:47
To: svc.no.nova@lowell.com
Cc: sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;kundeservice@hafslundstrom.no;lbf@lbf.no;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kundesenter.no@lowell.com;post@baerum.kommune.no;kundesenter@los.no
Subject: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 3. september.

(Se vedlegg).

Dette har jeg forklart om, i min mail, (se videresendt melding).

Det virker som at dere ignorerer det jeg har skrevet der.

Det er som sagt Nav Bærum som har forpliktet seg til å betalte min strøm-regninger, (siden høsten 2018).

Og jeg har levert disse regningene i tide, hver måned, siden august/september 2018.

Det er heller ikke jeg som har inngått strøm-avtalen personlig.

Det må være kommunen som har gjort det, (i mitt navn).

Og i den fornyede leie-kontrakten, (fra forrige måned), så står det, at Bærum kommune sin boligbistand-avdeling forbeholder seg retten til, å bytte strøm-leverandør, (på vegne av meg), til et firma som heter LOS, (som visst lover en måned gratis strøm osv.).

Jeg vet ikke om det er det som har skjedd her, og at Hafslund ikke har fått med seg dette.

Jeg har ikke fått noe informasjon fra kommunen, om når de akter å bytte til LOS.

Men de er generelt dårlige til å informere, (her ute i Bærum), vil jeg si.

Blant annet så har jeg bare overtatt kabel-TV-kanalene til den forrige beboeren.

Jeg har ikke inngått noen kabel-TV-avtale, i mitt eget navn.

Jeg har bare overtatt de kanalene som den forrige beboeren liker.

Jeg liker for eksempel MTV-kanalene.

Men siden at Bærum kommune ikke har gitt meg noe informasjon om den TV-avtalen som foreligger for leiligheten, så har jeg ikke kontaktet Telenor om dette, (siden at jeg da ikke har noen ordentlig referanse, å oppgi).

Så dette er at Bærum kommune gjør det på en bestemt (dum) måte, for kommunale boliger, og så har de lagd noe surr.

Og så får jeg innkassovarsel.

Det er jo latterlig.

Det var også det samme, når det gjaldt plen-klipping.

De ga meg en svær perm, med informasjon, når jeg flytta inn.

Men det stod ikke et ord om hvem som har ansvaret for å klippe plenen her.

Så jeg lurte i førsten på om jeg måtte kjøpe meg en gressklipper, eller ikke.

(Før det plutselig dukka opp noen, (antagelig fra kommunen), som klipte plenen.

Og etterhvert så dukka de opp med trykkluftborr, (for å bytte noen heller utafor leiligheten), sånn at jeg fikk hjernerystelse, mer eller mindre).

Og dette kunne jeg jo ha spurt de om.

Men de løy på visningen, om at det var gardinstang i stua, og en del annet.

(Og de hadde visningen etter kontrakt-underskrivelsen).

Så jeg ble litt frika ut, (for å si det sånn).

Men nå håper jeg at dere skjønner, at det er Nav Bærum som dere må kontakte.

Det er de som har ansvaret for å betale disse strøm-regningene.

Dette opplyste jeg også om i den forrige mailen.

Så at dere skal ha så tungt for det, det høres rart ut, må jeg si.

Bærum kommune sin bolig-bistand-avdeling, (som de kaller det), holdt tidligere til hos Nav, men de holder nå til i Brambini-gården, (heter det vel).

Det er et slags anneks til rådhuset, som er oppkalt etter Bærums italienske 'grunnlegger' Brambini.

Så er litt inspirert av denne italienske linken, og gjør ting på en litt unorsk måte, kan det virke som.

Men dere må nesten likevel kontakte Bærum kommune, om disse regningene, siden at det er deres ansvar å betale disse.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 31. aug. 2021 kl. 06:20
Subject: Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
To: <svc.no.nova@lowell.com>
Cc: <sfovpost@statsforvalteren.no>, post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <kundeservice@hafslundstrom.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>


Hei,

denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).

Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.

Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.

Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.

(Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).

Og det har funka greit, i tre år nå.

Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.

Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.

Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn rar måte.

Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.

Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).

Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.

Skjerpings!

PS 2.

Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund, (blant annet), om dette, for noen dager siden:

'Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. august 2021 kl. 01:16
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no
Hei,

foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.

Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum kommune.

Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.

(I følge X antall skriftelige vedtak.

Som Nav nå har begynt å tulle med).

Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.

Og det har funka bra.

Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått 'mensen', kan det virke som.

Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.

Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav Sandvika, på 23. juli.

(Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika, den dagen.

Etter å ha gått ned dit, for å få litt 'Corona-trim'.

For å si det sånn).

Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke som.

Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.

Dette må jeg klage på.

Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det som verre er).

Så dette må jeg klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om, når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.

Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.

Men nei.

Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.

Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det er de også innadvendte angående, vli jeg si.

(Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller noe.

Men nei).

Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland nå, og at de liksom har blitt nazister.

Noe sånt.

Dette må jeg klage på.

Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).

Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.

Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.

Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk korrekt.

Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.

Noe sånt.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16
Subject: Klage
To: <sfovpost@statsforvalteren.no>
Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>


Hei,

siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.

Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.

(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.

Så man kan ikke bare maile regningene.

Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.

Men de har en 'russisk' postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.

Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.

Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.

Så det må jeg klage på).

Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).

Dette er en postluke.

Og den er litt trang/lang.

Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.

Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.

Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine 'skjema-konvolutter', (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.

Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.

Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.

Og da lå det et inkasso-varsel der.

Nav hadde ikke betalt juni-regninga.

De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).

Så jeg har fått inkasso-varsel.

Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).

(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).

Men jeg vet ikke om de har betalt den.

Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.

Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).

Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.

Dette er i tillegg til tidligere tull.

'Nazistene' hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.

Så jeg har en hul tann i kjeften nå.

Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).

Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).

Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.

Så de er ondskapsfulle der, virker det som.

Så det må jeg klage på.

Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.

Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.

Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.

Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.

Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).

Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.

Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

IMG_20210825_0001 paint.jpg
638K '.


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49
Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker!
To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!

Vipps eller betal med kort:
Logg inn med BankID på https://min.lowell.no.

Betal gjennom banken din:
Beløp: 2 963,80
Konto: 63180520351
KID: 0136068872052410068

Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?
Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no, eller ring oss på 23171010.

Hilsen oss i Lowell Norge AS

------------------------------------
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164
KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391
NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.

Min firemenning Ole Ribsskog, gifta seg visst litt seint, ifølge den kristne tradisjonen. (Fra Østlandets Blad 21. oktober 1995)

giftet seg sent


PS.

Det var jo sånn, at min mor, fikk meg til å kjøre henne, til en visning, i Drøbak, (hvor bildet overfor er tatt), i 1996.

Men min mor nevnte aldri Ole Ribsskog, (eller hans far Bjørn).

Og min mor hadde vel aldri bodd i Drøbak før.

Så hvorfor hu ville flytte, akkurat dit.

Det kan man kanskje lure på.

(For å si det sånn).

Men hu ville kanskje ha en ny start, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Min firemennings mor, er visst svensk, så de er kanskje litt mer tilbakelente/moderne, i forhold til de kristne tradisjonene, enn de andre fra bibelbeltet, (fra Rogalands Avis 10. februar 1965):

svensk mor

Her er hu 'Pene Lene', (som jeg har kalt henne), fra OBS Triaden. (Fra Romerikes Blad 4. desember 1999)

pene lene

https://www.nb.no/items/f8452d6344d3f59307e2b35a4ca4b164?page=51&searchText=%22lene%20christin%20larsen%22

PS.

'Pene Lene' begynte på OBS Triaden etter meg.

(Hu dukka opp fra ingensteder, liksom.

Må jeg si).

Og vi jobba ofte i team, på lørdagene, som pause-avløsere, (OBS Triaden var en helge-butikk, og det var noen ganger 'Ikea-lignende' køer der, på lørdagene).

Dette kan vel ha vært våren/sommeren 1991.

(Noe sånt).

Før jeg begynte å jobbe i ferskvareavdelingen, på lørdager.

Og hu Lene ble sammen med disponent Skjalg Nakkim.

Og damene fra ferskvare-avdelingen.

De satt ut noen rykter, om Skjalg og Lene.

De hadde visst stått og omfavnet hverandre, inne på spiserommet.

Og så hadde Skjalg snakket om hvor mye han lengter etter Lene.

(Noe sånt).

Mens han klappet henne på rumpa.

(Var det vel).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var også en lignende romanse.

Mellom butikksjef John Ellingsen og Brit Gagnås, (som hadde vært på samme skift, som meg, i kassa, det første halvåret, som jeg jobba der).

De ble også et par.

Og John Ellingsen stjal liksom Brit fra meg.

For før julebordet i 1991.

Så sa Brit, inne på spiserommet, (foran noen av gutta på gølvet), at på julebordet, så skulle hu og jeg, sitte i en krok, og kline.

(Noe Beate og jeg, forresten hadde drivi med, på julebordet, året før.

For å si det sånn).

Men det ble ikke noe av noe sånn klining.

(Beate og jeg kjente ikke hverandre, da vi begynte å rote, i fylla, på julebordet.

Men Brit og jeg, hadde jobbet sammen, i et år, (mye på samme skift).

Så det hadde blitt litt rart, å også kline, med Brit.

Må jeg si.

Og hu er visst muligens lesbisk/bifil, kan det se ut som, fra hennes Facebook-konto.

Så hva den bablinga hennes skulle bety.

Det kan man kanskje lure på.

For å si det sånn).

Og etter det julebordet, (i 1991), så prata folk om, at Brit og John Ellingsen, hadde blitt et par.

Så det var jo nesten som å jobbe på et horehus etterhvert, (når man jobba på OBS Triaden).

(For å overdrive litt.

Men likevel).

Så sånn var nesten det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men. 

PS 3.

Hu 'Pene Lene' var forresten brille-slange, (sånn som jeg husker det).

(Noe man ikke ser på bildet, øverst i bloggposten.

For å si det sånn).

Og hu var også veldig sprek/tynn/slank.

Og hu var også ganske høy, (til å være dame).

Så hu kunne muligens ha vært modell.

(Eller noe lignende).

Selv om folk i våre dager, kanskje hadde sagt, at hu var litt for mager, til å være modell.

(Noe sånt).

Hu virka kanskje litt nedtonet.

Men det kan kanskje ha vært på grunn av, at hu var en av de nyeste der.

Og det var også sånn, at jappetida var over.

(Hu rakk nok ikke å få med seg 'jappe-julebordet', (med gratis bar, sigaretter og strippedame), på Triaden sitt hotell.

Jula 1990.

For å si det sånn).

Så det var nedgangstider over alt.

(Inkludert på Matland/OBS Triaden.

Som hadde så store økonomiske problemer, (noe senteret også hadde).

At avisene skrev, fra tid til annen).

Så folk var kanskje generelt litt nedstemte/alvorlige, på den tida.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter