Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. februar 2021

Nå har jeg sladdet personnummeret, på tjenestebeviset mitt fra Forsvaret, (på johncons-web og mirror-nettstedet), for å prøve å beskytte meg mot identitetstyveri, osv.

sladdet personnummer tjenestebevis

https://johncons.angelfire.com/attester.html

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til VI+, du er nå kun ett steg unna å kunne samle bonus
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 15:32
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: vitusapotek@vitusapotek.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Vitusapotek <vitusapotek@vitusapotek.no>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:41
Subject: Velkommen til VI+, du er nå kun ett steg unna å kunne samle bonus
To: <eribsskog@gmail.com>



Vitus
Vitus
     Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen  Min Side
Velkommen
Vi gleder oss til å gi deg eksklusive medlemstilbud, samt dele inspirasjon og nyttig informasjon med deg. 

CP Video
Registrer kort
Som medlem i vår kundeklubb vil du få unike tilbud, inspirasjon og nyttig informasjon. Vitusapotek gir deg, som første apotek i Norge, mulighet til å samle bonus på alle dine kjøp. Alt du trenger å gjøre er å registrere ditt betalingskort og samtykke til bruk av kjøpsdata ved oppdatering av din medlemsprofil. 

Registrer kortet ditt her
Fordeler
Vi har kampanjer og eksklusive medlemstilbud for deg som VI+ medlem!

Se mer her
 
 
Fordelsbrosjyre
Se alle dine fordeler som VI+ medlem!

Ta en titt i vår brosjyre som forteller deg om alle fordelene du får som VI+ medlem. Husk at du kan få bonuspoeng på alt du handler. Er du ikke VI+ bonuskunde ennå? Oppdater profilen din her.

Se mer her
Fordelene er mange!
Eksklusive fordeler Faste fordeler Bonus
Eksklusive
medlemstilbud Faste
fordeler Bonus på alt
du handler 
Aktiviteter Bonus blir til verdisjekk
Aktiviteter og
konkurranser Bonus blir
til verdisjekk
Image Image Image
Vitus
Image Image Image
Handle på nett
Handle i vår nettapotek eller hold av og hent i apotek Finn ditt Vitusapotek
Klikk her Kontakt vår kundeservice
Vi gjør vårt ytterste for å hjelpe deg og svarer så fort vi kan. Kontakt oss
Du mottar denne e-posten fordi du har samtykket til å motta informasjon fra Vitusapotek, enten som medlem eller via deltakelse i konkurranser i vår regi. Vi tar forbehold om trykkfeil og evt endringer i priser og tilbud i dette nyhetsbrevet. Utvalget kan variere fra apotek til apotek. Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Confidential] Your complaint (Our ref:PNX-3751935-K8X3)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 15:24
Til: Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, post <post@spesialenheten.no>, post <post@opo1.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Brukerstøtte minid <Brukerstotte@digdir.no>, abuse@telia.com
Hi,

this is really that I've sent you a copy of a Norwegian complaint, (to do with Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi)).

(I see in my e-mail-program).

I started updating you about that case in 2016.

And also I've gone to mercantile upper secondary-education in Norway, (in the 80's), and I've learned there, that it should be enough, to explain about something in writting, (e.g. in a letter or email).

One shouldn't need to fill out a form as well.

(That's your job, I guess).

So this I want to complain about.

Please escalate this to a superior.

Erik Ribsskog


ons. 9. des. 2020 kl. 21:38 skrev Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>:
Our ref

PNX-3751935-K8X3

Your ref

 

 

 

Dear Mr Ribsskog

 

Your complaint

 

Thank you for your email. We previously didn't write to you in English to make things easier or you as your responses to us haven't been in English. 


Before we can investigate a complaint for you, we need some further documents. Please provide the following in relation to your complaint;

a fully completed and signed copy of our complaint form. This will ensure we have all your upto date details, including information with regards to the specifics of your complaint. The signed declaration on the complaint form is also required for us to take forward a complaint to a business. 
do you have any correspondence from the business including a copy of the final response letter from the business which will give us referral rights to investigate your case. If you don’t have a final response letter, please send us an acknowledgment email or letter regarding your complaint or proof you’ve submitted a complaint to them such as proof of postage or business complaint reference. If you've only raised a general query and not already made an official complaint with the business, please ensure you do this as we first need to allow them eight weeks to resolve matters.
You've mentioned you sent us an update with regards to a case from 2016. Should you have contacted us with regards to this in 2016 and we responded then, we may no longer be able to look into this as we give a stipulated timeframe of when you should get back to us by.Please provide us with that case reference or any correspondence from them should you still have this. 
Without the above requested details, I'm unable to see if and how we can progress further. 


Kind regards

 

Rina Begum | Adjudicator | 0800 023 4567

Financial Ombudsman Service | Exchange Tower, London, E14 9SR

 

This email has been sent securely using TLS encryption.
This email is covered by our email disclaimer.

This email was sent from Financial Ombudsman Service Ltd. Registered in England and Wales. Registered Number: 3725015. Registered Office: Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom.

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: CrazyShit - Email Validation
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 15:09
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CrazyShit - No Reply <noreply@crazyshit.com>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:13
Subject: CrazyShit - Email Validation
To: <eribsskog@gmail.com>


baronerik,

Welcome to CrazyShit! Click the link below to verify your email address and continue with your new account (if you cannot click on this link, copy it and paste it into your browser's location box). DO NOT REPLY to this email, this inbox is not monitored for replies.

==============

(Sensurert av johncons-blogg)

==============

- CrazyShit

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >> <CID9F7DC59F1BEB>
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 15:02
Til: hello@elkjop.no
Kopi: noss@deloitte.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, CorporatePR@dixonscarphone.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Hei,

som jeg skrev i min forrige e-post, så ønsker jeg å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 9. des. 2020 kl. 20:03 skrev <hello@elkjop.no>:
Hei Erik, 


Takk for dine tilbakemeldinger!

Jeg vil, som det er nevnt før her, påpeke at denne ordren som ble opprettet, er en "klikk og hent ordre". Det vil si at man strengt tatt kan legge inn hva som helst som navn, email og nummer, når man er på nettsiden. At det kan se ut som noen har hatt det "morsomt" på din bekostning, slik min kollega har nevnt, kan nok være. Sånne ordre er dog aldri bindende, så du kan være trygg på at det ikke er blitt gjort kjøp i ditt navn. 

Som min kollega nevner, så er det nå en sak på dette, der vi vil kontakte deg nærmere. 

Ønsker deg en fin førjulstid!
Med vennlig hilsen / Kind regards
Marte

Elkjøp kundesenter

Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.

www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!

www.elkjop.no/kundeservice

For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.

https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/

Email ID: 1527180

Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 08.12.2020, 19:51
Til: hello@elkjop.no
Cc: abuse@telia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; noss@deloitte.no; post@finkn.no
Emne: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>

Hei,

som jeg skrev i min forrige mail.

Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt/reservert, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Sånne saker som dette, ønsker jeg selvfølgelig ikke, å ringe om.

Det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode, (vil jeg si).

Mener dere at Elkjøp-sjefer ikke har lært å skrive?

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 5. nov. 2020 kl. 08:57 skrev <hello@elkjop.no>:
Hej Erik!

Jag har skickat detta vidare så vi får det undersökt mer. Just för att kunna reda upp i detta för dig och för att kunna förbättra oss. Vilket telefonnummer önskar du att bli kontaktad på? Så kan vi lägga en sak på detta. 


Ha en fin dag vidare!
Med vennlig hilsen / Kind regards
Filippa

Elkjøp kundesenter

Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.

www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!

www.elkjop.no/kundeservice

For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.

https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/

Email ID: 1527180

 

From: eribsskog@gmail.com
Sent: 11/4/20, 12:36 AM
To: hello@elkjop.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>

Hei,

jeg sendte en mail til hu der Anastasiya i går.

Og hu mente visst, at det var noen bekjente av meg, som hadde kalt meg Erika Prompebrak, og som hadde reservert på min e-post.

Men det høres ut som røverhistorier, må jeg si.

Så som jeg skrev da, så ønsker jeg, å heller få svar, fra en overordnet/leder, om dette.

(For å slippe mer av det tullet deres.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).

Om jeg sender til den eller den Elkjøp-mail-adressen, så sender jeg uansett til Elkjøp.

Og da er dere dårlig organisert, hvis dere da sender til forskjellig saksbehandler hver gang, vil jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Dere har kanskje vokst dere for store.

(For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 8. okt. 2020 kl. 10:12 skrev <hello@elkjop.no>:
Hei Erik,

Takk for din henvendelse!

Tilfeldighetene vil at du møter på en norsk ansatt i nå:) Vi er ca like mange svensktalende som norske i vår avdeling, siden du nevner dette. Grunnen til at du nå har fått svar fra en del forskjellige, er fordi det blir opprettet ulike saksnummer når du sendte til flere ulike adresser.

Jeg forstår at det må være fryktelig ubehagelig å oppleve at noen bestiller varer i ditt navn, men jeg viser til svareet Anastasiya gav deg i går.

Skulle det mot all formodning skje noe slikt igjen, må du ta kontakt med oss. 

Ønsker deg en god dag!


Med vennlig hilsen / Kind regards


Marte
Elkjøp kundesenter

Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.

www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb

 
Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!

www.elkjop.no/kundeservice 


For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.

https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/





>> Original Message ...
>> From: eribsskog@gmail.com
>> To: hello@elkjop.no
>> Cc: juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, epoq.service@elkjop.no
>> Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>
>> Sent: 07/10/2020 21:10
>>
>>

Hei,
>>
>> jeg synes at det er rart, at alle dere, hos Elkjøp sin kundeservice, skriver på svensk.
>>
>> Det er snakk om et engelsk firma, (Dixons), sitt norske datterselskap.
>>
>> Og så skriver dere på svensk.
>>
>> Men det er kanskje lavere lønn i Sverige.
>>
>> Jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
>>
>> (Dette forklarte jeg også, til din kollega Paul, i en e-post, angående en lignende sak, i går).
>>
>> Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.
>>
>> Siden at det er kaos hos dere, (dere bruker mange forskjellige saksbehandlere), så ønsker jeg, å få svar, om dette, fra en overordnet.
>>
>> Skjerpings!
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>

>>
tir. 15. sep. 2020 kl. 20:05 skrev <hello@elkjop.no>:
>>
Hej, och tack för ditt mail!
>> Menar du att du inte gjort den beställning som du bifogat nedan på en playstation?
>> Har du anmält detta till polisen?
>> Vad jag kan se är det en klick o hent reservation, alltså inte något som betalats för.
>> Återkom gärna med mer information så vi kan ta tag i detta,
>>
>>
Med vennlig hilsen / Kind regards
>>


>> Emile
>> Elkjøp kundesenter
>>
>> Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.

www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb
>>


>>
Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!

www.elkjop.no/kundeservice 


>> For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.
>>
>> https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/
>>


>>
>>
>>

From: eribsskog@gmail.com
>> Sent: 8/17/20, 8:45 PM
>> To: juridisk@datatilsynet.no
>> Cc: elh@forbrukertilsynet.no; elkjop@email.elkjop.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
>> Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!
>>
>>
Hei,
 
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
 
(Jeg har ikke kontaktet disse).
 
Vennligst rydd opp!
 
Med hilsen
 
Erik Ribsskog
 
PS.
 
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
 

>>
---------- Forwarded message ---------
>> Fra: <donotreply@elkjop.no>
>> Date: søn. 26. jul. 2020 kl. 18:28
>> Subject: Takk for din bestilling!
>> To: <eribsskog@gmail.com>

>>
>>
 
Takk for din bestilling!
Hei
>>
>>
Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.
>> Vi mottok din ordre den 26-jul-2020.
>> Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.
 
ORDREOVERSIKT (NOK)
>>
Ordrenummer: 84662828
Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum
1
PlayStation 4 Pro 1 TB

Varekode #: PS41TBPROBCH

Reservert i butikk
4 490
4 490
Leveringsmetode Leveringstid Pris
Klikk&hent

Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.
0
 
Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.
 
Butikkvalg for Klikk & Hent: Skøyen
Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.
 
 
Pris 4 490
Leveringsmetode 0
Betale i butikk 4 490
*Herav mva 898
Totalt inkl. frakt og MVA 4 490
 
 
Leveringsadresse
Skøyen
Drammensveien  159
0277 Oslo
Faktureringsadresse
Erika Ribsskog
 
96853024
eribsskog@gmail.com
Betalingsmetode
Betale i butikk (kr 4 490,00)
>>
>>
Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.

Med vennlig hilsen
>> Kundeservice Elkjøp Norge

 

(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.


>>
 


 

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[PACS-10659703]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 14:43
Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, cs@play-asia.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I've told your collegues earlier.

I now want you to send this to your owner/director Jan Krautenhausen, (or what his name is again).

Since you just send me around between tens of case-workers and complaint-managers.

(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that your're going to start with, so that this doesn't happen again).

Erik Ribsskog


ons. 9. des. 2020 kl. 19:21 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:
Dear Erik,

I'm sorry about this.

Not to worry, as I've already raised this matter to Ms. Maria Kathleen
Mateo. Rest assured that she will get back to you as soon as she read this
email. In the meantime, kindly give us a little more time to have this
issue fixed.

Should you have any questions, please feel free to contact us anytime.

We thank you for your kind understanding and for your trust in Playasia
Erik.

Best regards,

Michelle Ann Ansale
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia

Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/746ch2v-773c52n

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Valide desember 2020
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 14:35
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: marit@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>
Date: ons. 9. des. 2020 kl. 14:21
Subject: Valide desember 2020
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


No images? Click here


 
Se hva som skjer i Validé
 
 
NYTTIGE ARRANGEMENT RETT FØR JUL HOS VALIDÉ 

Onsdag 16. desember: Digital oppstartskaffe   - Going international

In this talk, from 9 to 10, Andrew Campbell from Aqua Group, will share his experience what he has done internationally. This includes managing in a crisis and what strategi choices this has led to, as well as examples and challenges of working across culture.

INTERESTING
Tirsdag  15.desember november: Eat, Think & Innovate - Emosjonell intelligens i digitalt salg  

Alle som driver med salg vet at følelser er involvert i et kundeforhold. Når salgsmøtene er digitale, krever det enda mer at du bruker din emosjonelle intelligens. Edvard Clausen forteller oss hvorfor, og hvordan du kan trene din EQ. Alt digitalt selvsagt. Edvard Clausen har 23 års erfaring med salgsledelse. 

VIRKELIG NOE FOR MEG
Facebook Twitter YouTube Instagram LinkedIn
Validé AS
Takk for at du vil holde deg oppdatert på hva som skjer i Validé. Du mottar denne eposten fordi du er påmeldt som informasjonsmottaker. Dersom du ikke ønsker å høre fra oss, kan du enkelt melde deg av ved å trykke "Unsubscribe"
  Share 
  Tweet 
  Share 
  Forward 
Preferences  |  Unsubscribe

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: INNMELDING I JORDMORFORENING
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. februar 2021 kl. 14:17
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: dnj@jordmorforeningen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <dnj@jordmorforeningen.no>
Date: lør. 13. feb. 2021 kl. 00:25
Subject: INNMELDING I JORDMORFORENING
To: <eribsskog@gmail.com>


Velkommen som medlem i jordmorforeningen!

Personopplysninger
Fødselsnummer:
(Sensurert av johncons-blogg)
Jeg har et utenlandsk fødselsnummer:

Nei

Fornavn:
Erik Løvenbalk
Etternavn:
Ribsskog
Privatadresse:
(Sensurert av johncons-blogg)
Postnummer og sted utenlandske adresser:
 
Postnummer:
(Sensurert av johncons-blogg)
Poststed:
Bekkestua
Telefon (privat):
 
Mobil:
 
E-post:
eribsskog@gmail.com
Medlemsform:
Student

Studiested:
Oslo Met
Kommentar:

----------------------
2021-02-13 00:25:24

Bloggarkiv